!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Wednesday, September 23, 2015

Ons vermy insluitend die verloorders.

Die rit is nog nie klaar nie (375)

(Deel 375), Depok, Wes-Java, Indonnesia, September 21, 2015, 21:50 pm).

Ons vermy insluitend die verloorders.

Wanneer doem kom, dan is die woord van God in sy woord in die Koran, dat hulle vir die lewe in die wêreld, onder andere altyd kwaad te maak in die land, gulsig in die verkryging van lewensmiddele om altyd brand die bos onverskillig, wat veroorsaak dat die vernietiging van woude, reën rook skadelike organismes lewe te skep onsekerheid bure, bederf jouself met 'n selfmoord of rook (tabak), terwyl fatwas uitgereik die geleerdes (Ulama en Muhammadiyah Indonesië Saoedi-Arabië) besluit rook is haraam.
Ook selfmoord in die vorm van vertikale dwelms (dwelms / heroïen en dies meer), gedreig God sal bekeer as dit nie onmiddellik in die hel gegooi.
Ons moet ook verseker dat ons bure veilig voel en kan leef langs mekaar met ons, selfs al is hulle van verskillende godsdienste, ras, velkleur, en 'n ander taal en nasie. Staat.

ISTIQOMAH

Deur
Ustadz Ustadz Ismael Abu Moslem al-Atsari-



Eintlik guns van Allah Ta'ala aan sy dienaars is nie beperk. Onder die grootste guns is heerlik en die Islamitiese geloof. Net so bevoordeel istiqomah bo geloof. Dit word aangedui deur die hadith hieronder:

عن سفيان بن عبد الله الثقفي قال قلت يا رسول الله قل لي في الإسلام قولا لا أسأل عنه أحدا بعدك قال قل آمنت بالله فاستقم

Van Sufyan bin Abdullah ATS-Tsaqafi, het hy gesê: Ek het gesê, "O boodskapper van Allah, vertel my in Islam een woord wat ek nie iemand vra nadat jy!" Hy het geantwoord: "Sê," Ek is 'n gelowige, dan istiqomahlah ". [Gerapporteer deur Moslem, nee. 38; Ahmad 3/413; Tirmidhi, no. 2410; Ibn Majah, no. 3972].

BETEKENIS ISTIQOMAH
Imam Ibn Rajab al-Hanbali rahimahullah (oorlede 795 H) het gesê, verduidelik die betekenis van konstantheid en die posisie van hierdie hadith deur te sê: "Istiqomah is die voortsetting van 'n reguit pad, wat is die regte geloof, sonder om regs of links kan gaan. En istiqomah sluit doen al gehoorsaamheid gebore en die binneste en laat al die dinge wat verbode. Dit sal dan sluit al die godsdienste ". [1]

Uit die bogenoemde is dit bekend dat die grootte istiqomah dit is die regte geloof. Gehoorsaamheid is om te doen as die bevel van sonder om die limiet, sonder om die begeertes-begeertes, alhoewel die mense dink dat dit as oordrewe of te verminder. Allah die verhewe sê:

فاستقم كما أمرت ومن تاب معك ولا تطغوا إنه بما تعملون بصير

Dan istiqomahlah (hou jy op die regte pad), soos beveel het, en (ook) diegene wat met jou is berou en moenie perke nie oortree. Inderdaad, dat hy kan sien alles wat julle doen. [Hoed / 11: 112].

Allah Almagtige sê ook:

فلذلك فادع واستقم كما أمرت ولا تتبع أهواءهم وقل آمنت بما أنزل الله من كتاب وأمرت لأعدل بينكم الله ربنا وربكم لنا أعمالنا ولكم أعمالكم لا حجة بيننا وبينكم الله يجمع بيننا وإليه المصير

So dus dagvaar (hul godsdiens), en istiqomahlah (nog steeds in die godsdiens voor en verkondig) as beveel en volg nie hulle eie begeerlikhede. En sê:.. "Ek glo in al die boeke geopenbaar Allah en ek beveel om reg te doen onder julle Allah is ons Here en God jou Vir ons ons dade en vir jou dade, is daar geen rusie tussen ons en jy, Allah sal ons en hom die plek terug (ons) "in te samel. [Shura / 42: 15].

