!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Wednesday, August 26, 2015

Wetenskap, dade en aanbidding.

Die rit is nog nie klaar nie (353)

(Deel 353), Depok, Wes-Java, Indonnesia, 21 Augustus 2015, 19:00 pm).

Wetenskap, dade en aanbidding.

Eerste verse wat aan die profeet Mohammed geopenbaar deur God is die sin Iqro: lees. Profeet Mohammed voor die openbaring van God in volle deur die engel Gabriël aan vorige studie of lees (Iqro), of beveel om te onthou (memoriseer) gegewe die profeet Mohammed was 'n ongeletterde.
So die hele Koran gememoriseer en onthou Rasululah, dan sy metgeselle, wat dan het dit op die vel, blare en ander voorwerpe wat toelaat, voor dan verenig in die vorm van die Koran soveel as 30 juz ingesamel tydens die kalifaat van Uthman, bekend as mushab Usman.
Onder die inhoud van die inhoud Koran bevat behalwe die krag van God, ook bevat al die inhoud van die aarde en die lug wat geskep is deur God in die vorm van die lug, die aarde, die see, water, vis en al sy inwoners.
En al inhoud lug, son, maan, sterre en die heelal is, word deur 'n God wat nooit moeg. Alle natuurverskynsels is geskep deur God, sodat die mens kan dink met sy kennis en met die kennis wat hulle het kan oortuig van die eenheid van God. En die wetenskap van menslike kan ook leer om die opdragte en waarskuwings en die verbod van Allah Al Qur.an en Sunnah (Al Hikmah / Hadith).
Met die wetenskap kan ons die toepaslike bevel of aanbidding waar die probleme van die wêreld is verbied om te doen bepaal.
Mohammed het gesê die probleem is die onwettige oorsprong van aanbidding gedoen nie, tensy daar is 'n opdrag in die Koran en Hadith.
En die wêreld se probleme oorspronklik toelaatbaar (kan) tensy daar 'n verbod op die Koran en die hadiths, soos die eet van varkvleis, bloed en karkasse (behalwe vis en sprinkane) en die verbod op tabak (rook) Muhammadiyah Indonesië en geestelikes van Saoedi-Arabië uitgereik 'n fatwa onwettige rook.


Suat Fathir Verse 9-14:
والله الذي أرسل الرياح فتثير سحابا فسقناه إلى بلد ميت فأحيينا به الأرض بعد موتها كذلك النشور (9) من كان يريد العزة فلله العزة جميعا إليه يصعد الكلم الطيب والعمل الصالح يرفعه والذين يمكرون السيئات لهم عذاب شديد ومكر أولئك هو يبور (10) والله خلقكم من تراب ثم من نطفة ثم جعلكم أزواجا وما تحمل من أنثى ولا تضع إلا بعلمه وما يعمر من معمر ولا ينقص من عمره إلا في كتاب إن ذلك على الله يسير (11) وما يستوي البحران هذا عذب فرات سائغ شرابه وهذا ملح أجاج ومن كل تأكلون لحما طريا وتستخرجون حلية تلبسونها وترى الفلك فيه مواخر لتبتغوا من فضله ولعلكم تشكرون (12) يولج الليل في النهار ويولج النهار في الليل وسخر الشمس والقمر كل يجري لأجل مسمى ذلكم الله ربكم له الملك والذين تدعون من دونه ما يملكون من قطمير (13) إن تدعوهم لا يسمعوا دعاءكم ولو سمعوا ما استجابوا لكم ويوم القيامة يكفرون بشرككم ولا ينبئك مثل خبير (14)

Vertaling van brief Fathir Vers 9-14

9. [1] En dit is God wat die winde stuur; en (wind) bewegende wolke, dan wys ons wolk in 'n dooie land (onvrugbaar) [2], en met die reën wat ons draai die aarde na die dood (droë) [3]. So is die opstanding [4].

10. Wie wil eer, dan (weet) heerlikheid dat alles aan God behoort [5]. Hom sal styg [6] goeie woorde [7], en goeie dade [8] Hy sal dit ophef [9]. Soos vir die mense wat die misdaad beplan [10] Hulle sal 'n baie harde straf [11] ontvang en hulle bose planne sal verwoes [12].

