!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Saturday, August 8, 2015

Dertli olmayın.

bitmiş değildi binmek (338)

 (Bölüm 338), Depok, Batı Java, Indonnesia, 10 Ağustos 2015, 17:45).

Dertli olmayın.

Ben bir amcam, kolej (okul) vardı bir öğrenci (kız) aşık zamanlar oldu, ama kız ona ve evli bir adamla (evli) ve amcam gutted ve eski evli asla (ölürse bıraktım çünkü ).
Arkadaşım kez bir hastalık nedeniyle onun küçük kardeşi sunmak için hastaneye giden bir hafta kardeşi zaten 50 yaşındayım yaklaşıyor olduğunu hatırlattı. O ve düzenli hastaneye eşi, kız kardeşi şimdiye kadar olduğundan ve (bekar) Tek kalır. Kardeşi kırık kalpler o kadar tembel evli, yıllar önce bir kız arkadaşı geride asla söyledi.
O şimdi hasta olduğunda bir sonucu olarak, hiçbir eş veya çocukları, kardeşi (kardeşi) ona hariç bırakarak bulundu.
(Evli değil) Tek kalmaya karar ya erkek ya da kadın bizi Belki birçok kırık kalp nedeniyle.
Kırık bir kalp herkes yaşadığı doğal bir hayal kırıklığı olduğunu, ancak olmadığı gerekli olduğu ve bizim yaşam (ölüm) sonuna kadar sürekli gutted hiçbir nokta yoktur.
Aslında, Allah insan sadece Allah'a ibadet, böylece yeryüzünün mirasçıları olarak insanı yarattı ve ahiret hayatında (ölümsüz) esaslarına yönelik bir hazırlık olarak.
Bu yüzden bu dünyada hayatı boyunca yaparsak sadece geçici olduğunu ve bunun bir amaca ya da bir planı vardır yaşıyorsanız Tanrı'dan alan testi olarak, daha sonra başka bir seçenek yoktur. Ömrü boyunca mükemmel yön Hz Muhammed'in Kur'an ve Sünnet (hadis / el-bilgelik) Kutsal kitap.
Bu kılavuz ile biz de yaşayacak ve her zaman her şeyde Allah'ın işlerini kolaylaştırdı.
Yani kırık bir kalp için karar rızık ve ölüm (merhum) kitabında Tanrı tarafından atanmıştır çiftleşmek için, Kur'an ve Sünnet sözlükte nedeniyle değil:

"Levh Mahfuz".

Peygamber sallallaahu alaihi sellem'in şöyle dedi: "Allah gökleri ve yeri yaratan Allah önce elli bin yıl tüm yaratıkların bütün kaderini belirledi." (HR. Müslüman hayır. 2653).

"Biz onu yaratmadan önce hiçbir şey bir felaket kendi içinizde toprak ve (ne) hakkında düşen ancak Kitap (Levh Mahfuz) yazılıdır. Şüphesiz o "Allah'a göre kolaydır. (. QS Hadid: 22).
Biz eski (ölü) vardı, ama biz İslam'ın sadık ve tutarlı melaknakan ayağı kalırsa Allah, sonra bizim ruh eşini bize getirmek olmadıysa, o zaman İnşallah biz (bir eş (koca / karı) (erkekler için) perisi ve vidyadhara alacak cennette kadın).
Yani (ortalama erkek 70 yılı geçmemek kaydıyla yaşıyor), Allah'a benim güven (iman), bu kısa hayatta umutsuzluk (gutted) sadık değil kalır. Hayatın gerçek amacı cennette olduğunu dikkate alarak (bundan) sonsuza kadar.

