!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Thursday, August 13, 2015

Aanbid net Allah Almagtige vir die gee van voedsel kry nie.

Die rit is nog nie klaar nie (343)

 (Deel 343), Depok, Wes-Java, Indonnesia, 13 Augustus 2015, 17:43 pm).

Aanbid net Allah Almagtige vir die gee van voedsel kry nie.

Een doel God het die mens geskape en Jin en erfgename van die aarde is eenvoudig dat beide hierdie groepe te aanbid net Allah wat die hemel en die aarde en die heelal en sy inhoud geskep het.
Mense word beveel om te aanbid net Allah nie, want hy was die een wat lewensmiddele van die mens het, hetsy in die vorm van reënwater, natuurlike hulpbronne (olie, natuurlike gas, geotermiese) en die hele vrugte, groente en gesonde diere wat ons eet, soos vis, koeie, bokke, skape, hoenders, kamele en 'n wye verskeidenheid van wild en fauna vir die behoud van die natuur en die mens se lewe balans.
Met water (beide reënwater, wat reeds in die grond (riviere, mere) en seewater (gedistilleer kan word in 'n vars water), al gewy aan die welsyn van die mensdom.
Met water, plante en tuine, insluitend die dorre woestyn vrugbaar en groei koring, mielies, rys, sago, maniok, en die verskillende soorte van vrugte en groente.
As ons dank aan God wat lewensmiddele van alles wat gegee het, dan is ons deur God beveel om hom te aanbid deur die pilare van Islam, wanneer dienaars wat gehoorsaam, sal Allah beloon en het belowe om te gaan na die hemel, is die ewige.
Terwyl hulle nog besig was om onttrekken (assosieer vennote met God) en ongelowiges in die hel gedreig God gegooi word is ook die ewige.
Core gebod van God (Al Koran en Al wysheid / hadith) dat die mens God aanbid moet nie in teenstelling met die krag van God.
Dit is opgedra aan alle profete en apostels, Noag net meer as 950 jaar van die prediking aan sy volk te aanbid God, maar oortuig slegs 'n klein fraksie van die Noag wat die oproep van Noag, sodat die meeste van die profeet Noag (insluitend kinders en sy vrou) deur gesink deur God te volg reën wat flits vloede veroorsaak oorskry die hoogste bergpieke.
Verskeie straf dat verskeie mense oorgekom, wat wissel van die profeet Noag, Farao en baie ander mense soos vertel in die Koran het 'n les en 'n waarskuwing vir die mens, ten einde in ooreenstemming met die orde van Allah te bly en nie egbreek (teen God) en ander sondes, sodat ons nie goed getref Azab van God, terwyl ons leef in hierdie wêreld en in die Hiernamaals,

Tawhid Eerste Gebod

Deur
Ustadz Ismael Abu Moslem al-Atsari-


يا أيها الناس اعبدوا ربكم الذي خلقكم والذين من قبلكم لعلكم تتقون) 21 (الذي جعل لكم الأرض فراشا والسماء بناء وأنزل من السماء ماء فأخرج به من الثمرات رزقا لكم فلا تجعلوا لله أندادا وأنتم تعلمون

O mense, die aanbidding van jou Here wat jou en diegene geskep voor julle, dat julle kan versigtig wees. Dit was hy wat die aarde as 'n overlay vir jou en die hemel as 'n dak gemaak en gestuur water (reën) uit die lug, dan sal Hy bring al die vrugte as 'n voedsel vir julle uit; Dus nie gehou bondgenote vir Allah, selfs al weet jy. [Al-Baqarah / 2: 21-22]

Muqaddimah
Wanneer ons die bladsye van die mus-HAF al-Koran te open, sal ons 'n eerste opdrag woord vervat in 'n brief al-Baqarah vers 21 te kry en het gesê die verbod is vir die eerste vervat in 'n brief al-Baqarah vers 22. Daarom, hierdie twee verse is belangrik vir ons om dit goed te verstaan. Hier is 'n bietjie verduideliking oor hierdie twee verse. Hoop dit is nuttig.

21 vers kommentaar:

Woord van Allah Almagtig.

يا أيها الناس

O mense!