ISTIQOMAH HART EN LEDE VAN DIE RAAD
Ibn Rajab al Imam-Hanbali gesê Skoolhoof istiqomah is istiqomah hart op die top van monoteïsme, soos beskryf Abu Bakr en ander teen die woord van Allah:

إن الذين قالوا ربنا الله ثم استقاموا

Inderdaad, diegene wat sê: "Ons Here is Allah" en dan istiqomah hulle (bevestig hul saak "[Al-Ahqaf / 46: 13]..

(Ie) dat hulle nie afwyk na ander as hy.

Wanneer die lewer het istiqomah bo ma'rifah (kennis) teen Allah, khasyah (vrees) aan Allah, Allah verhef, eer Hom, Hom liefhet, wil hom, vertroue in Hom, tot Hom bid, vertrou kepada- hom en draai weg van hom uitmekaar; dan sal al ledemate istiqomah ook bo gehoorsaamheid aan Hom. Omdat die lewer merupaka koning van alle ledemate, en al die lede van die liggaam is die lewer leër. So as die koning istiqomah, weermag en mense istiqomah ook.

Net so is die woord van Allah:

فأقم وجهك للدين حنيفا

Hadapkanlah dan met 'n reguit gesig na die godsdiens van Allah -Rûm / 30 paragraaf 30 word vertolk deur die suiwering van voorneme en die wil om te Allah alleen, geen vennoot vir Hom.

Na die hart, dan is die grootste geval wat ook gehou isitqomahnya gepraat nie, want dit is die hart vertaler en klokkenluider (inhoud) van die lewer. Dus, na die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam beveel istiqomah, bemaak hy mondelinge om in stand te hou.

In Musnad Ahmad Imam van Anas bin Malik, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, het hy gesê:

لا يستقيم إيمان عبد حتى يستقيم قلبه ولا يستقيم قلبه حتى يستقيم لسانه ولا يدخل رجل الجنة لا يأمن جاره بوائقه

Geloof van 'n slaaf hom nie istiqomah, sodat sy hart istiqomah. En die hart 'n slaaf se sal nie istiqomah wees, so sy verbale istiqomah. En die persoon wie se naaste is nie veilig uit sy misdade, sal nie hemel toe gaan. [Gerapporteer deur Ahmad, no. 12636, dihasankan deur Shaikh Salim al-Hilali in Bahjatun-Nazhirin, 3/13].

Genoem in Tirmidhi (geen 2407.) Van Abu Sa'eed al-Khudri in marfuu en mauquf:

إذا أصبح ابن آدم فإن الأعضاء كلها تكفر اللسان فتقول اتق الله فينا فإنما نحن بك فإن استقمت استقمنا وإن اعوججت اعوججنا

As die seun van Adam het die oggend feitlik al sy ledemate het beskeie mondelinge: "Takwalah Allah in die handhawing van ons regte, inderdaad, afhang ons u As jy istiqomah, dan sal ons istiqomah ook, as jy afwyk (van die gebruiker). Ons het ook divergeer [Tirmidhi, geen 2407;.. dihasankan deur Shaikh Salim al-Hilali in Bahjatun-Nazhirin 17/03, geen 1521].. [2]

GROND ISTIQOMAH
Istiqomah nie maklik nie. Maar 'n mens sou die gees in istiqomah kry deur te weet voorrang. Allah die verhewe sê verkondig die primaat van wat sal bereik word deur mense wat istiqomah:

إن الذين قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل عليهم الملائكة ألا تخافوا ولا تحزنوا وأبشروا بالجنة التي كنتم توعدون

Inderdaad, diegene wat sê: "Ons Here is Allah" en dan istiqomah hulle (bevestig hul posisie), dan is die engele sal neerdaal op hulle en sê: "Moenie bang wees nie en voel nie hartseer, en juig met Jannah het Allah belowe julle" , [Fush-shilat / 41: 30].

