!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Monday, October 12, 2015

Vend të preferuar turistik i botës.

Udhëtim nuk u përfundua (379)  (Pjesa 379), Depok, West Java, Indonezi, 6 shtator, 2015 1:40). Në fillim të vitit 1982, pasi kam lënë si nëpunës civil në Drejtorinë e Përgjithshme të Arsimit të Lartë të Ministrisë së Arsimit dhe Kulturës, hera ime e parë duke vizituar apo të udhëtojnë jashtë vendit, për shkak se ata duan shkollën në Universitetin Shtetëror të Kalifornisë, Fresno, Kaliforni.  Shoqëruar atin tim dhe nënen dhe nëntë vëllezërit dhe motrat e unë përmes Halim Perdana Kusuma Aeroporti Ndërkombëtar, kur Indonezi nuk ka aeroport Soekarno-Hatta. Kur unë hipi në aeroplan i Japan Airlines (JAL) Jumbo 747, një pjesë të madhe avion me dy nivele, ndalese rrugë në Changi Airport, Singapor dhe Narita Airport, Tokio, para se të vazhdoni drejt fluturimit San Francisco Tokio. Nga San Francisko unë hipi në aeroplan në qytetin e Fresno Air Kaliforni. Në aeroport Fresno, unë e kam zgjedhur deri prindërit e mi adoptues Bob cung dhe gruaja e tij (Dee), sepse unë jetoj në këtë familje për disa muaj, para se unë u zhvendos në banesë është ngjitur në Xhaminë Fresno, i cili ndodhet vetëm 50 metra larg nga kampusi i California State University, Fresno.  Kuptohet Indonezi (Xhakartë), kur ajo nuk është modern siç është tani, jo shumë kompleksesh (treg super), nuk ka asnjë taksë rrugore, kështu që kur unë u ndal në tranzit në aeroplanë ndryshim Changi Airport Jal të tjerët, edhe pse vetëm tre orë, unë e përdorin rreth aeroportet Changi , Kur aeroport modern Changi tashmë, nuk është një mënyrë për të ecur, shkallët e avionit trungu dhe kompleks pazar plot jetë e mbushur me një shumëllojshmëri të produkteve që nuk kanë në pronësi Halim Perdana Kusuma.  Unë kisha admiruar kecanggigan dhe në fillim të moderne në aeroport Changi, unë si vijnë nga një fshati të madh (Xhakartë), ndaj shtetit të qytetit si Singapori. Unë u drejtuan në Tokio nga Singapori, rastësi e informacionit të shkoj në aeroplan, çdo i huaj i cili tranzit në Tokio, ata ishin të dhënë një vizë të lirë për të vizituar Japoninë për tre ditë. Çdo peumpang JAL drejt vendeve të huaja dhe transit në Tokio, dha nga objektet Jal qëndrimi falas për tri ditë në Hotel Nikko Narita.  Unë shfrytëzoj këtë rast për të vizituar objekte të ndryshme turistike në qytetin e Tokios. Kur ai e parë u ul në aeroportin Narita ka hyrë në pranverë, e cila është vetëm dimër përhershme, këtu unë të ndjehen një ndjenjë të freskët (të ftohtë) ishte i pari në vend me dëborë si Japonia. Nga aeroporti Narita ne hipi në një anije majorë autobusëve qytetet Tokio (Qyteti agimit), deri në qytetin e qytetit agim të Tokios, ne jemi të regjistruar në agjenci turistike lokale që nxorri të shikojmë në tërheqjet turistike të ndryshme në Tokio, duke filluar nga rritja NHK Kulla, ngasin një turne varkë lumi që ndan qytetin e Tokios, ku artizanale për të bërë perla artificiale, pallati perandorin japonez së, ku çaj Warung, dhe vende të tjera turistike. Unë e admiroj nga Tokio (tani ka një popullsi prej 40 milionë, neto e tij një herë, si dhe qytetet e tjera që kam vizituar ndonjëherë të tilla si Osaka. Nga Osaka në Tokio ne një vrap të shpejtë në tren. Tokio edhe pse me popullsi të dendur, unë rrallë ndeshen me bllokimet e trafikut në rrugë (Traffic Jam) , ndoshta për shkak Tokio