!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Tuesday, August 11, 2015

Sunnah gebede tekorte verpligte gebede.

Die rit is nog nie klaar nie (340)

 (Deel 340), Depok, Wes-Java, Indonnesia 10 Augustus 2015, 19:38 pm).

Sunnah gebede tekorte verpligte gebede.

Sunnah gebede gewoonlik dikwels vergeet deur ons is super besig soek die wêreld (skat), soms dagbreek het na die kantoor en terug by die huis aande (selfs vroeë oggend (middernag) weg.
Omdat super besig om vir die wêreld, wat is eindeloos en ons is altyd ontbreek voort, ook ons ​​nie betaal nie zakat van rykdom wat ons verdien, dan is die skat wat ons kry geen seën en alles sal beoordeel word op die dag van die opstanding.
In hierdie omstandighede is dit super besige ons soms vergeet van die verpligte gebede, goed, want 'n groot deel van die verpligte gebede wat ons verlaat (miskien ons is te besig, te veel nagklubs soos kyk sokker so vergeet van die verpligte gebed tyd, dan is die woorde van die profeet Mohammed is nou terwyl ons leef (asemhaling ) bertaubatlah ons (vra vergifnis van Allah) vir die versuim ons, en begin om Sunnah gebede vermeerder.


Salah-Sunnah gebede

Deur
Shaikh Abdullah bin Abdul al-Azhim-Khalafi



A. deugde
Van Abu Hurayrah Radi anhu, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

إن أول ما يحاسب به العبد يوم القيامة من عمله صلاته, فإن صلحت فقد أفلح وأنجح, وإن فسدت فقد خاب وخسر, فإن انتقص من فريضة شيئا, قال الرب تبارك وتعالى: انظروا هل لعبدي من تطوع, فيكمل به ما انتقص من الفريضة ثم يكون سائر عمله على نحو ذلك.

"Inderdaad, die praktyk was die eerste rekening van 'n dienskneg het op die dag van die opstanding is gebed. As gebed is goed, dan is hy gelukkig en selamatlah. Maar as dit is gebreek, dan is die verloorders en wee hom. As die verpligte gebede Nietemin, die Rabb Die Verheerlikte het gesê: "Kyk, as my dienaar het 'n Sunnah gebede." As hy 'n Sunnah gebede, die gebed is verpligtend om Sunna is verfyn deur te bid. Toe het die hele praktyk van verpligte dihisablah as tevore. "[1]

B. disunnahkan Doen dit by die huis
Jabir, het hy gesê dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

إذا قضى أحدكم الصلاة في مسجده فليجعل لبيته نصيبا من صلاته, فإن الله جاعل في بيته من صلاته نورا

"As een van julle het gebid by die moskee, dan laat hom gebede vir sy huis rantsoene gee. Want God het die lig in sy huis deur sy gebed. "[2]

Van Zaid bin Thabit Radi anhu, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

عليكم بالصلاة في بيوتكم, فإن خير صلاة المرء في بيته إلا الصلاة المكتوبة.

"Werk gebed (Sunnah) in jou huis. Want die beste van 'n mens se gebed word gedoen in die huis, behalwe vir die verpligte gebede. "[3]

C. Verskeie soorte
Sunnah gebede is daar twee dele: muthlaqah en muqayyadah
Muthlaqah staan ​​bekend as die Soenna rawatib, wat voor en na die verpligte gebede. Dit bestaan ​​uit twee dele: muakkadah (beklemtoon) en ghairu muakkadah (nie beklemtoon).

1. Gebed Sunnah muakkadah tien raka'at
Van Ibn 'Umar Radi anhuma, het hy gesê, "Ek onthou tien raka'at van die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam: twee rak'ahs voor die middag, en twee rak'ahs daarna. Twee rak'ahs na die Magreb, twee rak'ahs na "Isha", en twee rak'ahs voor Fajr gebed. Op daardie oomblik het die profeet sallallaahu 'alaihi wa salalm wil nie voldoen word. Radi anhuma Hafsah het vir my gesê dat as mu-adzin Azan en dagbreek (die tweede) gepubliseer is, het hy gebid twee rak'ah. "[4]

Van 'Aisha anhuma Radi, "Sodra die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam nooit verlaat vier rak'ahs voor Dhuhr gebed en twee rak'ahs voor Fajr gebed." [5]

2. Gebede Sunnah ghairu muakkadah: Twee rak'ahs voor te bid "ASR, Magreb en" Isha ".
Van 'Abdullah bin Mughaffal Radi anhu, die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het gesê:

بين كل أذانين صلاة, بين كل أذانين صلاة, ثم قال في الثالثة: لمن شاء.

