!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Wednesday, October 14, 2015

Wahi tāpoi Favorite o te ao.

Wahi tāpoi Favorite o te ao.

Ko te heka kihai i oti (379)
 (Part e toru rau e whitu tekau ma iwa), Depok, Te Hau-ā-uru Java, Indonesia, Hepetema 6, 2015, 1:40 pm).

I te tīmatanga o 1982, i muri i whakatane ahau ano he pononga metarahi i te Directorate Whānui o Higher Education Te Tāhuhu o te Mātauranga, me Culture, toku wa tuatahi te toro haere ki waho, no te mea e hiahia ana ratou ki te kura i California State University, Fresno, California ranei.

 Ka arahi toku papa me te whaea, me te iwa taeae e tuahine e ahau i roto i Halim Perdana Kusuma International Airport, ka kore e whai i te Indonesia te rererangi Soekarno-Hatta. A, no te ahau eke te waka rererangi o Air (JAL) Jumbo 747, he rererangi taumata-rua nui, ara stopover i Changi Airport, Singapore me Narita Airport, Tokyo, i mua i tonu ki San Francisco Tokyo rere. Eke ahau i San Francisco i te waka rererangi ki te pa o Fresno Air California. I te rererangi Fresno, kua tangohia e ahau ake oku mātua whāngai Bob take me tana wahine (Dee) no te mea e ora ana ahau i roto i tenei hapu mō ētahi marama, ki te aroaro o ahau neke ki te fare he pātata ki Masjid Fresno, e takoto nei te 50 anake mita atu i te wānanga o California State University, Fresno.

 Mahino Indonesia (Jakarta), no te kore e hou rite te mea i teie nei, e kore e maha malls (mākete super), kahore he takoha taonga huarahi, na ka mutu ahau i roto i te tauwhiro i Changi Airport huringa rererangi JAL etahi, ahakoa e toru anake haora, whakamahi ahau a tawhio noa rererangi Changi , A, no te te rererangi Changi hou kua, i reira he ara ki te haere, arawhata kātua rererangi me te matatini hokohoko māketi ki tonu i te whānuitanga o ngā hua kihai nei i fatuhia Halim Perdana Kusuma.

 I faahiahia ahau kecanggigan me te tīmatanga o hou ki Changi rererangi, He pai ahau e haere mai i roto i te kainga nui (Jakarta), ki te kāwanatanga pa kia rite ki Singapore. Haere ahau ki Tokyo i Singapore, tāpiritanga o te kōrero whiwhi ahau i runga i te manureva, nga manene i tauwhiro i roto i Tokyo, i hoatu e ratou he uruwhenua noa ki te haere ki Japan mo e toru nga ra. Ia peumpang JAL ki whenua ke, me te tauwhiro i roto i Tokyo, whakawhiwhia e JAL whakaurunga noho noa mō te toru ra i te Hotel Nikko Narita.

 Whakamahi ahau i tenei whai wāhi ki te haere ki ngā tūruhi whakaurunga i roto i te pa o Tokyo. A, no te ia te tuatahi u i Narita rererangi kua tomo te puna, i te mea tika te hotoke taratahi, i konei ahau ite he tikanga o te raumati (matao) i te tuatahi i roto i te whenua te hukarere ano he Japan. Mai i Narita rererangi eke ana matou ki te rakau Meiha pahi pa Tokyo (ata pa), tae noa ki i pa ata pa o Tokyo, e rēhita tatou i roto i te ti'amâraa rohe haere nei peia titiro tatou i te ngā mahi wae tāpoi i Tokyo, kopikopiko i te aranga NHK pourewa, eke te haerenga poti te awa e whakawehe i te pa o Tokyo, te wahi i te mahi o te hanga peara horihori, whare te Japanese Emperor o, i reira Warung tea, me ētahi atu wāhi tāpoi. Faahiahia ahau i Tokyo (inaianei he taupori o 40 miriona, tona kupenga kotahi, me ētahi atu pa kua tae atu ahau pērā i Osaka. Mai i Osaka ki Tokyo he tereina heka tere matou. Tokyo ahakoa ki ng a kapi, farerei uaua ahau popoketanga i runga i te ara (waka Jam) , pea no te mea kua he pūnaha mātanga tūmatanui ikiiki, kopikopiko i arararo (ara iti) Tokyo, tereina monorail me ētahi atu whakaurunga waka tūmatanui e pai, me te pai-whakaritea waka.

