!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Monday, July 27, 2015

Басымызға шағын қиямет алдында Bertaubatlah (кешірім сұраймын).

сапар (324) дайын болған жоқ

 (Part үш жүз жиырма төрт), Depok, Батыс Java, Индонезия, 27 шілде 2015, 19:58 PM)

Басымызға шағын қиямет алдында Bertaubatlah (кешірім сұраймын).

Little Judgement қиямет басы (қайтыс болған) кітабында Құдай құрылды өліп арқылы адамзат зардап шегуде, бұл:
«Lawh Mahfuz».

Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, былай деді: «Құдай аспан мен жерді жаратты бұрын Аллаһ елу мың жыл барлық жаратылыстардың барлық тағдырын белгіледі». (HR. Мұсылман жоқ. 2653).

«Ештеңе этакие жердегі қайғы және (де) өзіне, бірақ біз оны алып бұрын ол бір (Lawh Mahfuz) жазылған. Расында, ол: «Иә Аллаһтың үшін оңай. (QS Әл-Хадид:. 22).

Сүресі Әл Хиджр аятта 4 Құдай Құдай халқының (адам) қайтыс кідіртуге немесе алға емес, қабылдауға деді.
Сондықтан мейірімділік үшін бауырым bertaubatlah ((Taubat Nasuha) Аллаға Таха кезде Сүре Аллаһтың 82 Өлеңдер, өйткені тыныс әлі, пищевода (Өңештің) жетті, ал Құдай өкініп, кім құдіретті penganpun екенін, дейді.

Сүре Таха 80-82 Өлеңдер: оларға Аллаһ WA Subhaanahu Ta'aala туралы жомарт исраилдіктерді еске салу.

يا بني إسرائيل قد أنجيناكم من عدوكم وواعدناكم جانب الطور الأيمن ونزلنا عليكم المن والسلوى (80) كلوا من طيبات ما رزقناكم ولا تطغوا فيه فيحل عليكم غضبي ومن يحلل عليه غضبي فقد هوى (81) وإني لغفار لمن تاب وآمن وعمل صالحا ثم اهتدى (82

Өлеңдер 80-82 сүресі, Таха аударма

80. Исраил [4] O балалар [5]! Шынында да, біз [6] жауларыңнан құтқарып, және біз тауға (Синай тауы) оң жағында (bermunajat үшін), сіздермен келісім жасасты [7] және Біз сізге манна мен salwa төмен жіберді.

81. Біз сіздерді берген, және сендерге менің ярость туындаған лимиттер [8], артық емес, жақсы өмір тіршілігін қамтамасыз ету Eat. Кімде-кім менің қаһарына қайта жазылады, содан кейін шын мәнінде, ол [9] қаза тапты.

82. [10] Ал, шын мәнінде, онда мен [11] өкініп кім Ең жарылқаушы, адал [12] және әділ істер және нұсқауларды [13] қалады.

Кейбір сүресі Әл Құран және хадис (Мұхаммед пайғамбардың Сунна) Аллаһ Құдай ретінде ұзақ ол тәубеге ретінде, әрбір адам, тіпті бүкіл жер мен аспан барлық күнәларды кешіруге болады дейді, күнә қоспағанда ширк жасаған (Құдай / Иемізді екі-ГРМ әріптестердің, Құдайдың бар болжауға Үш, онда Құдай Әке, Құдай Ана мен Құдайдың рухани Ұлы) болып табылады, немесе Құдай астам бірі болды деп ойлаймын.
Бірақ ол өлім merengutnya бұрын тәубе, егер осы жалтаруға істеу үшін, кім шын жүректен өкінгенде (Taubat Nasuha) болса, онда ол аман кім арасында болды.
Толық Assaduallaillahaillah Assaduanna Мухаммад Rasullah: ол екі сөйлем нанымдарды айта оның алғаш рет жалтаруға кім өкінуге қалай:

Этимология сәйкес Шаһада
Шахада (الشهادة күл-Шаһада) (Madhi fi`il) өткен шақта етістік нәтижесін өзгерту, شهادة зат Масдар ретінде Араб мәртебесін алынған: ол (ол куәлік беруге) айғақ берді білдіреді Syahida (شهد); dikasrahkan хат Ha` (شهد بكسرالهاء) бар. Крид әріптік мағынасы айғақ (куәгерге, аю куәгерге) беруге болды; (айғақтар бергенi) тану бере отырып, кепіл адал бере.
Терминология, ілімінің басқа құдай жоқ, бірақ Аллаһ және Мухаммад Аллаһтың (Оның елшісі) елшісі екенін айғақтар бойынша өзін орган мен жан мәлімдемесінде ретінде түсіндірілген.
Екі Shahadah
Атап айтқанда, екі сөйлем Syahadatain деп аталатын Shahadah айғақтарына қамтиды:
Ashhadu бар-laailaha illallaah (ا شهد أن لا إله إلا الله) білдіреді, ол: Мен Құдайға ешбір тәңір қосу бар куәгер
Ashhadu ва Анна мұсылман rasuulullaah (و اشهد أن محمد ر سو ل الله) білдіреді: Мен және bahwanya Мұхаммед пайғамбар Құдайдың хабаршысы болып табылады куәландырылған.
Шарттарына сәйкес Creed түсіну
Syahadatain қамтылған екі сөйлемнен негізделген Tawheed usul әл-DIN (дін ғылым субъектілері) ғалымдарының, айтуынша, атап айтқанда, шамамен 2 мағыналары көрсетiлген Ел
Монотеизм тану (Tawheed Syahadat).
Бұл мұсылман тек мойындайсыз және (: Аллаһтың бірлігі Құдайдың бірлігі білдіреді) ғибадат бір Құдай, Аллаһ болады, болып табылады. Және т.б. әр ісімен Құдайға араласа емес, бұл Tawheed өсиет дәлелдемелер Creed, істері, гудвилл (гудвилл), (Poleteisme, ширк жасауға)
Тану Апостолдық Creed (Creed Апостолдар).
Яғни, мұсылман Пайғамбардың алдағы / жеткізді бәрін сену міндетті болып табылады. Ретінде дәлелдемелер өсиет Апостолдар Creed: Пайғамбарымыздың Сүннетке орындаңыз, міндетті нұсқаулығы мұсылмандар ретінде Мұхаммед пайғамбардың дәстүрін алды.
Ислам шахада айтуынша
Улама түсіндіру көпшілігінің айтуынша, ілімінің бес исламның тұғырға (Арқан-әл-Ислам أركان الإسلام) немесе тірегі дін (Арқан ад-Дин أركان الدين) енгізілген және бірінші бағаналар көрсетіледі. Заңды ілімінің әрбір мұсылман және мұсылман үшін міндетті болып табылады жүзеге асыру.
Shahadah пайдалану
Шахада келесі исламның күзету кейбір табуға болады:
Біреу бірінші Muallaf ислам енген кезде, адам екі сөйлем ілімінің кепілге оқып талап етіледі.
Намаз қозғалысы оқу дұға сидя tahiyyat.
Қазіргі уақытта Исламда неке IJAB Кабул кепілі рәсімі оқу
Исламға байланысты басқа да мәселелер бойынша

сөз және Сүннет Құдайдың сөзі: пайғамбарлар мен пейджер, (Құдай күнә сақталады) күнәсіз адамның нақты жау деп Құдайдың ескерткен болатын Адам атаның қоспағанда болып әрбір бала, Пайғамбарлардың жазбаларында және Уәкіл қоспағанда, әрине күнәкар (Адам ата күнә жасағаннан болуы тиіс Шайтан Адам көктен жерге көшіп, бірақ Адам, оның қате күнә жасап еді Құдайға өкініп жер бетіндегі алғашқы адам болды, соның салдарынан Шайтан табысты жеміс quldi жеп Адам мен Хауаны азғыру, сондықтан болып табылады.
«Lawh Mahfuz»: Адам атаның оқиғалар шынында да адам жер бетінде халиф болды және кітабында Құдай құрылды қойды Құдай актілер, болды.