tashmë ka një sistem të sofistikuar të transportit publik, duke filluar nga metro (nën rrugë), trenat hekurudhë me një shinë dhe objekteve të tjera të transportit publik janë të trafikut të mirë dhe të mirë-organizuar. Udhëtimi Të tjera ndonjë gjë që bëra ishte në margjinat e verës, zakonisht kampuset në muajin qershor (verës), studentët mund të jetë jashtë, dhe për studentët që duan të vazhdojnë kolegj (afat-shkurtër) është e lejuar gjithashtu. Unversitas zakonisht studiojnë në SHBA ka katër semestra, semestri dimër, pranverë, verë, vjeshtë dhe gjysma e sezonit. Në semestrin e verës në vitin 1983, unë manfatkan për të ecin përreth Amerikë. Herët në verë unë hitchhiked studentët private të studentit nga Malajzia (Hishamuddin), ai studioi në Fresno shpenzimet e vetë në vend të bursave Mara. Nga Fresno në San Francisco për të marrë tre orë, një veçantisë së këtij qyteti është arkitektura e banorëve të shtëpisë, aty u ndikuar nga kultura arkitektonike e Gjermani, Francë, Holandë, Irlandë dhe kulturën e origjinës europiane tjetër, duke e ditur se qyteti është i banuar nga njerëz që vijnë nga shumë kultura të ndryshme të Evropës , gjithashtu e Kinës (China Town), Filipinet dhe shumë vende të tjera.  Nga San Francisko ne eksplorojnë bregdetin e Kalifornisë, në qytetin e Los Angeles, rreth pesë orë, në këtë qytet kemi marrë për të Disney Land dhe shumë vende të tjera turistike. Unë kurrë nuk e mori në qytetin e San Diego, këtu ne mund të shohim Bota e Detit dhe turizmit të tjera detare. Muaj deri në dy dhe një verë e treta unë u përpoq udhëtuar duke përdorur një autobus (Grey Hound), me bileta sezonin biletë të vlefshme dy muaj, që do të thotë se biletat sezon ky autobus ne mund të ndryshojmë-ndryshimi në terminalin e autobusëve pa blerë një biletë të re. Itineraret ne jemi FRESNO në Los Angeles, nga Los Angeles ne u drejtuan për Tucson dhe qytetin e Phoenix në Arizona, pastaj në Dallas dhe Hjuston, Teksas, në Teksas ne u drejtuan për në qytetin e El Paso, El Paso ne kaloi në qytetin Trijiudad Juarez (Meksikë). Nga Teksasi ne u drejtuan Albuqaque, Alabama para se të nisej në Misuri, dhe vazhdoi në Virxhinia, në qytetin e Filadelfias, para në qytetin e Nju Jorkut. Çdo qytet dhe turistike vende në shtetin ne jemi duke marrë kohë për të parë atë, nganjëherë për shkak se nuk ka transport publik ne të ndaluar kemdaraan personale ndaj vendeve turistike (rrëmbimi).  Në atë kohë, turistë të huaj ende janë të lejuara për të ngjiten Statuja e Lirisë deri mbi kokën e statujës (tani e ndaluar). Kur ajo ishte ende aty WTC ndërtesë binjak, kati i lartë është dhënë për turistët. Para Filadelfia, ne ishim në gjendje për të vizituar Uashington DC. Gjatë udhëtimit të gjatë që unë vetëm fjetur në stacionin e autobusëve GShASh autobus, vetëm lënë gjërat e mia në një dollap me kyç atje, dhe objektet e tualetit për larjen në këtë stacion. I kalojnë natën (të qëndrojnë në hotel), kishte kur ai mbërriti në Nju Jork, duke qëndruar në hotel të rinjve një-dhjetë, pasaportave dhe me vlerë të depozituara në frontin e zyrës. Kuptohet dhomat e zëna nga turistët riu nga Franca, Gjermania, Meksika dhe vende të tjera, (kohë ajo kushton $ 3 per qëndrim natë shumë të lira sidomos kur kursi i këmbimit ishte $ 1:. Rp 500, - Kur në qytetin e Memphisit pamë shtëpinë që e bëri Elvis Presley Muzeu. Në Grey Hound Autobus turne kemi lënë