!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Tuesday, August 11, 2015

Zengin ve Maha yardımcısıdır Allah'a dua ediyorum.

bitmiş değildi binmek (341)

 (Bölüm 341), Depok, Batı Java, Indonnesia, 11 Ağustos 2015, 13:40).

Zengin ve Maha yardımcısıdır Allah'a dua ediyorum.

Dualar bazen namazından sonra dua, unutmak sonra belki bir sonuç olarak biz (hazine aramak) dünya işleriyle meşgul olarak sıkışık bir zaman (çok boş zaman) hissediyorum.
Aslında, dua genellikle insan musallat felaketler bize engel olabilir en görkemli ibadet, şu anda ortaya çıkabilir, ancak gelecekte olabilir olduğunu.
İnsan yaşamının bu gün hayatının testten ayrı olamaz bazen de riba unsuru (faiz / faiz) içeren borç bir arkadaş ya da bir banka (kredi kartı ya da diğer borçlanma ya), hem de borç işlerine bizim katılımı gibi, önlemek için bazen zordur.
Aslında, o (öldü) ölmeden önce tamamlanması gerekir insan eylemlerden birini) iş borçları olduğunu.
Ölen çözülmüş değil bir borç hala olduğunu kitleye menyolatkan gövdelere Peygamber bartanya bir Companion giderken Peygamber kendisini, sonra birisi var, o arkadaş (merhum) bu hala iki dirhem bir borç bırakır yanıtladı ve ardından Hz Muhammed menyolatkan organları reddetti duyulur Ölen hala borç kalmıştı.
Ölen, daha sonra Peygamber sonra istekli menyolatkan yeni organlar (ödeme) borç tamamlayan aileler vardır kez.
Muhammed Allah'ın her kulu önemi bile Peygamber hep dua ederken ya dua ya da başka vesilelerle dua ve yoksulluk ve borç esaret önlemek için Tanrı sormak söyledi.
Peygamber Tanrı ve yanılmaz çoğu korkusu (Allah günah tutulan) ve kesinlikle her zamanki dünya işlerine (borç esareti ve rızık (yoksulluk darlığından kurtulmak için dua) zorluklar gelen dua cennete gider.
Ya bilinçli ya da bilinçsiz, ahlaksızlık binlerce yapmak Biz sıradan insanlar, kesinlikle borç kölelikten kaçınılması bütün günahları, affedilebilir için Tanrı'ya dua çok şey var ve biz yoksulluğu önlemek ve böylece kapı geniş rızık açıldı.
Sabırlı olmak zorunda anahtarı dua, Musa, yeni hastalık on yıl dua da Peygamber Eyüp yorulmaz yaşlı (ağaran) sonra da Hz Zekeriyya tedavi sadece 40 yıl sonra, onun dua Firavun mücadelede verildi vardı ve eşi, yeni, yaşlı Çocuğu (yavru) için onun isteğini kabul etmiştir.
Tanrı'nın isteği kesinlikle (namaz) olduğunu verecektir, Allah'a dua ediyorum.

ERDEM VE GLORY dua


Tarafından
Marsyud bin İsmail bin İbrahim Al-Rumaih


[1]. Namaz Tanrı Sözü göre ibadet:
"Anlamı:. Me Berdo'alah, sen Nitekim, ibadet övünme olanların Beni sefil bir devlet cehennemi girecek Kuperkenankan kuşkusuz olacaktır." [Mü'min: 60].

İmam Hafız İbn Hacer Şeyh Taqiyuddin Subkî söyledi söyledi: Yukarıdaki fıkrada duanın anlamı, yani 'bir' ibaadatiy dua ibadet daha özel olduğunu gösterir bir istek namaz, sonraki paragraf olduğunu kim kibirli değil, kesinlikle o, ibadet olur kibirli değil dua etmek istiyorum.

Böylece tehdit kibirli olarak namazı terk insanlara hitap etmektedir ve bu tür suçları işlemekle olanlar, o kafirler vardır. Nedense dua duymayanlar gelince, o tehdide maruz kalmaz. Ancak savunan argümanlar yeterince dua çünkü bırakarak daha hala daha iyi dua çarpın. [Feth Bari 11/98].

