!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Friday, July 24, 2015

Leer (Soek Wetenskappe) vir die mens gelukkig.

Die rit is nog nie klaar nie (319)

(Deel 319), Depok, Wes-Java, Indonesië, 23 Julie 2015, 19:30 pm)

Leer (Soek Wetenskappe) vir die mens gelukkig.

God in sy woord in die Koran sy seën, insluitend die voorsiening skat) asem die lug (suurstof) is vars gee, die vis in die see, is die resultaat van natuurlike hulpbronne, soos petroleum, natuurlike gas, goud, silwer, koring, en gewas velde / rys rys, koring en koring te alle lewende wesens, of mens, of dier, en die genade van God (lewensmiddele) word gegee aan 'n mens van verskeie groepe, ras, etnisiteit, taal diversiteit en verskeidenheid van die vel kleur, of hulle woon langs die ewenaar en diegene wat lewe by die Suidpool, die Noordpool, die vasteland van Asië, Continental Europe, die vasteland van Afrika, Australië vasteland, die Amerikas, en die nasies wat in die oseaan Stille Oseaan, en die Indiese Oseaan te leef.
Ook hulle is nou omhels die Islam, Katolisisme, Protestantisme, Hindoeïsme, Boeddhisme, Shinto, Kong Fu Tse, Zorroaster, animisme, en diegene wat nie godsdienstig Kommuniste (Ateïste).
Lewensmiddele gedeelte (rykdom) hang af van die inspanning (inspanning) in hul soektog na voedsel, hetsy deur die voorsiening van kennis (beide wetenskaplike kennis en empiriese), sowel as die filosofie.
Hoe hoër die kennis hoe meer waarskynlik het hy 'Treasure (salaris).
Wanneer 'n boer plant rys / koring is deur wetenskap bilologi byvoorbeeld, kan hy die sade te kies om te oes die plaas meer produktief.
Wetenskap kan verkry word op twee maniere, indien die wetenskap wêreld, kan verkry word dibangku Universiteit (skool / inrigting kursusse) of onderwysers wat reeds kennis.
As die Godsdienswetenskap (Islam) Koran en Hadith te verkry deur te leer van beide ouers, die Universiteit (die skool), sowel as die Ustad (skoliere).
Die verskil is dat Science World, sekulêre, word gewoonlik probeer om geluk die wêreld alleen te vind.
Terwyl die Godsdienswetenskap, geluk is nie net die wêreld nie, maar ook die hiernamaals, want die wetenskap van godsdiens (Koran en Hadith) die wêreld kan lei ten einde ikmu nie afwyk, soos nie gulsig in die soeke na rykdom (welvaart), geen reg van arm en goeie dade van die meerderheid N rykdom wat ons verdien, en die wetenskap van die Koran ook lei die mensdom wat die werklike lewe was nie in die wêreld (tydelik) nie, maar in die hiernamaals (in die hemel of die hel).
In die soektog na die skat is ons ook gelei word om wettige besittings, nie korrupsie, roof, te soek en te steel of beroof die regte van ander, eet ook om te eet kosher kos (behalwe dié verbode soos vark, bloed, aas (karkas behalwe vis) en merorok (suig tabak, Muhammadiyah fatwa Majelis Ulama Indonesië en Saoedi-Arabië rook Haram argument is gebaseer op die Koran en Hadith).
So Godsdienstige Wetenskap lei ons na die skat wat ons gebruik dit met seëninge en gelukkig.
Hoeveel ryk mense in die wêreld, kunstenaars, sangers rykste in die wêreld wat eintlik woon minder gelukkig (stres) om sy lewe te beëindig deur selfmoord dwelms gebruik of slaappille (kalmeermiddels).
Hoeveel Moslems en dat sy eiendom Moslem wêreld net 'n bietjie (net skaars genoeg om te eet en te drink), maar voel sy hart gelukkig en stil lewe, gemak van God aan hom gegee het reeds 'n waardevolle skat.










Wenke om te onthou Al-Qur'an en Sunnah (Hadith / Al-Hikmah).

/ Deur
Al-Yazid Ustadz bin Abdul Qadir Jawas


'N Student van kennis behoort te weet dat die bestudering van verskeie stappe wat geslaag moet word. Hy het om te begin van die belangrikste dan is belangrik. Hy moet nie in 'n haas, selfs hy moet geduldig wees en weet wat die vlak van haar vermoëns.

