!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Sunday, July 5, 2015

Valse aantygings teen Salafi Wahabi roeping

Die rit is nog nie klaar nie (306)

(Deel 306), Depok, Wes-Java, Indonesië 5 Julie 2015, 19:07 pm)

Valse aantygings teen Salafi Wahabi roeping

'N Paar jaar gelede voor die wete Ahlul Sunnah waljamaah (salafi), daar is 'n vriend het my gevra om Radio Rodja, Radio Sunnah (salafi) te luister.
'N paar jaar later, na die vergadering weer met my vriend wat ek gevra is om ander Radio (Radio vermoed dat my vriend behoort aan Shia) hoor.
En my vriend is selfs daarvan beskuldig dat Wahabi en Salafi as hy gepraat veel met die verdedigende Shia.
AANGESIEN Shia Fatwa volgens die Indonesiese Ulema Raad (MUI) as ketter (daar is 10 kriteria waarom die MUI beskou Shia as ketters).
Die moskee in die kompleks Ek woon in sy lesing was daar 'n geestelike wat sonder enige wetenskaplike argument word ook dikwels aangeval as Wahabi en Salafi Wahabi identies aan firqah verkeerd.

Ustadz Badrusalam, LC op Radio Rodja die TV video Rodja gesê,
Ons hoor dikwels dat sommige mense praat van die "wahabitische ... Wahabi ..." vergesel deur 'n negatiewe indruk geheg aan dit. So eintlik wat dit Wahabi / Wahabiyah? Hoe Wahabi geskiedenis? Wanneer het hulle verskyn? Of ons werklik verstaan ​​het oor die beweer Wahabi mislei?
Die woorde van 'n skolier:
لان أخطأ في العفو احب الي من ان اخطأ اخي العقبة
"Ek was verkeerd in vergifnis dat ek graag beter as my verkeerd in wat 'n uitspraak."
Rasululah sallallaahu 'alaihi wasallam gesê:
أيما رجل قال لأخيه يا كافر فقد باء بها أحدهما إن كان كما قال, وإلا رجعت عليه
"Enigiemand wat sê sy broer," O ongelowige, "dan sal dit terug te gaan na een van die twee. As die dituduhkannya inderdaad glo, dan is dit waar (ongelowiges). Maar as die koste is nie waar nie, dan is die koste sal aan hom terugbesorg word ( mense wat dit praat). " (Bukharistraat en Moslem)
Wahabi / Wahabiyah
Wahabi dit van die woord 'Wahhaab "en" i "," i "in die Arabiese naam" ياء النسبة "ja", wat is penisbatan, wat beteken nisbat om Wahhab. En Wahhab (الوهاب) was een van die name van Allah Subhanahu wa Ta'ala. Daardie taal net beperk betekenis.
Ooit (Ustadz Abu Yahya Badrusalam - Ed) by die Al-Azhar eerste gebring lig dialoog tussen Saoedi-geestelike naam Sheikh Dr. Muhammad Ash-Syuwai'ir met die geleerdes van Marokko (Magreb), het 'n fatwa uit 'n kenner genaamd Al-Lakhmi waar geestelike naam al-Lakhmi is eenkeer gevra oor die moskee deur firqah Wahabiyah, hoe die status van hierdie moskee en hoe Wahabiyah dit. En hy (Al-Lakhmi) memfatwakan dat dit (is) die moskee om vernietig te word, en hy het gesê dat Wahabi firqah firqah verkeerde en misleidende, firqah Khawarij misleidend.
So dan, Dr. Muhammad ibn Sa'd ash-Syuwai'ir sê aan die man wat die edik gebring. Hy het gesê dat hy die fatwa van waar? Dit was van 'n boek getiteld Al-Mi'yar Mu'rib fi Al-Ahli Al-Magreb Fatawa geskryf deur Ahmad bin Mohammed Al-Wansyarisi wat in 914 AH (AD 1508) gesterf het. Toe vra hy (ash-Shaykh Sa'd ash-Syuwai'ir), wat Ibnul Lakhmi is gevra oor die Wahabi firqah gesterf in watter jaar? Genoem dat Ibn Lakhmi gesterf in 478 H (5de eeu AH), en wat fatwa van Ibn Al-Al-Lakhmi vertelt is Al-Wansyarisi wat in 914 AH (10de eeu AH) gesterf het. Toe sê Ash-Shaykh Sa'd ash-Syuwa'ir, dat as jy (die ontvanger ash-Shaykh) weet wanneer Shaykh Muhammad bin Abdul Wahhab gebore? Ash-Shaikh gespreksgenote weet nie. Ash-Shaikh gesê bahwaSyaikh Muhammad ibn 'Abdul Wahhab is gebore in 1115 H. AANGESIEN Ibn Al-Lakhmi gesterf 478 H, wat Ibn Lakhmi fatwa, Al-Wansyarisi gesterf in 914 H, terwyl Shaykh Muhammad bin Abdul Wahhab is gebore in 1115 H. vertelt
Kon Ibnul Lakhmi memfatwakan oor 'n komende firqah honderde jare later? So hier het ons om te verstaan, dit blyk Wahabi verwys deur Ibn Al-Lakhmi is firqah gebring deur Abdul Wahhab bin Rustum.
Wie Wahabi? Hoe Wahabi Geskiedenis?
Wahabis is firqah wat in die 2de eeu AH gebring deur Abdul Wahhab bin Rustum verskyn. Hy was 'n Khawarij wat Moslems mengkafirkan. Die denke is misleidend, selfs difatwakan deur die geleerdes sal hierdie firqah ongeloof.
So in die geskiedenis, gee dit die geëis Wahabi gesê, "frontman Wahabi verkondig dit (is) Shaykh Muhammad ibn 'Abdul Wahhab", (dan) dit is 'n vreemde geskiedenis. Wahabiyah firqah wat lank voor Shaykh Muhammad ibn 'Abdul Wahhab het na vore gekom gebore is. Terloops, Sheikh Mohammed bin 'Abd al-Wahhab (bevat) die naam "Abdul Wahhab", nou gedink word deur mense (lê) dat' hierdie is die stigter Abdul Wahhab as Wahabiyah, uiteindelik diklaimlah Wahabi. Subhanallah, terwyl sy naam adalahMuhammad bin 'Abdul Wahhab, in penisbatan baie verkeerd; "Wahabitische" is nisbat om Wahhab, sy naam was Mohammed, die sogenaamde "Muhammadiyah", nie "Wahabiyah".
Hierdie lesing videos is ook 'n gedeeltelike weerlegging van die boek deur die skrywer namens homself as Sheikh Idahram.

