!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Tuesday, July 28, 2015

Bertaubatlah (vra vergifnis) voor die oordeelsdag klein oorval ons.

Die rit is nog nie klaar nie (324)

 (Deel 324), Depok, Wes-Java, Indonesië, 27 Julie 2015, 19:58 pm)

Bertaubatlah (vra vergifnis) voor die oordeelsdag klein oorval ons.

Little Oordeel is die begin van die opstanding (oorlede) wat die mensdom te bedwing deur te sterf wat ingestel is deur God in die boek:
"Lawh Mahfuz".

Profeet sallallaahu alaihi wa sallam het gesê: "Allaah het al die lot van alle wesens stel van vyftig duisend jaar voor God die hemel en die aarde". (HR. Moslem nie. 2653).

"Niks 'n ramp tref op die aarde en (nie) in julle maar dit is geskrywe in die Boek (lawh Mahfuz) voordat ons dit. Voorwaar is dit maklik vir Allah ". (. QS Al-Hadid: 22).

In Sura Al Hijr vers 4 sê God neem God nie vertraag of voorskot dood van 'n volk ('n persoon).
So my broer bertaubatlah (om genade (Taubat Nasuha) aan Allah, terwyl asem nog bereik die slukderm (slukderm), want Allah in Soerah Op Taha vers 82 sê dat God almagtig is penganpun vir diegene wat berou.

Soerah Taha verse 80-82: om die Israeliete te herinner aan die guns van Allah wa Subhaanahu Ta'aala aan hulle.

يا بني إسرائيل قد أنجيناكم من عدوكم وواعدناكم جانب الطور الأيمن ونزلنا عليكم المن والسلوى (80) كلوا من طيبات ما رزقناكم ولا تطغوا فيه فيحل عليكم غضبي ومن يحلل عليه غضبي فقد هوى (81) وإني لغفار لمن تاب وآمن وعمل صالحا ثم اهتدى (82

Verse 80-82 Soerah Taha vertaling

80. [4] O kinders van Israel [5]! Inderdaad, ons het jou gered uit jou vyande [6], en ons het 'n ooreenkoms met jou (vir bermunajat) op die regte kant van die berg (Sinai) [7] en ons het manna en Salwa aan u gestuur aangegaan.

81. Eet van die goeie voedsel wat ons jou gegee, en het nie die perke [8], wat my grimmigheid oor julle veroorsaak oorskry nie. Wie oorskryf my toorn, dan inderdaad, omgekom het hy [9].

82. [10] En regtig, ek meeste Gezind aan diegene wat berou [11], die getroue [12] en goeie werke doen, en dan bly in die instruksies [13].

In sommige sura Al Koran en Hadith (profeet Mohammed se Sunnah), Allah sê dat God al die sondes van elke mens selfs hele aarde en die lug sal vergewe, solank hy berou kry, behalwe die sonde pleeg onttrekken (assosieer vennote met God / twee-tydsberekening van die Here, aanvaar God bestaan Drie, daar is God die Vader, God die Moeder en die Seun van God), of dink dat God meer as een.
Maar vir diegene wat nie versaak hierdie, as hy berou voor die dood merengutnya, as opregte bekering (Taubat Nasuha), dan onder diegene wat oorleef het hy gesê.
Uiterste Assaduallaillahaillah Assaduanna Muhammad Rasullah: hoe om diegene wat onttrekken dit was haar eerste keer twee vonnis geloof sê bekering:

