!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Saturday, July 18, 2015

Mubarak, maniere en kultuur van Indonesië, is daar enige argument in die Koran en Hadith.

Die rit is nog nie klaar nie (315)

(Deel 315), Depok, Wes-Java, Indonesië, 18 Julie 2015, 22:11:00 GMT)

Mubarak, maniere en kultuur van Indonesië, is daar enige argument in die Koran en Hadith.


In Indonesië is daar een of manier gewoonte wat het geword van 'n spesiale kultuur van die mense van Indonesië, naamlik die geval Mubarak, of gebeurtenis mekaar vergewe in 'n seremoniële geleentheid goed gedoen regeringsamptenare van die president tot die laagste amptenare soos dorp hoof of hoofman.
Selfs Halal Bihalal word uitgevoer deur verskeie maatskappye beide ondernemings in staatsbesit (SOE) en private gedra.
Of van Allah (Koran en Hadith (Sunnah / al-wysheid) is dipetintah deur God.
Want in terme van aanbidding, sy oorsprong is Haram, tensy daar is 'n bevel van God, terwyl dit in die wêreld sake, Halal oorsprong, tensy daar bestellings verbied, soos die eet van varkvleis, drink wyn (sterk drank) of merorok (Fatwa Muhammadiyah in Indonesië) en die Ulama Vergadering Saoedi-Arabië ) uitgereik 'n fatwa rook onwettig deur die argument van die Koran en Hadith.

Jammer Gezind In Order Hari Raya voorgeskryf?


Deur
Ustadz Abdullah bin al-Buthoni MA Taslim


Vergewe en deernisvol teenoor hul mede-Moslems en grasieus oor die foute van vroom liefdadigheid wat is 'n groot grond, en hoogs aanbeveel in Islam. Allah Almagtige sê.

خذ العفو وأمر بالعرف وأعرض عن الجاهلين

Wees U vergifnis en beveel goeie dade, sowel as berpisahlah van mense wat onkundig is. [Al-A'raf / 7: 199]

In 'n ander vers, sê Allah Almagtig.

فبما رحمة من الله لنت لهم ولو كنت فظا غليظ القلب لانفضوا من حولك فاعف عنهم واستغفر لهم وشاورهم في الأمر

Toe het die genade van Allah, julle sagte geweld teen hulle. As jy was om moeilike kry weer onbeskof, hulle sou distansieer van die rondom. Daarom, vergewe hulle en vra vergifnis vir hulle en hulle te raadpleeg in die sake. [Ali Imran / 3: 159]

In werklikheid, hierdie eienskappe sluit eienskappe van Allah Almagtig dienaars wat Hom vrees, as Sy woord.

الذين ينفقون في السراء والضراء والكاظمين الغيظ والعافين عن الناس والله يحب المحسنين

(Diegene wat regverdig is) diegene wat spandeer (gratis) óf in die tyd of in smal en diegene wat woede en die (maklik) te vergewe (foute) van ander weerhou. Allah is lief vir diegene wat goed doen. [Ali Imran-/ 3: 134]

Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam is khsusus illustreer die grootte van die grond en beloon vergewe aard van Allah Almagtig in die woorde wat hy sallallaahu' alaihi wa sallam: "Dit dra by tot 'n dienaar van God deur sy verskoning (sy broer), maar die heerlikheid (in die wêreld en in die Hiernamaals) "[1]

Wat beteken dat die toename in die heerlikheid van 'n vergewende persoon in die wêreld is met hom verhoog en verheerlik in die harte manusian want dit is maklik om ander te vergewe, terwyl dit in die hiernamaals met die grootte van die beloning en hoofde beloon deur Allah Almagtig. [2]

SORRY-VERGEWE Die vakansie?
Maar hierdie groot vroom liefdadigheid, kan omskep word in 'n daad van onregmatige en verwerplik as dit in 'n manier wat nie bestaan ​​nie tuntunannya in die Koran en die Sunnah van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam.

Byvoorbeeld, hierdie daad wat spesialiseer in 'n bepaalde tyd en omdat daar geen argument oor spesialisering in die sharia. Soos wy die tyd en in die konteks van die fees van Eid al-Fitr en Eid al-Adha.

Dit sluit in die daad van kettery [3] wat natuurlik is gewaarsku lelike deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in die woorde wat hy sallallaahu' alaihi wa sallam: "Voorwaar alles wat bid'ah diada uitvindings is, en al partyskap is verkeerd, en al die verkeerde (plek) in die vuur "[4]

As iemand vra: waarom is dit beskou as 'n daad van kettery is kettery, maar Islam is natuurlik sterk bepleit en vol lof vir die vergifnis aard van die foute van ander, soos reeds in die beskrywing hierbo genoem?