Nu'man ibn Beşir itibaren Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in söyledi:

Ve o âyeti okudu: "Namaz ibadet Anlamı": "ibadet övünme kim Şüphesiz bu". [Mü'min: 60].

İmam Hafız İbn Hacer, İmam At-Thaibi söyledi söyledi: Numan dil anlamında anladım yukarıdaki hadis, dua etmek anlamına gelir Should teslim tutum göstermek ve tavsiye ibadet değil, çünkü Tanrı'ya gerek ama teslim ve Yaratan'a teslim ve ihtiyaç hissetmek için tanrıya. Bu nedenle Tanrı sözleriyle ayetin bir son vermek: "Gerçekten de, ibadet övünme olanlar". Bu ayette göndermek ve Allah'a teslim etmeyenler kibirli insanlar olarak adlandırılan, yani ibadet öncelik olması dua ve dua etmez olanlara bir tehdit dokunulmaz. [Feth Bari 11/98].

Not:
Okur Hadis:

"Bu şu anlama gelir: Namaz ibadet orijinal çekirdek" [Hadis şüpheli!]
[Didhaifkan Al-Albani, Ta'lîk 'ala Misykatul Masabiih 2/693 sayılı 2231]

[2]. Namaz Ebu Hureyre'den Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dediğini itibaren, Allah katında en asil ibadet:

"Anlamı: dua daha Allah'ın en soylu bir şey yoktur". [Sünen At-Timidzi, bölüm Kutsama 12/263, Sünen-i İbn Mâce, bölüm Benediction 2/341 sayılı 3874. Müsned Ahmed 2/362].

Şeyh Al-Mübarek Furi hadisin anlamı şey karşılaştıran madde ile uygun olmalıdır, çünkü ibadet (konuşma), namaz daha Allah katında daha değerlidir qauliyah şey olduğunu söyledi. Tanrı'nın sözüne aykırı değildir Öyle ki dua en önemli badaniyah ibadet kavramı olduğunu söyledi.

"Bu şu anlama gelir: Şüphesiz Allah katında sizin aranızda asil içinizden en dindar" dedi. [Al-Hucurat: 13].

[3]. Ebu Hureyre'den Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dediğini hadis dayalı namazı terk edenlere karşı Tanrı'nın gazabı.

"Anlamı: Allah'ın sormayın olanlar, Allah'ın memurkainya olacak." [Sünen At-Tirmizi, bölüm Benediction 12 / 267-268].

"Yukarıdaki hadiste anlamı Tanrı'nın sormuyor o, sonra da öfkeli olurdu ve onun uşağı sorulduğunda tam tersi O çok memnun oldu": İmam Hafız İbn Hacer, İmam At-Thaibi söyledi söyledi. [Feth Bari 11/98]

İmam El-Mübarek Furi namazını terk kişinin kibirli olduğunu söyledi ve Allah için hiçbir ihtiyacı hissettim.

At-Thaibi İmam daha sonra kim o zaman öfkesi hakkına sahiptir, Allah'a dua etmez, onun hediye için sorulduğunda Tanrı memnun olduğunu söylüyorlar.

Yukarıdaki hadiste itibaren uzakta Tanrı'nın gazabından bir zorunluluk haline geliyor biridir çünkü Allah'a bir hizmetçi için başvuru, başta büyük yükümlülük ve olduğunu göstermektedir. [Mura'atul Mashabih 7/358]

[4]. Namaz alaihi sellem'in dedi Salman Al-Farisi radi 'Peygamber sallallaahu anhudan' hadis dayalı, Tanrı'nın eylemlerini reddetmek mümkün.

"Bu şu anlama gelir: Kimse dua dışında kaderini kurtulamazsın." [Sünen At-Tirmizi, Kader bölüm 8 / 305-306]

Şeyh Al-Mübarek Furi soru kaderi dua ve namaz bağlıdır kader kader nedensellik sorunu aykırı değildir, çünkü bir şeyler oluyor ya da oluşma nedeni olabilir, çünkü tamamen reddedilmiş olabilir kader de dahil olmak üzere başka bir şey olduğunu söyledi. Felaketi önlemek için dua örneği, hem de doğal afetler vardır. Belki dua mukadder birisi yani etkilenmiş ve o dua, eğer dua, bir kalkan ve bir ok gibi bir felaket gibi yani, etkilenmiş olabilir. [Mura'atul Mafatih 7 / 354-355].