Shahada Volgens Etimologie
Shahada (الشهادة ash-Shahada) is afgelei van die Arabiese status as 'n naamwoord se Masdar شهادة, verander die gevolg van 'n verlede tyd werkwoord (fi`il Madhi): Syahida (شهد), wat beteken dat hy getuienis ontvang (hy getuig); met dikasrahkan brief Ha` (شهد بكسرالهاء). Die letterlike betekenis van die geloof was om getuienis (getuienis, getuig) gee; gee belofte getrou, gee erkenning gee (getuienis).
In terme, geloof geïnterpreteer as 'n verklaring van die self liggaam en siel op die getuienis dat daar is geen god behalwe Allah en Mohammed is die boodskapper van Allah (Sy boodskapper).
Twee Shahadah
Bestaan ​​uit twee sinne Shahadah getuienis genoem Syahadatain, naamlik:
Ashhadu n-laailaha illallaah (ا شهد أن لا إله إلا الله) wat beteken: Ek getuig dat daar geen god Benewens God
Ashhadu wa Anna Mohammedaanse rasuulullaah (و اشهد أن محمد ر سو ل الله) wat beteken: Ek getuig bahwanya profeet Mohammed is die boodskapper van God.
Begrip van die Creed volgens die terme
Volgens die geleerdes van Tawheed usul al-Din (godsdiens wetenskap vakke), gebaseer op twee sinne vervat in Syahadatain, wat sowat 2 betekenisse, naamlik:
Erkenning van monoteïsme (Tawheed Syahadat).
Dit is, 'n Moslem kan slegs erken en aanbid een God, Allah (wat beteken Eenheid van God: die Eenheid van Allah). Geloof van Tawheed testament bewyse dat God nie assosieer in elke daad, dade, welwillendheid (klandisiewaarde), ens (Poleteisme, doen onttrekken aan)
Erkenning Apostoliese Geloofsbelydenis (Creed Apostels).
Dit is, 'n Moslem is verplig om al die dinge wat oorgedra / koms van die profeet glo. Apostoliese Geloofsbelydenis van bewyse testament as: volg die Sunnah van die profeet, het die tradisies van die profeet Mohammed as 'n verpligte gids Moslems.
Volgens Islamitiese Shahada
Volgens 'n verklaring van die meerderheid Ulama, geloof in die vyf pilare van Islam (Arkan-al-Islam أركان الإسلام) of godsdiens pilaar (Arkan ad-Din أركان الدين) en vertoon op die eerste pilaar. Implementeer wetlike geloof is verpligtend vir elke Moslem en Muslimah.
Gebruik van Shahadah
Shahada kan gevind word in sommige van die rituele van Islam volgende:
Wanneer iemand die eerste tree in Muallaf Islam, is die persoon wat die twee sinne gelees geloof belofte.
Lees gebede in die gebedsbeweging tahiyyat sit.
Tans lees Ijab Kabul belofte ritueel van die huwelik in die Islam
In ander sake wat verband hou met die Islam

Die woord van God in woord en Sunnah: elke kind moet gesondig adam (beslis sondige, behalwe Profete en Boodskappers, as Profete en Boodskappers is onfeilbaar (God van die sonde gehou), behalwe die eerste mens, Adam, wat gewaarsku van God dat die ware vyand van die mens het Satan, so Satan suksesvol aanloklik Adam en Eva om vrugte quldi eet, wat veroorsaak dat Adam verskuif uit die Hemel na die aarde nie, maar Adam was die eerste man op aarde wat berou tot God vir sy fout het gesondig.
"Lawh Mahfuz": gebeure Adam se het dade van God is, wat ook gestel man geword kalief in die aarde en is gestig deur God in die boek nie.

Kennis van die Uur

Deur
Dr. Abdillah bin Yusuf ibn Yusuf al-Wabil



Kennis oor die dag van die opstanding is 'n saak van die onsigbare wat bekend is net Allah Ta'ala, soos dit blyk uit die talle verse in Al-Qur'an en die hadiths van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, omdat kennis oor die dag van die opstanding is die enigste bekende geval deur Allah Almagtig. Hy het dit nie wys om 'n engel nie naas 'n profeet wat gestuur is [1]. Niemand weet wanneer die oordeel behalwe Allah Ta'ala.

Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam praat dikwels oor die toestand van Doomsday en virulensie, sodat mense vra hom toe die Doomsday. Hy berig dat dit 'n saak van die onsigbare wat bekend is net vir God, sowel as verse van die Koran verduidelik dat kennis van wanneer die Apokalips is iets wat God vir Homself.

