!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Saturday, August 8, 2015

Қатты күйзеліске болуы болмайды.

сапар (338) дайын болған жоқ

 (Part үш жүз отыз сегіз), Depok, Батыс Java, Indonnesia, 10 тамыз, 2015, 5:45 PM).

Қатты күйзеліске болуы болмайды.

Штамптар (Мен қатұнды, колледж (мектеп) студент (қыз) ғашық бір рет болды, бірақ қыз оны және үйленген қалдырды, өйткені (үйленген) басқа адам бар, және ағам gutted болды, және ешқашан ескі үйленген ).
Менің досым екі рет себебі ауру, оның інісі жеткізуге ауруханаға бара аптасына оның ағасы өзінде ескі 50 жыл жақындап екенін, еске салды. Ал үнемі ауруханаға ол және оның әйелі, оның әпкесі әлі күнге дейін болды, өйткені (тұрмысқа шықпаған) бір қалады. Ол оның ағасы жүрек, көп жыл бұрын Подруги артта сондықтан жалқау некеде қалдырды сынған ешқашан атап өтті.
Ол қазір науқас болған кезде, нәтижесінде, ешқандай әйелі немесе балалар ағасы (інісі), ол басқа, құлдырауы болды.
Сынған жүрек себептері бойынша, (некеде тұрмаған жағдайда) салтбасты болып қалуға бел буғандар ерлер немесе әйелдер немесе біз Мүмкін көп.
A Broken Heart барлығына бастан табиғи разочарование, бірақ ол қажет және біз өмір (қайтыс болған) соңына дейін үздіксіз gutted жоқ нүктесі бар ма.
Адам тіршілік тек Аллаһқа ғибадат және ақыретте (өлмес) өмір қажеттіліктегі үшін дайындық ретінде етіп. Шын мәнінде, Алла, жер мұрагерлері ретінде ер құрылды
Біз осы дүниеде өмір бойы істеу Мәселен, егер уақытша ғана болып табылады және біз бұл мақсатқа немесе жоспары бар өмір сүріп, егер Құдайдың өріс тест ретінде, содан кейін басқа ешқандай таңдау бар. Өмір бойы мінсіз бағыттары ол Мұхаммед пайғамбардың Құран және Сүннет Қасиетті кітабы (хадис / әл-даналық) болып табылады.
Осы нұсқаулықта, біз жақсы өмір сүруге болады және әрқашан барлық нәрселер Құдайдың істерін жеңілдетті.
Сондықтан сынған жүрегінде үшін шешім өмір тіршілігін қамтамасыз ету және өлім (қайтыс болған) кітабында Құдай тағайындалды, Құран мен Сүннет сөздікте мат байланысты емес:

«Lawh Mahfuz».

Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, былай деді: «Құдай аспан мен жерді жаратты бұрын Аллаһ елу мың жыл барлық жаратылыстардың барлық тағдырын белгіледі». (HR. Мұсылман жоқ. 2653).

«Ештеңе этакие жердегі қайғы және (де) өзіне, бірақ біз оны алып бұрын ол бір (Lawh Mahfuz) жазылған. Расында, ол: «Иә Аллаһтың үшін оңай. (QS Әл-Хадид:. 22).
Біз ескі (өлі) болды, бірақ Құдай біздің задушевного бізге әкелген жоқ, біз исламның адал және дәйекті melaknakan бағананы қалады болса, онда, содан кейін Құдай қаласа, біз көкте болса (үшін мате (күйеуі / әйелі) (ерлер үшін) нимфы мен vidyadhara алады әйелдер).
Сондықтан Құдайға менің сенім (сенім) берік болып қалады, бұл қысқа өмірде жоқ отчаивайтесь (gutted) жасауға (орташа адам 70 жылдан аспайтын тұрып). Өмірдің нақты мақсаты көкте (бұдан әрі) болып табылатынына назар аудара отырып мәңгі болып табылады.