Сағатында білу

Арқылы
Доктор Abdillah бин Юсуф ибн Юсуф әл-wabil



Қиямет күні туралы білім ғана белгілі жағдайы болып табылады, өйткені ол әл-Құранда көптеген аяттарда және Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын туралы хадистер арқылы көрсетілгендей қиямет күніне туралы білу, тек Аллаһ та'ала белгілі көрінбейтін мәселе Аллаһ Тағаладан арқылы. Ол періште оны көрсету де [1] жіберілген Пайғамбарға сабақтас жоқ. Аллаһ та'ала қоспағанда кезде Judgement ешкім білмейді.

Кезде Doomsday адам, содан кейін оны сұрады, сондықтан Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, жиі, Doomsday мемлекет және вирулентности туралы айтуға. Ол тек Құдайға белгілі көрінбейтін мәселе екенін хабарлады, сондай-ақ Құранның аяттары Апокалипсис Құдай Өзі үшін қорғалған нәрсе кезде, бұл білімді түсіндіреді.

Олардың арасында өз сөздер:

يسألونك عن الساعة أيان مرساها قل إنما علمها عند ربي لا يجليها لوقتها إلا هو ثقلت في السماوات والأرض لا تأتيكم إلا بغتة يسألونك كأنك حفي عنها قل إنما علمها عند الله ولكن أكثر الناس لا يعلمون

«Олар»? Бұл ақталды 'Айтыңызшы, «Раббым жағында қиямет Расында білім, Doomsday туралы сұраймын; ешкім оның келу уақытын түсіндіруге, бірақ Оған болады. Doomsday аспанның және Жер туралы (жаратылыстарына бүліктер) өте ауыр болды. Judgement кенеттен саған келіп, бірақ болады. 'Сіз шынымен білсеңіз Олар сұраймыз. «Қиямет күні білім ол Аллаһтың бар, бірақ адамдардың көпшілігі біле бермейді Расында. ', Say» [әл-A'raaf: 187]

Аллаһ көктер тұрғындары бірде-бір қиямет білім ғана жалғыз Аллаға, Ол анық мәселені біледі және бұл ақталды кезде бір ғана болып табылады, бұл адамзатқа жариялау үшін пайғамбарына, Мұхаммед оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын бұйырды және жер біледі.

Құдай айтқан ретінде:

يسألك الناس عن الساعة قل إنما علمها عند الله وما يدريك لعل الساعة تكون قريبا

«Адамдар қиямет күні туралы сұраймын. «. Сағатында білу ғана Аллаға болып Расында, дейді, және сіз (Мұхаммед Ғ.С.) білеміз, бұл уақыт жақын қиямет күні болуы мүмкін» [әл-Ahzaab: 63].

Сондай-ақ Құдай айтқан:

يسألونك عن الساعة أيان مرساها فيم أنت من ذكراها إلى ربك منتهاها

«(Кәпірлер) ол не болады кезде, сағатында туралы (Мухаммад) сенен сұраймын? Сіз (уақыты) аталған болуы мүмкін (бұл) кімдер? Rabb ның сіздің соңында (ереже уақыты) қайтарылады «[Ан-Naazi'aat: 42-44].

Содан кейін қиямет білім шарықтау шегі кері жалғыз Құдайға.

Сондықтан, мен сәлемі болсын былай деді: «Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі ұзақ Жебірейіл хадисте сипатталған қиямет-күні мен сәлемі болсын:» Жәбірейіл Alaihissallam Пайғамбарды, оған Аллаһтың игілігі сұрағанда:

ما المسئول عنها بأعلم من السائل.

«Бұл туралы сұрақ қойылды Адамдар сұрады адамға артық білмейді.» [2]

Қиямет күні ол ақталды кезде Жәбірейіл білген жоқ, сондықтан Пайғамбар Мұхаммед оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын жасады.