Onder hulle is sy woorde:

يسألونك عن الساعة أيان مرساها قل إنما علمها عند ربي لا يجليها لوقتها إلا هو ثقلت في السماوات والأرض لا تأتيكم إلا بغتة يسألونك كأنك حفي عنها قل إنما علمها عند الله ولكن أكثر الناس لا يعلمون

"Hulle vra jou oor Doomsday," Wanneer het dit gebeur? "Sê," Voorwaar die kennis van die opstanding wat aan die kant van my Here; niemand kan sy aankoms tyd, maar hom te verduidelik. Doomsday was baie swaar (oproer vir wesens) in die hemel en op aarde. Opstanding sal nie na jou toe kom maar skielik. "Hulle vra jou asof jy regtig weet. Sê, ". Voorwaar die kennis van die Dag van die opstanding is dit met Allah, maar die meeste mense weet nie" [Al-A'raaf: 187]

Allaah beveel Sy profeet, Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam om te verkondig aan die mensdom die kennis van die opstanding is slegs in Allah alleen, Hy is die enigste een wat die probleem weet duidelik en wanneer dit gebeur, niemand van die inwoners van die hemel en die aarde weet.

Soos gepraat deur God:

يسألك الناس عن الساعة قل إنما علمها عند الله وما يدريك لعل الساعة تكون قريبا

"Mense vra oor die dag van die opstanding. Sê, "Voorwaar die kennis van die Uur is slegs by Allah." En weet jy (O Muhammad), kan die dag van die opstanding is dit naby die tyd wees. "[Al-Ahzaab: 63]

Sowel as deur God gespreek:

يسألونك عن الساعة أيان مرساها فيم أنت من ذكراها إلى ربك منتهاها

"(Ongelowiges) vra jou (Mohammed) oor die Uur, wanneer dit gaan gebeur? Wie is jy (dit) kan genoem word (tyd)? . Teruggekeer na Rabb jou einde (voorsiening tyd) "['n-Naazi'aat: 42-44]

Toe het die hoogtepunt van die kennis van die opstanding terug na God alleen.

Daarom, wanneer Gabriel Alaihissallam vra die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam op die dag van die opstanding-soos beskryf in die hadith dat die lang-Jibril die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het gesê:

ما المسئول عنها بأعلم من السائل.

"Mense wat is gevra oor dit nie meer as die persoon wat gevra te leer ken." [2]

Gabriel het nie geweet wanneer die dag van die opstanding dit gebeur het, so het die profeet Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam.

Net so, die profeet Isa Alaihissallam, hy weet nie wanneer dit gebeur opstanding, toe hy sal gaan wanneer die Apokalips is naby. Selfs (die agteruitgang van die profeet Jesaja), insluitende groot tekens Doomsday, as verduidelik sal word.

Al-Imam Ahmad rahimahullah vertelt, sowel as Ibn Majah en al-Hakim van 'Abdullah bin Mas'ud Radi anhu, van die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam, het hy gesê:

لقيت ليلة أسري بي إبراهيم وموسى وعيسى, قال: فتذاكروا أمر الساعة, فردوا أمرهم إلى إبراهيم فقال: لا علم لي بها, فردوا الأمر إلى موسى, فقال: لا علم لي بها, فردوا الأمر إلى عيسى فقال: أما وجبتها; فلا يعلمها أحد إلا الله ذلك, وفيما عهد إلي ربي عزوجل أن الدجال خارج, قال ومعي قضيبان, فإذا رآني, ذاب كما يذوب الرصاص. قال: فيهلكه الله.

"Op die nag Ek was in-Isra'kan na die hemel, Ek het met Abraham, Moses, en Jesus." Hy het gesê, "Dan is hulle noem oor die saak Doomsday, dan is hulle saak aan Abraham herstel hulle, dan het hy gesê," Ek het kennis van dit nie, terug te gee om hul saak aan Moses. "Toe sê hy:" Ek het nie kennis oor dit, gee dit terug aan sy saak 'Isa. "Ten slotte het hy gesê," Soos vir wanneer dit gebeur, dan weet niemand behalwe Allah. Onder die openbarings gegee deur my Here, die Almagtige vir my 'Voorwaar Dajjal sal kom. "Hy het gesê," En ek het twee swaarde. As hy my sien, sal hy smelt as die smelt tin. "Hy het gesê," Dan vernietig Allah. "[3]

Hulle is die Ulul Azmi van die Apostels, en hulle weet nie wanneer die Apokalips.

