!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Friday, July 24, 2015

Veeleisende Wetenskap (leer) met verskillende benaderings

Die rit is nog nie klaar nie (320)

(Deel drie honderd agt), Depok, Wes-Java, Indonesië, 24 Julie 2015, 19:50 pm)

Veeleisende Wetenskap (leer) met verskillende benaderings


Die doel van die menslike leer (studie) was, sodat hulle kon nie genoeg kennis of geskoolde beide om die lewenstandaard van die mens te verbeter (goeie salaris / genoeg) of om die essensie van ware menslike doel (teologie) te leer ken.
Daar is verskeie benaderings menslike soeke na kennis is geen gemeenskaplike benadering (sekulêre) is op soek na wetenskaplike en empiriese wetenskap en filosofie.
Ook is daar benaderings soek kennis deur godsdienstige benadering, deur die Koran en die Hadith (Sunnah / al-wysheid), terwyl die bestudering van die inhoud van die Koran en Sunnah ook gedoen wetenskaplik gekies om te onderskei wat geldig Sunnah (outentieke), hasan (toegelaat) of dhoif (Sunnah valse / Soenna wat geen oorsprong).
In die praktyk in Indonesië, soos die gewoonte van sommige Moslems daar is altyd lees Al Koran Sura Yasin elke Donderdag aand (Vrydag aand) wat hulle gebruik hadiths dhoif (swak / geen oorsprong) wat gesê het dat die sure Yasin se hart (sy ma) Al Qur-an.
Nog gewoonte is 'n gewoonte Tahlilan (lees gebede en lees die brief Yasin en etes) op dag drie, sewe en 100 dae of in 40 dae of 1000 dae na die dood van die oorledene familie.
Al is daar absoluut geen bevel van die Koran en Sunnah rakende Tahlilal, vier Imams, Imam Syafei, Imam Malik, Imam Hanafi en Hanbali Imam en die Imam ander verwysing na die Koran en die Soenna veroordeel en verbied die geval Tahlilan (Kaul) wat eintlik volg godsdienstige gebruike Hindu / animist.
So die wetenskaplike benadering kan ons die Koran en Sunnah wat dieselfde aanbidding en beoefen volgens profeet en sy metgeselle praktyke te leer.
Daar is baie van die Woord van God en die Sunnah dat menslike studie ekonomie (handel) en politieke wetenskap, sterrekunde en ander wetenskappe bepleit.
Verder, is die Koran eers aan die lig (verlaag) aan die profeet Mohammed is die sure Al Alaq,

Al Alaq 1-5

"Lees dit! Met die naam van jou Here wat geskep het. "(Vers 1). In die eerste kursus, wat is "lees", het die eerste belangstelling in die verdere ontwikkeling van hierdie godsdiens geopen. Profeet het om te lees die openbaring sal aan hom geopenbaar dat in die naam van God, God geskep het.

Naamlik "Die skep van 'n man klont." (Vers 2). Watter geledere tweede ná nuthfah, naamlik 'n pluim van water wat gekombineer uit die semen van die mense met seminale vrou, wat na 40 dae, die water is omskep tot 'n bloedklont wees, en van 'n bloedklont wat later asook sou openbaar deur middel van 40 dag word 'n knop van die vlees (Mudhghah).

Die profeet was nie 'n goeie by lees. Hy is ummi, wat ongeletterd is, nie baie goed vertolk kan word by die skryf en lees is nie te goed om te skryf. Maar Jibril ook aangemoedig om drie keer dat hy lees. Hoewel hy was nie goed om te skryf, maar die verse word direk deur Gabriel hom geneem, geleer, sodat hy kan onthou word deur die hoof, saam met hom is dit dus gelees kan word. God wat alles geskape het. Apostels is nie goed om te skryf en dit te lees sal later slim wees lees verse aan hom geopenbaar. Sodat wanneer die onthullings dat down later gekom het, sal hy die naam van die Koran. En die Koran wat beteken lees. Asof die Here het gesê: "Lees, op qudrat Ek en my Iradat."

