!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Monday, August 24, 2015

Daar moet 'n kuur elke siekte wees.

Die rit is nog nie klaar nie (356)

(Deel 356), Depok, Wes-Java, Indonnesia, 24 Augustus 2015, 18:56 pm).

Daar moet 'n kuur elke siekte wees.

Daar moet 'n kuur vir elke kwaal, het gesê die profeet Mohammed in sy woord. Dokters bied gewoonlik terapie of voorskrif chemiese middels soos kapsules of caplets pille, terwyl 'n kruiedokter gewoonlik voorskryf kruie (kruie).
As dokters gebruik die wetenskaplike metode van terapie, terwyl die kruiedokter (geneesheer) met behulp van empiriese metodes nie, maar al die bogenoemde model is die moeite (inspanning) soos vereis man van God, maar die finale genesing word bepaal met die toestemming van Allah. Niemand kan die siekte te genees sonder toestemming en wil van God, selfs al is hy behandel in 'n dokter / dokter of die hospitaal se mees gevorderde en mees duur.
'N siekte is aangestel in die boek:


"Lawh Mahfuz".

Profeet sallallaahu alaihi wa sallam het gesê: "Allaah het al die lot van alle wesens stel van vyftig duisend jaar voor God die hemel en die aarde". (HR. Moslem nie. 2653).

"Niemand ramp oorval op die aarde en (nie) in julle maar dit is geskrywe in die Boek (lawh Mahfuz) voordat ons dit. Voorwaar is dit maklik vir Allah ". (. QS Al-Hadid: 22).

God bepaal siekte in mense met behulp van die wetenskap van God (sunatullah), oorsaak en gevolg.
Byvoorbeeld, die ervarings van mnr Supri wat nierversaking gely het, te danke aan die krimpende niere (koniese), as gevolg van sy gewoonte van drink soda.
Toe ek nog 'n soldaat en bedien in Natuna Island, want twintig jaar gelede nie draagbare water suiwering toerusting, en putte op die eiland Natuna bewolk.
Natuna eiland naby aan Singapoer, so maklik mnr Supri koop verskeie soda in blikkies, so eet oggend, middag en aand gedrink het hy soda.
Hierdie gewoontes lei tot skade aan die niere, so mnr Supri dialise (Hemo dialise) moet ondergaan vir 17 jaar, en twee maande gelede mnr Supri uiteindelik opgeroep Allah (oorlede).
Diegene wat geraak word deur die nier siektes, gewoonlik nou net bekend twee terapie, eerste-line terapie met 'n nieroorplanting, sowel dialise (Hemo dialise), in dialise daar afgelope 3 jaar, is daar tot 20 jaar voortduur, of tot 17 jaar as Pak Supri,
In bykomend tot die gewoonte van drink soda, is nierversaking mees algemeen veroorsaak as gevolg van diabetes, hoë bloeddruk, drink drank (bier / wyn), die neem van medikasie sonder 'n voorskrif, soos tonic / tonikum / uittreksels kragtige middels wat die grense oorskry, sowel as oorsaak ander siektes.



Behandeling betref kragtige


Deur
Ustadz Dr Muhammad Arifin bin Badri MA


Dank God, gebede en groete kan altyd gedelegeer word aan die profeet Mohammed, sy familie en vriende.

Een keer toe die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê.

ماأنزل الله داء إلاقدأنزل له شفاء علمه من علمه وجهله من جهله

"Dit is nie God stuur af 'n siekte nie, maar het haar medikasie verminder, is dit bekend deur diegene wat dit weet en nie bekend deur mense wat nie weet nie" [1]

Ten einde vir 'n doeltreffende behandeling en bring resultate, moet ons 'n paar van die vereistes in ag. En die volgende sal ek twee belangrikste vereistes vir doeltreffende behandeling te beskryf.

TERME EERSTE: die regte behandeling
Ten einde vir 'n dwelm wat jy gebruik is regtig nuttig en doeltreffend, sodat jy ly siekte genees, jy het die regte behandeling.

• Net toe die diagnose 'n siekte wat jy ly
• Net kies die medikasie
• Toepaslike dosisse van die dwelm
• Tydige gebruik
• Die reg om die verskillende beperkings en ander dinge wat die aksie van die dwelm inhibeer vermy.

As jy 'n fout maak op een van daardie dinge is dit baie moontlik dat jy die behandeling sal nie resultate bring, as wat verwag is.

Sulke is 'n paar van die lesse wat ons kan leer uit die hadith van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam volg.

