!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Monday, July 6, 2015

Al Koran geopenbaar as 'n waarskuwing aan die mens.

Die rit is nog nie klaar nie (305)

(Deel drie honderd vyf), Depok, Wes-Java, Indonesië, 6 Julie 2015, 20:46 pm)

Al Koran geopenbaar as 'n waarskuwing aan die mens.

Heilige Koran Allah geopenbaar deur onthullings deur die engel Gabriël kpada profeet Mohammed, asook Al Hikmah (Sunnah / Hadith).
Die verskil Koran op die bevele van die profeet geskryf en saamgestel in een mushab tydens die kalifaat van die profeet se metgeselle Uthman, terwyl die Sunnah versamel 'n paar honderd jaar later deur die geleerdes van hadith kundiges soos Imam Bukharistraat, Imam Moslem, Imam Syafei, Abu Hanifah, Imam Malik, en Imam Hambali en sommige geleerdes en kundiges hadith kundiges en penghafal Koran.
Sunnah afgelei as 'n aanvulling tot die Koran omdat dit 'n godsdienstige praktyk wat nie in die Koran as maniere van gebed, en ander godsdienstige praktyke beoefen en vergestalt deur die profeet Mohammed bevat.
So die Koran en Sunnah is 'n verenigde geheel, net omdat die Sunnah geskryf en het 'n paar honderd jaar later na die dood van die profeet Mohammed, die hadith kundiges bepaal of dit Soenna geldig, hasan of dhoif (valse), en moet verwys na die Koran orde indien daar Sunnah te wees in ooreenstemming met die inhoud van die Koran, moet nie teenstrydig of teenstrydige met hujjahnya wees (wat beteken sy woord)

Soerah Al An'am Vers 84-94
Verse 84-90: Die afvaardiging van die profete en volg hul bestellings

ووهبنا له إسحاق ويعقوب كلا هدينا ونوحا هدينا من قبل ومن ذريته داود وسليمان وأيوب ويوسف وموسى وهارون وكذلك نجزي المحسنين (84) وزكريا ويحيى وعيسى وإلياس كل من الصالحين (85) وإسماعيل واليسع ويونس ولوطا وكلا فضلنا على العالمين (86) ومن آبائهم وذرياتهم وإخوانهم واجتبيناهم وهديناهم إلى صراط مستقيم (87) ذلك هدى الله يهدي به من يشاء من عباده ولو أشركوا لحبط عنهم ما كانوا يعملون (88) أولئك الذين آتيناهم الكتاب والحكم والنبوة فإن يكفر بها هؤلاء فقد وكلنا بها قوما ليسوا بها بكافرين (89) أولئك الذين هدى الله فبهداهم اقتده قل لا أسألكم عليه أجرا إن هو إلا ذكرى للعالمين (90)

Vertaling van sure Al An'am Vers 84-90

84. [1] En ons het Isak en Jakob geskenk [2] aan hom. Elkeen Ons begeleide [3]; en voor dat ons reeds opdrag gegee om Noag en 'n paar van die nageslag [4] Dawid, Salomo [5], Ayyub, Yusuf [6], Moses en Aäron [7]. So ons het antwoorde op mense wat goed doen [8].

85. En Sagaría Yahya [9], Isa [10] en Ilyas [11]. Sluit alles godvresende mense.



86. En Ismail [12], Elisa, Yunus [13] en Lut [14]. Elkeen van hierdie verskillende geledere (rang) op die top van ander mense (in sy tyd) [15],

87. (En ons het ook oorbeklemtoon die graad) die meeste van hul voorvaders, hulle nageslag en hulle broers. Ons het hulle gekies (profete en boodskappers) en Ons het hulle gelei na 'n reguit pad.

88. Dit is die leiding van Allah [16], met die het hy instruksies aan enige een van sy dienaars Hy wil. As hulle assosieer vennote met God, sekerlik gegaan dade wat hulle gedoen het [17].

89. Hulle is die mense aan wie ons die boek, wysheid en profesie. As mense (Quraish) wat ontken, dan sal ons dit aan mense wat nie ontken [18].