Sheikh Mohammed Abduh in Tafsir Juzu 'Ammanya verduidelik: "Dit is die Almagtige God het die mens as semen, omskep tot 'n knop van bloed is, dan 'n volle mens, het ongetwyfeld die krag om te veroorsaak op die persoon se vermoë om te lees, wat bekend is ummi, nie goed lees en skryf. So as ons kyk na die inhoud van die hadith wat verduidelik dat die profeet gevra om drie keer, drie keer gelees, asook, het hy geantwoord eerlik dat hy nie goed lees, drie keer ook Gabriel omhels hom hard, vir oortuigend hom wat sedert daardie tyd het dit geen vermoë om hom te lees , hoeveel te meer is hy Al-Insan al-Kamil, die perfekte man. Vele meer is om later op te lees. Die belangrikste ding is dat die basiese behoefte om alles wat dit sal lees later niks anders is die naam van God nogtans weet nie. "

"Lees dit! En God jou verhoog word. "(Vers 3). Een keer in die eerste paragraaf wat hy vertel om te lees in die naam van God wat die mens uit 'n bloedklont geskep, gestuur weer vir hom gesê om te lees in die naam van God. Synde die naam van die Here is altyd geneem word sodat die agterkant van die lewende God is verhewe, mees vrygewige, liefdevolle en dierbaar Sy skepsels.

"Hy wat geleer is deur die Pen." (Vers 4). Dit is die voorreg van God om dit weer. Dit is die hoogste eer. Wat hom geleer het om die verskillende wetenskappe mens, het sy geheime, aan hom oorhandig het die sleutels van die opening van die skatkis van God, wat saam met die pen. Met 'n pen! In bykomend tot die tong om te lees, het God die pen ook dat die wetenskap kan aangeteken word ingestel. Pena is gevries en rigiede, nie lewe nie, maar geskryf deur die pen dit is 'n verskeidenheid van dinge wat kan geïndoktrineer deur 'n man "Leer man enigiets wat hy nie ken nie." (Vers 5).

Allah Ta'ala leer eerste man op die Pen gebruik. Na haar slim gebruik van wetenskap Qalam dat baie word gegee deur God aan hom, so dit kan ook hy opgemerk dat nuwe kennis met bestaande Pen in die hand:

"Wetenskap is soos 'n spel en skryf bande wat spel. Daarom, met 'n tou vasmaak buruanmu onwrikbare. "

Toe ek in die vyfde paragraaf van hierdie reëling, as die eerste vers af ons bespied met 'n kort woord van die Here die oorsprong van die hele menslike gebeure wat almal dieselfde, dat in plaas van 'n bloedklont, wat afgelei is van 'n knop van die saad het verduidelik.

En 'n prop van semen wat kom uit 'n fyn sif menslike voedsel van die aarde weggeneem. Naamlik van hormone, kalorieë, vitamiene en ander stowwe, wat almal uit die aarde wat is al wat daar in groente, vrugte en vleis stapelvoedsel. Toe het dit gegroei en groot volwasse man. Die belangrikste instrument om homself te verbind met die omliggende mens is die vermoë om in tale spreek as die aansluiting van wat voel in sy hart. Dan verhoog ook sy intelligensie, dan ook die lig van die vaardigheid van die skryf.

In die eerste paragraaf duidelik in die hoogste graderings die veelsydigheid van lees en skryf nie. Gesê Sheikh Mohammed Abduh in sy kommentaar: "Moenie kom deur die woorde 'n dieper en meer volmaak as die rede waarom hierdie vers in die verklaarde belange van lees en skryf in alle takke van die wetenskap en gelukkig. Met die eerste oop al die onthullings dat sal gaan in die rug. "

So as Moslems kry nie hierdie vers instruksies en hulle nie betaal nie aandag aan die strate vir die vorentoe, skeur die wikkel skedes dat al hul visie te dek om dit te wetenskap, of merampalkan deur wat reeds gesluit, sodat hulle is toegesluit in 'n donker kamer, want die styf toegesluit -erat deur hulle, hul edeles, totdat hulle tas in die donker stupid, en dat die opening paragraaf van hierdie openbaring nie hulle opwinding, dan sal hulle nie weer opstaan ​​vir ewig.

