!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Wednesday, August 5, 2015

Үздік сапары: Меккеге қажылыққа / умра өтіңіз

сапар (333) дайын болған жоқ

 (Part үш жүз отыз үш), Depok, Батыс Java, Индонезия, 5 тамыз, 2015, 19:37 PM).

Үздік сапары: Меккеге қажылыққа / умра өтіңіз

Мұхаммед пайғамбар үздік pejalanan алыс (Сафар) Мекке, Сауд Арабиясы қажылық / умра жиналады. Деді
Неге Мұхаммед пайғамбар үздік, Алладан өзге бірінші кінәлілер исламның төртінші тірегі ретінде талап етілетін ол, Құдайдың сыйы (балаларды) күнәні жою үшін, сондай-жауап көкке барады деді жоқ.
Харам (Sacred үйі / Мекке) қаласында Дұғалар, сондай-ақ басқа да орындарда дұға сыйақыға астам 100000 (бір жүз мың) рет көтермелеу.
Біз босқа егер біз өте бақытсыз, қаржылық сау алдық, егер бұл дегеніміз (кем дегенде бір рет өмірінде, осы мүмкіндікті пайдалана бермейді.
Біз қабілетті, ал оны өшіру қоятын болсақ, міндетті емес, біздің жас ұзақ үздіксіз, сондай-ақ міндетті емес, біздің органдар сау және күшті, 60 жыл жоғарыда жетеді.
Біз сапар (Сафар) басымдық қабілетті Дегенмен сіз Меккеге қажылыққа / умра өтіңіз. Біз кешіктіріп кейін сіз кенеттен ауырып құлап, содан кейін Аллаһқа (қайтыс болған) шақырылады, егер, оның үстіне біз басқа елге саяхат басымдық, онда көктегі түрінде Құдайдан сауабын табу үшін мүмкіндік бар барады.
Біз бұдан былай біз Құдайға дұға әрбір намаз қажылық және Умра баруға мүмкіндігі және мүмкіндік беріледі, сондықтан, кейін өтті мүмкіндікті пайдалана алады Құдай деп аталады болсаңыз Өйткені.

Primacy қажылық және умра өтіңіз

Арқылы
Шайх Абдалла бен Абдель әл-Azhim Khalafi


Әбу Хурайры Radi разы болсын бастап, Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын былай деп:

العمرة إلى العمرة كفارة لما بينهما, والحج المبرور ليس له جزاء إلا الجنة.

«Умра үшін умра олардың арасында күнә, ал қажылық Mabrur-бірінен аспанның оған ешқандай сый». [1]

'Пайғамбар оған Аллаһтың игілігі мен разы болсын, бұл мен сәлемі болсын деді Ибн Масъуд Radi From:

تابعوا بين الحج والعمرة فإنهما ينفيان الفقر والذنوب, كما ينفي الكير خبث الحديد والذهب والفضة, وليس للحجة المبرورة ثواب إلا الجنة.

«Қажылық және Умра арасындағы Iringilah екі күнә мен кедейлікті жоққа, сондай-ақ өрт желдеткіш кірді (тат) темір, алтын және күміс жояды, және қажылыққа Mabrur бірақ Жұмақта үшін еш пайдасы жоқ, өйткені». [2]

: Әбу Хурайры бастап, ол Мен Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, деді естідім «, деді

من حج لله عزوجل فلم يرفث ولم يفسق رجع كيوم ولدته أمه.

«Кімде-кім қатыгез және kefasiqan жоқ Аллаһ Тағаладан үшін шын жүректен қажылық жасайды, содан кейін ол анасы туған кезде-ақ, күнә жоқ оралды.» [3]

Ибн 'Умар Radi «anhuma, Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, ол былай деді:

الغازي في سبيل الله والحاج والمعتمر, وفد الله, دعاهم فأجابوه. وسألوه فأعطاهم.

«Алла жолында күресуге адамдар, сондай-ақ қажылық және Умра өтіңіз кім, Құдайдың делегаты болып табылады. (Қашан) оларға Құдайдың қоңырау, онда олар оның қоңырау кездеседі. Және олар (олардың сұрайды) Құдай грант, содан кейін Оған сұрады (қашан) «. [4]

Қажылық Умра қатар Әрбір мұсылман, Baligh, ақылды, бостандығы және қабілетті үшін міндеттемелер өмірінде бір рет форум болып табылады,

Аллаһ та'аланың Word:

إن أول بيت وضع للناس للذي ببكة مباركا وهدى للعالمين فيه آيات بينات مقام إبراهيم ومن دخله كان آمنا ولله على الناس حج البيت من استطاع إليه سبيلا ومن كفر فإن الله غني عن العالمين