En Imam Moslem vertel rahimahullah van Jabir bin 'Abdillah Radi anhuma, het hy gesê, "Ek het gehoor die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam wat 'n maand gesê voordat hy gesterf het;

تسألوني عن الساعة? وإنما علمها عند الله وأقسم بالله ما على الأرض من نفس منفوسة تأتي عليها مائة سنة.

Jy het my gevra oor die dag van die opstanding? Terwyl die wetenskap is net aan die kant van God, en ek sweer by die Naam van Allah, daar is niemand lewende wesens ooit op hierdie aarde gebore 'n honderd jaar oud. "[4] [5]

Hierdie hadith ontken die moontlikheid dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam ingelig ná Gabriel ondervra hom.

Ibn Kathir rahimahullah het gesê: "Dit reine profeet is die leier van die apostels, en hulle dek -shalawat en groete van Allah oor hom- profeet draer van genade, bekering oproeper, die leier van die oorlog, wat 'n besluit, wat die gas, versamelaar eer, waar al mense by Hom vergader (vir die verkryging van syafa'at), waarin hy ook gesê in 'n outentieke hadith van die hadith Anas bin Sa'd en Sahl Radi anhuma:

بعثت أنا والساعة كهاتين.

Hy het my gestuur en die Dag van die opstanding soos twee (vingers) nie. "[6]

Hy is nader aan die bestaande wysvinger en daarna (middelvinger). Tog sy omstandighede, God hom beveel het om die wetenskap van Doom herstel hom as gevra oor dit, Allah sê:

قل إنما علمها عند الله ولكن أكثر الناس لا يعلمون

"... Sê," Voorwaar die kennis van die Dag van die opstanding is dit met Allah, maar die meeste mense nie weet nie. "[Al-A'raaf: 187] [7]

Enigiemand wat dink dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam weet wanneer die Apokalips, dan is hy 'n dwaas nie, want die verse van Al-Qur'an en die hadiths van die profeet genoem verwerp hierdie aannames.

Ibn al-Qayyim rahimahullah het gesê: "En diegene wat daarop aanspraak maak dat kundiges op die wetenskap van ons tyd het die leuens aan die lig gebring. Hy voorgee tevrede (met kennis) wanneer kennis nie aan hom gegee dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam weet wanneer die dag van die opstanding. "(Dit is gepas dat) het vir hom gesê," Die profeet sallallaahu' alaihi wa Salla eenkeer gesê in die hadith Gabriel :

ما المسئول عنها بأعلم من السائل.

"Mense wat gevra oor dit nie meer as die persoon wat gevra weet."

Dan verdraai hulle die werklike betekenis en gesê: "Die betekenis is," Ek is, en jy weet dit. "

Dit is die grootste dwaasheid en wanbesteding wat beteken dat die ergste. Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam meer oor God te leer ken, (die ontoepaslike) hy het iemand wat hy beskou as 'n negro "Ek en jy weet wanneer dit gebeur opstanding," net dwase gesê, "Voorheen, weet hy dat hy Gabriel, "wanneer die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam eerlik in sy woorde, het hy gesê:

ما جائني في صورة إلا عرفته غير هذه الصورة.

"Dit is nie Hy kom met een uitsondering in so 'n manier dat ek hom geken het ander as dit." [8]

In 'n ander bewoording:

ما شبه علي غير هذه المرة.

"Hy (Gabriel) het nog nooit vermom my eenkant op hierdie geleentheid."

Terwyl hy in 'n ander bewoording:

ردوا علي الأعرابي ...

"Bring vir my die Bedoeïene ..."

Toe het hulle om te kyk vir haar, maar hulle het dit nie kry nie.

Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam weet dat hy Gabriel na 'n rukkie, soos deur' Umar Radi anhuma, "Toe ek was stil vir 'n lang tyd, dan het hy gesê," O "Umar! Weet jy wie om te vra? "[9]

Diegene wat die betekenis van die woord verdraai, "Hy weet dat hy Gabriel want hy het hom gevra, terwyl hy nie bewoners van dit verkondig behalwe na die verstryking van die tyd verby is!"

