!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Sunday, August 16, 2015

Skenk veral aandag aan die lewe hierna, maar het nie die wêreld nie vergeet

Die rit is nog nie klaar nie (346)

(Deel 346), Depok, Wes-Java, Indonnesia, 14 Augustus 2015, 20:07 pm).

Skenk veral aandag aan die lewe hierna, maar het nie die wêreld nie vergeet

Allah in die Al-Qasas vers 77 vertel van 'n man, dat die mens is verplig om prioriteit te gee aan die ware doel van die lewe in die hiernamaals (paradys) is onsterflik nie, maar mense moet nie vergeet van die lewe (genot) wat deur God in die wêreld (tydelik) toegestaan word.
Van God se kant was geen waarde meer as die vlerk van 'n muskiet en is meer as 'n jong veragtelike bokkarkas defekte (Hadith / Sunna / al-wysheid)
Maar in terme van die wêreld baie ryk man se, daar is vrugte, groente, rys, gamdum en 'n verskeidenheid van fauna en flora, insluitend eetbare kosher diere, soos vis, bokke, hoenders, koeie, en kan gemelk word, bykomend tot die natuurlike rykdom (in in die grond), soos ru-olie, natuurlike gas, geotermiese, steenkool, goud, diamante, silwer, asook water (reën), beide in die grond (Springs, mere, riviere, see en water (gedistilleer kan word in vars water , so bemes plante en tuine (bos), sowel as die behoeftes van water vir lewende organismes (mense en diere).
God stel lewensmiddele, mate en dood (die dood / die) in die boek:

"Lawh Mahfuz".

Profeet sallallaahu alaihi wa sallam het gesê: "Allaah het al die lot van alle wesens stel van vyftig duisend jaar voor God die hemel en die aarde". (HR. Moslem nie. 2653).

"Niks 'n ramp tref op die aarde en (nie) in julle maar dit is geskrywe in die Boek (lawh Mahfuz) voordat ons dit. Voorwaar is dit maklik vir Allah ". (. QS Al-Hadid: 22).
Maar God het aan die mens dat God die lot van 'n volk ('n persoon) nie sal verander as hy nie wil verander (nie probeer) (Qur'an).
So as iemand wil bereik (om salaris (of wins), dan moet hy gaan deur die moeite (inspanning) óf met 'n handel, leer om 'n vlieënier te wees indien hy wou 'n vlieënier te wees, het 'n dokter, argitek, wiskundige, navorser (navorser), ten einde aan dwelms vind -obatan of instrument metodes van genesing siekte, of in staat wees om 'n motor of vliegtuig te maak (om gebruik te word vir 'n lang reis soos gaan Hajj / Umrah na Mekka, Saoedi-Arabië, en duisende ander beroepe.
Die hele probleem die wêreld uiteindelik bestem vir menslike oorlewendes om te lewe in die hiernamaals, want die sakewêreld, in die einde net om God te aanbid.
Van die rykdom wat ons geen verpligting om zakat moskees, skole en ander geriewe in Daarbenewens betaal, help die armes en behoeftige weeskinders, bou fasiliteite om die koste van gaan lei
Hajj / Umrah.
Islam verbied sy volk bedel (bedel), tensy gedwing om (met hongersnood bedreig).
Selfs die profeet Mohammed het geleer 'n vriend om te kyk vir vuurmaakhout in die bos en in die mark verkoop, sodat die gesin kan eet. Dit beteken in die moderne tye, is ons moet werk en probeer jouself bid, God Kaena voorsiening reeds plaveisel op aarde, 'n goeie soek vis in die see, boerdery (boerdery) aan werkers by die aanleg, 'n werknemer by die maatskappy, sowel as die handel.
Mohammed het gesê nege uit 10 lewensmiddele van God was in die handelsektor (insluitend boerdery / gevang), en een kursus in die maatskappy se werknemers (staatsamptenare). So as ons wil om ryk (rykdom) dan is die handel is 'n beroep waar, soos vergestalt deur die profeet Mohammed toe handel word gekapitaliseer deur sy vrou Khadijah (ryk weduwee) wees.

Allah die Almagtige sê in Soerah Al-Qasas paragraaf 77

وابتغ فيما آتاك الله الدار الآخرة ولا تنس نصيبك من الدنيا وأحسن كما أحسن الله إليك ولا تبغ الفساد في الأرض إن الله لا يحب المفسدين

"En kyk wat God aan jou gegee het (geluk) in die Hiernamaals, en moenie vergeet bahagianmu van (genot) wêreld en doen wat goed is (vir ander) as Allah goed gedoen het, sê vir julle, en nie kwaad oor die (gesig ) aarde. Allah is lief vir diegene wat nie kwaad doen nie. "

Op hierdie vers Allah Subhanahu wa Ta'ala verduidelik die vier soorte raad en leiding wat daarop gemik is Qarun deur sy mense, maar so raad en leiding moet ook beoefen deur ons as volgelinge van die profeet omdat die Koran is die ideale gids vir die mensdom, sien hy Wie praktyk advies en leiding wat voorspoed in die wêreld en in die Hiernamaals sal kry.

