!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Tuesday, August 18, 2015

Skuld kan voorkom man om te gaan na die hemel.

Die rit is nog nie klaar nie (348)

(Deel 348), Depok, Wes-Java, Indonnesia, 17 Augustus 2015, 13:54 pm).

Skuld kan voorkom man om te gaan na die hemel.

Een van die redes verhinder menslike (kind adam) betree Paradise, is wanneer die dooie man nog steeds vas in die skuld, betaal dit dadelik tensy die erfgename of die skuldeisers vergewe (vrywillig vergewe die hele skuld skuldenaar.
As iemand sonde selfs so hoog en so groot soos die lug en die aarde, as hy berou (geloof en vra om verskoning vir God / Astaghfirullah Allazim), dan al die sondes sal vergewe behalwe die sonde van onttrekken (assosieer vennote met God), maar die sonde van onttrekken as hy berou (geloof) in God en begin om konsekwent loop die pilare van Islam, sal afgodediens geskrap word.
Rich Moslem verpligting is om sy broer in orde mengikhlaskan (bevry) die skuld van sy broer te help.
Beloon diegene wat die skuld te gee vir sy broer die moeilikheid is, dan is die beloning sal voortgaan om te vloei totdat die skuld is betaal, en die beloning is veel groter as die skuldeiser mengikhlaskan itu.Masalah skuld bevry sy skuld is baie belangrik, want hierdie kwessies 'n versperring mense hemel toe gaan.
Tot wanneer die gebed van die profeet Mohammed (menyolatkan) lyk, 'n ander gebed vra deelnemers of die oorledene nog skuld, want daar is 'n erkenning van die metgeselle dat die oorledene is nog steeds vas in die skuld, dan die profeet Mohammed wou nie menyolatkan lyk, nadat daar onder vriende kan betaal skuld af die oorledene, dan die profeet bereid menyolatkan nuwe liggame.
Een van die belangrikste sodat ons vermy skuld, is dat ons lewe 'n eenvoudige (nie die salaris / of ons inkomste oorskry.
Ons vermy ook skuld wat RIBA (rente / rente) omdat rente verbied Allah (Qur'an en Sunnah / Hadith), selfs 'n hadith melding sonde beslag rente van geld gelykstaande aan egbreek met 36 mense.
Vermy lenings met rente, hetsy van 'n bank, kredietkaart of per poppe (mense).
Baie bid gebed sodat ons uit die skuld.
Profeet Mohammed self gedurende sy leeftyd altyd tot God gebid gratis skuld en die drukgang van armoede te wees.
Profeet Mohammed (onfeilbare / bewaak God van sonde) altyd vra God almagtig en all-gewers ryk voedsel, so hy vrygelaat is uit die skuld, en van die engheid van lewensmiddele (swak), laat staan ons gewone sterflinge Dienaar van God wat leef altyd sonde ,
Omdat die profeet gesê elke mens moet gesondig en God sal al die sondes vergewe skouers dienaar as hy berou (geloof en vra vir vergifnis aan God), behalwe skuld moet hy of erfgename) wie moet betaal vir dit.




Martelaarskap nie uitvee Rights Bani Adam, maar God Verwyder Rights Ta'la
Hoe werk hierdie hadith bring tussen die twee:
1. Van Amr bin Ash iemand maak real anhu profeet Sallallahu alaihi wa sallam het gesê: "Mense wat 'n martelaar sterf vergewe alle sondes behalwe skuld."
2. Van Umar bin Khttab radhialahu anhu het gesê: "Wanneer Khaibar, 'n groep van bewoners van die profeet Sallallahu alaihi wa sallam in die gesig staar en sê," So en so martelaar, martelaar so en so. So die profeet sallallahu'alaihi wa sallam het gesê: "Nee, eintlik het ek hom in die hel as gevolg van die tjalie (Burdah) of bedek klere om weg te steek." Daarna het hy vir my gesê: "O Ibn Khattab, staan, en 'n beroep op die mense eintlik nie sal Paradise ingaan nie, behalwe die gelowiges. "So ek het opgestaan en 'n beroep op die mense.
Die eerste hadith bevestig dat die sondes van die dooie martelaar vergewe behalwe skuld. Terwyl in die tweede hadith beweer, dat mense gemartel nie vergewe omdat sy weggesteek ghanimah. Moenie sondes maar ghanimah insluitend skuld weg te steek. Dan moet dit vergewe volgens die eerste hadith. Verduideliking asseblief.


