!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Wednesday, September 2, 2015

Absolute voorbidding behoort net aan Allah, vermy onttrekken aan.

Die rit is nog nie klaar nie (361)

(Deel 361), Depok, Wes-Java, Indonnesia, 31 Augustus 2015, 21:26 pm).

Absolute voorbidding behoort net aan Allah, vermy onttrekken aan.

Intersessie is absolute net vir God en aan diegene wat wou, soos voorbidding aan die profeet van Josef, wat die krag van die geloof in God wat daarin geslaag om die versoeking van die koninklike Egiptiese pragtige koningin wat wil Joseph verlei egbreuk pleeg vermy gegee.
Verder, in 'n brief Joseph God waarsku ook dat mense nie onttrekken (assosieer vennote met God) te pleeg.
Mohammed het gesê dat die grootste sonde is om onttrekken doen. Dit is waarom Abraham altyd bid dat sy kinders en kleinkinders verhinder onttrekken (afgode aanbid).
Elke mens wanneer dit sterf in 'n daad van onttrekken aan, oksels berou aan Allah (terug ber geloof, en erken die eenheid van God, in die hel gedreig te word.

Az Zumar Vers 43-52
Vers 43-44: Voorbidding absolute is om Allah wa Subhaanahu Ta'aala en vir die mense wat hom toegelaat.

أم اتخذوا من دون الله شفعاء قل أولو كانوا لا يملكون شيئا ولا يعقلون (43) قل لله الشفاعة جميعا له ملك السماوات والأرض ثم إليه ترجعون (44)

 Vertaling van Surat az-Zumar Vers 43-44

43. [1] Of doen hulle 'n helper behalwe Allah [2]. Sê [3], "Het (jy het dit ook), selfs al is hulle nie iets hoegenaamd nie en verstaan nie (niks) [4]?"

44. Sê, "Verligting behoort net aan Allah, [5]. Hy het 'n koninkryk van die hemele en die aarde [6]. En aan Hom wat jy sal teruggestuur word [7]."

Verse 45-48: Die vyande van godsdiens loop van kalimatut monoteïsme, was verheug toe woorde van kufr en onttrekken genoem, terwyl die gelowiges verneder hulleself aan God Subhaanahu wa Ta'aala en mentauhidkan hom en 'n oorsig oor die stand van die afgode Dag van die opstanding.



وإذا ذكر الله وحده اشمأزت قلوب الذين لا يؤمنون بالآخرة وإذا ذكر الذين من دونه إذا هم يستبشرون (45) قل اللهم فاطر السماوات والأرض عالم الغيب والشهادة أنت تحكم بين عبادك في ما كانوا فيه يختلفون (46) ولو أن للذين ظلموا ما في الأرض جميعا ومثله معه لافتدوا به من سوء العذاب يوم القيامة وبدا لهم من الله ما لم يكونوا يحتسبون (47) وبدا لهم سيئات ما كسبوا وحاق بهم ما كانوا به يستهزئون (48)

  Vertaling van Surat az-Zumar Vers 45-48

45. [8] En toe dit slegs die naam van Allah genoem [9], ontstel die harte van diegene wat nie in die Hiernamaals glo nie. Maar, as die name van ander as die God wat sogenaamde gode, skielik word hulle vrolik [10].

46. Sê, "O God, Skepper van hemel en aarde, wie weet almal van die onsigbare en die sigbare, Jy besluit tussen u dienaars oor wat hulle altyd verskil [11]."

47. [12] En as diegene wat nie verkeerde alles wat op die aarde en plus veel, sou hulle hulself te verlos met dit van die straf van die armes op die Dag van die opstanding. En dit is duidelik aan hulle die straf van God wat voorheen hulle nooit verwag het.

48. En dit is duidelik aan hulle wat hulle kwaad doen, en hulle word gedek deur die eerste straf hulle altyd spot spot.

Verse 49-52: Een slegte menslike natuur, en dat die sleutels is op die hand lewensmiddele Allah wa Subhaanahu Ta'aala; Hy wat bepaal die onderhoud van sy dienaars.