11. En Allah het jou uit klei [13] dan semen [14], dan sal Hy jou gemaak pare (manlik en vroulik) [15]. Geen vrou ooit swanger word en geboorte gee, maar met sy kennis. En moenie die lewe van 'n persoon verleng nie verminder sy ouderdom, maar die (reeds gevestigde) in die boek (lawh Mahfuz) [16]. Inderdaad, soos is maklik vir Allah [17].

12. [18] En nie dieselfde (tussen) die twee seë; wat is vars, vars, lekker drink en die ander sout en bitter. En van (elk see) wat jy vars vleis [19] kan eet, en jy kan die juweliersware wat jy dra [20] verwyder, en daar sien jy die skepe vaar verdeel die see dat julle sy oorvloed kan soek [21 ] en dat julle mag wees dankbaar.

13. [22] Hy het die nag in die dag en inkorporeer daglig in die nag en het die son en die maan, elk wat sirkuleer in die voorgeskrewe tyd [23] onderwerp. [24] Wat die (doen) sodat Allah jou Here, sy is al die koninkryke. En diegene wie jy roep (aanbidding) behalwe Allah [25] het niks al so dun epidermis [26] het nie.

14. Indien jy hulle noem, het hulle nie hoor jou eis [27], en as net hoor hulle, is hulle ook nie die versoek [28] toelaat. En op die dag van die opstanding sal hulle kemusyirikanmu [29] ontken en niemand kan jy die inligting [30] soos deur (Allah) Wie Mahateliti [31] gee.

Wanneer die wetenskap sonder liefde

Deur
Ustadz Armen Naro Halim



As 'n Moslem natuurlik enige tyd vestig die vyf daaglikse gebede, of gebede ander. Hy het altyd vra getoon shirathul Mustaqim. Dit is 'n lang, reguit pad wat geslaag is deur mense wat gegee is 'n guns, en uit die pad van die mense gehou maghdhubi `vrede (mense wat jy God uitgelok), ook die manier waarop mense dhallin (diegene wat dwaal). In die kommentaar, die twee bo [1] genoem groepe, dat mense mahgdhubi vrede is Joodse, terwyl die dhallin is Nashara.

Ibn Kathir rahimahullah het gesê: "En die verskil tussen die twee paaie-wat so vermy die tweerigting-, want die manier waarop die gelowiges kombineer wetenskap en liefde. Joodse liefde is verlore, terwyl die Christene kennis kan verloor. Daarom kan die Jode en die Christene die toorn van wins fout te verdien. Hy wat weet, dan nie oefen nie, verdien toorn. In teenstelling met die mense wat nie weet nie. Christene kan mense, wanneer dit 'n spesifieke doel, maar hulle het nie sy weg te kry, want hulle gaan nie volgens sy deur. Naamlik om die waarheid te volg. So, het hulle in die fout. "[2]

Baie mense dink dat 'n baie liefde en aanbidding 'n waarborg vir die hiernamaals, ten minste 'n teken van die waarheid en getuienis keshalihan gekry. Dit is hoe dikwels hoor ons, en dit is 'n verskynsel wat plaasvind onder die Moslems. Selfs as ons probeer om die letters wat dikwels hierdie gehoor het, dan sal al ons veronderstelling en die vermoede oor die jare onthou, kan ons verander vir die dag van môre. Verstaanbaar, 'n persoon wat 'n praktyk so veel as pepasiran op die strand, maar sodra geweeg, hy is soos vlieënde puin, Allah Subhanahu wa Ta'ala sê,

وقدمنا ​​إلى ما عملوا من عمل فجعلناه هباء منثورا

En ons in die gesig staar al liefdadigheid wat hulle gedoen het, en Ons sal sulke dade (soos) die vlieënde stof maak. [Al-Furqan: 23].

