!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Friday, August 7, 2015

Ja, elke mens sal dood (die dood) te ervaar.

Die rit is nog nie klaar nie (335)

 (Deel 335), Depok, Wes-Java, Indonesië, 7 Augustus 2015, 11:47).

Ja, elke mens sal dood (die dood) te ervaar.

Elke mens (adam kind) sal ervaar die dood, en wanneer die dood sal haal die mense het die sekondes, minute en datum (jaar) is gestig deur God in die boek: "lawh Mahfuz".
In die boek wat uit gestel om 50.000 jaar voor God die hemel en die aarde en die hele heelal.
Net God weet die onsigbare saak hierdie (dood) is die profeet, het die profeet en die engele het nie geweet wanneer mense die dood sal ervaar.
God het bepaal die lot van drie, die eerste gemeenskaplike bestemming, dat God die boek geskryf het
"Lawh Mahfuz".

Profeet sallallaahu alaihi wa sallam het gesê: "Allaah het al die lot van alle wesens stel van vyftig duisend jaar voor God die hemel en die aarde". (HR. Moslem nie. 2653).

"Niks 'n ramp tref op die aarde en (nie) in julle maar dit is geskrywe in die Boek (lawh Mahfuz) voordat ons dit. Voorwaar is dit maklik vir Allah ". (. QS Al-Hadid: 22).

Dan is die tweede, God stel 'n leeftyd vir die menslike lot in werking sedert God die Gees in die menslike fetus blaas wanneer die fetus is 4 maande oud 10 dae, en die derde openbaring van God het in die nag Laylat al Qadr noodlot het elke aand van Ramadan in die laaste 10 dae van Ramadan, dat wanneer ons bid reg op die nag van Laylat al-Qadr was gelykstaande beloning van aanbidding vir 83 jaar.
Dit is waarom die geleerdes van Ahl Sunnah Waljamaah (Salaf) in die verlede altyd gebid het vir ses agtereenvolgende maande sodat hulle kan verenig word met die nag Laylat al Qadr Allah.
Want hoe baie mense voor die nag Laylat al Qadr aangekom, al kom haal haar dood. Daarom moet ons voortgaan om te bid tot God en hardloop konsekwent pilare van Islam, opregte en khusu en baie goeie dade as ons voorbereiding na die dood, want as ons dood is (oorlede), dan terputuslah liefdadigheid persoon behalwe drie die eerste gebed van die regverdige kinders beide liefdadigheid (aalmoese gegee familielede beloning gegee aan die oorledene), derde nuttige kennis vir die mens (die wetenskap wat ons geërf het toe ons leef en die lug vir die voordeel van die menslike lewe en ander lewende wesens). Binnekort sal ons berou (vra vir God se vergifnis vir al die sondes wat ons gedoen het nie), terwyl die asem (lewens) ons is nog steeds in die keel (slukderm).

'N duisend en een oorsake van menslike dood

Deur
Ustadz Ismael Abu Moslem al-Atsari-



Menslike lewe in hierdie wêreld het sy dood bepaal, het 'n lang lewe gerantsoeneer. Met die verloop van dae, maand na maand het verby gegaan, en die afwisseling van jaar, dan is dit sekerlik mense nader aan die dood. Ironies genoeg, nie die meerderheid van die mense nie betaal nie aandag aan dit, selfs die mees besig en beset hulself met die sake van stoflike wêreld en verwaarlosing ewige hiernamaals vir ewig.

Allah Almagtige sê:

بل تؤثرون الحياة الدنيا) 16 (والآخرة خير وأبقى

Maar jy (die ongelowiges) te kies die wêreldse lewe, terwyl die Hiernamaals beter en meer blywende. [Al-A'la / 87: 16-17].

As mense wil die mense wat in die omgewing woon waarneem, het baie mense wat hy geken hom voorafgegaan in die hiernamaals. Onder ons het al vir dood agtergelaat deur die oupa of ouma, vader of moeder, broer of suster, man of vrou, kinders of selfs kleinkinders. Net so, buurman, skool vriend, 'n speelmaat, of vriend werk. Die meeste voorafgegaan go.

Vriend van Ali bin Abi Talib Radi anhu voorsien waardevolle raad, soos genoem deur Imam al-Bukharistraat in sy Saheeh boek:

ارتحلت الدنيا مدبرة وارتحلت الآخرة مقبلة ولكل واحدة منهما بنون فكونوا من أبناء الآخرة ولا تكونوا من أبناء الدنيا فإن اليوم عمل ولا حساب وغدا حساب ولا عمل

Die wêreld het weggestap, terwyl die hiernamaals is loop oor. Die wêreld en die hiernamaals het mense (wat hom jag), dan laat jy die mense (wat jag) nou af sal julle wees wat (jag) wêreld. Want eintlik vandag (in die wêreld) is daar liefde, en daar is geen afrekening (berekening liefdadigheid), terwyl môre (die Hiernamaals) daar hisah en geen liefde. [Bukharistraat].

