!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Saturday, August 8, 2015

Mos të jetë zemërthyer.

Udhëtim nuk ishte përfunduar (338)

 (Pjesa 338), Depok, West Java, Indonnesia, 10 gusht 2015, 17:45).

Mos të jetë zemërthyer.

Unë kisha një dajë, kolegji (shkollë) ishte një herë në dashuri me një student (vajzë), por për shkak se vajza e la atë dhe u martua (i martuar) me një burrë tjetër, dhe xhaxhai im ishte gutted, dhe kurrë nuk u martua me të vjetra (vdes ).
Miku im dy herë në javë duke shkuar në spital për të dhënë vëllait të saj më të vogël për shkak të një sëmundje kujton, se vëllai i tij ishte tashmë i afrohet 50 vjeç. Dhe ai dhe gruaja e tij të rregullt në spital, për shkak se motra e saj ka qenë deri më tani mbetet e vetme (e pamartuar). Ai tha se vëllai i tij ishte kurrë zemrat e thyera lënë pas një të dashurën e shumë vite më parë, në mënyrë dembel martuar.
Si rezultat, kur ai tani është i sëmurë, nuk ka gruaja apo fëmijët ishin në rënie, me përjashtim të vëllait të tij (vëllai) atë.
Ndoshta shumë prej nesh ose burra o gra që vendosin të qëndrojnë të vetme (jo i martuar), për shkak të një zemër të thyer.
Një zemër e thyer është një zhgënjim i natyrshëm përjetuar nga të gjithë, por nëse është e nevojshme dhe nuk ka asnjë pikë që ne gutted vazhdimisht deri në fund të jetës sonë (vdekje).
Në fakt, Zoti e krijoi njeriun si trashëgimtarë të tokës, në mënyrë që qeniet njerëzore të adhurojnë vetëm Allahun dhe si një përgatitje për bazat e jetës (të pavdekshëm) në botën tjetër.
Pra, nëse ne bëjmë gjatë jetës në këtë botë është vetëm e përkohshme dhe si një test në terren, nga Perëndia, atëherë nuk ka zgjedhje tjetër, nëse ne jetojmë ka një qëllim apo plan. Drejtimet përsosur përmes jetës është libri i shenjtë i Kuranit dhe Sunetit (Hadith / el-dituri) e Profetit Muhamed.
Me këtë udhëzues ne do të jetojmë mirë dhe gjithmonë lehtësuar punët e Perëndisë në të gjitha gjërat.
Pra, vendimi për një zemër të thyer nuk është në fjalor e Kuranit dhe Sunetit, për shkak të martohem, ushqim dhe vdekje (të vdekur) është emëruar nga Perëndia në librin:

"Leuhi Mahfudh".

Profeti salallahu alejhi ue selem ka thënë: "Allahu i ka vendosur të gjithë fatin e të gjitha krijesat nga pesëdhjetë mijë vjet para se të Perëndia krijoi qiejt dhe tokën". (HR. Jo mysliman. 2653).

"Asgjë një fatkeqësi e godet në tokë dhe (as) në veten tuaj, por kjo është e shkruar në Leuhi Mahfudh Librit () para se të ngjajë ajo. Vërtet ajo është e lehtë për All-llahun ". (. QS El-Hadid: 22).
Në qoftë se ne ishim të vjetër (të vdekurit), por Perëndia nuk na sjellin të martohem shpirti ynë, atëherë në qoftë se ne të mbeten shtyllat besnik dhe në përputhje melaknakan të Islamit, pastaj vullnetin e Zotit, ne jemi në qiell do të merrni një shoku (burri / gruaja) nimfë (për burra) dhe vidyadhara (për gra).
Pra, mbetet i palëkundur në besimin tim (besimi) në Zotin, mos e humbni shpresën (gutted) në këtë jetë të shkurtër (njeriu mesatar nuk jeton më tepër se 70 vjet). Ndërsa qëllimi i vërtetë i jetës është në qiell (në tekstin e mëtejmë) është përgjithmonë.