عن جابر رضي الله عنه عن رسول الله صلى الله عليه وسلم أنه قال (لكل داء دواء فإذاأصيب دواءالداء برأ بإذن الله عر وجل)

"Van die metgesel Jabir Radi anhu, het van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, het hy gesê," Elke siekte het 'n kuur, en wanneer jy die regte medisyne het gevind met 'n siekte, sal ongetwyfeld genees word met izzin Allah Almagtig "[Gerapporteer deur Moslem]

Qayim Ibn rahimahullah, kommentaar op hierdie hadith deur te sê, "In die hadith van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam mede genesing akkuraat (match) die dwelm met die siekte. Daarom, niemand makhlukpun maar het sy teenstander. En elke siekte beslis het 'n teenmiddel dwelm, waarmee die siekte behandel word. Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam mede genesing met die akkuraatheid van die behandeling. Dit akkuraatheid is meer as net die teenwoordigheid of afwesigheid van dwelms (vir 'n siekte, pen) as gevolg van 'n siekte as die dwelm oorskry die vlakke van die siekte, sowel as in die metode van die gebruik of dosis moet verander in 'n nuwe siekte. Wanneer die metode van die gebruik of dosis van minder as dit nodig is, sal dit nie in staat wees om die siekte te beveg, sodat die genesing was nie perfek nie. Wanneer 'n dokter in die keuse van die verkeerde dwelms, of dwelms wat hy gebruik nie die regte teiken, dan is die genesing is nie 'reg om te kom. Wanneer die behandeling gedoen is nie reg met die dwelm, die dwelm sal nie noodwendig nuttig wees. As die pasiënt se liggaam nie ooreenstem met die dwelm of nie fisies in staat om die dwelm of enige obstruksies dat die optrede van die dwelm blok ontvang, nie die genesing ongetwyfeld aangekom. Al wat as gevolg van foute in die behandeling. Indien die behandeling toepaslik in al sy aspekte is, seker met die toestemming van Allah, herstel sal word verkry. Dit is die beste interpretasie van die bogenoemde hadith. [2]

Ibn hajar al-Asqalani rahimahullah het gesê dat Ibn al-Qayyim in harmonie met woorde, "In die hadith van Jabir bewoners Radi anhu geskiedenis is daar 'n teken dat genesing hang af van die akkuraatheid en die toestemming van Allah. Dit is omdat 'n dwelm is soms ook ver buite die limiet in die metode van die gebruik of dosis, so dat die dwelm is oneffektief, is dit selfs moontlik dat die dwelm eintlik veroorsaak nuwe siektes. [3]

TERME TWEE: God dit toelaat
As 'n Moslem moet jy geloof in die lot van God het. Jy glo dat alles in hierdie wêreld gebeur deur die wil en die bepalings van Allah Ta'ala.

إنا كل شيء خلقناه بقدر

"Ons het alles geskep volgens die lot (voorsiening)" [Al-Qomar: 49]

En die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê.

إنا كل شيء خلقناه بقدر (كل شيء بقدر حتى العجزوالكيس)

"Alle dinge (gebeur) oor die lot (en die bepalings van die testament), om enige lui en passie voel (gebeur op die noodlot)" [Gerapporteer deur Moslem]

God se wil en die bepalings van hierdie dek alles, is geen uitsondering nie en genesing siekte wat mense teister. Daarom profeet Ibrahim Alaihissallam gesê soos vertel in die Koran.

وإذا مرضت فهو يشفين

"En wanneer ek siek is, dan is Hy die genesing". [Ash-Shu'ara: 80]

Voorheen het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam wanneer daar óf 'n familielid wat ly aan die siekte, of wanneer hulle besoek die siek persoon, vee hy dit weg met sy regterhand, terwyl ons bid.

اللهم رب الناس أذهب الباس اشفه وأنت الشافي لاشفاء إلاشفاؤك شفاء لايغادرسقما

"Ya Allah, die Here van die ganse mensdom, sirnakanlah klagtes, genees hom terwyl jy essensie van genesing, daar is geen genesing, maar die genesing van jou genesing dat geen siekte laat" [Ooreengekome alaih]

Daarom is die hadith van Jabir Radi anhu hierbo, bykomend tot die koppeling van verligting met die akkuraatheid van die behandeling, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het ook dit in verband met die wil van God.

"Wanneer jy die regte medisyne het gevind met 'n siekte, sal ongetwyfeld genees word met die toestemming van Allah Almagtig".

Ibn Abd al-Barr rahimahullah het gesê: "En in die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam.

أنزل الدواء الذي أنزل الأدواء

"Die verlaging van dwelms is (Essence), wat die siekte verlaag" [4]

Daar is 'n stelling (wat verduidelik) dat die genesing, niemand was in staat om sy aankoms gou, en niemand wat die aankoms tyd weet. Inderdaad het ek gesien die meeste van die dokter (geneesheer) wat probeer om die twee mense wat hy beskou as om te ly van dieselfde siekte te behandel. Albei is oorskryf siekte op dieselfde tyd, dieselfde ouderdom, oorsprong van dieselfde land, selfs soms hulle is twee tweeling broers, en hulle kos was dieselfde. Daarom, die dokter die behandeling van hulle met dieselfde dwelm. Maar een van hulle verhaal, terwyl ander selfs die dood of langdurige siekte. Die tweede man is onlangs herleef na so lank, dat dit tyd was dat God sy herstel "het bepaal. [5]

Ibn hajar Al-Asqalani rahimahullah het gesê: "Onder die lesse wat in die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam.

