!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Thursday, July 30, 2015

шайтан қуана адамдарды алдап отыр.

сапар (327) дайын болған жоқ

 (Part үш жүз жиырма жеті), Depok, Батыс Java, Индонезия, 30 шілде 2015, 14:52 PM)

шайтан қуана адамдарды алдап отыр.

Олар бірдей тозаққа тұратын жын-перілер екенін шайтан, сондықтан көптеген ізбасарларын ұстануға бір жолы, kesenamgan әлеммен ер алдап, сондықтан ол ақыретте күнә таразы ауырлататын болады күнә екенін адам туралы ұмытуға болады.
Бір мысал, (ерлі-жеке тұлғалар / оның емес, әйелдер ерлер арасында) үйде тұрады.
Ол екеуі де студент, студент, студенттер немесе қызметкерлері арасында, олар қарым-қатынас (секс) жасауға мүмкін емес, (тегін жынысына) кезінде бірге тұратын ерлі-зайыпты қоғамдастықта жүріп көп екен.
Біз қараңыз (ерітінді опьяняющих) ауыз шарап кінәлі мас болуы мүмкін, сондықтан бағынбай оның серіктес (жігіт) бар зинақорлық, еркін барлық жерде сатылады.
Біз ол тым қатаң тыйым болса, тіпті біз қалыңдықтың немесе күйеу арқылы алдауға мүмкін емес, өйткені, Зина жақындап болдырмау үшін өз балаларын тыйым бүгінгі ата-аналар үшін өте қиын.
Мен олар мұсылман күйеуге, адам некеде немере қарындасы бар, бірақ ол күйеуінің туған қаласына шақырды кезде Мен барып, қашан олар тоқтап қала бес бала болды менің тәтем күйеуінің шыққан дін ұстанатын болды қосулы (дін kesyirikan / әдетте өз үйлерінде kesyirikan діни оқиғалар атқарылған қосымша, тіпті дисплейде Раббыларының көптеген мүсіннің қабырғаларында,) Құдай әріптестердің,
Бұл тым қатаң колледжге олардың балалары, олардың ата-аналарын жетекшілік емес, сондықтан көршілер (мектеп), оның ұлы, содан кейін перспективалық күйеуі (ternayata, сондай-ақ діни kesyirikan) өз ата-аналарына келді кенеттен, алыс басқа қалада, өз ұлын сақтау өте қатаң, бар ата-аналар перспективалық күйеуі оның ұлы бар (ұштасатын) үйленгені бұрын ислам керек (фанатик) қатты, себебі.
Ол кейінірек ерлі-зайыптылар Исламдағы үйленіп, бірақ-заң бақылау үшін өте қиын, әйелі ата-анасымен тоқтағанды, мен оның күйеуі алыс қаладан тысқары өмір сүріп, өйткені, ол Ислам дінін болды айтпағанның қалай діни мінез-құлық, ал адамның бүкіл отбасы kesyirikan дін.
біз мұқият бақылап, бастысы, тым қатты әрқашан қорғау, сенім мен благочестие беруге, және біз барлық көп ұзамай біз жасаған барлық күнәлары үшін Құдай туралы (Ampun сұраңыз) өкініп тиіс Құдайға дұға сонымен қатар тыйым салу емес.
Әр адам (Адам бала) Мұхаммед пайғамбар күнә жасап керек, және біз өкініп келсе, Құдай, біздің барлық күнәларды кешіруге болады деді. Және дәйекті Исламның бағана, енгізу және игі істер көбейту арқылы осы күнә өкініш.
Жер бетінде наместника ақыретте мәңгілік өмірге сақталуы тиіс, Құдайға ғибадат етуге, сондай-ақ адам тапсырманы есте сақтаңыз.
Аллаһтың Дүниежүзілік көріністердің бір Масаның қанатының, тіпті одан да көп презренного соқыр баланың туша қарағанда (хадис / Сүннет / әл-даналық) артық емес тұр (100-ден астам жасқа емес) осы уақытша дүние тіршілігінің алданып болмайды.