90. Hulle is die (profete) wat instruksies gegee het wat deur God, dan volg hulle instruksies. Sê (Mohammed) [19] "Ek vra nie in ruil te dra (Al-Koran)." Al Koran dit is niks nie, maar 'n waarskuwing [20] aan al die mense [21].

Vers 91-92: Weerlegging aan diegene wat die profete ontken en definieer die boodskap van Islam

وما قدروا الله حق قدره إذ قالوا ما أنزل الله على بشر من شيء قل من أنزل الكتاب الذي جاء به موسى نورا وهدى للناس تجعلونه قراطيس تبدونها وتخفون كثيرا وعلمتم ما لم تعلموا أنتم ولا آباؤكم قل الله ثم ذرهم في خوضهم يلعبون (91) وهذا كتاب أنزلناه مبارك مصدق الذي بين يديه ولتنذر أم القرى ومن حولها والذين يؤمنون بالآخرة يؤمنون به وهم على صلاتهم يحافظون (92

Vertaling van sure Al An'am Vers 91-92

91. Hulle [22] God nie verheerlik soos dit moet [23] toe hulle gesê het [24], "God is nie af om iets te mense". Sê (O Muhammad), "Wie stuur die boek (Torah) wat Moses gebring as lig [25] en leiding vir die mensdom, wat jy maak die boek velle papier wat disintegrasie [26], wys jy (sommige van die inhoud) en baie steek jy weg [27], maar het geleer [28] wat nie onbekend is, hetsy deur jou of deur jou voorouers. " Sê, "Allah (wat is af)," en dan (na daardie), laat hulle om te speel in hulle dwaling [29].

92. En dit (Qur'an), boek wat ons met die volle seën gestuur [30]; regverdig [31] boeke (afgelei) voorheen [32] en dat julle (mense) Umm Al-Qura (Mekka) en diegene rondom hom [33] kan waarsku. Mense wat in die Hiernamaals glo beslis in Hom glo (Koran), en hulle het altyd hul gebede [34] handhaaf.

Verse 93-94: Dit sal getuig deur diegene wat 'n leuen bedink teen Allah wa Subhaanahu Ta'aala na die dood, asook die uiteensetting van die verhouding en op die Dag van die opstanding nasab

ومن أظلم ممن افترى على الله كذبا أو قال أوحي إلي ولم يوح إليه شيء ومن قال سأنزل مثل ما أنزل الله ولو ترى إذ الظالمون في غمرات الموت والملائكة باسطو أيديهم أخرجوا أنفسكم اليوم تجزون عذاب الهون بما كنتم تقولون على الله غير الحق وكنتم عن آياته تستكبرون ( 93) ولقد جئتمونا فرادى كما خلقناكم أول مرة وتركتم ما خولناكم وراء ظهوركم وما نرى معكم شفعاءكم الذين زعمتم أنهم فيكم شركاء لقد تقطع بينكم وضل عنكم ما كنتم تزعمون (94)

Vertaling van sure Al An'am Vers 93-94

93. Wie is meer onregverdig as diegene wat 'n leuen teen Allah [35] of wat bedink sê: "Dit is aan my geopenbaar," [36] hoewel nie geopenbaar enigiets vir hom en die wat sê: "Ek sal die wil van wat openbaar Allah het aan die lig gebring. "[37] (Wat 'n horror) as jy net sien wanneer die oortreders is in die deur pyn se dood, terwyl die engele getref (en marteling) met sy hande, (sê) [38]" Neem uit jou lewe. " Op hierdie dag sal jy beloon word met 'n baie vernederende straf, omdat jy sê van Allah (woorde) wat nie waar is [39] en (omdat) julle spog [40] teen sy verse [41].

94. En [42] jy regtig kom op hul eie ons [43] as Ons het jou op die eerste [44], en wat ons aan geskenk [45], laat jy agter jou (in die wêreld). Ons sien nie gewer voorbidding (hulp) is met [46] wat jy dink dat hulle was bondgenote (Allah) [47]. Trouens, dit was terputuslah (alle bande) tussen jou en het verdwyn uit jou wat jy voorheen gedink [48].

