!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Friday, July 3, 2015

God se waarskuwing dat die ongelowiges te bekeer

Die rit is nog nie klaar nie (302)

(Deel 302), Depok, Wes-Java, Indonesië 3 Julie 2015, 18:30 pm)


God se waarskuwing dat die ongelowiges te bekeer

Allah in baie verse in die Koran en Hadith (al die wysheid / hadith) waarsku mense dat God die sondes van 'n mens se hele al die wolke en skuim in die see sal vergewe, maar sal die sonde van onttrekken (assosieer vennote met God) nie vergewe betref God is daar drie ( drie-eenheid) en met gedreig ongelowiges sal inwoners van die Vuur.
Maar as hulle berou het en terug te keer na die geseënde godsdiens van Allah is Islam en kry genade en Hidayah God, dan is die beloning is die hemel.
In verskeie woord van God en die Hadith van die profeet Mohammed, die godsdiens die enigste een wat ná die koms van Mohammed as die boodskapper en profeet van Islam God geseën is net 'n cover.

Imam Ibn Kathir se Tafsir Surah Al Maidah vers 72-73



لقد كفر الذين قالوا إن الله هو المسيح ابن مريم وقال المسيح يا بني إسرائيل اعبدوا الله ربي وربكم إنه من يشرك بالله فقد حرم الله عليه الجنة ومأواه النار وما للظالمين من أنصار
"Sekerlik, ongelowiges is diegene wat sê:" Allah is die Messias, seun van Maria ", terwyl die Messias (homself) het gesê:" O kinders van Israel, aanbid Allah is my Here en jou God "Diegene wat toeskryf (iets) Allah, dan Allah verbied hom Paradise, en die plek is die hel, is nie daar vir mense wat verkeerdelik helper was. "[QS. Al-Maidah: 72

لقد كفر الذين قالوا إن الله ثالثثلاثة وما من إله إلا إله واحد وإن لم ينتهوا عما يقولون ليمسن الذين كفروا منهم عذاب أليم
"Voorwaar, diegene wat nie geglo sê:" Allah is een van die drie ", maar soms is daar geen god (waardig van aanbidding) behalwe die Een God. As hulle ophou nie van wat hulle sê dit, seker diegene wat nie glo onder hulle word oor 'n pynlike marteling. "[QS.Al Maidah: 73]


Subhana Allah wa Ta'ala. gesê val van 'n besluit te verwerp sommige van die Christelike groepe -dat Malakiyah groep Ya'qubiyah en Nusturiyah- omdat die meeste van hulle sê dat die Messias is God. Allerhoogste God van wat hulle sê
en Eer aan die hoogste hoogtes. In 'n vorige verklaring het genoem, het hulle vertel dat Christus 'n dienaar en boodskapper van God. Eerste sin geuiter terwyl hy nog in die wieg is, "Ja, ek is die dienaar van Allah" En hy het nie sê dat hy God is, nie as die Seun van God, maar hy het gesê!

"Ek is die dienaar van God; Hy het my die boek (die Bybel) en het my 'n profeet. (Maryam: 30)

Tot die volgende paar paragrawe wat sy woord:

"Inderdaad, Allah is my Here en jou God, Hom so aanbid deur almal van julle. . Dit is 'n reguit pad "(Maryam: 36)

Net so, in die tyd van sy volwasse lewe en is aangestel as 'n profeet, het hy vir hulle soos hy hulle beveel het om God, die Here en God alleen, geen vennoot aan Hom te aanbid. Dit is waarom in hierdie brief genoem word deur Sy Woord:

"Wanneer die Messias (homself) het gesê:" O kinders van Israel, aanbidding Allah is my Here en jou God. ". Diegene wat toeskryf (iets) Allah" (Al-Maidah: 72)

naamlik buiten Allah aanbid saam met hom.

"Toe Allah verbied hom Paradise, en sy plek in die hel" [Al-Maidah 73]

Naamlik God seker wees die inwoners van die hel en die hemel bewaar. Dieselfde onderwerp wat genoem word deur Allah in die woord, naamlik?:

"Voorwaar, Allah sal nie die sonde van onttrekken vergewe en Hy vergewe alle sondes behalwe (onttrekken), vir wie Hy wil. (An-Nisa: 48)

En Allah wa Ta'ala Subhana. het gesê:

En die inwoners van die hel genoem die hemelse leër, "Limpahkanlah vir ons 'n bietjie water of voedsel wat direzekikan God is vir jou." Hulle (die bewoners van die paradys) geantwoord,
"Allah verbied het beide die top ongelowiges. "(Al-Araf: 50)

In Sahih genoem dat die profeet Saw.pernah bestel 'n tolk oproeper roep onder die algemene publiek, dat die ware hemel is niks wat kan gaan in nie, behalwe die Moslem siel. Volgens 'n ander lafaz genoem gelowige siel. In 'n vorige bespreking, naamlik aan die begin van interpretasie brief An-Nisa, op die bespreking van sy woord:

"Voorwaar, Allah sal nie die sonde van onttrekken vergewe" (An-Nisa: 48)

Genoem 'n hadith deur Ibn Yazid Babnus van Siti Aisyah radhiyallaahu anha,
dat Diwan (liefdadigheid rekord) dat daar drie soorte. Dan genoem een ​​van hulle, wat is 'n Diwan dat God nie wil hê om 'n kwytskelding te verleen hom, dat die sonde van onttrekken (assosieer God buiten Hom).