Dank God

Eerste:

Vertel deur Moslem, 1886, van Abdullah bin Amr bin Ash voorwaar die profeet Sallallahu alaihi wa sallam het gesê:

يغفر للشهيد كل ذنب إلا الدين

"Mense wat 'n martelaar sterf vergewe alle sondes behalwe skuld."

Vertel deur Moslem, (114) van Ibn 'Umar ibn Abbas gesê Khottab my vertel het,

لما كان يوم خيبر أقبل نفر من صحابة النبي صلى الله عليه وسلم فقالوا: فلان شهيد فلان شهيد, حتى مروا على رجل فقالوا فلان شهيد, فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: (كلا, إني رأيته في النار في بردة غلها أو عباءة), ثم قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: (يا ابن الخطاب اذهب فناد في الناس أنه لا يدخل الجنة إلا المؤمنون!) قال: فخرجت فناديت: ألا إنه لا يدخل الجنة إلا المؤمنون "

"Wanneer die tyd Khoibar oorlog, 'n groep van bewoners van die profeet sallallahu'alaihi wa salllah gesig staar en sê," So en so martelaar, martelaar so en so. "Toe het iemand (wat vermoor is) slaag hulle, dan sê hulle 'Hierdie man Shaheed." So het die profeet Sallallahu alaihi wa sallam het gesê: "Nee, eintlik het ek hom in die hel as gevolg van die tjalie (Burdah) of bedek klere om weg te steek." Toe die profeet Sallallahu alaihi wa sallam het gesê: "O Ibn Khattab! Kry uit en oor te dra aan mense wat nie hemel toe gaan, behalwe die gelowiges. So ek het uitgekom en geroep het, "weet dat niks maak die hemel nie, behalwe die gelowige."

Hierdie twee outentieke hadith vertel deur Moslem in sy Saheeh Rahimahullah. Daar is geen teenstrydigheid in beide Alhamdulillah. Die eerste hadith toon dat die dooie martelaar vergewe alle sondes gedoen tussen hom en sy Here, behalwe skuld. Daarom het hy nie diampuninya. Want dit hang af van die inter-menslike sake. Dan kan regte Bani Adam se nie vergewe word nie deur martelaarskap.

Imam Nawawi rahimahullah An-gesê, "Die profeet Sallallahu alaihi wa sallam (Behalwe skuld) waarin daar 'n waarskuwing aan al die regte van Bani Adam. Dat jihad en martelaarskap en afgesien van twee praktyk guns kan die regte van Bani Adam verwyder nie. Maar kan nie die reg van Allah Ta'ala. "Sharh Moslem, 13/29 verwyder.

Al-Haafiz Ibn hajar rahimahullah het gesê: "Soos vir die ander outentieke hadith dat die martelaarskap dat tensy die skuld al sy sondes vergewe. Dit is insiggewend dat martelaarskap was nie in staat om die regte van mense te verwyder. Terwyl die regte van die mense op hom het nie verhoed dat om grade syahadah / martelaar. Daar is geen betekenis van die verklaring, maar dat God aan diegene wat die verklaring ontvang met 'n spesiale beloning gee. Vereer met die heerlikheid van die oormaat. Inderdaad 'n hadith is verduidelik dat God vergewe (sondes), tensy daar is 'n haak (menseregte). As die getuies wat die vrome dade het, en syahadah uitmekaar kwaad af te skaf uit die haak (regs). Dan sal die regverdiges dade voordelig in gewig (verwyder) wees proppe (regs). Sodat die graad van Shahadah sal bly (verkry) volmaak. As jy nog nie 'n deugsame dade, dan is dit hang af (besluit van Allah). Wallahu'alam. "Fath Bari, 10/193.

