!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Wednesday, August 26, 2015

Weet God en die mens se sonde alleen gedra.

Die rit is nog nie klaar nie (354)

(Deel 354), Depok, Wes-Java, Indonnesia, 21 Augustus 2015, 20:27 pm).

Weet God en die mens se sonde alleen gedra.

God in brief Fatir vers 18 waarsku mense dat die sondes van eie verantwoordelikheid 'n persoon se en hy self in die hiernamaals verantwoording moet doen voor God, kan 'n mens se sondes nie gedra word deur ander, of deur enige mens, insluitend die profeet en sy boodskapper.
In Islam as God se Woord in die brief Fatir, geen profeet (boodskappers) dat die sondes van 'n ander mens kan dra.
Koran was die enigste Skrif dat God waarborg die egtheid en keasliannnya gehandhaaf totdat die Dag van die opstanding (soos beskryf in die Koran en Sunnah).




Fathir brief Verse 15-18
يا أيها الناس أنتم الفقراء إلى الله والله هو الغني الحميد (15) إن يشأ يذهبكم ويأت بخلق جديد (16) وما ذلك على الله بعزيز (17) ولا تزر وازرة وزر أخرى وإن تدع مثقلة إلى حملها لا يحمل منه شيء ولو كان ذا قربى إنما تنذر الذين يخشون ربهم بالغيب وأقاموا الصلاة ومن تزكى فإنما يتزكى لنفسه وإلى الله المصير (18)

Vertaling van brief Fathir Verse 15-18

15. [32] O mense! Dit is julle wat God nodig het; en Allah is Hy wat Mahakaya (niks anders nodig), die geprys [33].

16. As Hy sal Hy vernietig en bring 'n nuwe skepping (om jou te vervang) [34].

17. En so is dit nie moeilik vir Allah.

18. En die sondaar sal nie aan die sondes van ander [35] dra. En as iemand belas met die gewig van sy sonde oproep (ander) om die las dit nie op die geringste dra, al is (sy noem dit) die familie [36]. Jy kan tog waarsku net diegene wat vrees (die straf van) Allah, (al) hulle nie vir hom [37] en die wat daarin aanbid [38] vestig sien. En elkeen wat het, reinig homself [39], in die feit dat hy homself reinig vir sy eie beswil. en aan Allah is die plek terug [40]. -

WEET GOD SWT

Deur
Ustadz Ismael Abu Moslem Al-Atsari


Meriete van 'n saak is afhanklik van die kennis wat in die kuns. Want daar is niks meer edel as Allah Subhanahu wa Ta'ala, dan wetenskap is die wetenskap van die wete Allah die mees verhewe. Allah weet die manier waarop dit gedoen kan word deur middel van:

• Verse kauniyah (tekens majesteit van Allah in die heelal of alle skepsels), en

• Verse Syar'iyah (tekens majesteit van Allah in Sy Shari'ah of godsdiens).

Leer ken Allah Almagtig sluit vier dele:
1. Ken die bestaan ​​van Allah.
2. Weet rububiyah eenheid van Allah.
3. Ken die uluhiyah eenheid van Allah (Allah regte vir diibadahi)
4. Ken die name en eienskappe van Allah Almagtig

Die vierde afdeling is 'n eenheid, nie geskei moet word. Hier is 'n kort verduideliking van die vier gevalle hierbo.

1. weet dat God SWT
Ons moet glo dat Allah, die Skepper van alle wesens werklik bestaan, selfs al het ons nog nooit ontmoet het, gesien, gehoor direk. Baie van die argumente wat hierdie demonstreer. Onder hulle het die woord van Allah Subhanahu wa Ta'ala:

أم خلقوا من غير شيء أم هم الخالقون

Is hulle geskep deur niks (dit wil sê, sonder 'n Skepper), en of hulle skep (hulself)? [Aat-Thur / 52: 35]

Dit is, die menslike toestand of 'n bestaande wesens kan nie geskei word van een van die drie omstandighede:

a. Hulle bestaan ​​sonder 'n Skepper. Dit is nie moontlik nie. Daar is geen gesonde verstand kan aanvaar dat daar iets is daar sonder gemaak word.

b. Hulle skep self. Dit is nie meer moontlik nie. Want hoe kan iets wat nie oorspronklik was daar iets wat bestaan ​​te skep.

c. Dit is die waarheid, dat Allah die Almagtige hulle geskep het, Hy is die Skepper, Heerser, geen vennoot vir Hom.

