!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Thursday, July 30, 2015

Vra vir genesing van God en gaan na die beloning van die ongelukkige siekte

Die rit is nog nie klaar nie (326)

 (Deel 326), Depok, Wes-Java, Indonesië, 29 Julie 2015, 18:19)

Vra vir genesing van God en gaan na die beloning van die ongelukkige siekte

Ongelukkige siekte is een van God se toets sy dienaars en is deur God ingestel in die boek:
"Lawh Mahfuz".

Profeet sallallaahu alaihi wa sallam het gesê: "Allaah het al die lot van alle wesens stel van vyftig duisend jaar voor God die hemel en die aarde". (HR. Moslem nie. 2653).

"Niks 'n ramp tref op die aarde en (nie) in julle maar dit is geskrywe in die Boek (lawh Mahfuz) voordat ons dit. Voorwaar is dit maklik vir Allah ". (. QS Al-Hadid: 22).

Allah sê in die Koran en Sunnah (Hadith / al-wysheid) dat wanneer die kneg van God, in die vorm van 'n ramp-geteisterde siek eksamen, as hy geduldig wees, die siekte raak dit sonde-sonde, en 'n kneg van die geaffekteerde hospitaal het gesê Ustad Abu Yahya Badrussalam Die Radio Rodja is een uzab versnel deur Allah, wat beteken God te midde van verhoog die graad van die pasiënt so dat die straf is nie in die straf van hulle sondes in die hel (wat baie pynlik en blywende), maar versnel azabnya dienaars terwyl die lewe in die wêreld as ringe (sonde) indien die pasiënt bly bekommerd oor die lyding en getrou gebly, getrou aan die pilare van die geloof soos gebed, vas, betaal zakat, en gaan Hajj / Umrah wanneer staat en nog baie gedagtenis, vergifnis (vra vergifnis van Allah), sowel as baie ander goeie werke (aanbidding).
Goeie dade en geduld nie net gedoen word deur diegene wat geraak word nie, maar ook vir hul familielede.
Soos familielede of vrou of man of familie wat siek was, as ons sorg dit baie goed, groot beloning van God op ons wag, want ons is inter-pasiënt een siek na die hospitaal, byvoorbeeld as 1000 itikaf beloning op ons wag, so beloning groot doen ons ignoreer of ons bereik, met ons vroue toevertrou versorging van ander familielede geneem, byvoorbeeld, 'n groot beloning in plaas ons vermy, selfs as ons doelbewus verlate 'n groot sonde op ons wag.
Siek sien wat die profeet Job, wat gely het van die vel siekte tot sewe jaar, maar hy bly geduldig en bid tot Allah om siektes soos in die Koran Sura Al Anbiya vers 83 te genees:



Surah Al-Profeten verse 83-84 Allah sê:

وايوب اذ نادى ربه انى مسنى الضر وانت ارحم الرحمين
Onthou, wanneer (profeet Job) gebid om sy Heer: ". Trouens, die siekte my opgeval en jy is die Genadigste van die barmhartige"


فاستجبنا له فكشفنا ما به من ضر واتينه اهله و مثلهم معهم رحمة من عندنا وذكرى للعبدين
(21:84) Ons aanvaar gebed van hom, en ons het nie net die profeet Ayub terugkeer na sy familie, maar ook as 'n genade van ons en as 'n les vir diegene wat glo

OM doeltreffend DOA


Gebed in Islam het 'n baie goeie posisie. Gebed is aanbidding wat veel is geliefd deur God. Gebed is 'n bewys van afhanklikheid slaaf van die Here Subhanahu wa Ta'ala om iets nuttig te bereik en enigiets wat skade bring hom verwerp. Gebed is 'n bewys van die verhouding van 'n man om sy Heer, en 'n ingesteldheid om Allah Subhanahu wa Ta'ala, bahwasannya geen krag en inspanning, maar met die hulp van Allah Subhanahu wa Ta'ala.

Perbanyaklah DOA
Sommige mense het gedink dat hy God nie 'n baie moet vra. Hy beskou dit as 'n skande. Koers dit as verwys na God of in stryd met die aard qana'ah minder dankbaar gesindheid. Ten slotte, teruggehou het hy van God vra nie, behalwe in die gevalle wat hy belangrik en dringend beskou. Is in die probleme beskou klein en onbenullige, was sy huiwerig om God te vra.