In 'n ander vers Allah die verhewe sê:

إن الذين قالوا ربنا الله ثم استقاموا فلا خوف عليهم ولا هم يحزنون) 13 (أولئك أصحاب الجنة خالدين فيها جزاء بما كانوا يعملون

Inderdaad, diegene wat sê: "Ons Here is Allah", dan bly hulle istiqomah (firma vaste diensstaat in die monoteïsme en regverdige dade) dan is daar geen kommer vir hulle en hulle is nie (ook) treur. Hulle is die inwoners van die Paradys, sal hulle daarin bly; as 'n beloning vir wat hulle gedoen het nie. [al-Ahqaf / 46: 13-14].

VOLLEDIGE Istighfar ISTIQOMAH
Mense het beslis sy nadele. Mense sal nie in staat wees om hierdie godsdiens te implementeer as 'n geheel perfek. Vandaar Allah Ta'ala beveel Istighfar na bestel istiqomah. Allah Subhanahu wa Ta'ala sê:

قل إنما أنا بشر مثلكم يوحى إلي أنما إلهكم إله واحد فاستقيموا إليه واستغفروه وويل للمشركين

Sê: "Kyk, ek is net 'n mens soos jy, aan my geopenbaar dat jou God is God, die Almagtige, dan istiqomahlah (hou aan die reguit pad) na Hom en vra Hom om vergifnis, en wee diegene wat Sy mede [Fush-shilat / 41: 6]..

Iman Ibn Rajab het gesê: "In die woord van Allah" Dan bly op die reguit pad wat lei tot hom en vra Sy vergifnis, 'n teken dat die onvermydelike nadeel in die (hardloop) istiqomah bestel, dan herstel met Istighfar wat vereis bekering en ruju jeens konstantheid ". [3]

OORSAKE ISTIQOMAH
Inderdaad veroorsaak istiqomah baie. Een van die belangrikste redes dat iemand konstantheid te maak in die weg van Allah Ta'ala is soos volg:
1. Peinzend die Koran.
2. oefen die godsdiens van Allah.
3. Gebed.
4. Dhikr.
5. Ontwikkeling van die geloof.
6. Naboots Salafush Salih-en skoliere istiqomah.
7. Liefdevolle Allah en Sy boodskapper meer as ander.
8. Liefde en haat iets as gevolg van Allah.
9. Mutual intestate deur al-Haq, geduld en medelye.
10. Oortuig toekoms vir Islam.

Hier is 'n bietjie verduideliking oor istiqomah, kan nuttig wees.

Allaah weet die beste.

[Gekopieer vanaf die tydskrif uitgawe van As-Sunnah 06 / Jaar Sewentien / 1435H / 2014M. Uitgewers Foundation Staande Komitee Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196]

VERLIESE noodsaaklik

Deur
Shaikh Abdul Bari ast-Tsubaiti



Almal sal wil altyd gelukkig wees en nooit wou ellende selfs vir 'n oomblik. Almal wil altyd gelukkig en maksimum poging om verliese te vermy, maar wat oor om te sê, die feite spreek anders wees. Nie alle mense in die wêreld wat wil om te realiseer, soms wat presies om te verhoed dat 'n feit dat aanvaar moet word, selfs bitter. Verliese steeds teister. Hierdie bitter werklikheid aangespreek met verskillende houdings, wat wissel van uiterste houding teenoor die middelmatige. Soms is dit juis die houding van lyding skade of nuwe, soos selfmoord - na'ûdzu billâh-, eiendom beskadig, om hulself te beseer of te beseer 'n ander persoon. Maar daar is ook die aanspreek met 'n ontspanne, kalm en geduld. Hy besef dat die verliese gely het in hierdie wêreld is nie die uiteindelike verlies, nie 'n verlies wat die ewige lyding sal bring; Hy is nie 'n deur Allah Almagtige genoem in sy woord nadeel:

قل إن الخاسرين الذين خسروا أنفسهم وأهليهم يوم القيامة ألا ذلك هو الخسران المبين

Sê, "Inderdaad, diegene wat verloor is diegene wat hulself en hul gesinne op die dag van die opstanding benadeel". onthou dat so dit is 'n ware verlies. [Az-Zumar / 39: 15]

Verliese in die paragraaf hierbo dat die verlies van die noodsaaklikhede, wat sal lei tot die ewige spyt genoem. Verliese op die dag van die opstanding; verlies van menslike goedheid en sleg wanneer geweeg in die skale skoonste bevat geen bedrog nie. Mag Allah Almagtige red ons almal uit sodanige verliese.