'N Arabiese bedouin gevra, "Wat is die bewys van die bestaan ​​van die Almagtige Allah?" Hy het geantwoord: "Subhan Allah (Ere aan Allah)! Inderdaad kameel mis dui op die teenwoordigheid van kamele voetspoor toon die rit! Toe het die hemel sterre, die aarde het paaie, oseane het golwe, nie wat daarop dui al-Latif (Allah Almagtige Goeie) al-Khabir (Alwetend). "

Imam Ahmad rahimahullah gevra oor hierdie, het hy geantwoord: "Daar is 'n sterk vesting, gladde, geen deure en vensters. Silwerige wit buite, dit as suiwer goud. Wanneer in sulke omstandighede, die skielike mure verdeel, dan kry uit dit 'n dier wat kan hoor en sien, het 'n pragtige vorm en 'n melodieuse stem. "

Wat bedoel is deur Imam Ahmad is 'n hoender uit te kom van hul eiers. [Sien Tafsir Ibn Kathir, die brief al-Baqarah vers 21]

Real geloof in die Skepper, Allah die Almagtige, is fithrah wesens. Vandaar Farao selfs die duiwel, ook glo. Allah Subhanahu wa Ta'ala sê oor Farao en sy mense wat die wonderwerke van Moses Alaihissallam ontken:

وجحدوا بها واستيقنتها أنفسهم ظلما وعلوا فانظر كيف كان عاقبة المفسدين

En hulle (Farao en sy mense) as gevolg van onreg en arrogansie ontken (hul) harte wanneer hulle glo (waarheid) van haar. So sien hoe was die einde van diegene wat vergaan. ['n-Naml / 27: 14]

Daarom is dit nie net 'n persoon glo in Allah beteken dat hy 'n Moslem of 'n gelowige.

2. Eenheid van heerskappy WEET GOD SWT
Rububiyah ons moet glo in die eenheid van Allah, naamlik dat slegs Allah wat skep eie, beheer en bestuur alle skepsels. Net Allah Almagtige wat draai, draai af, en gee rizqi, goeie bring na 'n ramp te bring. Geen vennoot aan Allah Almagtig in alle gevalle bo of engele, profete, heiliges, genie, gees, of vir ander.
Heerskappy (skep, eie en reguleer / beheer van) die heelal behoort aan Allah alleen. Allah Almagtige sê:

الحمد لله رب العالمين

Lof aan Allah, Rabb (Eienaar, Heerser) heelal. [al-Fatihah / 1: 2]

Tipe monoteïsme nie ontken deur die afgode in die tyd van die profeet, hulle erken, soos deur sommige verse van Al-Qur'an. Onder ander dinge, die woord van Allah Almagtig.

قل من يرزقكم من السماء والأرض أمن يملك السمع والأبصار ومن يخرج الحي من الميت ويخرج الميت من الحي ومن يدبر الأمر فسيقولون الله فقل أفلا تتقون

"Sê," Wie gee lewensmiddele aan julle van die hemel en die aarde, of wat gemagtig is (geskep) gehoor en visie, en wat 'n lewe uit die dood en die dood van die lewe uitgereik het, en wat die bestuur van al sake "Toe hulle (die Heidene van onkunde) antwoord: "Allah" sê Dan. "Hoekom het jy hom nie bang wees nie (om hom)" [Yunus / 10: 31]

Net so is die duiwel erken dit, het hy erken dat Allah is die een wat geskep is uit die vuur.

قال ما منعك ألا تسجد إذ أمرتك قال أنا خير منه خلقتني من نار وخلقته من طين

God het gesê: "Is jy af te uitgestrek (Adam) by die tyd dat ek vir julle gesê?" Die duiwel het geantwoord: "Ek is beter daarvan. Jy het my geskape uit die vuur was vir hom jy geskep uit klei" [al-A'raf / 7: 12]

Daarom kan iemand wat in die eenheid van Allah en Sy krag glo nie genoem word 'n Moslem of 'n gelowige totdat hy glo in die eenheid van Allah uluhiyah, glo ook in die name en eienskappe van Allah, soos onder sal wees verduidelik.