لمه من علمه وجهله من جهله

"Die dwelm is bekend deur diegene wat dit weet en nie bekend deur mense wat nie weet nie"

(Onder diegene lesse is) wat ervaar word deur die meeste pasiënte. Hy behandeling van 'n siekte met 'n dwelm en dan verhaal hy. Toe ander kere het hy is getref deur dieselfde siekte, en hy is behandel met dieselfde middel, maar die dwelm was nie doeltreffend nie. Die oorsaak van hierdie soort ding is onkunde (onkunde) oor die gedeeltelike karakter van die dwelm. Miskien is daar twee siektes is soortgelyk, terwyl een van hulle bestaan ​​uit verskeie oorsake (siektes / komplikasies), so dit kan nie behandel word met middels wat doeltreffend vir die behandeling van siektes wat nie komplikasies het bewys, hierin lê die fout. En soms albei siektes is soortgelyk, maar God wil om te genees nie, dan is die dwelm is ondoeltreffend, en dit is wanneer die dokters in duie gestort arrogansie (die dokter). [6]

Weerlê die vermoede van die bogenoemde verduideliking of begrip van die meeste mense dat wanneer 'n saak is verklaar as 'n kuur vir 'n siekte, moet dit sekerlik doeltreffend en siekte verdwyn. Of, indien immunisering teen die siekte is dan gegee ons kinders sekerlik immuun en beskerm teen die siekte. Wakker word, o my broer, alles wat ons doen en ons soek God terwyl slegs beperkte pogings beslissende en georden. Voorheen vermeld.

إذا وقع القدر بطل الحذر

"As die noodlot dan kom dit omsigtigheid ophou"

Dit is, as God besluit het 'n siekte oorkom iemand of wanneer die dood gekom het, die verskillende pogings om die mens te vermy is nie meer nuttig, en wil van God is wat moet gebeur. Aqidah en hierdie geloof moet ons nie vergeet dat wanneer ons is, en wat ook al ons beroep. Betrekking tot die behandeling van elke siekte wat ons ly, kan dit opgesom word in die volgende punte.

1. Indien ons glo dat die siekte was God wat geskep het, en wat bepaal dat die siekte is op ons, is God. Ons hoef nie kla nie, ons aanvaar alles grasieus. Glo dat die siekte agter die duisende van lesse moet gestoor. Op hierdie manier, wat ons ook al sou natuurlik goed vir ons, óf in die wêreld of in die hiernamaals.

عجبا لأمر المؤمن إن أمره كله خير وليس ذاك لأحد إلا للمؤمن إن أصابته سراء شكر فكان خيرا له وإن أصابته ضراء صبر فكان خيرا له

"Dit is ongelooflik hoe die sake van 'n gelowige, in werklikheid al sy sake goed, en dit is nie in besit nie, maar deur diegene wat glo. Toe hy die plesier getref het, was hy dankbaar, dan word dit 'n plesier vir hom. En toe hy in nood was, was hy 'n pasiënt, dan is die nood dit goed is vir hom "[Gerapporteer deur Moslem]

2. Die volgende ding wat ons moet doen, is om die genesing te roep tot God, die geloof en oortuiging dat slegs God wat kan ons siektes genees te groei. Daarom, die profeet Shallallahui 'alaihi wa sallam geleer sy volk gebed

اللهم رب الناس أذهب البأس اشفه وأنت الشافي لا شفاء إلا شفاؤك شفاء لا يغادر سقما

"Ya Allah, die Here van die ganse mensdom, sirnakanlah klagtes, genees hom terwyl jy die Geneesheer, geen genesing melainan genesing van jou genesing dat geen siekte verlaat"

Ons vergeet dikwels hierdie. Trouens, dikwels die laaste gebed wat ons doen in die herstel van die pogings, of bloot ons doen wanneer die mediese personeel het moeilikheid, of ons het 'n klomp geld wat die wanhoop en hart vol twyfel -Mei too- met ons berdo het omvou 'n genesing vir God gesê: "Wie weet ons gebede toegestaan". Subhanallah, met ons mediese personeel is optimisties, maar twyfel ons die krag van God, so het ons gesê, "Wie weet ons gebede toegestaan"?

[Gekopieer vanaf die tydskrif Al-Furqan, Issue 08, 10 Jaar / Awwal 1432 (Februarie - 2011. Uitgegee deur Voortplanting Ma'had Lajnah Al-Furqan Al-Islami, Adres: Ma'had Al-Furqan, Srowo Sidayu Gresik in Oos-Java]

No comments:

Post a Comment