"Biz sık sık insanlar senden duymak: Ey Allah'ım bizim kader yalvarıyor değildir değişmiş olacak, ama biz kadere yumuşaklık sormak dua caiz olduğunu var..?" Şeyh Uthaymeen istendi

Cevap:
Namaz yasak çünkü böyle dua edin ve yukarıdaki hadiste belirtildiği gibi gayrimeşru kaderini değiştirebilir. "Ey Allah'ım bana ne istediğini Takdirkanlah ama kadere yumuşaklık vermek": Tanrı'ya karşı böyle dua ve sanki demek insanlar bile.

Böyle dua olarak görev yaptığı dua giderilmiş dua insanlar, Should: Ey Allah'ım biz lütuf sormak ve biz azap size ve dua semisalnya sığınırım. Biri kendi kaderini değiştirdi değil Tanrı'ya dua, sonra dua kaderi değiştirebilir ve bu kader nedeniyle sadece dua değiştirilebilir olabilir iken faydaları nelerdir. Önemli olan dua üzerinde olmamalıdır ve dua onu tavsiye gerektiğini duydum herkes gibi kaçınılmalıdır olmasıdır. [Liqa 'Babul Maftuh 5 / 45-46]

5]. En savunmasız insanlar mümkün olmayanlar diye sallallaahu 'alaihi sellem'in söyledi Peygamber hadis dayalı dua etmek vardır.

"Anlamı: Zayıf insanlar dua ve en curmudgeonly kişi bıraktı olanların bir kişinin selam karşı kapmak are". [Al-Haitsami, kitap Majma 'Az-zevaid. Thabrani, Al-Ausath. Al-Mundziri, At-Targheeb kitap dedi ki: sanadnya (iyi) ve sahih el-Albani, As-Silsile el-Shahihah 2 / 152-153 sayılı olarak sınıflandırılır Jayyid 601].

İmam Manawi Ne o 'an-naasi Ajazu en kör vizyon zayıf zihinleri ve kalpleri ve ne Min kasıt' ile kastedilen bir reklam-dua'i zayıf 'ajzin özellikle sıkıntı zamanlarında Tanrı sormak ve böylece söyledi Onun komut bıraktı çünkü dua çok hafif bir iş olduğunda Tanrı'nın gazabını getirebilir. [Faidhul Qadir 1/556].

Uzman şiir söyledi.
Adam, memintalah istedi olmayın
Onun kapının Essence kapatıldı değildi.

Ona sormayın Allah öfkeli olacak,
İnsanlar kızgın iken sık sık istenirse.
dua etmek daha iyi değil kavramına bir çürütme yukarıdaki şiir.

[6]. Allah Subhanahu wa teâlâ dua buyurdu, dua sol bir Allah'ın emirlerine karşı ve kim araçları yürütürken onun komutu yerine getirmiştir. Allah Subhanahu wa Ta'ala diyor.

"Anlamı:. Ve kullarım sana, daha sonra (cevap) Beni soruyorlar, ben yakınım ben o bana yalvardı ne zaman dua kişinin talebini kabul, sonra onları Ku (herhangi bir komut) karşılamak, izin ve "Onlar gerçeği her zaman böylece onları bana iman edelim. [Bakara: 186].

Şeyh Sa'di söyledi yukarıdaki paragraf sahabeden sorusuna cevap olarak sallallaahu 'alaihi sellem'in sordular: Allah bu yüzden fısıltıyla yalvardım kapatırsanız, Ey Allah'ın Elçisi ya da biz bağırarak onu aramak çok böyledir? Sonra ayet Tanrı'yı geldi. [Tefsir At-Taberi ve didhaifkan İmam Ahmed 3/481 tarafından].

"Kullarım sana, daha sonra (cevap) Beni ilgilendiren sorduğunuzda, ben yakınım." Allah-Görme Essence olduğundan, bilendir ve göz ve kalp All-Seeing gizli gizli bir şey, doğru belirlemek ve değişir. Tanrı da hep isteği vermek mümkün sormak ve onun kullarına kapatın. Sonra Tanrı dedi ki: "Ben o bana yalvardı ne zaman dua bir kişinin isteği hibe".

