!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Sunday, August 9, 2015

Moenie hartseer.

Die rit is nog nie klaar nie (338)

 (Deel 338), Depok, Wes-Java, Indonnesia 10 Augustus 2015, 17:45).

Moenie hartseer.

Ek het 'n oom, het die kollege (skool) was een keer in die liefde met 'n student (meisie), maar omdat die meisie hom en getroud (getroud) met 'n ander man, en my oom het afgebrand en nooit getroud met oud (dies gelaat ).
My vriend twee keer 'n week gaan na die hospitaal aan haar jonger broer te lewer as gevolg van 'n siekte onthou, dat sy broer was reeds nader 50 jaar oud. En hy en sy vrou gereeld na die hospitaal, want haar suster was tot nou bly enkele (ongetroude). Hy het gesê sy broer was nooit gebroke harte het agter 'n vriendin het baie jare gelede, so lui getroud.
As gevolg hiervan, wanneer hy nou siek, geen vrou of kinders is val nie, behalwe sy broer (broer) is dit.
Miskien het baie van ons nie mans of vroue wat besluit enkele (nie getroud) te bly, as gevolg van 'n gebroke hart.
'N gebroke hart is 'n natuurlike teleurstelling ervaar deur almal, maar of dit nodig is en daar is geen punt ons voortdurend afgebrand tot aan die einde van ons lewe (dood).
In werklikheid, God het die mens geskape as erfgename van die aarde, sodat die mens aanbid net Allah en as 'n voorbereiding vir die noodsaaklikhede van die lewe (onsterflike) in die hiernamaals.
So as ons dit doen tydens die lewe in hierdie wêreld is net 'n tydelike en as 'n veld toets van God, dan is daar geen ander keuse as ons leef dit het 'n doel of plan. Perfect rigtings deur die lewe is dit die heilige boek van Koran en Sunnah (Hadith / al-wysheid) van die profeet Mohammed.
Met hierdie gids sal ons goed te lewe en altyd gefasiliteer die sake van God in alle dinge.
So het die besluit vir 'n gebroke hart is nie in die woordeboek van die Koran en Sunnah, as gevolg om te paar, lewensmiddele en dood (oorlede) is deur God in die boek aangestel:

"Lawh Mahfuz".

Profeet sallallaahu alaihi wa sallam het gesê: "Allaah het al die lot van alle wesens stel van vyftig duisend jaar voor God die hemel en die aarde". (HR. Moslem nie. 2653).

"Niks 'n ramp tref op die aarde en (nie) in julle maar dit is geskrywe in die Boek (lawh Mahfuz) voordat ons dit. Voorwaar is dit maklik vir Allah ". (. QS Al-Hadid: 22).
As ons na die ou (dood), maar God het ons nie te bring aan ons siel, dan as ons getrou bly en konsekwent melaknakan pilare van Islam, dan is God bereid, ons is in die hemel sal 'n maat (man / vrou) nimf (vir mans) en vidyadhara kry (vir vroue).
So standvastig bly in my vertroue (geloof) in God, moenie wanhoop (afgebrand) in hierdie kort lewe (die gemiddelde mens leef nie meer as 70 jaar). Terwyl die ware doel van die lewe in die hemel is (hierna) is vir ewig.

Vroue wat Opsie? Opsies Men Wie? Khitbah (woo)


Deur
Shaikh Abdullah bin Abdul al-Azhim-Khalafi



Huwelik, insluitend een van die Sunnah van die Apostels van die mees beklemtoon, Allah Subhanahu wa Ta'ala sê:

ولقد أرسلنا رسلا من قبلك وجعلنا لهم أزواجا وذرية

"En inderdaad het ons 'n paar boodskappers voor julle gestuur het, en ons gee hulle vroue en kinders." [Ar-Ra'd: 38]

Dimakruhkan hierdie Sunnah verlaat sonder rede, soos genoem in die Hadeeth vertel deur Anas ibn Malik Radi anhu, het hy gesê:

جاء ثلاثة رهط إلى بيوت أزواج النبي صلى الله عليه وسلم يسألون عن عبادة النبي صلى الله عليه وسلم, فلما أخبروا كأنهم تقالوها, فقالوا: وأين نحن من رسول صلى الله عليه وسلم? قدغفرله ماتقدم من ذنبه وماتأخر. فقال أحدهم: أما أنا, فأنا أصلى الليل أبدا, وقال الآخر: أنا أصوم الدهر ولاأفطر وقال آخر: أنا أعتزل النساء فلا أتزوج أبدا. فجاء رسول الله صلى الله عليه وسلم, فقال: ((أنتم الذين قلتم كذا وكذا أما والله إنى لأخشاكم لله وأتقاكم له, ولكنى أصوم وأفطر, وأصلى وأرقد, وأتزوج النساء, فمن رغب عن سنتى فليس منى)?).

