!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Friday, August 7, 2015

Beplan vir die toekoms opvoeding van kinders.

Die rit is nog nie klaar nie (336)

 (Deel 336), Depok, Wes-Java, Indonesië, 7 Augustus 2015, 14:55 pm).

Beplan vir die toekoms opvoeding van kinders.

Elke ouer wil hul kinders sou later salehah kind (vroulik) of vroom (manlik) geword.

Baie ouers het hul kinders by die skool, openbare skool, of pesantren (godsdienstige skole wat inskryf en bly in die koshuis) van die begin van hul seuns gaan skool toe.
Met vooruitgang in fasiliteite besit godsdienstige skole (pesantren) vandag protégé is ook toegerus met 'n verskeidenheid van ander as die wetenskap wêreld wetenskaplike / empiriese, maar ook die wetenskap van godsdiens vakke.
Soos rekenaarwetenskap, wiskunde, biologie, landbou wetenskap, handel wetenskap en teologie, onder andere, die wetenskap van lees al-Koran en die bestudering van Hadith (Al Hikmah), sowel as ander wetenskap-verwante en voordelig vir die studente vir hul guns aan die geluk voorsiening en veiligheid van die lewe in die wêreld en die hiernamaals
Hoewel die lewe in die wêreld is kort (gemiddeld 60 jaar) as in die hiernamaals (ewige), maar ons moet voorberei vir die opvoeding van ons kinders, sodat hulle sal voorsiening maak vir 'n goeie kontibusinya wesens in die wêreld. In ooreenstemming met sy vereistes en speialisasi lewe in die wêreld, daar is kinders onder ons wat streef daarna om 'n dokter, handelaar, argitek, Ustad (godsdienstige onderwyser / skoliere), of ander beroepe, solank dit geregverdig beroep van godsdiens (al-Qur'an wees en Sunnah / Hadith / al-wysheid).
Wat belangrik is, sodat ons en ons kinders woon menyianyiakan tydelike en kort in die wêreld.
Hoe kort lewe in hierdie wêreld nie, maar net nou is ons geniet 'n honeymoon saam met sy vrou, nou voel nie ouderdom is byna 60 jaar oud, grys hare het wit geword, been begin merapuh, die agentskap begin slungelen, begin siek, was die pad reeds gebruik rongkat of setels wiele, terwyl die wittebrood het net verby.
Nou, as gevolg van die ongelukkige siekes, die liggaam begin sterf en wag vir die dood (sterflikheid). Moet ons nie as God in die brief Wal Asr beskryf:

Allah Ta'ala sê,

والعصر (1) إن الإنسان لفي خسر (2) إلا الذين آمنوا وعملوا الصالحات وتواصوا بالحق وتواصوا بالصبر (3)

"Ter wille van die tyd. Kyk, die man is regtig in die verlies. Behalwe dié wat glo en doen liefdadigheid Salih en vermaan mekaar om die waarheid gehoorsaam te wees en vermaan mekaar sodat die eer geduld "(QS. Al" ASR).

Surat Al 'ASR is 'n brief in die Koran dat baie gememoriseer word deur die Moslems, want dit is kort en maklik gememoriseer. Ongelukkig is baie min van die Moslems wat dit kan verstaan. Trouens, hoewel hierdie brief is kort, maar bevat 'n baie diep betekenis. Tot die mate dat Imam ash-Shafi'i rahimahullah het gesê,

لو تدبر الناس هذه السورة لوسعتهم

"As iemand oorweeg hierdie brief, waarlik, dit sal genoeg wees vir hulle wees." [Tafsir Ibn Kathir 8/499].
Shaykh Muhammad bin Salih Al 'Uthaymeen rahimahullah het gesê: "Jy bedoel die woorde van Imam Shafi'i is hierdie brief genoeg vir mense om hulle aan te moedig om te voldoen aan die godsdiens van God met geloof, liefde Salih verkondig aan God en die geduld wat. Hy het nie bedoel dat die man baie met hierdie brief te dink sonder die beoefening van die hele Shari'ah. Want 'n redelike persoon wanneer hoor en hierdie lees brief, dan sou hy daarna streef om hulself te bevry van verliese deur middel van hulself versier met die vier in hierdie brief, wat is geloof genoemde kriteria, moenie goeie dade, stig mekaar om die waarheid (da'wah) en wedersydse vestig aangeraai om geduldig te wees "[Sharh Usul Tsalatsatul].