gjurmë në shtetet jugore në Nju Jork, Browse shtetet e veriut përpara se të kthehej në Fresno. Ndryshe nga Shtetet e Bashkuara, i cili është shumë i gjerë (50 shtete), ndërsa vendet evropiane janë vend relativisht i vogël, si vendi që kam vizituar ndonjëherë të tilla si Holanda, Gjermania, Austria, Hungaria, dhe Spanja. Në këtë vend kemi vizituar tempay shumë atraksione, të tilla si Berlin, Humburg, Amsterdam, Hagë, Budapest, Vjenë, Madrid, Sevilla, dhe vende të tjera turistike të tilla si zonën ku Islami dikur sunduar mbretëritë në Spanjë dhe vende të tjera turistike.  Udhëtuar në SHBA është i ndryshëm, nëse kemi përdorur autobusin, që në Europë ne i përdorim më shumë trena. Nëse gjatë SHBA-ne, nëse doni të hani ushqim i drejtë që të shkoni në dyqan (mini market), që i përkasin muslimanit lokal ose një musliman nga Pakistani, India dhe Lindja e Mesme dhe Afrikën e Veriut, pastaj në Evropë për turistët myslimanë zakonisht vizitojnë retaurant (restorant) që menaxhuar nga muslimanët lokale apo myslimanëve me origjinë turke janë përhapur gjerësisht në Evropë, veçanërisht Gjermania dhe Franca.  Vend të preferuar turistik në Duna Pushime sigurisht që është një gjë shumë e këndshme, sidomos nëse planifikojnë të kalojnë pushimet e tyre jashtë vendit. E pra këtu unë do të diskutojnë vendet turistike me interes rreth Botës.  JAPANESE shumë vendit qershi i objekteve udhëtime në Japoni duhet të jetë kënaqësi. Ka kaq shumë vende të Japonisë ishin interesante dhe me vlerë një vizitë. Nëse keni ndërmend të merrni atje, nuk është një shumë mjaft e shërbimeve udhëzues turne që do t'ju çojë për të shijuar bukurinë e Japonisë. 1.Ueno Park me e famshme lule qershie japoneze janë shumë të bukur. Në qoftë se ju doni të gëzojnë bukurinë e kësaj lule, vijnë në Ueno Park në pranverë të vitit që ka ndodhur rreth muajit mars deri në maj. Ueno Park ishte vendi më i famshëm dhe ka qenë vendi i turistike më të dëshirueshme të Japonisë për të bërë Hanami, domethënë një piknik duke shijuar lulëzimi i lule qershi.  2. Fuji-Q Highland Turizmi Japoni kjo formë një nga parqet dëfrim që shërbejnë rides më emocionuese, njëra prej të cilave është një slitë rul që është shumë e lartë me një trajektore të gjatë. Ueno Park ishte vendi më i famshëm dhe ka qenë vendi i turistike më të dëshirueshme të Japonisë për të bërë Hanami, domethënë një piknik duke shijuar lulëzimi i lule qershi.  3. Disney Resort, Tokio një amusement park ndërtuar në qytetin e Tokios, Shumë e nget që ne mund të gëzojnë këtu, po ndoshta jo shumë të ndryshme nga ato në Dufan Ancol, Xhakarta, Indonezi Amusement emri i të cilit nuk mund të ndahet nga pemaianan Air, Fluturues, Coster, mund të jetë vetëm një vend që e bën atë më tërheqës në Japoni. Por, kur shihet nga emri "Disney" duket më i plotë.  NETHERLANDS  Holanda nuk është i njohur vetëm për helikopter vetëm. Holanda është një nga tërheqjet turistike të njohura në botë. Nuk ju mund të ndjeni qetësi e mjedis natyror në vendet qiellore. Njerëzit atje janë shumë miqësore dhe të këndshme. Ju lehtë mund të mbrojnë objektet e pushime me qira. Zgjedhja tilla si shtëpitë me qira pushime, duke ndihmuar ju për të ulur koston e qëndrimit tuaj. 1. Volendam Një tërheqje e famshme turistike në Holandë është për Valendam., Ku ne mund të marrë fotografi me 'Londo' kostum ala peshkatarëve shkollës së vjetër. Po, e kaluara Volendam