Hierdie begrip, is duidelik 'n fout en 'n onkunde. Omdat hulle sluit die tipe van aanbidding gebed en Allah Almagtige kwaad as die slaaf is huiwerig om hom te vra.

Dalan n hadith van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

الدعاء هو العبادة

Inderdaad gebed is aanbidding. [2]

Daarna het hy sallallaahu 'alaihi wa sallam lees die paragraaf:

وقال ربكم ادعوني أستجب لكم إن الذين يستكبرون عن عبادتي سيدخلون جهنم داخرين

En jou Here het gesê: "Berdo'alah My, sal ongetwyfeld toelaat Ku-jy Inderdaad, diegene wat spog my aanbid sal hel in 'n toestand van volslae.". [Al die gelowiges / 40: 60].

Gebed met die toestemming van Allah Subhanahu wa Ta'ala - baie nuttig, as die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam:

الدعاء ينفع مما نزل ومما لم ينزل فعليكم عباد الله بالدعاء

Gebed is nuttig vir iets wat gebeur het of wat nie gebeur het nie. Laat vermeerder gebed, o dienaars van Allah. [3]

'N Moslem moet 'n baie bid elke keer. Want gebed is aanbidding wat 'n baie edele posisie in die oë van Allah Subhanahu wa Ta'ala het, as die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam: "Niemand van die mees kosbare in die oë van Allah Subhanahu wa Ta'ala as die gebed". [4]

DOA NOOIT BRING BESERING
Iemand wat die gebed gelaat het hy bedoel verloor. In plaas daarvan, iemand wat bid, sal hy nooit geld verloor op dipenjatkannya gebed, solank hy nie bid vir 'n sonde of afgebreek silaturrahmi. Want gebed dipanjatkannya, beslis verwelkom deur God, hetsy deur te besef wat hy gevra het in die wêreld, of kwaad uit te verhoed dat dit gelykstaande is aan wat hy gevra het, of stoor dit as 'n beter beloning vir hom in die hiernamaals. In 'n hadith die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

ما من أحد يدعو بدعاء إلا آتاه الله ما سأل أو كف عنه من السوء مثله ما لم يدع بإثم أو قطيعة رحم

Niemand wat bid met 'n gebed nie, maar Allah sal sy versoek toe te staan, of God weerhou word van hom wat so euwels waarmee hy gevra het, so lank as wat hy nie bid vir 'n sonde of om die tou Silaturrahim verbreek. [5]

Daarom, moenie 'n slaaf het beswaar gevra om sy Heer in die sake van sy wêreld, al die sake beskou triviale, veral in die sake van die hiernamaals. Omdat die versoek is 'n bewys van afhanklikheid aan God en sy behoefte aan Allah Subhanahu wa Ta'ala in alle sake. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

إنه من لم يسأله يغضب عليه

Trouens, hy wat nie van God vra, God sal wees kwaad vir haar. [6]

-Adab Adab om in gebed
In die gebed, daar is 'n paar gevalle en maniere wat deur iemand moet oorweeg word, sodat die gebed doeltreffend.

Eerste: Die installering van die reg voorneme. 'N Persoon wat bid, laat sy gebed voorneme is om die aanbidding van Allah Subhanahu wa Ta'ala dwing en hang behoeftes aan Hom. Omdat iemand wat hajatnya mengggantungkan om Allaah, waarlik, hy sal nie vir ewig verloor.

Tweede: Bid in 'n staat van suiwering. Hierdie manier is meer Afdhal. Maar, as 'n persoon bid in 'n staat van wudoo ', dan is dit nie hoekom nie.

Derde: Vra Allah Subhanahu wa Ta'ala met opgehef hande.

Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

إذا سألتم الله فاسألوه ببطون أكفكم ولا تسألوه بظهورها

As jy vra Allah Subhanahu wa Ta'ala, dan vra vir verhoog jou hand, en jy sal nie vra om jou hand terug te samel. [7]

Kaifiatnya is, deur die regie van die palms tot aangesig soos vergestalt deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam [8]. Of deur die verhoging van die hand te sigbare wit oksels (binne die oksel). Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

ما من عبد يرفع يديه حتى يبدو إبطه يسأل الله مسألة إلا آتاها إياه

(Dit is nie 'n slaaf het sy hande op sy oksels verskyn en gesmeek 'n versoek nie, tensy God sy versoek toegestaan). [9] Die manier waarop sulke programme die afhanklikheid van 'n dienaar van God, moet God, en petisie is hoogs aan Allaah.