فإذا مس الإنسان ضر دعانا ثم إذا خولناه نعمة منا قال إنما أوتيته على علم بل هي فتنة ولكن أكثرهم لا يعلمون (49) قد قالها الذين من قبلهم فما أغنى عنهم ما كانوا يكسبون (50) فأصابهم سيئات ما كسبوا والذين ظلموا من هؤلاء سيصيبهم سيئات ما كسبوا وما هم بمعجزين (51) أولم يعلموا أن الله يبسط الرزق لمن يشاء ويقدر إن في ذلك لآيات لقوم يؤمنون (52)



Vertaling van Surat az-Zumar Vers 49-52

49. [13] En toe die ramp man wat hy genoem Ons, dan, wanneer ons Hom haar guns Ons het gesê, "Eintlik is Ek hierdie guns net as gevolg van my intelligensie [14]." Eintlik is dit is 'n toets [15], maar die meeste van hulle weet nie [16].

50. Trouens, die mense voordat hulle dit [17] het gesê dit is nie meer nuttig is vir hulle wat hulle gebruik om te doen.

51. Toe hulle oorskryf (katastrofe) van die slegte gevolge wat hulle doen [18]. En dié wat verkeerd doen onder hulle sal ook oorskryf (katastrofe) van die slegte gevolge wat hulle doen en wat hulle nie kan ontsnap nie [19].

52. [20] Weet hulle nie dat Allah vergroot die voorsiening vir wie Hy wil en beperk (vir wie Hy wil)? Daar is sekere tekens (mag) van God vir die gelowiges [21].

Vermy onttrekken ... ... BERTAUHIDLAH!
('N les uit die Koran brief Yusuf)

Deur
Abdul Azhim Al Badawi


Weet, o my broers, kan God leer ons altyd iets nuttig in die woord van God wat die storie van die profeet Yusuf Alaihissallam vertel.

إني تركت ملة قوم لايؤمنون بالله وهم بالأخرة هم كافرون واتبعت ملة ءابآءي إبراهيم وإسحاق ويعقوب ماكان لنآ أن نشرك بالله من شىء

Inderdaad, ek het die godsdiens van mense wat nie glo in Allah verlaat, terwyl hulle later ontken die dag. En ek volg die godsdiens van die vader-my vader is Abraham, Isak, Jakob. Tiadalah werd vir ons (die profete) assosieer enigiets met Allah .. [Yusuf: 37-38].

Daar is 'n wenk, dat die godsdiens gebring deur profeet Abraham, Isak, Jakob en Josef is dieselfde. Dit is die godsdiens van monoteïsme, wat geneem is deur al die profete alaihimus shalatu respek, sebagamana woord van God.

إن هذه أمتكم أمة واحدة وأنا ربكم فاعبدون

Voorwaar (godsdienstige monoteïsme) is godsdiens julle almal; een godsdiens en Ek is jou Here, so my aanbid. [Al Anbiya ': 92].

Om hierdie godsdiens, Yusuf beroep op twee vriende (in die tronk).

ياصاحبي السجن ءأرباب متفرقون خير أم الله الواحد القهار ماتعبدون من دونه إلآ أسمآء سميتموهآ أنتم وءابآؤكم مآأنزل الله بها من سلطان إن الحكم إلا لله أمر ألاتعبدوا إلآإياه ذلك الدين القيم ولكن أكثر الناس لايعلمون

O my twee vriende in die tronk, watter een is beter, Rabb-Rabb diverse dit of God, die Almagtige, die helde. Jy hoef nie buiten Allah aanbid nie, behalwe net (aanbidding) die name wat jy en jou vaders vervaardigde. God het nie af stuur 'n keteranganpun oor name. Die besluit was net aan God behoort. Hy het beveel dat jy aanbid nie, maar Hom. Dit is die regte godsdiens, maar die meeste mense nie weet nie. [Yusuf: 39-40].

Net so het al die profete, hulle preek om hierdie godsdiens, as Allah sê.

ولقد بعثنا في كل أمة رسولا أن اعبدوا الله واجتنبوا الطاغوت

En inderdaad het ons boodskappers gestuur na elke nasie (vir 'n oproep): "Aanbid Allah (alleen), en vermy taghouts dat" ['n-Nahl: 36].

