!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Tuesday, August 11, 2015

Bid tot God wat ryk is en Maha helper.

Die rit is nog nie klaar nie (341)

 (Deel 341), Depok, Wes-Java, Indonnesia, 11 Augustus 2015, 13:40).

Bid tot God wat ryk is en Maha helper.

Na soms vergeet ons gebede die gebed na die gebed, miskien as 'n resultaat wat ons voel beknop tyd (nie veel vrye tyd) as besig met die sake van die wêreld (kyk vir 'n skat).
In werklikheid, gebed is die mees heerlike aanbidding wat ons kan verhoed dat rampe wat dikwels geteister die mens, kan nie plaasvind in hierdie tyd, maar in die toekoms.
In hierdie dae van die menslike lewe nie geskei kan word van die toets van die lewe is soms moeilik om te vermy, soos ons betrokkenheid in die sake van die skuld, sowel by 'n vriend of 'n bank (of kredietkaart of ander skuld), skuld soms dit behels 'n element van RIBA (rente / rente).
Trouens, een van die menslike aksies wat afgehandel moet word voordat hy gesterf het (dood) is die besigheid skuld).
Profeet Mohammed self wanneer gaan menyolatkan liggame 'n metgesel van die profeet bartanya aan die gehoor wat daar is nog 'n skuld dat die oorledene nie opgelos is nie, dan is daar iemand geantwoord dat vriend (oorledene) dit laat nog steeds 'n skuld van twee dirham, en dan het die profeet Mohammed geweier menyolatkan liggame die oorledene is nog steeds links in die skuld.
Sodra daar die families wat die oorledene, dan die profeet dan bereid menyolatkan nuwe liggame die (betaal) die skuld voltooi.
Mohammed het gesê die belangrikheid van elke dienskneg van God te bid, hetsy in gebed of ander geleenthede wanneer selfs die profeet altyd bid en vra God om armoede en skuld slawerny te vermy.
Profeet Mohammed die mees vrees van God en onfeilbare (God van die sonde gehou) en beslis hemel toe gaan net altyd bid van die probleme van die wêreld sake (bid vir verligting van skuld slawerny en engheid van lewensmiddele (armoede).
Ons as gewone mense, wat duisende doen van onsedelikheid, bewustelik of onbewustelik het beslis 'n baie tot God te bid alle sondes, vermy van skuld slawerny om vergewe te word, en die deur oopgemaak wye lewensmiddele sodat ons vermy armoede.
In die sleutel wat ons het om geduldig te wees en bid, het Moses net 40 jaar later, is sy gebed verleen in die stryd teen Farao, ook profeet Ayyub onvermoeide bid tot tien jaar van die nuwe siekte genees, ook profeet Sagaria na bejaardes (grys) en sy vrou is bejaardes, nuwe sy versoek om die kind (nageslag) het verleen.
Ons bid tot God, God sal gee aanvraag is beslis dit (gebed).

GROND en heerlikheid gebed


Deur
Marsyud bin Ismail bin Ibrahim Al-Rumaih


[1]. Gebed is aanbidding volgens die Woord van God:
"Betekenis: Berdo'alah My, sal ongetwyfeld Kuperkenankan jy Inderdaad, diegene wat spog my aanbid sal hel in 'n toestand van volslae.". [Ghafir: 60].

Imam Hafiz Ibn hajar het gesê dat Shaikh Taqiyuddin Subki gesê: Die betekenis van gebed in die paragraaf hierbo is die gebed wat 'n versoek, en die volgende paragraaf 'n 'ibaadatiy toon dat gebed is meer spesiaal as aanbidding, wat beteken dat elkeen sou nie arrogant om te aanbid, dan beslis nie arrogant wil bid.

So het die bedreiging is gerig aan mense wat gebede verlaat as arrogant en diegene wat die pleeg van sulke misdade, dan het hy ongelowiges. Soos vir diegene wat nie bid vir een of ander rede, is dit nie blootgestel aan die gevaar. Maar vermeerder gebed nog steeds beter as om dit omdat die argumente wat advokaat bid genoeg nie. [Fath Bari 11/98].