Әйелдер Таңдауы? Options Men кім? Khitbah (Ву)


Арқылы
Шайх Абдалла бен Абдель әл-Azhim Khalafi



Ең атап өтті елшілерінің Сунны бірі, соның ішінде Неке, Аллаһ Subhanahu WA та'ала былай дейді:

ولقد أرسلنا رسلا من قبلك وجعلنا لهم أزواجا وذرية

«Сіз және біз оларға әйелдері мен ұрпақ беруден бұрын Ал шын мәнінде, біз кейбір елшілерін жіберіп алды.» [Ар-Ra'd: 38]

Анас ибн Малик Radi разы болсын хадисте айтылғандай, себепсіз осы Сүннетке қалдыру Dimakruhkan, ол былай деді:

جاء ثلاثة رهط إلى بيوت أزواج النبي صلى الله عليه وسلم يسألون عن عبادة النبي صلى الله عليه وسلم, فلما أخبروا كأنهم تقالوها, فقالوا: وأين نحن من رسول صلى الله عليه وسلم? قدغفرله ماتقدم من ذنبه وماتأخر. فقال أحدهم: أما أنا, فأنا أصلى الليل أبدا, وقال الآخر: أنا أصوم الدهر ولاأفطر وقال آخر: أنا أعتزل النساء فلا أتزوج أبدا. فجاء رسول الله صلى الله عليه وسلم, فقال: (? (أنتم الذين قلتم كذا وكذا أما والله إنى لأخشاكم لله وأتقاكم له, ولكنى أصوم وأفطر, وأصلى وأرقد, وأتزوج النساء, فمن رغب عن سنتى فليس منى)).

Сәлемі «үш ер Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі әйелі үйіне келіп болды» Қайда біздің позиция Пайғамбарға, оған Аллаһтың игілігі салыстырылады сәлемі болсын және оларға айтты ретінде, өзіне ғибадат туралы сұрадым, содан кейін олар оны сәл ғибадат екенін сезінеді, содан кейін олар, дейді « сәлемі болсын, ол өткен және болашақ екі барлық күнәсін, кешіріледі ал. Содан кейін олардың біреуі, деді «, Мен бұзбай жыл бойы жылдам болады Мен мәңгі түн дұға болады. A қайтадан, деді '' және басқа, былай деді:» Мен мәңгі некеде әйелдер болдырмау және болмайды. «Сонда Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі сәлемі болсын, келіп, былай деді: «да соншалықты мәлім етті Kaliankah? Аллаһтың игілігі үшін, Мен саған қарағанда ең қорқады және Құдай алдындағы қорқыныш болды, бірақ мен, тез және жылдам бұзып, дұға және ұйқы, және әйелдерге үйлену. Кімде-кім менің Сүннетке жек көреді, содан кейін ол golonganku кірмейді. «[1]

Неке адалдығын бұзу мен әрекет етуге адамды дискілер бәрі заңсыз болып табылады, өйткені қабілетті болды және ол непорядочность түсіп қорықтым бар адамдар үшін, содан кейін неке, міндетті болып табылады. Ол азғындық үлесінде болады қорқады Адамдар, содан кейін ол оларды күтуге тиіс. Және бұл оған тұрмысқа шығу үшін үшін онда ол міндетті болып табылады, неке қоспағанда қол жеткізу мүмкін емес, егер. [2]

Ол өте албырт болды, ал үйленген алуға жағдайы жоқ адамдарға, онда ол тез керек болсақ, Ибн Масъуд Radi разы болсын жылғы хадисті бір хадисте айтылғандай, деді ол, Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, бізге былай деді:

يامعشر الشباب: من استطاع منكم الباءة فليتزوج, فإنه أغض للبصر وأحصن للفرج ومن لم يستطع فعليه بالصوم, فإنه له وجاء.

Сіздердің онда ол көп ұстамды, өйткені, күйеуге және индустриаландыру нысандарында көрінісін сақтау керек алдық кім «Уа, жастар,. Ол оны ауыздықтау мүмкін, өйткені Ал кім алмайды, онда ол, ораза тиіс «. [3]

Әйелдер Таңдауы?
Тұрмысқа шығуға болғысы келетін әркім, онда ол мынадай өлшемдерге бар әйел үшін көрінуі тиіс:

1. Әбу Хурайры Radi разы болсын арқылы айтып Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, айтуы сияқты, дінді орындаңыз, ол былай деді:

تنكح المرأة لأربع: لمالها, ولحسبها ولجمالها, ولدينها, فاظفر بذات الدين تربت يداك.