[1] Toe Allah noem sy slawe en sy geliefde, die profeet Ibrahim 'alaihis groete, sowel as sy geskenk aan hom in die vorm van die wetenskap, propaganda en pasiënt, Allah noem sy geskenk aan Abraham as teen die verheerliking van Sy vorm nageslag Saleh.

[2] seun Jakob Isak, het hy ook genoem Israel.

[3] Al die reguit pad.

[4] Noag of Abraham.

[5] die Seun van Dawid.

[6] seun Jakob.

[7] Moses en Aaron was die tweede seun van Imran.

[8] Omdat hulle liefdadigheid in aanbidding aan God en die voordeel aan ander gedoen het. God hul goeie naam genoem, gee hulle 'n regverdige afstammeling, verhef hulle en sal hulle neem in die hemel.

[9] seun Sagaría.

[10] Seun van Maria.

[11] Seun van Moses se broer Aaron.

[12] Seun van Abraham.

[13] Seun Mataa.

[14] Seun Haaran broer Ibrahim.

[15] Die graad is dit baie hoog is, by die top van die trustees, die shiddiqin, martelare en bo dié vroom. Die apostels wat God betrekking het in sy boek is die belangrikste apostels uit die apostels.

[16] Daarom vra aanwysings na hom.

[17] onttrekken skaf die praktyk en voortbestaan ​​van die skuldige in die hel, as die opsies nie versaak dit sou hul dade uit te vee. Diegene opsies kan slegs verwyder liefdadigheid as hulle uit die weg laat staan ​​uitmekaar.

[18] As die Emigrante en helpers.

[19] Vir diegene wat draai weg van dakwahmu.

[20] In die Koran, hulle kan dinge wat nuttig is vir hulle onthou, sodat hulle dit kan doen, en met die Koran hulle dinge wat skadelik is vir hulle, sodat hulle kan verlaat kan onthou. Deur die Koran nie, kan hulle hulle God ken deur Sy name en eienskappe, met die Koran hulle 'n edele karakter kan kry, en die paaie wat lei tot hom die Koran hulle kan veragtelike karakter erken, en die paaie wat lei tot dit. Daarom is die Koran is 'n herinnering aan al die wêrelde, dit was heerlik meeste ernstige dat hulle moet ontvang en dankbaar.

[21] Mense en Jinn.

[22] Dat die Jode.

[23] Omdat die woord genoem te word is dieselfde mencacatkan Sy wysheid en gedink dat God net laat sy dienaars; regeer nie en verbied nie. Selfs verwerp die grootste guns wat God aan sy dienaars, naamlik die stuur van die apostels, waar daar is geen manier vir mense om geluk en geluk, behalwe haar.

[24] Om die profeet Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam wanneer hulle teen die Koran.

[25] Vir die duisternis van onkunde.

[26] Hulle enkodeer dit in 'n vel papier, wat in ooreenstemming is met hul wense, hulle om uit en dit is nie aan hul smaak, hulle verberg. Hulle is meer om die inhoud van die boek weg te steek.

[27] As die aard van die profeet Mohammed shallalahu 'alaihi wa sallam.

[28] In die boek.

[29] Die frase "Laat hulle om te speel in hul fout" is 'n satire om hulle, asof hulle is gesien as 'n kind wat nie intelligent.

[30] Omdat baie van vriendelikheid.

[31] In ooreenstemming, en getuig van die waarheid.

[32] Dat die boeke en Sahifah-Sahifah (vel) geopenbaar voordat die Koran.

[33] Dat alle mense.

[34] Hou die terme en rukunnya, maniere en penyempurnanya, kan Allah maak ons ​​insluitend hul groep, Alahumma Aamin.

[35] Met die eis om 'n profeet maar nie 'n profeet wees.

[36] As Musailamah Al Kadzdzab.

[37] Hulle maak die verse van Allah, hulle is die mense gesê: "As ons wil hê, kan ons ook iets soos hierdie te sê." Insluitend diegene wat dit durf waag om die Koran te daag. Watter groter onreg as die onreg van mense wat swak en arm en het 'n gebrek aan geëis kan doen soos die mees kragtige, mees ryk en het perfeksie van alle kante?

