!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Sunday, September 20, 2015

Ondersoek (leer) wat geskep is deur God

Die rit is nog nie klaar nie (373)

(Deel 373), Depok, Wes-Java, Indonnesia, September 19, 2015, 02:19).

Ondersoek (leer) wat geskep is deur God

Die eerste vers geopenbaar (geopenbaar) God deur Gabriel melaikat is Iqro opdrag (Read) aan die profeet Mohammed. Dit beteken dat alhoewel die profeet Mohammed in 'n toestand van ongeletterdheid steeds Allah beveel profeet Mohammed te leer, te memoriseer of onthou die kennis van God in die vorm van Koran en Sunnah (al-wysheid).
Binne die inhoud van Al-Koran Allah vertel man wat die aarde en die hele heelal en alle wesens is geskep deur God selfs God het bepaal die lot van alle wesens, selfs die blare val uit die takke reeds geskryf van God in die boek:

"Lawh Mahfuz".

Profeet sallallaahu alaihi wa sallam het gesê: "Allaah het al die lot van alle wesens stel van vyftig duisend jaar voor God die hemel en die aarde". (HR. Moslem nie. 2653).

"Niemand ramp oorval op die aarde en (nie) in julle maar dit is geskrywe in die Boek (lawh Mahfuz) voordat ons dit. Voorwaar is dit maklik vir Allah ". (. QS Al-Hadid: 22).

God het ook die opstel en hou die ster, en alles wat in die heelal, en laat die mens ondersoek albei wetenskaplik en empriris alles wat geskep is deur God, sodat mense toenemend weet kebenaraan Eenheid van God, en die man was net beveel om te aanbid Allah, nie aan ander as Allah of verbied pleeg onttrekken (assosieer vennote met Allah) en verbode gebly heidense.

 (BBC) - nuwe foto's van die ruimtetuig New Horizons NASA vang laagliggende mis vashou aan die oppervlak van Pluto.
Ruwe berge van die planeet Pluto en die vee vlaktes is ook sigbaar is vanaf die foto's.
Prof Alan Stern, hoof van die sending hoof wetenskaplike, het gesê: "Hierdie foto werklik maak jy voel jy is daar, op Pluto, opmeting die toestand van sy eie."
"Maar hierdie foto is ook 'n nuwe ontdekking in wetenskap, die onthulling in detail die atmosfeer van Pluto, berge, gletsers en vlaktes," het hy bygevoeg.
New Horizons opgedoen het 'n baie aandag nadat dit verby Pluto op 14 Julie, op 'n afstand van 12,500km.
(NASAImage copyrightNASA)
NASA topografie wat wissel meer algemeen bekend sedert die New Horizons
Wetenskaplikes sê die mis lewer verdere bewys van die teenwoordigheid van water in Pluto sowel as op aarde, maar behels verskillende tipes van die ys.
NASA ruimtetuig begin data-insameling vir die jaar vroeër hierdie maand, sodat wetenskaplikes om hul topografie Analisia voortgaan.
N nuwe oë van die Crescent Pluto is gestuur om die aarde op 13 September
Dramatiese lig van die son help beklemtoon die dwergplaneet van uiteenlopende terrein en meer as 'n dosyn lae waas in die atmosfeer.

ARTI Gelykenisse in die Koran


Qur'anul al-Karim as 'n gids boek bevat baie nuttige besprekings wat nodig is deur die mens in alle toestande. Byvoorbeeld, in die onderrig metodes en hoe om 'n waarde in 'n mens se hart te sluit. Die metode wat gebruik word is 'n metode wat is eenvoudig en voor die hand liggende. Onder sy metode is om die gelykenisse te maak. Hierdie metode word gebruik om oor te dra van die probleme is baie dringend en noodsaaklik, soos die probleem van monoteïsme en die toestand van diegene wat mentauhidkan Almagtige Allah, onttrekken probleme en voorwaardes van die afgode dienaars, en 'n verskeidenheid van ander groot dade. Die doel is natuurlik om te verstaan en in te skerp edele waardes wat abstrakte op 'n wyse beskryf met iets beton so asof onsigbaar vir die oog. Daarom is dit 'n noodsaaklikheid vir 'n kneg om aandag te skenk en probeer om die doel van die gelykenisse wat verstaan.

OPENBARING EN WETENSKAP vergelyk met reënwater
Allah die Almagtige het die openbaring en kennis dat Allah die Almagtige gestuur om Sy apostels saam met die reën, terwyl die hart is soos om die aarde en die vallei vergelyk. Die invloed van wetenskap en openbaring in die hart vergelyk met die effek van reën op die grond van die aarde. Onder die bestaande landbougrond wat water kan absorbeer en groei van die gras in, soos die hart van die openbaring van Allah Almagtig kan verstaan en dit te laat gebeur in die lewe.