Ол Апокалипсис жақын болған кезде ол төмен барады шешімі қашан Сол сияқты, пайғамбардың Иса Alaihissallam, ол білмейді. Тіпті түсіндіруге болады, себебі үлкен белгілері Doomsday қоса алғанда (Пайғамбар Иса төмендеуі),.

Әл-Имам Ахмад Алла оны рахым етсін мен сәлемі болсын: «Пайғамбардан, оған Аллаһтың игілігі бастап, Абдалла бен Масъуд Radi разы болсын» Ибн Маджа және әл-Хаким, сондай-ақ, баяндайды, ол былай деді:

لقيت ليلة أسري بي إبراهيم وموسى وعيسى, قال: فتذاكروا أمر الساعة, فردوا أمرهم إلى إبراهيم فقال: لا علم لي بها, فردوا الأمر إلى موسى, فقال: لا علم لي بها, فردوا الأمر إلى عيسى فقال: أما وجبتها; فلا يعلمها أحد إلا الله ذلك, وفيما عهد إلي ربي عزوجل أن الدجال خارج, قال ومعي قضيبان, فإذا رآني, ذاب كما يذوب الرصاص. قال: فيهلكه الله.

«Мен аспан үшін-Isra'kan болды түні, Мен Ыбырайым, Мұса және Иса кездесті.» Ол былай деді: «Сонда олар Doomsday жағдайда туралы атап көрсетіледі, содан кейін олар Ыбырайымның өз іс қалпына келтіру, содан кейін ол маған былай деді:» , оның білімі бар Мұса өз іс қайтаруға. Мен оның жағдайда оны қайтаруға, ол туралы білім жоқ «Сонда ол былай деді:» жоқ, Иса. «Ақыр соңында ол жүреді кезде, содан кейін бірде-бір Аллаһтан басқа кім біледі болсақ ', деді. Маған менің Раббым Құдіреті шексіз берілген Аян арасында, «Ақиқатында Dajjal шығады.» Ол былай деді: «Ал Мен екі соқаға асыратын болды. Ол мені көріп, онда ол балқып қалайы ретінде балқытып болады. Содан кейін Аллаһ оны бұзады «Ол былай деді:» «. [3]

Олар Апостолдар Ulul көрсетілген оның төрағасы Азми болып табылады, және олар қашан Апокалипсис білмейді.

Ал Имам мұсылман Хабар бойынша, Жәбір бин туралы Алла оны рахым етсін айтып сәлемі болсын, ол қайтыс болған, бұрын бір ай деді кім 'Abdillah Radi anhuma, ол Мен Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі естідім «, деді:

تسألوني عن الساعة? وإنما علمها عند الله وأقسم بالله ما على الأرض من نفس منفوسة تأتي عليها مائة سنة.

«Сіз қиямет күніне шамамен мені сұрады? Ғылым ғана Құдайдың жағында, мен Аллаһтың атымен ант жатқанда, бұрын-соңды жүз жаста осы жер бетіндегі дүниеге тірі тіршілік ешкім жоқ. «[4] [5]

Бұл хадисті Gabriel кейін хабарлады Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, оған күмән мүмкіндігін жоққа.

Ибн Касир Алла оны рахым етсін Бұл діни даярлықтан өтпеген Пайғамбар Апостолдар көшбасшы болып табылады, және олар -shalawat жабады және Аллаһтың құттықтау барлық қонақты құрмет him- благодати Пайғамбар ұсынушыға, өкіну қоңырау шалушының, соғыс көшбасшысы, шешім бере, коллектор, кейін болуы «, деді адамдар, (syafa'at алу үшін) оған жиналған ол сондай-ақ хадис Хабар бойынша, Анас және Сахл бин Саъд Radi anhuma шынайы хадисте былай деді, онда:

بعثت أنا والساعة كهاتين.

