!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Tuesday, August 4, 2015

God is een, is daar geen bondgenoot vir haar.

Die rit is nog nie klaar nie (332)

 (Deel 332), Depok, Wes-Java, Indonesië, 4 Augustus 2015, 20:45 pm).

God is een, is daar geen bondgenoot vir haar.

God in sy woord deur die Koran en baie hadith (Sunnah / al-wysheid) van die profeet Mohammed beweer dat God Een is God, daar is geen bondgenoot vir haar, en sy het 'n seun of iets soos dat Allah het in die Al Koran Sura duidelik gemaak nie Al Muminun vers 91 Allah sê:
(91). ما اتخذ الله من ولد وما كان معه من إله إذا لذهب كل إله بما خلق ولعلا بعضهم على بعض سبحان الله عما يصفون
God het nooit 'n seun gehad, en soms is daar geen God nie (die ander) saam met hom, indien daar is 'n god, saam met hom, elke god sou die wesens geskep bring, en 'n paar van die gode wat sou verslaan 'n paar ander. Heerlikheid aan Allah van wat hulle beweer.
Ook baie ander suras as in Soerah Maryam, Al-Ikhlas en vele ander.
In baie sure waarsku Allah mense wanneer hulle pleeg onttrekken (assosieer vennote met Allah), dan wanneer hy sterf in 'n staat van onbekeerlike (vra vergifnis vir God / spyt vir sy optrede), dan het hy gedreig om te gaan na die hel.
God waarsku wanneer 'n kind van Adam (mens) voordat hy gesterf het om vergifnis vra vir God, dan sal God alle sonde vergewe, maar die sonde nie versaak, as gevolg van die sonde van onttrekken bebuat bekommerd moet berou (vra vir vergifnis aan God), terwyl hy nog lewendig.
Mohammed het gesê wanneer 'n mens (Adam kind) het gesterf in 'n staat van onttrekken nooit doen nie, dan is God hom verseker van die hemel (slegs die Eenheid van Allah erken).

Laat jou terug na BUSINESS EERSTE KEER

Deur
Al-Yazid Ustadz bin Abdul Qadir Jawas حفظه الله


عن أبي واقد الليثي قال: إن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال ونحن جلوس على بساط: (إنها ستكون فتنة) قالوا: وكيف نفعل يا رسول الله? فرد يده إلى البساط فأمسك به فقال: (تفعلون هكذا) وذكر لهم رسول الله صلى الله عليه وسلم يوما: (أنها ستكون فتنة) فلم يسمعه كثير من الناس, فقال معاذ بن جبل: ألا تسمعون ما يقول رسول الله صلى الله عليه وسلم? فقالوا: ما قال? قال: (إنها ستكون فتنة) فقالوا: فكيف لنا يا رسول الله? وكيف نصنع? قال: (ترجعون إلى أمركم الأول)

Van Abu Waqid al-Laitsi Radi anhu, het hy gesê, "Inderdaad die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê: terwyl ons sit op die top van 'n overlay (mat),' Want daar sal laster wees." Die inwoners het gevra: "Wat moet ons doen? "Daarna het hy sallallaahu 'alaihi wa sallam het sy hand aan die mat en hou dit stewig en het gesê:" Doen dit soos hierdie! "Een dag het die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het gesê die vriend van hom, 'Want daar sal laster wees." Maar die meeste het nie gehoor haar beste vriend, dan Mu'adh bin Jabal Radi anhu het gesê: "Het jy dit nie gehoor nie die boodskapper van Allah?" Hulle het gevra, "Wat is dit wat verband hou die boodskapper?" Hy het gesê, "Want daar sal laster wees." Hulle het gevra, "Hoe Ons O boodskapper van Allah? Wat moet ons doen? "Hy sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:" Laat jou terug na die eerste saak. "[HR Aat-Thabrani Mu'jamul in al-Kabir (no. 3307) en in al-Mu'jamul Ausath (no. 8679). Ath - Thahawi in Syarh Musykilil Atsar (III / 221, geen 1184.). Sien Genealogie van ahadith al-as-Shahîhah (no. 3165), Basha Neurale bi-Iru Dzawi Syarhi Marwiyâti Manhajis Salaf (p. 146) deur Shaikh Salim bin 'Eid al-Hilali].

VERDUIDELIKING
Wat is deur bedoel, "Terug na die sake van die eerste" is terug na die Al-Qur'an en as-Sunnah volgens die begrip van die bewoners Radi anhum.

Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het die Al-Qur'an en Sunnah om Moslems. Maar elke firqah verkeerde erken dat hulle voldoen aan die Al-Qur'an en as-Sunnah, sowel Sjiïete, Kharijites, Mu'tazilah, Murji'ah, en firqah-firqah ander verkeerd.

Dan is daar duidelike maatstawwe in die verklaring gehoor gee aan al-Koran en as-Sunnah volgens die begrip iemand moet wees ??? Want dit volgens die begrip van elke klas of ra'yu of mening leiers, wat dan gebeur, is as wat ons vandag sien, dat daar honderde begrip kan selfs duisende begrip en split in die middel van die Moslems, en dit sal voortgaan om te groei , Allâhul Musta'ân.

Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam bied 'n manier om uit dit deur terug te keer na die laster van Islam, wat verkry om al-Koran en as-Sunnah volgens die begrip van die bewoners Radi anhum. Daarom, ons streef daarna in hierdie da'wah te herstel na die mense van al-Koran en as-Sunnah volgens die begrip van as-Salih Salafush wat die enigste korrekte begrip, want in hierdie tyd die verstandhouding dat so afwyk dat die Moslems toegeneem vermenigvuldig weg van die ware godsdiens. Hulle was meer verward as gevolg van die baie verkeerde begrip en vloei. As 'n resultaat, onmin, twis, twis, en rampspoedige, selfs tot die vergieting van bloed. Allâhul Musta'ân nas-alullâhal 'AFWA wal' Afiyah!

Die pad na verlossing en die heerlikheid van die Moslems is beskryf in die Al-Qur'an en as-Sunnah is om mentauhidkan Allah Almagtige, gedistansieer onttrekken, te implementeer en te laat herleef die Sunnah en hou ketters, uit te voer gehoorsaamheid aan Allah die Almagtige en die apostels hom en hou sy verbod. En natuurlik in staat wees om Islam reg verstaan, mentauhidkan Allah behoorlik en korrek uit te voer Sunnah. Ons sal terugkeer om die korrekte begrip wat deur Allah en Sy boodskapper het gewaarborg. Ons moet vashou aan die begrip Salafush Salih as-. Ons sal terugkeer om die beste generasie van mense verstaan ​​dit is die begrip van die bewoners. Ons is verplig Godsdiens volgens beragamanya manier waarop die Sahaba, nie godsdiens volg voorvaders nie volg openbare figure en nie aan die godsdienstige geleerdes, Habib, onderwysers, meester-onderwysers en in ander volg.

Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het ons beveel om die godsdienstige pad van verstand en die bewoners volg. Hy sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

... فعليكم بسنتي وسنة الخلفاء المهديين الراشدين, تمسكوا بها وعضوا عليها بالنواجذ, وإياكم ومحدثات الأمور فإن كل محدثة بدعة, وكل بدعة ضلالة

... Dit is verpligtend op julle hou vas aan my Sunnah en die Sunnah van Khilafat-ur kaliefs wat leiding ontvang. Hou styf vas en peusel hom saam met die molêre tande. En vermy word deur jou gevalle wat diada uitvindings (godsdiens), want elke geval is diada eintlik bedink dit is kettery, en elke dwaling is dit verkeerd [1].

Word Hy sallallaahu 'alaihi wa sallam bo is daar 'n opdrag om vas te hou aan die Sunnah van die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam en die Sunnah van Khilafat-ur Rasyidin Radi anhum na die dood van Hy sallallaahu 'alaihi wa sallam. Sunnah is die pad gekruis, insluitend in dit klou aan oortuigings, woorde en dade van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam en die Khilafat-ur Rasyidin Radi anhum. Dit is die perfekte Sunnah. Daarom is die eerste generasie nie genoem Salaf Sunnah behalwe wat dek drie aspekte. Dit is vertel van al-Hasan, al-Auza'i en Fudhail bin 'Iyad. [2]

Die vierde kalief genoem Rasyidin omdat hulle weet die waarheid en besluit alle gevalle met die waarheid.