"Daar was drie manne gekom het om die huis van die vrou van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam en hom gevra oor sy aanbidding, soos vertel aan hulle, dan voel hulle dat hulle aanbid dit 'n bietjie, dan sê hulle:" Waar is ons posisie in vergelyking met die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam terwyl hy al sy sondes vergewe is, beide in die verlede en die toekoms. En een van hulle het gesê: "Ek sal die nag vir ewig te bid." 'N weer het gesê: "Ek sal vinnig dwarsdeur die jaar sonder om te breek," en 'n ander het gesê: "Ek sal vroue te vermy en nie vir ewig trou." Toe die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gekom en gesê: "Kaliankah wat so en so gesê het? Ter wille van Allah, ek was die mees bang en vrees van God as jy, maar ek vinnig en breek die vinnige, bid en slaap, en trou met vroue. Wie haat my Sunnah, dan is hy nie ingesluit golonganku. "[1]

Vir mense wat in staat te gewees het en was bang hy het in onsedelikheid, dan is die huwelik is verpligtend, want egbreuk en alles wat 'n persoon dryf om op te tree onwettig. Mense wat bang is hy sal hoerery val, dan moet hy dit verwag. En as dit nie bereik kan word nie, behalwe deur die huwelik, dan is dit verpligtend vir hom te trou. [2]

Soos vir diegene wat nie in staat is om te trou gewees het terwyl hy baie passievol, dan moet hy vas, soos in 'n hadith vertel van Ibn Mas'ud Radi anhu, het hy gesê, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het aan ons gesê:

يامعشر الشباب: من استطاع منكم الباءة فليتزوج, فإنه أغض للبصر وأحصن للفرج ومن لم يستطع فعليه بالصوم, فإنه له وجاء.

"O jeug, wie van julle het kan dan moet trou nie, want dit is meer gedemp en in stand te hou pubic oog. En elkeen wat nie in staat is, dan moet hy vas, want hy kan dit te bekamp. "[3]

Vroue wat Opsie?
Enigeen wat wil trou, dan moet hy kyk vir 'n vrou wat die volgende kriteria:

1. Gehoorsaam godsdiens, soos die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, vertel deur Abu Hurayrah Radi anhu, het hy gesê:

تنكح المرأة لأربع: لمالها, ولحسبها ولجمالها, ولدينها, فاظفر بذات الدين تربت يداك.

"Die vrou is getroud vir vier dinge: omdat rykdom, geslag, skoonheid en godsdiens. Dan kry 'n toegewyde vrou wat jy sal gelukkig gewees het. "[4]

2. Nog 'n meisie, tensy daar mashlahat vir hom 'n weduwee trou, soos reeds in 'n geskiedenis wat Jabir bin 'Abdillah Radi anhu het gesê genoem:

تزوجت امرأة في عهد رسول الله صلى الله عليه وسلم, فلقيت النبي صلى الله عليه وسلم, فقال: ياجابر, تزوجت? قلت: نعم. قال: بكر أم ثيب? قلت: ثيب. فهلا بكرا تلاعبها? قلت: يا رسول الله إن لي أخوات, فخشيت أن تدخل بيني وبينهن. قال: فذاك إذن. إن المرأة تنكح على دينها ومالها وجمالها, فعليك بذات الدين تربت يداك.

"Ek het 'n vrou in die tyd van die profeet getroud sallallaahu 'alaihi wa sallam toe hy met die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam, het hy gevra," O Jabir, het jy getroud? "Ek het geantwoord," Ja. "Toe hy gevra," met 'n meisie of 'n weduwee? "het ek geantwoord," 'n weduwee. "Hy het gesê," Hoekom het jy nie kies 'n meisie, sodat jy kan grap met hom? "Toe het ek gesê," O boodskapper van Allah! Eintlik het ek het 'n paar me-susters, so ek is bevrees daar sal wees misverstande. "So het hy gesê:" As dit so is, dan is dit maak nie saak nie. Inderdaad is sy getroud godsdiens, rykdom en skoonheid, dan trou vroue wat godsdienstige ongetwyfeld sal jy gelukkig wees. "[5]

3. Vroue wat vrugbare, soos genoem in 'n hadith vertel deur Anas ibn Malik Radi anhu van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, het hy gesê:

(تزوجوا الودود الولود, فإني مكاثر بكم الأمم).

"Trou vroue wat vrugbare Peranakan en deernisvol is, want ek sal roem in die teenwoordigheid van ander mense met 'n aantal van julle wat veel." [6]

Opsies Men Wie?
As 'n mens is raadsaam om te kyk vir die vrou berkriteria soos ons hierbo genoem het, dan is die voog van vroue is ook verplig om 'n regverdige man, wat haar sal trou te soek. Abu al-Hatim Muzani Radi anhu het gesê: "Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

إذا جاءكم من ترضون دينه وخلقه فأنكحوه, إلا تفعلوا تكن فتنة في الأرض وفساد كبير.