[38] Met hard.

[39] As beweer profeet en openbaring te ontvang en na bewering in staat wees om dieselfde boek te maak met die Koran. Sulke antwoorde volgens die liefde wat hulle doen.

[40] hulself opheffing en nie aan sy verse onderwerp.

[41] In hierdie vers is daar die argument van die straf van die graf en vreugde, as die woorde hierbo en straf kom wanneer hulle deur die dood se voor die dood en daarna.

[42] Dit sal aan hulle gesê word wanneer hulle opgewek.

[43] Sonder om kinders, vrou en ander eiendom as die praktyk.

[44] In die afwesigheid van kaalvoet en naak en nie besny nie.

[45] Die vorm van die skat.

[46] Hierdie woorde is gespreek as 'n satire teen hulle.

[47] Soos die standbeelde, afgode, engele, profete en heiliges wat hulle beskou as 'n bondgenoot vir God.

[48] ​​Die vorm van geluk, sekuriteit en geluk vermoed hulle sou verdien.

ARTI gelykenisse in die Koran


Qur'anul al-Karim as 'n gids boek bevat baie nuttige besprekings wat nodig is deur die mens in alle toestande. Byvoorbeeld, in die onderrig metodes en hoe om 'n waarde in 'n mens se hart te sluit. Die metode wat gebruik word is 'n metode wat is eenvoudig en mees voor die hand liggend. Onder sy metode is om die gelykenisse te maak. Hierdie metode word gebruik om die probleme wat baie dringend en noodsaaklik, soos die probleem van monoteïsme en die toestand van diegene wat mentauhidkan Almagtige Allah dra, onttrekken probleme en voorwaardes van die afgode dienaars, en verskeie ander groot praktyk. Die doel is natuurlik om te verstaan ​​en in te skerp edele waardes wat abstrakte op 'n wyse beskryf met iets beton so asof onsigbaar vir die oog. Daarom is dit 'n noodsaaklikheid vir 'n slaaf om aandag te skenk en probeer om die doel van die gelykenisse wat verstaan.

OPENBARING EN WETENSKAP vergelyk met reënwater
Allah Almagtige het die openbaring en kennis dat Allah die Almagtige gestuur om Sy apostels saam met die reën, terwyl die hart is soos om die aarde en die vallei vergelyk. Die invloed van wetenskap en openbaring in die hart diumpakan met die effek van reën op die grond van die aarde. Onder die vrugbare grond daar dat die water kan absorbeer en groei van die gras in, soos die lewer is in staat om die openbaring van Allah Almagtig te verstaan ​​en dit te laat gebeur in die lewe.

Onder die land was ook 'n grond wat kan water hou, maar plante kan nie tumbuhdi dit. Mense kan dit gestoor water te gebruik om hul behoeftes, soos drink, bad, eet, en so meer te ontmoet. Dit is die hart permisalan vir mense wat die openbaring kan memoriseer en hy menyampaikanya ook aan iemand anders, hy kon net nie verstaan ​​nie in diepte. Mense soos hierdie is nog steeds goed, maar die graad onder die graad minded mense in die eerste groep.

Dan is daar ook die land wat nie water hou nie en kan resumputan nie groei nie. Dit is 'n metafoor vir die hart wat glad nie kan voordeel trek uit 'n openbaring, beide in die wetenskap, memorisering of praktyk.

Kant van die vergelyking tussen die lewer en die grond of bo die aarde in die gelykenis lyk so duidelik, so is die ooreenkomste tussen die reën en openbaring. Reën is die bron van die mens se fisiese lewe en 'n bron van voedsel, openbaring en wetenskap as 'n bron van geestelike lewe of die menslike hart.

SIN Tauhid vergelyk goed met TREE
Allah Almagtige vergelyk ook die sin van eenheid met 'n goeie boom altyd vrugbaar elke keer.