Gratë Kush Opsioni? Opsione burra që? Khitbah (woo)


Nga
Sheikh Abdullah bin Abdul al-Azhim Khalafi



Martesa, duke përfshirë një nga Sunetin e Apostujve nga më të theksuar, Allahu xhele shanuhu thotë:

ولقد أرسلنا رسلا من قبلك وجعلنا لهم أزواجا وذرية

"Dhe vërtet kemi dërguar disa të dërguarit para teje dhe ne japim atyre për bashkëshorte dhe pasardhës." [Er-Ra'd: 38]

Dimakruhkan lënë këtë Sunetin pa arsye, siç u përmend në hadithin e transmetuar nga Enes ibn Maliku radiallahu anhu, ai tha:

جاء ثلاثة رهط إلى بيوت أزواج النبي صلى الله عليه وسلم يسألون عن عبادة النبي صلى الله عليه وسلم, فلما أخبروا كأنهم تقالوها, فقالوا: وأين نحن من رسول صلى الله عليه وسلم? قدغفرله ماتقدم من ذنبه وماتأخر. فقال أحدهم: أما أنا, فأنا أصلى الليل أبدا, وقال الآخر: أنا أصوم الدهر ولاأفطر وقال آخر: أنا أعتزل النساء فلا أتزوج أبدا. فجاء رسول الله صلى الله عليه وسلم, فقال: ((أنتم الذين قلتم كذا وكذا أما والله إنى لأخشاكم لله وأتقاكم له, ولكنى أصوم وأفطر, وأصلى وأرقد, وأتزوج النساء, فمن رغب عن سنتى فليس منى)?).

"Ishin tre burra vijnë në shtëpinë e gruas së lem selam e sallallahu alejhi selam dhe e pyeti në lidhje me adhurimin e tij, siç u tha atyre, atëherë ata mendojnë se ata adhurojnë atë pak, atëherë ata thonë:" Ku është pozitën tonë në krahasim me të lem selam e sallallahu ue sel-lem, ndërsa ai i ka falur të gjitha mëkatet e tij, të dyja të kaluarën dhe të ardhmen. Pastaj njëri prej tyre tha: "Unë do t'i lutem natë në shekuj." Një herë ka thënë: "Unë do të agjërojnë gjatë gjithë vitit pa thyer," dhe një tjetër i tha: "Unë do të shmangë gratë dhe të mos jetë i martuar përgjithmonë." Pastaj e-lAllahu alejhi 'alejhi ue sel-lem erdhi dhe i tha: "Kaliankah që është thënë kështu dhe kështu? Për hir të All-llahut, unë kam qenë më frikë nga dhe frika e Perëndisë se sa ju, por unë e shpejtë dhe e prish agjërimin, luten dhe fle, dhe martohem me gra. Kushdo që urren Sunetin tim, golonganku atëherë ai nuk është i përfshirë. "[1]

Për njerëzit të cilët kanë qenë në gjendje për të dhe kam frikë se ai ra në shëmtuarat, atëherë martesa është e detyrueshme, sepse tradhtia bashkëshortore dhe çdo gjë që drejton një person për të vepruar është e paligjshme. Njerëzit të cilët janë të frikësuar se ai do të bjerë në kurvërinë, atëherë ai duhet të parashikojnë ato. Dhe në qoftë se kjo nuk mund të arrihet përveçse me anë të martesës, atëherë është e detyrueshme për të që të martohet. [2]

Sa për ata që nuk kanë qenë në gjendje të martohen, ndërsa ai ishte shumë i pasionuar, atëherë ai duhet të agjërojë, siç është përmendur në një hadith të transmetuar nga Ibn Mesudi radiallahu anhu, tha ai, e-lAllahu alejhi alejhi ue selam na tha:

يامعشر الشباب: من استطاع منكم الباءة فليتزوج, فإنه أغض للبصر وأحصن للفرج ومن لم يستطع فعليه بالصوم, فإنه له وجاء.

"O rini, kushdo prej jush kanë qenë në gjendje për të, atëherë duhet të martohet, sepse ajo është më i ulët dhe për të ruajtur pamjen pubike. Dhe kushdo që nuk është në gjendje, atëherë ai duhet të agjërojë, sepse ai mund ta frenuar atë. "[3]

Gratë Kush Opsioni?
Kushdo që dëshiron të martohet, atëherë ai duhet të shikoni për një grua që ka kriteret e mëposhtme:

1. feja Zbatoni, si fjalët e lem selam e sallallahu alejhi selam, transmetuar nga Ebu Hurejra radiallahu anhu, ai tha:

تنكح المرأة لأربع: لمالها, ولحسبها ولجمالها, ولدينها, فاظفر بذات الدين تربت يداك.