Sheikh Mohammed Bin Abdul Wahhab Love mengkafirkan Mense?

Deur
Ustadz Ismael Abu Moslem al-Atsari-


Shaykh Muhammad bin Abdul Wahhab rahimahullah is een van 'n skolier wat erken deur baie as mujaddid (godsdienstige hervormer) in die 12de eeu Hijrah. Want baie van die goedheid impak gegenereer deur Rahimahullah sy sending. Sy missie is propaganda wat gebaseer is op die heilige boek van die Koran, die Sunnah van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, en volg die Salaf (voorgangers) wat aanbid.

Maar daar is 'n paar mense wat nie verstaan ​​nie sy sending rahimahullah rahimahullah durf hom aan die kaak, selfs probeer om mense te hou van sy sending Rahimahullah. Hulle beskuldig Shaikh Mohammed bin Abdul Wahhab rahimahullah met verskeie aanklagte, onder rahimahullah hy daarvan beskuldig Moslems wil mengkafirkan blindelings. Hulle het ook beweer dat die dade van terrorisme in hierdie era, insluitende die verskillende aanvalle en vernietiging, is die vrug van die lering van Shaykh Muhammad bin Abdul Wahhab rahimahullah.

Hoe die waarheid van hierdie bewering? Trouens, al die aanklagte was onwaar. As gevolg van Shaykh Muhammad bin Abdul Wahhab rahimahullah net uitspraak ongelowiges aan diegene wat bewys regop en ware manier om die waarheid te ken, maar hy is steeds desperaat in daad kufurnya. En om te sê dat die leringe rahimahullah hy veroorsaak verskeie dade van terreur, dan is dit weerlê deur die feite. Hoeveel mense wat bestudeer en volg die lering van Shaykh Muhammad bin Abdul Wahhab rahimahullah maar hulle het niks gedoen nie, nie gebreek en doen vandalisme. Selfs anders, wat ontstaan ​​is die groot guns aan diegene wat opdrag gegee is deur Allah Almagtig. Gedink terreur bestaan ​​in sommige mense, dit is die gevolg van 'n misverstand en menyelisihi waarheid.

