!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Sunday, August 2, 2015

Die tekens van die koms van die dag van die opstanding.

Die rit is nog nie klaar nie (329)

 (Deel 329), Depok, Wes-Java, Indonesië, 2 Augustus 2015, 19:31 pm)

Die tekens van die koms van die dag van die opstanding.

Die film Armageddon, die hoofrol Bruce Wllis film sterre in Hollywood sou die storie oor vlieg (launch) 'n hemelse liggaam (meteoriet) na die aarde te vertel.
In die film te danke aan tegnologie en menslike vermoëns, kan monitor (memonotor) sal die aankoms van die ruimte voorwerpe om die aarde te wees.
Dan dikirimlah ruimtetuig wat die meteoriet sal skiet kernwapens voor die bereiking van die aarde. Maar dit was net 'n sprokie (die fiksie) van menslike ingenieurswese wat nooit gebeur het nie.
Maar in die feit dat die buite ruimte is biljoene hemelliggame (ander Anta meteoriet) dat die toepaslike wentelbaan loop.
Al Koran Al Hajj vers 65 God met die kennis wat hulle het (sunatullah) wat reguleer en hou dit vas ruimte voorwerpe in 'n baan, sodat roterende verbygegaan en gereeld met God ook Aardwetenskappe bedek skild (die aarde se atmosfeer ) sodat enige voorwerp buite anggkasa nie om deur die aarde te betree.
Maar, as God nie hou, seker meteoriet wat die aarde sal vernietig, en die hele inhoud van die aarde, insluitende die berg sal verkrummel tot stof, wanneer Allah het beveel dat die vernietiging van die aarde, of dat het die Koran as die koms van die dag van die opstanding.
Dit is net dat net God weet wanneer die tyd was dit nader. Mohammed was net vertel deur die engel Gabriël net tekens, want Gabriel was nie vertel God wanneer die Oordeelsdag kom.
Die profeet Mohammed het eenkeer gesê dat doem was naby wat twee vingers. Maar as ons interpreteer die twee vingers dat een dag voor die oë van Allah is 'n duisend jaar vir die mens, wat beteken 2000 jaar na Muhammad het twee vingers. Maar seker net God alleen weet, is duidelik op die dag van die opstanding dat wanneer dit kom deur van bekering (vra vergifnis van Allah) is gesluit, dan sal ons onmiddellik berou konsekwent implementeer die pilare van Islam en khusu baie herinnering en soek vergifnis (vra vergifnis van Allah) ,

Al Koran Soerah Al-Hajj vers 65:
الم تر ان الله سخر لكم ما فى الارض والفلك تجرى فى البحر بامره ويمسك السمآء ان تقع على الارض الا باذنه ان الله بالناس لرءوف رحيم) 22: 65 (

(22:65) Het jy nie sien hoe Allah het aan julle onderworpe is al wat op die aarde is, en die skepe wat vaar in die see het, deur sy bevel, 113 en wie hou (voorwerpe) dat die lug nie val op die aarde nie, behalwe met Sy toestemming? Inderdaad, Allah is barmhartig, en barmhartige aan die mensdom.

Die tekens van die koms van die dag van die opstanding
Deur
Dr. Abdillah bin Yusuf ibn Yusuf al-Wabil


TEKENS VAN VOLGORDE KIAMAT
Ons is nie om die stelling wat duidelik verduidelik die einde van die groot tekens Oordeel deur omstandighede. Alles is net uitgedruk in verskillende hadith sonder einde, want die orde van melding in dit glad nie 'n reeks in die voorval impliseer. Die frase in dit met behulp van lopende Wawu, terwyl die brief wat die betekenis van die bevel nie bevat nie.

Daar is verskeie tekste wat aan die orde geskend die in ander tekste genoem orde.

Vir hierdie om meer duidelik te wees, dan sal ons 'n paar voorbeelde te noem deur die onthulling van 'n paar hadiths wat groot tekens van die opstanding in die geheel of gedeeltelik te noem.

1. Imam Moslem vertel rahimahullah van Hudhayfah ibn al-Ghifari Suur Radi anhu, het hy gesê, "Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gekom om ons. Terwyl ons praat, en dan het hy gevra:

ما تذاكرون?

"Wat praat jy?"

Hulle het geantwoord: ". Ons praat oor Doomsday" Hy het gesê:

إنها لن تقوم حتى ترون قبلها عشر آيات.