Verliese op die dag van die opstanding is die gevolg van ons optrede tydens die lewe van die wêreld. As die kans op oorlewing deur beide kan gebruik word as 'n sakeman en 'n maksimum kapitaal gebruik te maak van 'n baie beperkte poging om soveel as moontlik, dan is Allah bereid gebaat sal ons gered word van sodanige verliese.

Die ergste verliese wat 'n persoon oorkom is 'n verlies wat sy geloof teister, soos hierdie verliese sal lei tot die ewige lyding in die hiernamaals. Verlies wat 'n mens se geloof is die ergste ramp vir iemand. Daarom, tussen die gebed van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam is:

... ولا تجعل مصيبتنا في ديننا

Wil U gemaak ramp op ons godsdiens

Verder, as 'n ramp op hierdie godsdiens aan hom te sleep in die vallei van afvalligheid - na'ûdzu Billah.

Onder die eienskappe van mense wat verliese gely met die uiteindelike verlies is 'n vroom daad sy mis kans in die lewe. Hy laat die geleentheid glip deur, so dat wanneer die dood uiteindelik arriveer, liefde kabaikan hy gedoen het, was 'n bietjie, terwyl lelike bevestiging. As dit so is, sou dit die lelike weegskaal guns te verslaan. Mense soos hierdie, insluitend die verloorders, as die woord van Allah Almagtig:

والوزن يومئذ الحق فمن ثقلت موازينه فأولئك هم المفلحون) 8 (ومن خفت موازينه فأولئك الذين خسروا أنفسهم بما كانوا بآياتنا يظلمون

Skale op die dag is dit die waarheid (geregtigheid), dan elkeen weegskaal vriendelikheid, hulle is die gelukkiges. En elkeen skale guns lig, sodat mense wat hulself benadeel. [Al-A'raf / 7: 8-9]

Tekens van die ander verloorders word dikwels verbreek op die belofte, wat die ongeluk in die land deur die verspreiding van twyfelagtige en wek wellus. Allah Almagtige sê:

الذين ينقضون عهد الله من بعد ميثاقه ويقطعون ما أمر الله به أن يوصل ويفسدون في الأرض أولئك هم الخاسرون

(Naamlik) diegene wat die verbond van Allah breek nadat die ooreenkoms was ferm, en besluit wat Allah beveel (hulle) word verbind, en maak die kwaad in die land. Hulle is die mense wat verloor. [Al-Baqarah / 2: 27]

Mense onderdanig en gehoorsaam aan diegene wat nie glo en gee lojaliteit aan hulle ook onder die eienskappe van die verloorders. Die Koran het sterk gewaarsku teen optrede wat gelei het tot hierdie arm gevolg. As gevolg van die ongelowiges sal dit probeer om ons te maak soos hulle. Allah Almagtige sê:

يا أيها الذين آمنوا إن تطيعوا الذين كفروا يردوكم على أعقابكم فتنقلبوا خاسرين

O, julle wat glo, as jy gehoorsaam diegene wat nie glo, hulle bring jou terug na die rug (om ongeloof), en wees julle mans wat verloor. [Ali Imran / 3: 149]

Insluitend dié verloorders op die dag van die opstanding is diegene wat aanbid net Allah Almagtige toe hy die genade van goedheid is, wanneer haar lewe gemaklik, gemaklike en voorspoedige of haar aanbidding van Allah Almagtig toe wat gedoen kan winsgewend wees of wêreldse goedheid. Allah Almagtige sê,

ومن الناس من يعبد الله على حرف فإن أصابه خير اطمأن به وإن أصابته فتنة انقلب على وجهه خسر الدنيا والآخرة ذلك هو الخسران المبين