Om te bewys dat Shaykh Muhammad bin Abdul Wahhab rahimahullah ongelowiges nie gevonnis tot enige persoon, ons voel die behoefte om sy woorde perkatan rahimahullah in hierdie saak te bring. Die punt is mense wat Islam zhahirnya, as hy nie versaak of ongeloof onkunde veroorsaak, dan het hy nie dikafirkan totdat geen verduideliking behalwe na haar en na haar hujjah regop.

Die beginsel van Shaykh Muhammad bin Abdul Wahhab In Takfir (Val uitspraak Kafir)
As die houding van die geleerdes van Ahlus Sunnah ander, Shaykh Muhammad bin Abdul Wahhab rahimahullah het ook 'n beginsel: geen mengkafirkan man pleeg onttrekken of ongeloof behalwe na geen verduideliking vir haar en een keer regop hujjah hom.

Shaykh Muhammad bin Abdul Wahhab rahimahullah het gesê:

بل نشهد الله على ما يعلمه من قلوبنا بأن من عمل بالتوحيد وتبرأ من الشرك وأهله فهو المسلم في أي زمان وأي مكان, وإنما نكفر من أشرك بالله في إلهيته بعدما نبين له الحجة على بطلان الشرك

In werklikheid, getuig ons Allah wat ons harte ken, dat mense wat monoteïsme oefen, onskuldig ontlopen en die oortreder is, dan is hy 'n Moslem, altyd en oral. Ons het net mengkafirkan mense wat uit die weg (assosieer aksies) Allah in uluhiyah (aanbidding) nadat ons aan hom verduidelik oor die sleaze bewys van onttrekken aan. [Majmu 'Muallafât Shaykh Muhammad ibn Abd al-Wahhab, 3/34]

Bewerings lê Shaikh Mohammed Bin Abdul Wahhab
Inderdaad aanklagte soos mengkafirkan Moslems aan Shaykh Muhammad bin Abdul Wahhab rahimahullah, nie net rampant in hierdie dag en ouderdom, selfs beskuldigings en laster wat ontplooi is, aangesien hy nog leef!

Shaykh Muhammad bin Abdul Wahhab rahimahullah het gesê:

وإذا كنا لانكفر من عبد الصنم الذي على عبد القادر, والصنم الذي على قبر أحمد البدوي, وأمثالهما لأجل جهلهم وعدم من ينبههم, فكيف نكفر من لم يشرك بالله إذا لم يهاجر إلينا أو لم يكفر ويقاتل? سبحانك هذا بهتان عظيم

As ons nie sin slaag om diegene wat aanbid die heidense afgod wat op die top (graf) Abdul Qadir (Gilani), en wat afgode aanbid is op die top van die graf Ahmad Badawi, en in die ander, as gevolg van hulle onkunde ook omdat niemand hulle herinner , hoe kan ons dan mengkafirkan mense wat nie assosieer Allah as hy nie te emigreer na ons, of hy nie mengkafirkan en veg? Eer aan U O Allah, dit is 'n leuen (fitnah) is 'n groot !! [Ad-Durar as-Saniyyah, 1/66]

Shaykh Muhammad bin Abdul Wahhab rahimahullah het ook gesê:

ما ذكر لكم عني أني أكفر بالعموم, فهذا من بهتان الأعداء, وكذلك قولهم: إني أقول: من تبع دين الله ورسوله وهو ساكن في بلده أنه ما يكفيه حتى يجيء عندي, فهذا أيضا من البهتان, إنما المراد اتباع دين الله ورسوله في أي أرض كانت , ولكن نكفر من أقر بدين الله ورسوله ثم عاداه وصد الناس عنه, وكذلك من عبد الأوثان بعدما عرف أنه دين المشركين وزينه للناس, فهذا الذي أكفره وكل عالم على وجه الأرض يكفر هؤلاء إلا رجلا معاندا أو جاهلا)). مجموع مؤلفات الشيخ (3/33).