Vierde: Begin met uiterste hamdalah en lof aan Allah Subhanahu wa Ta'ala. Sodoende kan 'n oorsaak nader aan terkabulnya gebed. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam nooit 'n man wat bid in sy gebed gehoor en hy het nie verheerlik Allaah, nie bershalawat aan die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam. Toe die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "Hierdie man in 'n haas," Toe het die profeet hom geroep en gesê:

إذا صلى أحدكم فليبدأ بتحميد الله والثناء عليه ثم ليصل على النبي صلى اللهم عليه وسلم ثم ليدع بعد بما شاء

Indien enige een van julle bid, laat hom begin deur te sê hamdalah en aanbidding en lof aan Allaah, dan bershalawat aan die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, waarna hy gebid met wat hy wou hê. [10]

Vyfde: bershalawat aan die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam. As hy links gebede op die profeet, kan gebed verhinder. Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "Al die gebede verhinder, so uitgesproke seëninge op die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam [11].

Sesde: Begin bid vir jouself eerste. So is dit te kenne gegee in al Koran, as die vers:

رب اغفر لي ولوالدي

Ja, my Here! Vergewe my, my pa en ma ...... [Noag / 71: 28].

Sewende: erns te vra. Laat iemand huiwerig in gebed, of hy geuiter 'n uitsondering deur te sê: "As jy bereid is o God, dit en dit gee my". Sulke gebed is verbode, want daar is niks wat die wil van God kan dwing.

Agtste: Aanbieding hart in gebed. 'N dienaar, laat bring hart, konsentreer, mentadaburi gebed sê hy, sowel as die onthulling van die behoefte en afhanklikheid van God. Hy moet nie bid met sy tong nie, maar sy hart iewers. Omdat dit nie toegestaan sal word in die manier. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

ادعوا الله وأنتم موقنون بالإجابة واعلموا أن الله لا يستجيب دعاء من قلب غافل لاه

Bid tot Allah Subhanahu wa Ta'ala, terwyl jy glo dat jou gebede beantwoord. Weet, voorwaar Allah sal die gebed van die hart wat onoplettend en sorgelose toestaan nie. [12]

Negende: Bid met die woorde kort en bondig, en gebede was ma'tsur. Geen twyfel, die woorde van die mees soliede en die mees bondige en grootste seën is, gebede vertel van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam. Gebede as dit is algemeen beskikbaar in boeke van Sunnah.

Tiende: Bertawasul met name en eienskappe van God. Allah die Almagtige sê:

ولله الأسماء الحسنى فادعوه بها

Slegs God se asma-ul Husna, dan bermohonlah hom roep asma-ul Husna was ... ... [al A'raf / 7: 180].

Of iemand bertawasul die goeie dade wat hy gedoen het, soos genoem in die bekende Hadeeth oor drie mense wat vasgevang word in die grot. Of bertawasul met die gebede van die regverdiges wat vir hom gebid het. Argumente dat dit wys veel aangedui in al Koran en Sunnah.

Elfde: Verhoog die woorde "yaa Dzal Jalaali wal Ikraam". Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

ألظوا بيا ذا الجلال والإكرام

Re-yaa herhaling woord Dzal Jalaali Wal Ikraam. [13]

Dit is altyd gesê en vermeerder in jou gebede. Want dit is 'n woord wat baie hoë lof aan Allah Subhanahu wa Ta'ala grootste. Met die klem op die lees van dit sal help terkabulnya gebede van Allah Subhanahu wa Ta'ala.

Twaalfde: Vind die tye doeltreffend en belangrikste plekke. Daar is 'n paar keer en plekke primêre, soos reeds in die tekste genoem. Mense wat bid, moet jy kyk vir 'n tyd en vermeerder gebede by hierdie tye. Een van die belangrikste tye en doeltreffend is, is die tyd tussen die oproep tot gebed en iqamah, in gebed, na die voltooiing van die werk op verpligte gebede, in die middag, wanneer die vas te breek, aan die einde van die nag, en vir 'n oomblik op Vrydag -dat laaste oomblik op Vrydag-en die dae in die maand van Ramadan, die eerste tien dae van Dhu al-Hijjah, op die dag van 'Arafah, op die tyd wat op die Hajj, die Kabah, sowel as die tye en ander genoem in plekke in atsar.

