!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Saturday, August 2, 2014

Jihad, is die belangrikste Practice

Jihad, is die belangrikste Practice


Deur
Al-Yazid bin Abdul Ustadz Jawas Qadir حفظه الله تعالى


DEFINISIE VAN Jihad
In die taal (etimologie), geneem van die woord Jihad bewoording:

جهد: الجهد, الجهد = الطاقة, المشقة, الوسع.

Wat beteken krag, inspanning, moeite, en die vermoë. [1]

Volgens Raghib al-Ashfahani rahimahullah (d ste. 425 H), wat beteken dat die moeilikheid en الجهد الجهد gemiddelde vermoë. [2]. Die woord Jihad (الجهاد) is geneem uit die woord: جاهد - يجاهد - جهادا.

Volgens die bepalings (terminologie), die betekenis van jihad is:

الجهاد: محاربة الكفار وهو المغالبة واستفراغ ما في الوسع والطاقة من قول أو فعل.

"Jihad veg ongelowiges, naamlik soek dringend wy krag en vermoë, hetsy in woord of in daad." [3]

Dit het ook gesê:

الجهاد والمجاهدة: استفراغ الوسع في مدافعة العدو.

"Jihad beteken al vermoë om die vyand te beveg te wy."

Daar is drie soorte van djihad
1 Jihad teen werklike teenstanders.
2 Jihad teen die duiwel.
3 Jihad teen wellus.

Drie soorte jihad is vervat in Al-Qur-an, onder hulle:
Woord van Allah die Almagtige,

وجاهدوا في الله حق جهاده هو اجتباكم وما جعل عليكم في الدين من حرج ملة أبيكم إبراهيم هو سماكم المسلمين من قبل وفي هذا ليكون الرسول شهيدا عليكم وتكونوا شهداء على الناس فأقيموا الصلاة وآتوا الزكاة واعتصموا بالله هو مولاكم فنعم المولى ونعم النصير

"En julle daarna streef om in die weg van Allah met die jihad in waarheid. Hy het jou gekies, en Hy het nie swaarkry vir jou in die godsdiens. (Volg) die godsdiens van jou vaders Abraham. Hy (Allah) het die naam van jou Moslems sedert die eerste, en (so is) in (Al-Qur-an) is, dat die apostel (Mohammed) was 'n getuie oor jou en dat julle kan almal getuienis vir al die mense. Dan voer jou gebed en betaal die armes bewys, en hou aan God Hoe firma. Hy is jou beskermer; . Hy is die beste van die beskermers en die beste van helpers "[Al-Hajj / 22: 78]

انفروا خفافا وثقالا وجاهدوا بأموالكم وأنفسكم في سبيل الله ذلكم خير لكم إن كنتم تعلمون

"Vertrek goed met 'n sagte geur en met 'n gevoel van gewig, en streef daarna om met hul rykdom en siel in die weg van Allah. Dit is beter vir jou as jy net geweet het "[At-Tawbah / 9: 41].
Ook sy woord.

إن الذين آمنوا وهاجروا وجاهدوا بأموالهم وأنفسهم في سبيل الله والذين آووا ونصروا أولئك بعضهم أولياء بعض والذين آمنوا ولم يهاجروا ما لكم من ولايتهم من شيء حتى يهاجروا وإن استنصروكم في الدين فعليكم النصر إلا على قوم بينكم وبينهم ميثاق والله بما تعملون بصير

"Diegene wat glo en emigreer en daarna streef om met hul rykdom en siel op die pad van Allah en diegene wat verblyf verskaf en bring verligting (immigrante), hulle beskerm mekaar. En (te) wat glo, maar het nie geëmigreer het, dan is daar geen verpligting op alle vir jou om hulle te beskerm, totdat hulle emigreer. (Maar) as hulle vra vir hulp jy in die (verdediging sake) godsdiens, dan is jy benodig hulp te voorsien, behalwe teen 'n volk wat reeds gekoppel aan 'n ooreenkoms tussen jou en hulle. En Allah kyk wat jy doen "[Al-Anfaal / 8: 72]. [4]

Volgens al-Hafiz Ibn Ahmad 'Ali ibn hajar al-'Asqalani rahimahullah (d ste. 852 H), "Jihad volgens Shar'ie wy al die vermoë om die ongelowiges te veg." [5]