Regeer geloof met Wetenskap

In hierdie brief, Allah Ta'ala verduidelik dat alle mense is regtig in die verlies. In hierdie paragraaf verliese kan absolute wees, wat beteken 'n verlies in hierdie wêreld en in die Hiernamaals, moenie plesier kry nie en het die reg in die hel te sit. Dit kan wees dat hy net 'n verlies gely van slegs een kant. Daarom, in hierdie brief, Allah sekerlik veralgemeen dat verliese sal ervaar word deur mense behalwe diegene wat vier kriteria in die brief [Taisiir Karimir Rohmaan dinge. 934].

Die eerste kriterium, naamlik geloof in God. En dit geloof sal nie besef sonder wetenskap, want geloof is die vertakking van die wetenskap en geloof sal nie perfek as sonder die wetenskap. Wetenskap in die vraag is die wetenskap syar'i (teologie). 'N Moslem verpligte (Fart' Ayn) om enige wetenskap wat nodig is deur 'n mukallaf in godsdienstige kwessies, soos die beginsels van Shari'ah-Shari'ah geloof en Islam bestudeer, kennis oor die dinge wat hy weg van sulke dinge bly verbied , wat hy nodig het in mu'amalah, en so meer. Profeet sallallaahu alaihi wa sallam het gesê:

طلب العلم فريضة على كل مسلم

"Op soek na kennis is verpligtend vir elke Moslem." (HR. Ibn Majah getal 224 met 'n saheeh sanad).

Imam Ahmad rahimahullah het gesê,

يجب أن يطلب من العلم ما يقوم به دينه

"'N verpligte studie wat hom in staat om die godsdiens te vestig kan maak." [Al-Furu' 1/525].

Dan is dit 'n verpligting vir elke Moslem om die verskillende godsdienstige sake wat hy moet doen, byvoorbeeld met betrekking tot geloof, aanbidding en muamalah leer. Al die ander nie as gevolg van 'n basies weet nie die essensie van geloof wat hy nodig het om die leer van die wetenskap te klim om dit uit te vind. Allah Ta'ala sê,
ما كنت تدري ما الكتاب ولا الإيمان ولكن جعلناه نورا نهدي به من نشاء من عبادنا

"Voordat jy nie weet of die Koran nie weet wat is geloof nie, maar ons het die Koran was lig, wat ons hom wie Ons wil van ons dienaars gelei." (Ash Syuura: 52).

Wetenskap praktyk

'N Studie sê nie, tensy hy beoog erns om die kuns te beoefen. Dit is, kan 'n mens die wete dat hy in 'n werklike gedrag geleer het en weerspieël in gedagte en in aksie te verander.
Daarom, hoe mooi die woorde Fudhail bin 'Iyad Rahimahullah

لا يزال العالم جاهلا حتى يعمل بعلمه فإذا عمل به صار عالما

"'N kundige sal 'n dwaas bly totdat hy hulle kennis kan toepas. Toe hy dit in die praktyk, dan het hy 'n vroom "(Aangehaal uit Hushul al-Ma'mul).

Hierdie woorde bevat diep betekenis, want as 'n mens kennis nie, maar wil nie om dit te oefen, dan (in werklikheid) hy is 'n dwaas nie, want daar is geen verskil tussen hom en 'n dwaas nie, want hy het sy kennis nie te oefen.

