!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Tuesday, July 7, 2015

Trou net een vrou as jy vrees dat jy nie regverdig kan wees

Die rit is nog nie klaar nie (307)

(Deel 307), Depok, Wes-Java, Indonesië, 7 Julie 2015, 19:59. WIB)

Trou net een vrou as jy vrees dat jy nie regverdig kan wees

Baie van die mense in Indonesië, wat het groot rykdom 'n bietjie, dan nie in staat om die passies syahwatnya na 'n ander vrou (die tweede vrou / poligamie) trou in toom.
Toe sy besigheid meer glad is, kan dit nie 'n probleem te wees nie, kan hy bedek sy optrede by 'n ander vrou trou (nikah siri) is stil-diam.i
Elke dag is altyd die huis in die nag of nie by die huis kom, hoe meer rede is daar 'n vergadering buite die stad of geen besigheid. Maar toe die besigheid weer vasgesteek, of bankrot, en sy minnares (minnares) begin om gevang), het 'n twis met die eerste vrou en die kinders van die eerste vrou, die eerste saak van die aanbod begin sleep 'n lewende skat, die eerste vrou van 'n jaloerse en nie kon ontvang haar man het 'n ander vrou (poligamie), begin om hul huwelik vergesel deur konflik en groeiende onenigheid selfs tuntutn egskeiding van eerste vrou, as jy dit het, soos vrugte simalakama, geskei tweede vrou (jong), middel sal kinders en tweede vrou menzolimi verlate, en die behoud van die tweede vrou van die koue oorlog is altyd aan die gang in die huishouding.
As dit moeilik is vir die man sou regverdig om beide sy vrou te wees, terwyl die profeet in sy woord het gesê die man wat nie regverdig om sy vroue sywaarts sal loop soos 'n man wat 'n beroerte in die hiernamaals nie.
O mense dn toekomstige man, een van die take wat die duiwel is 'n trek uitmekaar die egpaar, en dit lyk vir mans ander vroue (behalwe sy vrou) beide ontmoet by die kantoor, by die mall, op die straat, soos 'n pragtige engel oorskry die skoonheid van sy vrou. Dit is die leuens van die duiwel, so ons gelok die vrou wat ons dit sien, dat ons volgelinge van die duiwel, so ons genader en volg net ons seksuele wellus stort. Wees versigtig leuens van die duiwel, want die woord van God, die duiwel is vyand nommer een ware mens.
Nou hoekom die meeste van die profete en apostels het meer as een vrou, die profete en boodskappers is onfeilbaar, wat direk van die sonde word onderhou deur God, en altyd in staat om reg te doen.