Kadın Kim Seçeneği? Seçenekler Erkekler Kimdir? Khitbah (woo)


Tarafından
Şeyh Abdullah bin Abdul al-Azhim Khalafi



En vurguladı ve Havariler Sünnet biri olmak üzere Evlilik, Allah Subhanahu wa Ta'ala diyor ki:

ولقد أرسلنا رسلا من قبلك وجعلنا لهم أزواجا وذرية

"Ve gerçekten biz senden önce bazı elçiler gönderdik ve onlara eşleri ve döl verir." [Burada Ar-Ra'd: 38]

Enes ibn Malik radi anhudan rivayet hadis belirtildiği gibi, sebepsiz bu Sünnet terk Dimakruhkan, şöyle dedi:

جاء ثلاثة رهط إلى بيوت أزواج النبي صلى الله عليه وسلم يسألون عن عبادة النبي صلى الله عليه وسلم, فلما أخبروا كأنهم تقالوها, فقالوا: وأين نحن من رسول صلى الله عليه وسلم? قدغفرله ماتقدم من ذنبه وماتأخر. فقال أحدهم: أما أنا, فأنا أصلى الليل أبدا, وقال الآخر: أنا أصوم الدهر ولاأفطر وقال آخر: أنا أعتزل النساء فلا أتزوج أبدا. فجاء رسول الله صلى الله عليه وسلم, فقال: ((أنتم الذين قلتم كذا وكذا أما والله إنى لأخشاكم لله وأتقاكم له, ولكنى أصوم وأفطر, وأصلى وأرقد, وأتزوج النساء, فمن رغب عن سنتى فليس منى)).

Alaihi 'Peygamber sallallaahu yerimizi karşılaştırılır Nerede "Onlara söylediğim gibi, o zaman derler, sonra da bunu biraz ibadet olduğunu hissediyorum, alaihi sellem'in ve onun ibadet hakkında sordum Orada üç adam Peygamber sallallaahu eşi evine gelip vardı"' sellem'in o geçmiş ve gelecek, hem bütün günahlarını affetti ederken. Onlardan Sonra bir 'Sonsuza geceyi dua edeceğim. "Bir tekrar dedi ki,' dedi Sonra Peygamber sallallaahu I will hızlı bozmadan yıl boyunca sonsuza evli olmak kadınları önlemek ve olmayacaktır 've başka' dedi." 'alaihi sellem'in geldi ve dedi ki,' falan söylenmiştir Kaliankah? Allah rızası için, ben dua ve uyku, ve kadınların evlenmek, senden daha Allah ve korku en çok korktuğu oldu, ama hızlı ve hızlı bölünürler. Kim, o dahil değildir golonganku benim Sünnet nefret ediyor. '"[1]

Hareket bir kişi sürücüler zina ve her şey hukuka aykırı olması nedeniyle mümkün olmuştur ve o ahlaksızlık içine düştü korktum olan insanlar için, daha sonra evlilik, zorunludur. O zina düşecek korkuyor insanlar, o bunları tahmin gerekir. Bu evlilik dışında elde edilemez ve eğer o onu evlenmek için zorunludur. [2]

O, o oruç çok tutkulu iken İbn Mes'ud radi anhudan rivayet ettiği bir hadiste belirtildiği gibi, evlenmek mümkün olmamıştır olanlara gelince, o sallallaahu 'alaihi sellem'in bize şunları söyledi:

يامعشر الشباب: من استطاع منكم الباءة فليتزوج, فإنه أغض للبصر وأحصن للفرج ومن لم يستطع فعليه بالصوم, فإنه له وجاء.

Daha bastırılmış ve kasık görünümü korumak için, daha sonra evlenmek gerekir mümkün olmuştur sizin kim "Ey gençler,. O frenlemek çünkü Ve mümkün değil kim, o, oruç gerekir. "[3]

Kadın Kim Seçeneği?
Evlenmek isteyen herkes, o aşağıdaki kriterlere sahip bir kadın için görünmelidir:

1. Obey din, Peygamber kelime olarak sallallaahu 'alaihi sellem'in, Ebu Hureyre'den radi anhudan rivayet, şöyle dedi:

تنكح المرأة لأربع: لمالها, ولحسبها ولجمالها, ولدينها, فاظفر بذات الدين تربت يداك.