"Gruaja është i martuar për katër gjëra: për shkak të pasurisë, prejardhjes, bukurisë dhe fesë. Pastaj të marrë një grua devotshëm që do të kishte qenë me fat. "[4]

2. Ende një vajzë, përveç nëse ekziston mashlahat për atë që të martohet me një grua të ve, siç është përmendur në një histori që Xhabir bin 'Abdilah radi Allahu anhu ka thënë:

تزوجت امرأة في عهد رسول الله صلى الله عليه وسلم, فلقيت النبي صلى الله عليه وسلم, فقال: ياجابر, تزوجت? قلت: نعم. قال: بكر أم ثيب? قلت: ثيب. فهلا بكرا تلاعبها? قلت: يا رسول الله إن لي أخوات, فخشيت أن تدخل بيني وبينهن. قال: فذاك إذن. إن المرأة تنكح على دينها ومالها وجمالها, فعليك بذات الدين تربت يداك.

"Unë kam martuar një grua në kohën e lem selam e sallallahu alejhi selam, kur ai u takua me Pejgamberin salallahu alejhi ue selam, ai e pyeti:" O Xhabir, keni martuar? "Unë u përgjigja," Po. "Pastaj ai pyeti:" Me një vajzë ose një të ve? "Unë u përgjigja:" Një e ve. "Ai tha," Pse nuk e keni zgjedhur një vajzë në mënyrë që ju mund shaka me të? "Atëherë unë thashë:" O i Dërguari i Allahut! Në fakt unë kam disa mua-motrat kështu që unë jam i frikësuar se do të ketë keqkuptime. "Atëherë ai tha:" Nëse është kështu, atëherë kjo nuk ka rëndësi. Në të vërtetë ajo ishte e martuar për fenë, pasurinë dhe bukurinë, atëherë martohuni me ato gra që janë fetare padyshim ju do të jenë të lumtur. "[5]

3. Gratë që janë pjellore, siç është përmendur në një hadith të transmetuar nga Enes ibn Malik radi anhu nga lem selam e sallallahu alejhi selam, ai tha:

(تزوجوا الودود الولود, فإني مكاثر بكم الأمم).

"Martohuni me ato gra që janë pjellore Peranakan dhe i mëshirshëm, sepse unë do të krenohem në prani të njerëzve të tjerë me një numër prej jush se shumë." [6]

Opsione burra që?
Në qoftë se një njeri është e këshillueshme që të shikoni për berkriteria grua siç e kemi përmendur më lart, atëherë kujdestari i grave është i detyruar gjithashtu të kërkojë një njeri të drejtë i cili do të martohet e saj. Ebu Hatim el-Muzani radiallahu anhu ka thënë: "Pejgamberi sal-lAllahu 'alejhi ue sel-lem ka thënë:

إذا جاءكم من ترضون دينه وخلقه فأنكحوه, إلا تفعلوا تكن فتنة في الأرض وفساد كبير.

"Në qoftë se dikush vjen tek ju që ju ridhai fenë dhe moral, atëherë nikahkanlah ai (me fëmijën tuaj femërore), përndryshe do të ketë fitne në tokë dhe korrupsionit të madh." [7]

Dhe kjo është e gjitha e drejtë në qoftë se një kujdestar të ofrojë vajzën tuaj apo gra të njerëzve të drejtë, siç transmetuar nga Ibn Umerit radiallahu anhu, ai tha: "Ja, kur Hafsa bint 'Umar radiallahu anhu ve nga burri i saj i quajtur si- Khunais bin Hudzafah Sahmi, ai ishte një nga Shokëve të lem selam e sallallahu alejhi selam i cili vdiq në Medine. 'Umer ibn el-Hatabi ka thënë: "Unë shkova në' Uthman ibn Affan për të ofruar Hafsa, pastaj ai tha:" Unë do të konsiderojë të parë. "Pas disa ditësh më vonë 'Uthmani erdhi tek unë dhe tha:" Unë kam vendosur të mos martohet në kohë tani. '' Umeri tha: "Pastaj u takova me Ebu Bekrin si-Siddik dhe tha:" Nëse doni, unë ju martohet me Hafsa bint 'Umer. "Por Ebu Bekri i heshtur dhe nuk thonë asgjë dhe në atë moment ndjeva më shumë i zhgënjyer ndaj Ebu Bekrit në vend se të 'Uthmanit. Disa ditë kaloi deri atëherë e lAllahu alejhi alejhi ue selam kërkojë dorën e saj, atëherë unë martohet me lem selam e sallallahu alejhi selam. Pastaj Ebu Bekri u takua me mua dhe tha, "Ti je i zemëruar me mua, kur ju ofrohet Hafsa, por unë nuk them asgjë?" Umeri u përgjigj: "Po" Ebu Bekri tha: "Me siguri nuk ka asgjë në rrugën time, përveç për të pranuar ofertën tuaj, sepse unë e di se Profeti salallahu alejhi ue selem ka quajtur atë (Hafsa). Unë nuk dua të përhapur sekretin e lem selam e sallallahu alejhi selam, kur ai largohet, atëherë me siguri do ta pranojë atë. '"[8]

