!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Monday, July 20, 2015

Eet kosher kos.

Die rit is nog nie klaar nie (317)

(Deel 317), Depok, Wes-Java, Indonesië, 20 Julie 2015, 03:22:00 GMT)

Eet kosher kos.

God beveel die man wat ons eet kosher kos, goeie kos wat ons koop Seara kosher, wat beteken dat die geld wat ons verdien uit wettige wyse en nie die opbrengs van RIBA (rente).
Verder buiten ons kos gekoop uit die opbrengs van ons werk is reg en nie die opbrengs van korrupsie, daarmee peuter, beroof of die ander mense se regte of die regte van weeskinders, God as in verduidelik in Soerah 'n-Nahl vers 115 verbied ons om varkvleis te eet, bloed , die karkasse van diere (behalwe vis), en in 'n ander sura en 'n ander proposisie in die Koran en Hadith ons ook verbied om wyn (bedwelmende drank (wat alkohol bevat), rook (rook cigaret) gebaseer Fatwa Raad van Ulama en Muhammadiyah Indonesië Saoedi-Arabië) drink.

Allah sê in die Koran Sura 'n-Nahl, Vers 115:

إنما حرم عليكم الميتة والدم ولحم الخنزير وما أهل لغير الله به فمن اضطر غير باغ ولا عاد فإن الله غفور رحيم (115)

Dit beteken:
Hy het net verbode op julle (neem) aas, bloed, varkvleis en enigiets met die naam van ander as Allah geslag, maar elkeen is gedwing om dit te eet deur nie te vervolg nie meer as die perk, dan is Allah is Gezind, Genadevol. (16: 115)

Al-Koran in hierdie vers nooi mense om sy balans in die eet van voedsel te hou. Nie die uiterste links en regs. Daarom roep God enige voedsel wat geëet kan word. Al-Koran is gebaseer op menslike behoeftes en gesê: "Jy word toegelaat om vleis te eet, maar nie enige vleis. Hou jouself uit eet vleis wat verwurg is, dood (aas) en diere nie geslag vleis. So moet julle ook verbied om die vleis van diere sonder waarin geslag eet die naam van God. "

In nog 'n brief is daar verse wat identies is aan die vers ons dit lees en verduidelik in detail die diere is net was rein en onrein kos.

Voortgesette paragraaf 115 'n-Nahl brief lui: "As jy in 'n moeilike toestand en 'n lewe wat maak dat jy gedwing word om die vleis van diere wat verbode, Allah sal jou vergewe eet handhaaf. Maar die voorwaarde dat jy nie eet nie die perk van 'n noodgeval oorskry."

Van die laaste paragraaf, is daar twee lesse wat geleer moet word:
1. Filosofie pengharaman gedeelte van voedsel is nie beperk tot die gesondheid probleme, maar onthou van onttrekken en besoedeling soos hierdie groot geword maatstawwe goddelike verbod. Dit is, 'n Moslem in terme van eet moet ook in die pad van monoteïsme.
2. Islam nooit 'n dooie punt. In noodtoestande, was sonde vergewe.

