!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Wednesday, July 22, 2015

Shko menjëherë haxhin apo umren kur drejtë.

Udhëtim nuk ishte përfunduar (318)

(Pjesa gjithsej treqind e tetëmbëdhjetë), Depok, West Java, Indonezi, 23 korrik 2015 12:45)

Shko menjëherë haxhin apo umren kur drejtë.

Nëse jeni myslimanë dhe myslimane, kanë qenë në gjendje edhe financiarisht, si dhe peshë të shëndetshme, provoni bëhet menjëherë planet për të lënë për të shkuar në pelegrinazh ose Umre në vendin e shenjtë të Mekës, në Arabinë Saudite.
Përveç kësaj për të shkuar haxhin / Umre është një urdhër i Perëndisë në Kuran dhe në Al Hikmah (Sunetit / Hadithit) e Profetit Muhamed.
Sidomos për muslimanët dhe myslimane në Indonezi në vitet e fundit lista ose listat e kandidatëve Pelegrinët radhë duke marrë më të gjatë, në qoftë se 10 vjet më parë ne më të thjesht të presim në mes një vit për dy vjet duke pritur, rezultati i së cilës është në pronësi kuota Indonesian në vit është vetëm rreth 200 mijë pelegrinë haxhin në sezon, ndërsa numri i aplikantëve tejkalon limitet e kuotave, duke qenë se qeveria e Arabisë Saudite.
Pra, listën e pritjes apo listë radhë të ndryshojnë në mes të 5 vjet në 15 vjet.
Nuk është çudi që ka pasur një infermiere HEMO Dializë (HD / Dializë) në një spital në Lindjen e Xhakartë më tha, se ajo dhe burri i saj e kishte nënshkruar pelegrinët në mënyrë të ardhshëm, dhe ai fitoi një listë pritjeje 15 vjet më vonë planifikuar të largohen ri haxhin.
Motra ime ka nënshkruar katër vjet më parë dhe i planifikuar për dy vjet të një largim të ri.
Kjo është arsyeja pse tani numri i pelegrinëve Umres në Indonezi është në rritje, aeroportet filloi për të mbushur ajrin në Indonezi pelegrinë ardhshëm Umres.
Objektet spitalore në Arabinë Saudite, e cila gjithashtu ofron hapësirë HEMO dializë (HD / dializë), duke shkaktuar një numër në rritje të pacientëve me dështimin e veshkave që nis Haxhit, Umres mirë.


Virtyti i Haxhit dhe Umre


Nga
Sheikh Abdullah bin Abdul al-Azhim Khalafi


Nga Ebu Hurejra radi anhu, se Pejgamberi sal-lAllahu 'alejhi ue sel-lem ka thënë:

العمرة إلى العمرة كفارة لما بينهما, والحج المبرور ليس له جزاء إلا الجنة.

"Umre për Umre është një mëkat në mes tyre, dhe Haxhi Mabrur asnjë shpërblim për atë pavarësisht nga qielli." [1]

Nga Ibn Mesudi radiallahu anhu, se Pejgamberi sal-lAllahu 'alejhi ue sel-lem ka thënë:

تابعوا بين الحج والعمرة فإنهما ينفيان الفقر والذنوب, كما ينفي الكير خبث الحديد والذهب والفضة, وليس للحجة المبرورة ثواب إلا الجنة.

"Iringilah mes Haxhit dhe Umre, sepse të dy mohojnë mëkatin dhe varfërinë, si dhe ventilator zjarri largon papastërtitë (ndryshk) hekuri, ari dhe argjendi, dhe nuk ka shpërblim për haxh Mabrur por xhenet." [2]

Prej Ebu Hurejres, ai tha: "E kam dëgjuar të lAllahu alejhi alejhi ve sel-lem ka thënë:

من حج لله عزوجل فلم يرفث ولم يفسق رجع كيوم ولدته أمه.

"Kushdo që bën haxhin sinqerisht për Allahun e Gjithëfuqishëm pa mizor dhe kefasiqan, pastaj ai u kthye pa mëkat, si kur ai ka lindur nga nëna e tij." [3]

Nga anhu Ibn Umeri radiallahu ', e-lAllahu alejhi alejhi ve sel-lem, ka thënë ai:

الغازي في سبيل الله والحاج والمعتمر, وفد الله, دعاهم فأجابوه. وسألوه فأعطاهم.