Subhana Allah wa Ta'ala. sê:

"Wie is aan Allah, dan is Allah verbied hom Paradise." (Al-Maidah 72)

Hierdie hadith vervat in die boek Musnad Ahmad Imam. Daarom, in die deur Allah wa Ta'ala Subhana genoem brief beskryf hoe die Messias, sodat hy die kinders van Israel gesê het.:

"Diegene wat toeskryf (iets) Allah dan sekerlik 'n llah verbied hom Paradise, en die plek is die hel, is nie daar vir mense wat verkeerd helper te doen." (Al-Maidah: 72)

Dws in die teenwoordigheid van God dat hy nie die helper kry, niemand het hom gehelp en die ander kan hom nie red van wat gebeur het.
God se Woord Subhana wa Ta'ala.:

". Sekerlik, ongelowiges is diegene wat sê dat God is een van die drie" (Al-Maidah: 73)

Ibn Abu Hatim gesê ons vertel het Ali Hasan Ibn al-Hasanjani, het ons vertel Sa'id Ibn al-Hakam ibn Maryam Abu, ons Al-Fadl het gesê, het ons vertel Abu Sakhr opsigte aan sy woord:

"Sekerlik, ongelowiges is diegene wat sê dat God is een van die drie." (Al-Maidah; 73)

Dit was soos die woorde van die Jode, sodat Uzair is die seun van God; en die Christene sê die Messias is die seun van God. Hulle maak God as een van die drie (dws geen god Vader, God die moeder, en god kinders). Maar hierdie mening wanneer wat verband hou met die interpretasie van hierdie vers berus Gharib, oorweeg hierdie mening te sê dat wat bedoel is die twee groepe, naamlik die Jode en Christene. Korrekte mening is wat sê dat hierdie vers geopenbaar met betrekking tot die Christene net spesifiek. So volgens wat gesê is deur Mujahid en ander is nie die enigste een.

Dan verskil hulle oor dit. Volgens 'n mening, wat beteken dat diegene wat onder hulle (mense van die Boek) geglo het, dié wat die leer van die drie-eenheid, naamlik God die Vader, die kind God, en God moeder wat geboorte gegee het aan 'n kind van God te sê. Allerhoogste God van hulle woorde met hoogtes so hoog.

Ibn Jarir en ander sê, die derde party sekte Malakiyah dws die visa, Ya'qubiyah sekte, en die party Nusturiyah- al sê dit drie-eenheid leerstelling, selfs al het hulle verskillende menings daaroor met 'n baie merkbare verskil; die gesprek oor dit is nie in hierdie boek. Elke groep van hulle dreineer die ander groepe, maar in beginsel drie tipes AL HIERDIE PAGAN.

As-Saddi en ander sê dat hierdie vers geopenbaar met betrekking tot hul houding wat maak Al-Masih en sy moeder twee gode naas Allah. Hulle maak God as een van die drie nie.

As-Saddi gesê dat die betekenis van hierdie vers is dieselfde as wat deur Allah wa Ta'ala Subhana genoem. in die einde van hierdie brief deur sy woord:

En (onthou) wanneer Allah het gesê: "O Jesus, seun van Maria, is daar jy sê mense," Neem my en my ma twee gode naas Allah? "Jesus het geantwoord:" Heerlikheid wees. "(Al-Maidah: 116), tot aan die einde van die paragraaf.

Dit is die sterkste opinie.

God se Woord Subhana wa Ta'ala.:

". Hoewel soms is daar geen ander is as die Een God God" (Al-Maidah: 73)

Met ander woorde, hy het God nie berbilang, maar die Almagtige, geen een van sy bondgenoot, die Here van alles wat bestaan, en die Here van alle wesens. Toe Allah wa Ta'ala Subhana. gesê terwyl dreig en druk hulle:

"As hulle ophou nie van wat hulle sê dit is." (Al-Maidah: 73)

Dws wil nie die leuens en bedrog te stop.

". Sekerlik diegene wat onder hulle 'n pynlike marteling dam oorskryf nie geglo" (Al-Maidah: 73)

No comments:

Post a Comment