Hidayatullah.com in sy storievertelling, een keer 'n Sheikh, in een van die lande wie se regerings poligamie verbied, getroud vir die tweede keer. Die nuus was terendus huwelik deur intelligensie in die land. In die nag wanneer die Sheikh is by die huis bly sy tweede vrou, is hy 'n klopjag deur 'n groep van die lede van die intelligensie. Hy is hard ondervra.
"Hoekom het jy getroud te kry?" Daarmee Sheikh kalmeer verdediging. "Hoe weet jy as hierdie vrou is my vrou. Hierdie vrou is my minnares. "
Ten slotte word die intel was vra om verskoning vir die optrede van hul moedswillige. Die wêreld was onderstebo. Getroude mense goed om in hegtenis geneem word, maar wanneer rede alleen na saamwoon paartjies, selfs vereer. Met ander woorde, mense hoereer buite die huwelik beskerm en gerespekteer word, terwyl die getroude goed die wet oortree.
In ons land, praat oor poligamie altyd warm in die verhoor, veral na die beroemde prediker KH Abdullah Gymnastiar getroud met sy tweede vrou. Diegene wat die wet van poligamie verwerp ook probeer om regverdiging uit die Koran en Hadith wat hul anti ondersteun te vind. Gewoonlik postulaat hulle met paragraaf 3 van Surat 'n-Nisa, dat 'n man poligame as staat beruat billike mag wees.
ولن تستطيعوا أن تعدلوا بين النساء ولو حرصتم فلا تميلوا كل الميل فتذروها كالمعلقة وإن تصلحوا وتتقوا فإن الله كان غفورا رحيما
"En jy sal nooit in staat wees om geregtigheid tussen vroue (mu) te doen, maar jy regtig wil om dit te doen nie, want dit het nie te geneig (waaraan jy lief), so jy ander laat in limbo. En as jy die herstel te hou en hulleself (van bedrog) te handhaaf, dan is Allah is Gezind, Genadevol. "
Maar paragraaf 129 dieselfde brief verduidelik iemand sou nie in staat wees om reg te doen onder sy vroue. Dit beteken in werklikheid poligamie nie toegelaat nie, want dit hang af van die toestand van toelaatbaarheid "fair" is onmoontlik om te besef.
As ons kyk na die verduideliking van die geleerdes oor die tweede paragraaf hierbo, is daar geen teenstrydigheid ten alle tussen die twee. Omdat die billike bedoel in paragraaf 3, is nie regverdig word bedoel met paragraaf 129. Trouens, die eerste fragment van paragraaf 129 lui: "En een keer in 'n rukkie, sal jy nie in staat wees om reg te doen tussen die vroue van jou, selfs as jy regtig wil dit ..." Maar toe ons verder lees, dan is daar die volgende fragment, wat lui: "... so moenie te geneig wees (as vrou, hoe meer jy lief) sodat jy ander in limbo kan laat ...."
Natuurlik dat verstaan mukhâlafah (wat beteken teenoorgestelde) van die tweede fragment van die bogenoemde is: "Waarnemende regverdig jy tussen hulle sodat hulle nie in limbo", in teenstelling met is "Moenie so geneig (nie bevooroordeeld) wees" "Pas luruslah (regverdig wees ) ".
As dit so is, is dit duidelik dat die betekenis van "billike" in die eerste fragment, nie die betekenis van "billike" in die tweede fragment. Want as saam geïnterpreteer, sou veroorsaak teenstrydige betekenisse, want die vers sou lees: "En jy sal nooit berkalu geregtigheid om van julle vroue te wees, selfs al is jy regtig wil om dit te doen, dan regverdig wees ..."
Dit is verduidelik dat daar was niemand wat geregtigheid kon doen, dan hoekom het geregtigheid regeer? Dit is bekend belas mense met iets wat sy nie kon doen nie, en Allah eer aan Hom sê in Soerah Al-Baqarah vers 284; "God nie las 'n persoon met iets wat hy nie kan uitvoer."
So mooi die eerste frase beteken regverdig in die lewer (soos voel meer liefde aan die vrou die ander). Fair in hierdie geval wat nie gedoen kan word deur mense, sodat hulle nie beveel regverdig in hierdie geval te wees nie. Profeet sallallaahu 'alaihi Wassalam self het gesê: "O Allah, dit is pembagianku in wat ek het (in staat om te doen, naamlik lewende materie en Bly), en moet my nie te kritiseer oor wat jy het en ek het (van die hart)." [HR. Abu Dawud]
So het die betekenis van "Moet nie skeef (doen, is regverdig) .." in die tweede paragraaf fragment beteken billike in muamalah (soos die voorsiening van lewensmiddele, draai om te bly, die voorsiening van fasiliteite, kinders se opvoeding, ens.) Net in geval dit is wat gedoen kan word deur mense.
So verstaan dat paragraaf nie teenstrydig. Omdat die interpretasie sou lees: "Jy sal nooit in staat wees om reg te doen in die geval van die lewer, omdat die lewer is die besigheid van God. Hy kon net maak dat jy meer liefdevolle een onder julle vroue. Maar die hart van hierdie tendens moet jou nie van toepassing nie in billike aan hulle. Laat jou liefde meer as een van merkea maak geen aandag aan die ander, sodat hulle in die hel. "So sal daar geen teenstrydige betekenisse.