3. uluhiyah eenheid WEET GOD (sy reg om DIIBADAHI).
Ons glo dat die regte diibadahi net Allah Subhanahu wa Ta'ala. Sal aanbid nie gee aan ander as Allah, selfs al is die wese is naby aan hom, soos 'n engel of boodskapper van Allah Almagtig. Verder het die wesens wat rang onder hulle, soos: die mens, djinn, diere, bome, klippe, wapens, planete, sterre, of ander.

Tawheed is hierdie betekenis vervat in die woorde la ilaha illallah, want die betekenis daarvan is nie in aanmerking kom diibadahi behalwe Allah. Hy Almagtige sê:

إياك نعبد وإياك نستعين

Jy alleen is ons ibadahi jy kuns en aan ons vir hulp. [al-Fatihah / 1: 5]

Allah Almagtige sê ook:

قل إنما يوحى إلي أنما إلهكم إله واحد فهل أنتم مسلمون

Sê, "Dit is sekerlik my geopenbaar was:" Kyk Ilahmu (jy ibadahi) is die een ware God, dan laat jy oorgegee (Hom) "[Al-Profeten '/ 21: 108].

Uluhiyah geloof in die eenheid van Allah (Sy reg om diibadahi) Dit is die kern van al die apostels verkondig. En dit is geweier deur die afgode dienaars en ongelowiges. Allah Almagtige sê.

وعجبوا أن جاءهم منذر منهم وقال الكافرون هذا ساحر كذاب) 4 (أجعل الآلهة إلها واحدا إن هذا لشيء عجاب

"En hulle wonder, want hul aankoms 'n Warner (boodskappers) onder hulle uit en die ongelowiges sê:" Dit is 'n towenaar, 'n bedrieër "Hoekom het hy die gode van die gode die Een alleen maak Inderdaad, dit is waar.. . -right 'n verstommende ding [Shad / 38: 4-5]

Die doel van die bekendstelling van die eenheid van Allah uluhiyah is dat ons liefde Allah, onderdanigheid aan Hom, vrees en hoop op Hom, en die Eenheid van aanbidding aan Hom.

Die aanbidding van Allah is nederig en gehoorsaam aan Allah Subhanahu wa Ta'ala, met die volledige toewyding, verheffing, verwag genade, en die vrees van straf. Dit is gedoen deur die uitvoering van die opdrag van Allah Almagtig en weg van sy verbod.

Die omvang van aanbidding wat is al wat liefgehad het en geseën deur Allah Almagtige, in die vorm van woorde en perbuataan, wat gebore is en die gees.

Aanbidding sal deur Allah aanvaar word met twee voorwaardes, naamlik opregte en mutaba'ah. Ikhlas, naamlik: op soek na die plesier van Allah alleen, terwyl mutaba'ah, wat die Sunnah (leerstellings) van die profeet Mohammed te volg.

Dus, mense wat in die eenheid van Allah vir diibadahi reg glo nie, sal hy bied die soort van aanbidding aan Hom alleen. Onder die tipes van aanbidding is absolute gehoorsaamheid aan die hoop en vrees; liefde wat die absolute voorlegging vergesel; gebed; voorneme in aanbidding (opregte); slag van diere; vrees; trust; en ander.

4. bekende name en aard van GOD
Naamlik geloof en bepaal al die name van Allah en Sy eienskappe, wat in die boek van Al-Qur'an en Sunnah is outentieke, sonder likening die mensdom.

Allah Almagtige sê,

ولله الأسماء الحسنى فادعوه بها وذروا الذين يلحدون في أسمائه سيجزون ما كانوا يعملون

"Dit behoort aan Allah Asma ul Husna-, dan bermohonlah hom deur te bel Asma ul Husna-en tinggalakanlah diegene wat afwyk van die waarheid in die (oproep) name vir hom. Later sal hulle beloon vir wat hulle doen [al-A'raf / 7: 180].