Dus, 'n kundige, maar nie liefdadigheid geklassifiseer in daardie kategorie is in 'n nadeel, omdat dit kan wees dat die wetenskap sal eintlik draai dagvaar. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:
لا تزول قدما عبد يوم القيامة حتى يسأل عن علمه ما فعل به
, "'N slaaf hom nie beweeg nie uit sy plek op die dag van die opstanding, totdat hy gevra is oor sy kennis, wat hy het amalkan van die kuns." (HR. Ad Darimi getal 537 met 'n saheeh sanad).

Prediking aan God

Prediking, nooi mense om Allah Ta'ala, is die plig van die Apostels en die pad van diegene wat hul spore goed volg. Allah Ta'ala sê,
قل هذه سبيلي أدعو إلى الله على بصيرة أنا ومن اتبعني وسبحان الله وما أنا من المشركين (108)

"Sê," Dit is die (godsdienstige) my, het ek en die mense wat My volg nooi (jy) om God met die werklike bewys, heilige God, en ek is nie, insluitend mense wat afgodedienaars "(Yusuf: 108)..
Het jy nie vra oor die primaat van die prediking die weg van Allah. Oorweeg die volgende woord van Allah Ta'ala,
ومن أحسن قولا ممن دعا إلى الله وعمل صالحا وقال إنني من المسلمين

"Wie is beter woorde as dié wat op God genoem word, doen regverdige goeie dade, en sê:" Ek is onder diegene wat gee "(. QS Fushshilat: 33).
Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het ook gesê:
فوالله لأن يهدى بك رجل واحد خير لك من حمر النعم

By Allah, as God inderdaad instruksies gee jouself aan iemand met tussengangers, dit is beter vir jou as rooi kamele "(HR. Bukharistraat getal 2783).

Daarom, om die woord van God en die woord van die profeet dink hierbo, moet 'n rukkie reeds die waarheid ken, laat hom probeer om die broer te red deur om hulle om te verstaan ​​en te implementeer godsdiens van Allah behoorlik.

Baie vreemd, as daar is 'n groep van die mense wat die ware Islam ken nie, maar dit is net besig met hul persoonlike sake en "sit" sonder die geringste gedagte van hierdie groot sendeling verpligtinge.
In wese sou die nalatige persoon nog 'n verpligting om te preek in 'n verlies selfs al is hy onder diegene wat kennis en oefen dit was. Hy is steeds in 'n verlies, want hy is net met die goeie van hulself (selfsugtige) en wil nie na te dink oor hoe om die mense te verlig uit die afgrond van onkunde van die godsdiens. Hy wou nie na te dink oor hoe sodat ander kan verstaan ​​en te implementeer die ware Islamitiese leer soos homself. Sodat mense wat nie omgee vir die sendeling is 'n persoon wat nie in staat is om op te pas van die woorde van die profeet sallallaahu neem 'alaihi wa sallam,
لا يؤمن أحدكم حتى يحب لأخيه ما يحب لنفسه

"Nie volmaakte geloof van een van julle, totdat hy is gelukkig wanneer sy broer iets wat hy geniet het ook." (HR. Bukharistraat nommer 13).
As jy voel tevrede met die leiding wat God gee so n plesier om te weet Islam is waar, dan een van die kenmerke van die Islamitiese perfeksie wat jy het, is dat jy aktief deel te neem aan die aktiwiteite van propaganda maak nie saak hoe klein die bydrae wat jy verskaf.

Wees geduldig in die Da'wa

Die vierde maatstaf is geduldig vir die ontwrigting in die gesig gestaar word wanneer hy in die pad van Allah Ta'ala. 'N Prediker (oproeper) om die weg van Allah moet struikelblokke op die pad van propaganda het Hy deur ontmoet. Dit is omdat die roeping predikers 'op mense te weerhou van wellus (wellus), plesier en gebruike van die mense wat Shari'ah [Hushulul ma'mul dinge menyelisihi. 20].