Hierdie edele vriend, Ali ibn Abi Talib Radi anhu, was die waarheid, is die verskaffing van advies aan die mense, wie die gelukkige man wat sy raad sal neem?

Duisend vir DOOD
Baie van die faktore wat die dood van die mens konfronteer veroorsaak. Een van hulle moet met hom gebeur het, is daar geen keuse nie. Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het berig dié feit in baie hadith, insluitend:

عن مطرف بن عبد الله بن الشخير عن أبيه قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم مثل ابن آدم وإلى جنبه تسعة وتسعون منية إن أخطأته المنايا وقع في الهرم

Van Mutharrif bin Abdillah bin ash-Syikhkhir, by sy pa, het hy gesê: die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "Dit is geskep in die nabye kinders van Adam nege en negentig tragedie (oorsaak van dood) As hy al die ongeluk nie getref het, moet hy ervaar het. oudheid. [Tirmidhi, geen 2456;.. Abu Nu'aim in al-Hilyah, 2/211 Imam Tirmidhi het gesê: "Hierdie hadith is Hasan Saheeh Gharib" Shaykh al-Albani het gesê: "Hasan"..]

Die inhoud van die "nege en negentig" in hierdie hadith het 'n oog baie, in plaas van die beperking van die aantal nege en negentig net. Terwyl "maniyyah", wat beteken dit is jammer of dood, Allah weet die beste. [1]

Daar is twee genoem Ulama oor hierdie hadith betekenis.

1. Baie baie faktore wat menslike sterftes veroorsaak. Het die man herhaaldelik oorleef die oorsake van dood in die vorm van die siekte, hongersnood, verdrinking, brandwonde, en ander, sekerlik moet sy ondergaan veroudering tot die dood.

2. Oorspronklik die skepping van die mens is onlosmaaklik deel van die tragedie, ramp en siekte. Soos gesê deur 'n uitdrukking:

البرايا أهداف البلايا

Alle wesens is jammer teiken

Of as Ibn 'Atha Rahimahullah:

ما دمت في هذه الدار لا تستغرب وقوع الأكدار

(So ​​lank as wat jy is in die wêreld, moenie verbaas voorkoms van probleme wees).

As iemand nie druk al muisbah dit, en dit is baie skaars, beslis word oor die meeste bose siekte wat geen kuur, die oudheid het. In wese, die wêreld is 'n gelowige en 'n paradys gevangenis ongelowiges. So is dit gepas dat 'n gelowige sit met die besluit van Allah, vir die plesier van Allah bestem en vasbeslote. [2]

Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam preek, daar is geen genesing alle siektes behalwe veroudering wat lei tot die dood.

عن أسامة بن شريك أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال تداووا عباد الله فإن الله عز وجل لم ينزل داء إلا أنزل معه شفاء إلا الموت والهرم

Van Osama bin Syarik, dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "Wees julle behandeling, O dienaars van Allah soek, Allah nie siekte te verminder, behalwe verlaging van dwelms met hom nie, behalwe dood en veroudering". [Gerapporteer deur Ahmad, no. 18 478; Shoaib beskou as saheeh deur al-Arnauth]

In 'n ander hadith:

عن أبي سعيد الخدري رضي الله عنه: أن النبي صلى الله عليه وسلم قال: إن الله لم ينزل داء أو لم يخلق داء إلا أنزل أو خلق له دواء علمه من علمه وجهله من جهله إلا السام قالوا: يا رسول الله و ما السام? قال: الموت

Van Abu Sa'id al-Khudri Radi anhu, dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "Voorwaar, Allah nie siekte te verminder of nie te skep of te vind siektes behalwe verlaging van dwelms vir hom. Mense wat reeds ken hom ken, die mense weet nie wat hy nie ken nie, behalwe as-saam ". Die inwoners het gevra: "Moenie as-Saam dit?" Hy sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "Dood". [HR al-Hakim; Shaykh al-Albani verklaar. "Sahih bi syawahidihi" (Saheeh deur die hele versterker] [3]

Nader as MENS sterf haar gedagtes
Mense het 'n verskeidenheid van wensdenkery in ooreenstemming met sy geloof, of mense rondom die invloed, of ander. Baie mense wat wensdenkery oor die wêreld en luukse; Maklike taak, huis en luukse motors, en ander wah geval. Maar die meeste het nie besef dat die ware dood is nader as wensdenkery.