Ētahi atu hōpara haerenga i ahau i runga i te hiti o te raumati, te tikanga fare i roto i te marama o ngā ākonga Pipiri (raumati) kia atu, a mo ngā ākonga e hiahia ana ki te haere tonu kāreti (wā poto-) Kei te whakaaetia hoki. Unversitas te tikanga ako i roto i te US i reira e wha nga ava'e, te wāhanga hotoke, puna, te raumati, me te ngahuru hawhe o te wa. I roto i te wāhanga raumati i roto i te 1983, manfatkan ahau ki te haere a tawhio noa Amerika. Early i roto i te raumati faura◊o no ahau ākonga tūmataiti o ngā ākonga i Malaysia (Hishamuddin), ako ia i Fresno utu ake hei utu o te karahipi Mara. Mai i Fresno ki San Francisco ki te tango toru haora, kotahi o te ahurei o tenei pa ko te hoahoanga o te tangata whare, i reira i awe i te ahurea hoahoanga o Tiamana, France, te Hōrana, Ireland, me te ahurea o te take mai te Pākehā atu, te mohio ki nga pa e nohoia e te iwi e haere mai ana mai i ngā ahurea rerekē o Europe te , ano o China (China Town), te Philippines me maha atu whenua.

 Tūhura tatou te rohe California i San Francisco, ki te pa o Los Angeles, e rima haora, i roto i tenei pa ka tatou ki Disney Whenua me te maha atu pae tāpoi. E kore ahau ka mau ki te pa o San Diego, i konei i ahei te kite tatou Moana Ao me ētahi atu tāpoi moana. Marama ki te rua me te toru o te raumati tamata e ahau turia te whakamahi i te pahi (Kerei Hound), ki te tīkiti wa tīkiti whaimana e rua nga marama, te tikanga e wa tīkiti tenei nehenehe tatou e taui-huringa pahi i te tauranga pahi, kahore te hoko i te tikite hou. Itineraries e Fresno tatou ki Los Angeles, haere i Los Angeles tatou ki Tucson me te pa o Phoenix i Arizona, ka ki Dallas me Houston, Texas, i Texas haere matou ki te pa o El Paso, El Paso whiti mai tatou i ki te pa Trijiudad Juarez (Mexico). Mai i Texas haere tatou Albuqaque, Alabama i mua i ahu ki Missouri, a haere ana i runga i ki Virginia, te pa o Philadelphia, i mua ki te pa o New York. Pae pa me te tūruhi katoa i roto i te kāwanatanga e tango tatou i te wa ki te kite i te reira, i ētahi wā no te mea kahore he waka tūmatanui mutu tatou kemdaraan whaiaro ki ngā pae tāpoi (hijacking).

 I taua wa whakaaetia, tūruhi ke e tonu ki te piki i te Statue o Liberty ake i runga i te matenga o te whakapakoko (rāhuitia inaianei). I reira tonu i reira WTC hanga māhanga, whakaratohia te papa runga mo te tūruhi. I mua ki Philadelphia, i taea ki te haere ki Washington DC tatou. I roto i te roa i te tere i moe noa ahau i runga i te teihana pahi Ngohiteārau pahi, tika waiho aku mea i roto i te opani e reira, me ngā wharepaku mō ngā kaukau i tenei teihana. Noho ahau i te po (noho i hotera), i te taenga mai ia i roto i New York, noho ana i te Youth Hostel kotahi-tekau, uruwhenua me taonga takoto i roto i te mua o te Tari. Mahino nga ruma e nohoia e te tūruhi tangata taitamariki i Farani, Heremani, Mexico me ētahi atu whenua, (te wa utu i te reira $ 3 ia te po noho Tino ngāwari rawa, no te ko te auau utu $ 1:. RP 500, -