Femrat shohin dhëndëri
Kushdo që dëshiron të bindë zemrën e saj dëshiron një grua, atëherë disyari'atkan për atë për të parë atë para se ai propozoi. Muhamed bin Maslamah radiallahu anhu ka thënë: "Unë propozoj një grua, atëherë unë u fshehur dhe peeking grua në mënyrë që unë mund të shoh." Pastaj i thanë: "Si do të bëni këtë, ndërsa ju jeni të zotët e lem selam e sallallahu alejhi selam?" Ai u përgjigj, "Kam dëgjuar Pejgamberi sal-lAllahu 'alejhi ue sel-lem ka thënë:

إذا ألقى الله في قلب امرئ خطبة امرأة, فلابأس أن ينظر إليها.

"Në qoftë se Perëndia vuri Dëshira për zemër një njeri për të propozuar për një grua, kjo nuk ka rëndësi nëse ai e pa gruan." [9]

Nga Mughirah bin Shu'be radi anhu, tha ai, "Unë kam ardhur për të lem selam e sallallahu alejhi selam dhe i raportuan atij që kam aplikuar për një grua, pastaj ai tha:

اذهب فانظر إليها, فإنه أجدر أن يؤدم بينكما.

"Shkoni dhe shikoni gruan, sepse pa mund të përjetësojnë më tej dashurinë në mes të dy prej jush." ​​[10]

Khitbah (woo)
Khitbah do të thotë se të aplikoni për një grua që të jetë gruaja e tij në një mënyrë të njohur në komunitet. Në qoftë se ka arritur një marrëveshje, atëherë ajo është vetëm një premtim e një marrëveshje për t'u martuar, njeriu që aplikojnë nuk janë të lejuar të bëjë asgjë kundër gruas për shkak të dilamarnya saj të statusit ende të tjerët derisa ai lidhur nyjë.

Dhe kjo nuk është e lejuar për një musliman për të aplikuar për një grua që ka folur për vëllain e tij, të ketë thënë nga Ibn 'Umar radi anhu:

نهى النبي صلى الله عليه وسلم أن يبيع بعضكم على بيع بعض, ولا يخطب الرجل على خطبة أخيه حتى يترك الخاطب قبله أو يأذن له الخاطب.

"Pejgamberi sal-lAllahu 'alejhi ue sel-lem ka ndaluar disa prej jush të blerë diçka që është duke u blerë nga të tjerët. Dhe le dikush të aplikoni për një grua që është ende flitet nga vëllai i tij për personin duke e lënë atë ose ta lejojë atë. "[11]

Gjithashtu, nuk duhet të zbatohet për gratë që janë në "Talak Raj'i iddah (periudha e pritjes pasi një grua e divorcuar dhe ende të jetë në gjendje për t'iu referuar back-Përshkrimi), sepse statusi i saj është ende si gruan e një tjetri, pasi ai ishte gjithashtu nuk lejohet të Tashrih (në terang- publikisht) të aplikoni për grua që është ende në 'iddah Talak ba'in (periudhën e pritjes pas divorcit një grua që nuk mund të pajtojë-i mbyllur) ose vdekja e një burri, por jo pse ajo të ta'ridh (me sarkazëm). Si fjalën e Allahut:

ولا جناح عليكم فيما عرضتم به من خطبة النساء أو أكننتم في أنفسكم

"Dhe nuk ka asnjë mëkat për ju që të bindë gratë me satirën ose fsheh (dëshira për t'u martuar e tyre) në zemrën tënde." [El-Bekare: 235]

[Kopjuar nga libri i Al-Suneh uel Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, autor Sheikh Abdul Azhim bin Badawai al-Khalafi, Indonezi Guide Fikh Edition Complete, Translator Ekipi Tashfiyah LIPIA - Xhakarta, Ibn Kethiri Reader Botuesve, Shtypur në Ramazan 1428 - Shtator 2007M]

No comments:

Post a Comment