!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Thursday, August 6, 2015

Wil gaan na die hemel, moet 'n sleutel?

Die rit is nog nie klaar nie (334)

 (Deel 334), Depok, Wes-Java, Indonesië, 5 Augustus 2015, 18:23 pm).

Wil gaan na die hemel, moet 'n sleutel?

Elke mens moet hê om te gaan na die hemel, waar God voorsien vir diegene wat glo.
Die deure van die hemel natuurlik ons ​​die sleutel moet oop, en die sleutel tot die paradys is 'n erkenning van die eenheid van God, Laillahaillaulah (Daar is geen god waardig van aanbidding, behalwe Allah), en daarmee gepaard gaan met die erkenning Muhammadarasulaulah (Mohammed is die boodskapper van Allah). Erkenning van hierdie Tawheed is die belangrikste van die vyf pilare van Islam.
Elke slot vereis serrations, so dit is maklik om die poorte van die hemel ingaan nie, het die hemel pentu serration is ons opregte en konsekwent en trusts te implementeer die vyf pilare van Islam, sê eers Laillahaillaulah Muhammadarasulaulah (Daar is geen god wat die reg om aanbid te word behalwe Allah, en Mohammed is die boodskapper van Allah) ,
Tweedens, uit te voer die verpligte gebede, vas tydens Ramadan tweede, derde betaal zakat, 'n vierde gaan Hajj na Mekka, Saoedi-Arabië, as staat.
Daarbenewens is ons 'n baie liefde en aanbid volgens die bevele van Allah Al Koran en Hadith (Sunnah / al-wysheid) soos deur die profeet Mohammed en sy metgeselle, nie aanbid nie in 'n ander as hulle manier.
As ons aanbid in 'n ander as dit so voorbeeld die profeet Mohammed en sy metgeselle sal ons dwaal en 'n ander firqah mngikuti partyskap kan val soos die vloei van Shia, Khawarij, murjiah, sufiyah en ander firqah verkeerd.
Sjiïtiese spesiale vloei, die Indonesiese Ulema Raad (MUI) sedert sy voorsitter Prof. dijabat Hamka uitgereik 'n fatwa, wat vloei is 'n Sjiïtiese kultus, is daar tien redes waarom MUI kategoriseer ketters Sjiïete, wie hulle mengkafirkan die bewoners van die profeet Mohammed, 'n leerstelling wat strydig is met die Koran en Hadith.
Jad is nie gevind in die splintergroepe van die Moslems in ooreenstemming met die bewoners van Ahl Sunnah wal Jama'ah behalwe onder die volgelinge van As-Salaf al-Salih Ahlul Hadeeth.

Die Mu'tazilah hoe kon ooreenstem met die bewoners van die groot figure, terwyl hulle aan die kaak die groot figure van geregtigheid en laat sak hulle vriend en beskuldig hulle van dwaalleer soos Al-Wasil bin Atho 'wat lui: As Ali, Az-ZUBAIR Tholhah en dan het ek nie getuig gestraf omdat hulle getuienis. [Sien Al-Farqu Bainal Firaq hal.119-120]

Die Kharijites het uit godsdiens en menyempal van die vergadering van die Moslems kom omdat 'n paar basiese punte van hul leer is mengkafirkan Ali en sy seun, Ibn Abbas, Uthman, Talha, Ayesha en Mu'awiyah en is nie geleë op die eienskappe van die bewoners van die teister en mengkafirkan hulle.

As Shufiyah hulle onderskat die nalatenskap van die Profete en vernederend die sender van die boek en Sunnah en hul mensifatkan as die oorledene. 'N groot man sê hulle: Jy neem jou kennis, van die oorledene, terwyl ons ons kennis van die groot lewe wat nie dood is nie (God) direk. Daarom, sê-met hulle monde te sanad hadits- verwerp: Het mengkhabarkan my my hart van die Here.

Soos vir die Sjiïete, het hulle geglo dat die metgeselle na die dood van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, behalwe 'n paar mense verval het, te sien Al-Kisyiy -een van hulle- priester vertel die geskiedenis van die boek Rijalnya geval. 12.13 van Abu Ja'far, dat hy het gesê: Al die afvallige na die dood van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, behalwe drie, ek het gesê: Wie is die derde persoon? Hy het geantwoord: Al-Miqdaad bin Al-Aswaad, Abu Dhar Al-Ghifary en Salman Al-Farisiy.