Dan uitdrukking in die hadith: (ما المسئول عنها بأعلم من السائل) sluit enigiemand wat gevra en gevra, dan almal wat gevra en gevra oor hierdie Doomsday situasie is sodanig dat (ewe nie). [10]

Net so, is daar geen punt in die vermelding van die tekens en verkondig die vraesteller wat reeds weet, hoe meer so wanneer hy nie gevra oor die tekens.

En meer bisarre as dit is wat die mening deur as-Suyuti uitgedruk in al-Haawi na die onthulling van antwoorde op vrae oor die hadiths bekende onder die mense, "Voorwaar die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam nie in sy graf bly vir 'n duisend jaar? "Hy (al-Suyuti) het gesê:" Ek antwoord dat dit vals is daar geen fondament nie. "

Toe die lig gebring dat hy 'n boek geskryf oor hierdie kwessie met die titel van al-Kasyfu 'n Mujaawazati Haadzihil Ummah al-Alf, waarin hy sê:

Eerstens, die hadiths wat bestaan ​​aandui dat tydperk van meer as 'n duisend jaar en verbeterings hierdie wesens nie vyf honderd jaar bereik; want dit is vertel van 'n verskeidenheid van die pad wat die ouderdom van die wêreld is sewe duisend jaar, en die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gestuur aan die einde van die sesde jaar duisende. [11]

Toe het hy genoem sommige van die berekeninge wat gevolgtrekking is eenvoudig nie moontlik as sy tyd was vyf honderd jaar. Dan noem hy hadiths en atsar-atsar dit baseer deur hom:

Onder hierdie is vertel deur die Aat-Thabrani in al-Kabiir van die advertensie-Dahhak ibn az-Zuhani Zummal, het hy gesê, "Ek het 'n droom, dan vertel ek die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam," het hy verder gesê dat die hadith waarin die openbaar :

إذا أنا بك يا رسول الله على منبر فيه سبع درجات, وأنت في أعلاها درجة. فقال: أما المنبر الذي رأيت فيه سبع درجات وأنا في أعلاها درجة, فالدنيا سبعة آلاف سنة, وأنا في آخرها ألفا.

"Skielik was ek in die (naby) jy O boodskapper van Allah, in die preekstoel wat sewe stappe het, en jy op die hoogste trap," dan het hy gesê, "As jy sien, die preekstoel het sewe trappe en ek was op die trappe Die mees hoë, beteken dit dat (ouderdom) sewe duisend jaar, en ek was in die laaste duisende jare. "[12]

Hy (al-Suyuti) het gesê dat die hadith vertel deur al-Bayhaqi in die advertensie-Dalaa-il, en as-Suhail gesê dat hierdie hadith dha'if sanadnya, maar die hadith vertel deur mauquf om Ibn 'Abbaas anhuma deur pad- -path is outentieke, en Aat-Thabrani [13] en versterk hierdie hoeksteen menshahihkan met 'n paar atsar.

Dan verduidelik as-Suyuti dat die betekenis van woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam: "... en ek was in die laaste duisende jare." Die punt is dat die meeste Moslems in die sewende jaar van duisende van die geskiedenis van die pas se-het bygevoeg dat hy gestuur is aan die einde van die sesde jaar van duisende. Het hy gestuur aan die begin van die sewende duisend ongetwyfeld tekens van Doomsday so groot soos die Dajjal, die agteruitgang van die profeet Jesaja, en die opkoms van die son van die weste teëgekom meer as 'n honderd jaar voor ons tyd, want die opstanding gebeur reg in die sewende duisend terwyl niks gebeur op daardie tyd, dan dui dit dat die res van die jaar sewe duisend meer as drie honderd jaar. [14]

Dit is 'n opsomming woord as-Suyuti rahimahullah, en (hierdie woorde) bots met 'n duidelike uitdrukking in die al-Qur-is ook hadiths is outentieke; dat die lewe van die wêreld is nie bekend nie deur enigiemand behalwe Allah Ta'ala. Want as ons weet wat die ouderdom van die wêreld, dan sal ons sekerlik weet wanneer die Apokalips. Jy het om te weet vooraf van die verse van Al-Qur'an en die hadiths van die profeet dat die oordeel nie bekend wanneer dit gebeur nie, behalwe deur Allah Ta'ala.