'Ja, hy (Doomsday) sal nie gebeur nie totdat jy sien tien tekens voor. "

Toe het hy genoem dat die rook, die Dajjal, die dier en die opgang van die son uit die weste, die agteruitgang van die profeet Isa ibn Maryam, Ya'-juj en Ma'-juj, en drie khasf (verdrinkings in die aarde); khasf in die ooste, khasf in die weste, en khasf in die Arabiese Skiereiland en die laaste is 'n vuur uit Yemen wat lei mense na die plek waar hulle bymekaar kom. "[1]

Imam Moslem vertel hierdie hadith rahimahullah van Hudzaifah bin Suur met ander bewoording, naamlik:

إن الساعة لا تكون حتى تكون عشر آيات: خسف بالمشرق, وخسف بالمغرب, وخسف بجزيرة العرب, والدخان, والدجال, ودابة الأرض, ويأجوج ومأجوج, وطلوع الشمس من مغربها, ونار تخرج من قعرة عدن ترحل الناس.

"Inderdaad Doomsday sal nie gebeur nie, totdat daar tien tekens (voor): khasf in die ooste, khasf in die weste, khasf in die Arabiese Skiereiland, die rook, die Dajjal, die diere van die aarde, Ya'-juj en Ma'-juj, die opgang van die son van die weste, en vlamme uit te kom van die afgrond 'Eden wat mans lei. "

In 'n ander vertelling:

والعاشرة: نزول عيسى بن مريم.

"En die tiende afname in 'Isa ibn Maryam." [2]

Dit is 'n hadith vertel van 'n metgesel met twee bewoording (redaksionele) verskil op die einde van 'n groot tekens van die opstanding.

2. rahimahullah Imam Moslem vertel van Abu Hurayrah Radi anhu, dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

بادروا بالأعمال ستا: طلوع الشمس من مغربها, أو الدخان, أو الدجال, أو الدابة, أو خاصة أحدكم, أو أمر العامة.

"Maak gou jy in die liefde (voor kom) ses dinge:. Die opkomende son van die weste, die rook, die Dajjal, die dier, iets spesiaal vir julle ouens (die dood), of 'n algemene probleem (Dag van die opstanding)" [3]

Imam Moslem vertel rahimahullah hierdie hadith van Abu Hurayrah anhu met 'n ander bewoording:

بادروا بالأعمال ستا: الدجال, والدخان, ودابة الأرض, وطلوع الشمس من مغربها, وأمر العامة, وخويصة أحدكم.

"Maak gou jy in die liefde (voor kom) ses dinge:. Die Antichris, die rook, die diere van die aarde, die son kom uit die weste, 'n algemene probleem (Dag van die opstanding), en iets wat spesifiek vir jou (die dood)" [4]

Dit was een hadith vertel van 'n metgesel met twee verskillende redakteurs in volgorde van die meeste groot tekens van Doomsday ook in die gebruik van letters athaf, waar die geskiedenis van die eerste gebruik (أو), terwyl ander gebruik (و), en die twee het nie toon die volgorde.

Dat ons dalk weet, is die volgorde gedeelte van die punt in terme van opkoms in deel na die ander nie, want daar is in sommige geskiedenis, soos beskryf in die hadith n-Nawwas bin Sam'an Radi anhu, soos later insyaa Allah Ta'ala verduidelik word. Genoem in dit die meeste van die teken in volgorde gebaseer op die gebeurtenis. In dit praat van die vrystelling van Dajjal om mense eerste, dan die agteruitgang van die profeet Jesaja Alaihissallam om hom dood te maak, na die vrystelling van Ya'-juj en Ma'-juj by die tyd van die profeet Jesaja Alaihissallam, en noem sy gebed dat hulle vernietig word.

Net so is, is daar by die meeste 'n geskiedenis wat is die eerste teken van hierdie, terwyl die laaste een is dit. Tog, sy voorwaar daar is 'n verskil van mening onder die geleerdes oor die teken eerste keer verskyn, en hierdie debat het sedert die dae van die bewoners Radi anhum nie. Imam Ahmad en Moslem vertel van Abu رحمهما الله Zur'ah [5], het hy gesê, "Daar is drie mense uit die Moslems wat sit met Marwan bin Hakam in Medina, hulle hoor dit vertel die hadith oor die tekens (van oordeel) dat die eerste wees die teken is 'n ontslag van die Antichris. Toe 'Abdullah bin' Amr [6] rahimahullah het gesê: "Marwan het niks gesê nie (gehou word), het ek gememoriseer van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam 'n hadith wat ek nog nooit daarna vergeet het, hoor ek die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam Hy het gesê:

إن أول الآيات خروجا طلوع الشمس من مغربها, وخروج الدابة على الناس ضحى, وأيهما ما كانت قبل صاحبتها; فالأخرى على إثرها قريبا.

"Inderdaad punt (oordeel) wat eerste uitgekom het, was sy son opkom uit die weste, dan is die dier (van die aarde) om mense uitgang by die tyd van die Duha. En oral in tussen die eerste uit, dan is die ander wat gevolg word in die nabye toekoms. "

Dit is die redakteurs in Moslem geskiedenis.