"In tussen die twee Adhan (die oproep tot gebed en iqamat-ed.) Geen gebed, tussen die twee is daar gebed tot gebed." Daarna het hy die derde keer sê, "Vir almal wat dit wou hê." [6]

Disunnahkan vier rak'ahs hou voor te bid "ASR

Van 'Ali Radi anhu, het hy gesê, "As die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam gebruik om gebed te doen vier rak'ahs voor te bid" ASR. Hy skei die laaste rak'ah-rak'ah deur te sê hallo vir die Angels muqarrabiin (wat naby gebring aan God), en wat hulle albei volg uit die Moslems en die gelowiges. "[7]

Van Ibn 'Umar Radi anhuma, die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam, het hy gesê:

رحم الله امرأ صلى قبل العصر أربعا.

"Mag Allah ontferm oor diegene wat bid vier rak'ahs voor 'ASR." [8]

Lees 'n storie van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in die meeste van hierdie gebede

Van 'Aisha anhuma Radi, het hy gesê dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het eenkeer gesê:

نعمت السورتان يقرأ بهما في ركعتين قبل الفجر, قل هو الله أحد, وقل يآ أيها الكافرون.

"Twee van die mees goed lees letters in twee rak'ah voor Shubuh is Qul huwallaahu Munday (al-Ikhlas) en Qul yaa Ayyuhal Kaafiruun (al-Kaafiruun). [9]

Van Abu Hurairah Radhiyalllahu 'anhu, het hy gesê, "Die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam lees yaa Qul Ayyuhal Kaafiruun (al-Kaafiruun) en Qul huwallaahu Munday (al-Ikhlas) in twee rak'ah voor Fajr." [10]

Van Ibn 'Abbaas anhuma, "Teen dagbreek die twee rak'ah Sunnah gebede, die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam nooit gelees: quuluu aamannaa billaahi wa maa unzila ilainaa, naamlik paragraaf in die brief al-Baqarah in die eerste rak'ah. En in die laaste rak'ah: aamannaa billaahi wasyhad bi annaa muslimuun "[11] (Al 'Imran: 52)..

Van Ibn Mas'ud Radi anhu, het hy gesê, "Ek kan nie tel hoeveel keer het ek gehoor die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam lees: Qul yaa Ayyuhal Kaafiruun (al-Kaafiruun) en Qul huwallaahu Munday (al-Ikhlas) op twee Raka' op na die Magreb en twee rak'ahs voor Fajr gebed. "[12]

Qiyamul Lail (nag gebed)


Deur
Shaikh Abdullah bin Abdul al-Azhim-Khalafi



Salah nag insluitend 'n hoogs aanbeveel Soenna. Dit sluit in die kenmerke van die wat Hom vrees. Allah sê:

إن المتقين في جنات وعيونآخذين ما آتاهم ربهم إنهم كانوا قبل ذلك محسنين كانوا قليلا من الليل ما يهجعون وبالأسحار هم يستغفرون وفي أموالهم حق للسائل والمحروم

"Inderdaad, diegene wat vrees is in die tuine (Paradys) en in die lente-Springs, neem wat aan hulle gegee is deur die Here. Trouens, hulle was voor dat in die wêreld is die mense wat goed doen; Hulle is 'n bietjie slaap in die nag; En in die laat aand het hulle gesmeek om vergifnis (Allah). . En in hul rykdom is daar 'n reg om die arm mense en arm mense wat geen deel vra "[ADH-Dzaariyaat: 15-19]

Van Abu Malik al-Ash'ari Radi anhu, van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, het hy gesê:

إن في الجنة غرفا يرى ظاهرها من باطنها وباطنها من ظاهرها, أعدها الله تعالى لمن أطعم الطعام, وألان الكلام, وأدام الصيام, وصلى بالليل والناس نيام.

