!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Saturday, August 29, 2015

Әйелдер джихад, ауру мен қарт (егде жастағы) Go Қажы болып табылады.

жүру (359) дайын болған жоқ

(Part үш жүз елу тоғыз), Depok, Батыс Java, Indonnesia, 30 тамыз, 2015, 01:34 сағат).


Әйелдер джихад, ауру мен қарт (егде жастағы) Go Қажы болып табылады.

Мұхаммед пайғамбар джихад әйел, ауру және қарт Мекке, Сауд Арабиясы қажылыққа бара жатыр деді.
Соңғы бірнеше күн 5 құрлықтағы 100-ден астам елден шамамен 3 миллион мұсылман қажылық орындауға, Мекке, Сауд Арабиясы Қасиетті қала үшін басқарды.
Басқа орындарда дұға сыйақы қарағанда көлік құралдарын, ұшақтар, кемелер және кейбір тіпті велосипед мініп мініп, барлығы Құдайдың қоңырау орындау және (100,000 есе Харам эквивалентімен дұға) сый күтуге жасалады, жаяу бар.


Арқасында Қажылық пен ұмрада


Арқылы
Шейх Абдул Azhim бен Абдалла әл-Khalafi


Абу Һурайра Radi разы болсын, Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын былай деп:

العمرة إلى العمرة كفارة لما بينهما, والحج المبرور ليس له جزاء إلا الجنة.

«Умра үшін умра олардың арасында күнә, ал қажылық Mabrur аспанның қосымша оған ешқандай сый». [1]

Ибн Масъуд Radi «разы болсын, Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі деп мен сәлемі болсын, былай деді:

تابعوا بين الحج والعمرة فإنهما ينفيان الفقر والذنوب, كما ينفي الكير خبث الحديد والذهب والفضة, وليس للحجة المبرورة ثواب إلا الجنة.

«Үшін де Қажылық пен ұмрада арасындағы Iringilah күнә мен кедейлік жоққа, сондай-ақ өрт желдеткіш кірді (тот) темір, алтын және күміс жояды, және қажылық Mabrur, бірақ Жұмақта үшін ешқандай сауап бар». [2]

: Әбу Хурайры бастап, ол менің Пайғамбар оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын былай деді естідім «, деді

من حج لله عزوجل فلم يرفث ولم يفسق رجع كيوم ولدته أمه.

«Кімде-кім қатыгез және kefasiqan жоқ Аллаһ Тағаладан үшін шын жүректен қажылық жасайды, содан кейін ол анасы дүниеге кезде, күнә жоқ оралды.» [3]

Ибн Омар Radi «anhuma, Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, ол былай деді:

الغازي في سبيل الله والحاج والمعتمر, وفد الله, دعاهم فأجابوه. وسألوه فأعطاهم.

«Аллаһ жолында және қажылық пен ұмрада баруға адамдар күрес Адамдар Құдайдың делегаты болып табылады. Құдай оларды да шақырды (кезде), олар оның қоңырауды орындауға. Және олар (оларды сұратуға), Құдай грант сұраған (қашан) «. [4]

Қажылық Умра қатар әрбір мұсылман, Baligh, ақылды, бостандығы мен алатын өмірде бір рет жүргізілуде Міндеттемелер, болып табылады,

Аллаһ та'аланың Word:

إن أول بيت وضع للناس للذي ببكة مباركا وهدى للعالمين فيه آيات بينات مقام إبراهيم ومن دخله كان آمنا ولله على الناس حج البيت من استطاع إليه سبيلا ومن كفر فإن الله غني عن العالمين

«Шынында да, үй бірінші (ғибадат орнына) үшін салынды Bakkah Байтуллы (Мекке) жылы әулие және барлық адамзат үшін басшылық болды адам. Him Ыбырайым нақты, (өзге арасында) станциясына белгілері бар; кім (Байтуллы ның) адамдарын-, сондықтан оны кірді, ол қауіпсіз болды; Қажылық сол үйіне саяхат мүмкін адамдар (үшін) болып табылады, Құдайға адамның парызы емес. Кім миров (ештеңе керек емес), Аллаһ Mahakaya (қажылықты міндеттемелер) жоққа «[Әли 'Имран: 96-97].