"En van die mensdom is daar diegene wat Allah aanbid deur op die rand (nie met oortuiging); So as hy verkry deugde, bly hy in die staat, en as hy getref deur 'n ramp, draai dit terug. Sy word ongelukkige in die wêreld en in die hiernamaals. Sodanig is dit 'n ware verlies. [Al-Hajj / 22: 11]

Insluitende verliese is ook diegene wat verwaarloos deur familie rykdom en kan dus nie aanbid Allah Almagtig. Allah Almagtige sê:

يا أيها الذين آمنوا لا تلهكم أموالكم ولا أولادكم عن ذكر الله ومن يفعل ذلك فأولئك هم الخاسرون

O, julle wat glo, laat jou rykdom en jou kinders herlei jy van die herdenking van Allah. So wie het sodat hulle dat mense die verloorders. [Al-Munafiqun / 63: 9]

En nog vele meer verse in die Koran dat die woord verloorders en die dinge wat verliese veroorsaak noem. Dit is alles in orde om mense te herinner om nie getref deur verliese as gevolg onbeskryflik ly die gevolge in die lewe hierna.

Ten slotte, ons bid tot Allah die Almagtige ten einde te beskerm en red ons van sodanige verliese.

Hoe kan ons dit vermy sodanige verliese? Waar 'n besigheid kan winsgewend wees dat?

Die antwoord is in die Koran beskryf met 'n duidelike uiteensetting van die Koran, Sura al-'Ashr.

In 'n ander vers beskryf tekens winsgewende besigheid en word nie gewaarborg word geraak deur die verlies. Allah Almagtige sê:

يا أيها الذين آمنوا هل أدلكم على تجارة تنجيكم من عذاب أليم) 10 (تؤمنون بالله ورسوله وتجاهدون في سبيل الله بأموالكم وأنفسكم ذلكم خير لكم إن كنتم تعلمون

O, julle wat glo, is jy sukakah ek wys jou 'n handel wat jy kan red van 'n pynlike marteling? (Ie) julle glo in Allah en Sy boodskapper en streef daarna om in die weg van Allah met hul rykdom en siel. Dit is beter vir jou, as jy net geweet. [Ash-Shaff / 61: 10-11]

Allah Almagtige sê ook:

إن الذين يتلون كتاب الله وأقاموا الصلاة وأنفقوا مما رزقناهم سرا وعلانية يرجون تجارة لن تبور

Voorwaar diegene wat altyd die Boek van Allah te lees en die vestiging van gebed en spandeer uit party van die lewensmiddele wat ons aan hulle bewys het in die geheim en openlik, hulle verwag handel wat het niks om te verloor nie is. [Fatir / 35: 29]

Dit is die antwoord. Dit is die weg en die stappe wat geneem kan word om verliese te vermy en 'n wins maak. Wie verwaarlosing en ignoreer die pad deur Allah die Almagtige, die verlies sal beslis nie onvermydelik, en hy sal berou weergalose voel. Hy sal sy gedrag wat vermors kans liefdadigheid wat nooit weer terug sal kom spyt. Hy sal hom jammer, as Allah Almagtige sê oor hulle is:

حتى إذا جاءتهم الساعة بغتة قالوا يا حسرتنا على ما فرطنا فيها وهم يحملون أوزارهم على ظهورهم ألا ساء ما يزرون

Sodat wanneer kom die oordeel na hulle skielik, het hulle gesê, "Wat ons spyt omvang, teen ons nalatigheid oor die einde van dit!", Terwyl hulle die sondes op sy rug dra. Onthou, die bose was wat hulle verduur het. [Al-An'am / 6: 31]

Mag ons almal voortgaan om te wees in die leiding van Allah Almagtig en altyd taufiq van Allah Almagtig om goed te doen in ooreenstemming met die reëls van Allah Almagtig.

(Aangepas uit 'n preek van Sheikh Abdul Bari ast-Tsubaiti in Masjid n-Nabawi, op 30 Jumada End 1434 H met die titel van al-Khasâtul Haqîqiyatu)

[Gekopieer vanaf die tydskrif uitgawe van As-Sunnah 06 / Jaar Sewentien / 1435H / 2014M. Uitgewers Foundation Staande Komitee Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196]

No comments:

Post a Comment