Die term word ook gebruik vir die jihad teen wellus, teen die duiwel, en teen die bose. Die stryd lus is Islam te leer (leer behoorlik), dan oefen dit, dan leer dit. Die jihad teen die duiwel deur te weier om al twyfelagtige en wellus is altyd versier met die duiwel. Jihad teen die ongelowiges met die hand, skat, mondelinge, en lewer. Die jihad teen die Fasiq met die hand, mondelinge, en lewer. [6]

Die woorde van al-Hafiz Ibn hajar rahimahullah ooreenstemming met die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam,

جاهدوا المشركين بأموالكم وأنفسكم وألسنتكم.

"Stry teen die afgodedienaars met skat, siel en gepraat het." [7]

Volgens Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah is, "wy al die vermoë om te bereik wat is die geliefde aan Allah die Almagtige en verwerp alles wat gehaat word deur God." [8]

Hierdie definisie dek alle vorme van jihad wat uitgevoer 'n Moslem, wat gehoorsaamheid aan Allah die Almagtige die opdragte van God uit te voer en hou sy gebooie. Erns nooi (preek) nakoming ander te implementeer, naby en ver, Moslems of ongelowiges en ernstig veg ongelowiges om die vonnis van God [9] af te dwing.

Imam Ibn al-Qayyim rahimahullah (d ste. 751 H) het gesê: "Ek het gehoor ons Shaykh (dws Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah) het gesê:" Jihad teen die passies is die beginsel (fondament gebou op dit) jihad teen die ongelowiges en die mense-geveinsdes. Omdat die regte een sal nie in staat wees om te jihad (teen) ongelowiges en huigelaars, sodat sy jihad teen homself en sy eie begeertes eerste voor te veg hulle (die ongelowiges en huigelaars). "[10]

Die deugde van die jihad FI sabilillah
Allah Almagtige sê,

أم حسبتم أن تدخلوا الجنة ولما يعلم الله الذين جاهدوا منكم ويعلم الصابرين

"Dink julle dat julle die Hemel sal ingaan nie, want God is nie 'n werklikheid vir diegene onder julle wat daarna streef, en nog ware mense wat geduldig is." [Ali se Imran / 3: 142]

Daar is 'n hele paar hadiths wat wys dat die deugde van jihad fii sabiilillaah, van wie die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam,

Van die metgeselle van Abu Hurayrah Radi anhu, het hy gesê,

قيل للنبي صلى الله عليه وسلم: ما يعدل الجهاد في سبيل الله عز وجل? قال: «لا تستطيعونه». قال: فأعادوا عليه مرتين أو ثلاثا. كل ذلك يقول: «لا تستطيعونه». وقال في الثالثة: «مثل المجاهد في سبيل الله كمثل الصائم القائم القانت بآيات الله. لا يفتر من صيام ولا صلاة حتى يرجع المجاهد في سبيل الله تعالى ».

Dit was gesê dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam: Practice wat gelykstaande is aan jihad fii sabiilillah? Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "Jy kan nie (doen dade gelykstaande aan jihad)." Die inwoners het weer die vraag, twee of drie keer, en bly die profeet het geantwoord: "Jy kan nie (doen dade gelykstaande aan jihad) . "Toe het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê die derde keer:" Die gelykenis van diegene wat daarna streef om in die pad van Allah is soos een wat vas, gebed en nederigheid "met (lees) die verse van Allah. Hy het nie ophou van vas en gebed vir diegene wat daarna streef om in die pad van Allah Ta'ala dit terug. "[11]

... رأس الأمر الإسلام وعموده الصلاة وذروة سنامه الجهاد في سبيل الله.

"... In elk geval saak is Islam, die pilaar is die gebed en die top is jihad fii sabiilillaah." [12]

رباط يوم وليلة خير من صيام شهر وقيامه, وإن مات جرى عليه عمله الذي كان يعمله وأجري عليه رزقه وأمن الفتان.

"Mense wat hou op die grens [13], dag en nag beter as vas en gebed nag vir 'n maand. En as hy sterf, dan gevloei (die beloning van) die werke wat hy gebruik om te doen, gegee lot, en hy is beskerm teen die toorn (straf) en fitnahnya graf. "[14]

عليكم بالجهاد في سبيل الله -تبارك وتعالى-, فإن الجهاد في سبيل الله باب من أبواب الجنة, يذهب الله به من الهم والغم.