ألم تر كيف ضرب الله مثلا كلمة طيبة كشجرة طيبة أصلها ثابت وفرعها في السماء) 24 (تؤتي أكلها كل حين بإذن ربها ويضرب الله الأمثال للناس لعلهم يتذكرون

Het jy nie sien hoe God 'n goeie sin gelykenis gemaak het soos 'n goeie boom, sy wortels is stewig en sy takke (Towering) in die lug, die boom gee sy vrugte in elke seisoen deur die toestemming van die Here. God het die gelykenisse dit vir die mens, sodat hulle sal altyd onthou. [Ibrahim / 14: 24-25]

Net so Tawheed boom wat ingebed is in 'n mens se hart. Hy sal ook voortgaan om vrugte of voordeel te dra. Onder die vrugte van Tawheed dws goeie bedoelings, edel moraliteit en goeie dade. Hierdie voordele is nie net gevoel deur diegene wat Tauhid, maar ook waargeneem deur ander.

Die Heidene gelykgestel met SPIDER
Allah Almagtige vergelyk politeïsme en die afgode wat skuiling soek na ander as Allah Almagtig as brei spinnekop nes. Omdat spinnerakke is die swakste nes [2], sodat sy optrede maak neste sal net maak dit swakker.

مثل الذين اتخذوا من دون الله أولياء كمثل العنكبوت اتخذت بيتا وإن أوهن البيوت لبيت العنكبوت لو كانوا يعلمون

Die gelykenis van diegene wat anders as Allah beskermers te neem, is soos 'n spinnekop wat huis maak. En inderdaad die swakste huis is die huis van die spinnekop se as hulle maar geweet. [Al-Ankabut / 29: 41]

Net so is die afgodedienaars wat ander as Allah Almagtig beskermers te neem. Dit sou net hulself te verswak, omdat sy hart breek 'n verhouding met Allah Almagtig. Hearts soos hierdie sou baie kwesbaar van alle kante, tesame met die afhanklikheid van die skepping, dan sal hy meer broos wees. Hy het gedink die dier kan voordele en red hom van gevaar, maar het nie.

Dit is duidelik dat baie verskillende toestande met 'n hart voorwaardes van die Moslems wat net staatmaak op Allah Almagtig. Sy hart is sterk volgens die krag van die geloof, tauhidi en afhanklikheid van Allah die Almagtige wat alles gereël. Eensgesinde Moslems wat gepleeg is en bo die reëls van sy geloof. Woorde en dade bly goed, vry van slawerny wesens, nie heeltemal vertrou op hulle.

Dit is anders as die Heidene is vergelyk met die dowe weer stom, wat net 'n las. Hy kon nie goed bring, alhoewel die lig van die verskeie riglyne. Sy hart was altyd afhanklik van die skepping sal dus indirek is verslaaf en het geen vryheid. Ook diperumpamakan deur Allah Almagtige met diegene wat van 'n hoogte geval het en getref deur voëls en selanjut geskeur opgeskeur uit vorm.

حنفاء لله غير مشركين به ومن يشرك بالله فكأنما خر من السماء فتخطفه الطير أو تهوي به الريح في مكان سحيق

Met opregte aan Allah, niks met Hom te assosieer. Enigiemand wat enigiets aan God toeskryf, is dit dan asof uit die hemel val en getref deur 'n voël, of die wind na ver plekke. [Al-Hajj / 22: 31]

As alles wat hulle beskou god het byeengekom om die meeste van die klein wesens wat vlieg hulle sal nie in staat wees om dit te doen. So, wat as hulle alleen? In plaas van die skep van vlieë, herstel en te herwin kos geneem selfs hulle kan nie vlieg nie. Is daar 'n meer ernstige swakheid van hierdie? Is daar onkunde is erger as onkunde die afgodedienaars? Hierdie toestand word vererger deur die baie gode aanbid wat hulle veroorsaak nie moontlik wen die plesier van dit alles. Mense soos hierdie is altyd geteister deur smart en lyding is herhaaldelik getref.