"As iemand na julle kom wat jy ridhai godsdiens en morele, dan nikahkanlah hy (met jou vroulike kind), anders sal daar fitnah op aarde en 'n groot korrupsie." [7]

En dit is alles reg as 'n voog bied jou dogter of vroue aan mans regverdige, as vertel deur Ibn 'Umar Radi anhu, het hy gesê, "Kyk, as Hafsah BINT' Umar Radi anhuma weduwee deur haar man met die naam van Khunais bin Hudzafah as- Sahmi, was hy een van die bewoners van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam wat in Medina gesterf het. 'Umar ibn al-Khattab het gesê: "Ek het na' Uthman ibn 'Affan te bied Hafsah, dan het hy gesê:" Ek sal oorweeg eerste. "Na 'n paar dae later' Uthman het tot my gekom en gesê:" Ek het besluit om nie te trou op die tyd nou. '' het Umar, "Dan het ek met Abu Bakr as-Siddiq en het gesê:" As jy wil, ek trou met Hafsah BINT 'Umar. "Maar Abu Bakr stil en het niks gesê nie en op daardie oomblik het ek gevoel meer teleurgesteld teen Abu Bakr eerder as om 'Uthman. 'N Paar dae verby tot dan die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam vra vir haar hand, dan trou ek met die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam. Toe ontmoet Abu Bakr my en sê: "Jy is kwaad vir my wanneer jy aangebied Hafsah maar ek het niks gesê nie?" Umar het geantwoord "Ja" sê Abu Bakr, 'Want daar is niks in my pad, behalwe om jou aanbod te aanvaar, want ek weet dat profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het dit genoem (Hafsah). Ek wil nie na die geheime van die profeet sallallaahu versprei 'alaihi wa sallam, toe hy laat is, dan sekerlik sal ek dit aanvaar. "[8]

Vroue sien Die bruidegom
Enigeen wat wil om haar hart te woo begeer 'n vrou, dan disyari'atkan vir hom om dit te sien voordat hy voorgestel. Mohammed bin Maslamah Radi anhu het gesê: "Ek stel voor 'n vrou, dan was ek wegkruip en loer vrou sodat ek kan sien." Dan moet jy sê: "Hoe kan jy dit doen terwyl jy bewoners van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam?" Hy het geantwoord, "Ek het gehoor die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

إذا ألقى الله في قلب امرئ خطبة امرأة, فلابأس أن ينظر إليها.

"As God die begeerte om die hart 'n man voor te stel om 'n vrou, dit maak nie saak as hy het die vrou gesien." [9]

Van Mughirah bin Shu'bah Radi anhu, het hy gesê, "Ek het aan die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam en hom berig gebring dat ek aansoek gedoen vir 'n vrou, dan het hy gesê:

اذهب فانظر إليها, فإنه أجدر أن يؤدم بينكما.

"Gaan kyk die vrou, want die saag verder kan voortbestaan ​​die liefde tussen die twee van julle." [10]

Khitbah (woo)
Khitbah beteken aansoek te doen vir 'n vrou aan sy vrou in 'n wyse in die gemeenskap bekend te wees. As dit 'n ooreenkoms bereik het, dan is dit net 'n belofte van 'n ooreenkoms om te trou, is die man wat van toepassing nie toegelaat om iets teen die vrou te doen as gevolg van haar status dilamarnya nog ander totdat hy vasgebind die knoop.

En dit is nie toelaatbaar vir 'n Moslem om aansoek te doen vir 'n vrou wat gepraat het oor sy broer, gesê van Ibn 'Umar Radi anhuma:

نهى النبي صلى الله عليه وسلم أن يبيع بعضكم على بيع بعض, ولا يخطب الرجل على خطبة أخيه حتى يترك الخاطب قبله أو يأذن له الخاطب.

"Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam verbied sommige van julle koop iets wat aangekoop word deur ander. En laat iemand wat aansoek doen vir 'n vrou wat nog deur sy broer gepraat aan die persoon laat dit of dit toelaat. "[11]

Net so, moet nie aansoek doen vir vroue wat in die 'talaq Raj'i iddah (wagtydperk nadat 'n vrou geskei en steeds in staat wees om te verwys back-Desc), want sy status is nog soos 'n ander man se vrou, as hy was ook nie toegelaat om Tashrih (in terang- openbaar) aansoek te doen vir die vrou wat nog in 'iddah talaq ba'in (wagtydperk na egskeiding 'n vrou wat nie kan versoen-gevangene) of dood van 'n man, maar nie hoekom haar ta'ridh (met sarkasme). As die woord van Allah Ta'ala:

ولا جناح عليكم فيما عرضتم به من خطبة النساء أو أكننتم في أنفسكم

"En daar is geen sonde vir jou om vroue met satire woo of jy wegkruip (die begeerte om hulle te trou) in jou hart." [Al-Baqarah: 235]

[Gekopieer vanaf die boek van Al-Sunnah wal Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz, Skrywer Shaikh Abdul Azhim bin Badawai al-Khalafi, Indonesië Guide Fiqh Volledige Edition, Translator Team Tashfiyah LIPIA - Jakarta, Ibn Kathir Reader Uitgewers, Gedruk in Ramadan 1428 - September 2007M]

No comments:

Post a Comment