Terwyl Imam Ahmad rahimahullah bykomende verskaf in sy memoirs, "Abdullah het gesê dat -Wanneer hy verskeie boeke van lees" Ek glo dat die eerste keer uit die sonsopkoms van die weste. "[7]

True, al-Haafiz Ibn hajar rahimahullah kombineer (wat die geskiedenis verduidelik) wat Dajjal is die eerste release tyd en ('n geskiedenis wat verduidelik) dat die son opkom uit die weste was die eerste keer, het hy gesê, "Die mening van die mees kragtige van die hele geskiedenis van die Dajjal release is die eerste groot teken dat 'n verandering in die algemene situasie in die gesig van die aarde te kenne gegee, dit het geëindig met die dood van die profeet Jesaja Alaihissallam. Terwyl die son opkom uit die weste is 'n teken dat die eerste groot natuurlike veranderinge op (die samestelling van die sonnestelsel) te kenne gegee, dit eindig met die aankoms van die Doomsday, en ek dink die vrystelling van groot diere (van die aarde) plaasgevind het op die dag dat die son opkom uit die weste. "

Toe sê hy: "Die wysheid in dit dat wanneer die son opkom uit die weste, die deur van bekering gesluit, en groot diere uit. Hierdie groot diere sou onderskei tussen 'n gelowige en ongelowige, as 'n aanvulling van die doel sluit die deur van bekering, en die eerste teken dat die vestiging van die opstanding te kenne gegee is 'n vuur wat die menslike versamel. "[8]

Soos vir al-Haafiz Ibn Kathir vreemd die vrystelling van groot diere is 'n teken van Doomsday eerste groot gebeur op aarde (onderbewussyn), want die diere praat met mense en om te onderskei tussen 'n gelowige en ongelowige is iets wat gewoontes menyelisihi.

Terwyl die opkomende son van die weste, dan is dit baie duidelik en is 'n teken van die opstanding die eerste plek in die lug.

Soos vir die voorkoms van die Dajjal, die agteruitgang van die profeet Jesaja Alaihissallam uit die lug, en die vrystelling van Ya'-juj en Ma'-juj, maar hulle was voor die son opkom uit die weste voor die koms van die diere, want hulle almal is menslik, hulle ook getuie van die soos met hulle nie vreemde dinge. In teenstelling met die vrystelling van die diere en die opgang van die son van die weste, dan sal al hierdie dinge is 'n vreemde ding. [9]

Dit blyk dat die opinie kan staatgemaak word is die mening wat deur Ibn hajar, omdat die vrystelling van Dajjal van die situasie as 'n mens was nie 'n teken van Doomsday, wat dit as 'n teken van Doomsday is die situasie as 'n mens met die vermoë om die lug beveel om reën te bring, het die reën en het beveel dat die aarde om die plante groei, was die aarde my-kweek plante. Hy het baie uitstaande vermoëns, soos in die bespreking van die Dajjal sal verduidelik word.

Dan is die Dajjal wese die eerste groot teken van Doomsday wat in die aarde wat uit die gewone.

Aat-Thaibi rahimahullah [10] het gesê: "Die buitengewone gebeure wat tekens van Doomsday, as 'n teken van Doomsday buurt, of 'n teken van naderende oordeel. Die eerste is die Dajjal, die agteruitgang van die profeet Jesaja, Ya'-juj Ma'-juj en verdrinkings in die aarde. Die tweede deel is die rook, die opkomende son van die weste, afrit mens en dier te samel vuur. "[11]

Dit is aan die orde van tussen een groep tekens van Doomsday met ander groepe, sonder enige teken van probeer om die wat onder die twee groepe te sorteer, maar dit lyk vir ons dat die Aat-Thaibi aangevoer vir die opstanding volgorde waarvolgens hy in elke groep genoem, as gevolg van die afdeling Dit -wat hy pegang- is 'n goeie weer verdeeldheid versigtig. Want as die eerste deel wat in die omgewing Oordeel toon uit gekom het, dan kan dit elke mens wakker sodat hulle hul bekeer en terugkeer na hul Here, wie het voorheen geen onderskeid tussen 'n gelowige en ongelowige nie. Tekens wat hy in die eerste afdeling genoem het ons gesê dat al die orde in ooreenstemming met die gebeurtenis, tesame met die verdrinkings in die aarde, dan gepas vir hom is dit.