Onder die land was ook 'n grond wat kan water hou, maar plante kan nie tumbuhdi dit. Mense kan die opgegaarde water te gebruik om hul behoeftes, soos drink, bad, eet, en so meer te ontmoet. Dit is permisalan vir die harte van mense wat die openbaring kon memoriseer en hy menyampaikanya ook aan iemand anders, hy kon net nie verstaan nie in diepte. Mense soos hierdie is nog steeds goed, maar die graad onder die graad minded mense in die eerste groep.

Dan is daar ook die land wat nie water hou nie en kan gras groei nie. Dit is 'n gelykenis vir die hart wat glad nie kan voordeel trek uit 'n openbaring, beide in die wetenskap, memorisering of praktyk.

Kant van die vergelyking tussen die lewer en die grond of bo die aarde in die gelykenis lyk so duidelik, so is die ooreenkomste tussen die reën en openbaring. Reën is die bron van die mens se fisiese lewe en 'n bron van voedsel, openbaring en wetenskap as 'n bron van geestelike lewe of die menslike hart.

SIN Tauhid vergelyk boom goed
Allah Almagtige vergelyk ook die sin van eenheid met 'n goeie boom altyd vrugbaar elke keer.

ألم تر كيف ضرب الله مثلا كلمة طيبة كشجرة طيبة أصلها ثابت وفرعها في السماء) 24 (تؤتي أكلها كل حين بإذن ربها ويضرب الله الأمثال للناس لعلهم يتذكرون

Het jy nie sien hoe God 'n goeie sin gelykenis gemaak het soos 'n goeie boom, sy wortels is stewig en sy takke (Towering) in die lug, die boom gee sy vrugte in elke seisoen deur die toestemming van die Here. God gelykenisse maak dit vir die mens, sodat hulle altyd onthou. [Ibrahim / 14: 24-25]

Net so Tawheed boom wat geplant is in 'n mens se hart. Hy sal ook voortgaan om vrugte of voordeel te dra. Onder die vrugte van Tawheed dws goeie bedoelings, edel moraliteit en goeie dade. Hierdie voordele is nie net gevoel deur diegene wat Tauhid, maar ook waargeneem deur ander.

Die Heidene gelykgestel met SPIDER
Allah Almagtige vergelyk politeïsme en die afgode wat skuiling soek na ander as Allah Almagtig as brei spinnekop nes. Omdat spinnerakke is die swakste nes [2], sodat sy optrede maak neste sal net maak dit swakker.

مثل الذين اتخذوا من دون الله أولياء كمثل العنكبوت اتخذت بيتا وإن أوهن البيوت لبيت العنكبوت لو كانوا يعلمون

Die gelykenis van diegene wat anders as Allah beskermers te neem, is soos 'n spinnekop wat huis maak. En inderdaad die swakste huis is die huis van die spinnekop se as hulle maar geweet. [al-Ankabut / 29: 41]

Net so is die afgodedienaars wat ander as Allah Almagtig beskermers te neem. Dit sou net hulself te verswak, omdat sy hart breek 'n verhouding met Allah Almagtig. Hart soos hierdie sou baie kwesbaar van alle kante, tesame met die afhanklikheid van die skepping, dan sal hy meer broos wees. Hy het gedink die dier kan baat en red hom van gevaar, maar het nie.

Natuurlik baie verskillende toestande met die hart toestand van die Moslems wat net staatmaak op Allah Almagtig. Sy hart is sterk volgens die krag van die geloof, tauhidi en afhanklikheid van Allah die Almagtige wat alles gereël. Eensgesinde Moslems wat gepleeg is en bo die reëls van sy geloof. Woorde en dade bly goed, vry van slawerny wesens, nie heeltemal vertrou op hulle.

Dit is in teenstelling met die afgodedienaars vergelyk met die dowe stom weer, wat net 'n las. Hy kan nie goed bring, hoewel gegewe die verskillende riglyne. Sy hart was altyd afhanklik van die wil van wesens, dus indirek is verslaaf en het geen vryheid. Ook diperumpamakan deur Allah Almagtige aan die mense wat val van 'n hoogte en word getref deur voëls en selanjut geskeur opgeskeur uit vorm.