En Woord.

ومآأرسلنا من قبلك من رسول إلانوحي إليه أنه لآ إله إلآ أنا فاعبدون

Ons het nooit 'n boodskapper gestuur voordat jy maar ons geopenbaar aan hom: ". Kyk, daar is geen Ilah (regs), maar ek, so aanbid wat julle sal alles wat ek doen" [Al Anbiya ': 25].

Daarom, oproepe deur die profete gespreek, om sy volk is altyd dieselfde, naamlik:

ياقوم اعبدوا الله مالكم من إلاه غيره

O my volk, aanbid Allah, jy het geen god om jou in ander. [Al A'raf: 59].

Ons profeet Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam, ook genooi om die godsdiens (monoteïsme) is. Wanneer die mense van Quraish het aan die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam.

ماسمعنا بهذا في الملة الأخرة إن هذآ إلا اختلاق

Ons het nog nooit gehoor van hierdie in die laaste godsdiens; Dit (die Eenheid van Allah) is niks anders as (leuen) wat diada uitvind. [Shad: 7].

Allah Almagtige sê vir sy profeet.

قل ماكنت بدعا من الرسل

Sê: "Ek is nie die eerste apostel onder die apostels." [Al Ahqaf: 9]

Dit is, ek is nie die eerste nie, maar ek is 'n volgeling.

Allah het gesê:

ثم أوحينآ إليك أن اتبع ملة إبراهيم حنيفا وماكان من المشركين

Toe Ons aan jou geopenbaar (O Muhammad): "Volg die godsdiens van Abraham, die een deur die natuur regop." En hy was nie van diegene wat Rabb assosieer. ['N-Nahl: 123].

Die woorde van die profeet Yusuf Alaihissallam إني تركت (Ek links), in lyn met God se Woord فمن يكفر بالطاغوت (So wie in opstand gekom teen taghout). Terwyl die woorde van die profeet Joseph واتبعت (Ek volg) in lyn met God se Woord ويؤمن بالله (en glo in Allah). So, moet dit voorafgegaan word deur 'n ontkenning van die geloof. Geloof in God moet voorafgegaan word deur die ontkenning van alle (wat dipertuhankan deur mense, gevangene) behalwe Allaah. Daarom, monoteïsme sin bevat twee betekenisse van hierdie. Groet "Lailaha" is 'n ontkenning van alles wat dipertuhan. En 'n "illallah" is die geloof in Allah as god (waardig van aanbidding).

Leiding aan monoteïsme is 'n geskenk van God wat slegs aan Sy wil. As die woorde van die profeet Yusuf Alaihissallam.

ذلك من فضل الله علينا وعلى الناس ولكن أكثر الناس لايشكرون

Wat van God se geskenk aan ons en aan die mense (in totaal); maar die meeste mense nie waardeer dit (Hom). [Yusuf: 38].

As 'n herinnering van hierdie geskenk en nie te verdwaal-ons sê-by-motiveer om monoteïsme en weg van onttrekken aan, "Voorwaar kesyirikan dit is duidelik fout en kezhaliman groot.

Allah gesê.

ومن أضل ممن يدعوا من دون الله من لايستجيب له إلى يوم القيامة وهم عن دعآئهم غافلون

En wie is meer verdwaal as diegene wat ander as Allah kan nie toelaat dat (do'anya) tot doem gode aanbid, en hulle verwaarlosing van die (aandag) hulle gebede. [Al Ahqaf: 5].

En Woord.

والكافرون هم الظالمون

En ongelowiges is die mense wat die oortreders. [Al-Baqarah: 254].

En Woord.

وإذقال لقمان لابنه وهو يعظه يابني لاتشرك بالله إن الشرك لظلم عظيم

En (onthou) wanneer Luqman het aan sy seun, wanneer 'n les vir hom "My seun, moenie aan Allah, voorwaar toeskryf (Allah) is werklik 'n groot kezhaliman." [Luqman: 13].