Dertiende: Verhoog die gebed by tye lugtig. Hierdie poging sodat Allah Subhanahu wa Ta'ala sy versoek by tye smal verleen. Want dit sluit die wysheid van Allaah wanneer voorafbepaal n bala (katastrofe), dat Allah lief Sy moans luister na Hom. God was bly om die dienaars na hom sien by tye smal en gevries. Maar, as 'n man was bertadharru 'by tye het hy lugtig, sal dit onmiddellik aan hom toegestaan het sy versoeke. Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

من سره أن يستجيب الله له عند الشدائد والكرب فليكثر الدعاء في الرخاء

Enigiemand wat God hou nie sy gebed by tye smal en moeilik is, moet hy bid 'n baie by tye het hy lugtig. [14]

CASE-CASE vir mense om te verhoed dat die BID
Te ondersteun gebed 'n persoon se toegestaan word, moet 'n mens 'n paar dinge wat terkabulnya gebed kan verhinder vermy.

Eerste: Beslag onrein voedsel. As dit sluit gevalle wat terkabulnya gebed verhinder, soos die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam:

ذكر الرجل يطيل السفر أشعث أغبر يمد يديه إلى السماء يا رب يا رب ومطعمه حرام ومشربه حرام وملبسه حرام وغذي بالحرام فأنى يستجاب لذلك

'N Man wat 'n lang reis, haar hare deurmekaar en stowwerige, het hy sy hande na die hemel en sê: "Ja Rabbi, Rabbi ja," terwyl sy kos onwettige, sy drink onwettig, sy klere onwettige en gevoed met onwettige goedere, hoe Hy gebed sou welkom? [15]

Tweede: Rush in die versoek dat die toestaan van die gebed. Vraag haastig is verbode, en kan terkabulnya gebed verhinder. Iemand wat bid moet nie wanhoop van die genade van Allah Subhanahu wa Ta'ala. Houdings in 'n haas kan gekategoriseer word as 'n vorm van ongelowige die belofte van Allah Subhanahu wa Ta'ala, wanneer God het belowe om die gebed te gee. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

يستجاب لأحدكم ما لم يعجل يقول دعوت فلم يستجب لي

Sal die gebed van een van julle so lank as hy nie in 'n haas te word; Hy het gesê: "Ek het gebid, maar dit was nie vir my verleen". [16]

Derde: Oortollige-plunderaars of oorskry die grense in gebed. Allaah nie liefhet die wat die perke oorskry. Allah Subhanahu wa Ta'ala sê:

ادعوا ربكم تضرعا وخفية إنه لا يحب المعتدين

Berdo'alah om jou Here met nederigheid en 'n sagte stem. Allah hou nie van diegene wat die perke oorskry. [Al A'raf / 7: 55].

Sa'ad Radi anhu sien nooit haar seun te bid, en hy het in sy gebed: "O Allah, ek vra U hemel ekstase, prag, so en so. En ek soek skuiling in U uit die vure van die hel, kettings, boeie, so en so ".

Sy gebed is verhoor, Sa'ad Radi anhu het gesê: O my seun, die werklike Ek het gehoor die boodskapper sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

سيكون قوم يعتدون في الدعاء فإياك أن تكون منهم إنك إن أعطيت الجنة أعطيتها وما فيها من الخير وإن أعذت من النار أعذت منها وما فيها من الشر

"Daar sal later oortree mense in gebed. Dat julle nie in hul klas te betree. As jy kry 'n paradys, sekerlik sal jy gegee word alles wat daarin is. As jy verhinder die vuur van die hel, sekerlik sal jy vermy hom en al euwels ".

Vierde: Vra gevalle wat onmoontlik. As iemand wat bid om die profeet wakker te sien of hy gebid het wat dien as die engele, of hy gebid vir krag, wat is die krag wat hy 'n berg kan oplig, of God vra in die vorm van 'n nubuwah (profetiese). Omdat dit nie moontlik is nie. Selfs as hy glo die openbaring nubuwah na die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, dan kan hy ongelowiges as gevolg van dit. En so 'n versoek ook vorme van oordrywing in gebed. God weet die beste.

So, hopelik God was bly om te gee taufiq ons altyd bid tot Hom, en om ons gebede te maak as gebede was doeltreffend. Billahit taufiq. (Um Ihsan)

[Gekopieer vanaf die tydskrif uitgawe van As-Sunnah 00 / Jaar XI / 1428H / 2007M. Uitgewers Foundation Staande Komitee Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 0271-761016]

No comments:

Post a Comment