Daar is ook gepostuleer deur die hadith van die profeet sallallaahu 'alaihi Wassalam. Profeet gesê in die preekstoel: "Die familie van Bani Hashim bin Mughirah vra toestemming om hul dogter te Ali bin Abi Talib trou, dan sal ek nie toelaat dat dit, ek sal dit nie toelaat nie, ek sal dit nie toelaat nie, tensy Ali skei my dogter en trou hulle kinders perempaun. Inderdaad Fatima is deel van my, sonder om te twyfel wat twyfel, wat my seer om hom seer te maak. "[HR. Bukharistraat en Moslem].
Oor die algemeen, diegene wat die basiese poligigami verwerp maak hierdie hadith om sy anti poligamie ondersteun.
Maar wanneer ondersoek rug, is die aanname verwerp deur die woord van God se heerlikheid aan Hom in Surat An-Nisa: 3:
وإن خفتم ألا تقسطوا في اليتامى فانكحوا ما طاب لكم من النساء مثنى وثلاث ورباع فإن خفتم ألا تعدلوا فواحدة أو ما ملكت أيمانكم ذلك أدنى ألا تعولوا
"So het hierdie vroue te trou (ander) wat jy geniet; twee, drie of vier. Dan as jy vrees, sal jy nie in staat wees om reg te doen, dan (trou) net een. "[QS. An-Nisa: 3].
Hierdie vers verduidelik dat Allah Subhanahu Wata'a toelaat dat 'n man om meer as een vrou trou en ook beveel om een vrou trou net as sy is bekommerd nie in staat om geregtigheid te doen. Die profeet self het nege vroue. Toe hy gesê 'argumente, asook sy optrede.
Die rede waarom die profeet verbied Ali poligamie omdat dit seermaak Fatima en dade van die profeet, dan is dit inderdaad waar. Maar die vraag is, watter soort van die skade? As die "seer" van Lady Fatima ra gevoel aanstoot 'n mede-vrou, dit is beslis nie in die vraag, omdat die profeet homself 'n veelwywer en voel ongemaklik en jaloers sal dit altyd in die harte van sy vrou. Sy vroue ook vroue soos Fatima ra. Die bewoners van die profeet anders te veel poligamie, of hulle verbied poligamie omdat hulle vroue jaloers? Of hul vroue nie bestaan het nie wat 'n jaloerse natuur? Maar as dit beteken "seer" is dit omdat Ali wou die dogter van Abu Jahl trou, so sal die profeet heerlikheid seer Hom.
Die profeet sallallaahu 'alaihi Wassalam verduidelik dit met die woorde van sy:
وإنى لست أحرم حلالا ولا أحل حراما, ولكن والله لا تجتمع بنت رسول الله وبنت عدو الله أبدا
"Regtig ek het nie verhinder of verbied kosher kosher, maar ter wille van Allah, sal nie 'n dogter van Allah se apostel en meisies vyand van God in die mens heers in te samel." [HR. Bukharistraat en Moslem]
Kommentaar te lewer op die bogenoemde hadith van Ibn At-Tin gesê: "Die mees geskikte menings in die interpretasie van hierdie storie is, dat die profeet sallallaahu 'alaihi Wassalam verbied Ali versamel sy dogter met die dogter van Abu Jahl omdat dit hom sal seermaak, en seer die profeet haraam, gebaseer op ijma' ,
Die profeet sallallaahu 'alaihi Wassalam: "Ek weet nie verbied 'n wettige geval, dit is, is sy (die dogter van Abu Jahl) was wettige huwelik deur Ali al is dit net nie sy vrou Fatimah. Soos vir die invordering van albei die profeet seer sallallaahu 'alaihi Wassalam omdat hulle voel tersakitinya Fatima, dan is dit nie toelaatbaar nie.
"Verbod is nie, want" tersakitinya "Fatima ra, maar tersakitinya die profeet sallallaahu 'alaihi Wassalam omdat tersakitinya Fatimah, en mense stem saam op die verbod seer die profeet sallallaahu' alaihi Wassalam.
Op gesê dit Imam Ibn al-Qayyim: "In die hadith daar is 'n beskrywing van die verbod seer die profeet sallallaahu 'alaihi Wassalam op enige manier, selfs al is die handelinge was toelaatbaar. As die profeet sallallaahu 'alaihi Wassalam voel beledig deur dit dan moet dit nie gedoen word op grond van die woord van Allah eer aan Hom: "Dit is onvanpas vir jou om seer die profeet [QS. Al-Ahzab: 53] ".
Reguleer, verbied nie
Islam is 'n godsdiens van die natuur, natuurlik, kom om te ontmoet en te organiseer humanitêre instinkte. Hy het nie gekom om poligamie te voorkom, maar wat uiteensit hoe poligame korrek is. Omdat poligamie algemeen en natuurlike verskynsel in die menslike geskiedenis.
Poligamie is sosiaal toelaatbaar opsie, kan gemaak word en onskuldige mense wat nie het nie. Nie verpligtend en word nie toegelaat vir mans wat nie in staat is om reg te doen voel.
Maar die belangrikste ding is dat ons nie moet haat die toelaatbaarheid van hierdie wet, laat staan sê dat poligamie is nie 'n Islamitiese Sharia. Wanneer daar is mense wat dit doen, beslis nie om gehaat te word of die skuld, omdat hy iets wat toelaatbaar is vir haar ondergaan, kan selfs aangemoedig word deur die hadiths wat mense aanmoedig om te vermeerder die profeet sallallaahu 'alaihi Wassalam.
Wanneer daar die geval van poligame huishoudings beskadig deur 'n paar van die akteurs wat nie in staat is om reg te doen, moet nie noodwendig blameer poligaminya. Omdat baie huishoudings vaste slordig. So, dit is nie as gevolg van die vernietiging van nie poligame huishoudings ons blameer monogaminya. (Hidayatullah.com)

No comments:

Post a Comment