"Voorwaar in die Paradys is daar kamers sigbaar van die buitekant en die binnekant van buite sigbaar. Allah Ta'ala bied dit vir diegene wat daarvan hou om te voed, versag die woorde altyd gevas en gebed nag wanneer mense slaap. "[1]

A. Die aanbevole In die maand van Ramadan
Van Abu Hurayrah Radi anhu, het hy gesê, "Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam bepleit nag gebede tydens Ramadan sonder om bestellings vereis. Toe sê hy:

من قام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.
"Wie nag gebede tydens Ramadan met geloof en verwag beloning van Allah, sy sondes diampunilah wat verlede het." [2]

B. Nommers Raka'atnya
Ten minste een rak'ah. En by die meeste elf rak'ah. Soos reeds in die woorde van genoem 'Aisha anhuma Radi, "het die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam nooit gebid meer as elf rak'ahs, hetsy tydens Ramadan of buite Ramadan."

C. Disyari'atkan Doen dit in die gemeente gedurende die maand van Ramadan
Van 'Aisha anhuma Radi, "Een nag, die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam bid in die moskee. Dan sal mense bid saam met sy gebed. Op die volgende nag het hy weer bid en mense is steeds. Hulle het toe vergader op die derde of vierde nag, maar die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het nie gekom om hulle te ontmoet. Toe die oggend gekom het, het hy gesê:

قد رأيت الذي صنعتم, ولم يمنعني من الخروج إليكم إلا أني خشيت أن تفرض عليكم.

"Ek het gesien wat jy doen. Daar is niks om my uit te hou om jou te ontmoet. Dit is net dat ek is bang dat as die gebed is verpligtend op julle. "

Dit was in die maand van Ramadan. "[3]

Van 'Abdurrahman al-Qari, het hy gesê, "Op 'n nag in Ramadan, het ek met' Umar ibn al-Khattab Radi anhu na die moskee. Blykbaar het die mense in verskeie groepe verdeel. Daar is 'n man wat alleen bid, en daar is ook 'n gebed gevolg deur 'n paar mense. Toe 'Umar het gesê: "Ek het gedink, as ek het hulle onder een verteller" (priester), sekerlik sal dit beter wees. Daarna het hy sy gedagtes en hulle vergader onder Ubay ibn Ka'b. Aan die een nag het ek saam met hom terwyl ander mense saam bid met hul priesters. 'Umar het gesê: "Dit is die beste van kettery (nuwe gevalle). Daar is egter mense wat slaap op die oomblik is beter as om te bid '-maksudnya, bid aan die einde van die nag is alles reg, want teen daardie tyd mense doen dit vroeg in die aand. "[4]

D. disunnahkan Om Iemand Salah vrou (Family) Buite Ramadan Maand
Van Abu Sa'id, het hy gesê dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

إذا أيقظ الرجل أهله من الليل فصليا -أو صلى ركعتين جميعا- كتبا من الذاكرين الله كثيرا والذاكرات.

"As 'n man sy vrou wakker in die nag, dan bid-of hulle het gebid twee rak'ahs in berjama'ah-, Allah aangeteken hulle as die dienaars van mans en vroue wat Allah veel onthou nie." [5]

E. maak die Nag Gebed
Van 'Aisha anhuma Radi, het hy gesê, "In die verlede, toe die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het nie die nag gebede weens siekte of ander redes werk nie, dan bid hy twaalf rak'ahs in die middag." [6]

Van 'Umar ibn al-Khattab, het hy gesê dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het gesê:

من نام عن حزبه من الليل أو عن شيء منه فقرأه ما بين صلاة الفجر وصلاة الظهر كتب له كأنما قرأه من الليل.

"Een wat aan die slaap so moenie die wird (gebed) in die nag is dit of 'n deel daarvan, dan lees (implementeer) lees dit in die tyd tussen gebed en gebed Shubuh middag, dan opgemerk as hy het dit gelees in die nag." [7]

F. Dimakruhkan verlaat Gebed Night is gebruik om dit te doen
Van 'Abdullah bin' Amr bin al-`As, het hy gesê, "Die boodskapper sallallaahu 'alaihi wa sallam het vir my gesê:

يا عبد الله لا تكن مثل فلان, كان يقوم الليل فترك قيام الليل.

"O" Abdullah, hou nie van so en so. In die verlede het hy gebruik om die gebede te doen in die nag, nou is hy dood-die nag gebed. " [8]

[Gekopieer vanaf die boek van Al-Sunnah wal Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz, Skrywer Shaikh Abdul Azhim bin Badawai al-Khalafi, Indonesië Guide Fiqh Volledige Edition, Translator Team Tashfiyah LIPIA - Jakarta, Ibn Kathir Reader Uitgewers, Gedruk in Ramadan 1428 - September 2007M]

No comments:

Post a Comment