A, no te i roto i te pa o Nopo i kite matou i te whare i hanga e Elvis Presley Museum. I roto i te Grey Hound Bus Tour waiho tatou wahi i roto i te āhua tonga ki New York, te kāinga tirotiro āhua raki i mua i hoki ki Fresno. Rerekē te United States, i te whānui rawa (50 āhua), i te whenua Pākehā he whenua āhua iti, rite te whenua i tae atu ahau pērā i te Netherlands, Germany, Ateria, Hungary, a Spain. I roto i tenei whenua tae matou tempay maha wae, pērā i Berlin, Humburg, Amsterdam, te Heiki, Budapest, Vienna, Madrid, Sevilla, me ētahi atu wāhi tūruhi pērā i te rohe i reira kotahi kingi Ihirama kingitanga i roto i te Spain me ētahi atu wāhi tāpoi.

 I turia i roto i te US he rerekē ki te whakamahia matou te pahi, e tatou whakamahi atu tereina i roto i Europe. Ki te i roto i te US tatou ki te hiahia ki te kai kai kosher haere tatou ki te taonga (mākete paku) no ki te Muslim rohe ranei he Muslim i Pakistan, India me te Middle Te Tai Rāwhiti me te Africa Te Tai Tokerau, ka i roto i Europa mō ngā tūruhi Muslim te tikanga haere ki retaurant (wharekai) e i whānui te whakahaere e Mahometa rohe Mahometa o uri Turkish ranei e horapa atu ki Europe, rawa Heremani e no Farani.

 Wahi tūruhi Favorite i roto i te Duna

Ko te tino Vacation he mea tino ahuareka, ina koa, ki te whakamahere ki te whakapau io ratou hararei noa atu. Well konei ka aparau e ahau nga wahi tāpoi o te pānga huri noa te Ao.

 Tuhinga

kia ngahau rota here whenua o ngā haerenga ki Japan. He wahi kia tokomaha o Japan i ngā, me te utu i te haerenga. Ki te whakamahere koe ki te tiki i reira, i reira te mea he rota rawa o ngā ratonga aratohu tour e ka arahi koe ki te oaoa i te ataahua o Tapone. 1.Ueno Park ki te puawai here Japanese rongonui e tino ataahua. Ki te hiahia koe ki te oaoa i te ataahua o tenei puawai, haere mai ki Ueno Park i roto i te puna e puta a tawhio noa Maehe ki Mei. Ko te wahi tino rongonui Ueno Park, ka kua te pae o te tāpoi tino e minaminatia o Japan ki te mahi hanami, ara te pikiniki i te oaoa i te pua o te puawai here.

 2. Fuji-Q Highland Tourism Japan tenei ahua kotahi o pāka faaoaoaraa e mahi i te ekenga tino oaoa, tetahi o te mea te ronakinaki e he tiketike rawa ki te poroāwhio roa. Ko te wahi tino rongonui Ueno Park, ka kua te pae o te tāpoi tino e minaminatia o Japan ki te mahi hanami, ara te pikiniki i te oaoa i te pua o te puawai here.

 3. Disney Resort, Tokyo tētahi vahi hautiraa i hanga i roto i te pa o Tokyo, Rota ekenga o e nehenehe tatou e oaoa i konei, ae kore pea nui rerekē i te hunga i roto i te Dufan Ancol, Jakarta, Indonesia Amusement tona ingoa e kore e taea te wehea mai i pemaianan Air, Flying, Coster, kia anake hei wāhi e hanga ana e ia ataahua atu i roto i te fenua Tapone. Otira, no ka tirohia i te ingoa "Disney" mea oti atu.