Dit is 'n beroep op alle mense van alle nasies of stamme, in alle plekke en tye, na die koms van Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam. Dit wys dat die godsdiens gebring deur die profeet Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam aan die ganse mensdom. Dit is as die Woord van Allah Almagtig:

وما أرسلناك إلا كافة للناس بشيرا ونذيرا ولكن أكثر الناس لا يعلمون

En ons het jou nie gestuur nie, maar om die hele mensdom, as 'n draer van evangelie en 'n Warner, maar die meeste mense nie weet nie. [Saba / 34: 28]

Woord van Allah Almagtig:

اعبدوا ربكم الذي خلقكم والذين من قبلكم

"Aanbid die Robb-mu Wie het jou en diegene wat voor jou",

Dit wys dat die mens aanbid die Almagtige Allah, want Hy het die mens geskep. Dit is as die Woord van Allah Almagtig wat die woorde van die profeet Shoaib Alaihissallam noem sy mense:

واتقوا الذي خلقكم والجبلة الأولين

. en bertaqwalah aan Allah wat jou en die voormalige volke geskep "[ash-Shu'ara '/ 26: 184]

En inderdaad die opdrag van Allah Almagtig is die wysheid van 'n mens is geskep in hierdie wêreld, soos sy woord:

وما خلقت الجن والإنس إلا ليعبدون

En ek het nie geskep djinn en die mensdom, behalwe dat hulle My kan dien. [ADH-Dzâriyât / 51: 56]

Die aanbidding van Allah Almagtig, naamlik: absolute gehoorsaam aan Allah Almagtig, vergesel deur 'n gevoel van liefde en pengangungan, hoop en vrees, deur die uitvoering van sy opdragte uit en vermy Sy verbod Shari'ah deur Sy boodskapper (Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam) met 'n opregte hart.

Woord van Allah Almagtig:

لعلكم تتقون

"Dat jy toegewyde",

Dit is die doel van aanbidding van 'n dienaar, wat so toegewyd, sodat dienaars word beskerm teen die toorn en straf van Allah Almagtig.

Imam Ibn Rajab al-Hanbali rahimahullah (oorlede 795 H) het gesê: "Die wortel betekenis van die woord is 'n dienaar Taqwa maak beskerming sal dit te beskerm teen wat hy gevrees en hy bewus is van. So het die betekenis van toewyding aan sy dienaar Here is wat hy maak beskerming sal dit te beskerm teen wat hy gevrees en hy bewus is van die Here, as sy woede en pynig hom deur Hom en weg-ongehoorsaamheid ongehoorsaamheid gehoorsaam aan Hom. "[1 ]

Dit wys ook dat die voordeel van aanbidding uitgevoer dienaar sal terug na die dienaar en nie aan Allah die Almagtige gaan nie, ook nie vir ander. Allah Almagtige sê:

من عمل صالحا فلنفسه ومن أساء فعليها وما ربك بظلام للعبيد

Wie doen goeie werke dan (beloning) vir homself, en wie kwaad doen, die (sondes) van homself; en een keer in 'n rukkie nie dienaars van jou Here vervolg (sy) [Fusshilat / 41: 46]

Eksegese Vers 22:
Woord van Allah Almagtig:

الذي جعل لكم الأرض فراشا والسماء بناء وأنزل من السماء ماء فأخرج به من الثمرات رزقا لكم

. Wat die aarde as 'n overlay vir jou en die hemel as 'n dak gemaak en gestuur water (reën) uit die lug, dan sal Hy bring al die vrugte as 'n onderhoud uit vir jou [Al-Baqarah / 2: 22]

Dit wys dat een van die redes inboekseling om te aanbid die Almagtige Allah is Allah die Almagtige het lewensmiddele aan die mens. En Allah Almagtige het bereid om al die behoeftes van die mens se lewe, en het Sy guns verskeie dienaars geskenk. Allah Almagtige sê:

وما خلقت الجن والإنس إلا ليعبدون) 56 (ما أريد منهم من رزق وما أريد أن يطعمون) 57 (إن الله هو الرزاق ذو القوة المتين

En ek het nie geskep djinn en die mensdom, behalwe dat hulle My kan dien. Ek wil nie lewensmiddele by almal van hulle en ek wil hom nie om te gee Ek eet. Voorwaar, Allah is Hy wat die gewer voorsiening Krag weer baie sterk [ADH-Dzâriyât / 51: 56-58].