"Verpligtend op julle daarna streef om in die pad van Allah Almagtig Tabaaraka, want die werklike jihad in Allah se manier is om een ​​van die deure van die poorte van die Hemel, God sal hom verwyder van die hartseer en nood." [15]

Metgeselle 'Abdullah bin' Umar anhuma het gesê:

إن أفضل العمل بعد الصلاة الجهاد في سبيل الله تعالى.

"Inderdaad seutama-sleutel liefdadigheid na die gebed is jihad in die pad van Allah Ta'ala." [16]

Imam Ibn al-Qayyim rahimahullah het gesê: "Diegene wat daarna streef om in die pad van Allah die Almagtige, hulle is die leër van God. Saam met hulle, die Allah die Almagtige sy godsdiens te handhaaf, teen die aanvalle van sy vyande, die eer van die Islam te handhaaf en haar beskerm. Hulle is die mense wat die vyande van Allah veg om hierdie godsdiens geheel en al ter wille van Allah en net Allah is die hoogste vonnis. Hulle het hulself in orde God, die Almagtige te lief geoffer, godsdiens hom verdedig verhef sy vonnis en teen sy vyande. Hulle het 'n oorvloed van beloning van enige persoon wat hulle beskerm met hul swaarde in elke werk wat hulle doen, maar hulle bly in hul huise. Hulle kry 'n beloning soos die beloning van diegene wat die Almagtige God, die oorsaak van jihad aanbid en verowering hulle, want hulle is dat mense God, die Almagtige, te aanbid.

Allah Almagtige oorsaak vlakke geposisioneer om spelers in beloning en sonde. En as gevolg van hierdie wat elkeen nooi om die ware leiding (sal 'n groot beloning kry) en 'n uitnodiging aan die dwaling dat sulke sondes van die mense wat hulle volg kry.

En het duidelike verse van Al-Qur'an en hadith tekste mutawatir bestel vir jihad. En roem aan diegene wat goeie nuus vir diegene wat op die kant van die Here dat daar is verskillende soorte van die heerlikheid en geskenke in oorvloed ook getwis. En genoeg van die argument was die woord van Allah die Almagtige,

يا أيها الذين آمنوا هل أدلكم على تجارة تنجيكم من عذاب أليم

"O, julle wat glo! Wil jy 'n beurs wat ek julle kan red van 'n pynlike marteling "[Ash-Shaff / 61: 10]

Sodat die siele wees verlange hierdie winsgewende handel getoon deur God van die leërskare, te bereik, die Alwetende en wys wat gesê het:

تؤمنون بالله ورسوله وتجاهدون في سبيل الله بأموالكم وأنفسكم

"(Dit) jy glo in Allah en Sy boodskapper en streef daarna om in die weg van Allah met hul rykdom en jou siel ..." [Ash-Shaff / 61: 11]

Asof die siel wees suinig teen die lewe en oorlewing, dan is Allah die Almagtige voortgaan,

ذلكم خير لكم إن كنتم تعلمون

"... Dit is beter vir jou as jy net geweet het." [Ash-Shaff / 61: 11]

Dit beteken dat jihad is beter vir jou as die plesier wat jy teen die lewe en gesondheid. Lyk soos siel gesê, "Wat kry ons van Jihad?" Allah Almagtige sê:

يغفر لكم ذنوبكم

"Hy sal jou sondes vergewe ..." [Ash-Shaff / 61: 12]

In bykomend tot vergifnis van Hom, Allaah sê,

ويدخلكم جنات تجري من تحتها الأنهار ومساكن طيبة في جنات عدن ذلك الفوز العظيم

"... En erken dat jy na die Hemel onder vloeiende riviere, en plekke om te bly, hetsy in die Hemel" ewigheid. Dit is die groot oorwinning "[Ash-Shaff: 12].

Asof mense vra, "Dit is die antwoord in die volgende, wat in die wêreld vir ons kinders?" So Allaah het geantwoord deur te sê:

وأخرى تحبونها نصر من الله وفتح قريب وبشر المؤمنين

"En (daar is meer) ander geskenke wat jy wil (ie) die hulp van Allah en oorwinning is naby (tyd). Gee dan die evangelie aan die gelowiges "[Ash-Shaff / 61: 13].