Wat is aan jou vertel oor my, dat ek mengkafirkan met die algemene, dan is dit is ingesluit leuens (laster) van die vyand. Net so, hul woorde wat ek sê, "Wie volg die godsdiens van Allah en Sy boodskapper, maar hy het in die stad, dan is dit nie voldoende (dws ongemagtigde Islamitiese!) Totdat Hy kom naby my", dit sluit ook leuens (laster). Inderdaad gewenste (godsdiens) is om die godsdiens van Allah en Sy boodskapper volg, enige plek op aarde. Maar ons mengkafirkan mense wat die waarheid van die godsdiens van Allah en Sy boodskapper erken, dan is hy vyandig en man hom blokkeer. Ons mengkafirkan ook mense wat afgode aanbid nadat hy geweet dat dit was die godsdiens van die Heidene en hy versier dit (neem dit goed) vir die mens. Dit is wat ek kafirkan. En al die mense van kennis in die aarde se oppervlak mengkafirkan hierdie mense. Behalwe dié wat teen of dom. [Maj'mû Muallafât Shaykh Muhammad ibn Abd al-Wahhab, 3/33]

Hy het ook gesê:

((وأما ما ذكر الأعداء عني أني أكفر بالظن وبالموالاة أو أكفر الجاهل الذي لم تقم عليه الحجة, فهذا بهتان عظيم يريدون به تنفير الناس عن دين الله ورسوله))

Soos vertel deur vyande oor my, dat ek is gevonnis ongelowige gebaseer perasangka en gebaseer muwâlah (lojaliteit, wat beteken dat as daar mense is wat nie verdedig deur Sheikh Mohammed bin Abdul Wahhab, die veroordeelde heidense-pen), of ek onkundig mengkafirkan (stupid; nie kundige) is nie bewys hom regop, dan lê dit (laster) wat is groot. Hulle wil mense te hou van die godsdiens van Allah en Sy boodskapper. [Maj'mû Muallafât Shaykh Muhammad ibn Abd al-Wahhab, 3/14]

Na sy getuienis Ulama
Versigtig houding geneem deur Shaykh Muhammad bin Abdul Wahhab rahimahullah hierbo word ook bevestig deur mense wat sy sending Rahimahullah verstaan. Dit is Shaikh Abdul Latif bin Abdurrahman bin Hasan Shaikh aalu, een van die groot geleerde afstammelinge van Mohammed ibn Abdul Wahhab Shaykh rahimahullah, rahimahullah het hy gesê:

((والشيخ محمد رحمه الله من أعظم الناس توقفا وإحجاما عن إطلاق الكفر, حتى أنه لم يجزم بتكفير الجاهل الذي يدعو غير الله من أهل القبور أو غيرهم إذا لم يتيسر له من ينصحه ويبلغه الحجة التي يكفر تاركها, قال في بعض رسائله: ((وإذا كنا لا نقاتل من يعبد قبة الكواز, حتى نتقدم بدعوته إلى إخلاص الدين لله, فكيف نكفر من لم يهاجر إلينا وإن كان مؤمنا موحدا)).

Shaykh Muhammad (ibn Abdul Wahhab) rahimahullah sluit mense wat baie versigtig en moenie dit waag om ongelowiges te oortuig (ander Moslems). Totdat hy rahimahullah nie verseker ongeloof dwaas bid aan ander as Allah, beide bid tot die graf insittendes of ander, as daar is geen mense wat hom adviseer en red bewys, wat is 'n bewys dat mense verlaat ongelowiges. Hy rahimahullah het gesê in die meeste van sy verhandeling, "As ons nie mengkafirkan diegene wat aanbid koepel al-Kawaz totdat ons mendakwahinya godsdiens mengikhlaskan vir Allah, dan hoe kan ons mengkafirkan mense wat nie emigreer na ons, selfs al het hy 'n gelowige en Tauhid was !! [Minhaj at-Ta'sîs Wat Taqdîs, p. 98-99]

Sheikh Abdul Latif bin Abdurrahman bin Hasan Shaikh aalu Rahimahullah ook gesê:

((فمن بلغته دعوة الرسل إلى توحيد الله ووجوب الإسلام له, وفقه أن الرسل جاءت بهذا لم يكن له عذر في مخالفتهم وترك عبادة الله, وهذا هو الذي يجزم بتكفيره إذا عبد غير الله, وجعل معه الأنداد والآلهة, والشيخ وغيره من المسلمين لا يتوقفون في هذا, وشيخنا رحمه الله قد قرر هذا وبينه وفاقا لعلماء الأمة واقتداء بهم ولم يكفر إلا بعد قيام الحجة وظهور الدليل حتى إنه رحمه الله توقف في تكفير الجاهل من عباد القبور إذا لم يتيسر له من ينبهه, وهذا هو المراد بقول الشيخ ابن تيمية رحمه الله: حتى يتبين لهم ما جاء به الرسول *, فإذا حصل البيان الذي يفهمه المخاطب ويعقله فقد تبين له)).

Wie het om te preek van die Apostels word uitgenooi om (Eenheid van Allah Almagtig in aanbidding) en die verpligting om oor te gee aan hom tauhîdullâh, en hy het verstaan ​​dat die Apostels het hierdie leer, dan het hy geen rede om te menyelisihi Apostels en aanbid nie Allah. Dit is die man wat ongeloof verseker, toe hy aanbid, maar Allah en 'n teen-toonbank en gode naas Allah. Shaykh Muhammad bin Abdul Wahhab rahimahullah en ander Moslems nie huiwer in hierdie verband. Ons Shaykh (Sheikh Mohammed bin Abdul Wahhab rahimahullah) is ingestel en dit het verduidelik soos goedgekeur en navolg Ulama Moslems. En hy het nie mengkafirkan tot die vestiging van 'n bewys en duidelike stelling. Totdat hy rahimahullah nie verseker ongeloof dwase wat bid tot die grafte, indien daar is niemand wat herinner. En dit is wat bedoel word met die woorde van Shaykh Ibn Taymiyyah rahimahullah "Tot die saak duidelik aan diegene wat deur die apostel sallallaahu 'alaihi wa sallam gedra". As jy het geen verduideliking wat verstaan ​​kan word deur mense wat praat, was dit vir hom duidelik ". [Mishbâhuzh Zhalam, p. 499]

Sheikh Abdul Latif bin Abdurrahman bin Hasan Shaikh aalu Rahimahullah ook gesê:

((وشيخنا رحمه الله لم يكفر أحدا ابتداء بمجرد فعله وشركه, بل يتوقف في ذلك حتى يعلم قيام الحجة التي يكفر تاركها, وهذا صريح في كلامه في غير موضع, ورسائله في ذلك معروفة

Ons Shaykh (Sheikh Mohammed bin Abdul Wahhab rahimahullah) mengkafirkan niemand het sedert die begin van die groot dade en kemusyrikannya. Selfs hy nie stel dit totdat die vestiging van 'n bewys aan hom bekend, wat is 'n bewys dat mense verlaat ongelowiges. Dit is duidelik in sy woorde in baie plekke. En verhandelinge hy geweet het ". [Mishbâhuzh Zhalam, p. 516]

Met min inligting van hierdie dan hopelik die waarheid word toenemend duidelik. Mense wat die waarheid om menitinya met vertroue te streef. En diegene wat afwyk asseblief afwyk met kennis. Net Allah Wie gee taufik.

[Gekopieer vanaf die tydskrif uitgawe van As-Sunnah 08 / Jaar XVI / 1433H / 2012M. Uitgewers Foundation Staande Komitee Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196]

Beantwoord bewerings van leuens teen die Da'wah Shaykh Muhammad bin Abd al-Wahhab

Deur
Ustadz Firanda Andirja, MA


Verdedig die waardigheid van mede-Moslem baie kosbaar kom aanbidding. Profeet Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

من رد عن عرض أخيه رد الله عن وجهه النار يوم القيامة

Wie verdedig die eer van sy broer, sal God haar te verdedig teen die vuur op die Dag van die opstanding. [1]

Verder, indien die verdedig is die waardigheid van Ulama wat 'n baie groot meriete vir die Moslems het klasmaats Shaykh Muhammad ibn Abd al-Wahhab, 'n leier en vegter propaganda bermadzhab Hanbali. Hy staan ​​dan te danke aan die Koninkryk van Saoedi-Arabië wat veilig en stil, en is die enigste land wat die wet en die Islamitiese wet toe te pas. En sedert die eerste tot nou baie leuens word versprei oor die prediking Shaykh Muhammad ibn Abd al-Wahhab se. Mense is sinvol, natuurlik, wanneer die lees van die leuens wat die waarheid sou bevraagteken, omdat die beskuldigings aan hom is baie basies en vol leuens.