En vertel in p.13 van Abu Ja'far, het hy gesê: Die Emigrante en Anshor het uit te kom (van godsdiens), behalwe vir die drie. [Sien Al-Kaafiy werk van Al-Kulaniy, hal.115]

Sien ook Khomeini (wat omgekeer / staatsgreep Raja Reza Pahlavi) groot -tokoh hulle in era this- veroordeel en vervloek Abu Bakr en Umar in sy boek Kasyful Asroor geval, 131, het hy gesê: Voorwaar syaikhani (Abu Bakr en Umar) ... en van hier ons onsself gedwing om 'n bewys dat hul afwykings is albei baie duidelik oor die Koran om te bewys dat die twee het menyelisihinya dien.

Weer en sê terme van 137: ... en die profeet gesluit die oë (d) terwyl beide sy ore nie kommentaar oor Ibn al-Khattab wat leuens en kufr afkomstig van die praktyk, kezindikan en penyelisihan rig om verse in die Qur ' edele laat is.

As Murji'ah, hulle glo dat die geloof van die geveinsdes wat in dieselfde kenifakan Assabiqunal geloof Awalun (eerste mense wat tot die Islam bekeer) van die Emigrante en helpers.

Hoe hulle almal ooreen met vriende terwyl hulle:

Mengkafirkan die uitverkorenes onder hulle uit
Moenie aanvaar nie by almal wat hulle vertel van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in aqeedah en Shariah wet.
Volg die Bisantynse beskawing en Griekse filosofie

Ten slotte
Hierdie groepe wil almal om ons te ontken die getuies by die boek en Sunnah en die kaak hulle terwyl hulle is meer werd smaad en hulle is die zindiq.

So dit is duidelik dat die begrip van al-salaf is manhaj Firqatun Najiyah en Aat-Thaifah Al-Mansurah in die konsep van begrip, aanvaarding en Istidlal (wettige besluit).

Terwyl diegene wat die voorbeeld van die metgeselle volg, is diegene wat arbeid met die vertellings (Hadith) is outentieke en outentieke dalah Shari'a wet met die pad en begrip vriend, en dit is sy manier van lewe Ahlul Hadeeth, nie die loop van Ahl-ul-bid'ah en hawa. So waar en die sterk wat ons beskryf wanneer ons verduidelik hulle sukses in die vorm arbitreer aan die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam met die sukses van die persoon wat het die Soenna sallallaahu' alaihi wa sallam en die Sunnah van die vier kaliefs ná hom.

Die grootheid van Tawheed, verwyder alle sonde

Deur
Ustadz Ahmas Faiz Asifuddin


Wat is die geheim van die grootheid van monoteïsme, so as om alle sondes, vir alles wat te verwyder? A Umar bin Khattab Radi anhu byvoorbeeld, 'n karakter voor die aanvang van die mees bekende Islam teen die leringe van Islam en is bekend vir haar ongeloof en het lewendig begrawe. Maar met Islam, mentauhidkan aanbidding slegs aan Allah Subhanahu wa Ta'ala alleen, dan terhapuslah alle sonde en skuld toeneem. Selfs die mees edele figuur in die kant na Abu Bakr Radi anhu Allah.

Verder, as die skuld kleiner een se, sal dit makliker verwyder met monoteïsme. Selfs as die foute asook kufr groter as Umar Radi anhu al hou dit alles sal verwyder en verdwyn met monoteïsme.

Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê dat Allah Subhanahu wa Ta'ala sê:

"... ومن لقيني بقراب الأرض خطيئة لايشرك بي شيئا, لقيته بمثلها مغفرة" رواه مسلم

Allah Almagtige sê: "... En elkeen het my met 'n hele aarde skuld in 'n toestand nie assosieer niks met my, dan sal ek hom in elk geval nie sien met wat vol vergifnis van die aarde". [HR. Moslem] [1].