Vandaar die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam baie om sy mense te herinner oor hierdie kwessie. Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam nooit hierdie probleem te verduidelik deur die skep van 'n beeld wat geskrywe, so dit maak dit meer aanskoulike en raak die harte van diegene wat aandag skenk. Dit is, soos in die onderstaande Hadeeth:

عن عبد الله رضي الله عنه قال خط النبي صلى الله عليه وسلم خطا مربعا وخط خطا في الوسط خارجا منه وخط خططا صغارا إلى هذا الذي في الوسط من جانبه الذي في الوسط وقال هذا الإنسان وهذا أجله محيط به أو قد أحاط به وهذا الذي هو خارج أمله وهذه الخطط الصغار الأعراض فإن أخطأه هذا نهشه هذا وإن أخطأه هذا نهشه هذا

Abdullah Radi anhu, het hy gesê: "Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam om 'n vierkant te trek en maak 'n lyn wat uit dit kom in die middel. Hy het ook die klein lyne in die rigting van die lyn is in die middel van die kant rigting. Hy het gesê, "Dit is die man, en die (reghoekige) sterf, surround of het dit omring. Terwyl die (lyn) wat uit hierdie gekom het, was haar gedagtes. En klein lyne rampe. As hy nie geraak word deur hierdie ('n tipe van 'n ramp, Pen), moet hy blootgestel word aan hierdie ('n tipe van 'n ramp, Pen). As hy nie geraak word deur hierdie, moet hy blootgestel word aan hierdie "." [HR. al-Bukharistraat, no. 6054].

Ja, die mens sal nie gered word van die dood, en sy dood was nader as haar gedagtes.

عن أنس رضي الله عنه قال خط النبي صلى الله عليه وسلم خطوطا فقال هذا الأمل وهذا أجله فبينما هو كذلك إذ جاءه الخط الأقرب

Van Anas Radi anhu, het hy gesê: "Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam waarin sommige lyn, en dan gesê:' Dit is wensdenkery (menslike), en is die dood. Toe hy in sulke omstandighede (nastrewing van sy drome) was, skielik aan hom die naaste lyn (die dood). "[HR. al-Bukharistraat, no. 6055].

In 'n ander vertelling:

عن أنس رضي الله عنه قال جمع رسول الله صلى الله عليه وسلم أنامله فنكتهن في الأرض فقال هذا ابن آدم وقال بيده خلف ذلك وقال هذا أجله قال وأومأ بين يديه قال وثم أمله ثلاث مرار

Van Anas Radi anhu, het hy gesê, "Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam versamel sy vingers, dan verlaag dit tot op die grond, dan het hy sallallaahu' alaihi wa sallam het gesê:" Dit seun van Adam, en dan het hy sy hand agter hom as hy sê: 'Dit is die dood, en dan het hy sallallaahu' alaihi wa sallam terloops na die voorkant toe hy gesê het: "En daar sy drome," drie keer ". [Gerapporteer deur Ahmad, no. 12.410; Shoaib Shaikh al-Arnauth gesê, "sanadnya Sahih Moslem deur Imam toestand].

Selfs die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het ook verduidelik dat die nabyheid van die dood in mense met leidrade met ledemate wat hy sallallaahu' alaihi wa sallam:

عن أنس بن مالك قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم هذا ابن آدم وهذا أجله ووضع يده عند قفاه ثم بسطها فقال وثم أمله وثم أمله وثم أمله

Van Anas bin Malik, het hy gesê: "Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:" Dit is die seun van Adam, en dit is die dood, "het hy sallallaahu' alaihi wa sallam het sy hand op sy nek, en dan versprei Hy dit sê," En daar is sy drome, en daar is haar gedagtes '. "[Tirmidhi, no. 2334; Ibn Majah, no. 4232; Ibn Hibbaan, no. 2998. beskou as saheeh deur al-Albani en Shoaib al-Arnauth].

Sulke VIR HIERDIE, o my broers PERSIAPKANNLAH!
Hopelik sommige van hierdie inligting herinner ons aan die belangrikheid van voorbereiding vir die dood, 'n groot probleem in die gesig gestaar word deur elke mens. So het die belangrikste soos beveel profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam:

عن البراء قال كنا مع رسول الله صلى الله عليه وسلم في جنازة فجلس على شفير القبر فبكى حتى بل الثرى ثم قال يا إخواني لمثل هذا فأعدوا

Van al-Bara, deur te sê: "Ons het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam op 'n lyk, en hy het op die rand van die graf, dan het hy so dat die grond raak nat, dan het hy gesê," O my broers! Vir sulke, dan voor te berei! '. "[Gerapporteer deur Ibn Majah, no. 4190, dihasankan deur Shaykh al-Albani].

Laaste ons sê: "O my broers! Berei jouself voor om die dood in die gesig staar! "

Allaah al-Musta'an.

[Gekopieer vanaf die tydskrif uitgawe van As-Sunnah 10 / Jaar XVI / 1433H / 2012M. Uitgewers Foundation Staande Komitee Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196]

No comments:

Post a Comment