Nie net dade word nie as 'n aanvaarde praktyk, selfs hy is die oorsaak van die inskrywing in die vure van die hel. Allah Subhanahu wa Ta'ala sê,

هل أتاك حديث الغاشية وجوه يومئذ خاشعة عاملة ناصبة تصلى نارا حامية

Reeds datangkah jy nuus (oor) die dag van die opstanding? Sommige gesigte op daardie dag sal terneergedruk te wees, om hard te werk weer uitgeput het, het 'n baie warm vuur (die hel). [Al Ghasyiah: 1- 4].

Ibn Abbas het gesê: "Khusyu`, maar nie voordelig dade," verduidelik deur Ibn Kathir, dat hy 'n baie liefde en berletih-moeg, maar hy verdien 'n hel van 'n vuur is baie warm [3]. Dus, Imam Bukharistraat maak hoofstuk in die Sahih Hy hoofstuk: kundige voor sê en doen wat goed ".

GROND VAN WETENSKAP IN AL Koran
Paragraaf wat verduidelik oor die primaat van die wetenskap en aanmerkings teen mense wat arbeid sonder die wetenskap is baie [4]. Allah Subhanahu wa Ta'ala om te onderskei tussen mense wat kennis met die dwaas, soos 'n man wat die blinde sien.

أفمن يعلم أنما أنزل إليك من ربك الحق كمن هو أعمى

Is daar iemand wat weet dat wat aan jou geopenbaar van jou God, is dit dieselfde as die persoon wat blind was? [Ar Ra`ad: 19].

In werklikheid nie net blind nie, maar ook doof en stom.

Op verskeie plekke in die Koran Allah l veroordeel die onkundige mense, naamlik:

ولكن أكثر الناس لا يعلمون

Maar die meeste mense nie weet nie. [Al-Araf: 187].

وأكثرهم لا يعقلون

En die meeste van hulle is nie rasioneel nie. [Al Maidah: 103].

In werklikheid is hulle gelyk met diere, en meer as dom diere:

إن شر الدواب عند الله الصم البكم الذين لا يعقلون

Inderdaad die dier (skepsel) wat op die ergste in Allah se oë is dié wat doof en hardhorend nie verstaan ​​nie. [Al-Anfal: 22].

Allah Subhanahu wa Ta'ala sê, dat die dom mense erger as diere in alle vorms en soorte. Begin van die donkie, hond, insekte, en hulle is erger as diere-ster. Niks is meer gevaarlik vir die geloof van die apostels van hulle, selfs hulle is die vyande van die ware godsdiens.

Verder, dat die wet kan iets wat oorspronklik onwettig was, want die kundige en die ander een is nie ingelig. Naamlik dihalalkannya beslag bos vleis jag honde geleer is, in teenstelling met die gewone honde wat hul prooi te vang.

يسألونك ماذا أحل لهم قل أحل لكم الطيبات وما علمتم من الجوارح مكلبين تعلمونهن مما علمكم الله فكلوا مما أمسكن عليكم واذكروا اسم الله عليه واتقوا الله إن الله سريع الحساب

Hulle vra jou, "Is dit geoorloof vir hulle?" Sê, "toegelaat is om jou die goeie en (prooi gevang) deur die wilde diere wat julle geleer het om dit op te lei om te jag, jy onderrig volgens wat Allah julle geleer het. So, eet wat hulle vang vir jou, en vier die naam van Allah oor die dier (tyd af). En vrees Allah, voorwaar, Allah is vinnig op afrekening. " [Al Maidah: 4] [5]

Terwyl die Sunnah en die Salaf atsar baie by almal wat verduidelik hierdie kwessie.

Na dit alles, toe 'n Moslem pelgrims-regie sy blik na die pelgrims wat hulself toe te skryf aan Islam, is daar gevind dat hulle missie is gerig op 'n vergelyking. Dws nie omgee oor die wetenskap van die sharia en gesink het in die modder van onkunde. Dit kan lei tot baie gevalle van mishandeling aan die begrip van Islam.