In Sunan Tirmidhi van Anas Radi anhu, het hy gesê dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê: Tabaraka Allah wa Ta'ala sê:

ياابن آدم! إنك لو أتيتني بقراب الأرض خطايا, ثم لقيتني لاتشرك بي شيئا لأتيتك بقرابها مغفرة

O seun van Adam! Sekerlik, as jy na my gekom het met 'n hele aarde foute, dan kom jy vir my in 'n toestand nie assosieer niks met my, dan sal ek na hom toe kom met 'n hele aarde ampunah ook [2].

Shaikh Abdur Rahman bin Hasan Aal ash-Shaikh (d ste, 1285 H) noem dat al-Haafiz Ibn Rajab al-Hanbali rahimahullah het gesê: "Wie kom tot die totstandkoming van Tawhid (Allah), maar dit het 'n hele aarde skuld, Allah sal ontmoet met die volle vergifnis van die aarde "[3]

Dit is, die bogenoemde hadith bevestig dat enigiemand wat perfek Tauhid, kan dit vergifnis van sondes te ontvang al daardie sondes op die aarde te vul. Nie net dit nie, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam bevestig ook dat die perfekte persoon tauhidi, sal nie diadzab deur Allah in die hiernamaals.

In 'n hadith Mu'adh bin Jabal Radi anhu oor die regte en verpligtinge van die slaaf van Allah Subhanahu wa Ta'ala, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

حق الله على العباد أن يعبدوا الله ولايشركوا به شيئا, وحق العباد على الله: أن لا يعذب من لا يشرك به شيئا. قلت: يارسول الله, أفلا أبشر الناس? قال: لاتبشرهم فيتكلوا. أخرجاه

Allah regte is die plig van die dienaars is dat hulle Allah aanbid alleen en nie assosieer niks (onttrekken aan) aan Allah. Terwyl die dienaar regte te verkry van Allah is dat Allah nie iemand wat (onttrekken aan) enigiets met Allah nie assosieer sal mengadzab. "I (Mu'adh) het gesê:" O boodskapper van Allah, ek dra die goeie nuus aan die mense? "Hy geantwoord: "Weet julle nie aan hulle te verkondig, omdat hulle sal afhang (deur te sê: belangrik om nie uit die weg-pen) [HR. Bukharistraat en Moslem] [4]

Hierdie Hadeeth dui, mense wat nie onttrekken het pleeg in aanbidding aan Allah Subhanahu wa Ta'ala, sal hy nie in marteling.

Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het ook gesê:

من قال أشهد أن لا إله إلا الله وحده لاشريك له, وأن محمدا عبده ورسوله, وأن عيسى عبد الله وابن أمته, وكلمته ألقاها إلى مريم وروح منه, وأن الجنة حق وأن النار حق, أدخله الله من أي أبواب الجنة الثمانية شاء (وفى رواية: أدخله الجنة على ما كان من العمل). أخرجاه

Wie het gesê: Ek getuig dat daar geen god behalwe Allah alleen die reg diibadahi, daar is geen vennoot vir hom, en dat Muhammad is sy slaaf en sy boodskapper, het ook getuig dat Jesus die dienaar van Allah en die seun van die slavin (vroulik) Allah is, is hy mense is geskep met sy vonnis, en dan plaas in die self-Maryam, en hy is 'n siel geskep deur Allah. Het ook getuig dat die hemel is waar, en nerakapun waar is, dan Allah sal beslis sit dit in die hemel, deur die deur op enige plek wat hy wil uit die agt deure. (In 'n ander vertelling dan Allah sal beslis sit dit in die hemel, volgens die dade wat hy doen). [HR. Bukharistraat en Moslem] [5]

Daar is nog baie ander tekste wat die grootheid van monoteïsme te vertel. Watter geheim?
Hier is 'n paar dinge moet hersien, sluit in:

DEFINISIES Tauhid
Tawhid is kliek Esakan Allah Almagtige net aanbidding aan Hom alleen. [6] Dit beteken dat die aanbidding (aanbidding) net Allah Almagtig alleen en nie assosieer niks met Hom (nie uit die weg na Hom) , Hy aanbid net Allah die Almagtige uit te giet liefde, bewondering, hoop en angs. [7]

Shaykh Muhammad ibn Salih al-Uthaymeen rahimahullah verduidelik dat die woord van monoteïsme is mashdar van wahhada, yuwahhidu, beteken dit om iets in die tong. En dit sal nie gebeur nie, tensy die merge tussen Nafi (uitwissing) en ithbat (bepaling). Negeer (aanbidding) van ander as dit in Esakan en toewys (aanbidding) is slegs in daardie in Esakan. [8]

