!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Tuesday, August 4, 2015

Doen goed aan beide ouers (moeder)

Die rit is nog nie klaar nie (331)

 (Deel 331), Depok, Wes-Java, Indonesië, 4 Augustus 2015, 12:05).

Doen goed aan beide ouers (moeder)


In die film Saving Private Ryan gemaak in Hollywood het 'n storie van 'n moeder in die Verenigde State van Amerika in sy vier kinders wat in die weermag in die Tweede Wêreldoorlog, en wanneer die drie kinders is dood in verskeie slagveld, onder andere, is dood in Papoea-Nieu-Gini teen die Japannese leër ,
In hierdie verhaal dan gerapporteer word aan die President Rosevelt, wat dan deur die Ministerie van Verdediging beveel om 'n groep van spesiale magte soldate te stuur in die film hoofrol Tom Hanks as kaptein John Miller aan sy manne te lei om die kind van die moeder se vier oorlewende (links) te red is wanneer dit in die middel van die geveg teen die Duitse weermag in Europa. Ten slotte, selfs ten koste van lewens John Miller en sy manne het hulle daarin geslaag om uit te vind en red Private James Ryan, ten einde die lewe te bly en terug te keer na die boesem van sy moeder in die Verenigde State.
Hierdie storie illustreer hoe die liefde van 'n moeder na haar kinders deur oorlog grootliks uitgeput waardeer word deur alle partye, sowel as in Islam hoe liefde van beide ouers, veral moeder na haar kinders en die dienste van 'n ma wat haar kinders het wat wat wissel van borsvoeding in te samel nie kan beloon word met 'n skat net groot nie, maar met toewyding Dharma volle kind aan beide ouers, veral die moeder.
Daarom Allah in Soerah An-Nisa vers 36 vertel ons ná gehoorsaam Allah, sy boodskapper en pligsgetrou aan ouers.

Al Koran Sura 'n-Nisa vers 36

بسم الله الرحمن الرحيم
واعبدوا الله ولا تشركوا به شيئا وبالوالدين إحسانا وبذي القربى واليتامى والمساكين والجار ذي القربى والجار الجنب والصاحب بالجنب وابن السبيل وما ملكت أيمانكم إن الله لا يحب من كان مختالا فخورا (36)
"Aanbid Allah en hom nie assosieer met niks. En doen goed aan sy twee ma-pa, 'n close-familie, weeskinders, die armes, bure naby en ver bure, en eweknieë, ibn Sabil en 'n slaaf sahayamu. Allah hou nie van diegene wat arrogant en spog met van die self "('n-Nisa: 36)
GOD Almagtig in hierdie paragraaf, Geordende slegs aanbidding aan God Almagtig, en nie assosieer vennote met Hom. Omdat die ware God, die Almagtige, is die kern van die gee rizki, ni'mat, en oortollige om Sy skepsels in elke plek en omstandighede. Dan is dit reg God, Almagtige, uit elke slaaf om Hom te aanbid en hom nie assosieer met enige iets. [1]
Mohammed het gesê in 'n hadith:
قال رسول الله صلى الله عليه وسلم لمعاذ: "أتدري ما حق الله على العباد" قال: الله ورسوله أعلم. قال: "أن يعبدوه ولا يشركوا به شيئا", ثم قال: "أتدري ما حق العباد على الله إذا فعلوا ذلك ألا يعذبهم"
 Mohammed SAW, sê vir Mu'adh "weet jy wat regte God, Almagtige, vir Sy dienaars?" Mu'adh antwoord "God en sy profeet beter te leer ken" Rosullah gesê "Hulle moet Hom aanbid en nie assosieer vennote met Hom met enigiets "later Saw Muhammad, vra weer" weet jy, watter regte die dienskneg ook nie bo God, Almagtige, as hulle dit doen? Dws Hy (GOD) nie marteling "

In die kommentaar van al-Qurthubi vervat die verduideliking dat onttrekken soos volg verdeel word in drie vlakke, wat almal verbied,:
1. onttrekken om te glo dat geen god behalwe God, die Almagtige. Hierdie kategorie van onttrekken onttrekken is a'dzom (onttrekken die grootste) onttrekken onttrekken onkunde en dit is waarna verwys word in die Woord van God, die Almagtige:
إن الله لا يغفر أن يشرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء

"Voorwaar, Allah sal nie die sonde van onttrekken vergewe en Hy vergewe alle sondes behalwe (onttrekken), vir wie Hy wil" ('n-Nisa: 48)

2. Die tweede is onttrekken onttrekken glo dat niemand sonder die ingryping van God, die Almagtige, hierdie geloof is die oortuiging dat die groep Qodariyah Qurthubi priester genoem majusinya hierdie Ummah.
3. Dit is die derde onttrekken is Riya (wat uit in aanbidding) is seesorang is besig om op iets wat regeer deur God, Almagtige, maar hierdie mense doen nie, want God, die Almagtige. [2] Mense wat soos hierdie nie 'n beloning vir sy dade nie as 'n beloning liefdadigheid vervang deur die lof verwag hy gesê.

in 'n hadith vertel deur Imam At-Tirmidhi genoem:

عن شداد بن أوس قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: (إن أخوف ما أتخوف على أمتي الاشراك بالله أما إني لست أقول يعبدون شمسا ولا قمرا ولا وثنا ولكن أعمالا لغير الله وشهوة خفية) خرجه الترمذي الحكيم.
Van Shaddad bin Aus het hy gesê: Muhammad SAW, het gesê: "Ek is eintlik die meeste bang op my Ummah assosieer GOD. Ek het nie aanbidding van die son en die maan aanbid het nie sê nie en het nie aanbidding afgode sê, maar arbeid vir ander redes as GOD en vae wellus sê "(HR. Tirmidhi)