Ол екі (саусақтардың) сияқты оны маған және қиямет күніне жіберді «. [6]

Ол кейіннен қолданыстағы индексі саусақ және (орта саусақ) жақын. Дегенмен оның мән-жайлар, Құдай бұл туралы сұрады, егер оған Doom ғылым қалпына келтіру бастамаған болатын, Аллаһ былай дейді:

قل إنما علمها عند الله ولكن أكثر الناس لا يعلمون

«... Айт,» Ақиқатында қиямет күніне білу ол Аллаһтың бар, бірақ адамдардың көпшілігі біле бермейді. «[Әл-A'raaf: 187] [7]

Әл-Құран аяттары мен Пайғамбарымыздың хадистер осы жорамалдарды қабылдамау аталған, өйткені Апокалипсис, содан кейін ол, ақымақ болған кезде Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын білемін деп санайды кез келген адам.

Ибн әл-Қайим Алла оны рахым етсін, былай деді: «Ал біздің заманымыздың ғылымға сарапшылар болуы талап кім өтірік анықтады. Ол білім Пайғамбар оған Аллаһтың игілігі мен оған берілген жоқ кезде (білімі бар) қанағаттандырылған кезде қиямет күні мен сәлемі болсын білемін «. (Бұл тиісті болып табылады) оған былай деді:» Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі Salla бір рет хадисте Жәбірейіл деді үміткер :

ما المسئول عنها بأعلم من السائل.

Бұл туралы сұрақ қойылды Адамдар сұрады адамға артық білмейді. «

Сонда олар былай деді: нақты мағынасын бұрмаламауға «мағынасы болып табылады, ол:» Мен сенімдімін, және сіз оны білесіз. «

Ол ұлы глупость болып табылады, және заңсыз ең нашар білдіретін. Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, Құдайдың, (орынсыз) туралы көбірек білу ол «, ол сот шешiмiнiң жүреді кезде Мен және сіздер білесіздер», ол Negro ретінде қарастырылады біреуді айтып берді, тек ақымақтар Бұрын ол біледі «, деді Gabriel, «қашан оның айтуынша Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, адал, ол былай деді:

ما جائني في صورة إلا عرفته غير هذه الصورة.

«Ол маған бұл басқа оны білген етіп бір қоспағанда алдағы емес.» [8]

Басқа редакцияда:

ما شبه علي غير هذه المرة.

«Ол (Gabriel) осы орай мені шетке бетперде ешқашан болған емес.»

Басқа редакцияда Әзірге:

ردوا علي الأعرابي ...

«Маған бедуинам Bring ...»

Сонда олар оған іздеп шықты, бірақ олар оны алған жоқ.

Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, ол біраз уақыттан кейін Жәбірейіл екенін білеміз, мәлімдеді ретінде Омар Radi anhuma, «Сонда мен, содан кейін ол 'O' Умар, деді, ұзақ уақыт бойы үнсіз болды! Сіз сұрағым кім екенін білесің бе? «» [9]

Сөздері мағынасын бұрмаламауға, кім, «Ол өткен уақыт өткеннен кейін қоспағанда оған серіктестері уағыздауға емес, ал ол, оның сұрады, өйткені ол Gabriel екенін біледі!»

Содан кейін хадисте өрнек: (ما المسئول عنها بأعلم من السائل), содан кейін сұрады және осы Doomsday жағдай туралы сұрады әркім (тең дәрежеде біле бермейді) осындай, сұрады және сұрады ешкімді кіреді. [10]

Сол сияқты, онда белгілері атап жоқ, нүктесі болып табылады және қазірдің өзінде білемін сұраушыдан, көп сондықтан ол белгілері туралы сұрады емес, жариялауда.

Және бұл артық қаларлық ерлер арасында атақты хадистер туралы сұрақтарға жауап анықтау кейін әл-Haawi сияқты-Suyuti білдірген пікір, «Ақиқатында, Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, мың жылға оның молада қалуына емес еді қандай? «Ол (әл-Suyuti) былай деді:» Мен осы барлық ешқандай негіз жоқ жалған деп жауап береді. «

: Сонда ол әл-Kasyfu атағына деді ол онда Mujaawazati Haadzihil Умма әл-Алфа, осы мәселе бойынша кітап жазған, бұл анықталды