Die geleerdes ons nooit slaag en afwyk van hul studies as gevolg van die geleidelike stadiums in hul studies is die manier geluk aan kennis. Opgevoer in hierdie studie is gebaseer op die woord van Allah wa Tabaaraka Ta'aala,

وقرآنا فرقناه لتقرأه على الناس على مكث ونزلناه تنزيلا

"En Al-Qur-(Ons stuur) geleidelik sodat jy (Mohammed) verkondig aan die mense, en ons stadig laer dit geleidelik." [Al-Israa ': 106]

En die woord van Allah Ta'ala,

وقال الذين كفروا لولا نزل عليه القرآن جملة واحدة كذلك لنثبت به فؤادك ورتلناه ترتيلا

"En die ongelowiges sê:" Hoekom het Al-Qur'an is nie op 'n keer aan hom geopenbaar nie? "Sodat ons versterk jou hart (Mohammed) saam met haar en ons lees dit tartil (geleidelik, stadig en korrek)." [ Al-Furqan: 32]

Baie mense is verhinder studeer as gevolg van sy doel in die verlaat van die usul ('n basiese fondament). Wat is ushul bedoel is Al-Qur'an en Sunnah.

A aanklaer prioritiseer wetenskap laat hom na Al-Qur-en memoriseer dan die hadiths van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam. Sulke word aangeraai om deur die Salaf om mense wat wil kennis van hulle te kry.

Imam Abu 'Umar bin Yusuf Abdullah bin Mohammed Ibn' Abd al-Barr (oorlede ste. 463 H) rahimahullaah gesê, "Die vraag het kennis vlakke en fases wat moet nie geskend. Wie sou die hele breek, dan het hy die pad van die Salaf, wat hul weg op die doel geskend gebreek, dan het hy verloor het, en wat geskend omdat ijtihad, dan het hy afgewyk.

Begin van die wetenskap is om die Qur'aan memoriseer en verstaan. Alles wat kan help om dit te verstaan, dan is dit verpligtend om dit te leer. Ek sê nie dat om te onthou die hele Al-Qur-verpligtend nie, maar ek sê dat dit verpligtend (Sunnah is verpligte nader) en 'n moet vir enigiemand wat wil 'n vroom, nie verpligtend wees.

Al-Qur-is 'n stapelvoedsel van die wetenskap. Wie is dit memoriseer voor die ouderdom baligh, dan neem die tyd om te leer wat kan help in die begrip van die vorm van Arabies, dit is die grootste helper om die doel te bereik in die begrip van die Al-Qur'an en Sunnah Sunnah van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam .. ,

Kyk dan na die Sunnah Sunnah is bekend, wat gebly het van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam dat 'n aanklaer met die doel van die wetenskap om die Almagtige Allah in sy boek. En Sunnah wette het die Al-Qur-an vir hom ...

Enige persoon soek Sunnah Sunnah, moet hy die hadiths vertel deur die priesters, wat tsiqah en baie hafalannya (huffazh) prioritiseer [1]. "Dan, my broer, jy het om te onthou die usul en hulp te soek met dit.

Imam Ibn Jama'ah (oorlede ste. 733 H) rahimahullaah gesê: "Laat die (aanklaer wetenskap) het begin met Kitabullaahil 'Aziiz, memoriseer dit met mutqin (regtig volwasse), ernstig om sy kommentaar verstaan nie, en al die kennis (wetenskap Al- Qur-an). Want al-Qur-is 'n stapelvoedsel van die wetenskap, sy moedermaatskappy, en die belangrikste. "[2]

So, die belangrikste doel van die vervolging van die wetenskap is om te onthou die Qur'aan en die outentieke Sunnah van die profeet. Daarna laat hom onthou die boeke van eer, beide in die gebied van die Aqeedah, Fiqh, Hadith, nahwu of Fara-IDH. Shaykh Muhammad ibn Salih al-'Utsaimin rahimahullaah gesê, "Die belangrikste ding vir iemand in hul studies is om te studeer die interpretasie heeltemal Kalamullaah omdat Kalamullaah wetenskap. Allah die Almagtige sê,

ونزلنا عليك الكتاب تبيانا لكل شيء وهدى ورحمة وبشرى للمسلمين

"... En ons het die boek (Al-Qur'an) om jou om alles as leiding en genade en goeie nuus vir diegene wat oorgegee het (Moslems) te verduidelik." ['N-Nahl: 89]

Voorheen die Sahaba nooit geslaag tien verse totdat hulle leer wat in dit in die vorm van die wetenskap en liefde, sodat hulle leer die Al-Qur-an, wetenskap, en liefde as well. Ek dink dit is die belangrikste. Toe gaan een van die tieners-veral kinders om te begin met die memorisering Al-Qur-... Terselfdertyd laat die vervolging van die wetenskap gewy aan die Sunnah, want dit is die fondament van die Shari'ah kan nie vir ewig geskei, Al-Qur- en Sunnah beide 'n openbaring. En wat gebly het in die Sunnah is gelykstaande aan wat bepaal in die Al-Qur-an.