është një fshat peshkimi, por tani është bërë një nga tërheqjet për turistët të huaj që vizitojnë Holandën. Volendam është e vendosur në Ijsserlmeer kufi ujërat e Detit të Veriut. Nëse nga Amsterdam Aeroporti Ndërkombëtar Schipol është rreth 30 km dhe nga qyteti në vetvete Amsterdaam është rreth 20 km. Fillimisht Volendam është në zonën e portit të Edam, një qytet djathë-prodhimin në Holandë. Kur Edam ndërtuar portin e vet, Volendam pastaj u shkëput dhe formoi në një fshat peshkimi Volendam. Atmosfera dhe shtëpitë në Volendam ishte e bukur, të pastër dhe të mirëmbahen mirë. Megjithëse shtëpi të vogël pak dhe së bashku, pronarët shumë të dukshme e shtëpisë duhet të kenë kujdes për shtëpinë dhe lingkungannnya mirë. Dikur 2. Keukenhof, Lisse Një nga atraksionet turistike në Holandë të cilat janë gjithashtu me vlerë për të vizituar është Keukenhof, pamjet si kopsht botanik apo kopsht lulesh. Tërheqjet holandezë kjo e vendosur në qytetin e Lisse, Keukenhof është e vendosur në jug të Holandës, përkatësisht në qytetin Lisse, rreth 30 minuta me autobus nga Amsterdami. Park me një sipërfaqe prej rreth 80 hektarë, kjo është edhe më e madhe kopsht lulesh në Evropë, kështu që ajo u mbiquajt Kopshti i Europës. Jo çuditërisht, Keukenhof është bërë një nga destinacionet turistike më të njohura në Holandë. Bazuar në informatat e kam marrë, çdo pranverë më shumë se shtatë milionë lule ishin edukuar për të tërhequr vizitorët. Duhet të theksohet se jo vetëm tulips mund të jenë të gëzuar, por edhe lloje të ndryshme të luleve të tilla si hyacinths, daffodils, madje edhe orchids. Më shumë se 800.000 vizitorë nga brenda dhe jashtë vendit të vijnë në këtë park çdo vit. Për dashamirët e luleve dhe dashamirët e fotografisë, ligji "e detyrueshme" për të vizituar Keukenhof. Dhe sigurohuni që ju të sjellë një aparat fotografik për të kapur bukurinë e këtij kopsht lulesh. 3. Canal Cruise, Amsterdam Amsterdam është destinacioni më i vizituar në Evropë me miliona vizitorë të cilët vijnë për të eksploruar qytetin e bukur çdo vit. Ky është një qytet shumë të mirë-planifikuar, në shekullin e 17 qyteti është qendra ekonomike e botës dhe sot kryeqyteti partia e Evropës. Kjo nuk është një qytet shumë i madh të gjitha tërheqjet kryesore të qytetit janë lehtësisht të arritshme në këmbë. Ky qytet është një përzierje e përsosur e historisë dhe arkitekturës moderne. Qyteti është krenar për mjedisin e tij tolerant dhe liberal. Statistikisht të folurit Unë jam nuk kanë të dhëna të sakta, por ky qytet tejkaloi qytetet kryesore të Evropës në numrin e biçikleta, kanaleve, urave, teatro, tregjet etj Koha më e mirë për të vizituar Amsterdam Koha më e mirë për të vizituar Amsterdam është korrik dhe gusht, për shkak të klimës gjatë muajve janë më të mirë. Edhe pse nuk ekstrem, Amsterdam është një parajsë për vizitorët gjatë gjithë vitit. Edhe vizituar Amsterdam në offseason është që të ketë avantazhet e veta si ju do të gjeni ulje të mëdha në të gjitha linjave ajrore, hotele dhe restorante. Në Amsterdam ju do të gjeni një numër të festivaleve dhe ngjarjeve të vazhdojnë të ndodhin gjatë gjithë vitit. Në Amsterdam, Holandë, ka një turne përgjatë kanalit të ujit që është shumë mbresëlënëse për turistët. Tour fton turistët zbuluar atmosferën e qytetit të Amsterdamit përgjatë lumit. Emri i turneut që nuk është i huaj për këtë është Amsterdam Canal Cruise.  