 NETHERLANDS

 Kāore i te mōhiotia anake te Hōrana mo te anake Rerehau. Ko te Netherlands ko tetahi o nga mahi wae tāpoi rongonui i roto i te ao nei. I reira e koe e taea e ite i te hau o te taiao māori i roto i te wahi i te rangi. He tino ratarata, me te pai te iwi ki reira. Ka taea e māmā e koe te te aua i te whakaurunga tau faafaaearaa reti. Te kōwhiri i pērā i ngā kāinga hararei reti, te āwhina ki a koutou te whakaiti i te utu o to koutou noho. 1. Volendam tetahi o te tūruhi rongonui i roto i te Netherlands he ki Valendam., Hea e taea te tango ia tatou pikitia ki te kākahu 'londo' Ala kaihao kura tawhito. Ae, te Volendam mua ko te kainga hī ika, engari inaianei kua riro tetahi o nga wae mō ngā tūruhi ke te toro i te Netherlands. Kei Volendam i roto i Ijsserlmeer wahi e te wai moana Te Tai Tokerau. Ki te i Amsterdam Schipol International Airport he e pā ana ki te 30 km, me i te pa Amsterdaam ano he e pā ana ki te 20 km. Tuatahi ko Volendam i roto i te rohe tauranga o erama, he pa tīhi-te whakaputa i roto i te Netherlands. A, no te te hanga erama tona tauranga ake, ka whawhati atu Volendam me hanga ki te kainga hī Volendam. Atmosphere me nga whare i roto i Volendam ko ataahua, ma, me te pai te tiaki. Ahakoa te whare iti iti, me te tahi, me te pai i tiaki mo te whare, me te lingkungannnya rangatira tino kitea o te whare. I mua 2. Keukenhof, Lisse tetahi o nga mahi wae tāpoi i roto i te Netherlands e utu ki te haere ki ko te Keukenhof ano, i te mātanga pērā i te kari huaota kari puawai ranei. Wae Tatimana tenei tetahi kei roto i te pa o Lisse, kei Keukenhof te i roto i te tonga o te Netherlands, ara i roto i te pa o Lisse, e pā ana ki te 30 meneti i te pahi i Amsterdam. Park ki te rohe o tata ki te 80 heketea, ko ano hoki tenei te kari puawai nui i roto i Europe, na i tapaina te reira te Garden o Europe. Koinei, hei te Keukenhof kua tetahi o nga ūnga tūruhi tino rongonui i roto i te Netherlands. I runga anō i te mōhiohio ka e ahau, nga tupu i muia puawai neke atu i te whitu miriona ki te kukume i te manuhiri. Me kï te reira e nehenehe e oaoahia e kore anake te tulip, engari ano hoki ngā momo o te puawai pērā i hyacinths, daffodils, ara tāwhara. Neke atu i te 800,000 ngā manuhiri i te fare, a waho mai ki tenei papa nga tau. No te hunga i aroha o te puawai, me te hunga i aroha o te whakaahua, ki te ture 'whakahauanga' haere ki Keukenhof. Na kia tino kawe koe i te kāmera ki te hopu i te ataahua o tenei kari puawai. 3. Canal Cruise, Amsterdam Amsterdam ko te ūnga tino tae i roto i Europe ki te miriona o ngā manuhiri e haere mai ki te tūhura i te pa ataahua nga tau. Ko te pa tino pai-āta whakamaheretia tenei, Ko te pa o te pokapū ōhanga o te ao, me te i ēnei rā te whakapaipai rōpū o Europa i roto i te rau tau 17. E kore te mea he pa nui wae matua katoa i te pa o te he ngāwari ana te āhei i runga i te waewae tenei. Ko te kupu tenei pa te whakakotahitanga haohaoa o hītori, me te hoahoanga hou. Ko whakakake o tona taiao kātaki me te ohaoha te pa. Tauanga e korero ana Ahau e kore e whai i te raraunga tangohia, engari nui atu tenei pa nga pa nui o Europa i roto i te maha o pereo, awa, piriti, whare, hokohoko etc te wa pai ki te haere ki Amsterdam te wa pai ki te haere ki Amsterdam ko Hōngongoi me August, e tika ana ki te āhuarangi i roto i te marama ko te pai. Ahakoa kore pito, Amsterdam ko te wahapu ano ia mo manuhiri, puta noa i te tau. Ahakoa te toro Amsterdam i roto i te kaupeka ko ki te whai i ona ake painga rite ka kitea e koe pä nui i runga i te katoa Air, hotels me wharekai. I roto i Amsterdam ka kitea e koe i te maha o nga taiopenga, me ki te tango i te wahi puta noa i te tau tonu ngā. I roto i Amsterdam, te Netherlands, i reira he he haerenga haere te hongere wai i te tino mīharo mo te tūruhi. Ani manihini Tour tūruhi ite te huru o te pa o Amsterdam taha o te awa. Ko te ingoa o te haerenga i te mea kahore he tangata ke ki tenei ko te Amsterdam Canal Cruise.