Deur God, hoe soet stringe van die woorde hierbo. Hoe adhesie in die lewer. Hoe sterk beroep op die hart. Hoe gladde toetrede tot die hart van 'n minnaar. Hoe groot vrygewigheid en sy lewe toe hy in kontak met die betekenis van die verse hierbo. Ons bid vir die gawe van God, die Almagtige, want hy is die mees omvattende, meeste eerwaarde. "[17]

DOELWITTE VAN Jihad disyariatkannya
Islamitiese Jihad doel om die vyand van Allah regop godsdiens te veg op die aarde, en nie net hulle doodmaak. Allah Almagtige sê,

وقاتلوهم حتى لا تكون فتنة ويكون الدين لله فإن انتهوا فلا عدوان إلا على الظالمين

"En veg hulle totdat daar geen meer fitnah, en godsdiens is slegs vir Allah. . As hulle ophou, dan is daar geen (langer) vyandigheid, behalwe teen die oortreders "[Al-Baqarah: 193]

Imam Ibn Jarir Tabari rahimahullah (d ste. 310 H) het gesê: "Veg hulle so dat dit nie weer gebeur versaak aan Allah, is daar geen afgod aanbidding, politeïsme en ander gode. So, is aanbidding en viering slegs bedoel om God, nie vir ander. "[18]
Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

أمرت أن أقاتل الناس حتى يشهدوا أن لا إله إلا الله ...

"Ek is beveel om die mense om te veg totdat hulle getuig dat niemand het die reg om God nie, maar Allah korrek diibadahi ..." [19]

Abu 'Abd Allah al-Qurtubi rahimahullah (d ste. 671 H) het gesê, "vers en die hadith hierbo toon dat die oorsaak qital (oorlog) is kufr." [20]

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah (d ste. 728 H) het gesê: "Die doel van jihad is 'n hoë God van vonnis, en dat alle godsdiens behoort aan Allah, wat is die doel om die godsdiens van Allah regop (op aarde)." [21]

Hy rahimahullah het ook gesê: "Die doel van jihad disyari'atkannya orde (die mensdom en djinn glo dat) daar niks is om behalwe Allah aanbid word korrek, moenie aan ander bid nie, as Allah, moenie aan ander as Allah bid nie, moenie aan ander nie neerbuig as Allah, nie vas as Hom nie 'Umrah en Hajj behalwe in die Huis, behoort daar geen slag (offer) wees, maar net as gevolg van God, nie bernadzar maar omdat God, sweer nie, maar by Allah alleen nie, maar net nie vertrou nie in Hom, tidah maar vrees Hom liewer nie, maar versigtig wees om nie net hom nie, niks, maar bring net al die goedheid van God, niemand kan al die lelike verwerp, maar slegs God, is niks lei (aan die reguit pad), maar slegs God, nie Daar is niks om hulle te help, behalwe Allah, niemand gee lewensmiddele aan hulle behalwe Allah, niemand gee hulle genoeg behalwe Allah nie en niemand vergewe hulle sondes, maar God alleen. "[22]

Shaykh 'Rahman ibn Nasir as-Sa'di rahimahullah het gesê: "Die doel en doelwitte van die oorlog in die weg van Allah is nie net die bloed van ongelowiges uitgestort en hul eiendom, maar die doel dat die Islam is opreg vir God bo alle godsdienste en skakel ( ontslae te raak van) alle vorme van afgodery dat die vestiging van hierdie godsdiens hinder, en dit is 'n laster (onttrekken aan). Wanneer fitnah (onttrekken aan) is weg, is die doel bereik is, is dit nie meer moord en oorlog. "[23]

Dus, jihad disyari'atkan regop vir godsdiens van Allah op aarde. Dus, voor die aanvang van die oorlog beveel om te verkondig aan ongelowiges dat hulle tot die Islam bekeer. [24]

Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

لا تقاتل قوما حتى تدعوهم.

"Moenie baklei nie 'n volk, totdat jy verkondig hulle (in Islam in te voer)." [25]

WETLIKE Jihad
Regs jihad is Fart (verpligtend) op die basis van die woord van Allah Almagtig in Surah Al-Baqarah vers 216.