FRËNGJISHT  Kthehu temën e udhëtimit, këtë herë unë do t'ju them disa pamjeve që duhet të vizitohen në qoftë se ju jeni në shtetin francez. Vendet e mëposhtme janë të nevojshme në turne vijnë kur ju vizitoni në shtetin francez 1. Kulla Eifel, Paris Sigurisht, vendi më turistike të parë tërhoqi vëmendjen e shumë njerëzve dhe me vlerë të detyrueshme vizita juaj është Kulla Eifel. Sepse këtë vend një numër shumë të mira miliona çifteve doni të propozojë, dashuri e shprehur, muajin e mjaltit, etj Eiffel vetë Kulla është ndërtuar në vitet midis 1887 Sampat 1889 për të festuar një shekull e Revolucionit frëngjisht me një lartësi prej 275 metrash. Gjithsesi nuk nyesel deh ardhur këtu veçanërisht duke sjellë partnerin tuaj 2. Louvre, Paris Louvre është bërë më e famshme e të gjitha galeritë e artit, dhe ajo është shtëpi për artit dhe historisë se sa ju mund të shkundur një baguette në. Leonardo da Vinci Mona Lisa (La Giaconda) grin buzëqeshje enigmatike, por ju do të gjeni më shumë se 35.000 copa të tjera këtu, nga antike të artit modern. Tip Bonus: duke shtuar një piramidale Louvre moderne, atraktivitetin e nderit francez me Egjiptin e vjetër (dhe të përdorura si vendndodhjen e The Da Vinci Code). 3. Pallati i Versajës, Versajës Kalimi nga Parisi dhe të brendshme gjejmë Pallatin e Versajës, shtëpinë e mbretërve të Francës deri në La Gijotinë marrin kokat e tyre. Pallati mbetet dhe kjo është një mënyrë e mrekullueshme për të kaluar një ditë me Sallën e Kisha, kopshte madhështore dhe burime dhe i rrethuar nga një qytet që ka disa nga restorantet më të mira në zonën (përfshirë edhe Paris). 4. Riviera franceze, Kanë dhe Monako frëngjisht Riviera është një destinacion i preferuar plazh për të shndritshëm, me disa nga plazhet më ekzotike në botë të mbështetur nga disa prej hoteleve më luksoze, mundësitë ngrënie dhe distractions pazar të gjendet kudo në planetin. Koha është e ngrohtë në dimër dhe e nxehtë në verë, por mos humbasë Festivalin e Filmit të Kanës dhe yjet e botës së filmit në qoftë se ju jeni në të gjitha të jetë e mundur.  ENGLISH  English është jo vetëm i famshëm për vetëm futboll. Por, natyrisht, shumë dyqane historia dhe vendet me interes për t'u vizituar. Në qoftë se ju keni mundësinë për të ardhur në Britani të Madhe, disa nga vendet dhe aktivitetet interesante mund të vizitohen. 1. Kulla e Londrës Kulla e Londrës, të vendosura në qendër të Londrës është një relike e historisë dhe ka shërbyer familjen mbretërore për qindra vjet. Përveç kësaj kulle ka shërbyer edhe si një burg, armaturë dhe madje edhe një kopsht zoologjik. Kjo kullë është gjithashtu në shtëpi për kurorën mbretërore që ju mund të shihni. Kulla është e hapur nga e marta deri të shtunën duke filluar nga ora 10:00 deri 18:00 sipas kohës lokale. Me një tarifë hyrje prej 17 eurosh (rreth Rp..230 mijë) ju mund të vizitoni një nga vendet e vizituara nga shumë turistë këtë. 2. Tower Bridge, Londër Një strukturë dhe vendet më mbresëlënëse në kryeqytet, Tower Bridge në Londër ka qëndruar në Thames që nga viti 1894 dhe është një nga monumentet më të njohur në botë. Këtu ju mund të shihni mekanizmat dhe panelet informacionit shpjegojnë në lidhje me teknologjinë e përdorur gjatë viteve për të mbajtur lëvizjen Tower Bridge. Ju mund të vizitoni këtë vend çdo ditë duke filluar nga ora 10:00 deri 18:30 me pagën 7 euro (rreth Rp.95 mijë). 