 Tuhinga

 Hoki i te kaupapa o te haere, tenei wa ka korerotia e ahau ki a koutou te tahi mau mātanga me te e tae ki te kei i roto i te State French koe. Ko te wahi e whai ake nei e hiahiatia ana i roto i te haere mai tour ina toro koe i roto i te State French 1. te Eiffel Tower, Paris O te akoranga, te tuatahi mau te wahi tāpoi nuinga te aro o nga iwi maha, me te utu whakahauanga tou tere ko te Eiffel Tower. No te mea tenei wahi e hiahia ana i te maha milioni pai o faaipoipo ki te tono, faaite i te here, taime, me ētahi atu Hanga Eiffel Tower ano i roto i te tau i waenganui i 1887 sampat 1889 ki te whakanui i te rau tau o te French Revolution ki te teitei o te 275 mita. E kore Heoi nyesel Deh tae mai ki konei rawa i mau mai i to koutou hoa 2. Louvre, hei Paris Louvre kua te rongonui rawa o nga ara katoa toi, a ko reira te kāinga ki te toi me te hītori i te taea e koe te ruru i te Baguette i. Leonardo da Vinci Mona Lisa ataata enigmatic (La Giaconda) menemene, engari koutou e kite i ētahi atu mongamonga neke atu i te 35,000 konei, i antiques ki toi hou. Takoha matamata: te tāpiri i te hou koeko Louvre, te painga o te honore French ki Ancient Ihipa (ka whakamahia rite te wāhi o te Code Da Vinci). 3. Palace o Versailles, Versailles Moving i Paris, a ki te roto kitea e tatou i te Palace o Versailles, te kāinga o nga kingi, me kuini o France tango ratou mahunga tae noa ki La pororere. E noho Palace a ko te huarahi faahiahia ki te noho i te ra ki te Hall o Hi'o, nga kari nehenehe, me nga puna, ka karapotia e te pa e kua etahi o nga wharekai pai i roto i te rohe (tae atu Paris) te reira. 4. French Riviera, Cannes me Monaco French Riviera ko te ūnga takutai tino mo te glitterati, me etahi o nga one tino tāwāhi i roto i te ao i tautokohia e etahi o nga hotels tino whakapaipai, kai whai wāhitanga me faaoaoaraa hokohoko kia kitea hea i runga i te ao. He mahana i roto i te hotoke, me te wera i roto i te raumati i te rangi, engari e kore e mahue i te Cannes Film Festival me nga whetu o te ao kiriata ki te he koe i taea katoa.

 ENGLISH

 Ko te kore anake rongonui mō te whutupaoro anake Ingarihi. Ko, o te akoranga, he maha toa te hītori me ngā wāhi ki te haere ki. Ki te whai koe i te whai wāhi ki te haere mai ki te UK, e taea te titiro mai etahi o nga wahi mahi ngā me. 1. Tower o London Tower o London, kei roto i te pokapū o London ko te tuaukiuki o te aamu e ua tavini i te utuafare kingi mō rau o nga tau. Haunga tenei pourewa mahi ano hoki i rite ki te whare herehere, whare taonga me te ara i te kararehe. Ko te kāinga ki te karauna kingi e taea e koe te kite hoki tenei pourewa. Ko tuwhera i Rātū roto Rāhoroi te pourewa tīmata i 10:00 ki 18:00 wā rohe. Ki te utu tomokanga o 17 euros (e pā ana ki Rp..230 mano) ka taea e koe te haere ki tetahi o nga wahi tae e maha tūruhi tenei. 2. Tower Bridge, London te hanganga me te pae tino mīharo i roto i te pane, kua Tower Bridge i Rānana i runga i te Thames tu mai 1894 ka ko tetahi o nga tohu whenua tino mōhiotia i roto i te ao nei. Here taea e kite koe i te tikanga, me awhi mōhiohio whakamārama e pā ana ki te whakamahia i runga i te tau ki te pupuri i Tower Bridge e tere te hangarau. Ka taea e koe te haere ki tenei wahi i nga ra katoa tīmata i 10:00 ki 18:30 ki te utu euros 7 (e pā ana ki Rp.95 mano). 3. Big Ben pourewa Big Ben kua mai te roa hei icon o te pa o London. He pourewa karaka nui kei i te mutunga raki o te whare o Westminster i London he te pourewa karaka tuatoru rawa i roto i te ao tenei. Ki te mea ko koe ki Rānana, e kore ai koutou e mahue i te whai wāhi ki te mataara i te karaka ka timata te māka i runga i 31 o Mei 1859 tenei. I roto i te tirohanga ahiahi o te pourewa tiketike 96.3 mita e ataahua atu no te whakapaipai koura rama kōwhai o te whare o Westminster. Big Ben ko kotahi te pourewa nui karaka iu-wha i roto i te ao, engari ka patua Allen-Bradley Clock Tower i Milwaukee, Wisconsin, USA.