«Әйел төрт нәрселер үшін үйленген: байлық, тегі, сұлулық және дін себебі. Содан кейін сіз сәті еді діндар әйел алу «. [4]

2. Дегенмен қыз, Жәбір бин 'Abdillah Radi разы болсын деп тарихында аталған болатын сияқты оған, жесір әйелге үйленбе үшін mashlahat болмаса:

تزوجت امرأة في عهد رسول الله صلى الله عليه وسلم, فلقيت النبي صلى الله عليه وسلم, فقال: ياجابر, تزوجت? قلت: نعم. قال: بكر ثيب أم? قلت: ثيب. فهلا بكرا تلاعبها? قلت: يا رسول الله إن لي أخوات, فخشيت أن تدخل بيني وبينهن. قال: فذاك إذن. إن المرأة تنكح على دينها ومالها وجمالها, فعليك بذات الدين تربت يداك.

Мен сәлемі болсын: «ол Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі кездесті кезде мен сәлемі болсын:» «Мен Пайғамбардың уақыт әйел оған Аллаһтың игілігі мен үйленіп алды, ол сіз үйленген бар, O Хабар бойынша, Жәбір?», Деп сұрады Мен, деп жауап берді: «Иә». Сонда ол қызбен «, деп сұрады немесе жесір? жесір «Мен, деп жауап берді». Егер сіз онымен қалжыңдайды алатындай Неге сіз қызды таңдайды емес, «Ол былай деді:»? Иә Аллаһтың елшісі «Сонда мен, деді! Шын мәнінде, мен сондықтан мен түсінбеушілік болады қорқамын кейбір маған-апа. Егер солай болса, онда ол маңызды емес, ол былай деді: Сондықтан '. Шынында да, ол содан кейін сөзсіз сіз бақытты болады діни табылады әйелдерге үйлену, дін, байлық пен сұлулық үшін үйленген болатын «. [5]

Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын бастап Хабар бойынша, Анас ибн Малик Radi разы болсын арқылы айтып бір хадисте айтылғандай, құнарлы 3. Әйелдер, ол былай деді:

(تزوجوا الودود الولود, فإني مكاثر بكم الأمم).

«Мен бұл көп сізге бірқатар басқа адамдардың қатысуымен мақтана болады, өйткені, Peranakan және жанашыр құнарлы болып әйелдерді Marry». [6]

Options Men кім?
Біз жоғарыда айтып кеткен сияқты адам әйел berkriteria іздеңіз орынды болса, онда әйелдердің қамқоршысы, сондай-ақ оған тұрмысқа шығады әділ адам іздеуге міндетті. Абу Хатим әл-Muzani Radi разы болсын деді, «Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, былай деді:

إذا جاءكم من ترضون دينه وخلقه فأنكحوه, إلا تفعلوا تكن فتنة في الأرض وفساد كبير.

«Біреу содан кейін nikahkanlah ол (сіздің әйел бала бар), әйтпесе жер мен ұлы сыбайлас жемқорлық туралы фитна болады кім сіз ridhai дін және адамгершілік, сізге келсе». [7]

Умар Radi Khunais бин Hudzafah активтер атындағы күйеуінің арқылы жесір anhuma Ибн арқылы айтып ретінде қорғаншы, әділ ерлер сіздің қызы немесе әйелдер ұсынамыз Ал егер ол барлық дұрыс 'Hafsah бинт кезде Омар Radi разы болсын, ол, Міне «, деді» Sahmi, ол Мединаға жылы қайтыс Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын сахабаларының бірі болды. Мен Hafsah ұсынуға Усман ибн Скачать русификатор барып, Омар бин аль-Хаттаб, деді, содан кейін ол былай деді: «Мен бірінші қарастырады.» Бірнеше күн кейін кейінірек Усман маған келіп, былай деді: «Мен сәтіне некеде алуға емес шештік қазір «. Сонда мен сияқты-Siddiq Әбу Бакр кездесті және деді, Омар» Егер қаласаңыз, мен Hafsah бинт сізге күйеуге «.» Бірақ Абу Бакр дыбыссыз және ештеңе айта және сол сәтте Мен сезіндім емес, Омар, деді « Әбу Бәкірдің қарсы емес, 'Оспаннан көбірек көңілдері. Содан кейін Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын: «мен сәлемі болсын, содан кейін Мен Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі оны күйеуге, оның қолынан сұрай 'дейін өткен бірнеше күн. Содан кейін Әбу Бәкір мені кездесті және, деді: «Сен Hafsah ұсынды кезде менімен ашулы, бірақ мен ештеңе айтқан жоқ? Омар Мен білемін, өйткені 'Иә' Абу Бакр, деді Әрине сіздің ұсынысты қабылдауға қоспағанда менің жолында ештеңе жоқ деп жауап берді Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын (Hafsah) оны шақырды. Мен ол қалдырады кезде, онда, әрине, мен оны қабыл болады, мен сәлемі болсын. «Пайғамбардан, оған Аллаһтың игілігі құпиясын тарату келмейді,» [8]