Van Nu'man ibn Bashir dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

"Dit beteken: Gebed is aanbidding", en dan het hy lees die vers: "Voorwaar diegene wat spog met van die aanbidding". [Ghafir: 60].

Imam Hafiz Ibn hajar het gesê dat die Imam At-Thaibi gesê: Sou die bogenoemde hadith Numan verstaan ​​in die sin van die taal, beteken om te bid is om die houding van oorgawe te wys en moet God nie, want dit is nie raadsaam aanbidding, maar om oor te gee en aan die Skepper en die behoefte voel aan God. Daarom het God 'n einde aan die vers met sy woorde: "Inderdaad, diegene wat spog met van die aanbidding". In hierdie vers diegene wat nie dien en oorgawe aan Allah genoem mense arrogant, so bid voorrang in aanbidding het, en 'n bedreiging vir diegene wat nie bid is onaantasbaar. [Fath Bari 11/98].

Let wel:
Hadith wat lui:

"Dit beteken: Gebed is die oorspronklike kern van aanbidding" [Hadith betwyfel!]
[Al-Albani Didhaifkan, Ta'liq 'ala Misykatul Masabiih 2/693 No. 2231]

[2]. Gebed is aanbidding wat mees edele in die oë van Allah, van Abu Hurayrah het gesê dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

"Betekenis: Daar is niks in die mees edele van God as die gebed". [Sunan At-Timidzi, hoofstuk Seëngroet 12/263, Sunan Ibn Majah, hoofstuk Seëngroet 2/341 No. 3874. Musnad Ahmad 2/362].

Shaykh Al-Mubarak Furi gesê dat die betekenis van die hadith is niks qauliyah aanbidding (toespraak) is meer kosbaar in die oë van Allah as die gebed, want iets vergelyk moet word in ooreenstemming met die stof. So het die idee dat gebed is die belangrikste badaniyah aanbidding so dat dit nie in stryd met die Woord van God.

"Dit beteken: Voorwaar die edelste onder julle in die oë van Allah is die mees vrome onder julle." [Al-Hujurat: 13].

[3]. God se toorn teen diegene wat gebed vaar, gebaseer op die hadith dat Abu Hurayrah het gesê dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê.

"Betekenis: Diegene wat nie van God vra, sal God memurkainya". [Sunan At-Tirmidhi, hoofstuk Seëngroet 12 / 267-268].

Imam Hafiz Ibn hajar het gesê dat die Imam At-Thaibi het gesê: "Die betekenis van die bogenoemde hadith is hy wat nie van God bid, dan Hy sou woedend wees en omgekeerd was hy baie bly toe hy gevra is sy dienaar". [Fath Bari 11/98]

Imam Al-Mubarak Furi gesê dat die persoon wat die gebed gelaat is arrogant en voel geen behoefte vir God.

Imam At-Thaibi sê dat God is tevrede toe hy gevra is vir sy geskenk, dan wie nie bid tot Allah, dan is dit reg om sy woede.

Uit die bogenoemde hadith toon dat die aansoek vir 'n kneg om Allah is die grootste verpligting plek, want weg van die toorn van God is een wat steeds 'n noodsaaklikheid. [Mura'atul Mashabih 7/358]

[4]. Gebed is in staat om die dade van God verwerp, gebaseer op die hadith van Salman Al-Farisi Radi 'anhu dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam gesê.

"Dit beteken: Niemand kan die noodlot weerstaan ​​behalwe gebed". [Sunan At-Tirmidhi, hoofstuk Qadar 8 / 305-306]

Shaykh Al-Mubarak Furi gesê dat die vraag is, wie se lot hang af van gebed en gebed kan heeltemal verwerp omdat die noodlot, want die noodlot is nie strydig met die kwessie van kousaliteit, kan die oorsaak van die voorkoms van iets gebeur of nie, is iets anders, insluitend die lot. 'N voorbeeld van gebed om ramp te voorkom, is albei dade van God. Miskien iemand bestem nie bid so geraak en as hy bid, mag nie geraak word, sodat die gebed is soos 'n skild en 'n ramp soos 'n pyl. [Mura'atul Mafatih 7 / 354-355].