"Njerëzit të cilët luftojnë në rrugën e All-llahut, dhe ata që shkojnë për haxh dhe Umre, është një delegat i Perëndisë. (Kur) thirrja e Perëndisë të tyre, atëherë ata e plotësojnë thirrjen e tij. Dhe (kur) ata e pyetën, pastaj grant Perëndinë (kërkon ato). "[4]

Së bashku Haxhi umren është Detyrimet Forumin një herë në jetë, për çdo musliman, baligh, inteligjente, Lirisë dhe të aftë

Fjala e Allahut:

إن أول بيت وضع للناس للذي ببكة مباركا وهدى للعالمين فيه آيات بينات مقام إبراهيم ومن دخله كان آمنا ولله على الناس حج البيت من استطاع إليه سبيلا ومن كفر فإن الله غني عن العالمين

"Në të vërtetë, shtëpia ishte ndërtuar për herë të parë për (vend adhurimi) është njeriu i cili është në Bakkah Baitullah (Mekë), e bekuar dhe udhërrëfyese për mbarë njerëzimin. Ai ka shenja se e vërtetë, (ndër) e maqam Ibrahim; kushdo që hyri në atë burra-kështu (Baitullah s) ai ishte i sigurt; bëni Haxhi është një detyrë e njeriut të Perëndisë, që është (për), njerëzit që mund të udhëtojnë në Shtëpinë e. . Kushdo që mohojnë (obligimet e Haxhit), Allahu Mahakaya (nuk kërkon asgjë) të botëve "[Ali 'Imran: 96-97]

Nga Ebu Hurejra, tha ai, e-lAllahu alejhi alejhi ve sel-lem duke predikuar në mesin tonë, ai tha:

أيها الناس قد فرض الله عليكم الحج فحجوا, فقال رجل: أكل عام, يا رسول الله? فسكت, حتى قالها ثلاثا, ثم قال صلى الله عليه وسلم: لو قلت نعم, لوجبت, ولما استطعتم. ثم قال: ذروني ما تركتكم, فإنما هلك من كان قبلكم بكثرة سؤالهم واختلافهم على أنبيائهم, فإذا أمرتكم بشيء فأتوا منه ما استطعتم, وإذا نهيتكم عن شيء فدعوه.

"Është obligim për pelegrinazh tuaj, pastaj të paguajë dobët (haxhin)." Pastaj ka një thënie: "A për çdo vit, oi Dërguari i Allahut?" Pastaj ai i heshtur derisa personi është duke thënë tri herë, pastaj e lAllahu alejhi alejhi ve sel-lem ka thënë: "Nëse unë them po, pa dyshim do të bëhet një detyrim dhe ju me siguri nuk do të jetë në gjendje për (të bërë atë)." Pastaj ai tha: "Le mua si unë të ju lejojnë. Sigurisht që shfaroste popullin para se është shumë për të kërkuar dhe shumë pajtohen me Profetin e tyre. Nëse unë urdhëroi diçka për ju, pastaj të kryejë tuaj sa më shumë që ju djema. Dhe në qoftë se unë ndalojnë diçka, pastaj largohen. "[5]

Nga Ibn 'Umar radi anhu, tha ai, "i-lAllahu alejhi ue selem ka thënë:

بني الإسلام على خمس, شهادة أن لا إله إلا الله, وأن محمدا رسول الله, وإقام الصلاة, وإيتاء الزكاة, وحج البيت, وصوم رمضان.

"Islami është ndërtuar mbi pesë shtylla: (1) se nuk ka testament zot drejtë diibadahi saktë përveç Allahut dhe se Muhamedi është i Dërguari i Allahut, (2) e falin namazin, (3) japin zeqatin, (4) pelegrinazhi në Shtëpinë e, dhe ( 5) agjërimi i Ramazanit. "[6]

Nga Ibn Abbasi anhu, tha ai, "i-lAllahu alejhi alejhi ve sel-lem ka thënë:

هذه عمرة استمتعنا بها, فمن لم يكن عنده الهدي فليحل الحل كله, فإن العمرة قد دخلت في الحج إلى يوم القيامة.

"Kjo është një pelegrinazh që ne të argëtohen me të. Ata të cilët nuk kanë hadyu (sakrificë shtazore), atëherë ai duhet të bertahallul në përgjithësi, për shkak se pelegrinazhi i ka ardhur në haxh deri në Ditën e Gjykimit. "[7]

Nga shabi bin Ma'bad, ai tha: "Unë shkova për të parë Umerit, dhe pastaj unë i tha atij:

يا أمير المؤمنين, إني أسلمت, وإني وجدت الحج والعمرة مكتوبين علي, فأهللت بهما, فقال: هديت لسنة نبيك.

"O komandant i besimtarëve, në të vërtetë unë kam konvertuar në Islam, dhe unë besoj se unë jam pelegrinazhi tashmë të detyrueshme dhe Umren, pastaj kam filluar duke punuar në adhurimin e dytë." Pastaj ai tha: "Ju keni udhëzimet mori-it për të zbatuar Sunetin e Pejgamberit tuaj." "[8]

[Kopjuar nga libri i Al-Suneh uel Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, autor Sheikh Abdul Azhim bin Badawai al-Khalafi, Indonezi Guide Fikh Edition Complete, Translator Ekipi Tashfiyah LIPIA - Xhakarta, Ibn Kethiri Reader Botuesve, Shtypur në Ramazan 1428 - Shtator 2007M]

No comments:

Post a Comment