!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Thursday, August 20, 2015

Табысты болуы керек пе, намаз және еске

жүру (350) дайын болған жоқ

(Part үш жүз елу), Depok, Батыс Java, Indonnesia, 19 тамыз, 2015, 21:42 сағат).

Табысты болуы керек пе, намаз және еске

Себебі біздің бос туралы, кейде біз міндетті дұғалар, немесе Сүннет дұғалар да, намазды және еске дұға ұмытып.
Шын мәнінде, әлемде біздің табысымыздың кілттердің бірі және ақыретте өмір бойы аман, әсіресе намаз кейбір жамандық болдырмауға болады, еске және намаз, Аллаһ ізгілік болашақ тағдыры жамандық тағдырын өзгертуге болады.
Бір тағдыры, сәттілік, неке қию және қайтыс (қайтыс болған) айқындайды ғана Құдіреті шексіз Құдай ғой.


Дұға және зикра арасындағы өзара

Арқылы
Доктор Насир бин Abdirrahman бин Мухаммад әл-Juda'i



Екеуінің арасындағы Оған зикра ұштастыра отырып, Аллаһ Subhanahu уә та'алаға дұға өте жақын қарым-қатынас, бар, ол білдіру түрінде, уақытша және бұдан әрі екеуі де оның қажеттіліктері, туралы өз Раббысын сұратуға құлы болып табылады мән-жайлар мен сөздер.

Содан кейін бір рет зикра қамтылған намаз, демек, сондай-ақ адамдардың көпшілігі естелік намаз деп аталады. Ол Аллаһ Тағаладан деп көп Зікір, мұнда түсіндірді қажет және дұға мақтаулар, онда ол берілген жөн және бастапқы, сондай-ақ неғұрлым лайық.

Имам Ибн әл-Қайим дұға disunnahkan (мүстаһаб) өтiнiште содан кейін Пайғамбардың оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын бойынша bershalawat, Аллаһ Subhanahu уә та'ала мадақтау басталады do'anya дұға болып табылады «, деді ол осы түсіндіруге, олардың кейбір дәлелдер айтылған [1], одан әрі, жеткізіледі, содан кейін оның қалауын білдіру болады.

Сондықтан кезінде-tawassul (жақын-қанағаттандырылмаған алу үшін ғибадат бір нысанын таңдайды.) Аллаһ Subhanahu уә та'ала Құдайдың Names бір атауын пайдалануға (әл-Asmaa-уль Husnaa) жақсы немесе бірге болады оның қасиеттерін сипаты жоғары (күл-Shifaatul болып табылады (дұға Ulyaa) Шариғат бойынша-квасцами-Сул әл-masyruu) рұқсат бір нысаны tawassul болып табылады. Мұсылман оның дұға айтуға Мысалы, «Уа, Аллаһ, шындықты, мен сені сұраймын Сен Сүйіспеншілікке толы ерекше мейірімді, Mahalembut білуші, маған денсаулық береді.» Немесе ол маған Сенің рақымымен Саған дұға еткеннен «, деді бұл бай және менің күнәларды кешіруге, барлығы да кіреді. «[2]

Осы сияқты тағайындалған түрі tawassul дәлелдер болсақ Аллаһ Subhanahu уә та'аланың сөз:

ولله الأسماء الحسنى فادعوه بها

«Бұл Асма-уль Husna болды қоңырау шалу арқылы, содан кейін оған bermohonlah, Құдай Асма-уль Husna тиесілі ...» [әл-A'raaf: 180]

Аллаһ оның сөзбен патша Сүлеймен Alaihissallam дұға профилді ретінде және аргументтері және басқа да қорлар арасында:

رب أوزعني أن أشكر نعمتك التي أنعمت علي وعلى والدي وأن أعمل صالحا ترضاه وأدخلني برحمتك في عبادك الصالحين

«... Иә Раббым, шабыт Сен маған және менің ата-анасымен марапаттады жоқсыз Сенің пайдасына үшін алғысымызды білдіреміз қалады маған беріңіз, сіз ridhai игі істер жасауға екі адам болып табылады және сыныпта сіздің Дебора-мат мені тамақтандырып Сенің қызметшілер әділ «[Ан-Naml: 19].