 UNITED ARAB EMIRATES

E rua āhua pa rongonui, ara Abu Dhabi ko Dubai United Arab Emirates. Fatuhia painga Tourist e Dubai i tou okiokinga Dubai i runga i te hokohoko i roto i ngā ratonga, me te haumi mo te tipu ōhanga. Ko te kupu tenei i roto i te rerekē ki Abu Dhabi e whakawhirinaki i runga i te hinu hokohoko. Na konei Kua whakaemi ahau he rārangi o etahi o nga mahi wae tāpoi pai i roto i

 Dubai.

1. Burj Al Arab Burj Al Arab ko te hotera papai kei roto i Dubai, United Arab Emirates. Burj Al Arab hanga, e Tom Wright hangaia, tae te teitei o te 321 mita, 66 papa me ko te whare teitei i te tino whakamahia ano he hotera. Ko te whare i runga i te motu horihori kei m 280 tai i roto i te Persian Gulf tu. Fatuhia Burj Al Arab e Jumeirah. Kei te maha i te hotera kīia ki rite whetū 7. Ko te whakaaro he hyperbole e te hunga i roto i te mara o te tāpoi. Kei te kitea hoki te reira, ano he ara ki te "whiua" te tahi atu hotels nei huaina tona whetu hotera 6. 2. Jumeirah Beach Jumeirah Beach ko te one tino rongonui i roto i Dubai. Tenei one, horahia ana ki runga ki te 7 km, wehea ki whitu nga one, me te one ia hora roa mō maile. Tauta 2 Beach i roto i ia Jumeirah Park, a Wild awa. 3. Burj Khalifa Burj Khalifa he tauira o te hoahoanga teitei me te nuinga o nga auheke. Towers, 153 papa tiketike pa te rangi i roto i te pa o Dubai. Ko te whare ngā wāhanga o te hotera, te tari, Apartment Residential ki te whakaurunga katoa whakaahuareka. 4. Palm Jumeirah Palm Jumeirah mea katoa e hiahia ana koe ki te oaoa i te faafaaearaa maere. Tae atu nga ingoa o te hotera ao-ingoa, wahi tāpoi he mīharo, papai ahua me te hokohoko malls. Ahakoa te hiahia noa koe ki te akaanga utuhi ia outou i roto i te hararei ki tonu i te faaanaanataeraa ranei, ko te wahi pono fakalaumālie ki te haere ki tenei. Streets Café Hanewiti I roto i Armenia Armenia ko te whenua i te kore e matara atu i te whenua o Europa, a na ki Turkey. E kore he nui rerekē i te nuinga i roto i te whānui me te o nga whenua o Europa Ahakoa ko te whenua te tino ahurei, no te mea i rite ki te kāwanatanga Karaitiana tuatahi i roto i te ao, engari mana'o e kore te te whenua kite kai i roto i Armenia. Kia tonu te taro me Soup rihi, ranei rimurapa ngāwari tiki. Iwi i konei pai hoki ki te kai hua
2.
3. Armenia / Republic o Ararata
4.
5. Ko te whenua maunga i roto i te rohe tonga Caucasus o Eurasia. Kei roto i te wahi raki o Te Hau-ā-uru Ahia, taha e Turkey ki te hauauru, Georgia ki te raki. Armenia Ko te kotahitanga, maha-rōpū, Burma manapori:. Mai te rautau 9 tae noa ki te rau tau 13 ko tenei pa te whakapaipai o te rangatiratanga o Pagan, te kingitanga tuatahi e tahoê te rohe e kia Myanmar Modern. I roto i te rau tau, i reira e neke atu i te 10,000 hiero me pagodas Yangon hoki e mohiotia ana ko Rangoon, ko te whakapaipai o mua o Burma (Myanmar) me te whakapaipai o Yangon Region. Ko Yangon te pa nui rawa i roto i te whenua ki te taupori o runga e rima miriona, a ko te pokapū agan City ingoa arumoni o Bagan (i mua i huaina Pagan) Kei te he pa tawhito (pa tawhito) kei roto i te rohe o Mandalay i Myanmar / Burma. Mai te rautau 9 tae noa ki te rau tau 13 ko tenei pa te whakapaipai o te rangatiratanga o Pagan,