Абайлаңыз Зина үлкен күнә

Арқылы
Ustadz Isma'il Абу мұсылман әл-Atsari



Зина ірі күнә мен ширка және кісі өлтіру кейін akbarul kabâir (ең үлкен ірі күнә), оның ішінде болып табылады. Аллаһ Тағала былай дейді:

والذين لا يدعون مع الله إلها آخر ولا يقتلون النفس التي حرم الله إلا بالحق ولا يزنون ومن يفعل ذلك يلق أثاما

Аллаһтың бірге басқа құдайға beribarah емес және (себебі) рас, және зинақорлық емес, бар қоспағанда Аллаһтың (өлтіруді), әрине, ол (кек) алады, бұл осындай ұстанатындарды күнә (оның сияқты өмір өлтіру емес, кім және сол ). [Әл-Furqan / 25: 68]

Бұл аятта Аллаһ Тағала неке адалдығын бұзу мен кісі өлтіру біріктіруге жалтаруға үшін. Ал Аллаһ Тағала бұл ұзақ қылмыскерлер өкініп, игі істер жасауға емес, сондай-ақ, қос қайтадан масқара азап жауап жеткізіңіз.

Осы аятта мазмұнын жеткізу үшін, Сахих хадисте айтып:

عن عبد الله رضي الله عنه قال سألت أو سئل رسول الله صلى الله عليه وسلم أي الذنب عند الله أكبر قال أن تجعل لله ندا وهو خلقك قلت ثم أي قال ثم أن تقتل ولدك خشية أن يطعم معك قلت ثم أي قال أن تزاني بحليلة جارك قال ونزلت هذه الآية تصديقا لقول رسول الله صلى الله عليه وسلم: {والذين لا يدعون مع الله إلها آخر ولا يقتلون النفس التي حرم الله إلا بالحق ولا يزنون}

Абдулла (ибн Масъуд) Radi разы болсын, ол былай деді: Мен сұрады, немесе Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі Sin Құдайдың қолында ең үлкен болып табылады сәлемі болсын, сұрады ''? Ол оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын: «. Ол (серіктес жоқ) сізге құрды, ал Сіз, Аллаға үшін матч жасады» Мен, сұрады, деп жауап берді Ол оған Аллаһтың игілігі мен «Сонда қандай?», «Мен сәлемі болсын былай деп жауап берді:» Егер сіз ол ест қорқады, себебі Сіз балаларды өлтіруді .? сіздермен қандай Сонда «Мен сұрады», «Ол оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын былай деп жауап берді:» Сен өз көршісінің әйелі неке адалдығын бұзғаны «Және бұл аят Пайғамбарға, оған Аллаһтың игілігі сөздерін ақтау үшін келді. сәлемі болсын:

والذين لا يدعون مع الله إلها آخر ولا يقتلون النفس التي حرم الله إلا بالحق ولا يزنون

Ал Аллаһтың бірге кез келген басқа да Құдайға ғибадат емес және (себебі) рас, және зинақорлық емес, бар қоспағанда Аллаһтың (Kill) сияқты өмір өлтіруді емес, кім. (Әл-Furqan / 25: 68) [HR. Бұхари, жоқ. 4483]

Аллаһ Тағала сондай-ақ былай дейді:

ولا تقربوا الزنا إنه كان فاحشة وساء سبيلا

Ал неке адалдығын бұзу жақындау емес; Шынында да неке адалдығын бұзу, ол жан түршігерлік акт және жаман жол болды. [/ 17 Әл-Isra ': 32]

Осы аяттарда Аллаһ Тағала қатыгез азғындық уағыздауға. Нәрсе деп күдiк келтiрiлген сөзсіз бар, сондықтан да қатыгез, өзінің шарықтау шегіне жеткен Жамандық Уродство болып табылады. Содан кейін Аллаһ Тағала сондай-ақ, атап айтқанда неке адалдығын бұзу жаман жол, адамзат қоғамының арасында неке адалдығын нәтижесінде баяндады. Неке адалдығын бұзу қырып-жою және кедейлік әлемде, сондай-ақ ақыретте азаптау мен қорлауды жолы болып табылады.

Сондықтан, қауіп азғындық өте үлкен YAG болып табылады, барлық дін Пайғамбарлар келісесіз тыйым, және бұл дүниеде жаза және бұдан әрі өте қуатты.