Tourbasyti gesê, "Die doel van die skuld hier is verwant aan die afhanklikes van die regte van die Moslems. Omdat die persoon wat skuld dit nie meer geregtig op bedreigings en eise as dié wat kwaad doen, diegene wat eiendom van ander te gryp, diegene wat verraai en steel nie. "Tuhfatul Ahwadzi, 5/302, met 'n ligte wysigings.

Tweedens,

Adam Ghanimah insluitend kinders se regte, insluitend die regte van die kind het hy selfs 'n baie groot Adam, omdat wat verband hou met die gemeenskaplike eiendom. Al-Hijawi in Az-ZAD, p. 97 sê, "Ghanimah verkry deur die beheer van die gebied van die oorlog (Darul Harbi). Hy was die een wat in die weermag geveg. Tersyde gestel 'n vyfde, dan die res, voetganger een deel, ruiter drie dele: een deel vir hom en die twee dele van die perd. Die hele bende ingesluit as soldate ghanimah te kry. "

Ghulul diefstal ghanimah voor die split. Imam Nawawi rahimahullah het gesê: "(Al-Ghulul) verraad, sy huis is die diefstal van die buit (ghanimah) voor die split." So syahadah kan nie uit te skakel ghulul, want syahadah nie regte adam kinders se kan verwyder, as (beskryf) was ,

Die frase vraesteller 'Do ghulul is sonde afgesien van die skuld? "Toe sê," is 'n sonde Ghulul verwant aan kind die regte adam. Die doel van die skuld in hierdie hadith is menseregte, nie net spesiale skuld. Sommige geleerdes beweer dat die sluit ghulul hoogste martelaar status aan diegene wat ghanimah steel wat hom ongeskik vir vergifnis vir alle sondes gemaak het, selfs al is dit nie vir hom verhoed om basiese martelaarskap en deugde. Imam Nawawi rahimahullah An-gesê, "Ghulul kan die algemene martelaar status vir die skuldige verhinder as hy vermoor is."

Al-Qori rahimahullah het gesê: "In die hadith daar bespreking, dat daar geen stelling in hierdie hadith dat die status van martelaarskap ontken. Hoe nie, het hy is dood in die weg van Allah (sabilillah) en verdedig die profeet Sallallahu alaihi wa sallam. Konsensus nie onder (konsensus van die geleerdes) vereis dat die getuies nie sonde of skuld moet hê. "Mirqotul Mafatih, 6/2583.

Dit kan ook gesê word dat ghulul verhinder die martelare die bereik van die hoogste graad van die verklaring, sodat alle sondes verwyder word, maar hy het nie terhalan basiese status martelaarskap en deugde te kry. Daarbenewens, lees asseblief die verduideliking dat dit die probleem van skuld nie moet onderskat nie in die antwoord op die vraag nie. 144 635.

GROEP VAN DIE reg om te ontvang zakat

Deur
Shaikh Abdullah bin Abdul al-Azhim-Khalafi


Allah sê:

إنما الصدقات للفقراء والمساكين والعاملين عليها والمؤلفة قلوبهم وفي الرقاب والغارمين وفي سبيل الله وابن السبيل فريضة من الله والله عليم حكيم

"Zakat-aalmoese Inteendeel, dit is net vir die arm mense, arm mense, het amptenare-administrateurs zakat, die Moslem omskep wat hom oortuig, want (bevryding) slawe, diegene wat verskuldig is, die weg van Allah, en diegene wat in reis, as iets wat God se voorsiening nodig. En Allah is Alwetend, wyse "[At-Tawbah: 60].