Laat die prediker om die woord te onthou van Allah Ta'ala volg as troos wanneer ontmoet hindernisse. Allah Ta'ala sê,
ولقد كذبت رسل من قبلك فصبروا على ما كذبوا وأوذوا حتى أتاهم نصرنا ولا مبدل لكلمات الله ولقد جاءك من نبإ المرسلين (34)

"En voorwaar didustakan (ook) apostels voor jou, maar hulle was geduldig met ongelowige en vervolging (toegewyde) teen hulle te kom red ons teen hulle" (Sura, Al-An'am: 34).
'N Prediker sal wees geduldig in die prediking en het nie ophou preek. Hy het die pasiënt vir enige obstruksies verkondig en pasiënt met 'n siekte wat hy ontmoet om te wees. Allah Ta'ala noem sal Luqman om sy seun (wat beteken),

"My seun, standvastig in gebed en versending (mense) is goed doen en verbied (hulle) van die bose dade en geduld met wat met jou gebeur. Voorwaar dit sluit in dinge wat nodig is (deur Allah) "(QS Luqman:. 17).

Aan die einde van die interpretasie van sure Al "ASR hierdie, Shaykh Abdurrahman As-Sa'di rahimahullah het gesê,
فبالأمرين الأولين, يكمل الإنسان نفسه, وبالأمرين الأخيرين يكمل غيره, وبتكميل الأمور الأربعة, يكون الإنسان قد سلم تعل من الخسار, وفاز بالربح [العظيم]

"So met die eerste twee (wetenskap en liefde), kan mens self te vervolmaak. Terwyl die laasgenoemde twee dinge (prediking en pasiënt), kan mens ander mense te verbeter. En die vier kriteria te verbeter, kan mens die verlies te oorleef en kry groot winste "[Taisiir Karimir Rohmaan dinge. 934].

Mag God gee ons taufik verbeter vier dinge, sodat ons 'n groot voordeel kan kry in hierdie wêreld, en meer so in die hiernamaals. Ameen.


REËLS Reëls en kies tussen maslahat skade

Deur
Ustadz Dr Erwandi Tarmidzi MA


Lewe gevul met 'n keuse tussen goed en sleg, tussen begunstigdes en mafsadat. En so 'n klomp reëls syar'i wat ons help om 'n keuse te maak.

Hier som ons die reëls in die kies van verduidelik deur Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah.

Hierdie vraestel opgesom op 'n verhandeling oor Usul Fiqh Departement van Muhammad Ibn Saud Islamitiese Universiteit, Riyadh KSA.

REËLS-REËLS van keuse tussen MASHLAHAT EN mudharat

Eerste reël:

مصلحة أداء الواجب أعظم من مفسدة الوقوع في الشبهة

Begunstigdes dinge wat groter is as die mafsadat (skade as gevolg van) moet val in syubhat doen

Syubhat is 'n saak wat tussen die onrein en die toelaatbare. Wanneer syubhat strydig met verpligte en veeleisende toestande vaar ons 'n keuse tussen die verlaat dinge wat nodig is of val in twyfelagtige maak. Onder hierdie omstandighede, die opsie geneem is om dinge wat nodig is al te vasgeval in twyfelagtige dinge te doen.

Maar, as die konflik was tussen twyfelagtige en onwettig die opsie geneem is onwaarskynlik dat jy nie in die verbode val, want mafsadat (skade) die onwettige swaarder.

Aansoek Reël:
1. 'n Persoon wat genooi deur familielede na die maker walimah geval syubhat walimah eie eiendom by te woon. En wat bekommerd genooi toe sy het nie gekom sal lei tot die ontbinding van verhoudings familie (Silaturrahim) dan is die opsies word hom verplig om by te woon. Omdat versterk Silaturrahim verpligtend, terwyl dit nie net bied, want daar is te betwyfel.

2. 'n Persoon wat gesterf het en het skuld aan ander partye en besittings agtergelaat is skatte keuse moet van twyfelagtige skuld betaal uit eiendom te betwyfel, aangesien begunstigdes betaal die skuld is groter as die mafsadat (skade) eiendom te betwyfel.