Shaykh Uthaymeen is gevra: "Ons hoor dikwels mense sê: O Allah ons nie bedel ons lot sal verander nie, maar ons vra die sagtheid in lot dat gebed is toelaatbaar..?"

Antwoord:
Bid soos dit omdat gebed is verbode en onwettig kan lot te verander soos in die bogenoemde hadith. Selfs mense wat bid soos wat teen God en asof om te sê: "O Allah takdirkanlah my wat jy wil, maar gee sagtheid in die toekoms."

Moet mense wat bid opgelos in sy gebed, soos bid: O Allah ons vra u genade en ons soek skuiling van die straf jou, en gebed semisalnya. Wanneer een bid tot God om nie verander sy lot, dan wat is die voordele terwyl gebed lot kan verander, en dit kan wees dat die noodlot kan slegs verander as gevolg van gebed. Die belangrikste ding is dat gebed moet bo wees nie en moet word, sowel as iemand wat vermy gehoor dat gebed hom moet adviseer. [Liqa 'Babul Maftuh 5 / 45-46]

5]. Mense wat die meeste kwesbaar is diegene wat nie in staat is om te bid gebaseer op die hadith van die profeet wat hy sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê.

"Betekenis: Mense wat swak is diegene wat die gebed en die mees grof persoon gelaat is 'n persoon wat Grabber teen groete". [Al-Haitsami, boek Majma 'Az-Zawaid. Thabrani, Al-Ausath. Al-Mundziri, die boek At-Targheeb gesê: sanadnya Jayyid (goeie) en beskou as saheeh al-Albani, As-Silsilah al-Shahihah 2 / 152-153 No. 601].

Imam Manawi gesê dat wat bedoel word met 'n-naasi Ajazu is die swakste gedagtes en harte van die mees blinde visie, en wat bedoel word met Min 'ajzin 'n advertensie-dua'i swak vra God veral in tye van nood en dus is dit kon die toorn van God te bring, want hy het sy opdrag wanneer jy bid is baie lig werk. [Faidhul Qadir 1/556].

Deskundige gedig gesê.
Moet nie gevra word om die mens, memintalah
Die kern van Sy deur was nooit gesluit.

Allah sal kwaad wees as jy hom vra nie,
terwyl die mens kwaad as dikwels gevra word.
Die bogenoemde gedig in 'n weerlegging van die idee dat dit beter is om nie te bid.

[6]. Allah Subhanahu wa Ta'ala beveel om te bid, die een wat die gebed gelaat is teen die gebooie van God en elkeen wat die uitvoering middel het sy bevel vervul. Allah Subhanahu wa Ta'ala sê.

"Betekenis:. En wanneer my dienaars vra jou My aangaande dan (antwoord), ek is naby ek die versoek van die persoon wat bid toe hy ons gesmeek het en my toegestaan ​​word, dan laat hulle te ontmoet (enige bevel) Ku, en laat hulle in My glo, sodat hulle is altyd in die waarheid ". [Al-Baqarah: 186].

Shaykh Sa'di gesê dat die paragraaf hierbo as 'n antwoord op die vraag van die bewoners van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het hulle gevra: O boodskapper van Allah, as Allah sluit, sodat ons gesmeek in fluister of is hy soveel so ons noem hom deur te skree? Toe het die woord het God. [Tafsir At-Tabari en didhaifkan deur Imam Ahmad 3/481].

"En wanneer my dienaars vra jou My aangaande dan (antwoord), ek is naby." Want God is die essensie van die alsiende, Alwetend en alsiende na iets verborge, geheime en bepaal die veranderinge in die oog en hart. God ook naby aan sy dienaars wat vra en altyd in staat om die versoek te voldoen. Toe sê God: "Ek versoek van 'n persoon wat bid toe hy ons gesmeek het en my verleen".