3. Big Ben Big Ben kullë është bërë kohë që një ikonë e qytetit të Londrës. Një kullë e madhe orë e vendosur në fund veriore të Pallatit të Uestminsterit në Londër Ky është kulla më e lartë e tretë orën në botë. Nëse ju jeni në Londër, ju nuk mund të humbasë mundësinë për të parë orën filloi kurdisur më 31 maj 1859 këtë. Në pikëpamje mbrëmje të kullë të lartë 96.3 metra do të jetë më e bukur, sepse dekoruar dritat e verdhë e artë e Pallatit të Westminster. Big Ben dikur ishte më e madhe kulla katër të njëanshme orë në botë, por pastaj mundi Allen-Bradley Kulla e Sahatit në Milwaukee, Wisconsin, USA.  Emiratet e Bashkuara Arabe Emiratet e Bashkuara Arabe ka dy shtete portreti qytetit, përkatësisht Abu Dhabi dhe Dubai. Përparësitë turistike në pronësi nga Dubai Dubai, sepse mbështetej në tregtinë e shërbimeve dhe investimeve për rritjen ekonomike. Kjo është në kontrast me Abu Dhabi e cila mbështetet në tregtimin e naftës. Kështu që këtu unë kam përpiluar një listë të disa nga tërheqjet turistike më të mirë në  Dubai. 1. Burj Al Arab Burj Al Arab është një hotel luksoz të vendosura në Dubai, Emiratet e Bashkuara Arabe. Burj Al Arab ndërtesë, projektuar nga Tom Wright, arrin një lartësi prej 321 metra, 66 kate dhe është ndërtesa më e lartë është përdorur plotësisht si një hotel. Ndërtesa qëndron në një ishull artificial që ndodhet 280 m në det të hapur në Gjirin Persik. Burj Al Arab është në pronësi nga Jumeirah. Hoteli është përmendur shpesh si yll 7. Ajo është konsideruar si një hiperbolë nga ata që janë në fushën e turizmit. Ajo është parë edhe si një mënyrë për të "rrahur" hotelet e tjerë të cilët quhen ylli i tij hotel 6. 2. Jumeirah Beach Jumeirah Beach është plazhi më i famshëm në Dubai. Ky plazh shtrihet deri në 7 km, e ndarë në shtatë plazhe dhe plazhi secili shtrihet e gjatë për milje. 2 Beach ndërfutur në çdo Park Jumeirah, dhe Wild Wadi. 3. Burj Khalifa Burj Khalifa është një shembull i arkitekturës më të lartë dhe më mahnitëse. Kullat, 153 kate kontakt i lartë qielli në qytetin e Dubait. Ndërtesa përfshin pjesë të hotelit, hapësirë për zyre, apartament banimi me të gjitha objektet e luks. 4. Palm Jumeirah Palm Jumeirah ka gjithçka që ju nevojitet për të shijuar një pushim të pabesueshme. Duke përfshirë edhe emrat e hotelit të njohur botërisht, vende turistike janë të mahnitshme, modës luksoze dhe pazar kompleksesh. Nëse ju vetëm dëshironi të relaksoheni ose të zhyt veten në një pushim të plotë e rekreacion dhe argëtim, ky është një vend me të vërtetë frymëzues për të vizituar. Streets Café Sandwiches në Armeni Armeni është një vend i cili nuk është shumë larg nga vendet e Evropës dhe kështu me Turqinë. Edhe pse vendi është mjaft unike, sepse si shtet e parë të krishterë në botë, por mendon se vendi nuk është parë ushqim në Armeni nuk është shumë e ndryshme nga shumica në përgjithësi si e vendeve të Evropës. Bukë dhe pjatë supë, ose makarona gjithmonë të jetë lehtësisht i arritshëm. Njerëzit këtu gjithashtu i pëlqen për të ngrënë fruta 2. 3. Armeni / Republika e Armenisë 4. 