Ar Razi-beskryf in sy kommentaar, dat die twee is aangesê om die eerste paragraaf in die naam van God wat geskep het, is met qudrat en wysheid en kennis en genade te lees. Alles is God se natuur. En in die volgende vers God state bereik oombliklike kennis met Pen of pen, is 'n teken dat daar ook onder die wet is geskrywe wat nie kan geïndoktrineer indien nie geluister. So op die eerste twee verse wys heerskappy geheime, is die geheim van die Godheid. En in drie daaropvolgende paragraaf bevat vertroulike nubuwwat, profete. En wie God is nie gaan bekend wees, indien nie deur die hand van nubuwwat en nubuwwat self was nie daar wees, indien nie deur die wil van God.

God in sy woord in die Koran sy seën, insluitend die voorsiening skat) asem die lug (suurstof) is vars gee, die vis in die see, is die resultaat van natuurlike hulpbronne, soos petroleum, natuurlike gas, goud, silwer, koring, en gewas velde / rys rys, koring en koring te alle lewende wesens, of mens, of dier, en die genade van God (lewensmiddele) word gegee aan 'n mens van verskeie groepe, ras, etnisiteit, taal diversiteit en verskeidenheid van die vel kleur, of hulle woon langs die ewenaar en diegene wat lewe by die Suidpool, die Noordpool, die vasteland van Asië, Continental Europe, die vasteland van Afrika, Australië vasteland, die Amerikas, en die nasies wat in die oseaan Stille Oseaan, en die Indiese Oseaan te leef.
Ook hulle is nou omhels die Islam, Katolisisme, Protestantisme, Hindoeïsme, Boeddhisme, Shinto, Kong Fu Tse, Zorroaster, animisme, en diegene wat nie godsdienstig Kommuniste (Ateïste).
Lewensmiddele gedeelte (rykdom) hang af van die inspanning (inspanning) in hul soektog na voedsel, hetsy deur die voorsiening van kennis (beide wetenskaplike kennis en empiriese), sowel as die filosofie.
Hoe hoër die kennis hoe meer waarskynlik het hy 'Treasure (salaris).
Wanneer 'n boer plant rys / koring is deur wetenskap bilologi byvoorbeeld, kan hy die sade te kies om te oes die plaas meer produktief.
Wetenskap kan verkry word op twee maniere, indien die wetenskap wêreld, kan verkry word dibangku Universiteit (skool / inrigting kursusse) of onderwysers wat reeds kennis.
As die Godsdienswetenskap (Islam) Koran en Hadith te verkry deur te leer van beide ouers, die Universiteit (die skool), sowel as die Ustad (skoliere).
Die verskil is dat Science World, sekulêre, word gewoonlik probeer om geluk die wêreld alleen te vind.
Terwyl die Godsdienswetenskap, geluk is nie net die wêreld nie, maar ook die hiernamaals, want die wetenskap van godsdiens (Koran en Hadith) die wêreld kan lei ten einde ikmu nie afwyk, soos nie gulsig in die soeke na rykdom (welvaart), geen reg van arm en goeie dade van die meerderheid N rykdom wat ons verdien, en die wetenskap van die Koran ook lei die mensdom wat die werklike lewe was nie in die wêreld (tydelik) nie, maar in die hiernamaals (in die hemel of die hel).
In die soektog na die skat is ons ook gelei word om wettige besittings, nie korrupsie, roof, te soek en te steel of beroof die regte van ander, eet ook om te eet kosher kos (behalwe dié verbode soos vark, bloed, aas (karkas behalwe vis) en merorok (suig tabak, Muhammadiyah fatwa Majelis Ulama Indonesië en Saoedi-Arabië rook Haram argument is gebaseer op die Koran en Hadith).
So Godsdienstige Wetenskap lei ons na die skat wat ons gebruik dit met seëninge en gelukkig.
Hoeveel ryk mense in die wêreld, kunstenaars, sangers rykste in die wêreld wat eintlik woon minder gelukkig (stres) om sy lewe te beëindig deur selfmoord dwelms gebruik of slaappille (kalmeermiddels).
Hoeveel Moslems en dat sy eiendom Moslem wêreld net 'n bietjie (net skaars genoeg om te eet en te drink), maar voel sy hart gelukkig en stil lewe, gemak van God aan hom gegee het reeds 'n kosbare skat