ARTI Зина
мерзімді қамтиды, мысалы, неке адалдығын бұзу, көз ретінде болды, немесе жазалануға тиіс еді ұшыраған жоқ, не жазаланады барлық азғындық неке адалдығын бұзу, т.б. заңды сапарлары емес және әйелді көріп отыр. Бірақ Шариғатының тұрғысынан неке адалдығын бұзу азғындық болды жазаланатын болып табылады.

Клирик Hanafiyya оның (оның) немесе оған ұқсас (әйелдер құл) болып табылмайтын qubulnya әйелдер бар жыныстық қатынастар бар ерлер (петух) бағышталып, «азғындық түсіну қамтамасыз етеді.

Улемы Malikiyah «мақсатына, күмәнді (белгісіздік) жоқ, оған (оның әйелі) болған жоқ адам жыныс бар еркектер mukallaf (baligh) мұсылман қарым-қатынас, бағышталып.», Азғындық түсіну қамтамасыз

Клирик syafi'iyah «dzatnya, күмәнді жоқ, табиғат жаққан (бұлыңғыр), өйткені тыйым ерлер жыныс немесе индустриаландыру нысандарында оның мөлшерін ұшын салыңыз.», Азғындық түсіну қамтамасыз

Улемы Hanabilah Әзірге «жыныс немесе анус туралы ұятсыз Doing», азғындық түсіну қамтамасыз етеді. [Қараңыз: әл-Mausû'at әл-Fiqhiyyah әл-Kuwaitiyah, 24/18]

SIN Зина дәрежесі
Барлық азғындық ірі күнә болып табылады, бірақ күнә жағдайларына сәйкес әр түрлі деңгейлері болып табылады. Емес mahram әйел немесе пәк қыз бар қарағанда mahram немесе ерлі әйел үлкен күнә бар Зина. Оның көршіміз ның үлкен-бірінен көршілерімен қарағанда азғындық.

ӘЛЕМНІҢ айыппұл
Қатыгез азғындық, сондай-ақ Аллаһ Тағала осы қылмыс үшін орнатылған, бұл болды (жазалау) белгілі болуы. Аллаһ Тағала былай дейді:

الزانية والزاني فاجلدوا كل واحد منهما مائة جلدة ولا تأخذكم بهما رأفة في دين الله إن كنتم تؤمنون بالله واليوم الآخر وليشهد عذابهما طائفة من المؤمنين

Опасыз әйелдер мен ерлер неке адалдығын бұзуға, содан кейін deralah олардың әрқайсысы бір жүз есе порка, және екеуі де мейірімділік істеу сендер Аллаға, ақырет күніне иман келтірген болсаңдар, (жүгіру) Аллаһтың діні сізге алдын алу, сондай-ақ (іске асыру мүмкіндік береді ), олардың жаза сенеді адамдар тобы куә болады. [Әл-Нұр / 24: 2]

Бұл болған тұрмыс құрмаған азғын болып табылады. азғын үйленді және ешқашан әйелімен, содан кейін өлімге таспен (таспен) таспен бірге болды.

عن عبادة بن الصامت قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم خذوا عني خذوا عني قد جعل الله لهن سبيلا البكر بالبكر جلد مائة ونفي سنة والثيب بالثيب جلد مائة والرجم

Бар bikr (тұрмысқа шықпаған) -Егер berzina-: From «Ubadah бин күл-Saamit, деді ол, Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, мені алайық, мені алып, шын мәнінде Аллаһ жол олар үшін (ережелер) құрады», деді . 100 рет және тас лақтыра Уофе үйленген адамдармен, үйленген болып табылмайтын 100 рет дүре және жылын жер аударылғандар Tsayib (үйленген адам) адам -Егер berzina-, [HR мұсылман, ешқандай 1690;.. және басқалар].

Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын: «нақты Алла, олар үшін жолында (ережелері) жасады аят 15 ', Аллаһ Тағаладан сөздің хат-Ниса үшін деме болып табылады.

Ал ғалымдар ijma 'тұрмысқа шықпаған неке адалдығын бұзушы үшін шамамен 100 есе Dera жауапкершілікті, және ерлі-неке адалдығын бұзушы үшін таспен бар.