Reël twee:

ما كان محرما لسد الذريعة أبيح للمصلحة الراجحة

Iets wat 'n vervloeking vir die doel sadduz zarî'ah toegelaat word indien daar 'n sterk maslahat

Die hele wet is dikwels te lewer tot die onregmatige daad, dan sulke optrede is verbode. Maar soms, hierdie verbode dade wat so 'n sterk begunstigdes voorneme (behoeftes) te hê, die wet toegelaat word nie.

In hierdie geval is daar twee opsies tussen die begunstigdes en die groot skade wat dikwels voorkom. Onder hierdie omstandighede, die keuse val om sulke aksies te verrig soos groter maslahatnya.

In sulke gevalle moet 'n regsgeleerde voldoende vermoë om uit te vind wat dade verbied word deur oorsaak potensieel te lewer aan die verbode dinge en wat is verbode om inhoud te veroorsaak. Vir die voormalige, kan die onwettige wet uitdraai om toegelaat te word as daar is 'n sterk begunstigdes. Soos vir die tweede, wat is verbode weens stof, dan die wet kan nie onwettige verander op grond van hul begunstigdes.

Aansoek reëls:
1. Kyk na die nie-mahram vrou haraam. Dit kan egter hierdie wet uitdraai onwettig te wees as daar moet groot begunstigdes as iemand wat wil om 'n vrou te woo. Hierdie man het gekyk na die vrou wat dipinangnya sou biperbolehkan.

2. Basies alles tevergeefs wetlike verwaarlosing. Omdat dit die aandag kan gryp so moenie nuttige dinge te doen. Dit is een van die redes wat gelei het tot 'n daad verbied. Maar sommige vorme van verwaarlosing dinge wat soms nuttig om die groter skade te verwerp. Wanneer hierdie voorwaardes, dan is hierdie aksie is toelaatbaar en selfs aangemoedig.

Voorbeeld: Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam toelaat vroue en kinders sing (sonder musiek) in die geval walimah en fees.

Let wel: hierdie lied is beslis nie bedoel om 'n middel van propaganda taqarrub aan Allah die Almagtige wees. As gevolg van hierdie optrede is nog steeds in die gebied van die dinge wat verwaarloos, maar toegelaat word, want daar is 'n sterk voordeel.

Heers Drie:

ما حرم مطلقا لم تبحه الضرورة, وما حرم أكله وشربه لم يبح إلا لضرورة, وما حرم مباشرته ظاهرا أبيح للحاجة

Iets wat absoluut verbode is dan kan niemand dit toelaat al noodgeval. Iets wat verbied om te eet of te drink dan 'n noodgeval mag toegelaat word om die wet te verander. Iets wat verbied om direk gebruik die bedoeling kan dit toelaat

Iets wat verbied deur Allah Almagtige absolute soos die dinge beskryf deur Allah Almagtige in Sy Woord:

قل إنما حرم ربي الفواحش ما ظهر منها وما بطن والإثم والبغي بغير الحق وأن تشركوا بالله ما لم ينزل به سلطانا وأن تقولوا على الله ما لا تعلمون

Sê (O Muhammad), "Rabbku net verbode gruwelike daad (egbreek), of sigbaar of verborge, en die sonde, menseregte skend sonder reg, (verbode) aan Allah met iets wat Allah die bewys nie laer vir dit en (verbode) vervals teen Allah wat jy nie weet nie. " [Al-Araf / 7: 33]

Vier is verbied deur Allah Almagtig in hierdie paragraaf sal die wet nie verander word "toegelaat" onder geen omstandighede as gevolg van pure mafsadatnya, naamlik; egbreuk, onreg, ontlopen en haal die naam van Allah Almagtig.

