!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Friday, August 21, 2015

Wil suksesvolle, gebed en herinnering wees

Die rit is nog nie klaar nie (350)

(Deel drie honderd en vyftig), Depok, Wes-Java, Indonnesia, 19 Augustus, 2015, 21:42 pm).

Wil suksesvolle, gebed en herinnering wees

As gevolg van ons besig is, soms vergeet ons die gebed en herinnering, sowel verpligte gebede, of Sunnah gebede bid.
Trouens, een van die sleutels van ons sukses in die wêreld en oorleef deur die lewe in die hiernamaals is 'n herinnering en gebed kan veral gebed onheil afweer, sal Allah die bose lot verander in die toekoms lot van goedheid.
Want net God Almagtig wat 'n mens se lot, geluk, huwelik en dood (die dood) bepaal.


VERHOUDING TUSSEN gebed en dhikr

Deur
Dr. Nasir bin 'Abdirrahman bin Mohammed al-Juda'i



Tussen die twee het 'n baie naby verhouding, wat bid om Allah Subhanahu wa Ta'ala in samewerking met die dhikr aan Hom, Hy is 'n slaaf vir sy Here te versoek oor haar behoeftes, sowel temporale en hierna, in die vorm van uitdrukking omstandighede en die woorde.

Toe het die gebed in die dhikr keer, vandaar ook die gebed van herinnering deur die meeste mense. Dit moet hier verduidelik word, dat die meer dhikr van Allah Almagtig en loof Hom in gebed, dan is dit beter en primêre sowel as meer waardig toegestaan ​​word.

Imam Ibn al-Qayyim het gesê: "Die disunnahkan (mustahab) in gebed is 'n gebed wat do'anya begin met lof aan Allah Subhanahu wa Ta'ala, dan bershalawat aan die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in die petisie gelewer sal word, en dan druk sy begeertes, [1] het verder genoem hy sommige van hulle argumente dat dit te verduidelik.

Daarom het, op-tawassul (kies een vorm van aanbidding om nader-gevangene kry.) Allah Subhanahu wa Ta'ala om een ​​naam gebruik van die name van God is goed (al-Asmaa-ul Husnaa) of met 'n die aard van sy eienskappe is hoog (as-Shifaatul 'Ulyaa) in gebed is een vorm tawassul toegelaat word deur die Shari'a (at-aluin-sul al-masyruu). Byvoorbeeld, 'n Moslem sê in sy gebed, "O Allah, voorwaar Ek vra U, U 'n liefdevolle Barmhartige, Mahalembut Alwetend, gee my gesondheid." Of het hy gesê, "Ek bid U deur u genade dit sluit alles ryklik en my sondes vergewe. "[2]

Soos vir die argument van die geordende soort tawassul soos hierdie is die woord van Allah Subhanahu wa Ta'ala:

ولله الأسماء الحسنى فادعوه بها

"Dit behoort aan God Asma ul Husna-, dan bermohonlah hom deur te bel Asma ul Husna-was ..." [Al-A'raaf: 180]

En onder die argumente en ander fondamente is soos Allaah geprofileerde op Alaihissallam gebed van koning Salomo in sy woorde:

رب أوزعني أن أشكر نعمتك التي أنعمت علي وعلى والدي وأن أعمل صالحا ترضاه وأدخلني برحمتك في عبادك الصالحين

"... Ja, my Here, gee my die inspirasie dankbaar vir u guns wat U geskenk vir my en my pa en ma is twee mense om goeie dade wat jy ridhai doen om te bly, en voed my met jou rah-mat in die klas u dienaars die regverdige "['n-Naml: 19].

Soos vir die argumente van die Sunnah, soos vervat in die as-Shahiihain (Sahih al-Bukharistraat en Moslem Saheeh), van Ibn Abbaas anhuma dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

"اللهم إني أعوذ بعزتك, لا إله إلا أنت, أن تضلني."
"O Allah, ek soek skuiling by U heerlikheid, niemand het die reg om diibadahi maar slegs U, dat U my beskerm." [3]

En vertel van 'Abdullah bin Mas'ud Radi anhu dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het gesê:

"ما أصاب أحدا قط هم ولا حزن فقال: اللهم إني عبدك, وابن عبدك, وابن أمتك, ناصيتي بيدك, ماض في حكمك, عدل في قضاؤك, أسألك بكل اسم هو لك, سميت به نفسك, أو علمته أحدا من خلقك, أو أنزلته في كتابك, أو استأثرت به في علم الغيب عندك, أن تجعل القرآن ربيع قلبي ونور صدري, وجلاء حزني وذهاب همي, إلا أذهب الله همه وحزنه, وأبدله مكانه فرجا. "