Hier onder die aanklagte-tudahan gerig word aan Shaykh Muhammad ibn Abd al-Wahhab. Mag wees insiggewend vir ons en die teenstanders-teenstanders.

Eerste: Die Wahhabis beskuldigde as Khawarij?
Het jy geweet, wat Khawarij dit? Khawarij is 'n kultus wat beskryf die spook bloeddorstige, stokperdjie werp Moslem bloed. Wat is die aard van hierdie kultus? Sodat, as dit waar is Salafis is Khawarij dors wahabitische Moslem bloed?

Geleerdes wat spesifiek skryf oor firqah-firqah Islam het spesifieke melding van aqidah Khawarij.

Abul Hasan-al-Ash'ari (oorlede 330 H) het gesê oor die saak wat groepe Khawarij versamel: Die groepe saamstem oor die pengkafiran Khawarij Ali bin Abi Talib Radi anhu, omdat hy die wet oorhandig [2] en hulle (groepe Khawarij) saamstem nie, of hierdie vorm kufr onttrekken of nie?

Hulle het ooreengekom dat al die groot sonde is kufr, behalwe vir die laat-Najdat [3] as 'n-Najdat groep het nie so sê nie.

Hulle het ooreengekom dat Allah Ta'ala mengadzab wat groot sondes pleeg is onsterflik nie, behalwe vir die laat-Najdat groep, die volgelinge Najdah (bin 'Amir). [4]

Abdul-Qahir al-Bagdadi (oorlede 429 H) het gesê: Geleerdes het in stryd is oor die saak of die versameling (goedgekeur) deur groepe as diverse Khawarij sekte-sektes.

Al-Ka'bi in Maqalat sy boek noem dat die sektes versamel al Khawarij is mengkafirkan Ali Radi anhu, Uthman Radi anhu, en twee regters, het die deelnemers van die oorlog Jamal, en al was tevrede met die wetlike voorlegging aan die twee regters, en pengkafiran ook as gevolg van die oortreding en die verpligte khuruj (rebelleer) aan die leier van die oortreders.

Ons Shaykh Abu'l-Hasan al-Ash'ari het gesê: "Die oorsaak hulle bymekaar is pengkafiran (teen) Ali, Uthman die deelnemers Jamal oorlog en regters, en enigiemand wat is die goedkeuring van die wetlike voorlegging aan die twee regters, of albei regters regverdig die, of een van hulle, en wederstrewig is teen die vors van die oortreders ".
Die waarheid is dat genoemde deur ons Shaykh Abu'l-Hasan al-Ash'ari van hulle (Khawarij). Al-Ka'bi misgis toe hy sê dat die Khawarij saamstem oor die nasies sondaar, omdat 'n Khawarij sekte-Najdat nie mengkafikan diegene wat die sonde van dié wat nie eens met hulle te pleeg. [5]

Ibn Hazm (oorlede 456 H) het gesê: "Enigiemand wat met die Khawarij stem in terme van ontken wetlike indiening (die twee regters), en mengkafirkan die oortreders van die groot sondes, sowel as menings (wees) rebel teen die wêreldheersers van die oortreders en die oortreders van die groot sondes ewig in die hel, kan die regeerders van ander as Quraish wees, was hy Khawarij, hoewel hy menyelisihi Khawarij in ander gevalle wat betwis word deur die Moslems. En as hy menyelisihi dit op gevalle wat ons genoem het, is dit nie Khawarij "[6].