Әйелдер күйеу қараңыз
Ол ұсынылған бұрын оған оны көру үшін оның жүрегін Ву болғысы келетін әркім disyari'atkan, содан кейін әйелді қалайды. Мухаммад бин Maslamah Radi разы болсын «Мен көре алатындай онда мен әйелді жасырынып және аяқталмаған болатын, әйелді ұсынамыз.», Деді Содан кейін оған айтуға, «Сіз Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын серіктестері болып табылады, ал сіз осы қалай жасауға болады?» Ол жауап берді: : «Мен Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, деді естідім

إذا ألقى الله في قلب امرئ خطبة امرأة, فلابأس أن ينظر إليها.

«Құдай әйелге ұсынуға жүрегі ер ниет қойып Егер ол әйелді көрдім, егер ол маңызды емес.» [9]

Mughirah бин Shu'bah Radi разы болсын, ол Мен Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын келді және мен әйел үшін қолданылады, бұл оған хабарлады «, деді, содан кейін ол былай деді:

اذهب فانظر إليها, فإنه أجدر أن يؤدم بينكما.

«Ара одан әрі сендерге екі арасындағы махаббат мәңгі болады, өйткені, әйелді өтіңіз және қараңыз.» [10]

Khitbah (Ву)
Khitbah қоғамдастықтың белгілі тәсілмен оның әйелі болу үшін әйелдер үшін қолдану білдіреді. Ол келісімге жетті болса, онда ол ерлі-алу үшін мәміле ғана уәде ол торап байлап дейін, қолдануға адам әлі күнге дейін басқа да себебі оның мәртебесі dilamarnya әйелдер қарсы ештеңе істей жол берілмейді.

Мұсылман Ибн Омар Radi anhuma туралы айтқанын, ағасы үшін айтқан әйел үшін қолдануға арналған және ол рұқсат етілген болып табылады:

نهى النبي صلى الله عليه وسلم أن يبيع بعضكم على بيع بعض, ولا يخطب الرجل على خطبة أخيه حتى يترك الخاطب قبله أو يأذن له الخاطب.

«Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын сізге кейбір басқа да сатып алынған жатыр нәрсе сатып тыйым салды. Ал біреу әлі оны мүмкіндік қалдырып немесе адамға оның ағасы сөйлейді. «[11], әйел үшін қолдану көрейік

Сол сияқты, ол сондай-ақ terang- жылы (Tashrih рұқсат жоқ, сондай-ақ, оның мәртебесі, басқа адамның әйелі ретінде әлі, өйткені, «talaq Raj'i iddah (ажырасқан және әлі күнге дейін кері-ретімен қараңыз алады әйел кейін кезеңді күтіп) болып табылады әйелдер үшін қолданылмауға тиіс жария) оның () Мысқылдың ta'ridh үшін неге iddah talaq ba'in (Шығыспен-қанағаттандырылмаған мүмкін емес ажырасқаннан кейін кезеңді күтіп әйел) әлі немесе күйеуінің қайтыс емес, әйел үшін қолдану. Аллаһ та'аланың сөз ретінде:

ولا جناح عليكم فيما عرضتم به من خطبة النساء أو أكننتم في أنفسكم

«Ал сіздің жүрегінде (тілегі оларды тұрмысқа шығу үшін), онда сіз сатира әйелдер Ву үшін ешқандай күнә немесе сіз жасыру.» [Әл-сүресі: 235]

[Әл-Сунна Wal Wajiiz Ойтісімауырыптұр Fiqhis Kitaabil Aziiz, жөні Шайх Абдул Azhim бин Badawai әл-Khalafi, Индонезия нұсқаулығы Фикх Complete Edition, Аудармашы командасы Tashfiyah LIPIA кітабынан Көшірілген - Джакарта, Ибн Касир Reader баспагерлер, баспа Рамазан 1428 жылы - қыркүйек 2007M]

No comments:

Post a Comment