Terwyl Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah het gesê: "Tauhid wat die apostel van Allah as niemand anders leringe gebring bevat Uluhiyyah bepaling dat die natuur (waardig van aanbidding) behoort net aan Allah Almagtig alleen. Dit is, 'n belofte dat niemand het die reg god behalwe Allah Azza wa diibadahi Jalla, niemand moet diibadahi behalwe Hom, nie handed houding van bedanking, maar slegs aan hom, is daar geen liefde behalwe vir hom, is nie gedoen nie, behalwe vir sy vyandigheid en nie dade gedoen, behalwe vir sy welbehae. En dit alles behels waarin die name en eienskappe van Hom volgens wat hy het tetapkannya homself homself ". [9]

Dan rahimahullah het hy gesê, "Dit is nie net 'n kwessie van Tawheed Tawheed van heerskappy. Dit is om te glo dat Allah is die skepper van die heelal is die enigste een". [10]

Dit was die wese van monoteïsme wat is die essensie van die prediking en onderrig van elke apostel van Allah, wat twee hoofpunte bevat: Eerstens, die verwerping van enige god behalwe Allah, en die tweede, dat die bepaling van die ware God is slegs Allah Almagtig alleen.

Allah Almagtige sê:

ولقد بعثنا في كل أمة رسولا أن اعبدوا الله واجتنبوا الطاغوت

Ons het 'n boodskapper in elke gemeenskap aan die mense van elk, "Worship julle aan Allah alleen te hou en vermy wat sleg is. ['N-Nahl / 16: 36]

En 'n baie woord van Allah wat ooreenstem met hierdie paragraaf.

Schilling DOEL VAN MAN
Is baie naïef en oppervlakkige as mense aanvaar dat hierdie lewe is net vir die doel van die wêreld, om te bou 'n wêreld met al die hoogtepunte sowel as sy tegnologie, en aards goedheid voer net vir die goeie en welsyn van die wêreld.

Mense wat sal sekerlik sterwe en laat die wêreld in die ander lewe. En sekerlik daar sal aanspreeklikheid in die ander lewe. Daarom Allah Subhanahu wa Ta'ala verduidelik dat hierdie lewe het 'n groot doel wat nie net die lewe, dan dood, dan klaar. Die groot doel is aanbidding aan Allah Almagtig. Sy woorde:

وما خلقت الجن والإنس إلا ليعبدون

Ek het nie die djinn en die mensdom, behalwe dat hulle My kan dien. [ADH-Dzariyât / 51: 56]

Aanbidding bedoel is pure aanbidding wat nie besoedel deur die aanbidding aan ander as Allah Almagtig. As iemand in die godsdienstige pleeg onttrekken, assosieer die wesens met Allah, dan is Allah Subhanahu wa Ta'ala sal kwaad wees en sal die plesier te wees nie. [11]

Onder hul argumente is die woord van Allah Subhanahu wa Ta'ala:

إن الله لا يغفر أن يشرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء ومن يشرك بالله فقد افترى إثما عظيما

Voorwaar, Allah sal die sonde van onttrekken (mempersukutukan) Hom nie vergewe en Hy vergewe sondes as versaak dit vir wie Hy wil. Enigiemand wat Allah toeskryf, dan inderdaad, hy het 'n baie groot sonde gehou. ['N-Nisa / 4: 48]

Sy woorde ook:

إن الشرك لظلم عظيم

Inderdaad (sonde) onttrekken (assosieer Allah), is werklik 'n groot onreg. [Luqman / 31: 13]

So ook die woord:

وأن المساجد لله فلا تدعوا مع الله أحدا

En inderdaad die moskees is vir Allah, so moenie smeek in dit vir almal, in toevoeging tot Allah. [Al-Jin / 72: 18]

So, hoe kan Allah die Almagtige nie kwaad wees as hy die Almagtige en perfek in lyn met Sy skepsels was swak en swak tempo. Daarom is die grootste verbod in Islam is onttrekken aan. Allah Almagtige sê:

واعبدوا الله ولا تشركوا به شيئا

En aanbidding aan Allah en hom nie assosieer met niks [An-Nisa / 4: 36]