Күл-Shahiihain (Сахих әл-Бухари және Сахих Муслим) қамтылған ретінде Сунны аргументтер болсақ, Ибн Аббас жылғы Пайғамбар оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын былай деп anhuma:

«اللهم إني أعوذ بعزتك, لا إله إلا أنت, أن تضلني».
«Уа, Аллаһ, мен бірде-бір сен мені қорғауға деп, diibadahi бірақ тек сен құқығы бар, Сіздің даңқы сыйынамын». [3]

: Ал мен сәлемі болсын деді Абдуллаһ бин Масъуд Radi Пайғамбар оған Аллаһтың игілігі деп разы болсын «хадис

«ما أصاب أحدا قط هم ولا حزن فقال: اللهم إني عبدك, وابن عبدك, وابن أمتك, ناصيتي بيدك, ماض في حكمك, عدل في قضاؤك, أسألك بكل اسم هو لك, سميت به نفسك, أو علمته أحدا من خلقك, أو أنزلته في كتابك, أو استأثرت به في علم الغيب عندك, أن تجعل القرآن ربيع قلبي ونور صدري, وجلاء حزني وذهاب همي, إلا أذهب الله همه وحزنه, وأبدله مكانه فرجا «.

«Менің басы жоғарғы бар, сіздің қызы (Хауаны) Иә Аллаһ, мен құлдың қызметшің, құлыңның ұлы (ұрпағы) (Адам), балалар (ұрпағы) сенімдімін», Ол біреу қайта жазылады уайым мен қайғыдан емес, ал содан кейін ол былай дейді: Сенің қолмен, сенің маған қолданылады шешімдер, маған Сені тағдырын әділ, саған тиесілі әрбір атауы бойынша Саған дұға еткеннен, және онымен бірге на-жеп Өзін-өзі сенің Сен, немесе сіз үйрету керек қызметшісі тіршілік сенің Сіз, немесе сен менің шын жүректен әл-Qur-бір баптауда ретінде жүрегімді және жарық мәжбүр етіп, сіз кітабында Сенің төмен-оңға өтіңіз немесе сіз Өзіңді жылы көрінбейтін өзіне бөлінген болып табылады , laraku және емшілер қайғы утешение. «Сонда, Аллаһ қайғы мен мұң жою мен түсініктілігімен, оның орнына болады». [4]

Мен зикра кейбір қарапайым түрлерін сипаттау кейін рәсімдер Аллаһ Subhanahu туралы зикра бар tabarruk сондықтан, онда мен қазір Аллаһ Subhanahu уә та'ала (би dzikrillaah) және зикра арқылы (баталар күтуге) бойынша-tabarruk нысандарын түсіндіру арқылы осы талқылау жабу керек SWT барған сайын айқын.

[Индонезия тәжірибелер мен уақыты Tabaruk Anwaa'uhu уә Ahkaamuhu, тақырып аты кітап благословил бастап Көшірілген, авторы доктор Насир бин Abdirrahman бин Мухаммад әл-Juda'i, Reader Publishers Ибн Касир]

Барлық қайырымдылық ЖАБУ Istighfar,

Арқылы
Ustadz Isma'il Абу мұсылман Әл-Atsari



Шейх әл-Ибн Таймийа Алла оны рахым етсін А қызметші әрқашан (екі нәрселер: -red) болды «, деп атап өтті ол ризамыз қажет Аллаһ Subhanahu уә та'аланың (теңіз-қызыл) баталары бар; және (немесе-ред) ол (кешірім сұраңыз) istighfari қажет (Maelstrom-қызыл) күнәлары болуы. «Ол әрқашан Аллаһ Тағаладан түрлі баталары илеу, өйткені әрдайым, өзіне бір қызметшісін қоса берілген, сонымен қатар ол әрқашан өкініп, кешірім сұрауымыз керек (керек) Бұл жағдайда, соның ішінде осы нәрселер (алғыс және кешірім-ПЕНТ) екі [Majmoo '' Fataawa, 10 / 88]

Istighfar Наби
Сондықтан, барлық адамдарға, діни қызметкерлердің бүкіл адам көшбасшысы әрдайым beristighfar барлық жағдайларда, сақ болып табылады.