ليس كمثله شيء وهو السميع البصير

Daar is niks soos vir hom, en Hy is die Alhorende, alsiende. [ash-Shura / 42: 11]

Voorwaar Allah Subhanahu wa Ta'ala is wat weet alle dinge, insluitend die mees weet Allah is Allah Almagtig alleen. Allah Almagtige sê:

قل أأنتم أعلم أم الله

Sê: "Is jy meer te weet of Allah?" [al-Baqarah / 2: 140]

Net so, die meeste weet oor Allah onder alle wesens is sy boodskapper. Sodat die verduideliking van die Apostels van Allah Almagtig is die Haq. Terwyl die woorde van die ongelowiges en afgode dienaars van Allah bloot vermoed. Allah sê:

سبحان ربك رب العزة عما يصفون) 180 (وسلام على المرسلين) 181 (والحمد لله رب العالمين

Allerheiligste jou Here wat die moed het van wat hulle sê, en welstand tevergeefs aan die Apostels en lof aan Allah die Here van die heelal gehuil. [ash-Saffat / 37: 180-182]

Daarom erken die naam en die aard van Allah Almagtig is net deur 'n openbaring. Imam Ahmad ibn Hanbal rahimahullah het gesê van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam:

إن الله ينزل إلى سماء الدنيا

Inderdaad Allah het tot by die wolke die wêreld

Of:

إن الله يرى في القيامة

Voorwaar, Allah sal gesien word op die dag van die opstanding

En soortgelyk aan die hadiths, "Ons glo in hom en dit regverdig, sonder (vra) hoe, sonder (stel) betekenis (die ander), sonder om iets daarvan te verwerp. En ons weet dat alles wat gebring is deur die profeet N is Haq Ons het nie die profeet verwerp sallallaahu 'alaihi wa sallam. En ons het nie meer mensifati Allah as wat hy homself kwalifiseer met geen beperkings en geen einde nie. (Allah Almagtige sê :)

ليس كمثله شيء وهو السميع البصير

Daar is niks soos vir hom, en Hy is die Alhorende, alsiende. [ash-Shura / 42: 11]

En ons sê (oor die aard van Allah) as hy sê; Ons karakterisering van hom met al die eienskappe wat Allah gebruik vir die karakterisering van homself; En ons het nie in stryd met die beperkings. En penyifatan van mense wat hom kwalifiseer nie tot Sy wese. Ons glo al-Koran alles, óf muhkam (wat beteken onduidelik) en mutasyabih (wat beteken vaag). En ons sal nie verwyder van hom die aard van enige van sy eienskappe as gevolg van die gruwels wat gemaak-up, het ons nie inbreuk maak op die Koran en al-Hadith. En ons weet nie per se, behalwe in die boodskapper van N regverdig en stel al-Koran. "[Lum'atul i'tiqad, p. 3]

Dit is die dele bekend is aan Allah en in Hom glo. Hopelik sal hierdie verduideliking dra by tot kennis vir almal van ons, en mag Allah ons altyd lei op die reguit pad. Aamiin.

[Gekopieer vanaf die tydskrif uitgawe van As-Sunnah 02 / Jaar XVI / 1433H / 2012M. Uitgewers Foundation Staande Komitee Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196]

Fathir brief Verse 15-18

يا أيها الناس أنتم الفقراء إلى الله والله هو الغني الحميد (15) إن يشأ يذهبكم ويأت بخلق جديد (16) وما ذلك على الله بعزيز (17) ولا تزر وازرة وزر أخرى وإن تدع مثقلة إلى حملها لا يحمل منه شيء ولو كان ذا قربى إنما تنذر الذين يخشون ربهم بالغيب وأقاموا الصلاة ومن تزكى فإنما يتزكى لنفسه وإلى الله المصير (18)

Vertaling van brief Fathir Verse 15-18

15. [32] O mense! Dit is julle wat God nodig het; en Allah is Hy wat Mahakaya (niks anders nodig), die geprys [33].

16. As Hy sal Hy vernietig en bring 'n nuwe skepping (om jou te vervang) [34].

17. En so is dit nie moeilik vir Allah.

18. En die sondaar sal nie aan die sondes van ander [35] dra. En as iemand belas met die gewig van sy sonde oproep (ander) om die las dit nie op die geringste dra, al is (sy noem dit) die familie [36]. Jy kan tog waarsku net diegene wat vrees (die straf van) Allah, (al) hulle nie vir hom [37] en die wat daarin aanbid [38] vestig sien. En elkeen wat het, reinig homself [39], in die feit dat hy homself reinig vir sy eie beswil. en aan Allah is die plek terug [40].

No comments:

Post a Comment