Ash-Syahristani (oorlede 548 H) het gesê: "Hy wat teen die wettige gesag in opstand gekom word deur die gemeente dan (hy) genoem Kharijites ooreengekom, is dieselfde of die vorm van die opstand by die tyd van die bewoners, wat in opstand na die Khulafaur- Rasyidin of opstand plaasgevind het na dit wat in opstand gekom het teen die tabi'in wat die bewoners gevolg goed, en ook in opstand teen die owerhede deur die eeue .... en Wa'idiyah ingesluit in die Khawarij; en hulle is verklaar kafirnya groot sondes te pleeg en die ewige in die hel ". [7]

Uit die beskrywing van die geleerdes kundiges Khawarij sektes bogenoemde kan gesien word dat daar 'n paar spesiale aqidah en is kenmerkend Khawarij sektes deur alle sektes Khawarij ooreengekom. Aqidah-Aqeedah is: Eerstens, mengkafirkan Ali en twee regters, naamlik Abu Musa al-'Asy'ari en 'Amr ibn al-`As Radi 'n Huma. Tweedens, mengkafirkan wat groot sondes pleeg, tensy 'n-Najdat sekte wat nie so dink. Derde, verplig om 'n vors rebel onreg.

Dit is 'n spesiale aqidah deur alle Khawarij sekte ooreengekom. Drie aqidah is wat gedoen is deur die Khawarij wat die eerste keer verskyn in die tyd van Ali ibn Abi Talib, (1) hulle mengkafirkan Ali bin Abi Talib en 'n paar vriende, en (2) omdat hulle mengkafirkan omdat hulle oorweeg Ali bin Abi Talib is vasgeval in groot sonde wat arbitreer aan ander as Allah Subhanahu wa Ta'ala (soos Ali oorhandig aan die wet van twee regters), en enigiemand wat in groot sondes volgens hulle glo val, (3) dat hulle opstandige om die regering van Ali bin Abi Talib.

As Ibn Hazm rahimahullah stelling dat elkeen wat hierdie aqidah (met die Khawarij in hierdie aqidah ooreengekom), hoewel hy menyelisihi Khawarij in ander dinge wat hy is (nog steeds as) 'n Khawarij. Asof hy menyelisihi aqidah-Aqeedah spesiale Khawarij, dan is hy nie Khawarij soos bevestig deur Ibn Hazm hierbo.

Deur die hersiening van die bogenoemde gevolgtrekking, laat ons nadink oor die wahabitische Salafi groepe, of hulle beraqidah as aqidah Khawarij sekte?

Of hulle genoem Salafi wahabitische mengkafirkan Ali, Mu'awiyyah, Aisha, 'Amr ibn al-`As en die bewoners wat deelgeneem het aan die oorlog Jamal en Siffin? Of diegene wat eintlik handhaaf die Sahaba, en verdedig hulle almal uit, veral Companion Mu'awiyyah en Umm al-Mumineen Aishah wat dikafirkan deur die Shiite kultus?

Is die wahabitische Salafi Moslem mengkafirkan net as gevolg van die groot sondes gepleeg deur hom? Of was dit die wahabitische Salafi ontken gretig begrip mengkafirkan regering takfiriyin stokperdjie? Indien ooit gevind wahabitische Salafi mengkafirkan mense wat egbreuk pleeg, steel of doodmaak iemand anders? Selfs as die wahabitische Salafi mengkafirkan, dan sal hulle kafirkan verklaar ongelowige deur die Koran en Sunnah, en dit was na die gedwonge bewys en verduideliking aan hom.

Is die wahabitische Salafi oproep om keada regering in opstand gekom? Of was dit die wahabitische Salafi wat altyd genoem gehoorsaam aan die regering te wees? Enigiemand wat die deur die Salafi predikers voorgelê studies volg, dan sal hy verstaan ​​dat die Salafis is baie gevegte teen die regering.

Tweedens, het Wahhabis In mengkafirkan daarvan beskuldig Moslems
Shaykh Muhammad ibn Abd al-Wahhab daarvan beskuldig mengkafirkan alle Moslems wat nie volg nie.

Dit is 'n valse beskuldiging dat hy in sy geskrifte het aangevoer. As tasbare bewys, is die Koninkryk van Saoedi-Arabië wat sy missie voortgaan nie mengkafirkan die pelgrims wat miljoene kom elke jaar. As die pelgrims word beskou ongelowiges en afgode dienaars, ja, hulle is onrein, en moet nie die grond raak Haram in Mekka. Selfs die feit dat die Koninkryk van Saoedi-Arabië sal voortgaan om dienste aan die pelgrims te verbeter. Wahhabis is 'n volk wat baie versigtig in mengkafirkan.