"Dit is nie iemand oorskryf angs en hartseer en dan sê hy," O Allah, ek is u kneg, die seun (afstammeling) van u kneg (Adam), kinders (nageslag) van die slaaf jou dogter (Eva), die top van my kop in jou hand besluite jou geld vir my bestemmingen U vir my regverdig, tog deur elke naam wat behoort aan jou, en jy na-eet Self-jou saam met hom, of jy het om te leer 'n kneg u wesens jy, of jy gaan regs in die boek u, of is jy toegewyde om jouself in die onsigbare deur jouself dat jy dit maak al-Qur-kondisionering my hart en die lig van my siel , bemoediging laraku en genesers hartseer. "Dan, Allah sal wees om hartseer en hartseer uit te skakel en dit te vervang met easiness." [4]

Nadat ek beskryf 'n paar eenvoudige vorme van dhikr, dan moet ek nou hierdie bespreking te sluit deur te verduidelik van die vorme van at-tabarruk (verwag seëninge) deur die dhikr van Allah Subhanahu wa Ta'ala (bi dzikrillaah) sodat die prosedures tabarruk met die dhikr van Allah Subhanahu SWT toenemend duidelik.

[Gekopieer vanaf die boek Op Tabaruk Anwaa'uhu wa Ahkaamuhu, titel in Indonesies Praktyke En tyd is geseënd, skrywer Dr. Nasir bin 'Abdirrahman bin Mohammed al-Juda'i, Reader Publishers Ibn Kathir]

Istighfar, die sluiting van ALLE CHARITY

Deur
Ustadz Ismael Abu Moslem Al-Atsari



Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah het gesê: "'n dienaar was nog altyd (in twee dinge: -rooi) is in (see-rooi) gunste van Allah Subhanahu wa Ta'ala hy dankbaar nodig; en (of-ed) te wees in (maalstroom-rooi) sondes wat dit nodig het istighfari (vra vir vergifnis). Twee van hierdie dinge (dankbaarheid en vergifnis-gevangene), insluitend die geval dat (moet) homself altyd aangeheg 'n dienaar, want hy is altyd aan die rol in verskeie guns van Allah Almagtig, en hy het ook altyd nodig om te bely en vergifnis "[Majmoo 'Fataawa, 10 / 88]

Istighfar Nabi
Daarom, die leier van alle mense, priesters hele volk is versigtig, altyd beristighfar in alle omstandighede.

Hy sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

والله إنى لأستغفر الله وأتوب إليه فى اليوم أكثر من سبعين مرة

Ter wille van Allah, voorwaar beristighfârdan Ek het berou aan Allah meer as 70 keer 'n dag. "[HR. Bukharistraat, no. 6307]

Hy sallallaahu 'alaihi wa sallam het ook gesê:

إنه ليغان على قلبى وإنى لأستغفر الله فى اليوم مائة مرة

Inderdaad soms gesluit my hart, en ek is regtig beristighfar aan Allah 100 keer 'n dag. " [HR. Moslem]

Selfs 'n paar vriende het nooit reken Istighfar die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in 'n seremonie 100 keer.

عن نافع عن ابن عمر قال كان يعد لرسول الله -صلى الله عليه وسلم- فى المجلس الواحد مائة مرة من قبل أن يقوم: رب اغفر لى وتب على إنك أنت التواب الغفور

Van Nafi 'anhu Radi van Ibn Umar Radi anhuma, het hy gesê: "In 'n seremonie profeet sallallaahu' alaihi wa sallam, voordat hy staan ​​(links Majlis), nooit 'n honderd keer getel, sê hy:

رب اغفر لى وتب على إنك أنت التواب الغفور

(O Rabbku, vergewe my sondes, en aanvaar taubatku, voorwaar U is die Gewer van bekering en die Gezind). [HR. Tirmidhi, Abu Dawud en Ibn Majah]

As die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam beristighfar net soos wat, dan het ons meer desperaat vergifnis nodig het. As gevolg van al die sondes wat hy sallallaahu 'alaihi wa sallam is vergewe deur Allah Subhanahu wa Ta'ala, terwyl ons sondes geen waarborg vergifnis. Daarom, laat ons vermenigvuldig Istighfar in vra vergifnis van Allah Almagtig en die priester aan diegene wat Allah, die profeet Mohammed vrees boots sallallaahu 'alaihi wa sallam. Allah sê:

إنا فتحنا لك فتحا مبينا) 1 (ليغفر لك الله ما تقدم من ذنبك وما تأخر ويتم نعمته عليك ويهديك صراطا مستقيما

Trouens, ons het jy 'n ware oorwinning gegee [ie vrede Hudaybiyah] So dat Allah jou vergewe vir jou sondes wat verlede en die toekoms sowel as die volledige Sy guns oor julle het en lei jou op 'n regte pad. [Al-Fath / 48: 1-2]

Omdat vergifnis is 'n dringende behoefte aan 'n mens, is dit nie vreemd dat Allah die Almagtige en Sy boodskapper bestem dek 'n verskeidenheid van praktyke om vergifnis te soek.