Word,

ولا تدعوا من دون الله مالاينفعك ولايضرك فإن فعلت فإنك إذا من الظالمين

En nie iets wat nie gee aanbid is die voordele en nie (ook) gee skade aan jou as Allah; Want as julle (soos) voorwaar julle dan sluit die oortreders. [Yunus: 106].

Woord.

ومن يشرك بالله فقد افترى إثما عظيما

Wie is aan Allah, dan sou hy het 'n groot sonde gepleeg het. ['N-Nisa: 48].

En.

ومن يشرك بالله فقد ضل ضلالا بعيدا

Enigiemand wat toeskryf (iets) met Allah, dan is Hy ver verdwaal, ver weg. ['N-Nisa: 116].

Onttrekken insluitend die uitskakeling van die oorsaak (die waarde van) dade. Woord van God.

ولقد أوحى إليك وإلى الذين من قبلك لئن أشركت ليحبطن عملك ولتكونن من الخاسرين

En voorwaar aan jou geopenbaar en (Profete) voordat jy: ". As julle toeskryf (Allah), sekerlik jou dade sal uitgewis word, en sekerlik een van die verloorders" [Az-Zumar: 65].

In die brief al An'am -na noem (storie) sommige van die Profete Allah gesê.

ذلك هدى الله يهدى به من يشآء من عباده ولو أشركوا لحبط عنهم ماكانوا يعملون

Dit is die leiding van Allah waarmee Hy gee leiding aan wie God midde van sy dienaars wil. As hulle met Hom, het gevlug van hul dade het hulle gedoen. [Al An'am: 88].

Onttrekken vernedering en nederigheid veroorsaak. Allah gesê.

لاتجعل مع الله إلاها ءاخر فتقعد مذموما مخذولا

Jy moet nie enige ander gode uitvind behalwe Allah nie, sodat jy blaamwaardig geword en is nie verlate (deur Allah). [Al-Isra ': 22].

En Woord.

ذلك ممآ أوحى إليك ربك من الحكمة ولا تجعل مع الله إلاها ءاخر فتلقى في جهنم ملوما مدحورا

En het nie ander gode te hou behalwe Allah, dat jy in die hel gewerp in 'n haglike toestand weer weggehou (van God se genade). [Al-Isra ': 39].

Onttrekken kon die oortreders veroorsaak hel en verhoed het magfirah (vergifnis) en die plesier van Allah. Allah gesê.

إنه من يشرك بالله فقد حرم الله عليه الجنة ومأواه النار وماللظالمين من أنصار

Inderdaad diegene wat (iets) Allah toeskryf, dan is Allah verbied hom Paradise, en die plek is die hel, is nie daar vir mense zhalim die helpers. [Al Maidah: 72].

Onttrekken insluitend onregmatige handelinge baie basies, as die woord van God.

قل تعالوا أتل ما حرم ربكم عليكم ألا تشركوا به شيئا

Sê: "Laat my om te lees wat op jou is verbied jou Here, dat jy niks met Hom [Al An'am: 151] moet assosieer..

En Woord.

قل إنما حرم ربي الفواحش ماظهر منها ومابطن والإثم و البغي بغير الحق وأن تشركوا بالله مالم ينزل به سلطانا وأن تقولوا على الله مالا تعلمون

Sê: "Rabbku net verbode daad van onsedelikheid, sigbaar en verborge, en die sonde, menseregte skend sonder reg, (verbode) aan Allah met iets dat God nie die bewys te verlaag vir dit, en (verbode) vervals teen Allah wat jy nie weet nie. " [Al A'raf: 33].

Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê.

اجتنبوا السبع الموبقات قالوا يا رسول الله وما هن قال الشرك بالله

Vermy die sewe gevalle is vernietig. Die bewoners gevra: "Is (sewe gevalle), O boodskapper van Allah?" Hy het geantwoord: "onttrekken (assosieer) van God ..." en dan het hy voortgegaan en sewende melding dit [1]

In die noem van die woord "onttrekken" in voorpunt daar is 'n gebaar, wat onttrekken is die grootste sonde. Beskryf deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in sy woord.