6.
7. Maynmar
8.
9. Ko te whenua he karakia Putihi nuinga tona taupori, engari i roto i te pa o Yangon taea e kite tatou i pukahu o te hahi Katorika i koroheke rawa. Saint Mary o Cathedral ko te hahi Katorika tawhito kei roto i capsule wāhi maha Hotel ruma, i te tikanga o tika pai anake hoki e taea e kitea rebaan moe i roto i nga whenua e rave rahi pērā i Japan, Singapore Mareia ranei anake te papaki. Ko te hōtēra capsule e hiahia ana koe ki te kitea nightlife
10.
11. Hong Kong?
12.
13. te rota o te wahi! tino te rota! Na e hiahia ana koe ki te kitea he wahi whakatau he aha o te whakangahau ahua? ki te hiahia koe ki te kitea whakangahau rite mākete po ki te momo whānui taea e koe te kite i roto i te ataata i raro (i roto i te tua ki te whakaahua rite tuhia i roto i te tuhinga o mua), ko tenei wāhi i roto i Whakatū Street, ka koe putanga i te teihana MTR reira ka kia tohutohu ki te putaatu Transportation ki Macao i Hong Kong ko reira tonu i nga ra katoa, me te he i reira tonu nga haora, na e kore koutou e whai ki te manukanuka, haere tonu ki te counter, te hoko i tetahi titeti, tatari hoki te haora o te haerenga, ka haere ki a Macau. He pono e hiahia ana koe ki te mohio me pehea ki te tiki ki Macau i Hong Kong, ko te tino ngāwari te tuhipoka tuatahi. Ko Transportation ki Macao i Hong Kong reira tonu i nga ra katoa, me te he i reira tonu nga Macao Makao ranei ko kē Macau he pa kapi tonu i te whakangahau, kei nei i roto i te kawanatanga wahi e Guangdong i roto i te raki, me te anga i te tonga China moana. Ko te pa kore ake he mea ngaro e te ture te ao petimoni Places te nuinga Ataahua i roto i te Ao Places Ataahua te nuinga i roto i te Ao Famous - World he tino whānui pono e kore whakaaro pēhea te maha wae tāpoi e taea te titiro mai i roto i tetahi whenua i roto i te ao, me te pea ki te hiahia koe ki te haere ki kotahi e kotahi pono e te wa rawa te roa, a tae noa ki te taea. A, no te korero e pā ana ki te wahi tāpoi i roto i te ao tino He tino kanorau, me te hoki he ataahua rerekē e te, engari i reira e etahi, e whakaaro ai reira e te tahi pae e whai ataahua rawa, me te rongonui i roto i te ao, engari hoki i runga i te tūruhi ahakoa ataahua he ngā rawa, engari e kore e whai tokomaha atu manuhiri te auraa mohiotia iti pai i roto i te kanohi o ehara i te mea i te ao?, a ki te mea he rota o te manuhiri i huri noa e papu e te pae e pono rawa rongonui te ao. Well, i konei ko etahi o te tino ataahua mōhiohio wahi tāpoi e nohoia ana e ia te whenua kia rite ki sepengatuhan ko ahau kua wahi tūruhi rongonui i roto i te ao nei.
14.
15. 1. Indonesia Kuta Beach Bali
16.
Kei 17. Kuta Beach Bali te i roto i te tonga o Denpasar, whakapaipai o Bali o te Republic o Indonesia tuku ataahua rahi o te takutai me te mohio pai i roto i te kanohi o te ao.
18.
19. Komodo Island
20.