"Kadın dört şeyi için evli: zenginlik, soy, güzellik ve din nedeniyle. Sonra şanslı olurdu bir dindar kadın olsun. "[4]

2. Hala bir kız, Cabir bin 'Abdillah radi anhudan söyledi bir tarihte belirtildiği gibi onu bir dul kadınla evlenmek için mashlahat olmadıkça:

تزوجت امرأة في عهد رسول الله صلى الله عليه وسلم, فلقيت النبي صلى الله عليه وسلم, فقال: ياجابر, تزوجت? قلت: نعم. قال: بكر أم ثيب? قلت: ثيب. فهلا بكرا تلاعبها? قلت: يا رسول الله إن لي أخوات, فخشيت أن تدخل بيني وبينهن. قال: فذاك إذن. إن المرأة تنكح على دينها ومالها وجمالها, فعليك بذات الدين تربت يداك.

"Ben Peygamber zamanında bir kadınla evlenmiş sallallaahu 'alaihi sellem'in o Peygamber tanıştığında sallallaahu' alaihi sellem'in, diye sordu, 'Ey Cabir, evli var?' 'Evet' dedim. Sonra sordu, 'Bir kızla veya dul? Bir dul "Ben cevap verdi. 'onunla şaka böylece Neden bir kız seçmedin?' diye, '' dedi Sonra dedim, 'Ey Allah'ın Rasulü! Öyleyse, o zaman önemli değil Eğer Aslında bazı me-kardeş ben yanlış anlamalar olacak korkarım var. "Bu yüzden, 'dedi. Nitekim o din, zenginlik ve güzellik için evliydi, sonra dindar kadınlar şüphesiz mutlu olacaktır evlenmek. "[5]

Peygamber Enes ibn Malik radi anhudan rivayet ettiği bir hadiste belirtildiği gibi, bereketli 3. Kadın sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:

(تزوجوا الودود الولود, فإني مكاثر بكم الأمم).

"Ben o kadar senin bir dizi diğer insanların huzurunda övünme, çünkü Peranakan verimli ve şefkatli kadınları evlen." [6]

Seçenekler Erkekler Kimdir?
Bir adam yukarıda bahsettiğimiz gibi kadın berkriteria bakmak için tavsiye edilir, daha sonra kadınların koruyucusu da onunla evlenmek olacak erdemli bir adam aramaya yükümlüdür. Ebu Hatim el-Muzani radi anhudan "dedi Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:

إذا جاءكم من ترضون دينه وخلقه فأنكحوه, إلا تفعلوا تكن فتنة في الأرض وفساد كبير.

Birisi size din ve ahlak ridhai sana gelirse ', o zaman nikahkanlah (senin kız çocukla) o aksi toprak ve büyük yolsuzlukla ilgili fitne olacak. "[7]

İbn rivayet olarak ve bir veli, salih erkeklere kızını ya da kadın sunuyoruz oluyor tamam eğer 'radi anhudan Ömer, o Bakın, "dedi zaman Hafsah bint Ömer'in radi anhuma kocası tarafından adlandırılan dul Khunais bin Hudzafah de- Sahmi, o Peygamber sahâbe biriydi sallallaahu 'alaihi sellem'in Medine ölen. Daha sonra birkaç gün sonra '. Ben ilk düşünür müsünüz' ben 'Osman ibn' Affan Hafsah, sonra dedi ki sunmak için gitti 'Ömer ibn el-Hattab,' 'dedi Osman bana geldi ve dedi ki,' Ben o zaman evlenmek için karar verdik şimdi. "Ben-Sıddık Ebu Bekir tanıştı ve sessiz Ömer." Ama Ebu Bekir 'İstersen ben Hafsah bint ile evlenmek' ve hiçbir şey söylemedi ve o anda hissettim dedi Sonra Ömer, dedi ' Ebû Bekir karşı yerine Osman 'daha hayal kırıklığına uğrattı. Birkaç gün o zamana kadar geçen Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in sonra Peygamber ile evlenmek, elini sormak için sallallaahu' alaihi sellem'in. Sonra Ebû Bekir bana bir araya geldi ve Ömer 'Evet'i Ebu Bekir dedi yanıtladı' sen Hafsah sundu ama ben bir şey söylemedim? Zaman bana kızgın "dedi," Şüphesiz ben biliyorum çünkü teklifinizi kabul hariç yoluma şey yok Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in (Hafsah) onu çağırdı. Ben Peygamber sırrını yaymak istemiyorum sallallaahu 'alaihi sellem'in o terk edince, o zaman kesinlikle bunu kabul eder. "[8]