Dit is voor hulle, 'n groep genaamd Kharijites, tot die mate dat die profeet gesê het, dat die praktyk van sy metgeselle in vergelyking met hul dade geen niks. Hulle gebede, wanneer dit vergelyk word met ons gebede is nie niks nie. Hulle is mense wat kundiges van aanbidding. Later in die dag geveg soos 'n leeu, en in die aand soos 'n monnik ... Maar, wat die einde van hul storie? Die profeet het vir ons gesê dat die Islam is beperk tot die slukderm hulle net ... Hulle kom uit van die Islam, soos die ontslag van die pyle van die steengroef; hulle het gesê die honde van die hel. Enigiemand wat dit reggekry het om hulle dood te maak, sal beloon word deur Allah Subhanahu wa Ta'ala. Selfs die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het berazam, toe hy met hul ouderdom, dan sal hy veg teen dit, soos dit geveg van die `Ad ...

Op die oomblik is, 'n groeiende gemeente. Naamlik gemeente gestig op bid`ah en bygeloof en politeïsme. Gestig met die oortuiging As`ariyyah Maturidiyyah. Belofte getrouheid aan sy volgelinge met vier tharikat Soefisme: Jistiyyah, Qadiriyyah, Sahruwardiyyah en tariqat Naqsyabandiyyah.

Terwyl die probleem van aqidah en Tawhid. Hulle verstaan ​​nie meer oor Tawhid wanneer dit vergelyk word met dié heidense Arabiere in die tyd van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam. Hulle erken net monoteïsme monoteïsme Rububiyyah met die interpretasie van die geloof. En weet nie wat bedoel word met Tawheed Uluhiyyah. Soos vir die Asma` Tawhid wa Shifat, hulle is onder die aqidah'Ashariyya en Maturidiyyah. Soos ons weet, is dat albei van hierdie skole, veral dié in die Tawhid, afgewyk het van die skool van Ahlus Sunnah wal Jama'ah.

Die aanbidding en mistisisme oor hulle; dan dibaiat hulle met tariqat en praktyk vier-dhikr dhikr en seëninge gevul bid`ah en bygeloof. Soos lees (la ilaha) vier honderd keer, en (God, Allah) ses honderd keer elke dag. Shalawat boeke is dikwels gelees deur hulle is 'n bekende boek van seëninge wat bid`ah en ghuluw aan die profeet. Dit is die boek van Dala-ilul Khairat, Burdah.

Die boek is die mees betekenisvolle aan hulle, die sogenaamde Tablighi nishab. Geskryf deur een van die stigters. Die boek is byna besit en gelees deur elke gemeente, meer as lees Sahih Bukharistraat. Die boek is gevul met bygeloof, onttrekken aan, bid`ah en die hadith-hadith valse en swak hadiths. So is die Boek van die Lewe Ash Shahabah wat hulle dinamalkan, gevul met bygeloof en stories is nie waar nie, en so aan ...

Gevolgtrekkings oor hierdie gemeente is dat hulle 'n gemeente wat nie omgee oor die wetenskap en die geestelikes, verkondig op die top van onkunde [6], met bewyse van hadith wat hulle altyd dendangkan wil sê, "vertel me eens een vers". Hierdie hadith al outentieke, maar dit is nie eg is die pad in hul begrip van hierdie Hadith. Elke persoon aangaan van hierdie gemeente is reeds waardig om 'n tolk prediking van huis tot huis aan die gemeente dat hulle die rede die bogenoemde hadith te nooi. Of hulle lees 'n boek fadhilah in die moskee ... en hulle permisalkan dat Moslems nou soos (mense wat verdrinking gered). Moet hulle nie weet dat leer nie kan swem in 'n dag of twee, sodat hy kan red wat voor sou sink, of selfs wat aanvanklik wou help, want hulle kan nie swem is albei verdrink in die see van sonde en foute.