Kombineer Islamitiese Wetenskap en die Wêreld Syar'i

Deur
Shaikh Abdur Rahman bin Nasir As-Sa'di rahimahullah


Baie mense is verkeerd oor die aard van die wetenskap wat outentieke, dat die wetenskap bestudeer moet word en deursoek. Hulle trek in twee menings, en die uiterste teenoor mekaar. Een van hulle is meer gevaarlik as ander.

Die eerste mening, die idee dat die wetenskap is beperk tot outentieke wetenskap syar'i is slegs gedeeltelik verwant aan die verbetering van die geloof, moraliteit en aanbidding, nie alle wetenskap getoon deur al-Koran en as-Sunnah wat die wetenskap syar'i sluit en al die medewerking van die wetenskap en kennis oor die heelal. Hierdie mening kom van diegene wat nie korrek verstaan ​​die Shariah. Maar nou begin om te kyk na maniere maslahah en toe hy sien die vele voordele van die wetenskap oor die heelal, asook die meeste van hulle bewus is van die instruksies van godsdienstige tekste oor die kuns.

Tweede opinie, 'n mening wat die wetenskap beperk op moderne wetenskap is deel van die wetenskap. Hierdie mening blyk te lei van hul berpalingnya van godsdiens, teologie en akhlakya. Dit is duidelik 'n baie fatale fout wat hulle maak as 'n objektiewe tussenganger. Hulle verwerp die outentieke wetenskap en die natuur wat nuttig, indien nie geheel en al getoon deur die moderne wetenskap. Hulle is mislei deur die verskillende resultate van nuwe ontdekkings. Dit is hulle wat bedoel is in die woord van Allah Almagtig:

فلما جاءتهم رسلهم بالبينات فرحوا بما عندهم من العلم وحاق بهم ما كانوا به يستهزئون

En wanneer dit kom om hulle apostels (wat gestuur is om) hulle deur te bring ketarangan besonderhede, hulle was baie tevrede met die kennis wat op hulle en hulle is omring deur die straf van Allah Almagtig dat hulle altyd perolok pret. [Al-Ghafir / 40: 83]

Hulle is trots op hul kennis, arrogant en beledig die wetenskap van die Apostels. As 'n gevolg, hulle is oor het marteling hul sinisme en bedreigings gegee aan die valse apostels van Allah Almagtig. Hulle is gemartel in die wêreld met die sluiting van die hart, oë en hoor hulle so dat hulle die waarheid nie kan sien nie.

ولعذاب الآخرة أشد وأبقى

En inderdaad die straf van die Hiernamaals is meer ernstig en meer blywende. [Taha / 20: 127]

وما كان لهم من الله من واق

En hulle het nie 'n beskermheer van die straf van Allah Subhanahu wa Ta'ala. [Ghafir / 40: 21]

SCIENCE nuttig in die Al-Koran en Sunnah
Die aard en die doel met bruikbare kennis in die Al-Qur'an en as-Sunnah is die wetenskap wat al die verhewe doel te bereik, wat gelei het tot optrede voordelig oordeel lewer, is daar geen verskil tussen die wetenskap met betrekking tot die wêreld sowel as dié wat verband hou met die hiernamaals. So, al wat lei mense na die regte pad is, kan verbeter en morele teologie en praktyk is, dan is dit 'n wetenskap.

Wetenskap is verdeel in twee: die doel en die middele (tussengangers) wat kan lei tot 'n doel.