Ibn Kathir rahimahullah het gesê toe interpretasie van hierdie vers (II / 364), "Wanneer Allah noem verwerping geveinsdes en pencelaannya aan die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in die verspreiding van aalmoese probleem. Hy gaan voort om te verduidelik dat die split definieer, verduidelik die wet en dat die aanspreek van hierdie probleem is God self. Hy het nie die afdeling verteenwoordig een, dan is hy Sadaqah is om die in die paragraaf hierbo genoem faksies verdeel. "

Is Verdeling Verpligte telling Zakat Harta Om All GolonganTersebut?
Ibn Kathir rahimahullah het gesê: "Die geleerdes verskil ten opsigte van die agt groepe in aanmerking te ontvang zakat, zakat is verplig om te oorhandig eiendom aan enige groep of dalk die meerderheid groep ingedien word toegelaat om gegee kepadannya? In hierdie uitgawe is daar twee menings:

Eerste: Verpligte laat dit aan alle groepe en dit is die mening van Imam Shafi'i, en die vergadering van die geleerdes.

Tweede: Daar moet gee aan alle klasse, kan selfs deel dit met slegs een klas en stuur al die Zakat hulle maar daar is ander groepe. En dit is die mening van Imam Malik en 'n paar van die Salaf en Khalaf, onder hulle 'Umar, Hudhayfah, Ibn' Abbas, Abul 'Aliyah, Sa'id bin ZUBAIR en Maimon bin Mihran. Ibn Jarir het gesê: "Dit is die mening van die meeste wetenskaplikes." Op grond van hierdie mening, is die doel van die melding van die in hierdie paragraaf genoem klasse is om te verduidelik oor die klas in aanmerking kom om zakat te ontvang is die verpligting om dit te deel met al hierdie groepe nie om te verduidelik. "

Ibn Kathir rahimahullah terug te sê, "Ons sal 'n paar van die hadith wat verband hou met die agt groepe te noem:

1. Eerste: Mense Fakir
Dit is vertel van Ibn 'Amr Radi anhuma, het hy gesê dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het gesê:

لا تحل الصدقة لغني ولا لذى مرة سوي.

"Zakat is nie kosher is gegee aan die ryk en diegene wat die mag het om te werk." [1]

Van 'Ubaidullah ibn' Adi ibn al-khiyar dat daar twee mense wat vir hom gesê het dat hulle reeds in die gesig staar die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam om te vra vir aalmoese aan hom. Dan kyk hy hulle en hy het gesien hulle was nog sterk, en dan het hy gesê:

إن شئتما أعطيتكما ولا حظ فيها لغني و لا لقوي مكتسب.

"As jy wil sal ek jou gee aalmoese, maar geen liefde vir die rykes, en hulle is nog steeds sterk genoeg is om te werk." [2]

2. Tweede: Mense Swak
Van Abu Hurayrah Radi anhu, dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

ليس المسكين بهذا الطواف الذي يطوف على الناس, فترده اللقمة واللقمتان, والتمرة والتمرتان, قالوا فما المسكين يا رسول الله? قال: الذي لايجد غنى يغنيه, ولا يفطن له فيتصدق عليه, ولا يسأل الناس.

"Dit is nie dié wat arm mense rondom bedel man, en dan slegs met 'n mondvol of twee omkoopgeld van voedsel en een of twee datums hy terug huis toe." Die inwoners het gevra, "wie is dan gesê om arm te wees, boodskapper van Allah? "Hy het geantwoord:" Die armes is diegene wat nie iets wat kan voldoen aan hul behoeftes het nie. Maar niemand weet die situasie so iemand wil hom aalmoese te gee en hy het nie smeek om die mens. "[3]

3. Derde: Amil Zakat
Hulle is beamptes wat versamel en interessante liefdadigheid, is hulle geregtig op die bedrag van die Zakat ontvang as 'n beloning vir hulle werk en hulle moet nie die familie van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam verbied om hulle te eet aalmoese, soos vertel in Moslem Shahiih van' Abdul Muttalib bin Rabi'a ibn al-Harith, dat hy en al-Fadl ibn al-'Abbas het na die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam te vra dat hulle albei dien as Amil zakat, die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het gesê:

إن الصدقة لاتحل لمحمد ولا لآل محمد, إنما هي أوساخ الناس.

