!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Monday, July 6, 2015

Ramadan, vas en gebed.

Die rit is nog nie klaar nie (306)

(Deel 306), Depok, Wes-Java, Indonesië, 10 Julie 2015, 22:07)

Ramadan, vas en gebed.

Ramadan (vas maand) in Indonesië is identies aan die Taraweeh gebed (Sunnah gebede) in die moskee, en vinnig.
Hierdie gewoonte het 'n kultuur van Indonesiese mense, nie as gevolg van die bevel van Allah en Sy boodskapper.
Want selfs as 'n persoon nie uitgevoer sy daaglikse verpligte gebede (gebede vyf keer), maar gewoonlik besig om die Taraweeh gebed (Sunnah gebede in die gemeente te voldoen in die maand van Ramadan hulle bly.
Net so vas, hoewel 'n mens nie die praktyk is die verpligte gebede vyf keer 'n dag, nog steeds hulle ywerig Taraweeh gebed en vas, veral in die eerste week van Ramadan.
AANGESIEN Taraweeh gebed is Sunnah (nie nodig nie). Profeet Mohammed self terwyl jy nog lewe om Taraweeh bid in die gemeente is net drie dae van die eerste maand van Ramdhan, terwyl die 4de dag tot die einde van Ramadan, bid by die huis met die kinders en sy vrou.
Profeet Mohammed geredeneer, hy wil nie sy volk later gebed Taraweeh aanvaar is verpligtend, so bang lastig Moslems.
En die profeet bang Taraweeh gebede so nodig, om te vergeet en verwaarloos die verpligte gebede vyf keer, wat nou in deel van die Indonesiese mense gedra.
Hoewel gebed vyf keer 'n dag is die tweede belangrikste pilare van Islam, ná die voordrag Tauhid, Laillahailaulah Muhammadarasullah (Daar is geen Illah wat gevolg moet word behalwe Allah aanbid, en Mohammed is die boodskapper van Allah), en dan die derde vas, zakat rmembayar vierde en vyfde Bedevaart / Umrah as staat.
Dit is die rede waarom wanneer ons in die afrekening en opgewek op die Dag van die opstanding, wat die eerste God gevra is op ons gebede, ons bid dat daar geen probleme is, dan sal ander probleme glad wees.

Posisioneer Gebed In Islam

Deur
Shaikh Abdullah bin Abdul al-Azhim-Khalafi


Daar is vyf verpligte gebede: middag "ASR, Magreb," Isha "en Fajr.

Van Anas ibn Malik Radi anhu, het hy gesê, "Op die nag van Isra '(wanneer die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam is verhoog na die hemel) is nodig om die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam bid vyftig keer. Dan verminder tot vyf keer. Toe roep hy uit, "O Mohammed, die regte besluit aan my kant kan nie verander word nie. Voorwaar jy (die beloning) van vyf is soos (beloning) en vyftig. "[1]

Van Talha bin 'Ubaidullah Radi anhu, ons vertel hy dat wanneer 'n Bedouin Arabiese yl hare het aan die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam gesê: "O boodskapper van Allah, laat my bid wat God van my vereis." Hy het geantwoord:

الصلوات الخمس إلا أن تطوع شيئا.

"Gebed vyf keer 'n dag, tensy jy iets wil (van die Soenna gebed) te voeg." [2]

Posisioneer Gebed In Islam
Van 'Abdullah bin' Umar Radi anhu, het hy gesê dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

بني الإسلام على خمس, شهادة أن لا إله إلا الله وأن محمدا عبده ورسوله, وإقام الصلاة, وإيتاء الزكاة وحج البيت, وصوم رمضان.