Behalwe in die omstandighede een is gedwing om dit te doen onder die bedreiging van die sonde afgeskaf. Soos in die woord van Allah Almagtig:

من كفر بالله من بعد إيمانه إلا من أكره وقلبه مطمئن بالإيمان ولكن من شرح بالكفر صدرا فعليهم غضب من الله ولهم عذاب عظيم ڈ

Wie in Allah nadat hy die geloof het (sy sal die toorn van Allah te kry), behalwe diegene wat gedwing is om glo maar hulle harte kalmte in die gelowiges (hy onskuldig is) bly. maar die man wat sy bors gebaan vir ongeloof, dan sal die toorn van God op hom geval en vir hom 'n groot straf. ['N-Nahl / 16: 106]

Soos vir iets wat verbode is in die vorm van kos of vernietigende gees of liggaam wat soms die wet kan verander word "toegelaat" in noodsituasies, gebaseer op die woord van Allah Almagtig:

قل لا أجد في ما أوحي إلي محرما على طاعم يطعمه إلا أن يكون ميتة أو دما مسفوحا أو لحم خنزير فإنه رجس أو فسقا أهل لغير الله به فمن اضطر غير باغ ولا عاد فإن ربك غفور رحيم

Sê, "Tiadalah ek in die openbaring aan my geopenbaar, dinge wat verbode is vir mense wat wil om dit te eet nie, tensy die kos is aas, of bloed vloei of vark, want eintlik al wat vuil is, of diere in die naam van ander as Allah geslag. Wie is in 'n toestand van gedwonge, terwyl hy nie wil hê en nie (ook) die perk oorskry, dan is jou God is Gezind, Genadevol "[al-An'am / 6: 145]

Soos vir iets wat verbode is om goud en sy vir mans dra sodat selfs al is daar geen bedoeling om noodtoestande toelaatbaar bly, soos die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam toelaat Rahman bin Auf Radi anhu dra sy lyding van die vel siektes (jeuk).

Hierdie Reël Aansoek:
1. 'n vrou moet nie egbreek met die redes vir kos soek. Omdat egbreuk nie toegelaat op enige tyd, selfs as hy gesterf van die honger. Maar hy toegelaat as inderdaad scavenged in 'n toestand van die honger.

2. In 'n noodgeval wat na verwagting lei tot die dood as dit nie behandel word met dwelms wat eet of ander as dié wat van rou materiaal verbied, soos varkvleis en sy afgeleide of wyn en afgeleides drink, is dit toelaatbaar om die medisyne te neem.

Heers Vier:

كل عبادة كان ضررها أعظم من نفعها نهي عنها

Elke aanbidding mudharatnya groter as die voordele dan aanbidding is verbode

Basies, 'n erediens wat voorgeskryf word om ernstige voordele te bring of te besef (goedheid) en geweier skade. Maar in sekere toestande soos aanbidding kan bring skade, mudharatnya selfs groter in vergelyking met die voordele. Wanneer soos hierdie, dan aanbidding is verbode.

Aansoek Reël:
1. In beginsel, die gebed is aanbidding Allah geliefdes, maar teen die tyd van sonsopkoms en sonsondergang gebede word verbied om die opstel van. Omdat groter mudharatnya dat aanbidding lyk die sonaanbidders. So ook met gebede by die begraafplaas is verbode omdat voorkoming mudharatnya groter as besnydenis gebed kesyirikan.

2. Indien 'n kemungkaran nie kan dihilankgan behalwe met kemungkaran groter of swaarder as die slegte dinge wat die geval was, dan skakel die euwels in hierdie manier verbode. Byvoorbeeld: iemand wat 'n guns bestel terwyl hy geen kennis van sodanige guns gehad het, dan kemudharatan dat hy het 'n groter as begunstigdes wat wil hê dat die kemungkaran ontken.