ألا أخبركم بأكبر الكبائر قالوا بلى يا رسول الله قال الإشراك بالله وعقوق الوالدين وكان متكئا فجلس فقال ألا وقول الزور فما زال يكررها حتى قلنا ليته سكت

Sal jy laat my vertel oor die grootste sonde? Hulle het geantwoord: "Sekerlik, O boodskapper van Allah." Hy het gesê, "Assosieer God en ongehoorsaamheid aan ouers." Hy het gesê, leun terug en gaan sit en gesê (weer): "En onthou 'n leuen vertel (insluitend belangrike sin-gevangene). "Hy herhaal die woorde, totdat ons gesê," Ons wens hom stil. "

Ook in die Hadeeth van Ibn Mas'ud Radi 'anhu, het hy gesê.

يا رسول الله أي الذنب أعظم قال أن تجعل لله ندا وهو خلقك

Boodskapper van Allah, wat is die grootste sonde? Hy het geantwoord: "Jy assosieer vennote met Allah, wanneer Hy jou geskep het."

Pasop vir onttrekken, klein of groot! Onttrekken dit (soms) is nie meer duidelik as die mier op 'n swart klip. En niemand voel homself veilig van kesyirikan, behalwe vir diegene wat nie weet nie die aard van onttrekken en weet nie wat veroorsaak ook vry van onttrekken aan. Soos vir diegene wat die aard en die gevaar van hom onttrekken, sal hy die meeste vrees van onttrekken aan. Profeet Ibrahim Alaihissallam gesê.

وإذ قال إبراهيم رب اجعل هذا البلد ءامنا و اجنبني وبني أن نعبد الأصنام

En (onthou) toe Abraham gesê, [Ibrahim: 35] "Ja Rabbku, laat hierdie land (Mekka), wat 'n veilige land, en die seun en ek het my kleindogter as afgodsaanbidding.".

Toe het hy verduidelik die oorsaak van vrees,

رب إنهن أضللن كثيرا من الناس

Ja Rabbku, real afgode meeste mense mislei. [Ibrahim: 36].

As iemand weet reeds dat baie mense wat in onttrekken aan Akbar en hul perverse afgodery val, dan sal dit as hul vrees val.

Ibrahim Op Taimi sê: "Wie voel veilig van bala (politeïsme) na Ibrahim?" Dit is, as die profeet Ibrahim Alaihissallam die geliefdes van God is nog steeds bekommerd oor val in onttrekken aan, is daar iemand wat nie bekommerd wees oor hom val in kesyirikan nadat Abraham?

Onttrekken is die mees oortreders kezhaliman, terwyl monoteïsme is die mees billike geregtigheid. Want as dit is regverdig (gedefinieer deur, Ed.) Sit iets in plek en gee dit aan iemand wat hulle is geregtig sonder die vermindering van die bietjie, dan monoteïsme is die geregtigheid van die mees billike, want monoteïsme is die reg van Allah oor sy dienaars, as woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam "Ek (Mu'adh bin Jabal) profeet piggybacking op donkies. Hy het vir my gesê: "O Mu'adh, weet jy wat God se reg oor watter regte die kneg en dienaar van God?" Het ek geantwoord, "Allah en Sy boodskapper beter te leer ken." Hy het gesê, "Die reg van Allah op Sy dienaars is dat hulle Hom aanbid en nie menyekutukanNya. Terwyl die regte van God se dienaars bo nie mense wat nie verbind is onttrekken martel. "

As monoteïsme is reg, dan, as sy dienaars het mentauhidkanNya (oorgawe aan God gemaak sy regterhand, Ed.) Beteken dat hulle billike met billike voorwaardes te wees. As hulle dit doen onttrekken, dan het hulle onreg. Daarom, monoteïsme is die mees verpligte verpligtinge. Allah gesê.

وقضى ربك ألا تعبدوا إلآ إياه

En jou God het besluit dat jy nie aanbid behalwe Hom [Al-Isra ': 23].

واعبدوا الله ولاتشركوا به شيئا

Aanbid Allah en hom nie assosieer met niks [An-Nisa: 36].

Tauhid het baie deugde, soos:

- Veroorsaak veilig van die straf op die Dag van die opstanding. Allah gesê.