Ол оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, былай деді:

والله إنى لأستغفر الله وأتوب إليه فى اليوم أكثر من سبعين مرة

Аллаһ разылығы үшін, шындықты Мен Аллаға 70-тен астам рет күніне тәубе beristighfârdan «. [HR. Бұхари, жоқ. 6307]

Ол оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, сондай-ақ былай деді:

إنه ليغان على قلبى وإنى لأستغفر الله فى اليوم مائة مرة

Шынында да, кейде жүрегімді жабық, мен шынымен «Алладан 100 рет күніне beristighfar. [HR. Мұсылман]

Тіпті кейбір достар рәсіміне Пайғамбар оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын 100 рет Istighfar санау ешқашан.

عن نافع عن ابن عمر قال كان يعد لرسول الله -صلى الله عليه وسلم- فى المجلس الواحد مائة مرة من قبل أن يقوم: رب اغفر لى وتب على إنك أنت التواب الغفور

Nafi бастап «Хабар бойынша, Ибн Омар Radi anhuma туралы разы болсын сәуле, ол былай деді:» Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі Жабылу салтанатында мен сәлемі болсын, ол (сол жақта Маджлиси) тұр бұрын, жүз рет есептеледі ешқашан, ол былай дейді:

رب اغفر لى وتب على إنك أنت التواب الغفور

(O Rabbku, менің күнәларын кешіріп, taubatku қабылдайды, шындықты Сен өкінудің цеденттің және кешірімшіл АРТ). [HR. Тирмизи, Абу Дауд және Ибн Мажа]

Жай ғана сияқты Егер Пайғамбар оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын beristighfar, содан кейін біз көп партия кешіріміне мұқтаж. Себебі барлық күнәлары ол оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, біздің күнәларымыз кепілдік жоқ кешірім, ал Аллаһ Subhanahu уә та'ала кешіріміне ие. Сондықтан, бізге Аллаһ Тағаладан және Алланы, Пайғамбарымыз Мұхаммедтің оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, кім қорқады еліктеуге бас діни қызметкердің кешірім сұрағанда Istighfar көбейтуге мүмкіндік береді. Аллаһ былай дейді:

إنا فتحنا لك فتحا مبينا) 1 (ليغفر لك الله ما تقدم من ذنبك وما تأخر ويتم نعمته عليك ويهديك صراطا مستقيما

Аллаһ сендерге өткені мен болашағы, сондай-ақ толық Оның ықыласына ие және оң жолыңызда әкелуі сіздің күнә сені кешіре алады Сондықтан Шынында да, біз сізге нағыз жеңіске [яғни бейбітшілік Hudaybiyah] берді. [Әл-Фатх / 48: 1-2]

Кешірім адам қажеттілігі болғандықтан, ол Аллаһ Тағала және Оның елшісі кешірілуі тәжірибелерді түрлі қамтиды тағайындалған бұл біртүрлі емес.

Istighfar түн кейін аяқталады дұға етті
Аллаһ Тағала сипаттарын сақ адамдарды жарияла дейді:

الذين يقولون ربنا إننا آمنا فاغفر لنا ذنوبنا وقنا عذاب النار) 16 (الصابرين والصادقين والقانتين والمنفقين والمستغفرين بالأسحار

Айта кім (Атап айтқанда) сол: «Я Rabb Біз, шын мәнінде біз иман, сондықтан бізге күнәларымызды кешіріп тозақ азап бізді сақтап,» (болып табылады) жұмсайды кім мойынсұнғыш қалды кім күтіп кім, оң, [: таңы жақындап Рассвет уақыт Dawn] [Али Имран / 3: 16-17] (Алла жолында) қазына, және тамақтануға уақытта кешірім сұраймын.

Басқа аятта Аллаһ Тағала былай дейді:

إنهم كانوا قبل ذلك محسنين) 16 (كانوا قليلا من الليل ما يهجعون) 17 (وبالأسحار هم يستغفرون) 18 (وفي أموالهم حق للسائل والمحروم

Шынында да, әлемде оның алдында олар (Аллаһтан қорқатындар) жақсылық істегендерге болып табылады. Бірінші әлемде олар түнде аз ұйқы болып табылады. Және әрқашан уақыт елең (Рассвет түн соңына) кешірім сұраңыз. Ал олардың байлық [бұл сұрауға емес, нашар] мұра емес, кедей адамдар мен кедей адамдарды сұрауға құқығы бар. [АДГ-Dzâriyât / 51: 16-19]