Is dit nie die tyd van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, toe een van die beseerde vriend, dan junub gedurende die winter, en hy vra een van hulle. Is daar rukhsah nie te bad? Is gevra om te antwoord: nee! So, neem 'n bad metgeselle het veroorsaak dit gesterf het. Wanneer die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam hierdie storie gehoor het, het hy sallallaahu' alaihi wa sallam was woedend en het gesê: "Kyk, jy het om hom te vermoor. Mag jy beloon word deur Allah Subhanahu wa Ta'ala. Hoekom vra jy nie as jy nie weet nie? As gevolg van die dwelm is nie weet om te vra. "

Wat is meer interessant om te ondersoek hierdie gemeente is, omdat hulle Jama'ah verkleurmannetjie. Verander elke sitplek, en die uitruil van kleur volgens sy omgewing. As hulle het nie 'n sterk standpunt en het nie 'n stewige fondament? Of is hul missie as 'n metode, wat al die kleure en groepe versamel onder die vaandel van hul groep?

Daarom, hierdie vergadering wat by die leser, in teenstelling met dié in die plek van die skrywer. Dit mag dalk in een plek waar hulle 'n les geleer wat nie as gevolg van die leer nie, maar omdat die omgewing wat hom gedwing het om te begin van daar af. En kon plaas, is die vlag draer bid`ah asook penyebarnya.

Jama'ah is die mees maklik beïnvloed word deur die atmosfeer, omdat die probleem was. Dit is, is dit nie opgevoed word oor die wetenskap wat eg is. Dan sal jy dit as 'n skroef op die top van die heuwel sien. Bak 'n veer in die woestyn, volg wat verlang word deur die wind.

Selfs as hulle nie vasgebind met vergaderings in moskees en uitstappies na die lande van hul geliefde selfs die land waar die nes is die hoogste in die wêreld-afgode, dan is ek seker, sal hulle uitmekaar val. En die gemeente wat hulle geraak sal word deur 'n ander gemeente, of om terug te keer na hul huis.

Daar is dalk swanger vrae. Is dit nie die sukses wat hulle uitgesluit mense uit plekke sondaars, berou en maak dit as een van goedheid en sukses van hierdie gemeente in die prediking?!

So, ons kyk na die antwoorde Aman Shaikh Ali Al Jami rahimahullah, toe hy gesê het oor die meeste moderne propaganda propaganda wat ooreenkomste met die bogenoemde probleme het:

... True, het hy die mense uit plekke discotheken en teaters. Dit is niks om te ontken. Maar nadat hy getrek hulle van dié plekke, wat dit doen? Wat dan aan hulle te verkondig met propaganda, en die metode van die anbia` (profeet)? Of plaas, leer hulle en versamel hulle, sodat hulle gefragmenteer word in 'n verskeidenheid van tariqat Soefisme? True ... Maar Hy het hulle vrygestel van onkunde onkunde. "

Hy het hulle nie beweeg na 'n korrekte begrip van Islam. Die bewys, het hy homself voldoen aan een tariqat Shufi. Soos vir die mense wat uitgereik is van plekke discotheken, indien nie die neem van tariqat deur hom aangeneem, van die neem van tariqat ander tasawwuf. En of sy boodskap ook die aanbidding aan ander as Allah Subhanahu wa Ta'ala, wat duidelik sigbaar is in die land uit te roei? Of hy 'n man van tawaf rondom grafte uitgereik, soos die graf van Husayn, Zaynab en Abdullah?! Of hy uitgereik van die wettelose man met wettelose wet van demokrasie aan die wet van God? Dit is veronderstel om te doen. As dit is sy boodskap, wat 'n propaganda ware propaganda dra noodwendig nie. Maar soos die vers sê:

إذا كان رب البيت بالدف ضاربا
فشيمة أهل البيت كلهم ​​الرقص

As as die gasheer sing saam met tamboeryn
Natuurlik al van dat by die huis hul gunsteling dans

As dit is nie aan hom en makrifah kennis oor Islam is waar, hoe kan hy wees verlaat grafte en veg teen diegene wat rondom hom Tawaf. Wat kan gedoen word om mense wat in hierdie immoreel val? [7]

Ten slotte. Kom ons soek kennis, O jeug. Inderdaad was hy die deur van die heerlikheid, en veiligheid.

[Gekopieer vanaf die tydskrif uitgawe van As-Sunnah 01 / Jaar VII / 1420H / 1999M Lajnah Gepubliseer Foundation Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Purwodadi Km. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 08121533647, 08157579296]

No comments:

Post a Comment