"Sekerlik liefdadigheid is nie geoorloof Mohammed en die familie van Mohammed, omdat hy eintlik is menslike afval." [4]

4. Vierde: Muallaf (People versag sy hart)
Hulle is daar 'n soort. Daar gegee Zakat sodat hulle tot Islam te bekeer, as die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het voorsien Safwan bin Umayya skatte van die buit van die oorlog Hunain, en hy het geveg in 'n toestand steeds afgodedienaars, onthou hy, "die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het nie ophou -hentinya het my die buit totdat hy het 'n man wat ek die meeste lief, maar voor dat hy die man wat ek die meeste haat was. "[5]

En onder hulle is doelbewus Zakat gegee sodat hulle beter en sterker hart Moslem in Islam geword, soos reeds gedoen is deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa Salla wanneer oorlog Hunain, het hy honderd kamele aan 'n groep van die leiers van die Aat-Thulaqa' (ongelowiges van Quraysh was nie bestry by die tyd van die verowering van Makkah), convenie-Dian het hy gesê:

إني لأعطي الرجل, وغيره أحب إلي منه, خشية أن يكبه الله على وجهه في نار جهنم.

"Ek gee (eiendom) om iemand, terwyl ander meer Ek is mal daarvan, ek is net bang God sal dit in die hel." [6]

In die as-Shahiihain vertel van Abu Sa'eed dat 'Ali oorhandig aan die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam rou staafgoud van Jemen, dan versprei hulle na vier mense, al-Aqra 'ibn Habis, "Uyainah bin Badar," Alqamah bin 'Ulatsah en Zaid Al-Khair, dan het hy gesê: "Ek wil hê om hul harte te versag." [7]

Onder hulle is gegee zakat met die bedoeling dat mense soos hulle gaan in Islam. Ook was daar Zakat gegee sodat later Zakat kan versamel van diegene wat daarna of die gevaar van 'n paar van die land teen die Moslems te voorkom.

Allahu weet die beste.

Of Zakat gegee aan mense wat sy hart versag na die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesterf het?

Ibn Kathir rahimahullah het gesê: "In hierdie uitgawe kom verdeeldheid:

Dit is vertel van 'Umar, "Amir, sya'bi en 'n aantal ander geleerdes, sodat hulle nie Zakat na die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam gegee gesterf het, omdat die Islam en die Moslems oorwin het en hulle het 'n paar lande bemeester, en is gedemp vir hulle 'n klomp mense.

En 'n ander mening sê dat hulle nog steeds in aanmerking kom om zakat te ontvang, omdat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam steeds hul zakat na die verowering van Makkah en Hawazin gee. En die saak is soms nodig sodat Zakat is aan hulle gegee. "

5. Vyfde: Slawe
Dit is vertel van al-Hasan al-Basri, Muqatil ibn Hayyan, 'Umar ibn' Abd al 'Aziz, Sa'id bin Jubair, 'n-Nakha'i, az-Zuhri en Ibn Zaid hulle het die slaaf word bedoel met al-Mukatab (slawe wat 'n ooreenkoms met die meester aangegaan het om 'n bedrag geld as losprys vir hom betaal). Dit is ook vertel van Abu Musa al-'Asyari. En dit is die mening van Imam Shafi'i ook al-Laitsi. Gesê Ibn 'Abbas en al-Hasan, "Nee hoekom Zakat wat sal dien as 'n losprys vir die vrylating van 'n slaaf." En dit is die madhhab Ahmad, Malik en Ishaq. Dit beteken dat die gee aalmoese aan die slawe is meer as net 'n algemene bevry al-Mukatab of koop 'n slaaf, het hom dan sy vryheid. 'N Groot aantal hadiths wat verduidelik oor die beloning die mense wat die slawe bevry. En Allah sal bevry uit die vlamme van die Hel ledemate van vryheid slawe as 'n beloning van sy ledemate merdekakan slaaf totdat geslagsdele met pubic [8]. Dit is alles as gevolg van 'n antwoord van 'n praktyk se-ooreenstemming met die tipe praktyk:

وما تجزون إلا ما كنتم تعملون.

"En dit is nie jy beloon word nie, behalwe in ooreenstemming met die praktyk wat jy doen."

6. Sesde: Mense wat danke
Hulle bestaan verskeie tipes, daar is ander mense wat die skuld dra en het tot op die tyd van betaling wanneer hy gebruik sy geld om dit af te betaal sodat sy geld opraak, kan daar nie terug te betaal hul skuld, daar is verloorders as gevolg van ongehoorsaamheid is dan het hy berou gedoen het, dit is wat hulle is geregtig om te ontvang zakat ,

Stelling in hierdie saak is die Hadeeth Qabishah Mukhariq bin al-Hilali, het hy gesê, "Ek is vir die skulde van ander, dan het ek na die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam om te vra vir sy hulp, het hy gesê," Wag, indien daar is zakat ons . Ons sal dit aan jou "Toe het hy gesê:

يا قبيصة, إن المسألة لاتحل إلا لأحد ثلاثة: رجل تحمل حمالة فحلت له المسألة حتى يصيبها ثم يمسك, ورجل أصابته جائحة اجتاحت ماله فحلت له المسألة, حتى يصيب قواما من عيش أو قال سدادا من عيش, ورجل أصابته فاقة حتى يقوم ثلاثة من ذوى الحجا من قومه: لقد أصابت فلانا فاقة, فحلت له المسألة, حتى يصيب قواما من عيش أو قال سدادا من عيش, فما سواهن من المسألة يا قبيصة! سحتا يأكلها صاحبها سحتا.

"O Qabishah, eintlik bedel nie toegelaat behalwe vir een van die drie mense, naamlik diegene wat die skuld van ander te dra, dan kan hy smeek totdat hy betaal dit af, en dan het hy gestop om te bedel, ongeluk oorkom die persoon wat sy rykdom bestee , kan hy smeek om terug te kom lewe of het hy gesê, iets wat kan voldoen aan hul behoeftes, en die ellende-geteisterde mense leef tot drie van sy mense wat kennis (Alim) het gesê: "Die gebruiker die ellende van die lewe het oorskryf." Hy moet smeek om terug te kry in die lewe of het hy gesê: Iets wat kan voldoen aan hul behoeftes. Die toevoeging van die drie groepe, O Qabishah, is dit onwettig en diegene wat dit eet, is om te eet kos wat onrein is. "[9]

7. Sewende: Diegene wat geveg in die weg van Allah (FII sabilillaah)
Hulle is die magte van die oorlog wat nie 'n reg van Baitul Mal het nie. Soos vir Imam Ahmad, Ishaq al-Hasan en gesê dat mense wat pelgrimstog in FII sabilillaah, air-basis van 'n hadith.