Gebed is twee soorte, naamlik gebed aanbidding en voorbidding. God se nabyheid met sy dienaar in twee soorte verdeel, naamlik; Sy kennis nabyheid met elkeen van sy skepsele en nabyheid met sy dienaar na elke aansoek gee en taufik hulp aan hulle.

Enigiemand wat bid tot God met 'n hart wat nederigheid en bid in ooreenstemming met die reëls van die wet, en daar is geen obstruksies so 'n gebed word aanvaar as die eet van voedsel wat verbode of semisalnya, God het belowe om die versoek te voldoen. Veral wanneer vergesel deur die dinge wat terkabulnya gebed veroorsaak as die vervulling van God se opdrag, verlaat sy verbod in woorde en dade en glo dat die gebed toegestaan ​​sal word. Toe sê Allah: "Dan moet hulle ontmoet (gebooie) Ku en hedaklah hulle glo in My, sodat hulle is altyd in die waarheid".

Dit beteken dat mense wat bid die waarheid sal wees dat om leiding aan die getroue en goeie werke doen en vermy die kwaad en gruwel. [Tafseer al-Sa'di 1 / 224-225].

[7]. Zarkasi Imam het gesê dat die konsentrasie in die gebed en het 'n lae houding, onderdanige, knegskap en voel die behoefte van God is die grootste aanbidding so dit wettig vereistes van aanbidding.

God beloof om diegene beloon wat bid, al sy gebed nie toegestaan ​​nie.

[8]. Bid is besig om haarself te God wat die gevoel van verheffing in die hart van die grootheid van God opgewek en wou terug na sy staking van sondaars gaan onthou. Dikwels klop op die deur het 'n groot kans om te kry, so daar is 'n gesegde dat diegene wat dikwels klop aan die deur, dan 'n tyd sal toestemming gegee om dit te betree word gesê: "Gegewe die geleentheid om beter as iets gegee bid".

[9]. Baie bid om rampe en rampe te voorkom, as die woord van God wat put oor profeet Ibrahim 'alaihis Salam:

"Betekenis: En Ek sal bid vir my Here hopelik sal ek nie teleurgesteld wees deur te bid vir my Here". [Maryam: 48]

En die woord van God oor die profeet Sagaria 'alaihis Salam.

"Dit beteken: Hy het gesê:" My Here, my bene het swak en my kop was bedek met grys hare, en ek het nog nooit teleurgesteld in gebed tot U, o my Here ". [(Maryam: 4) Al-Azhiyah fi Ahkamil Ad'iyah dinge. 38-42].

[10]. Sommige mense bid net een of twee keer en een keer is nie toegestaan ​​nie, dan ophou bid. Sodanige optrede is duidelik foutiewe optrede selfs hy moet voortdurend herhaal sy gebed aan Allah toekenning.

Van Abu Hurayrah dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê.

".? Betekenis: Benediction kneg sal altyd toegestaan ​​terwyl dit nie vra vir iets sondige of beëindiging familie, of nie in 'n haas Hulle het gevra: Wat is die stormloop Sy het geantwoord:" Hy het gesê; Ek het gebid baie keer nie toegestaan ​​word, dan voel hy is jammer dan verlaat die gebed. "[Sahih Moslem, Boek van Dhikr wa Seëngroet 4/87].

Volgens Imam An-Nawawi betrokke spyt was verlaat gebed. [Sharh Saheeh Moslem, 17/52].

Dan moet dit wees 'n dienaar moet voortgaan om te bid en nie te verveeld en gevoel is sy gebed nie toegestaan ​​nie. In 'n toespraak: "Ek het gebid baie keer, maar was nie toegestaan".