Die antwoord: Ja, Islam raai, dien verstande dat indien dit nie word gewy aan 'n spesifieke tyd of rede, sonder die argument van (argument) dat sodanige spesifisiteit wys. Want as gewy aan 'n spesifieke geval van die tyd sonder spesiale aanbod, dan is dit verander in 'n baie afskuwelike daad van kettery in Islam.

Byvoorbeeld, die nag gebed en vas Sunnah hoogs aanbeveel in Islam. Maar hierdie twee tipes van aanbidding as die implementering word gewy op Vrydag, die twee groot probleme verwerplik en verbied om gedoen het [5], soos die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam.

لا تختصواليلة الجمعة بقيام من بين الليالى ولا تخصوايوم الجمعة بصيام من بين الأيام إلا أن يكون فى صوم يصومه أحدكم

Het jy spesialiseer Vrydagaand onder nagte (voer) nag gebede, en moenie spesialiseer op Vrydag by die har-dag deur te vas nie, maar vas kan gedoen word deur een van jou. [6]

Dit is wat genoem word deur geleerdes as die "dwaalleer idhafiyyah", die Wet wat algemeen aanbeveel in Islam nie, maar 'n paar Moslems is gespesialiseerde optrede deur tyd, plek, oorsaak, omstandighede of bepaalde prosedure wat nie uit God instruksies Almagtige in die Koran en die Sunnah van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam. [7]

Nog 'n voorbeeld in hierdie uitgawe is gewy aan gebed nag van Rajab en Sha'ban. Imam Nawawi rahimahullah gesê oor hierdie twee gebed: "Gebed (nagte in die maand van) Rajab en Sha'ban is kettery baie sleg en verwerplik" [8]

Imam Abu Shama rahimahullah verduidelik hierdie belangrike reël in die woorde: "Dit is verbode om te aanbid spesialiseer in tye van (sekere) wat nie gespesifiseer deur die Shari'a, maar moet al die goeie dade is gratis (doen) te eniger tyd (sonder spesialisering) , Daar is geen grond op 'n tyd met verloop van tyd, behalwe dié verkies deur die sharia en dikhsusukan met een soort van aanbidding .... Soos die vas op die dag van Arafah en Ashura, bid in die middel van die nag, en die Umrah in Ramadan ... "[9]

Imam Ibn al-Qayyim rahimahullah het gesê: "... Insluitend (voorbeelde) in hierdie geval dat die Sunnah van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê die verbod spesialiseer in vas maand van Rajab en Vrydag, so as nie om te dien as 'n middel na die daad van kettery in die godsdiens (dws ) met die spesialisering van 'n bepaalde tyd nie aan die aanbidding gewy deur die terme "[10]

OORWEEG BIL HALAL HALAL GEBEURE
Insluitend 'n lewendige gebeurtenis deur Moslems in Indonesië om mekaar te vergewe nadat Idhul Fitr fees uitgevoer is wat algemeen bekend staan ​​as bil halal Halal gebeurtenis.

Hierdie gebeurtenis sluit die veragtelike daad van kettery vir redes soos ons hierbo beskryf. Hierdie gebeurtenis is nooit gedoen nie en word toegelig deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam en die beste van hierdie mense, die metgeselle Radi anhum, en priesters wat die weg van die Ahlus Sunnah volg hulle goed. Maar hulle is die mense wat hul begrip en praktyk van die Islam deur Allah Almagtig en Sy boodskapper geprys sallallaahu 'alaihi wa sallam. Allah Almagtige sê.

والسابقون الأولون من المهاجرين والأنصار والذين اتبعوهم بإحسان رضي الله عنهم ورضوا عنه وأعد لهم جنات تجري تحتها الأنهار خالدين فيها أبدا ذلك الفوز العظيم

Mense wat vroeër anders eerste (om te skakel na Islam) onder die mense Emigrante en die Ansar (die bewoners) en diegene wat hulle volg. Allah tevrede wees met hulle en hulle was goeie plesier van God, en God het vir hulle tuine waardeur riviere vloei in dit; hulle sal daarin ewig bly. Dit is die ware oorwinning. [At-Tawbah / 9: 100]

En die outentieke hadith, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: Die beste van my volk is die geslag wat Ek in die tydperk het hulle (die bewoners), dan is die geslag wat ná hulle opgekom het, dan is die geslag wat ná hulle opgekom het. [11]

Naas, hierdie gebeurtenis blyk baie kemungkaran en skending van die sharia van Allah Azz wa Jalla, insluitend bevat:

1. Verspreiding ikhtilath (vrylik gemeng) onder die mense met die vroue met geen band is geregverdig in die wet. Hierdie wet duidelik verbied in Islam, selfs al is dit die moeder van alle korrupsie in die samelewing.

Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "Ek het nie verlaat nadat my laster (kwaad / skade) is meer skadelik vir mans oorskry (fitnah) van die vroue" [12]

Imam Ibn al-Qayyim rahimahullah verduidelik dit in sy toespraak: "Daar is geen twyfel dat wat vroue vrylik met mans te meng is die moeder van alle ramp en vernietiging, waaronder selfs die oorsaak (primêre) voorkoms van katastrofes wat eweredig. As dit sluit ook die oorsaak (die voorkoms) van die skade in alle gevalle dat die algemene en spesifieke. Losbandigheid is omdat die vinnige groei en gruwelike daad van owerspel, wat ingesluit is as gevolg van massa vernietiging (die mensdom) en die uitbreek van aansteeklike siektes wat langdurige "[13]

Sheikh Abdul Aziz bin Baz rahimahullah meer bevestig dit in 'n toespraak beiau: "Die argumente (van die Koran en die Hadith van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam) toon duidelik die buite-egtelike (manlik) alleen met 'n vrou wat nie geoorloof hom , (sowel as verbode) het na hom gekyk, en al die middele wat die (menslike) in 'n geval wat verbied deur Allah Almagtige gedompel. Die argumente is baie en sterk (alle) beweer verbod -ikhtilath (vrylik gemeng onder die mense met die vroue om die saak (skade) is baie sleg gevolge "[14]

2. Skud hande en skud hande tussen mans en vroue wat nie geoorloof hom (nie mahram).
Hierdie wet is streng verbode in Islam is gebaseer op die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam: "Wat as die hoof van 'n man is gesteek met 'n naald van yster is beter vir hom as wat hy aangeraak 'n vrou wat nie geoorloof is nie vir hom" [15]

3. Die teenwoordigheid van die vroue wat make-up besolek en aantrek soos vroue van onkunde.
Dit is ook verbied in Islam, as Allah Almagtig.

وقرن في بيوتكن ولا تبرجن تبرج الجاهلية الأولى

En laat jy (O vroue mukminah) wat eens gevestig in julle huise en jy nie bertabarruj (glad stryk en versier) soos (persoonlike) Onkunde vroue. [Al-Ahzab / 33: 33]

In die outentieke hadith, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "Sekerlik 'n vrou is die skaamte, dan wanneer hy uitkom (die huis) sal haar duiwels (versier dit na 'n verhoor vir mans), en die omstandighede wat die naaste is aan die Here (Allah) te volg was toe hy in sy huis "was [16]

SLUITINGSDATUM
Sulke vinnige blootstelling wedersydse vergifnis wet om fees. Verpligtend vir elke Moslem om te glo dat alles wat vereis word deur die Moslems om nader aan Allah Almagtig alles wat is al beskryf en voorbeeld in volle deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in die instruksies wat hy gebring kry.

Noble metgeselle Abu Dhar Al Ghifari Radi 'anhu het gesê: "Die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het ons gelaat in 'n toestand niemand burungpun sy vlerke te klap in die lug, tensy Beliu sallallaahu 'alaihi wa sallam het aan ons verduidelik die wetenskap van dit ". Toe 'sê anhu: Boodskapper van Allah sallallaahu' Abu Dhar Radi alaihi wa sallam het gesê.

ما بقي شيء يقرب من الجنة ويبا عد من النار إلا وقد بين لكم

Daar is geen (langer) verlaat 'n bietjie van (ucapan'perbuatan) wat kan bring (jy) om Paradise en hou (jy) uit die hel, tensy dit aan jou verduidelik "[17]

Mag die Almagtige God voortgaan om Sy taufiq skenk ons ​​almal altyd vashou aan die Sunnah van die boodskapper van Allah en bly weg van enigiets wat afwyk van die Soenna, het hy sallallaahu 'alaihi wa sallam aan die einde van ons lewe. Amen

O God, ons wafatkanlah oor Islam en oor Soenna (instruksies) van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam. [18]
Allaah weet die beste

[Gekopieer vanaf die tydskrif uitgawe van As-Sunnah 04-05 / Jaar XV / 1432 / 2011M. Uitgewers Foundation Staande Komitee Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196]

No comments:

Post a Comment