Kadınlar damat bakın
Onun kalbini woo isteyen herkes o önerdi önce onu görmek için daha sonra disyari'atkan, bir kadını arzular. Muhammed bin Maslamah radi anhudan "Ben o zaman gizleme ve görüyorum böylece kadını Bakmak oldu, bir kadın öneriyorum" dedi. Sonra ona söylemek Şöyle cevap verdi, "Sen? 'Alaihi sellem'in Peygamber sallallaahu sahâbe ise nasıl böyle yapıyorsun" "Ben duydum Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:

إذا ألقى الله في قلب امرئ خطبة امرأة, فلابأس أن ينظر إليها.

"Tanrı kalbe arzusu bir kadına evlenme teklif etmek bir adam koyarsanız o kadını gördüm, hiç önemli değil." [9]

Mughirah bin Shu'bah radi anhudan, o ben sallallaahu 'alaihi sellem'in geldi ve ben bir kadın için uygulanan kendisine bildirilen "dedi, sonra şöyle dedi:

اذهب فانظر إليها, فإنه أجدر أن يؤدم بينكما.

"Testere daha ikiniz arasında sevgi sürdürmek, çünkü Git ve kadın görüyorum." [10]

Khitbah (woo)
Khitbah eden iyi bilinen bir şekilde, eşi olduğu bir kadın için uygulanması anlamına gelmektedir. Bir anlaşma varsa, o zaman sadece evlenmek için bir anlaşma bir sözdür, uygulamak adam çünkü düğüm bağladılar hala diğerleri kadar onu statü dilamarnya kadını karşı bir şey yapmak için izin verilmez.

Müslüman İbn-i Ömer'in radi anhuma sözlerinde, kardeşi için konuşulan bir kadın için başvuruda için ve caiz değildir:

نهى النبي صلى الله عليه وسلم أن يبيع بعضكم على بيع بعض, ولا يخطب الرجل على خطبة أخيه حتى يترك الخاطب قبله أو يأذن له الخاطب.

"Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in bazılarınız başkaları tarafından satın ediliyor şey satın yasakladı. Ve birisi hala bırakarak veya buna izin kişiye kardeşi tarafından konuşulan bir kadın için başvuran olsun. "[11]

Aynı şekilde, bulunan kadınlar için geçerli değildir gerektiğini 'Talak Raj'i iddah statüsü başka bir adamın karısı olarak hala çünkü o da Tashrih izin verilmediği olarak terang- içinde (, (bir kadın arka Detaylar başvurmak mümkün hala boşanmış ve sonra bekleme süresi) kamuya)) boşandıktan sonra 'iddah Talak ba'in (bekleme süresi hala bir koca bir uzlaştırmak-bastırılmış olamaz kadın) veya ölüm kadın için başvuran, ancak onu alay ile (ta'ridh değil neden. Allah teâlâ kelime olarak:

ولا جناح عليكم فيما عرضتم به من خطبة النساء أو أكننتم في أنفسكم

"Ve sen hiciv kadınları woo ya da kalbinde (arzu onları evlenmek) gizlemek için bir günah yoktur." [Bakara: 235]

[Al-i Sünnet vel Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz, Yazar Şeyh Abdul Azhim bin Badawai el-Khalafi, Endonezya Kılavuzu Fıkıh Complete Edition Tercüman Takım Tashfiyah LIPIA kitabından kopyalanan - Ramazan basılmıştır Jakarta, İbn Kesir Reader Yayıncılar, 1428 - Eylül 2007M]

No comments:

Post a Comment