21. Ko te pera-ka karanga Komodo Island e kitea he moutere e tiakina maha kararehe onge i te āhua o te Republic o Indonesia. I te motu Komodo kei e te i roto i te Nusa Tenggara Islands ïa i roto i te rawhiti o te motu o Sumbawa i roto i te tua ki oaoa i te ataahua o te taiao o te motu e taea hoki e te oaoa i te pae tūturu o te kararehe mohoao e varavara kitea e kirehe mohoao. Maunga Bromo ataahua auheke o te maunga fatuhia nei te Maunga Bromo te pono kukume i ngä türuhi rohe, me te ke.
22.
23. Maunga Bromo
24.
Ka taea e 25. te whakatau ia koe i roto i Probolinggo, Te Tai Rāwhiti Java, Indonesia. 2. Japan a Maunga Fujiyama Maunga Fuji, kei runga i te rohe o Shizouka me Yamanashi Préfecture he hoki ngā ki te toro mō ngā tūruhi. Mountains e whai āhuatanga i roto i te mutunga ki te apa o te hukapapa e ko te wahi tūruhi tino ataahua i roto i te ao rongonui. Te nuinga o Places Ataahua i roto i te Ao Famous
26.
27. Ueno Park
28.
29. He kari ataahua kotahi ki tonu ki te puawai angamaheni o Tapone hanga he huru hou ki te tūruhi, me te tino tino mīharo. Ueno Park He kari nui kei nei i roto i Tokyo Japan, me ko tetahi o nga wahi tūruhi rongonui i roto i te ao nei.
30.
31. 3. American Niagara Falls
32.
33. Ko te wairere he ataahua rawa nui auheke mō ngā manuhiri. Wairere kei e te i te rohe ki te ao i waenganui i te US me Canada ko te wahi tūruhi rongonui i roto i te ao, me nga manuhiri tokomaha te hunga e hiahia ana ki te kite i te ataahua o te wairere ko te tino faahiahia. Grand Canyon Grand Canyon ko te whāruarua nui i hanga e te awa Colorado. Tenei wahi tāpoi ko te wahi tūruhi rawa rongonui, me te maha titiro mai e ngā manuhiri i ngā Negar, no te mea mana'o te reira e kore e makona mīharo ataahua tūturu ki te kotahi anake te toro enei wae. Anaterope Canyon te wahi tūruhi tino ataahua i roto i te Amerika i muri ko Oryx Canyon, tenei canyon ko te wahi tāpoi he hoki rawa rongonui i roto i te kanohi o te ao, me te ataahua o nga taiepa e tahuna rite te ra hihi hanga ruma i runga i te roto riro tino ataahua, me te ahakoa. E tū ana anaterope i Canyon te i roto i te Whārangi, Coconino Country, Arizona, Te Hononga o Amerika.
34. 4. Ingarangi
35. Lake District Tourist wae i roto i te UK ko te maunga e he roto nui, he tokomaha tūruhi e haere mai ki te mahi wae tāpoi pērā i te Takiwa Lake i roto i te UK tenei. Cambridge huru faahiahia i roto i Cambridge UK ki te tirohanga o te awa me te whare tawhito e tonu pai te tiaki.
36.
37. 5. Thailand Koh Chang
38.
39. Ki te hoki Thailand, e rave rahi Haerea e whakaherea tino ataahua te taiao, me te ingoa i roto i te ao kotahi o te Koh Chang. I Kiki rawa park moana Yag i tenei manuhiri Thailad i huri noa i te ao, no te mea o te ataahua o te wahi kei te ata rangimarie ki te hanga ite i te tūruhi i te kāinga i roto i te wahi tāpoi. Koh Samui i Koh Samui ko te wahi tāpoi e hoki tohoaki'i maha tūruhi ke rawa i roto i te raumati tino maha ngā tūruhi nei tirotiro i te wahi. Mong Kok Ko te hokohoko oti rawa, me te totoka
40.
41. Hong Kong,
42.
43. Ko te timatanga o te toa hokohoko, hoko ake ki te wāhi noho, te toro Mongkok

No comments:

Post a Comment