Sheikh Abdul Latif-bin Abdirrahman Shaykh Alu het gesê: "Shaykh Muhammad ibn Abd al-Wahhab, insluitend die mees beskerming en weerhou uitgespreek ongeloof, selfs tot die mate dat hy nie verseker 'n onkundige nasies te bid aan ander as Allah Subhanahu wa Ta'ala uit onder die inwoners van die graf of die ander, indien nie verlig haar teenwoordigheid herinner mense ". [8]

Shaykh Muhammad ibn Abd al-Wahhab het gesê: "Die probleem van 'n bepaalde persoon skuldig bevind heidense ma'ruf probleme (bekend), indien 'n persoon sê 'n woord wat ongeloof veroorsaak, is dit gesê:" Diegene wat hierdie woorde sê dan hy kafir ', maar die mense Die besondere as dinge sê wat nie duhukumi kafir geword totdat bewys is vasgestel dat 'n persoon 'n kafir hom verlaat die bewys ". [9]

Hy het ook gesê: "Dit is 'n leuen, as hulle woorde dat ons mengkafirkan in die algemeen, mense wat in staat is om sy geloof openbaar benodig ons om te emigreer na ons mengkafirkan ons mense wat nie mengkafirkan ook mengkafirkan mense wat nie veg; en leuens soos hierdie 'n groot en deurlopend. Al hierdie is 'n leuen dat die mens verhinder die godsdiens van Allah en Sy boodskapper.

As ons nie mense wat afgode wat bestaan ​​by die Abdul-Qadir aanbid en die afgodsbeeld wat in graf Ahmad al-Baidawi en dies hulle is albei as gevolg van onkunde en gebrek aan mense wat hulle daaraan te herinner, hoe doen ons dan mengkafirkan mense wat dit nie doen nie mengkafirkan nie onttrekken aan Allah Subhanahu wa Ta'ala as hy nie te emigreer na ons, of nie mengkafirkan en veg nie? So heilige Allaah, dit is 'n groot leuen ". [10]

Hy het ook gesê: "Soos vir Takfir (pengkafiran), dan mengkafirkan ek mense wat die godsdiens van die profeet weet, dan nadat hy geleer Agam Apostels (maar), dan verwyt hy en die mense van godsdienste verbied en vyandig teenoor diegene wat die godsdiens apostel oefen; dan is die persoon is wat ek kafirkan. En die meerderheid van die mense -al-hamdulillah- nie daarvan hou nie. "[11]

Hier Vertroue Wahhabis Oor Takfir (pengkafiran).
Eerstens, Salafis wahabitische mening dat Takfir (pengkafiran) is die reg van Allaah. Vandaar moet nie mengkafirkan behalwe dié wat dikafirkan deur Allah en Sy boodskapper. Naamlik pengkafiran gebou moet word op grond van die stelling syar'i.

Tweedens, die Salafis wahabitische mengkafirkan slegs met gevalle wat ijma 'Ulama.

Shaykh Muhammad ibn Abd al-Wahhab gesê toe hy gevra is: "Op die (aanloopbaan) wat hy veg? ? Alpa wat 'n persoon dikafirkan veroorsaak ", dan het hy geantwoord:" Pilare-die vyf pilare van Islam, die eerste twee geloof, dan vier pilare. Die vierde pilaar as hy toegelaat word, maar verlaat / dit nie doen nie as gevolg van verwaarlosing, dan -although ons IMA bestry dat hy besig was op die vierde rukun- maar ons weet nie mengkafirkannya as hy het dit, terwyl die geleerdes verskil oor die mense wat menginggalkan kafirnya vier pilare lui sonder opponerende Die vier pilare verpligtend. En ons het nie mengkafirkan behalwe gevalle deur alle geleerdes, naamlik twee geloof ooreengekom. Daarbenewens het ons ook na mengkafirkannya verduidelik aan hom as hy geweet het en bly onverskillig ". [12]

Derde, Salafis wahabitische oog verskille tussen Takfir Mutlaq en Takfir mu'ayyan.

No comments:

Post a Comment