Namaz iki çeşit, yani dua ibadet ve şefaat biridir. Kulu, Allah'ın yakınlığı olmak üzere iki çeşit ayrılır; Kulu ile yaptığı yaratıklar her ve yakınlığı ile O'nun bilgisi yakınlık her uygulamayı vermek ve onlara yardım Taufik için.

Bir kalp o tevazu 'ile Allah'a dua eder ve hukuk kurallarına uygun olarak dua ve böyle bir namaz yasak ya da semisalnya gıdalar yemek olarak kabul edilir engel bulunmadığından herkes, Tanrı isteğini yerine söz verdi. Her iki sözleri ve eylemleri, Allah'ın komutunu yerine onun yasağı terk olarak terkabulnya dua neden dua kabul olacağına inanıyoruz şeyler eşliğinde Özellikle. Sonra Allah diyor ki: "O, onları (emir) Ku ve gerçeği her zaman, böylece, Bana iman hedaklah buluşalım".

Bu dua insanlar sadık rehberlik almak ve iyi işler yapmak ve kötülük ve iğrençtir kaçınmak gerçeği olacağı anlamına gelir. [Tafseer el-Sa'di 1 / 224-225].

[7]. Zarkasi İmam dua konsantrasyon ve düşük tutum, itaatkâr, kulluk gösterdi ve Tanrı'nın ihtiyacı ibadet meşru ihtiyaçlarını olur hatta bu yüzden büyük ibadet olduğunu hissediyorum söyledi.

Allah onun namazını verilmiş olsa, dua edenlere ödül vaat ediyor.

[8]. Allah'ın büyüklüğünün kalbinde yüceltilmesi duygusu kaldırdı ve geri günahkârların onun durdurulmasıyla gitmek istedim Allah'ı hatırlamak kendini meşguldü edilir dua etmek. Genellikle kapıya vurma almak için büyük bir şans var, bu yüzden bir çoğunlukla kapıyı çalmak isteyenler, o zaman dedi bu yüzden girmek için izin verilecektir söyleyerek vardır: "bir şey verilmesi daha iyi dua fırsatı göz önüne alındığında".

[9]. Birçok Salam aleyhisselamın Hz İbrahim 'hakkında araştırır Allah'ın sözü olarak, afetler ve felaketler önlemek için dua:

"Anlamı: Ve umarım ben Rabbime dua kırıklığına olmayacaktır, Rabbime dua edeceğim." [Meryem: 48]

Ve Peygamber Zekeriyya aleyhisselamın Salam hakkında Allah'ın sözü.

"Bu şu anlama gelir: Dedi ki: 'Rabbim, kemiklerim zayıf olmuştur ve başımı gri saçlı ile kaplıydı ve ben sana, Ey Rabbim dua asla hayal kırıklığına oldum". [(Meryem: 4) Al-Azhiyah fi Ahkamil Ad'iyah şeyler. 38-42].

[10]. Bazı insanlar sadece bir veya iki kez ve bir kez verilen değil dua, sonra dua durdurun. Böyle bir eylem açıkça bile o sürekli Allah'ın hibe onun namazını tekrarlamanız gerekir hatalı eylemdir.

Ebu Hureyre'den Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in söyledi.

Dedi; ".? Anlamı: Benediction hizmetçi her zaman acele bir şey için günahkâr veya fesih akrabaları soran değil ise verilmiş, ya da olacak sordular: acele nedir o yanıtladı" Sonra o da namaz terk üzgün hissettim, verilmiş değil birçok kez dua etti. "[Sahih-i Müslim, Zikir wa kutsama 4/87 Kitabı].

İmam An-Nevevî göre soru pişman dua bırakarak oldu. [Şerh Sahih Müslim, 17/52].

Sonra bir hizmetkar sıkılmak ve his onun duasını verilmiş değildi dua etmeye devam etmemelidir olmalıdır. Bir konuşmasında: "Ben birçok kez dua ettim ama verilen değildi".