Die doel is om al die wetenskap wat die godsdiens verbeter, terwyl die middel is al die wetenskap wat die doelwitte soos die Arabiese taal wetenskappe en ander wetenskappe, insluitende die wetenskap oor die heelal wat ma'rifatullah (kennis van Allah Almagtig), kennis van gelei ondersteun Sy eenheid en Sy volmaaktheid, ook gelei tot die kennis van die waarheid aan Sy Apostels. Ander vrugte in staat is om te help in aanbidding en dank Allah l, asook help met die handhawing van die godsdiens. Want voorwaar Allah Almagtige het die heelal onderwerp aan ons en Allah Almagtige beveel ons om te dink en probeer om te grawe in die dinge wat nuttig, voordelig vir beide godsdienstige sowel as in die lewe van die wêreld is. En opdrag om iets betekenisvol bestellings uit te voer wat die doel van die opdrag en die opdrag ook te implementeer al die tussengangers en vervals die einde vervulling.

Dit moedig ons om te weet die natuurwetenskap gebruik kan word om die voordele van alles wat is onderworpe Allah Almagtig aan ons te verken. As gevolg van die voordele en die resultate sal nie bereik word sonder inspanning, denke en navorsing. Allah Almagtige sê:

وأنزلنا الحديد فيه بأس شديد ومنافع للناس

En ons het 'n yster wat haar groot krag en 'n wye verskeidenheid van voordele vir mense wat geskep is, [al-Hadid / 57: 25]

Hierdie voordele sal nie bereik word nie, behalwe deur die wete dat die verwante wetenskappe sodat maksimum resultate.

Baie tekste in die Koran en Sunnah wat die wetenskap geprys en die kenners geprys sy kennis en die behoefte aan meer prioriteit as enige ander wetenskaplike. Allah Almagtige sê:

قل هل يستوي الذين يعلمون والذين لا يعلمون

Is daar dieselfde mense wat mense wat nie weet nie? [Az-Zumar / 39: 9]

Hulle is die mense wat vrees Allah die Almagtige en Hom ken

إنما يخشى الله من عباده العلماء

Inderdaad die vrees van die Almagtige Allah midde van sy dienaars, net skoliere. [Fatir / 35: 28]

Allah Almagtige beveel dat die mense wat nie weet nie die wetenskaplike vra.

Almagtige Allah ook beveel dat die Moslems baie verskillende tipes van aanbidding uit te voer en verban uit alles wat onrein is. Gebooie en die verbod kan nie gedoen word nie, behalwe nadat die kennis en leer ken. So het die gebooie en die verbod dat die noodsaaklikheid van die studie alles wat verband hou met die opdrag en die verbod self toon. Sowel as Allah die Almagtige toelaat mees mu'amalat (alles in verband met intraksi onder mense) en verbied ander. Om dit te doen, beteken dat ons moet in staat wees om te onderskei tussen mu'amalah word toegelaat nie en wat nie toegelaat word nie. Sulke klassifikasie kan nie gedoen word nie, behalwe deur kennis. Almagtige Allah veroordeel die mense wat nie weet nie die grense wat gewees Allah Almagtige gestuur om die apostels in die boek en Sunnah.

Onder die bevele van Allah l is jihad in baie verse bevel en die opdrag om die krag wat gedoen kan word om te gaan met die vyand en sorg van hulle voor te berei. Hierdie opdragte sal nie besef nie, behalwe deur die bestudering van die stryd teen tegnieke en wapens.

Allah Almagtige ook beveel om handel en ekonomiese wetenskappe studeer, selfs Allah Almagtige beveel om die toets van die weeskinders is nog klein met so weet hulle die wetenskap en handel kan werk voordat toevertrou met hul persoonlike besittings. Allah Almagtige sê:

وابتلوا اليتامى حتى إذا بلغوا النكاح فإن آنستم منهم رشدا فادفعوا إليهم أموالهم

En die toets van die weeskinders totdat hulle die ouderdom van die huwelik te bereik. Dan, wanneer jy dink hulle het 'n intelligente (smart handhaaf skat), dan oorhandig aan hulle hul rykdom. ['N-Nisa / 4: 6]

In die bogenoemde vers, is Allah die Almagtige nie beveel om hul eiendom totdat dit is bekend dat hulle die kennis oor hoe om te bestuur eiendom en weet wat die wetenskap van die saak.