Бірақ ғалымдар үйленген неке адалдығын бұзушы үшін порка туралы түрлі пікірлер бар. Улама тобы порка және таспен арасындағы аралас болуы тиіс, дау. Порка етпейтін Mâ'iz және рулық әйелдер Ghamidi қарсы тас лақтыра орындау мен сәлемі болсын Алайда jumhur стипендиаттарды Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі іс-әрекеттеріне негізделген тек тас лақтыра тиіс пікір, '.

'Жер аударылғандар бір жыл «болсақ:
1. Имам Шафи'и және jumhur ер немесе әйел неке адалдығын бұзушы бір жыл иеліктен қажеттігін бекітеді.

2. әл-Хасан, бекітеді тұтқындағы міндетті емес.

3. Имам Мәлік және әл-Auza'i «әйелдерге арналған ешқандай қуғынға бар», деді. Әйел наготы болып табылады, және оны впустую және (апат) фитна, оларды жеткізу Өйткені. Сондықтан әйелдер mahram қоспағанда тыйым bersafar.

«Ерлі адаммен некеде тұратын адамдар, ерлі-зайыпты адамдарға (fornicate болса) бар (fornicate болса) үйленген емес, адамдар», бұл талап емес, бірақ тұрмысқа шықпаған азғын үшін жаза порка және қуғынға, екі ол fornicated отыр салтбасты немесе үйленген адамдармен. Ал үйленген неке адалдығын бұзушы үшін жаза үйленген немесе тұрмыс құрмаған адамдармен fornicated ма, таспен жатыр.

Және қандай bikr дегеніміз жарамды некеде бірге berjima 'ешқашан бар ерлер немесе әйелдер, және ол тегін адам, жыныстық жетілу, және түсіну болып табылады. Және қандай tsayib дегеніміз бір рет жарамды некеде бірақ Jima 'ешқашан адамдар. Және ол адам, ақылды, және тәуелсіз baligh. Бұл тұрғыда бірдей Ерлер мен әйелдер. Сол сияқты, мұсылмандар, язычники, адамдар ақылды немесе ақымақ болып табылады. Аллаһ бұл туралы жақсырақ біледі. [Жоқ, Шарх Муслим жылғы толықтырылған. 1690, Имам Нәуауи арқылы]

Мұхаммед пайғамбар оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, сондай-ақ неке адалдығын бұзу, әр түрлі апаттар мен ауруларды тудыруы болады деп оның серіктерін ескертті. Ол оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, былай деді:

لم تظهر الفاحشة في قوم قط حتى يعلنوا بها إلا فشا فيهم الطاعون والأوجاع التي لم تكن مضت في أسلافهم الذين مضوا

Ол lewdness (неке адалдығын бұзу) ашық қоғамдастық жасалады, бірақ өткен кім бірінші сол бар емес оба tho'un (өлімге ауру) және басқа да аурулар таратуға еді емес. [HR. Ибн Маджа, жоқ: 4019; әл-Bazzar; Bayhaqi; Ибн Омардан бастап. Күл-Shahîhah, ешқандай жылы шейх әл-Әлбәнидің сахих ретінде жіктеледі: 106; Сахих ат-targhib Ват tarhib, жоқ: 764; баспагер: Maktabah әл-Maarif]
Біз осы күні жасы мен осы хадис және адам шындыққа қарайтын болсақ, біз бұл хадис Пайғамбарымыздың оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын ғажайыптар бірі болып табылатынын білетін болады. Қанша аурулар қоғам себептері бойынша спрэд зинақорлық туындаған. Мұндай т.б. мерез, gonorhe, құралдарын, сондай-ақ. Иә Аллаһ бізді кешірмейді.