Shaykh Al-Mubarak Furi gesê dat Sheikh Al-Qari gesê:. "Die betekenis van die sin is nie sien nie die resultate van my gebede Soms is die stadiger voel sy gebed is toegestaan ​​of ontmoedig bid en albei is verwerplik Hou in gedagte, daar is 'n spesifieke tyd vir gebed terkabulnya. soos vertel dat die gebed van Moses en Aaron, so Farao vernietig deur God se nuwe slot na veertig jaar. Die wanhoop van die genade van Allah sal nie gebeur nie, tensy op die ongelowiges ". [Mura'atul Mafatih 7/348].

Imam Hafiz Ibn hajar het gesê dat in die bogenoemde hadith is daar etiese Bid dat voortgaan om aansoek te doen en nie te wanhoop in bid vir so dit is deel van die houding van die voorlegging en oorgawe aan Allah en voel die behoefte vir God, en daarom sommige geleerdes Salaf het gesê: "Ons is meer bang verhoed om te bid, eerder as verhinder terkabulnya gebed".

Imam Ad-Dawudi het gesê: "Daar word gevrees dat die persoon wat sê dat hy altyd gebid, maar was die gebed regtig nie toegestaan ​​word, of eintlik die opskorting van die straf van die hiernamaals of vergifnis van sondes nie toegestaan ​​nie toegestaan".

Imam Ibn Jauzi het gesê: "Weet dat die gebed van die gelowiges nie kan verwerp, kan pengkabulannya beter vertraag of vervang deur iets meer ernstig voordele uit die versoek óf in die wêreld of in die hiernamaals Indien 'n dienaar laat nie bid om sy Heer, want gebed is aanbidding. naamlik die indiening van aanbidding en onderdanigheid aan God ". [Fath Bari 7/348]

Van Aisha Radi 'anha dat hy het gesê: "Wanneer die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam getref die magie Jood met die naam Lubaid bin A'sham, het hy gesê, so asof die profeet iets nog nie gedoen het nie, totdat een nag die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam Bid dan bid en gaan voort om te bid. " [Sahih Moslem, hoofstukke Salam Magic 7/14]

Imam An-Nawawi gesê dat die bogenoemde hadith beklemtoon elke slaaf as die ramp of ramp gebed vermenigvuldig en gaan voort om oor te gee aan God. [Sharh Saheeh Moslem 7/14].

Van Ali bin Abu Talib Radi 'anhu het gesê dat wanneer ek begin om te veg wanneer die slag van Badr my vinnig terug om te sien wat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam, dit blyk hy was uitgestrek en lees: O essensie van die Hooggeregshof en Hoogste ewige lewe O essensie van die Hooggeregshof en Hoogste ewige lewe, dan het ek terug te veg, dan weer terug te gaan ek na waar die profeet, hom ontmoet ek in 'n toestand van uitputting, dan kom ek terug en veg my terug na waar hy en ek ontmoet steeds lees die gebed, sodat God gee oorwinning " . [Sunan At-Tirmidhi, hoofstuk 13/78 Gebed. beskou as saheeh Ibn hajar in Fath Bari 11/98]

Van Ubadah bin Saamit Radi 'anhu dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam gesê.

"Dit beteken:. Niemand Moslem gebed tot Allah in die wêreld met 'n petisie behalwe Allah sal dit gee of kwaad semisalnya uit te skakel, terwyl 'n sonde of beëindiging van familie nie bid Daar was 'n man van 'n volk gesê: As dit so sal Ek vermenigvuldig . (gebed) Hy het gesê: ". God het die gebede meer as wat jy het gevra vir" [At-Tirmidhi Sunan, hoofstuk 13/78 Gebed beskou as saheeh deur Ibn hajar in Fath bari 11/98.].

[11]. Hadith wat lui.

"Dit beteken: Allah is lief vir diegene wat ernstig bid". [Hadith is te betwyfel, Al-Albani het in Lineage Dhaifah dat hierdie hadith valse 2 / 96-97].


[Gekopieer vanaf die boek Jahalatun nas fid Du'a, Indonesië uitgawe foute in die gebed, deur Marsyud bin Ismail bin Ibrahim Al-Rumaih, p 37-42, gepubliseer deur Darul Haq, die vertaler Zaenal Abidin, Lc.]

No comments:

Post a Comment