Біріншіден, бар хадистер мыңнан астам жыл мен жасаулар осы тіршілік кезеңі бес жүз жыл жетеді емес екенін көрсетеді; ол әлемнің жасы жеті мың жыл, және алтыншы жыл мыңдаған соңында жіберілген Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын жол түрлі баяндалды, өйткені. [11]

Содан кейін ол өзінің уақыты он бес жүз жыл болды, егер қорытынды жай мүмкін емес екенін есептеу кейбір аталған. Содан кейін ол оған исклю хадисте және atsar-atsar ескертеді:

Осы әд-Dahhak ибн әз-Zuhani Zummal әл-Kabiir жылы ATH-Thabrani арқылы айтып отыр арасында, ол «онда мен оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын Пайғамбарды айтып, Мен түс көрдім, былай деді:» Ол одан әрі хадис ашып, онда деп мәлімдеді :

إذا أنا بك يا رسول الله على منبر فيه سبع درجات, وأنت في أعلاها درجة. فقال: أما المنبر الذي رأيت فيه سبع درجات وأنا في أعلاها درجة, فالدنيا سبعة آلاف سنة, وأنا في آخرها ألفا.

«Кенеттен Мен Аллаһтың (жанында) Сіз O Messenger болды, жеті қадамдарды бар, және сіз ең жоғары Биік мұнараға айналмалы сатымен тұр кафедра», содан кейін ол Көріп отырсыздар, кафедра жеті баспалдақтар бар, мен баспалдақтар болды «, деді Ең жоғары, ол (жас) жеті-мың жыл екенін білдіреді, мен соңғы жылдары мың болды «. [12]

Ол (әл-Suyuti) хадис әд-Dalaa-Ил әл-Bayhaqi арқылы айтып екенін айтты, сондай-ақ-Suhail sanadnya dha'if осы хадис, бірақ жол арқылы Ибн 'Аббастан anhuma үшін mauquf арқылы айтып хадис деп мәлімдеді -path түпнұсқа болып табылады, және Ath-Thabrani [13] және кейбір atsar осы іргетасы menshahihkan нығайту.

Suyuti ретінде-Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын сөздер мағынасы деп түсіндіреді Содан кейін: «. ... Және мен соңғы жылдары мың болды» нүкте ол жіберілді, бұл SE-қосылған тарихын сәйкестендіру үшін, ең мұсылмандар мыңдаған жетінші жылы болып табылады мың алтыншы жылдың аяғында. Ол Сот оң жетінші мың болған, өйткені Dajjal, Пайғамбар Иса төмендеуі ретінде ірі Doomsday белгілері, және батыстан күн көтерілуі, жүзден астам жыл біздің уақытқа дейін біраз уақыт тап сөзсіз, жетінші мың басында жіберілді еді ештеңе сол уақытта болды, содан кейін осы үш жүз жылдан астам осы жылдың қалған жеті мың көп көрсетеді. [14]

Бұл сондай-ақ-Suyuti Алла оны рахым етсін қысқаша сөз, және (осы сөздер) әл-Qur-AN айқын білдіру тап хадистер сахих болып табылады, сондай-ақ болып табылады; әлемнің өмір Аллаһ та'ала басқа ешкімге белгілі емес екенін. Біз әлемнің жасын білсеңіз, әрине, біз қашан Апокалипсиса білетін болады, өйткені. Сіз бұл Аллаһ та'ала қоспағанда ақталды кезде Сот белгілі емес екенін әл-Құран аяттары мен Пайғамбарымыздың хадистер туралы алдын ала білуі тиіс.

Сол сияқты, бұл (сияқты-Suyuti ойлауға) бар бас тарту фактісі, бұл. Dajjal шығып қойған жоқ, ал біз, он бесінші ғасырдың басында Hijriyyah бар, және Пайғамбар Иса төмендеді, өйткені. As-Suyuti ғасыр басында және Иса Alaihissallam төмен кезінде Dajjal жүзеге дейді тарих бар екенін делінген, және оны өлтірді. Сосын ол қырық жыл бойы жер бетінде өмір сүрген күн жүз жиырма жыл бойы батыстан көтеріледі кейін, адамдар жер бетінде тұратын, және екі затяжек (құбыр) арасындағы қашықтық қырық жаста еді, осы барлық соңғы екі жүз жыл шығуы тиіс болатын [15 ]. Содан кейін оның сөздер негізінде, Dajjal Қазір ол екі жүз жыл болуы керек, бiр мың алты жүз кейін Қиямет пайда етіп.