In die 1980's in lande soos die meerderheid van nie-Moslems in die Verenigde State van Amerika, halal vleis is moeilik om te vind. Ek woon in die stad van Fresno, Kalifornië, wanneer dit kosher vleis moet koop in die stad van Sacramento, die Sacramento ek gewoonlik koop genoeg kosher hoender, en ek het die Moslems en die Moslem studente deur die Masjid Fresno versprei.
Vandag is die supermark of die mini-mark wat verkoop halal kos pretty much verstrooi in stede in die Verenigde State van Amerika, insluitend in San Diego, waar ek dikwels besoek my suster wat getroud was met die Amerikaanse burgers wat in hierdie stad woon.
Dit is te danke aan die aantal en Moslems redelik vinnige groei en versprei in klein dorpies en groot stede in die VSA.
So ook in lande soos die meerderheid van nie-Moslems in Duitsland, Brittanje en Frankryk, 1980'an eerste jaar toe ek besoek Duitsland, Oostenryk, Hongarye, Nederland en Spanje was ek altyd eet en soek vir Turkse Moslem-besit restaurant wat verstrooi is in die lande lande in Europa.
Restaurant besit Turkish immigrante het as ons roep in Indonesië as Warteg (warung Tegel / klein restaurant), maar reg en die spyskaart doen weg met die spyskaart op die lande van die Arabiese Midde-Ooste.
As ek na Singapoer, ek het altyd tyd om te eet buite die hotel 'n restaurant wat aan etniese Malay Moslems en Indiese Moslems en Pakistan te vind. Want ek twyfel of die hoender en vleis in die kosher hotel in Singapoer.
In die verlede toe ek loop na verskeie lande in die Verenigde State van Amerika, het ek altyd stop by die restaurant toe McDonald, het ek altyd bestel Mc Fish (vis toebroodjie).
In Belgrado, die hoofstad van Serwië, daar is 'n restaurant wat aan jong Moslems uit Java wat 'n meisie van Serwië wat later het sy vrou geword Muallaf (sleutel Islam) en het een dogter trou. Alhoewel dit nie geskryf restaurannya Halal etiket voor restaurannya, maar die eienaar beweer al die vleis en al die hele spyskaart Restaurannya kosher bestanddele wat sy gekoop by Mini Market Halal kos verkoop deur Moslem Serwië.


BOEK VAN VOEDSEL


Deur
Shaikh Abdullah bin Abdul al-Azhim-Khalafi



Al-Ath'imah (الأطعمة) is die meervoudsvorm van tha'aam (طعام) (kos), dat alles geëet en geëet word deur mense in die vorm van stapelvoedsel of anders.

Die wetlike oorsprong van die kos is kosher, gebaseer op die woord van Allah Subhanahu wa Ta'ala:

يا أيها الناس كلوا مما في الأرض حلالا طيبا

"O mensdom, eet die wettige en goeie uit wat is vervat in die aarde ..." [Al-Baqarah: 168]

Allaah sê ook:

وكلوا واشربوا ولا تسرفوا إنه لا يحب المسرفين قل من حرم زينة الله التي أخرج لعباده والطيبات من الرزق

"... Eet en drink, en moenie oordryf. Allah is lief vir diegene wat nie oordrewe. Sê, "Wie is God verbied juweliersware van sy wat uitgereik is vir sy dienaars en (wat daardie pulakah verbied) Sterkte ..." [Al-A'raaf: 31-32]

Moet niks van voedsel verbied tensy die voedsel wat God verbied in sy boek of verbode deur die mondelinge Sy boodskapper. Wat nie verbied wat Allah verbied het, insluitend vergesog leuen teen Allah.

Allah Subhanahu wa Ta'ala sê:

قل أرأيتم ما أنزل الله لكم من رزق فجعلتم منه حراما وحلالا قل آلله أذن لكم أم على الله تفترون وما ظن الذين يفترون على الله الكذب يوم القيامة

"Sê," Verduidelik vir my oor rizki Allah aan jou geopenbaar is, dan is julle onegte en in deel ('n paar dinge) wettige. "Sê," Het God jou gegee het toestemming (daaroor) of jy net maak dit tot God? Is bewerings van diegene wat leuens teen Allah bedink op die dag van die opstanding ... "[Yunus: 59-60]

Allaah sê ook:

ولا تقولوا لما تصف ألسنتكم الكذب هذا حلال وهذا حرام لتفتروا على الله الكذب إن الذين يفترون على الله الكذب لا يفلحون متاع قليل ولهم عذاب أليم

"En sê nie wat deur die tong genoem is 'n leuen," Dit is wettig en dit is onwettig, "'n leuen teen Allah bedink. Inderdaad diegene wat 'n leuen teen Allah bedink nooit sal floreer. (Dit was) 'n bietjie plesier, en vir hulle 'n pynlike marteling "['n-Nahl: 116-117].