5. është një vend malor në rajonin e Kaukazit të Jugut Euroazisë. E vendosur në pjesën veriore të West Azisë, kufizohet nga Turqia në perëndim, Gjeorgji në veri. Armenia është një unitar, multi-partiak, Birmania demokratike:. Që nga shekulli i 9-të deri në shekullin e 13-të ky qytet ishte kryeqyteti i Mbretërisë së pagane, mbretëria e parë që bashkon rajonet të cilat do të jenë Myanmar moderne. Gjatë shekullit, ka më shumë se 10.000 tempuj dhe faltore Yangon i njohur gjithashtu si Rangun, është kryeqyteti i ish Burma (Myanmar) dhe kryeqyteti i Rajonit Yangon. Yangon është qyteti më i madh në vend me një popullsi prej mbi pesë milionë, dhe është qendra tregtare emri agan Qyteti i Bagan (i quajtur dikur pagane), është një qytet i lashtë (Qyteti i vjetër) e cila gjendet në rajonin e Mandalay në Myanmar / Burma. Që nga shekulli i 9-të deri në shekullin e 13-të ky qytet ishte kryeqyteti i Mbretërisë së pagane, 6. 7. Maynmar 8. 9. është një vend popullsia e së cilës është feja shumicë budiste, por në qytetin e Yangon ne mund të shohim reliket e kishës katolike kishte shumë të vjetër. Katedralja e Shën Marisë është një kishë e vjetër katolike e vendosur në Hotel Room shumëfishtë kapsulë hapësirë, që do të thotë vetëm një copë prej vetëm i aftë vetëm për rebaan gjumë mund të gjenden në disa vende të tilla si Japonia, Singapori apo Malajzi. Hoteli Kapsula ju doni të gjeni natës 10. 11. Hong Kong? 12. 13. shumë vende! me të vërtetë një shumë! Tani ju doni të gjeni një vend të vendosë se çfarë lloj të argëtimit? në qoftë se ju doni të gjeni argëtim si treg të natës me një shumëllojshmëri të gjerë ju mund të shihni nëpër video më poshtë (përveç fotografive si të përshkruara në artikullin e mëparshëm), ky vend është në Nelson Street, kur ju dalje nga stacioni MTR do të ketë udhëzime për të dalë Transporti në Makao nga Hong Kong është gjithmonë aty çdo ditë dhe është gjithmonë aty çdo orë, kështu që ju nuk keni për t'u shqetësuar, shkoni direkt në banak, të blerë një biletë, prisni për orën e nisjes, pastaj shkoi në Macau. Sigurisht ju doni të dini se si për të marrë në Macau nga Hong Kong, shënim i parë është shumë e lehtë. Transporti në Makao nga Hong Kong është gjithmonë aty çdo ditë dhe është gjithmonë atje çdo Makao Makao ose Macau është tashmë një qytet të plotë të argëtuese, e cila është e vendosur në kufizuese provincën Guangdong të në veri dhe përballet me Detin e Kinës Jugore. Qyteti nuk është më një sekret që legalizuar botën kumar vendet më të bukura në botë vendet më të bukura në të famshëm në botë - Botërore janë shumë të gjera me të vërtetë nuk e paramendoni se si shumë atraksione turistike që mund të vizitohet në çdo vend në botë dhe ndoshta në qoftë se ju doni të vizitoni një nga një me siguri merr një kohë shumë të gjatë, dhe madje edhe atëherë, nëse munden. Kur flasim për vendet turistike në botë sigurisht që është shumë e ndryshme dhe gjithashtu ka një bukuri që është e ndryshme, por ka disa që mendojnë se ka disa vende që kanë bukuri të jashtëzakonshme dhe të famshëm në botë, por përsëri në atraksion turistik edhe pse bukuria ka një shumë interesante, por nuk ka shumë vizitorë më shumë do të thotë më pak e njohur në sytë e botës nuk është ajo?, dhe në qoftë se ajo ka një shumë të vizitorëve nga e gjithë bota mund të jetë i sigurt se faqet janë me të vërtetë shumë të njohur. E pra, këtu janë disa nga informacionet më të bukur vend turistik pushtuar nga secili vend sipas sepengatuhan unë tashmë ishte zonave të njohura turistike në botë. 14. 15. 1. Indonezi Kuta Beach Bali 16. 17. Kuta Beach Bali është e vendosur në jug të Denpasar, kryeqyteti Bali e Republikës së Indonezisë ofron bukuri të madhe të bregdetit dhe është i njohur në sytë e botës. 