Бұл ол кез-келген жас шегі хадис әлемдік анық kebathilah болып табылады.

Ибн әл-Қайим Алла оны рахым етсін әл-Manaarul Muniif кітабында оған хадис асырады белгілі кейбір нәрселерді деді. Ол осы сияқты біз жетінші мың жыл болды, ал, әлемдегі мың жеті ғана жыл өмір дейді жасы бойынша шектеулер берушінің хадисте, сондай әл-Qur-айқын туралы menyelisihi хадис мәтіндері болып табылады арасында «, деді. , Әрине әрбір Doomsday бүгін біздің заманымыздың екі жүз елу бір жыл болатындығын біледі бұл хадис сахих болса, сондай-ақ «. [16] Бұл, ең айқын өтірік

Ибн әл-Қайим сегізінші ғасырда Hijriyyah өмір сүрген, ол осы сияқты сөздерді деді, мен-ден астам алты жүз елу екі жыл, оның айтуынша өтті, бірақ әлемдік аяқталған жоқ.

Ибн Касир (. Израиль / еврей-бұйымдары халқы шыққан әңгімелер) кітаптар Israiliyyat қамтылған ретінде «, деді шектеу кезеңде түрінде бір адамдар, мыңдаған жылдар мен жүздеген сондықтан астам бір адам жарқын ғалымдар өткен оған оларды кінәлі, олар оны алуға лайық ретінде күрт оларды емдеуге, сондай-ақ хадис бар -terangan:

الدنيا جمعة من جمع الآخرة.

«Әлемдік алдағы бірнеше аптада бір апта болып табылады.»

Бұл қажет болған жағдайда Қиямет күніне мерзімін анықтайды кез келген хадис сахих, сондай-ақ шынайы емес иснадпен емес хадис sanadnya. [17]

Қиямет күні, содан кейін бірде-бір Doomsday туралы оның дамушы белгілерін біледі кезде ешкім білмейді ретінде. Тарих күнтізбелік Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі кезінде жасалған жоқ сәлемі болсын, бірақ Омар ибн әл-Khaththablah ретінде орнатылады, себебі, онда ол, олай емес, осы жылы осы сияқты болады, және осы жылы ол болатынын анық Егер оған иджтихад, және бастапқы есептеу Мединаға Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын оқиғалар эмиграция басталады.

Әл-Куртуби Шын мәнінде қандай берілген жылдың мерзімдері бар, жала және пайда болады оқиғалар туралы Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын хабарлайды кез келген аймақта сынуы мүмкін (тарихы keshahihan анықтау) дұрыс жолын талап етеді «, деді gumentasi, ол қиямет күні мерзімдеріне (анықтау) ретінде, бірде-бір ол не болады, онда біледі, не білуге ​​болады? Бұл уақыт соңында жұма күні болатынын (ескерту). Құдай Адам Alaihissallam құрылды, онда уақыт, бірақ жұма бір? Ешкім Оған ешқандай серіктес бар екенін Аллаһтан басқа нақты күнді біледі, сондай-ақ Doomsday мәселенің белгілері, бірде-бір рет белгісіз болып біледі, wallahu жақсы біледі. [18]

[Кітабында Asyraathus Saa'ah, авторы Abdillah бин Юсуф ибн Юсуф әл-wabil бастап Көшірілген, Daar Ibnil Jauzi, басып шығарады Бесінші 1415H-1995M, Индонезия Issue Doomsday Түнгі, Beni Аудармашылар Ауа, Reader Publishers Ибн Касир болып табылады]

No comments:

Post a Comment