Verskillende soorte voedsel wat verbode
Allah sê:

وما لكم ألا تأكلوا مما ذكر اسم الله عليه وقد فصل لكم ما حرم عليكم إلا ما اضطررتم إليه

"Hoekom het jy nie wil hê om te eet (kosher diere) het die naam van God toe geslag, terwyl dit in werklikheid God het aan jou verduidelik wat in sy-verbied jou nie, behalwe wat jy gedwing word om dit vreet ..." [Al- An'am: 119]

Allaah het in detail genoem wat verbied om ons, met 'n duidelike besonderhede en verduidelik dit duidelik.

Allah die Almagtige sê:

حرمت عليكم الميتة والدم ولحم الخنزير وما أهل لغير الله به والمنخنقة والموقوذة والمتردية والنطيحة وما أكل السبع إلا ما ذكيتم وما ذبح على النصب وأن تستقسموا بالأزلام ذلكم فسق

"Verbode jy (neem) aas, bloed, varkvleis, (vleis diere) is in die naam van ander as Allah geslag, die verwurg, wat getref is, wat geval het, die krans, is aangeval deur wilde diere, behalwe dat jy het geslag, en (verbode jou) geslag vir die afgode. En (ook verbode) tombola lot met pyle, (tombola Sterkte met die pyl) is kwaad ". [Al-Maa-Idah: 3]

Allah die Almagtige sê:

ولا تأكلوا مما لم يذكر اسم الله عليه وإنه لفسق

"En moenie diere wat nie genoem Naam van God wanneer die slagting te eet. Sekerlik, so 'n daad is 'n boosheid ... "[Al-An'am: 121]

Allah Subhanahu wa Ta'ala sê:

قل لا أجد في ما أوحي إلي محرما على طاعم يطعمه إلا أن يكون ميتة أو دما مسفوحا أو لحم خنزير فإنه رجس أو فسقا أهل لغير الله به

"Sê," Tiadalah ek in die openbaring aan my geopenbaar, dinge wat verbode is vir mense wat wil om dit te eet nie, tensy die kos is aas, of bloed vloei of vark-want eintlik al wat kotor- of diere in die naam van ander as Allah geslag ... "[Al-An'am: 145]

Allah Subhanahu wa Ta'ala sê:

وحرم عليكم صيد البر ما دمتم حرما

"... En die verbode op julle (capture) grond spel diere, so lank as wat jy is in ihram ..." [Al-Maa-Idah: 96]

Dinge wat wet gelyk met Bangkai
Iets van 'n ledemaat is gesny uit die dier lewendig, die wet gelykgestel met die karkas. Gebaseer op die hadith van Abu Waqid al-Laitsi, het hy gesê, "Die boodskapper sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

ما قطع من البهيمة وهي حية فهو ميتة.

"Wat is gesny van diere wat nog lewe is aasvreters." [1]

Uitgesluit karkas En Bloed
Van Ibn 'Umar Radi' anhuma, het hy gesê, "Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

أحلت لنا ميتتان ودمان, فأما الميتتان فالحوت والجراد, وأما الدمان فالكبد والطحال.

"Dit het ons geoorloof twee tipes karkas en twee tipes bloed gemaak, terwyl beide tipes karkas was karkasse van vis en sprinkane, terwyl beide tipes bloed is dit die lewer en milt." [2]

Troeteldier Donkey pengharaman
Van Anas ibn Malik Radi 'anhu, het hy verduidelik dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam nooit genader deur iemand sê: "Donkey troeteldier het geëet." Dan weer besoek hy deur iemand en sê, "Donkey troeteldier het geëet." Dan weer besoek hy deur iemand en sê, "Donkey troeteldiere het uitgesterf." Ten slotte het hy beveel dat iemand aan te kondig op mense (mense gesê), "Allah en Sy apostel verbied jou om donkie vleis troeteldiere eet, huishoudelike ware donkie vleis was onrein." Ek was gemors 'n pot kokende donkie vleis. "[3]

Elke onwettig Eet diere wat Fangs diere en diere wat Paws Alle soorte voëls
Van Ibn 'Abbaas a'nhuma, het hy gesê:

نهى رسول الله عن كل ذي ناب من السباع, وعن كل ذي مخلب من الطير.

"Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam verbied ons om al die diere wat slagtande van wilde diere en elke dier met kloue van 'n voël spesies het eet." [4]

Pengharaman Jallalah (diere wat Eet Dirt)
Jallalah is diere wat die meeste van die kos is onrein kosse (vuil-gevangene).

Verbode om te eet, drink die melk, en ry dit.
Van Ibn 'Umar Radi a'nhuma, het hy gesê:

نهى رسول الله صلى الله عليه وسلم عن أكل الجلالة وألبانها.

"Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam verbied ons om jallalah neem en drink melk." [5]

En van hom ook aangehaal 'anhuma, het hy gesê:

نهى رسول الله صلى الله عليه وسل عن الجلالة في الإبل أن يركب عليها, أو يشرب من ألبانها.

"Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam verbied ons kamele jallalah of drink melk." [6]

Wanneer is Jallalah Kan Wees Halal?
As die dier up is gesluit vir drie dae en gevoer met kos wat heilig is, dan geslag word en geëet.

Van Ibn 'Umar Radi' anhuma, het hy verduidelik dat hy jallalah hoenderhok vir drie dae. [7]

Iets toelaatbaarheid Haram wanneer Emergency
Allah Subhanahu wa Ta'ala sê:

فمن اضطر غير باغ ولا عاد فلا إثم عليه إن الله غفور رحيم

"... Maar wie is gedwing (om te eet) toe hy nie wou en nie (ook) die perk oorskry, dan is daar geen sonde op hom. . Allah is Gezind, Genadevol "[Al-Baqarah: 173]

Allaah sê ook:

فمن اضطر في مخمصة غير متجانف لإثم فإن الله غفور رحيم

".... So wie is gedwing om deur honger ongeluk sonde Allah is Gezind, Genadevol. "[Al-Maa-Idah: 3]

Ibn Kathir rahimahullah gesê (II / 14), "Enigiemand wat nodig het om die verbode voedsel deur Allah Subhanahu wa Ta'ala genoem eet is te danke aan 'n noodgeval is, dan kan hy dit eet en Allah is Compassionate, hom wou verskoon. Omdat Allaah weet die behoeftes van sy dienaars wat in die moeilikheid is en in 'n desperate behoefte aan voedsel, dan is God ook toelaat dat (neem) haar en haar vergewe. Genoem in Musnad Ahmad Imam en Shahiih Ibni Hibban van Ibn 'Umar marfu', het hy gesê, "boodskapper van Allah sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê.

... إن الله يحب أن تؤتي رخصته كما يكره أن تؤتي معصيته.

"Allah behaag sy verligting toe geneem as Hy haat doen ongehoorsaamheid aan Hom." [8]

Daarom is die geleerdes van Fiqh kenners sê dat die eet van die karkasse onder sekere omstandighede (kan) moet, wanneer hy bang was (vernietiging) self en sien niks (wat geoorloof is om te eet). Soms reg en soms raak Sunnah is toelaatbaar in ooreenstemming met die omstandighede.

Terwyl hulle verskil of die scavenged dit slegs 'n beskeie natuurlik die res van sy lewe te onderhou of hy kan eet totdat jy vol is, of selfs toegelaat om dit vir middagete te hou? Betwis hulle in sommige mening soos in die boeke van regspraak.

Hulle het ook beweer dat dit nie enige kos kry nie, drie dae lank, nie 'n vereiste vir die toelaatbaarheid van die aasdiere. As vermoed word deur die meeste leke en behalwe hulle, maar dit is waar wanneer hy gedwing om dit te eet, moet hy dit eet.

[Gekopieer vanaf die boek van Al-Sunnah wal Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz, Skrywer Shaikh Abdul Azhim bin Badawai al-Khalafi, Indonesië Guide Fiqh Volledige Edition, Translator Team Tashfiyah LIPIA - Jakarta, Ibn Kathir Reader Uitgewers, Gedruk in Ramadan 1428 - September 2007M]

No comments:

Post a Comment