Istighfar gebid eindig na NIGHT
Allah Almagtige sê verkondig eienskappe versigtige kinders:

الذين يقولون ربنا إننا آمنا فاغفر لنا ذنوبنا وقنا عذاب النار) 16 (الصابرين والصادقين والقانتين والمنفقين والمستغفرين بالأسحار

(Naamlik) diegene wat sê: "Ya Rabb Ons inderdaad ons het geglo, so vergewe ons ons sondes en red ons van die straf van die hel," (is) wat wag, regs, wat gehoorsaam gebly, wat bestee skat (in die weg van Allah), en vra vergifnis by ete [dagbreek: die tyd voor dagbreek nader dagbreek] [Ali se Imran / 3: 16-17].

In 'n ander vers, Allah Almagtige sê:

إنهم كانوا قبل ذلك محسنين) 16 (كانوا قليلا من الليل ما يهجعون) 17 (وبالأسحار هم يستغفرون) 18 (وفي أموالهم حق للسائل والمحروم

Inderdaad, het hulle (diegene wat vrees Allah) voordat dit in die wêreld is dié wat goed doen. Eerste in die wêreld hulle is min slaap in die nag. En altyd te vra vir vergifnis in die begin van tyd (die einde van die aand voor dagbreek). En in hul rykdom is daar 'n reg om die arm mense en arm mense wat nie in besit [dit is die armes wat nie bedel] te vra. [ADH-Dzâriyât / 51: 16-19]

Die meeste Ulema het gesê: "Hulle draai op die nag met gebede, toe die begin van tyd (die einde van die aand voor dagbreek) is hulle beveel om vergifnis te soek." [Majmoo 'Fataawa, 10/88]

NA Istighfar gebid
Salah is die grootste daad na Syahadatain (twee geloof). In die implementering van gebede moet voldoen aan die vereistes, pilare en verpligtinge. Meer volmaak as gevul met dinge wat Sunnah in gebed. Maar wat glo dat dit vervul alles in gebed? Daarom, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het leiding tot drie keer Istighfar na die groet van die verpligte gebede, soos vertel in die hadith soos volg:

عن ثوبان قال كان رسول الله صلى الله عليه وسلم إذا انصرف من صلاته استغفر ثلاثا وقال اللهم أنت السلام ومنك السلام تباركت ذا الجلال والإكرام قال الوليد فقلت للأوزاعي كيف الاستغفار قال تقول أستغفر الله أستغفر الله

Van Tsaubân Radi anhu het hy gesê: "As die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam klaar gebid het, het hy sallallaahu' alaihi wa sallam beristighfar (vra vir vergifnis) drie keer en gebed:

اللهم أنت السلام ومنك السلام تباركت ذا الجلال والإكرام

(O Allah, U is die Een wat verlossing gee, en van u heil alles, o Groot Een Essence eienaar van grootheid en heerlikheid. "
Walid het gesê: "Ek het gevra al-Auza'i," Hoe (hoe) beristighfar (vra vir vergifnis) "Hy het geantwoord:" Jy sê: أستغفر الله أستغفر الله "
[HR. Moslem, nee. 591; Abu Dawud, geen. 1513; Nasa'i, no. 1337; Ibn Majah, no. 928; Tirmidhi, no. 300]

Dit word bevorder deur ons profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam is beristighfar na afwerking gebed.

Maar ons sien 'n paar Moslems in hierdie dag en ouderdom, sodra dit voltooi gebid, het hulle dadelik genooi om die hande van die mense op die links en regs skud, hierdie is beslis menyelisihi Sunnah van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam is.

Terwyl ander, sodra dit voltooi groete van gebed, direk uitputting van dankbaarheid, natuurlik hierdie menyilisihi ook Sunnah van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam is.

Laat ons altyd onthou dat die beste van leiding is die leiding van die profeet Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam.