Regs stryd jihad is Fart Kifayah ongelowiges [26] wat gebaseer is op die argumente van Al-Qur'an en al-Hadith is Saheeh asook geleerdes van Ahlus Sunnah verduideliking. As 'n paar Moslems dit uit te voer, die verpligtinge val op die ander. As daar niks is dit gedoen het, dan sondig nie.

Die geleerdes sê dat jihad word Fart 'Ayn op drie voorwaardes:
Eerste: As die Moslem magte en die magte van die ongelowiges ontmoet het en op mekaar gerig is op die slagveld, dan moet die persoon nie onttrek of draai. Die bewyse is 'n brief aan Al-Anfaala vers 16.

Tweede: As die vyand aangeval en 'n Moslem land wat veilig is beleër, dit is verpligtend vir die inwoners van die land uit te kom veg die vyand (in volgorde tuisland te behou), behalwe vir vroue en kinders.

Derde: As die Imam gevra om 'n volk of spesifiseer 'n paar mense om te gaan na die oorlog, dan moet dit los. Sien, At-Tauba vers 38-39. [27]

REËLS-REËLS VAN Jihad
1 Jihad moet gebou word op twee voorwaardes wat die grondslag van enige goeie dade aanvaar word, dit is opregte en mutaba'ah.

2 Jihad moet in ooreenstemming met die bedoeling en doel disyari'atkannya jihad, jihad is 'n Moslem wat Islam is regop en dat vonnis wat die meeste hoë God, soos in die hadith wat sê die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam,

يا رسول الله, الرجل يقاتل شجاعة, ويقاتل حمية, ويقاتل رياء, فأي ذلك في سبيل الله? فقال: من قاتل لتكون كلمة الله هي العليا فهو في سبيل الله.

"O boodskapper van Allah, die een geveg (omdat jy wil om te sê) vet, 'n (ander) oorlog (soos om te sê) stout, 'n (meer) stryd vir Riya '(wil gesien word), wat die jihad in die weg van Allah?" Toe het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallamberkata, "Diegene wat veg (met 'n doel) die woord van Allah die mees hoë te maak, dan is hy (was) FII sabiilillaah (in die weg van Allah)." [28]

3 Jihad moet wees met kennis en begrip van die godsdiens, want dit sluit godsdienstige jihad grootste en mees edele gehoorsaamheid.

4 Jihad moet geregtigheid wees en weg van vyandigheid.

5 Jihad moet gedeel word Imam van die Moslems of met sy toestemming, beide goed en kwaad.
Dit sluit die belangrikste reëls wat teenwoordig is in die jihad fii sabiilillaah moet wees. Omdat jihad jihad teen die vyand-veral met volmaakte siel, behalwe deur die krag, en geen krag behalwe met verenigings en assosiasies nie besef nie, tensy met die gebrek aan leierskap en leierskap is nie waar nie, tensy die onderdanig en gehoorsaam. Al die dinge wat genoem is, is verpligtend, nie perfek nie en nie regop in deel sonder die ander nie, selfs nie die regop godsdiens en die wêreld, behalwe hom. [29]

Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

إنما الإمام جنة يقاتل من ورائه ويتقى به, فإن أمر بتقوى الله وعدل فإن له بذلك أجرا, وإن أمر بغيره فإن عليه وزرا.

"Want die priester is 'n skild, sal dit van agter [30] geveg word en hy 'n skild (van voor) het [31]. As die priester het aan Allah te vrees en doen geregtigheid, dan kry hy 'n beloning. Maar as hy aan ander as wat gestuur is, dan kry hy sonde. "[32]

Imam Al-Barbahari rahimahullah het gesê: "Diegene wat sê dat gebed in die agterkant van almal se goeie en die bose, jihad met al die kaliefs (leiers van beide goed en kwaad), nie in opstand teen die vors met die swaard, en bid vir hulle met goedheid, dan is hy uit die Khawarij is die eerste woorde en die laaste. "[33]

Imam Abu Ja'far at-Thahawi rahimahullah het gesê,

... والحج والجهاد مع أولى الأمر من المسلمين, برهم وفاجرهم إلى قيام الساعة, لا يبطلها شيء ولا ينقضهما.