I (die skrywer) het gesê: "Wat hulle bedoel met die hadith is die hadith van Ibn 'Abbas, het hy gesê," boodskapper van Allah sallallaahu' alaihi wa sallam wou om te gaan vir die Hajj, en daar is 'n vrou wat haar man, vertel: "Ek Sertakanlah pelgrimstog langs die boodskapper." Die man geantwoord: "Ek het nie die eiendom wat ek kan gebruik om die hajj membiayaimu het." Toe sê sy vrou, "Ek is met jou kameel Hajikanlah dit." Hy het gesê: "Dit is die kameel wat ek gebruik om te veg in die weg van Allah." Toe kom die man aan die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam en gesê: "O boodskapper van Allah, inderdaad my vrou groet jou, en Hy het my gevra om menghajikannya met jou, het hy gesê," Hajikanlah ek gedeel het die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam. "Toe het ek geantwoord:" Voorwaar Ek het nie eiendom sal gebruik om membia-yaimu gaan na Hajj. "Hy het gesê," Dan hajikanlah my met die kamele. "Ek het vir hom gesê:" Dit is die kameel wat ek gebruik om te veg in die weg van Allah. '' Toe die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "Sekerlik as jy dit menghajikan met kameel is ook ingesluit in die FII sabilillaah." [10]

8. Agtste: Ibnus Sabil
Hy is 'n reisiger wat in 'n land en niks hoegenaamd wat hom kan help op sy manier, dan het hy kry 'n voorsmakie van Zakat kon terugkeer huis toe regs gebruik, hoewel miskien het hy 'n bietjie skat. En hierdie wet van toepassing op diegene wat weg reis van sy land en daar is niks hoegenaamd met hom, dan het hy kry 'n aantal van die skatte van zakat kan onvoldoende vir die voorsiening pendel wees. En hulle argument is die paragraaf oor die klas in aanmerking kom om te ontvang zakat, asook wat self-wayatkan deur Imam Abu Dawud, Ibn Majah van die Hadeeth Ma'mar van Yazid ibn Aslam van 'Ata' ibn Yasar, van Abu Sa'eed Radi anhu, het hy het gesê dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

لا تحل الصدقة لغني إلا خمسة: العامل عليها أو رجل اشتراها بماله أو غارم او غاز في سبيل الله أو مسكين تصدق عليه فأهدى منها لغني.

"Zakat is nie geoorloof gegee aan die ryk, maar vyf soorte, naamlik zakat of die persoon wat dit gekoop met sy eiendom of persoon wat skuld of diegene wat veg in die weg van Allah of die armes wat aalmoese te ontvang, dan bied hy dit vir die rykes." [11 ]

Gedoen woorde van Ibn Kathir. "- Ed.

[Gekopieer vanaf die boek van Al-Sunnah wal Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz, Skrywer Shaikh Abdul Azhim bin Badawai al-Khalafi, Indonesië Guide Fiqh Volledige Edition, Translator Team Tashfiyah LIPIA - Jakarta, Ibn Kathir Reader Uitgewers, Gedruk in Ramadan 1428 - September 2007M]
[8]. Saheeh: [Shahiih al-Jaami'ish Shaghiir (geen 6051).]. Gerapporteer deur at-Tir-midzi van die Hadeeth van Abu Hurayrah Radi anhu het hy gesê: "Ek het gehoor die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

من اعتق رقبة مؤمنة أعتق الله منه بكل عضو منه عضوا من النار حتى يعتق فرجه بفرجه.

"Diegene wat bevry 'n slaaf wat glo Allah sal hom ('n slaaf ledemate) van elke ledemaat man wat hom sy vryheid uit die vuur van die hel om sy haan met sy haan het bevry." (III / 49, no. 1541).

[9]. Saheeh: [Mukhtasar Shahiih Moslem (geen 568.)], Shahiih Moslem (II / 722, geen 1044.), Sunan Abi Dawood (V / 49, no 1624.), Sunan 'n Nasa-i (V / 96). En ook van zawil hija redelike persoon en slim.
[10]. Hasan Saheeh: [Saheeh Sunan Abi Dawood (geen 1753).], Sunan Abi Dawood (V / 465, no 19 740.), Mustadrak al-Hakim (I / 183), al-Bayhaqi (VI / 164).
[11]. Saheeh: [Shahiih al-Jaami'ish Shaghiir (725).], Sunan Abi Dawood (V / 44, no 1619.), Sunan Ibni Majah (I / 590, geen 1841.).

No comments:

Post a Comment