Allah die Almagtige sê,

وأنزل الله عليك الكتاب والحكمة وعلمك ما لم تكن تعلم وكان فضل الله عليك عظيما

"... En (ook omdat) Allah geopenbaar die Boek (Al-Qur-an) en wysheid (die Sunnah) aan julle en julle geleer wat jy nie geken het nie. . Die gawe van God wat aan julle is enorm "['n-Nisa: 113] [3]

• Wenke vir die memorisering Al-Qur-[4]
Voorheen gememoriseer Al-Qur-in die lig van die geestelikes was die sleutel. Met dit begin hulle studeer. Dit is waarom hulle nooit geskroom om te begin memoriseer Al-Qur-an. Hafalannya is kenmerkend dat die gemeenskap van geleerdes en vervolging van die wetenskap blyk. Die meeste van die Salaf hoogaangeskrewe skande vir nie memorisering Al-Qur-an. Van die getuienis is wat uitgedruk al-Haafiz Ibn hajar (oorlede ste. 852 H) in Taqriibut Tahdziib (I / 664, no. 4529), die biografie van 'Uthman ibn Muhammad ibn Abi Abi Shaybah, "Hy is tsiqah, 'n Hafiz wat bekende, maar hy het auham ('n fout) en het gesê hy is nie gememoriseer Al-Qur-an. "[5]

Inderdaad memoriseer Al-Qur-is nie 'n verpligting op die kennis 'n aanklaer, maar op die geleentheid was die sleutel tot die memorisering en begrip manier. Laat 'n aanklaer wetenskap weet dat memorisering Al-Qur-en oefen dit kan die graad hoogte te verhoog. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

إن الله يرفع بهذا الكتاب أقواما و يضع به آخرين.

"Voorwaar, Allah Ta'ala lift (grade) sommige mense met die Boek (Al-Qur-an) en vernederende die ander met Al-Qur-". [6]

Hier is 'n paar dinge wat kan help in die hele vervolging van die wetenskap te memoriseer Al-Qur-:

1. Bid tot God, die Almagtige met opregtheid om gegee word om die gemak van die memorisering Al-Qur-an. Laat memoriseer Al-Qur-gedoen word met opregtheid bloot vir die plesier van Allah Ta'ala.

2. Sound af sy beste verse is gememoriseer om 'n verteller "goeie lees en geheue.

3. Herhaling ngulang gememoriseer verse wat geskeduleer en probeer om dissipline.

4. Gebruik 'n Mushaf Al-Qur-om memorisering te versterk.

5. Herhaling ngulang verse gememoriseer tien / twintig keer peared ook meer met staan, sit, en loop.

6. Lees die nuwe verse gememoriseer in die gebed, want dit kan verder insluit die hoof.

7. Lees die vers vertaling en kommentaar wat reeds gememoriseer.

8. wegbly van die sonde en maksiyat.

Imam ADH-Dahhak (oorlede ste. 102 H) rahimahullaah gesê, "Dit is nie 'n persoon om Al-Qur-leer en dan vergeet hy, maar as gevolg van die sonde." Hy lees dan die woord van God,

وما أصابكم من مصيبة فبما كسبت أيديكم ويعفو عن كثير

". En wat die ongeluk oorkom jy is as gevolg van wat jou eie hande, en God vergewe 'n baie (foute)" [Ash-Syuura: 30]

Toe het hy voortgegaan, "Tragedie is groter as vergeet al-Qur-an?" [7]

9. Bepaal 'n gereelde skedule om die grense van die daaglikse voordrag te bepaal (wat elke dag gememoriseer).

Gereël vir reëls nie menyelisihi of verander hulle nie, behalwe as daar is dinge om nood te doen.

10. Indien paragraaf diahafal 'n bietjie elke dag meer word aangeheg

Vir diegene wat 'n paar hoofstukke van Al-Qur-an, of wat gememoriseer het 30 hoofstukke gememoriseer het, laat hom altyd muraja'ah (herhaal-ngulang) op die geleentheid en hou dit sowel as Al-Qur-an vinniger as die verlies van vasgebind kamele.

Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

تعاهدوا هذا القرآن, فوالذي نفس محمد بيده, لهو أشد تفلتا من الإبل في عقلها

Lees die Koran altyd hierdie. Deur die een waarin die siel van Muhammad is in Sy hande, inderdaad, Al-Qur-is meer maklik geskei as 'n kameel in 'n knoop "[8]

• Lock in die Memorisering en onthou
Daar is 'n paar belangrike dinge wat kan help in die vervolging van die wetenskap te memoriseer of onthou die les met 'n goeie oorsig, insluitend:

1. mengikhlaskan voorneme vir God en verwag 'n beloning van hom.

2. Weg van die verbode dinge en verbied Shari'ah.

3. Die gevolg van goeie besigheid, eet kosher kos en weg van die Haram.

4. leeg die harte van verskeie besigwees.

5. Nie memoriseer wanneer baie honger, dors, moeg, of wanneer sy hart was besig met ander sake.

6. Hoë-wou, erns, en het voortgegaan om die lesse om suksesvol te memoriseer herhaal.

7. nie ontmoedig deur die lelike vermoë om te memoriseer en hou die herhaling van die les ngulang.

8. Herhaling lesse met 'n stem wat gehoor kan word, want luister kan help in die memorisering lesse.

9. Gebruik die hulp van pen of papier om alles wat ons kan help in memorisering, of herhaal-pela afstand ngulang geskrewe wyse voor te berei.

10. En voor al die bogenoemde, laat altyd gewy aan Allah Ta'ala. [9]

Imam al-Bukharistraat rahimahullah was 'n sterk geheue. Hy is gevra, "Is dwelm vergeet dat?" Hy het geantwoord: "Kyk altyd om te bespreek" (Dit is altyd lees en herhaal dit). [10]

• Tyd-time vir die memorisering
Imam Ibn Jama'ah rahimahullaah gesê, "Die beste tyd om te onthou, is wanneer die ete; bespreek in die oggend; om te skryf gedurende die dag; en muthala'ah en bespreek (mudzakarah) in die nag. "

Al-Khatib al-Bagdadi (oorlede ste. 463 H) rahimahullaah gesê, "Die beste tyd om te onthou is aan die begin van tyd, dan mid-dag en later in die oggend." Hy het bygevoeg: "Memorisering in die aand oor die voordele te bring eerder as memorisering gedurende die dag, en wanneer hulle honger (wat nie baie) is meer voordelig as wanneer dit vol. "[11]

• Beste Plekke vir memorisering
Imam Ibn Jama'ah het -menukil van al-Khatib, "Die beste plek om te onthou is ruimte en enige plek, weg van die dinge wat nalatig maak." Hy het gesê, "Dit is nie goed as daar is gememoriseer in 'n plant, rondom die groen bome, op die oewer van die rivier, in die middel van die pad, en lawaaierige plekke, want dit is (in die algemeen) kan verhoed dat die leë hart (om te onthou). "[12]

• Moet vertroud is met die Aanklaer Science Al-Qur-wees
'Abdullah bin' Amr bin al-`As radhiyallaahu 'anhuma het gesê: "boodskapper van Allah sallallaahu' alaihi wa sallam lug-woord vir my,

اقرإ القرآن في كل شهر, قال: قلت: إني أجد قوة. قال: فاقرأه في عشرين ليلة, قال: قلت: إني أجد قوة, قال: فاقرأه في سبع ولا تزد على ذلك.

"Lees die Al-Qur-(te verseël) elke maand." Abdullah het gesê: Ek het gesê, "Regtig, ek is in staat om meer as dit te doen." Die profeet het gesê, "dan lees (te verseël) vir twintig dae." Abdullah het gesê: Ek het gesê, "Regtig, ek is in staat om meer as dit te doen." Die profeet het gesê: "As dit so is, lees meer as wat (te verseël) vir sewe dae en nie." [13]

Jundub bin Abdullah ibn al-Sufyan Bajali (d tussen ste. 60-70 H) radhiyallaahu 'anhu nooit intestate, "Ek intestaat vir jou, laat die vrees van God. Ek 'n mens se testament maak ook jy altyd (lees en waardeer) die inhoud van Al-Qur-omdat hy die lig op 'n donker nag en die instruksies in helder daglig was. Weet dat Al-Qur-kan veroorsaak dat jy om te bereik vir iets waarvan die waarde is baie hoog .... "[14]

[Gekopieer vanaf die boek Die pad na die Hemel Wetenskappe Demand "Die vraag Free wetenskap", die skrywer van Yazid ibn Abdul Qadir Jawas, Uitgewers Biblioteek At-Taqwa, POSBUS 264-16 001 Bogor West Java - Indonesië, Rabi'uts Tsani Eerste gepubliseer 1428H / April 2007M]

No comments:

Post a Comment