«Шынында да, үй бірінші (ғибадат орнына) үшін салынды Bakkah Байтуллы орналасқан адам (Мекке) батасын және барлық адамзат үшін басшылық болып табылады. Оған (арасында), жылжымайтын maqam Ибрагим бұл белгілері бар; Кім (Байтуллы ның) ерлер-, сондықтан оны енді ол қауіпсіз болды; Қажылық, бұл үйіне саяхат мүмкін адамдар (үшін) болып табылады, Құдайға адамның парызы емес. Кім миров (қажылық міндеттерін), Аллаһ Mahakaya (ештеңе талап етпейді) «[Али Имран: 96-97] жоққа.

Әбу Хурайры, деді ол, біздің арасында уағыз Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, ол былай деді:

أيها الناس قد فرض الله عليكم الحج فحجوا, فقال رجل: أكل عام, يا رسول الله? فسكت, حتى قالها ثلاثا, ثم قال صلى الله عليه وسلم: لو قلت نعم, لوجبت, ولما استطعتم. ثم قال: ذروني ما تركتكم, فإنما هلك من كان قبلكم بكثرة سؤالهم واختلافهم على أنبيائهم, فإذا أمرتكم بشيء فأتوا منه ما استطعتم, وإذا نهيتكم عن شيء فدعوه.

«Бұл, содан кейін (қажылық) кедей төлеуге, сіздің қажылық кезінде міндетті болып табылады.» Сонда мәтел бар, «жыл сайын, Иә Аллаһтың елшісі?» Сосын ол үнсіз тұлға Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, былай деді:, содан кейін үш рет былай дейін «Мен иә айта болса, сөзсіз міндеттеме болады және сіз, әрине, (мұны) мүмкін емес болады.» Содан соң ол Мен саған мүмкіндік ретінде мені болсын «, деді. Сіз сұраңыз және көптеген олардың Пайғамбарымыздың келіспеу көп бұрын Әрине, бұл адамдарды жойып жіберді. Мен сізге бір нәрсе тапсырыс берген болсаңыз, онда сіз жігіт ретінде сіздің сонша орындайды. Мен бірдеңе тыйым болса, онда қалдыру «. [5]

Ибн Омар Radi anhuma бастап, ол былай деді: «Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, былай деді:

بني الإسلام على خمس, شهادة أن لا إله إلا الله, وأن محمدا رسول الله, وإقام الصلاة, وإيتاء الزكاة, وحج البيت, وصوم رمضان.

Аллаһ және Мухаммад Аллаһтың елшісі екенін, (2) намаз құру, (3) практика тұрақты қайырымдылық, үйі (4) қажылық, және (құдай жоқ өсиет құқылы diibadahi дұрыс, бірақ бұл (1): «Ислам бес парызының бойынша салынған 5) Рамазан ораза. «[6]

Ибн бастап 'Аббас anhuma, деді ол, «Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, былай деді:

هذه عمرة استمتعنا بها, فمن لم يكن عنده الهدي فليحل الحل كله, فإن العمرة قد دخلت في الحج إلى يوم القيامة.

«Бұл біз онымен көңілді қажылық болып табылады. Қажылық қиямет күніне дейін қажылық келді, өйткені hadyu (жануар құрбандығы) қажеті жоқ, кім, содан кейін ол, жалпы bertahallul тиіс «. [7]

Shabi бин Ma'bad бастап, ол Мен Омар көруге барды, содан кейін мен оған былай деді: «, былай деді:

يا أمير المؤمنين, إني أسلمت, وإني وجدت الحج والعمرة مكتوبين علي, فأهللت بهما, فقال: هديت لسنة نبيك.

«Адал Уа қолбасшысы, шын мәнінде, мен Ислам дінін болды, және Мен қазірдің өзінде міндетті қажылық деп санаймын және умра, содан кейін мен екінші ғибадат бойынша жұмыс басталды. Сіз Пайғамбарымыздың Сүннетке жүзеге асыру үшін нұсқауларды-ол алдым» Сонда ол былай деді: '.' «[8]

[Әл-Сунна Wal Wajiiz Ойтісімауырыптұр Fiqhis Kitaabil Aziiz, жөні Шайх Абдул Azhim бин Badawai әл-Khalafi, Индонезия нұсқаулығы Фикх Complete Edition, Аудармашы командасы Tashfiyah LIPIA кітабынан Көшірілген - Джакарта, Ибн Касир Reader баспагерлер, баспа Рамазан 1428 жылы - қыркүйек 2007M]

No comments:

Post a Comment