Die opdrag van die profeet sallallaahu alaihi wa sallam en die Sunnah van Khilafat-ur Rasyidin 'alaihi wa sallam aan die Sunnah Hy sallallaahu volg ná die aanhoor van opdragte en gehoorsaam ulil Amri is 'n bewys dat die Sunnah van Khilafat-ur Rasyidin word as ooit gevolg word om die Sunnah van die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam volg , Dit geld nie vir die Sunnah van die leiers van die Khilafat-ur buiten Rasyidin Radi anhum. [3]

Dit wys dat ons op moet vashou aan die Al-Qur'an en as-Sunnah volgens die begrip Salafush Salih as-. Iemand-wie hy dit- moet nie sê: "Ja, dit is OK om te hou met die begrip nie." Daarom, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het ons beveel om te voldoen aan die Sunnah Hy sallallaahu' alaihi wa sallam en die Sunnah van Khilafat-ur Rasyidin. Ons verpligting is om die manhaj (manier van godsdiens) van die Sahaba Radi anhum volg, want Allah Almagtige sê in die Koran oor die noodsaaklikheid van ons om hulle te volg.

Allah Almagtige sê:

فإن آمنوا بمثل ما آمنتم به فقد اهتدوا وإن تولوا فإنما هم في شقاق فسيكفيكهم الله وهو السميع العليم

So as hulle glo in wat jy aan hom getrou gewees het nie, wel, hulle het 'n idee het; en as hulle afwend, in die feit dat hulle in 'n vete (met jou). Dan is Allah sal jou genoeg van hulle. En Hy is Alhorende, Alwetende. [Al-Baqarah / 2: 137]

Allah Almagtige sê:

ومن يشاقق الرسول من بعد ما تبين له الهدى ويتبع غير سبيل المؤمنين نوله ما تولى ونصله جهنم وساءت مصيرا

En elkeen teen die apostel (Mohammed) na die voor die hand liggend waarheid, vir hom en volg die pad wat is nie die manier waarop die gelowiges, Ons laat hom in die fout wat dit gedoen het en ons sal hom in die hel, en dit was die ergste van plekke terug. ['n-Nisa / 4: 115]

Kalief 'Umar bin' Abdul 'Aziz rahimahullah het gesê, "Die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam en ná die dood van sy leiers het set-Sunnah Sunnah. Take-Sunnah Sunnah beteken om te klou aan die Boek van Allah en die mag oor die godsdiens van Allah. Enigiemand wat nie geregtig is om die Sunnah Sunnah te vervang, verander dit, en sien gevalle dat dit weerspreek. Wie berpetunjuk met haar, het hy die wenk. Wie vra vir hulp met haar, sal hy gehelp het. Wie het dit en volg die ander as die gelowiges pad, Allah die Almagtige vir wat Hy hom menguasakannya kuasakan en sit dit in die hel en dit is waar die meeste slegte weer. "[4]

Imam Ibn Abi Jamrah rahimahullah het gesê: "Geleerdes het gesê oor die betekenis van die woord van Allah Almagtig," en volg die pad wat is nie die pad van diegene wat glo, "het die vraag is die (manier) van die bewoners van die eerste generasie, want hulle is die mense wat het khitab direk deur middel van self-openbaring hulself en hulle musykilah (vaagheid) wat binne hulle deur te vra behandel (die profeet) is goed, dan sal Hy sallallaahu 'alaihi wa sallam op hul vrae as beste antwoord beantwoord en aan hulle verduidelik met die mees volmaakte verduideliking, sodat hulle dit hoor, dit verstaan, dit beoefen, los dit, memoriseer dit, stel dit menukilnya en dit regverdig. Hulle het 'n groot deugde op ons. Daarom, omdat dit is wat hulle ons band met mekaar verbind deur 'n tou en die tou van die profeet Mohammed (Allah) ons Helper. "[5]

Hierdie vers dui aan dat geskend omdat die manier waarop die gelowiges as iemand in die strate van afvalligheid sou val en strafbaar deur 'hel. Hierdie vers toon ook wat volg die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam is die grootste beginsel in Islam wat gevolg is verpligtend vir Moslems om die pad van die gelowiges volg. Pad van die gelowiges in hierdie paragraaf is oortuigings, woorde en dade van die Metgeselle Radi anhum. Omdat, toe die openbaring geen gelowiges behalwe die bewoners, as die woord van Allah Almagtig:

آمن الرسول بما أنزل إليه من ربه والمؤمنون

Rasul geloof gehad het in al-Koran geopenbaar hom van sy Here, sowel as diegene wat glo .. "[Al-Baqarah / 2: 285]

Die gelowiges wanneer dit is net die Sahaba Radi anhum, niks anders nie.