Şeyh Al-Mübarek Furi Şeyh Al-Kari söyledi söyledi.:. "Cümlesinin anlamı benim namazı sonuçları görmeye değil Bazen yavaş onun duası verilen veya cesaretini namaz hem kınanması olduğu akılda tutun, namaz terkabulnya için belirli bir zaman olduğunu hissediyorum, Kırk yıl sonra, Tanrı'nın yeni sonuca tahrip Musa ve Harun, bu nedenle Firavun'un dua. Allah'ın rahmetinden umutsuzluk "sürece kafirler üzerine olmayacak rivayet olarak. [Mura'atul Mafatih 7/348].

İmam Hafız İbn Hacer yukarıdaki hadiste bu nedenle Selef dedi bazı âlimler uygulamaya devam ve bu yüzden teslim tutum parçası için dua umutsuzluk ve Tanrı ihtiyacı Allah'a teslim ve hissediyorum ve etik dua olduğunu söyledi: "Biz daha korkuyor terkabulnya dua engellenmiş yerine dua engellenir".

İmam Ad-Dawudi dedi: "Bu korkulan ki hep dua ancak namaz gerçekten verilmemesi, ya da gerçekten günahların ahiret veya remisyon ceza askıya verilmemiş verilmeyen olduğunu söylüyor kişi".

İmam İbn Jauzi şöyle dedi: "dan daha ciddi faydalar daha pengkabulannya gecikmiş ya da bir şey ile ikame edilebilir, sadık dua reddetti olmayabilir bilin dünyada ya da ahirette dua ibadet olduğu için bir kulu Rabbine dua bırakmaz Should ya istedi. Allah'a ibadet ve teslimiyet yani teslim ". [Feth Bari 7/348]

Aişe radi 'dedi Anha: "Peygamber sallallaahu zaman' Kimden Peygamber Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in bir gece kadar henüz bir şey yapmadım sanki öylesine alaihi sellem'in Lubaid bin A'sham adlı sihirli Yahudi vurdu, dedi dua, sonra dua ve "dua etmeye devam edin. [Sahih-i Müslim, kitap bölümleri Salam Magic 7/14]

İmam An-Nevevî Yukarıdaki hadis afet veya felaket dua çarpın ve Allah'a teslim olmaya devam her kul için vurgulamak olduğunu söyledi. [Şerh Sahih Müslim 7/14].

Ali bin Ebu Talib radi Of 'anhudan Ben savaşmak başladığımda Bedir geri hızla bana savaş görmeyi o zaman ne dedi Peygamber sallallaahu' alaihi sellem'in, o secde ve okuma çıkıyor: Yüce ve Yüksek Ebedi Hayat, O Ey Essence Yüce ve Yüksek Ebedi Hayat Özü, sonra ben "o zaman ben o zaman ben geri gelip tekrar Allah zafer verir ki o ve ben hala dua okumak met yere beni kavga, Peygamber, ben secde bir devlet tanıştım yere tekrar dönmek, savaşmaya geri geldi . [Sünen At-Tirmizi, bölüm 13/78 Namaz. 11/98 Fath Bari sahih İbn Hacer olarak sınıflandırılır]

Ubadah bin Saamit radi itibaren 'anhudan Peygamber sallallaahu olduğunu' alaihi sellem'in söyledi.

"Bu şu anlama gelir:. Kimse Müslüman akrabalarının herhangi bir günah veya fesih dua ederken, o hibe veya semisalnya bunların kötülüğü ortadan kaldıracak Allah'tan başka bir dilekçe ile dünyada Allah'a dua söyleyerek insanların bir adam vardı: ben çarpacaktır Eğer . (dua) Dedi ki: '". Tanrı istedi daha fazla dualarını kabul" [Sünen, bölüm 13/78 Namaz Fath bari 11/98 İbn Hacer tarafından sahih olarak sınıflandırılır-Tirmizi At.].

[11]. Hadis hangi okur.

"Bu şu anlama gelir: Allah ciddiyetle dua edenleri sever." [Hadis, şüpheli olan Al-Albani bu sahte hadis olduğu Lineage Dhaifah dedi 2 / 96-97].


[Jahalatun nas Darul Hak, çevirmen Zaenal Abidin, Lc tarafından yayınlanan Marsyud bin İsmail bin İbrahim Al-Rumaih, p 37-42, tarafından Du'a, namaz içinde Endonezya baskısı hatalar, fid kitaptan kopyalanan.]

No comments:

Post a Comment