Hierdie volkome Shari'a ons beveel om alle vorme van bruikbare kennis te leer; wat wissel van die wetenskap van Tawheed, Usûluddîn, wetenskap Regsleer en die reg, wetenskap Arabies, wetenskap en politieke ekonomie en wetenskap kan om persoonlike omstandighede en die samelewing te verbeter.

Geen nuttige kennis in die wêreld en in die Hiernamaals nie, tensy dit is opdrag gegee en aangemoedig deur hierdie wet. Dus, Plank in hierdie godsdiens godsdienstige en Natuurwetenskappe. Selfs wetenskappe nuttig wêreld kan plaas in 'n deel van die wetenskap van godsdiens.

Soos vir diegene wat oordrewe, maak hulle die wetenskap is beperk tot die deel van godsdienstige kennis alleen. Trouens, hulle het geval in 'n fatale fout.

Plaas hulde aan die materialistiese, hulle sien dat die ware wetenskap is beperk tot die natuurwetenskap. Hulle ontken die ander wetenskappe, het hulle divergeer sodat godsdiens en hul moraal beskadig. Die vrugte van hul wetenskap slegs die produkte wat droë, kan nie hul verstand en gees, nie stig reinig. Wetenskap hulle meer skade as goed toekoms. Hulle baat net van die verbetering van die produkte en nuwe ontdekkings alleen nie, maar hulle kry die ellendige van die twee kante:

Eerstens, sal die wetenskap die grootste ramp vir hulle en vir die mensdom wees, want die wetenskap is net gebring vernietiging, oorlog en vernietiging.

Tweede, met die wete dat hulle, hulle sal trots en arrogant geword dat hulle dit gewaag het om die wetenskap van die Apostels aanstoot en oordeel optrede van godsdiens.

إن الذين يجادلون في آيات الله بغير سلطان أتاهم إن في صدورهم إلا كبر ما هم ببالغيه فاستعذ بالله إنه هو السميع البصير

Sesungguhhnya diegene wat argumenteer oor die tekens van Allah sonder enige rede tot hulle niks in hul borste, maar slegs (begeerte vir) die grootheid wat hulle sal soms nie bereik nie, dan vra vir die beskerming van Allah. Inderdaad, Hy is Alhorende, alsiende. [Ghafir / 40: 56]

فلما جاءتهم رسلهم بالبينات فرحوا بما عندهم من العلم وحاق بهم ما كانوا به يستهزئون

En wanneer dit kom om hulle apostels (wat gestuur is om) hulle deur te bring ketarangan besonderhede, hulle was baie tevrede met die kennis wat op hulle en hulle is omring deur die straf van Allah Almagtig dat hulle altyd perolok pret. [Al-Ghafir / 40: 83]

Met die bogenoemde beskrywing, kan ons dat bruikbare kennis in die wêreld weet en in die hiernamaals is die wetenskap wat kom uit die boek van Allah Almagtig en die Sunnah van die profeet N dat 'n pseudo tipe bruikbare kennis sluit, is daar geen verskil tussen die kern wetenskap en wetenskap-tak nie teologie en wetenskap kwasi-gelyke wêreld. As Islamitiese geloof sluit die verpligting geloof in alle waarheid, getrou aan die boeke wat Allah Almagtige gestuur en al die Apostels wat Allah die Almagtige gestuur. Walhamdulillâh

(Opgewek is uit die boek ad-Din as-Saheeh al-Jami'a Yahullu Masyakil)

[Gekopieer vanaf die tydskrif uitgawe van As-Sunnah 12 / Jaar Sewentien / 1435H / 2014. Gepubliseer Lajnah Istiqomah Surakarta Foundation, Jl. Solo - Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196]

No comments:

Post a Comment