Asof die tweede deel het na vore gekom -wat dui die aankoms Kiamat-, dan sekerlik mense onderskei tussen gelowiges en ongelowiges, soos later verduidelik dat wanneer die opkoms van die rook wat elke gelowige getref, dan is hulle in 'n toestand soos verkoues, terwyl die ongelowiges opgeblaas deur die inaseming die dampe. Dan styg die son van die weste, dan sluit die deur van bekering, sodat iemand wat voorheen heidense geloof was glad nie behulpsaam, sowel as iemand wat berou. Daarna kom die groot diere wat sou diskrimineer teen mense, so dat 'n nie-Joodse onderskei van 'n gelowige kan wees nie, want die dier gee 'n teken was vir die gelowiges gee ook 'n aanduiding van (ander) vir die ongelowiges, as verduidelik sal word. En die einde van dit alles is die opkoms van 'n brand wat gelei het tot die mens.

Ons het doelbewus noem die groot tekens van die opstanding in die deur die Aat-Thaibi genoem orde; sedert daardie mening -according om ons- spaar nader aan die waarheid, Allah weet die beste.

En voor die vermelding van die groot tekens dat hierdie tien, sal ons praat in vooraf oor al-Mahdi, soos hy verskyn voor hierdie tekens. Hy is verbind deur die gelowiges aan die Dajjal doodmaak, dan afgekom die profeet Jesaja Alaihissallam en gebid agter haar, as verduidelik sal word, insha'Allah.

BERANGKAINYA opkoms TEKENS VAN LAASTE DAG
As die opstanding is die eerste groot teken het verskyn, dan is die ander tekens sal in volgorde kom soos 'n pêrel in 'n reeks, een na die ander.

Aat-Thabrani rahimahullah vertelt in die boek van al-Ausath van Abu Hurayrah Radi anhu, het van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, het hy gesê:

خروج الآيات بعضها على إثر بعض, يتتابعن كما تتابع الخرز في النظام.

"Die voorkoms van die tekens (Oordeelsdag) gedeeltelik volg die ander volg mekaar soos 'n string pêrels." [12]

En al-Imam Ahmad vertel van 'Abdullah ibn' Amr Radi anhuma, het hy gesê, "Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

الآيات خرزات منظومات في سلك, فإن يقطع السلك; يتبع بعضها بعضا.

'Signs (Doomsday) pêrels gespan op die draad, as die draad gesny, dan deels ander sal volg. "[13]

Ons spaar -wallaahu a'lam- bedoel word met die tekens hier is groot tekens van Doomsday, want Zahir van hadiths dui wedersydse stadion en die opkoms van hierdie tekens met 'n baie kort afstand.

Dit is bevestig deur die inligting wat geslaag is op die einde van 'n groot tekens van die opstanding, waar die meeste van die hadith noem dat die se-deel teken van dit blyk by tye wat naby mekaar. Die eerste groot teken van Doomsday na die voorkoms van die Mahdi is die vrylating van die Antichris, dan is die afname in 'Isa Alaihissallam om hom dood te maak, dan is die aankoms van Ya'-juj Ma'-juj en die gebed van die profeet Jesaja Alaihissallam vir hul vernietiging, God uiteindelik hulle te vernietig, die volgende profeet Isa Alaihissallam gesê:

ففيما عهد إلي ربي أن ذلك إذا كان كذلك; فإن الساعة كالحامل المتم التي لا يدري أهلها متى تفجؤهم بولادها ليلا أو نهارا.

"So tussen wat geopenbaar deur my Here na my toe, dat dit (Doomsday) plaasvind indien so. Voorwaar oordeel is soos 'n swanger vrou wat perfek (swanger), terwyl sy familie nie weet wanneer hulle was verras deur die geboorte, baie dae nag of gedurende die dag is? "[14]

Dit is baie naby Doomsday stelling, sedert die dood van die profeet Jesaja Alaihissallam en die Apokalips daar is 'n paar tekens van Doomsday groot, soos die opgang van die son uit die weste, die opkoms van groot diere, rook, vuur en die vrylating van die menslike byeenkoms. Tekens van Doomsday kom in 'n baie kort tyd voor die stigting van die opstanding. Beelde soos band ontkoppel van die kring, Allah weet die beste.

En ons het tot iets wat bevestig wat ons reeds genoem het kry. Al-Haafiz Ibn hajar rahimahullah het gesê: "Dit is vaste groot tekens van die opstanding soos 'n draad, as dit gebreek het, dan pêrel daarin sal val. Hierdie hadith Ahmad beskryf in die geskiedenis. "[15]

[Gekopieer vanaf die boek Asyraathus Saa'ah, skrywer Abdillah bin Yusuf ibn Yusuf al-Wabil le Daar Ibnil Jauzi, Afdrukke Vyfde 1415H-1995M, Indonesië Issue Doomsday is naby, die Beni Translators Sarbeni, Reader Publishers Ibn Kathir]

No comments:

Post a Comment