18. 19. Komodo Island 20. 21. I ashtuquajturi Komodo Island është një ishull gjendet shumë kafshë të rralla janë të mbrojtura nga shteti i Republikës së Indonezisë. Në ishullin Komodo që ndodhet në Nusa Tenggara Ishujt pikërisht në lindje të ishullit të Sumbawa përveç shijuar bukurinë natyrore të një ishulli mund të gëzojnë peizazh natyror të kafshëve të egra që janë të rrallë gjetur se dragons. Mount Bromo bukurinë mahnitëse të malit e cila është në pronësi malin Bromo është me të vërtetë të tërhequr turistët vendas dhe të huaj. 22. 23. Mount Bromo 24. 25. mund të takohen në Probolinggo, Lindjen e Java, Indonezi. 2. Japonisë Mount Fujiyama Mount Fuji, vendosur në kufirin e Shizouka dhe Yamanashi Prefektura është gjithashtu interesante për të vizituar për turistët. Malet që kanë karakteristika në fund me një shtresë akulli që është vendet më të bukura turistike në të famshëm në botë. Shumica e vende të bukura në të famshëm në botë 26. 27. Ueno Park 28. 29. Një kopsht i bukur dikur të mbushura me lule tipike të Japonisë bëri një atmosferë të freskët në një turist dhe sigurisht shumë mbresëlënëse. Ueno Park është një kopsht i madh e cila është e vendosur në Tokio të Japonisë dhe është një nga njollat e famshme turistike në botë. 30. 31. 3. amerikane Niagara Falls 32. 33. ujëvarë ka një bukuri shumë të madhe mahnitëse për vizitorët. Ujëvarë që ndodhet në kufirin ndërkombëtar ndërmjet SHBA dhe Kanada është një vend i njohur turistik në botë dhe vizitorët shumë që duan të shohin bukurinë e ujëvarë është shumë i shquar. Grand Canyon Grand Canyon është një kanion i madh të krijuar nga lumi Kolorado. Ky vend turistik është një vend shumë i njohur turistik dhe shpesh vizitohet nga vizitorët nga Negar ndryshme, sepse ai ndjehet bukuria e mahnitshme natyrore nuk do të jetë i kënaqur nëse vizituar këto atraksione vetëm një herë. Antelope Canyon vendi më i bukur turistik në Amerikë ardhshëm është antilopë Canyon, ky kanioni është një vend turistik është gjithashtu shumë i njohur në sytë e botës, me bukurinë e mureve janë ndezur si rrezet e diellit bëjnë vend në brendësi të bëhet shumë e bukur dhe simpatik. Antelope Canyon është e vendosur në Page, Coconino Vendi, Arizona, Shtetet E Bashkuara. 34. 4. Angli 35. Tërheqjet Liqeni i Qarkut turistike në Mbretërinë e Bashkuar kjo është një mal që ka një liqeni të madh, shumë turistë të cilët vijnë për të tërheqjet turistike të tilla si Liqenin e Qarkut në Britani të Madhe. Cambridge atmosferë të mrekullueshme në Cambridge Britani të Madhe me një pamje të lumit dhe ndërtesave të lashta që janë ende të mirëmbahen mirë. 36. 37. 5. Tajlandë Koh Chang 38. 39. Nëse për Tajlandë ka shumë vendpushime që ofrojnë bukuri natyrore të pazgjidhura dhe të njohur në botë Një nga Chang Koh. Park detare yag ishte shumë i mbushur me njerëz në këtë Thailad vizitorë nga e gjithë bota, për shkak të bukurisë së vendit është e qetë dhe paqësore për të bërë turistët ndihen si në shtëpi në vend turistik. Koh Samui në Koh Samui është një vend turistik që gjithashtu tërhoqi shumë turistë të huaj sidomos gjatë verës sigurisht shumë turistëve që vizitojnë vendin. Mong Kok është pazar më i plotë dhe solid 40. 41. Hong Kong, 42. 43. Fillimi i qendrës tregtare, dyqan deri në zonën e banimit, duke vizituar Mongkok

No comments:

Post a Comment