الذين ءامنوا ولم يلبسوا إيمانهم بظلم أولئك لهم الأمن وهم مهتدون

Mense wat glo en hul geloof met brutaliteit (onttrekken aan) nie te meng, hulle is die mense wat hul sekuriteit het en dit is die mense wat leiding ontvang. [Al An'am: 82].

En Woord.

إن الذين سبقت لهم منا الحسنى أولئك عنها مبعدون لا يسمعون حسيسها وهم في ماشتهت أنفسهم خالدون لا يحزنهم الفزع الأكبر وتتلقاهم الملائكة هذا يومكم الذي كنتم توعدون

Dat mense wat daar vir diegene bepalings wat beide van ons, hulle uit die hel gehou was, hulle het nie die geringste geluid van Hellfire hoor, en hulle is bewaar in geniet wat verlang word deur hulle hulle nie ontsteld deur die grootsheid van die groot (op die dag van die opstanding ), en hulle is begroet deur die engele. (Die engel sê): "Dit is jou dag wat beloof om jou .. [Al Anbiya ': 101-103].

- Tawheed is die sleutel om te kry in die hemel, soos die woorde Wahab bin Munabbih, "Die sleutel tot die hemel is dit lailaha illa Allah."

- Met monoteïsme, God was bly om die foute te verwyder, as woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in die hadith Qudsi.

إن الله سيخلص رجلا من أمتي على رءوس الخلائق يوم القيامة فينشر عليه تسعة وتسعين سجلا كل سجل مثل مد البصر ثم يقول أتنكر من هذا شيئا أظلمك كتبتي الحافظون فيقول لا يا رب فيقول أفلك عذر فيقول لا يا رب فيقول بلى إن لك عندنا حسنة فإنه لا ظلم عليك اليوم فتخرج بطاقة فيها أشهد أن لا إله إلا الله وأشهد أن محمدا عبده ورسوله فيقول احضر وزنك فيقول يا رب ما هذه البطاقة مع هذه السجلات فقال إنك لا تظلم قال فتوضع السجلات في كفة والبطاقة في كفة فطاشت السجلات وثقلت البطاقة فلا يثقل مع اسم الله شيء

Inderdaad, sal Allah 'n man te red .......... 99 Toe versprei God 'n liefdadigheidsorganisasie rekord in die voorkant van dit. Een noot (grootte) so ver as die oog kan sien. Toe sê God, "Is daar onder die rekords wat jy ontken? Is die skrywer-penulisku het menzhalimimu? "Die man het geantwoord:" Nee, O Rabb! "God het gesê:" Het jy 'n rede te hê? "Die man het geantwoord:" O Rabb! "God het gesê:" Natuurlik. Inderdaad in ons rekords, jy het goedheid. En inderdaad vandag sal jy nie dizhalimi "Gaan uit 'n kaart, geskryf om hom!

أشهد أن لا إله إلا الله وأشهد أن محمدا عبده ورسوله

Toe het God gesê: "Bring timbanganmu!" Die man het geantwoord: "O Rabbku, wat is die betekenis van hierdie kaarte met notas liefdadigheid (lelike) nie." Hy het gesê: "Kyk, jy sal nie dizhalimi." Toe het die rekords geplaas op die een kant van die skale en kaarte aan die ander kant. Dan teken die liefde ligte wees en die kaart word swaar, daar is niks erger as die naam van God. [2]

Die geleerdes het Tawheed verdeel in drie.

Eerste. Tawheed van heerskappy.
Naamlik die innerlike Zahir erken dat God die Here van alle dinge, eienaar, Skepper, Gewer rizki, Yang en skakel af, Yang versorging van die heelal is alles, beide die boonste en die onderste.

Sekonde. Tawhid Uluhiyyah.
Naamlik Eenheid van Allah in aanbidding sonder om die kleinste deel van aanbidding aan ander as Allah k. Dit is die betekenis van die sin van eenheid lailaha illa, niemand het die reg om diibadahi behalwe Allah. Want Hy is die Skepper, terwyl hy in die toevoeging is 'n skepsel, en net God kan die petisie van mense wat ellendig en kan ellende skakel gee. Allah sê,

والذين يدعون من دونه لايستجيبون لهم بشىء إلا كباسط كفيه إلى المآء ليبلغ فاه وماهو ببالغه

En die afgode vereer hulle behalwe Allah kan niks vir hulle nie toelaat nie, maar as die persoon wat albei palms in die water om water te kry om sy mond oopgemaak nie, maar die water was nie in staat om sy mond te kry. [Ar Ra'd: 14].