Net so, die openbaring van die doel van die boeke van Allah Almagtig en die koms van die apostels is vir die mens om slegs aanbid Allah Almagtig alleen [12] Die bewyse is baie, onder hulle die woord van Allah Subhanahu wa Ta'ala.:

وما أرسلنا من قبلك من رسول إلا نوحي إليه أنه لا إله إلا أنا فاعبدون

En ons het nie 'n rasulpun voor julle uit gestuur, maar ons aan hom geopenbaar: "Kyk, daar is geen god (regs), maar ek, so aanbid wat julle sal al I". [Al-Profeten '/ 21: 25]

Wel, so mense nie later in die lewe in 'n ander wêreld is teleurgesteld, moet hy aan die vereistes soos uiteengesit deur die Skepper reëls. En dit Skepper aangestel gesant vertrou Hom om Sy boodskap te lewer. Hy is die boodskapper van Allah, sy boodskapper.

HOE OM Tauhid?
Dit is duidelik dat die Islam is gebou op die fondament van monoteïsme [13] Allah Subhanahu wa Ta'ala sê.:

قل إنما يوحى إلي أنما إلهكم إله واحد فهل أنتم مسلمون

Sê (O Muhammad), "Voorwaar wat aan my geopenbaar dat jou god is die een ware God, so het jy van Islam (oorgawe) Hom"? [Al-Profeten '/ 21: 108]

Sodat 'n mens se ware Islamitiese en in die oë van Allah Almagtig aanvaarbare, moet hy korrek Tauhid, dws slegs aanbidding aan Allah die Almagtige met opregtheid en nie die geringste van die vorme van aanbidding aan ander as Allah Subhanahu wa Ta'ala gee. Bid nie en pleit nie aan ander as Allah Subhanahu wa Ta'ala, dinge net geword krag Allah hom gee; nie die engele nie die profeet, en nie die burgemeester, nie die "slim mense", nie die bome, rotse, son, maan, grafte en ander. [14]

So in Tauhid, moet mense weerstaan ​​en ontduik alles wat naas Allah Almagtig aanbid, en slegs erken, te vestig en uit te voer dat aanbidding net Allah is die regte kursus, die Skepper van die heelal.

Tauhid nie net belowe dat Allah is die enigste Skepper, die Gewer van goeie geluk, bestuurder en eienaar van die heelal. As gevolg van hierdie soort is ook monoteïsme belydenis deur die Arabiese afgodedienaars in die tyd van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam. [15] Maar Tauhid besef deur die verskaffing van aanbidding slegs aan Allah Almagtig, petisie, gebed en ander aktiwiteite wat dra dieselfde, net om Allah alleen.

Dus, ten einde te funksioneer monoteïsme verwyder alle sonde en skrik hel toe gaan, dan moet 'n mens tauhidi reinig Allah Almagtig en poog om dit te verbeter. Hy moet voldoen aan die vereistes van monoteïsme, hetsy deur die lewer, sowel as lede van sy tong. Of -minimal- met hart en tong in die tyd van die dood. [16]

In wese, die uitreiking van aanbidding, die lewe en die dood net Allah, verlaat alle vorme van afgodery en al die deure wat kan gedompel in politeïsme, soos reeds in die verse of hadiths hierbo beskryf.

Net so, in 'n baie kort oorsig van die grootheid van monoteïsme wat ongelooflike krag om sonde te verwyder het. Vandaar die rede waarom mense nie belangstel in die gebruik van hierdie geleentheid? naamlik om berou terugkeer Tauhid en reinig tauhidi Allah Subhanahu wa Ta'ala? En hoekom nie bang Allah Subhanahu wa Ta'ala?

Moet erken deur elke mens, dat een dag sal elke alleen kom en die rekening vir hom voor Allah, die meeste billike besluit wet.

وكلهم آتيه يوم القيامة فردا

En almal van hulle sal alleen Allah op die Dag van die opstanding. [Maryam / 19: 95]

[Gekopieer vanaf die tydskrif uitgawe van As-Sunnah 07 / Jaar XV / 1432H / 2011. Gepubliseer Lajnah Istiqomah Surakarta Foundation, Jl. Solo - Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196]

No comments:

Post a Comment