Istighfar eindig na Hajj
Nie net aan die einde van die gebed, Istighfar ook disyari'atkan aan die einde van die pelgrimstog. Allah Almagtige sê:

فإذا أفضتم من عرفات فاذكروا الله عند المشعر الحرام واذكروه كما هداكم وإن كنتم من قبله لمن الضالين) 198 (ثم أفيضوا من حيث أفاض الناس واستغفروا الله إن الله غفور رحيم

So wanneer jy vertrek vanaf 'Arafat, berdzikirlah Allah in Masy'aril Haram [in Muzdalifah], en berdzikirlah Allah (om te bel) soos vir hom; en julle voordat dit eintlik sluit mense wat is verkeerd. Sit uit plek dan baie mense bertolaknya (dws vanaf Arafat), en vra vergifnis van Allah; Allah is Gezind, Genadevol. [al-Baqarah / 2: 198-199]

Istighfar na die uitvoer Da'wah TRUSTEES
Na afloop van die profeet Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam die kommunikasie van die boodskap aan die mens, streef daarna om die godsdiens van Allah Subhanahu wa Ta'ala in goeie ware jihad te verdedig, en uit te voer die bevele van Allah perfek, dat niemand geëwenaar hy sallallaahu' alaihi wa sallam, dan is Allah Subhanahu wa Ta'ala beveel hy sallallaahu 'alaihi wa sallam beristighfar, soos sy woord:

إذا جاء نصر الله والفتح) 1 (ورأيت الناس يدخلون في دين الله أفواجا) 2 (فسبح بحمد ربك واستغفره إنه كان توابا

As die hulp Allah en oorwinning gekom het, en jy sien die mense gaan Allah se godsdiens in hordes, dan verheerlik die lof van jou Here en vra vergifnis vir Hom. Inderdaad, Hy is Vergeven bekering. ['n-Nasr / 110: 1-3]

En opdrag van Allah is eintlik loop deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, selfs al het hy sallallaahu' alaihi wa sallam maak dit as dhikr in die gebed wat Hy sallallaahu 'alaihi wa sallam. Dit word vertel deur sy vrou, 'Aisha anhuma Radi.

عن عائشة قالت كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يكثر أن يقول قبل أن يموت سبحانك وبحمدك أستغفرك وأتوب إليك قالت قلت يا رسول الله ما هذه الكلمات التي أراك أحدثتها تقولها قال جعلت لي علامة في أمتي إذا رأيتها قلتها إذا جاء نصر الله والفتح إلى آخر السورة

Van Aisha Radi anhuma, het hy gesê, "As die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam voor te sterf vermeerder lees die gebed:

سبحانك وبحمدك أستغفرك وأتوب إليك

(Ere aan U, en ons prys u, ek vra om vergifnis en berou na U). "Aisha Radi anhuma het gesê:" Ek het gesê: "O boodskapper van Allah, die vonnis is dit wat ek nou net gesien het jy dit gelees?" Hy sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "Dit is gebruik as 'n teken vir my in my mense, toe ek dit sien ek onvermydelik sê Idza Ja'a Nashrullah wa al-Fath ... tot aan die einde van die brief." [HR. Moslem, 747]

Istighfar NA verby en alle Majlis voer dade
Al die inligting wat hierbo wys die grootheid van vergifnis. Selfs afgesien van dat hierdie Istighfar Majlis dien as die sluiting van gebed, sowel as 'n gebed aan die einde van elke oefening. Dit word bewys deur die onderstaande hadiths:

عن عائشة أن رسول الله صلى الله عليه وسلم كان إذا جلس مجلسا أو صلى تكلم بكلمات فسألته عائشة عن الكلمات فقال إن تكلم بخير كان طابعا عليهن إلى يوم القيامة وإن تكلم بغير ذلك كان كفارة له سبحانك اللهم وبحمدك أستغفرك وأتوب إليك

Van 'Aisha anhuma Radi dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam wanneer dit sit in 'n vergadering of wanneer dit die gebed klaar dan het hy sallallaahu 'alaihi wa sallam sê 'n paar sinne. Toe 'Aisha anhuma Radi vra hy sallallaahu' alaihi wa sallam oor die sinne, dan het hy sallallaahu 'alaihi wa sallam het geantwoord; "As iemand praat beter as wat as stempel / gesluit tot doem, en toe hy gepraat het was dit nie goed dan as kaffarat / uitveër (dws woorde).:

سبحانك اللهم وبحمدك أستغفرك وأتوب إليك

(. Ya Allah, Eer aan U, en alle lof aan U Ek smeek vergifnis en berou na U) "[HR Nasa'i, geen 1327;.. Beskou as saheeh deur al-Albani].

Hier is 'n bietjie inligting oor Istighfar, kan nuttig wees vir ons almal

[Gekopieer vanaf die tydskrif uitgawe van As-Sunnah 08 / Jaar XV / 1433H / 2012M. Uitgewers Foundation Staande Komitee Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196]

No comments:

Post a Comment