Vir die doel van hierdie monoteïsme, het God die wesens, die stuur van die apostels en die verlaging van hul boeke. Allah gesê.

وماخلقت الجن والإنس إلاليعبدون

En ek het nie geskep djinn en die mens nie, maar dat hulle My kan aanbid. [Adz Dzariyat: 56].

Woord.

أتى أمر الله فلا تستعجلوه سبحانه وتعالى عما يشركون ينزل الملائكة بالروح من أمره على من يشآء من عباده أن أنذروا أنه لآإله إلآأنا فاتقون

Hy verlaag die engele saam met (die uitvoering) die openbaring deur sy gebod aan wie Hy wil van sy dienaars, naamlik: ". Waarsku julle almal dat daar is geen Ilah (regs), maar ek, so moet julle gewy aan My" ['N-Nahl: 2].

Tauhid dit ontken deur die afgode in antieke tye, wanneer hulle reeds erken Tawheed van heerskappy. Allah gesê.

قل من يرزقكم من السمآء والأرض أمن يملك السمع والأبصار ومن يخرج الحي من الميت ويخرج الميت من الحي ومن يدبر الأمر فسيقولون الله

Sê: "Wie gee jou lewe onderhoud uit die hemel en die aarde, of wat gemagtig is (geskep) gehoor en visie, en wat 'n lewe uit die dood en die dood van die lewe uitgereik, en wat almal sake te bestuur?" Sodat hulle geantwoord: "God." [Yunus: 31].

En Woord.

ويقولون أئنا لتاركوا ءالهتنا لشاعر مجنون

En hulle het gesê: "Moet ons ons god-god te verlaat as 'n mal digter?" [Ash Saffat: 36].

Dan is 'n Moslem moet weet, dat God erken as Skepper, Gewer Rizqi, Kan en afskakel, sal dit niks beteken nie, totdat hy weet dat daar geen god behalwe Allah, dan dra die gevolge.

Derde. Tawheed Asma 'en die natuur.
Dit is, is om vas te stel wat God vir Homself in Sy boek, die hadiths van die profeet is outentieke sonder tasybih (likening), tahrif (die betekenis verdraai), tamtsil (Laat), ta'thil (geweier) en sonder takyiif.

Vas aan die Woord.

ليس كمثله شىء وهو السميع البصير

Daar is geen soortgelyke een met Hom. En Hy is die Alhorende, alsiende. [Ash-Shura: 11].

Die eienskappe van God vervat in die Koran is verdeel in twee. Dit is die aard van die Een en die aard ficil. Wese eienskappe, byvoorbeeld: die lewe, die lewe, omdat ons weet staat om te hoor, om te kan sien, om te praat, gesig, hande, kalwers en ander. Ficil eienskappe, soos: woning, af, kom, plesier, woede, lag, gelukkig en ander.

Ons verpligting op hierdie eienskappe, is glo dit, stel dit na God sonder tasybih, ta'thil, tamtsil en takyif. Onder ons te doen sommige sê die siel van God soos 'n menslike siel, en so meer. Ons moet volg as woorde van Imams Shafi'i rahimahullah: "Ek glo in God en alles wat van God af kom, volgens God se doeleindes. En ek glo ook in die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, en aan almal wat kom uit die profeet in ooreenstemming met die bedoeling van die profeet. "

Verdere weet, o my broers, kan God ontferm U oor ons. Dit monoteïsme is die hoogste pad wat deur die mens aan God. Tawhid is die eerste prediking van die apostels. Hulle begin preek (dra) monoteïsme, voordat (geval) halal en Haram. N profeet geleef in Mekka vir 10 jaar of meer, altyd lewering, "O mense, sê laailaha illallah, sekerlik sal jy gelukkig wees."