Ең Улема «уақыт Dawn (Рассвет түн соңына), олар кешірім іздеуге бұйрық кезде Олар намаз түнде қосу», деді. [Majmoo '' Fataawa, 10/88]

КЕЙІН istighfar дұға етті
Салах Syahadatain кейін ең үлкен іспен (екі Creed) болып табылады. Намаз іске асыру талаптары, бағаналарды және мiндеттемелерiн орындау керек. Дұға Сүннет жатқан нәрселерге толы болса Толығырақ тамаша. Бірақ кім ол дұға оған барлық орындады деп санайды? Былайша хадисте айтып Сондықтан, Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, міндетті дұға сәлем кейін үш рет istighfar үшін нұсқаулар берді:

عن ثوبان قال كان رسول الله صلى الله عليه وسلم إذا انصرف من صلاته استغفر ثلاثا وقال اللهم أنت السلام ومنك السلام تباركت ذا الجلال والإكرام قال الوليد فقلت للأوزاعي كيف الاستغفار قال تقول أستغفر الله أستغفر الله

«Пайғамбар оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын намазын аяқтаған, ол оған Аллаһтың игілігі мен болса сәлемі болсын beristighfar (кешірім сұрап) үш рет және намаз: Tsaubân сәуле бастап деді ол оған разы болсын:

اللهم أنت السلام ومنك السلام تباركت ذا الجلال والإكرام

(Аллаһтың O, Сіз құтқарылуды береді бірі, және сенің құтқарылудың ұлылығы мен даңқы барлық Уа, Сен Ұлы бірі Маңызы иесі болып табылады. «
Уалид, былай деді: «Мен, әл-Auza'i сұрады Ол жауап берді:» қалай (қалай) beristighfar (кешірім сұрап)? ':' Сіз айтуға: أستغفر الله أستغفر الله «
[HR. Мұсылман, жоқ. 591; Абу Дауд, жоқ. 1513; Nasa'i, жоқ. 1337; Ибн Мажа, жоқ. 928; Тирмизи, жоқ. 300]

Бұл біздің Пайғамбардың оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, намазды аяқтағаннан кейін beristighfar болып септігін тигізеді.

Дұға еттім бір рет, олар дереу оң және сол жағында сол қолын сілкіп шақырылды аяқталды Бірақ біз осы күні жасы мен кейбір мұсылман қараңыз, бұл, әрине, Пайғамбардың Сунна оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын болып menyelisihi болып табылады.

Басқалары, бір рет дұға сәлемін аяқталды, ал, алғыс тікелей прострация, әрине, бұл сондай-ақ Пайғамбардың Сунна оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын табылады menyilisihi.

Біз әрдайым бағдар үздік Мұхаммед пайғамбардың оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын басшылығы екенін есте болсын.

Istighfar қажылық кейін аяқталады
Ғана дұға соңында, ол қажылық соңында сондай-ақ disyari'atkan istighfar емес. Аллаһ Тағала былай дейді:

فإذا أفضتم من عرفات فاذكروا الله عند المشعر الحرام واذكروه كما هداكم وإن كنتم من قبله لمن الضالين) 198 (ثم أفيضوا من حيث أفاض الناس واستغفروا الله إن الله غفور رحيم

Сондықтан Сіз оған былай көрсетілгендей Аллаһты (қоңырау шалу үшін) Арафат, [Муздалифа жылы] Masy'aril Харам жылы Аллаға berdzikirlah, және berdzikirlah кетіп кезде; және оған бұрын сендер іс жүзінде ойларын адамдардың қамтиды. Орындар жүзеге салыңыз, содан кейін сіз көп адам (яғни «Арафат бастап) bertolaknya, және Аллаһтан кешірім сұрауы; Расында Алла аса жарылқаушы, ерекше мейірімді. [Әл-Бақара / 2: 198-199]

Da'wah Қамқорлар орындағаннан кейін Istighfar
Мұхаммед пайғамбардың оған Аллаһтың игілігі кейін мен сәлемі болсын, содан кейін Аллаһ Subhanahu «адам үшін хабарлама қарым-қатынас сәлемі болсын, ешкім ол оған Аллаһтың игілігі мен құрады деп, жақсы шынайы джихад Аллаһ Subhanahu уә та'аланың дінін қорғауға, сондай-ақ өте жақсы Аллаһтың бұйрықтарын жүзеге асыруға ұмтылады» уә та'ала оның сөз ретінде, beristighfar ол оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын бұйырды:

إذا جاء نصر الله والفتح) 1 (ورأيت الناس يدخلون في دين الله أفواجا) 2 (فسبح بحمد ربك واستغفره إنه كان توابا

Көмек Аллаһ пен жеңіске келді, және сіз адамдар жаппай Алланың дін көздеп көрсеңіз, онда Раббыңның мадақ даңқын және Оған кешірім сұраймын. Шынында да, ол Oft-өкіну болып табылады. [Ан-Насыр / 110: 1-3]

Ал Алланың командалық іс жүзінде Пайғамбардың оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, тіпті ол оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын дұға зикра ретінде оны жасауға ол оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын іске асырылады. Ол оның әйелі, «Айша Radi anhuma арқылы айтып отыр.

عن عائشة قالت كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يكثر أن يقول قبل أن يموت سبحانك وبحمدك أستغفرك وأتوب إليك قالت قلت يا رسول الله ما هذه الكلمات التي أراك أحدثتها تقولها قال جعلت لي علامة في أمتي إذا رأيتها قلتها إذا جاء نصر الله والفتح إلى آخر السورة

Айша Radi anhuma бастап, ол намаз оқып көбейту өліп бұрын Пайғамбар оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын кейін «, былай деді:

سبحانك وبحمدك أستغفرك وأتوب إليك

«Айша Radi anhuma, былай деді:» Мен, деді (Даңқ Сізге болуы, және сені мадақтаймын, мен кешірім сұрауға және Сізге өкін). Иә Аллаһтың елшісі, сөйлем мен жай ғана сіз оны оқып көргем бұл не? «Ол оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын Idza Ja'a Nashrullah уә әл-Фатх ... хатында «жылдың аяғына дейін» Мен бұл менің сөзсіз, айта көрген кезде, халқымның маған белгісі ретінде қолданылған «, деп жауап берді». [HR. мұсылман, 747]

Мөресінің ЖӘНЕ БАРЛЫҚ Маджлиси КЕЙІН Istighfar істерді орындауға
Жоғарыда аталған барлық ақпаратты кешірім ұлылығын көрсетеді. Тіпті осыдан басқа, осы istighfar Маджлиси жабу дұға, сондай-ақ, әрбір практика соңында дұға ретінде қызмет етеді. Бұл төмендегі хадистер көрсетеді:

عن عائشة أن رسول الله صلى الله عليه وسلم كان إذا جلس مجلسا أو صلى تكلم بكلمات فسألته عائشة عن الكلمات فقال إن تكلم بخير كان طابعا عليهن إلى يوم القيامة وإن تكلم بغير ذلك كان كفارة له سبحانك اللهم وبحمدك أستغفرك وأتوب إليك

Сәлемі болсын, ол намаз аяқталған кезде ол құрастыру сидит болғанда немесе онда ол оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, бірнеше сөйлемдерді айтады. «Айша Radi Пайғамбар оған Аллаһтың игілігі деп anhuma 'деген Содан кейін мен сәлемі болсын сәлемі болсын сөйлемдер туралы, содан кейін ол оған Аллаһтың игілігі мен «Айша Radi anhuma ол оған Аллаһтың игілігі мен сұрады» деп жауап берді; «Біреу мөрімен деп, содан кейін жақсы айтатын болсақ / ақырзаманда дейін жабық, және ол kaffarat / өшіргіш ретінде онда ол жақсы емес еді айтқан кезде (Яғни сөз).:

سبحانك اللهم وبحمدك أستغفرك وأتوب إليك

(Я Саған Аллаһ, Даңқ, Мен саған барлық мақтау Мен кешірім сұрауға және Сізге өкін.) «[HR Nasa'i, ешқандай 1327;.. Әл-Albani арқылы хадисті сенімді деген ретінде жіктелінген].

Мұнда istighfar туралы аз ақпарат ғой бәріміз үшін пайдалы болуы мүмкін

[As-Сүннет 08 / Year XV / 1433H / 2012M журналы редакцияда бастап Көшірілген. Баспагерлер Foundation Тұрақты комитетінің Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Тел. 0271-858197 Факс 0271-858196]

No comments:

Post a Comment