Ақыретте айыппұл
Әлемде түрлі зұлымдық қатар, содан кейін неке адалдығын бұзу, сондай-ақ ақыретте түрлі азапты қатер. Басқаларының арасындағы, төменде хадисте хабарлады:

عن أبي أمامة الباهلى قال سمعت رسول الله -صلى الله عليه وسلم- يقول: «بينا أنا نائم إذ أتانى رجلان فأخذا بضبعى فأتيا بى جبلا وعرا فقالا لى: اصعد حتى إذا كنت فى سواء الجبل إذا أنا بصوت شديد فقلت: ما هذه الأصوات قال: هذا عواء أهل النار, ثم انطلق بى فإذا أنا بقوم معلقين بعراقيبهم مشققة أشداقهم تسيل أشداقهم دما فقلت: من هؤلاء فقيل: هؤلاء الذين يفطرون قبل تحلة صومهم
ثم انطلق بي فإذا بقوم أشد شيء انتفاخا وأنتنه ريحا وأسوئه منظرا فقلت: من هؤلاء? قيل: الزانون والزواني ثم انطلق بي فإذا بنساء تنهش ثديهن الحيات قلت: ما بال هؤلاء? قيل هؤلاء اللاتي يمنعن أولادهن ألبانهن ثم انطلق بي فإذا أنا بغلمان يلعبون بين نهرين فقلت: من هؤلاء? فقيل هؤلاء ذراري المؤمنين ثم شرف بي شرفا فإذا أنا بثلاثة يشربون من خمر لهم فقلت: من هؤلاء? قالوا: هذا إبراهيم وموسى وعيسى وهم ينتظرونك

Абу Umamah аль-Бахили бастап, ол былай деді: Мен Messenger оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын естідім деді: Мен ұйықтап жатқан кезде, кенеттен маған келді екі ер екі қару ұстап, болды, содан кейін екеуі де Крутой тауға мені алды, Мен таудың ортасында болған кезде екі маған былай деді: «Келе гөр!», кенеттен Мен қатты дауыс естідім, онда мен «Не деп шу бар?», деп сұрады Ол: «Бұл тозақтың тұрғынын жылайды», деп жауап берді. Сонда мен қабылданды кенеттен Мен адамдардың тобы (жоғарғы жағында) олардың аяқ тамырдың бар (кері) байланысты көрдім, ауыздарынан ұшы қан айналымын жыртылған. Мен Олар, деп жауап берді «? Олар» сұрады «осы және олар мерзімінен бұрын тез сынған болып табылады».
Сонда мен қабылданды, кенеттен Мен органдары өте үлкен, өте лас иісі штаты, және қарау қорқынышты болды адамдар тобын көрді. Мен «Олар кімдер?», Деп сұрады Жауап, «Meraka азғындар, ерлер мен әйелдер болып табылады».
Сонда мен қабылданды, кенеттен Мен олардың кеуде жыландарды клюют әйелдер көрген. Мен «Олар кімдер?», Деп сұрады Жауап, «Meraka балаларға (сәби) олардың емшек сүт бермейді, әйелдер оларды».
Сонда мен қабылданды, кенеттен Мен кішкентай балалар екі өзендерінің арасындағы ойнап көрді. Мен: «Бұл мен олар сенушілердің балалар», жауаптар «? Олар кімдер», деп сұрады.
Сонда мен жоғары орынға қабылданды, кенеттен Мен шарап ішіп үш адам көрдім. Мен «Олар кімдер?», Деп сұрады Жауап, «Meraka Ибрагим, Мұса, мен Иса болып табылады. Олар «күтіп тұр. [HR. Ибн Хиббан; жоқ. 7491; Shoaib шейх әл-Arnauth] арқылы сахих ретінде жіктеледі

Шынында да, Шайтан ашуланып оған суға, оның ішінде әр түрлі тәсілдермен адамдарды адастыруға және зиян тырысады. Содан кейін ол сақ болыңыз және неке адалдығын алшақ ұстау болды аман қалайды және неке адалдығын бұл жүріс-туғызады адамның міндеттемесі. Аллаһ әрдайым барлық зол бізді барлық сақтауға және ізгілік әкелуі мүмкін.

Wallâhul Musta'ân.

[As-Сунна журналының Special Edition 12 / Year XVIII / 1435H / 2014M бастап Көшірілген. Lajnah Foundation Istiqomah Surakarta, Jl Жарияланды. Solo - Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 773 Тел. 0271-858197 Факс 0271-858196]

No comments:

Post a Comment