Heers Vyf:

فرق بين ما يفعله الإنسان في نفسه, ويأمر به, ويبيحه, وبين ما يسكت عن نهي غيره وتحريمه عليه

Die verskil tussen 'n persoon kennis toe te pas en ander aan te moedig om dit te oefen met iets wat beoefen ander mense en sy nie verbied of bewaar. (Majmoo Fataawa, 14/472)

Die basiese beginsel dat goeie goed en sleg is sleg. En Shari'a wet nie toelaat dat iemand het 'n slegte ding en verbied. Maar as dit is bekend met sekerheid sê dat as daar iemand is wat as hy verbied word om iets onregverdig dan sou hy die verpligte aksies groter te laat doen, dan moet hy nie verbied word om dit te doen die kemungkaran.

As Radhiyaallahu anhu Umar bin Khattab opgewek gedeelte van die mense wat nie werknemers van óf godsdiens met die oorweging dat die werknemer 'n groter maslahatnya vir die werk en dan herstel hy die godsdiens van die persoon met die krag en geregtigheid.

Dan is hierdie reël baie belangrik dat "die verskil tussen 'n vroom laat 'n daad deur die verbod op mense uit te voer 'n aksie indien sodanige beperkings is in groter skade aan hy het toegelaat dat die daad". Dit is 'n Alim wat 'n goeie daad beteken dit nie dat hy nie goedkeur of magtig sodanige optrede stilgemaak.

In hierdie geval sal die voorwaardes wissel volgens die voordeel wat geweeg deur 'n vroom. Miskien een geleentheid het hy was verplig om te verklaar dat die wet is verbode; óf deur middel van 'n beskrywing van die wetlike of persoonlike houding of verwagting dat die daad links of deur te verduidelik hul argument. Dit kan gesien word in die houding van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam teen kemungkaran; soms het hy sallallaahu 'alaihi wa sallam kwaad, soms het hy sallallaahu' alaihi wa sallam vergewe.

Want ons leef, waar die meeste Moslems is so ver weg van die leer van hul godsdiens, roer om te meng tussen goed en kemungkaran, die houding wat geneem moet word deur iemand wat wou hom is te red:

a. Altyd probeer om te klou aan Soenna, beide innerlike Zahir en vir hulself, hul families en die mense naaste.

b. Nooi mense om sy beste Sunna te doen. As hy iemand gevind oefen gemengde aksie tussen goed en sleg en toe herinner om die verlaat van die armes waarskynlik sal hy iets doen erger, dan laat die waarskuwing aan versigtig weeg waar groter skade en maslahatnya.

Aansoek Reël:
Mense wat Islam omhels deur die prediking dwaalleer beter as hulle is in ongeloof, maar as moontlik om die korrekte pad na geskuif is beslis beter.

Syaikul Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah in Majmoo Fataawa 3/286 verduidelik dat iemand wat in 'n Moslem-gemeenskap was verwag om Vrydag gebede te doen, sluit gebede met hulle lojaal aan hulle en nie teen hulle, selfs al het hy nie goedkeur van kettery of onsedelike dade wat hulle doen. En hy moet stil wees, indien nie in staat om dit aan hulle te verduidelik.

Mees ryk versier moskees met duur ornamente, maar dit is makruh maar dit is beter as die rykes om hul fondse onsedelike dade te skuif. (Ikhtiyârât, p. 137)

Heers Ses:

مفسدة المحرم أرجح من مصلحة المستحب

Onregmatige daad groter skade as maslahat Wet mustahab (besnydenis) (Sien Minhaj Sunnah 4/154

'N besnydenis praktyk wat onwettige optrede sal uitmaak, dan sulke optrede nie meer besny maar het in onwettige dade.

Aansoek Reël:
Al-Qur'an lees hardop besny, maar as die oorsaak versteuring aan ander, dan sulke optrede verbied word.

Raak en soen die Black Stone was, is besny, maar as die oorsaak kemudharatan met stamp, elbowing ander, gemengde tussen mans en vroue, dan is die praktyk word verbied.

[Gekopieer vanaf As-Sunnah tydskrif Special Edition 11 / Jaar Sewentien / 1435H / 2014M. Gepubliseer Lajnah Istiqomah Surakarta Foundation, Jl. Solo - Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 773 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196]

No comments:

Post a Comment