Het die Heidene besef die meeste van hierdie lelike, natuurlik sal hy probeer om homself te red uit die verskillende euwels wat. Hy sal ook bewus wees dat gedurende hierdie tyd het hy hulle gedagtes verkwis na nie omgee vir hul godsdiens. Dit is strydig met die Moslems wat hulself net wy aan Allah Almagtig. Hulle harte is stil op die godsdiens van die waarheid. Hulle besef ook dat die vrugte baie beter dat die ewige geluk in die ewige lewe sal verkry word.

Is soos 'n slaaf liefdadigheid GARDEN
In 'n ander gelykenis, Allah die Almagtige vergelyk dade soos die tuin.

ومثل الذين ينفقون أموالهم ابتغاء مرضات الله وتثبيتا من أنفسهم كمثل جنة بربوة أصابها وابل فآتت أكلها ضعفين فإن لم يصبها وابل فطل والله بما تعملون بصير

En iets in die vorm van diegene wat hul rykdom te spandeer op soek na die plesier van Allah en vir die fermheid van hulle siele, soos 'n tuin wat is geleë op 'n plato wat natgemaak deur reën, dan is dit bring sy vrugte tweeledig. Indien swaar reën nie nat nie, dan ligte reën (selfs voldoende). En Allah kyk wat julle doen. [Al-Baqarah / 2: 265]

Allah Almagtige noem 'n praktyk wat gedoen word met opregtheid, netto van alles wat 'n tuin, geleë soos die beste plek, net die wind en die son, en nie kort op die watervoorraad kan ruïneer. Sodanige grond hoewel nie geraak word deur swaar reën, byvoorbeeld, slegs 'n drup dan is dit genoeg om dit 'n vrugbare groei media te maak. As hierdie elemente voldoen word, dan natuurlik die vrug dit produseer sal baie bevredigend wees, die blare is dig en skaduwee en koel lug. Die eienaar sal voortgaan om die resultate maai sonder om bekommerd.

Maar as hulle oorskryf ramp of droogte geteisterde en brand.

أيود أحدكم أن تكون له جنة من نخيل وأعناب تجري من تحتها الأنهار له فيها من كل الثمرات وأصابه الكبر وله ذرية ضعفاء فأصابها إعصار فيه نار فاحترقت كذلك يبين الله لكم الآيات لعلكم تتفكرون

Is daar iemand onder julle wat graag 'n tuin van datums en druiwe wat onder riviere gevloei het; sy het in die tuin van alle vorme van vrugte, dan kom die ouderdom van die man wat hy was om kinders wat nog klein is. Dan was die tuin 'n harde wind met die vuur, en dit verbrand. So Allah verduidelik sy verse vir jou sodat jy daaroor dink. [Al-Baqarah / 2: 266]

Dan is dit 'n gelykenis van mense wat 'n praktyk te doen en dan het hy iets wat skade en vernietig wat hy gedoen het, soos onttrekken, nifaq of ander onsedelike dade wat kan uit te wis die beloning. Hoe om te verloor!

Van hierdie gelykenis, kan ons aflei dat mense wat geen geloof soos mense wat nie 'n tuin het nie.

Kant van die vergelyking tussen die liefde en die tuin is die gehalte van 'n gebied grootliks beïnvloed deur die toereikendheid van water, grondvrugbaarheid en vriendelikheid plek. So ook met dade. Dade is sterk beïnvloed openbaring as voedingswaarde lewer. Toe die oortreder ook aan al die vereistes van die ontvangs van 'n liefdadigheidsorganisasie voltooi so bevredigende resultate.

En nog baie perumpaman aangebied deur Allah Almagtig in die Koran. Verskeie gelykenis kan slegs verstaan ​​word deur mense wat verstaan. Wanneer hierdie gelykenisse toegepas word om 'n diperumpamakan, dan sal alles duidelik blyk.

(Aangehaal uit die boek van Al-Qawâidul hisan, Sheikh Abdurrahman bin Nasir as-Sa`di, reël-22)

[Gekopieer vanaf die tydskrif uitgawe van As-Sunnah 01 / Jaar XV / 1432H / 2011. Gepubliseer Lajnah Istiqomah Surakarta Foundation, Jl. Solo - Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196]

No comments:

Post a Comment