"Islam is gebou op vyf (gevalle): die getuienis dat daar is geen god wat die reg het diibadahi maar Allah en Mohammed is die boodskapper van Allah, vestig gereelde gebed, uitgereik aalmoese, pelgrimstog na die Huis, en vas Ramadan." [3]

A. Regspersoon wat Salah het
Die hele Islamitiese Ummah ooreengekom dat diegene wat die noodsaaklikheid van gebed ontken, so is hy 'n ongelowige en uit van die Islam. Maar hulle verskil oor die mense wat steeds glo in die verlaat van die gebed met sy wetlike verpligtinge. As gevolg van hul dispuut is die bestaan ​​van 'n aantal van die hadith van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam wat mense wat gebede verlaat as die nasies, sonder om te onderskei tussen diegene wat ontken en lui om dit te doen te bel.

Van Jabir Radi anhu, het hy gesê dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

إن بين الرجل وبين الشرك والكفر ترك الصلاة.

"Sekerlik (grens) tussen ontlopen en kufr iemand met die gebed oorbly." [4]

Van Buraidah, het hy gesê, "Ek het gehoor die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

العهد الذي بيننا وبينهم الصلات, فمن تركها فقد كفر.

Die ooreenkoms tussen ons en hulle is gebed. Wie laat, dan is hy 'n ongelowige. "[5]

Maar rajih van die menings van die geleerdes, wat is die kufr kufr hier nie uit klein godsdiens. Dit is die gevolg van 'n kompromie tussen hierdie hadiths met 'n paar ander tradisies, insluitende:

Van 'Ubadah bin ash-Saamit Radi anhu, het hy gesê, "Ek het gehoor die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het gesê:

خمس صلوات كتبهن الله على العباد, من أتى بهن لم يضيع منهن شيئا استخفافا بحقهن كان له عند الله عهد أن يدخله الجنة, ومن لم يأت بهن فليس له عند الله عهد, إن شاء عذبه وإن شاء غفر له.
'Vyf gebede van Allah op die diensknegte word vereis. Wie dit doen en enige inagneming nie ligtelik bietjie mors, dan het hy 'n ooreenkoms de-met God om dit in die Hemel. En wie dit nie doen nie, dan het hy nie 'n verbond met God. As Hy wil, dan mengadzabnya Hy. Of as Hy wil, Hy vergewe. "[6]

Ons aflei dat die wet het die gebed is steeds laer as die graad van kufr en onttrekken aan. Omdat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam nie gevalle van mense wat die wil van God te doen het in te dien.

Terwyl Allah Subhanahu wa Ta'ala sê:

إن الله لا يغفر أن يشرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء ومن يشرك بالله فقد افترى إثما عظيما

"Voorwaar, Allah sal nie die sonde van onttrekken vergewe en Hy vergewe alle sondes behalwe (onttrekken), vir wie Hy wil. . Wie is aan Allah, dan sou hy 'n groot sonde "['n-Nisa: 48]

Van Abu Hurayrah Radi anhu, het hy gesê, "Ek het gehoor die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:" Kyk, die eerste keer in berekening gebring van 'n dienaar van die Moslems op die dag van die opstanding is die verpligte gebed. As hy dit doen tot perfeksie (hy oorleef). Indien nie, dan sê: Kyk, as hy 'n Sunnah gebede? As hy die Soenna gebed is verpligtend om Sunna bid verfyn deur gebed. Toe het die hele praktyk van verpligte gebed gebring om sowel rekening. "[7]

Van Hudhayfah ibn al-Yaman, het hy gesê dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "Islam sal verdwyn as die verdwyning van die kleur in verbleikte klere. Totdat dit nie meer geweet het wat vas, gebed, slagoffers en Sadaqah. Qur'aan sal verhoog word in een nag, totdat nie gelaat word vir 'n enkele vers in die aarde. Bly klas van menslike welsyn van bejaardes en verswakte. Hulle het gesê: "Ons vind ons voorvaders gepraat deur die woorde:. La ilaha illallaah en ons sê dit" Shilah sê vir hom: "Is dit nie die frase Laa ilaaha illallaah geen voordeel vir hulle, as hulle nie weet wat dit is gebed, vas, offers, en Sadaqah? "