حنفاء لله غير مشركين به ومن يشرك بالله فكأنما خر من السماء فتخطفه الطير أو تهوي به الريح في مكان سحيق

Met opregte aan Allah, niks met Hom te assosieer. Enigiemand wat enigiets aan God toeskryf, is dit dan asof uit die hemel val en getref deur 'n voël, of die wind na ver plekke. [al-Hajj / 22: 31]

As alles wat hulle oorweeg god het byeengekom om die meeste van die klein wesens wat vlieg hulle sal nie in staat wees om dit te doen. So, wat as hulle alleen? In plaas van die skep van vlieë, herstel en te herwin kos geneem selfs hulle kan nie vlieg nie. Is daar enige nadele erger as dit? Is daar onkunde is erger as onkunde van die Heidene? Hierdie toestand word vererger deur die baie gode aanbid wat hulle veroorsaak nie moontlik wen die plesier van dit alles. Mense soos hierdie is altyd geteister deur smart en lyding wat herhaaldelik getref.

Het die Heidene besef die meeste van hierdie euwels, sou hy probeer om homself te red uit die verskillende euwels wat. Hy sal ook bewus wees dat gedurende hierdie tyd het hy hulle gedagtes verkwis ná ongeag hul godsdiens. Dit is strydig met die Moslems wat hulself net wy aan Allah Almagtig. Hulle harte is stil oor die godsdiens van die waarheid. Hulle besef ook dat die vrugte baie beter dat die ewige geluk in die lewe is ook die ewige verkry sal word.

Amal 'n kneg is soos GARDEN
In 'n ander gelykenis, Allah die Almagtige vergelyk dade soos tuin.

ومثل الذين ينفقون أموالهم ابتغاء مرضات الله وتثبيتا من أنفسهم كمثل جنة بربوة أصابها وابل فآتت أكلها ضعفين فإن لم يصبها وابل فطل والله بما تعملون بصير

En iets in die vorm van diegene wat hul rykdom te spandeer op soek na die plesier van Allah en vir die fermheid van hulle siele, soos 'n tuin wat is geleë op 'n plato wat natgemaak deur reën, dan is dit bring sy vrugte tweeledig. As swaar reën nie water nie, dan ligte reën (voldoende). En Allah kyk wat julle doen. [al-Baqarah / 2: 265]

Allah Almagtige noem 'n daad gedoen met opregtheid, netto van alles wat 'n tuin geleë soos die beste plek, net die wind en die son, en nie kort op die water voorrade kan ruïneer. Sodanige grond hoewel nie geraak deur swaar reën, byvoorbeeld, slegs 'n drup dan is dit genoeg om dit 'n vrugbare groei media te maak. As hierdie elemente voldoen word, dan natuurlik die gevolglike vrugte sal baie bevredigend wees, die blare is dig en skaduwee en koel lug. Die eienaar sal altyd die resultate maai sonder om bekommerd.

Maar as hulle getref deur droogte of ramp getref en verbrand.

أيود أحدكم أن تكون له جنة من نخيل وأعناب تجري من تحتها الأنهار له فيها من كل الثمرات وأصابه الكبر وله ذرية ضعفاء فأصابها إعصار فيه نار فاحترقت كذلك يبين الله لكم الآيات لعلكم تتفكرون

Is daar iemand onder julle wat graag 'n tuin van datums en druiwe wat onder riviere gevloei het; sy het in die tuin van alle vorme van vrugte, dan kom die ouderdom van die man wat hy was om kinders wat nog klein is. Toe het die wind plaas groot vuur wat en verbrand. So Allah verduidelik sy verse vir jou sodat jy daaroor dink. [al-Baqarah / 2: 266]

Dan is dit 'n gelykenis van mense wat 'n praktyk te doen en dan het hy iets wat skade en vernietig wat hy gedoen het, soos onttrekken, nifaq of ander onsedelike dade wat kan uit te wis die beloning. Hoe om te verloor!

Van hierdie gelykenis, kan ons aflei dat mense wat geen geloof soos mense wat nie 'n tuin het nie.

Kant van die vergelyking tussen die liefde en die tuin is die gehalte van 'n gebied grootliks beïnvloed deur die toereikendheid van water, grondvrugbaarheid en vriendelikheid plek. So ook met dade. Dade is sterk beïnvloed openbaring as voedingswaarde lewer. Toe die oortreder ook aan al die vereistes van die ontvangs van die liefde dat bevredigende resultate lewer voltooi.

En nog baie perumpaman aangebied deur Allah Almagtig in die Koran. Verskeie gelykenis kan slegs verstaan word deur mense wat verstaan. Wanneer hierdie gelykenisse toegepas word om 'n diperumpamakan, dan sal alles duidelik blyk.

(Aangehaal uit die boek van Al-Qawâidul hisan, Sheikh Abdurrahman bin Nasir as-Sa`di, Reël 22)

[Gekopieer vanaf die tydskrif uitgawe van As-Sunnah 01 / Jaar XV / 1432H / 2011. Gepubliseer Lajnah Istiqomah Surakarta Foundation, Jl. Solo - Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196]

No comments:

Post a Comment