Die bogenoemde vers dui daarop dat die pad van die bewoners in die begrip van die Shari'ah is verpligtend en menyalahinya is misleiding. [6]

Allah Almagtige sê:

وأن هذا صراطي مستقيما فاتبعوه ولا تتبعوا السبل فتفرق بكم عن سبيله ذلكم وصاكم به لعلكم تتقون

En inderdaad, dit is my reguit pad. So volg! Het jy in die strate (die ander), wat jy sal verstrooi van sy pad te volg. So het Hy julle beveel, dat julle kan vrees Allah "[Al-An'am / 6: 153].

Abdullah bin Mas'ud Radi anhu het gesê:

خط لنا رسول الله صلى الله عليه وسلم خطا بيده ثم قال: هذا سبيل الله مستقيما, وخط خطوطا عن يمينه وشماله, ثم قال: هذه سبل] متفرقة [ليس منها سبيل إلا عليه شيطان يدعو إليه, ثم قرأ قوله تعالى: وأن هذا صراطي مستقيما فاتبعوه ولا تتبعوا السبل فتفرق بكم عن سبيله ذلكم وصاكم به لعلكم تتقون ڑ ڑ

Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het die lyn met sy hand en dan gesê:' Dit is die reguit pad van Allah. "Daarna het hy sallallaahu 'alaihi wa sallam het die lyne aan weerskante, dan gesê:' Dit is die strate disintegrasie ( verkeerde) nie een van hierdie paaie, behalwe waar daar is 'n demoon wat hom noem. "Daarna het hy sallallaahu 'alaihi wa sallam het die woord van Allah Almagtig te lees," En regtig, dit is 'n reguit pad, so volg! Het jy in die strate (die ander) wat jy sal verstrooi van sy pad te volg. So het Hy julle beveel, dat julle versigtige kan wees .. "[Al-An'am / 2: 153] [7]

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah het gesê: "As 'n man van verstand wat 'n ontmoeting met Allah Almagtige permisalan hierdie verband en die oorweging van die omstandighede van alle groepe van die Kharijites, Mu'tazilah, Jahmiyyah, Rafidhah, asook kundiges wat die Ahlus Sunnah Kalam soos Karramiyyah, Kullâbiyyah nader wil , al-Asha'ira, en bykomend tot hulle, sodat elkeen van hulle het 'n pad uit enigiets wat geneem is deur die bewoners en kenner van hadith kundiges, en elkeen van hulle het gedink dat die manier waarop hulle is reg, sekerlik 'n sinvolle persoon sou bevind dat hulle (die firqah-firqah) in hierdie permisalan wat deur al-Ma'shum (die profeet sallallaahu vergelyk 'alaihi wa sallam), dat hy sallallaahu' alaihi wa sallam het nie te praat van sy eie begeertes verwys, maar 'n openbaring aan hom geopenbaar. "[8]

Dit verduidelik die woorde van Shaykh al-Islam dat elke firqah (groep) wat afwyk en menyempal van Shirathal Mustaqim, het hulle (elke groep was) verkondig homself op die waarheid en elke groep trotse groep. Trouens, hulle is in wese duidelik nie bo die pad van die waarheid, omdat die beginsel van 'aqidah, aanbidding en manhaj hulle verskil met die beginsels en manhajnya die bewoners. Soos genoem in die bogenoemde atsar wanneer verduidelik die vers hierbo wat elke pad wat deur elke groep nagestreef moet daar 'n demoon wat hom genooi word. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam verduidelik daar is net een oorlewende, wat ons daardie pad wat geneem is deur die profeet sallallaahu sal volg' alaihi wa sallam en sy metgeselle Radi anhum. Op dié manier Sect.

Ons sal terugkeer om die sake van die eerste keer dat ons verplig is om godsdiens deur middel van die Sahaba Radi anhum beragamanya. Hulle is die as-Salih Salafush gewaarborg hemel. As ons wil hê om te gaan na die hemel dan verplig om die roete, begrip en praktyk van die Sahaba Radi anhum volg.

Na aanleiding van die begrip en godsdienstige maniere van die Metgeselle is 'n manier om uit (oplossing) van 'n verskeidenheid van laster, onmin, twis, stryd, en vyandigheid onder die Moslems. Hopelik weg ons gehou uit 'n verskeidenheid van laster en hopelik Allah gee ons leiding en istiqamah taufiq bo manhaj Salaf.

[Gekopieer vanaf As-Sunnah tydskrif Special Edition 12 / Jaar Sewentien / 1435H / 2014M. Gepubliseer Lajnah Istiqomah Surakarta Foundation, Jl. Solo - Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 773 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196]

No comments:

Post a Comment