Toe draai Hudhayfah weg. Shilah herhaal die vraag drie keer. Elke keer is dit ook Hudhayfah weggewys. Op die derde keer Hudhayfah het omgedraai en gesê: "O shilah, 'n sin wat jou sal red uit die hel. Hy herhaal dit drie keer. "[8]

B. Om Vereiste wie?
Salah was verpligtend vir elke Moslem wat baligh en sinvolle het
Van 'Ali Radi anhu, het van die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam, het hy gesê:

رفع القلم عن ثلاثة: عن النائم حتى يستيقظ, وعن الصبي حتى يحتلم, وعن المجنون حتى يعقل.

"Pena (liefdadigheidsorganisasie opnemers) gelig van drie mense. Van diegene wat slaap tot wakker, van kinders tot baligh, en van die mal om terug te kom bewusteloos" [9]

Verpligte op ouers om hul kinders te stuur na gebede selfs al is dit nie nodig was nie bid, dat dit is bekend vir sy gebede.

Van 'Amr ibn Shu'ayb, by sy pa, van sy oupa, het hy gesê dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het gesê:

مروا أولادكم بالصلاة وهم أبناء سبع سنين, واضربوهم عليها وهم أبناء عشر سنين, وفرقوا بينهم في المضاجع.

"Opdrag jou kinders op die ouderdom van sewe jaar om te bid. En klop hulle vir hom te verlaat op die ouderdom van tien jaar. Sowel as hul aparte beddens. "[10]

[Gekopieer vanaf die boek van Al-Sunnah wal Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz, Skrywer Shaikh Abdul Azhim bin Badawai al-Khalafi, Indonesië Guide Fiqh Volledige Edition, Translator Team Tashfiyah LIPIA - Jakarta, Ibn Kathir Reader Uitgewers, Gedruk in Ramadan 1428 - September 2007M]


Ramadan Fasting verlaat Insluitend groot sonde

Deur
Ustadz Ismael Abu Moslem al-Atsari-


Vas het 'n hoë status in Islam. Hy is een van die vyf pilare van Islam. Wie gevas tot die plesier van Allah Almagtig en in ooreenstemming met die leiding van die profeet sallallaahu soek 'alaihi wa sallam, dan sal hy bereik goedheid en grond is baie groot. Daarom is die plig van die Moslems beskou vas so goed as moontlik.

BETEKENIS FAST
In Arabies, vas uitgeroep vas of Shiyam, beteken hou. Soos vir die term Shari'ah, Shaykh Muhammad ibn Salih al-'Utsaimin rahimahullah het gesê: "Shaum is: die aanbidding van Allah Almagtig te weerhou van eet, drink, en alles te kanselleer, wat wissel aanbreek (Sadiq) tot sonsondergang , (Syarhul Mumti, 6/298)

TIPES FAST
Die geleerdes het genoem dat daar twee vas: verpligtend en Sunnah vas.

• Vas is verpligtend, soos die Ramadan vinnig, kaffârah en nadzar.

• Soenna vas, as vas op Maandae en Donderdae, ses dae in Shawwal, vas van die profeet Dawud, en ander.

Daar was ook die vise vas, soos die vas op die dag van 'Eid al-Fitr en ADH-ha, vas mutih, patigeni vas, vas te pyn, en ander soek.

WET VAN Ramadan vas
Law Ramadan vas is baie goed bekend deur die Moslems, wat, op die Al-Qur'an, al-Hadith, en ijma '. Wie die verpligting van vas Ramadan, dan word hy 'n ongelowige. (Sien al-Wajîz, p. 189)

Allah Almagtige sê.

يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون

"O julle wat glo, vas is voorgeskryf vir jou as dit is voorgeskryf vir diegene wat voor jou, dat jy versigtig wees. [Al-Baqarah / 2: 183]

Ramadan vas is een van die vyf pilare van Islam. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

بني الإسلام على خمس شهادة أن لا إله إلا الله وأن محمدا رسول الله وإقام الصلاة وإيتاء الزكاة والحج وصوم رمضان

"Islam is gebou op vyf pilare: die Creed La ilaha illa Allah en Mohammed is die boodskapper; dwing gebed; gee aalmoese; Hajj; en Ramadan vas ". [HR. al-Bukharistraat, no. 8; Moslem, nee. 16]

Shaykh Abdul 'Aziz al-Râjihi -hafizhahullâh- gesê: "Elkeen wat die verpligting van vas (Ramadan), dan ongelowiges hy afvalliges van Islam. Want hy het teruggekrabbel op 'n groot verpligting en die pilare van die pilare van Islam, en een geval is bekend met sekerheid as die leringe van Islam. Wie erken die verpligting van vas Ramadan en tog het hy doelbewus breek sonder udzur, wat beteken het hy 'n groot sonde gedoen het, want hy geoordeel die goddelose is met dit, maar nie dikafirkan in die mening van die mees kragtige van mening Ulama. Hy moet vinnig, en Heerser Moslems (moet) hom gevonnis tot gevangenis of geseling of beide. Die meeste Ulema het gesê: "As iemand doelbewus te breek die Ramadan vas sonder udzur, het hy ongelowiges". [Ilmâm bi-ins Syai Ahkâmis Shiyam min, p. 1]

BEDREIGING sonder om Ramadan vas udzur (rede)
Ramadan vas is een van die vyf pilare van Islam, die persoon wat dit links of onderskat sal dit 'n pynlike straf in die hiernamaals kry.

Onder die hadith en die geskiedenis van hierdie hoofstuk is:

عن أبي أمامة الباهلى قال سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول: بينا أنا نائم إذ أتانى رجلان فأخذا بضبعى فأتيا بى جبلا وعرا فقالا لى: اصعد فقلت: إنى لا أطيقه فقالا: إنا سنسهله لك فصعدت حتى إذا كنت فى سواء الجبل إذا أنا بأصوات شديدة فقلت: ما هذه الأصوات قالوا: هذا عواء أهل النار, ثم انطلق بى فإذا أنا بقوم معلقين بعراقيبهم مشققة أشداقهم تسيل أشداقهم دما قال قلت: من هؤلاء قال: هؤلاء الذين يفطرون قبل تحلة صومهم

Van Abu Umamah al-Bâhili, het hy gesê: Ek het gehoor die boodskapper sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "Toe ek geslaap het, het skielik was daar twee mans wat na my gekom het, hou albei arms, dan het my na 'n rowwe berg. Beide van hulle het vir my gesê: "Kom!" Het ek geantwoord, "Ek kan nie". Beide van hulle het gesê: "Ons sal dit makliker te maak vir jou." So ek ry. Toe ek in die middel van die berg, het skielik hoor ek 'n groot stem, dan het ek gevra, "Wat is dit geraas?" Hulle het geantwoord: "Dit geskreeu van die bevolking van die hel". Toe het ek geneem, skielik sien ek 'n groep mense is afhanklik (omgekeerd) met die are van die bene (aan die bokant), in die uithoeke van hul monde geskeur bloed vloei. Ek het gevra, "Hulle is?" Hulle het geantwoord: "Dit, en hulle is die mense wat breek die vinnige voortydig". [HR. Nasa'i in as-Sunan al-Kubra, no. 3273; Ibn Hibbaan; Ibn Khuzaimah; Bayhaqi, 4/216; Al-Hakim, no. 1568; Aat-Thabarani in Mu'jamul Kabir. Beskou as saheeh deur al-Hakim, adh-Dhahabi, al-Haitsami. Sien: al-Jami 'li Ahkâmis Shiyam, 1/60]

In 'n hadith vertel:

عن أبي هريرة قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم من أفطر يوما من رمضان في غير رخصة رخصها الله له فلن يقبل منه الدهر كله

Van Abu Hurayrah Radi anhu, het hy gesê, "Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:" Wie breaking dag van (vas) maand van Ramadan is nie met (rede) Allah gee hom verligting, sal dit nie aanvaar word nie van hom (alhoewel hy gevas) 'n jaar alles. [HR. Ahmad, no. 9002; Abu Dawud, no. 2396; Ibn Khuzaimah, no.1987; ens]

Maar didha'ifkan hadith deur Imam Ibn Khuzaimah, Shoaib Shaikh al-Arnauth, Shaykh al-Albani, en ander, want daar is 'n onbekende verteller genoem Ibn Muqawwis.