Shaykh Abdurrahman bin Nasir al-Sa'di (oorlede 1376 H) rahimahullah het gesê toe verduidelik vers 22 van hierdie Surat al-Baqarah, "Dan noem Allah Almagtige bewys (argument rooi) is verpligtend aanbidding van Allah Almagtig alleen , dat Hy die Rabb (Skepper, eienaar; Heerser; Bewaarder) jy (mens) wat jy gehou het met 'n verskeidenheid van genot.

Hy geskep het jy voorheen nie bestaan ​​het nie. Hy het ook 'die mense voor jou. Hy het genot aan jou gegee met plesier en onsigbare.

Hy het die aarde gemaak het as 'n overlay vir jou, kan jy los op dit. Jy kan dit ook gebruik om (te skep) 'n gebou, landbou, bewerking, loop van die een plek na die ander en 'n verskeidenheid ander benutting van die aarde.

Hy het ook die hemel as 'n dak om skuiling jou, en Hy het in die lug verskeie nuttige voorwerpe wat aan jou behoeftes te word, soos die son, maan en sterre ....

Dan laat sak hy die water (reën) uit die lug, dan sal Hy uitbring al die vrugte, soos graan en vrugte van palmbome, en die hele vrugte, en kruie, en ander, as voedsel vir jou , met dit wat jy kry lewensmiddele, kry jy basiese voedsel, jy woon, en om pret te hê. "[2]

Woord van Allah Almagtig:

فلا تجعلوا لله أندادا

"Daarom moet jy nie bondgenote gehou vir Allah Almagtig",

Dit is 'n verbod op onttrekken teenoorgestelde van die eenheid, naamlik "Moenie 'n toonbank-toonbank te maak (vir Allah Almagtige) van die wesens, wat julle aanbid dit as 'n teen-teenaanbod aanbidding aan Allah die Almagtige, en jy hulle liefhet as jy lief is Allah die Almagtige, terwyl diegene soos jy, geskep deur Allah Almagtig gegee lewensmiddele deur Allah Almagtige, regeer deur Allah Almagtig. Hulle het nie, hoewel swaar stof van die aarde en in die lug. En hulle kan nie voordele aan jou en jy kan nie skade ". [3]

Woord van Allah Almagtig:

وأنتم تعلمون

"Wanneer jy weet",

Dws jy weet "dat Allah die Almagtige het geen vennoot en kontrapunt, beide in die skep, gee lewensmiddele en te organiseer. Net so, Allah die Almagtige het geen vennoot en mededinger in uluhiyah (reg om diibadahi) en perfeksie. Dan, hoe kan jy ander gode buiten Allah aanbid te aanbid die Almagtige? Alhoewel jy weet dit. Dit is 'n saak wat baie vreemd en die mees dom onkunde ". [4]

Dit is as die Woord van Allah Almagtig:

ولئن سألتهم من خلق السماوات والأرض وسخر الشمس والقمر ليقولن الله فأنى يؤفكون

En inderdaad as jy hulle (die ongelowiges) vra: "Wie het die hemel en die aarde, en die son en die maan?" Hulle sal beslis antwoord, "Allah", dan hoe kan hulle (kan) weggewys (van die regte pad). [Al-'Ankabut / 29: 61]

Artikel wenke.
1. profeet Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam gestuur aan al die mensdom.
2. Die mens sal aanbid die Almagtige Allah, want Hy het die mens geskep.
3. Onder die menslike rede sal die aanbidding van Allah Almagtig is dat Hy gee lewensmiddele aan menslike
4. Die doel van aanbidding is die Godvresende dienaar aan sy Here, naamlik om hulself te beskerm teen die toorn en straf van Allah Almagtig.
5. Tawheed is die eerste gebod Aalam Koran. Dit toon die belangrikheid van monoteïsme.
6. onttrekken is die eerste keer dat 'n verbod op die Koran. Dit toon die gevaar van onttrekken aan.
7. Man glo in die eenheid van Allah, Sy heerskappy (Sy krag), dan moet hulle ook glo in die Eenheid van Allah uluhiyah hom (sy reg om diibadahi en nie disekutuan met andersins)

Hier is 'n bietjie verduideliking aan hierdie groot twee verse. Mag die Almagtige Allah ons altyd lei op die reguit pad.

[Gekopieer vanaf As-Sunnah tydskrif Special Edition 11 / Jaar Sewentien / 1435H / 2014M. Gepubliseer Lajnah Istiqomah Surakarta Foundation, Jl. Solo - Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 773 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196]

No comments:

Post a Comment