Әбу Хурайры, деді ол, біздің арамызда уағыз Пайғамбардың оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, ол былай деді:

أيها الناس قد فرض الله عليكم الحج فحجوا, فقال رجل: أكل عام, يا رسول الله? فسكت, حتى قالها ثلاثا, ثم قال صلى الله عليه وسلم: لو قلت نعم, لوجبت, ولما استطعتم. ثم قال: ذروني ما تركتكم, فإنما هلك من كان قبلكم بكثرة سؤالهم واختلافهم على أنبيائهم, فإذا أمرتكم بشيء فأتوا منه ما استطعتم, وإذا نهيتكم عن شيء فدعوه.

«Бұл сіздің қажылық кезінде міндетті болып табылады, онда (қажылық) кедей төлеуге.» Сөз бар Сондықтан, «Уа, Аллаһтың елшісі, жыл сайын ма?» Тұлға оны үш рет айтуға дейін Содан кейін ол үнсіз қалды, содан кейін Пайғамбар оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, былай деді: «Мен иә айта болса, сөзсіз міндеттеме болады және сіз, әрине (мұны) мүмкін емес» деді. Сонда ол Мен сіз мүмкіндік ретінде рұқсат етіңіздер «, деді. Сіз сұраңыз және көптеген олардың Пайғамбардың келіспеу көп бұрын Әрине, бұл адамдарды жойып жіберді. Мен сізге бір нәрсе тапсырыс болса, онда сізге ретінде сіздің сонша орындайды. Ал мен бір нәрсе сақтасын болса, онда қалдыру «. [5]

Ибн Омар Radi anhuma, деді ол, «Пайғамбар оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, былай деді:

بني الإسلام على خمس, شهادة أن لا إله إلا الله, وأن محمدا رسول الله, وإقام الصلاة, وإيتاء الزكاة, وحج البيت, وصوم رمضان.

«Ислам бес бағана бойынша құрылады: (1) ешбір тәңір жоқ екенін куәсі құқығын diibadahi дұрыс, бірақ Аллаһ және Мухаммад Аллаһтың елшісі екенін, (2) намаз құру, (3) практика тұрақты қайырымдылық, үйі (4) Қажылық, және (бар 5) Рамазан ораза. «[6]

Ибн бастап 'Аббас anhuma, деді ол, «Аллаһ елшісі оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, былай деді:

هذه عمرة استمتعنا بها, فمن لم يكن عنده الهدي فليحل الحل كله, فإن العمرة قد دخلت في الحج إلى يوم القيامة.

«Бұл біз онымен көңілді қажылық болып табылады. Қажылық қиямет күніне дейін қажылық келді, өйткені hadyu (жануар құрбандығы) жоқ, кім, онда ол, жалпы bertahallul тиіс «. [7]

Shabi бин Ma'bad, ол Мен Омарға барып, содан кейін маған былай деді: «, былай деді:

يا أمير المؤمنين, إني أسلمت, وإني وجدت الحج والعمرة مكتوبين علي, فأهللت بهما, فقال: هديت لسنة نبيك.

Оларға құлшылық онда мен екеуінде де жұмыс істей бастады, адал «Уа, қолбасшысы, шын мәнінде, мен Ислам дінін болды, Мен міндетті Қажылық және Умра қазірдің өзінде екенімді сенімдімін. Сосын, былай деді:» Сіз өз Пайғамбарымыздың Сүннетке жүзеге асыру үшін оның нұсқауларды алады болатынмын. «[8]

[Кітабында әл-Wajiiz FII Fiqhis Сүннет Wal Kitaabil Aziiz, Автор шайх Абдул Azhim бен Badawai әл-Khalafi, Issue Индонезия нұсқаулығы Фиқһ толық, Аудармашы командасы Tashfiyah LIPIA бастап Көшірілген - Джакарта, Publisher Ибн Касир, Баспа Рамазан 1428 жылы - қыркүйек 2007M]

No comments:

Post a Comment