Tekens van bruikbare kennis

Deur
Al-Yazid Ustadz bin Abdul Qadir Jawas



Nuttige kennis geken kan word deur te kyk na die eienaar van die kuns. Onder die tekens is:

1. Mense gee nie om wat voordelig kennis van die situasie en posisioneer homself sowel as hul harte om te haat eer van die mense, nie oorweeg homself suiwer en nie baasspelerig om ander met die kennis wat hulle het.

Imam al-Hasan al-Basri (oorlede ste 110 H.) Rahimahullaah gesê, "Mense is net mense wat asketiese faqih van die wêreld, so verwag dat die hiernamaals, weet sy godsdiens, en ywerig in aanbidding." In 'n ander vertelling het hy gesê: "Hy beny nie die mense wat op dit, nie arrogant teen mense wat onder dit, en neem nie 'n beloning van Allah Ta'ala wetenskap hom geleer. "[1]

2. Eienaar nuttige wetenskap, as sy kennis toeneem, so ook tawadhu houding ", vrees, vernedering, en voorlegging voor Allah Ta'ala.

3. Wetenskap is nuttig om te nooi die eienaar hardloop uit die wêreld. Die grootste is die status, roem, en lof. Bly weg van dit en beteken dit in haar weg, dan is dit 'n teken van bruikbare kennis.

4. Die eienaar van hierdie wetenskap is nie om te beweer om kennis te hê en is nie trots op hom aan enigiemand. Hy het nie onkunde toeskryf aan enigiemand, behalwe iemand wat duidelik oortree die Ahlus Sunnah en die Sunnah. Hy was kwaad vir hom, want Allah Ta'ala alleen, nie vir persoonlike, of is dit bedoel om die posisie homself bo enigiemand verhef. [2]

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyah (d ste. 728 H) rahimahullaah kennis deel dit voordelig -wat is die pilaar en grondslag van hikmah- in drie dele. Hy rahimahullaah gesê, "Wetenskap is prysenswaardig, soos gedemonstreer deur die boek en die Sunnah is die wetenskap wat geërf het uit die Profete, soos gepraat profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam.

إن العلماء هم ورثة الأنبياء لم يرثوا دينارا ولا درهما وإنما ورثوا العلم فمن أخذه أخذ بحظ وافر.

"Voorwaar, die geleerdes is die erfgename van die profete, en hulle het nie dinar nie dirham slaag. Hulle slaag net op kennis. Wie het dit, dan het hy deelgeneem baie. "[3]

Dit het drie soorte Wetenskap:
1. Kennis van God, name, en sy eienskappe asook sake wat verband hou met dit. 'N Voorbeeld is as Allah geopenbaar Surat al-Ikhlaash vers voorsitter, en so meer.

2. Studies oor die nuus van God oor die dinge wat gebeur het en sal gebeur in die toekoms en dat gebeur. 'N Voorbeeld is Allah geopenbaar die verse van die storie, beloftes, dreigemente, die aard van die Hemel, die aard van die hel, en so meer.

3. Die Wetenskap van God beveel met betrekking tot die harte en dade van die liggaam, soos die geloof in God, kennis oor die hart en toestand, sowel as die woorde en dade van ledemate. En dit is in dit het die wetenskap van die fundamentele beginsels van die geloof en van die reëls van die Islam en in dit het die wetenskap wat handel met woorde en dade is voor die hand liggend, soos die wetenskappe van Fiqh wat wetlike dade bespreek. En dit is deel van die wetenskap van godsdiens. [4]

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyah (. D ste 728 H) rahimahullaah het ook gesê: "Daar is gesê Yahya ibn 'Ammar (d ste 422 H.)," Science dat daar vyf:

1. Wetenskap is 'n lewe vir godsdiens, die wetenskap van monoteïsme

2. Wetenskap is 'n godsdienstige maaltyd, wat is die wetenskap van die bestudering van die betekenis van Al-Qur'an en hadith

3. Wetenskap is 'n godsdiens van medisyne, die wetenskap fatwa. As 'n katastrofe (ramp) het gekom om 'n dienaar, iemand wat in staat is om hom te genees van die ongeluk, soos deur Ibn Mas'ud radhiyallaahu 'anhu moet hy

4. Wetenskap is 'n godsdiens van die siekte, naamlik die teologie en kettery, en

5. Wetenskap wat is die vernietiging van godsdiens, heksery en die soos hy. "[5]

[Gekopieer vanaf die boek Die pad na die Hemel Wetenskappe Demand "Die vraag Free wetenskap", die skrywer van Yazid ibn Abdul Qadir Jawas, Uitgewers Biblioteek At-Taqwa, POSBUS 264-16 001 Bogor West Java - Indonesië, Rabi'uts Tsani Eerste gepubliseer 1428H / April 2007M]

No comments:

Post a Comment