Alhoewel hierdie hadith is swak marfu '(geskiedenis van die profeet), maar 'n baie van die geskiedenis van die metgeselle wat versterk.

Vertel van Abdullah bin Mas'ud Radi anhu dat hy gesê het:

من أفطر يوما من رمضان من غير رخصة لقي الله به, وإن صام الدهر كله, إن شاء غفر له, وإن شاء عذبه

Wie breek die dag van (vas) maand van Ramadan met geen verligting, het hy met Allah met hom, selfs al het hy die hele jaar gevas (maar) as Allah wou, sou Hy hom vergewe, en as Allah wou, sou Hy martel ". [Geskiedenis Thabarani, no. 9459, dihasankan deur Shaykh al-Albani, maar didha'ifkan geskiedenis marfu. Sien Dha'if -AL-Umm- Abi Dawud 2/275]

Vertel van Ali ibn Abi Talib Radi anhu, sê hy:

من أفطر يوما من رمضان متعمدا لم يقضه أبدا طول الدهر

Wie breek die dag van (vas) maand van Ramadan doel, vas kan vervang nie 'n volle jaar ". [Geskiedenis van Ibn Hazm in al-Muhalla, 6/184]

Dit is vertel van Abu Hurayrah Radi anhu, dat daar was 'n man te breek in Ramadan, het hy gesê:

لا يقبل منه صوم سنة

Vas kan vervang nie 'n volle jaar. [Geskiedenis van Ibn Hazm in al-Muhalla, 6/184]

Selfs vriende van Ali bin Abi Talib geseling straf (stoot) aan mense wat breek die vinnige in Ramadan, soos genoem in die geskiedenis:

عن عطاء بن أبي مروان, عن أبيه: أن علي بن أبي طالب أتي بالنجاشي قد شرب الخمر في رمضان, فضربه ثمانين, ثم ضربه من الغد عشرين, وقال: ضربناك العشرين لجرأتك على الله وإفطارك في رمضان.

Van Ata 'ibn Abi Maryam, van sy pa, dat die An-Najasyi blootgestel aan Ali bin Abi Talib, was hy wyn te drink in Ramadan. Ali getref 80 keer, dan is die volgende dag het hy dit weer getref 20 keer. Ali het gesê: "Ons het 20 keer sedert kelancanganmu teen Allah en omdat jy breek die vinnige in Ramadan". [Geskiedenis van Ibn Hazm in al-Muhalla, 6/184]

'n-Najasyi is 'n digter, met die naam van Qais bin 'Amr ibn al-Harith. Hy volg Ali Ali menderanya, dan loop hy Mu'awiya. Sien: al-Jami 'li Ahkâmis Shiyam, 1/60)

Al die bogenoemde geskiedenis toon dat wat 'n dag van vas in Ramadan sonder udzur is 'n groot sonde, wat dan as links hele maand van vas? Van 'n groter sonde. Dus, 'n persoon wat wil om te oorleef in sy lewe, laat hom uit te voer die bevele van Allah en laat verbod verbod, so gryp die geluk in die wêreld en die hiernamaals.

Wallahul Musta'an.

[Gekopieer vanaf die tydskrif uitgawe van As-Sunnah 09 / Jaar Sewentien / 1434H / 2013. Gepubliseer Lajnah Istiqomah Surakarta Foundation, Jl. Solo - Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196]

No comments:

Post a Comment