Net so, dat die feit dat daar is verwerp (dink as-Suyuti). Want ons is in die vroeë vyftiende eeu Hijriyyah, terwyl die Dajjal nie gekom het nie, en die profeet Jesaja het nie afgegaan. As-Suyuti beweer dat daar is 'n geskiedenis wat Dajjal uit sê aan die begin van 'n eeu en 'Isa Alaihissallam af, en hom doodgemaak. Toe het hy gewoon op die aarde, veertig jaar lank, mense woon in die aarde na die son opkom uit die weste vir 'n honderd-en-twintig jaar, en die afstand tussen twee poffertjies (trompet), was veertig jaar oud, al hierdie moes gebeur in die afgelope twee honderd jaar [15 ]. Dan op grond van sy woorde, indien die Dajjal nou uit moet dit twee honderd jaar, sodat die voorkoms van die opstanding na die eerste jaar duisend ses honderd.

Met hierdie, is dit duidelik kebathilah enige ouderdom hadith wêreld.

Ibn al-Qayyim rahimahullah het gesê in die boek van al-Manaarul Muniif paar dinge wat bekend is vir hom die valsheid van 'n hadith. Hy het gesê, "Onder hierdie is menyelisihi hadith tekste van al-Qur-hand liggend, soos ouderdom beperkings se hadith, wat sê dat die lewe van die wêreld se enigste sewe duisend jaar, terwyl ons in die sewende duisend jaar. Dit is voor die hand liggende leuen, asof hierdie hadith outentieke, sekerlik almal weet dat Doomsday sal plaasvind 251 jaar van ons tyd vandag. "[16]

Ibn al-Qayyim het in die agtste eeu Hijriyyah, het hy gesê woorde soos hierdie, en geslaag het op sy woorde meer as 652 jaar, maar die wêreld het nie geëindig.

Ibn Kathir sê, "soos vervat in die boeke Israiliyyat (stories oorsprong van die mense van Israel / Joodse-ed.) En die mense van die Boek, in die vorm van 'n beperking tydperk het verlede deur duisende en honderde jare, so meer as een persoon helderste geleerdes -terangan hulle kwalik in dit, en behandel hulle hard as wat hulle verdien om dit te kry, en daar is ook 'n hadith:

الدنيا جمعة من جمع الآخرة.

"Die wêreld is een week in die volgende paar weke."

Hierdie hadith sanadnya nie outentieke, sowel as nie eg sanad enige hadith dat die tydsberekening van die Dag van die opstanding soos toepaslik bepaal. [17]

As niemand weet wanneer die dag van die opstanding, dan weet niemand wanneer sy opkomende tekens van Doomsday. Geskiedenis is duidelik dat hierdie jaar sal wees soos hierdie, en hierdie jaar sal dit gebeur, dan is dit nie waar nie, omdat die kalender nie gedoen is by die tyd van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, maar' Umar ibn al-Khaththablah gestel as 'n ijtihad van hom en die aanvanklike berekening van die gebeure emigrasie van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam na Medina.

Al-Qurtubi het gesê: "Eintlik wat berig word deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam oor die laster en die gebeure wat sal plaasvind, met die tydsberekening van 'n gegewe jaar vereis dat die regte manier (in die bepaling van die geskiedenis keshahihan) dat enige ar- kan breek gumentasi, is dit as (bepaal) die tydsberekening van die Dag van die opstanding, niemand weet wat dit sal gebeur nie, in wat? (Die nota) dat dit sal gebeur op Vrydag aan die einde van die tyd. Die tyd waarin God Adam geskape Alaihissallam, maar Vrydag watter een? Niemand weet die presiese dag behalwe Allah dat daar is geen vennoot vir hom, sowel as tekens van Doomsday probleem, niemand weet die tyd is onseker, wallahu weet die beste. [18]

[Gekopieer vanaf die boek Asyraathus Saa'ah, skrywer Abdillah bin Yusuf ibn Yusuf al-Wabil le Daar Ibnil Jauzi, Afdrukke Vyfde 1415H-1995M, Indonesië Issue Doomsday is naby, die Beni Translators Sarbeni, Reader Publishers Ibn Kathir]

No comments:

Post a Comment