Wanneer monoteïsme reeds ingebed in hulle harte, dan later gedaal fardhu verse, wat begin met gebed. Nie verhoog word totdat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam migreer na Medina.

Toe kom die gebooie en die verbod. Die apostel het nie nodig om hard te werk om te gelas dat hulle Hom gehoorsaam, omdat hy hard in Mekka gewerk so punahlah kesyirikan band. Wanneer binding onttrekken uitgesterf, dan is die effekte lainpun uitgesterf. Gelowiges as beskryf God.

إنما كان قول المؤمنين إذا دعوا إلى الله ورسوله ليحكم بينهم أن يقولوا سمعنا وأطعنا

Inderdaad beantwoord die gelowiges, wanneer hulle is geroep om Allah en Sy boodskapper wat die apostel beslis tussen hulle sê: "Ons hoor en ons gehoorsaam." ['N Nur: 51]

As gevolg van die belangrikheid van monoteïsme, so wanneer die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het sy boodskappers en predikers aan 'n volk, Hy het hulle beveel om te begin preek monoteïsme, soos die profeet, het hy Muadz bin Jabbal wanneer dit gestuur om Jemen,

إنك تأتي قوما من أهل الكتاب فليكن أول ما تدعوهم إليه شهادة أن لا إله إلا الله وأني رسول الله فإن هم أطاعوا لذلك فأعلمهم أن الله افترض عليهم خمس صلوات في كل يوم وليلة فإن هم أطاعوا لذلك فأعلمهم أن الله افترض عليهم صدقة تؤخذ من أغنيائهم فترد في فقرائهم فإن هم أطاعوا لذلك فإياك وكرائم أموالهم واتق دعوة المظلوم فإنه ليس بينها وبين الله حجاب

Ja, jy sal die mense van die Boek kom, dan laat die eerste geval jy preek is lailaha illallah geloof (sodat hulle getuig dat geen god behalwe Allah het die reg diibadahi, Ed.) En ek is inderdaad die boodskapper. As hulle jou geluister, want dit, vertel hulle dan dat Allah hulle het verplig vyf gebede 'n dag en nag. As hulle gehoorsaam, dan Lig hulle dat Allah het dit verpligtend zakat aan die rykes en gee aan die behoeftiges. As hulle luister, dan vermy hulle waardevolle skatte en vrees vir gebed terzhalimi mense, want in die feit dat die gebed wat met God is daar geen sluier. [3]

Dan is dit verpligtend vir elke Moslem om aandag te skenk aan die aqidah, óf as 'n les of onderrig. En 'n moet vir elke prediker en onderwyser aan die geloof bo alle dinge bevorder, en maak aqidah as prioriteite. As gevolg van die goeie dade te danke aan die oortuiging dat goeie en slegte dade gevolg van swak aqidah.

ألم تر كيف ضرب الله مثلا كلمة طيبة كشجرة طيبة أصلها ثابت وفرعها في السمآء تؤتي أكلها كل حين بإذن ربها ويضرب الله الأمثال للناس لعلهم يتذكرون ومثل كلمة خبيثة كشجرة خبيثة اجتثت من فوق الأرض مالها من قرار

Het jy jou nie opgemerk hoe God 'n goeie sin gelykenis gemaak het soos 'n goeie boom, sy wortels is stewig en sy takke (Towering) in die lug, die boom gee sy vrugte in elke seisoen deur die toestemming Rabbnya.Allah gelykenisse maak dit vir die mens, sodat hulle altyd onthou , En die gelykenis van swak sin soos 'n slegte boom wat herroep word deur sy wortels van die aarde se oppervlak; nie reggestel kan word (regop) bietjie. [Ibrahim: 24-26].

Ten slotte, kan God ons en al die Moslems die oortuiging dat 'n goeie en veilige. Sekerlik net God in staat is om dit te doen.

(Vertaal uit Al Ashalah Magazine Issue 11 / Jaar 2, bladsye 17-24)

[Gekopieer vanaf die tydskrif uitgawe van As-Sunnah 05 / Jaar VII / 1424H / 2003M Lajnah Gepubliseer Foundation Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Purwodadi Km. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel.

No comments:

Post a Comment