"Hajj en Jihad in werking bly saam ulil Amri (heerser) van die Moslems, beide goed en kwaad. Niemand kan ongedaan te maak en ruïneer dit. "[34]

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah gesê, "Verpligte bekend dat gehoorsaam ulil Amri insluitend die grootste godsdienstige verpligting. Nie eens regop godsdiens en die wêreld, behalwe hom. Weens gebrekkige werklike voordeel vir die mensdom, behalwe aan die gemeenskap vir die doel van die meeste van hulle na 'n paar ander. En verpligtend vir hulle wanneer daar 'n samelewing voorsitter / leier ... omdat Allah Ta'ala vereis enjoining die kwaad, en dit is nie volmaak nie, maar met die krag en leiding. So is al wat God gelas om die vorm van jihad, geregtigheid, Hajj, Vrydag gebed, Salaah, om mense te help wat terzhalimi, die iemand stuur straf af te dwing, is alles nie perfek nie, maar met die krag en leiding. As gevolg van hierdie dit is berig dat die owerhede skaduwee van God op aarde. En sê: sestig jaar 'n priester zhalim saam beter as 'n dag geen vors. Navorsing het bewys dit is ... So wat moet leiding neem (op die basis) van godsdiens en die wyse nader aan God te trek, omdat die benadering tot Hom met gehoorsaamheid aan Hom en gehoorsaamheid aan sy apostels insluitend nader (Allah) is die belangrikste , omdat die ware leierskap van die skade toestand van die meeste mense mag of besittings te wil hê. "[35]

6 FII sabiilillaah Jihad uitgevoer in ooreenstemming met hul omstandighede, swak of sterk.
As gevolg van omstandighede wat wissel na gelang van tyd en plek. Wanneer die Moslems swak toestand op die oomblik, dan is dit moet geduldig, soos deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam en sy metgeselle is gedoen toe in Makkah wees.

7 Jihad goedheid dit moet produseer duidelik, sodat daar geen groter skade.
Omdat jihad is disyari'atkan goedheid te produseer en skade in die Islam en die Moslems voorkom, beide vir individue en die samelewing. En jihad is altyd disyari'atkan as die Moslems vir seker geweet of daar met die hou van jihad sal meriete produseer in ooreenstemming met die doel van die Shari'ah. Maar as dit geglo het of gedink het dat die jihad sal groter skade doen nie, dan wanneer dit nie disyari'atkan jihad en nie beveel het.

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah het gesê: "Jihad en goeie dade van die belangrikste is dat die meeste gehoorsaam die Here en baie voordelig vir die mens. Maar as (jihad en goeie dade) wat gelei het tot skade en te verhoed dat meer bruikbaar te kry, dan is dit nie 'n goeie dade. "[36]

Ten slotte, moet arbitreer aan al-Koran en Sunnah van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in elk geval 'n klein of groot, en dit sluit in vier dinge, naamlik die oortuiging dat outentieke, opregte bedoelings, waar bedanking, en na aanleiding van die voorbeeld van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam goed. [37]

GEVOLGTREKKING
1-seutama Jihad is die belangrikste praktyk.
2 In die jihad is daar goedheid wêreld en die hiernamaals, en die wêreld en hierna verliese verlaat.
3 Jihad in Allah se manier lei iemand haar pad, en plus instruksies te lei. [38]
4 In die jihad is daar voordele van menslike perfeksie.
5 Jihad lift kezhaliman van jouself en ander.
6 Jihad sluit alle vorme van aanbidding en die geestelike Zahir.
7 Mense wat verheerlik Allah Subhanahu wa Ta'ala streef.
Herleef 8 godsdienstige regte manier en hierdie pogings moet vertikale na die jihad in Allah se pad wees.
9 In jihad is daar vergifnis van sonde.
10 Jihad is vir die verwydering van fanatisme klas, groep, party, nasionalisme. Selfs jihad maak Ummah probeer een doel te bereik, naamlik dat die woord van Allah hoog.
11 Jihad is die hoogtepunt van die liefde, en versamel in hulle edele dade.
12 In jihad is daar bedanking aan God Almagtig en piek pasiënt.
13 In wese is daar jihad in die asketiese lewe van die wêreld.
14-En opgelewer ander voordele. [39]

[Gekopieer vanaf die Sunnah tydskrif Uitgawe 12 / Jaar XV / 1433H / 2012M. Uitgewers Foundation Staande Komitee Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196]

No comments:

Post a Comment