Na die opdrag om te aanbid en nie assosieer GOD Almagtig. Toe wou GOD Almagtig goed om beide ouers te doen nie, want die ware God, die Almagtige, wat beide van hulle, want hulle kind. En 'n baie GOD Almagtig, insluitend doen goed aan beide ouers na die opdrag om te aanbid God, Almagtige, as 'n voorbeeld van sure Luqman vers 14

أن اشكر لي ولوالديك
"Wees dankbaar vir my en die twee moeders vader" (Luqman: 14)

En die Woord van God, die Almagtige:

وقضى ربك ألا تعبدوا إلا إياه وبالوالدين إحسانا
"En jou Here het besluit dat jy nie aanbid behalwe Hom, en laat die moeder te doen nie goed met die beste vader" (al-ISRO: 23)
Na die opdrag om 'n goeie albei ouers te doen, God, Almagtige, Geordende goed om وبذي القربى geïnterpreteer in die boek van tafsir al-Khozin na "doen goed aan familielede wat nog familiebande binding beide van die vader en moeder" met betrekking tot om te doen Hierdie vers is daar 'n hadith vertel deur Anas bin Malik:
سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول من سره أن يبسط له في رزقه وينسأ له في أثره فليصل رحمه
Ek het gehoor Mohammed SAW, het gesê "almal wat wil om te ontsluit rizkinya en verleng sy lewe, dan moet hy bersilaturrahim"
In 'n ander hadith vertel deur Imam Ahmad in sy Musnad boeke is:
"الصدقة على المسكين صدقة, وعلى ذي الرحم صدقة وصلة"
"Shodaqoh op die armes is shodaqoh (slegs) en shodaqoh familielede is shodaqoh en Silaturrahim"
In die bogenoemde vers ook genoem oor die weeskinders dat ons goed om dit te doen nie. In 'n hadith Saw Mohammed, gee goeie nuus aan die weeskinders te versorg:
"أنا وكافل اليتيم في الجنة هكذا, واشار بالسبابة والوسطى وفرج بينهما شيئا"
"Ek en die verpleegkundige (nanny) weeskinders in die paradys soos hierdie" Mohammed SAW, beduie met sy wysvinger en middelvinger en 'n lid van 'n afstand tussen die twee. (HR. Bukharistraat)
In die bogenoemde hadith Mohammed SAW, berig dat in die hemel, mense wat omgee vir weeskinders sou naby hom met die gelykenis van die wysvinger en middelvinger wanneer gestrek. Omgee vir weeskinders is inderdaad 'n edele daad nie, maar vir die verpleegster gegee limiet moet gehandhaaf word byvoorbeeld met betrekking tot die eiendom van 'n weeskind. Verpleegsters weeskinders moet nie roekeloos in die gebruik van die eiendom van die weeskind se.
In die bogenoemde vers is daar ook oor swak mense wat ons ook goed moet doen om hulle. In die boek van Ibn Abdissalam kommentaar verduidelik dat die armes is:
والمسكين: الذي ركبه ذل الفاقة حتى سكن لذلك
"Die arme man is hy wat 'n gebrek in sommige behoeftes wat die gebrek vervul word"
Die sluiting van die armes is diegene wat 'n werk, maar wat hy produseer, is nie genoeg vir die koste van basiese behoeftes wat uitgereik moet word.
والجار الجنب. Maksdunya adalh verre buurman of bure dat daar is geen verhouding nasab [3] Intussen, volgens al-Shami Nauf is 'n الجار ذي القربى is Moslem en is die الجار الجنب is die Nashrani en Jode [4].
So is daar verskeie menings oor die bure hier. Soos hierbo uiteengesit, maar hou in gedagte is Islam as rohmatan lil "Alamin nooit geleer terrorisme of geweld, leer nie dwang, Islam is 'n godsdiens wat maklik, mooi en verdraagsaam. Selfs so maklik nie ligtelik bedoel geneem, en Islam is 'n godsdiens, maar verdraagsaam verdraagsaam Islam moet nie verband hou met die geloof, soos uiteengesit in Soerah al-kafiruun einde.
In 'n hadith Mohammed SAW, het gesê:
عن جابر بن عبد الله قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: "الجيران ثلاثة: جار له حق واحد, وهو أدنى الجيران حقا, وجار له حقان, وجار له ثلاثة حقوق, وهو أفضل الجيران حقا, فأما الذي له حق واحد فجار مشرك لا رحم له, له حق الجوار. وأما الذي له حقان فجار مسلم, له حق الإسلام وحق الجوار, وأما الذي له ثلاثة حقوق, فجار مسلم ذو رحم له حق الجوار وحق الإسلام وحق الرحم ".
Van Jabir bin Abdullah shahaba het hy gesê dat Muhammad SAW, het gesê "die bure is daar drie (ie) die bure wat 'n reg is, is hy 'n buurman wat die reg het om die laagste het, (albei) 'n buurman wat twee regte, en bure wat drie het reg, dit is die uiteindelike naaste tengga. Soos vir die bure wat 'n reg is afgodiese bure dat daar is geen verwantskap aan hom. Die bure het twee regte van haar Moslem bure het die reg as Moslems en as bure. Die naaste wat drie regte Moslem bure wat 'n alliansie het, het hy die reg as 'n buurman, as 'n Moslem, en as familie "(Hadith vertel deur al-Bazzar, soos uiteengesit in Tafsir Ibn Kathir, die Afdeling 5 p. 474)
 والصاحب بالجنب: sommige sê, is hier bedoel is 'n vriend in sy guns, as 'n vriend in die leer, in die sakewêreld, by die werk of op die pad. Daar is ook 'n gesegde dat wat bedoel is die vrou. [5]
ابن السبيل = volgens Ibn Abbas en klas geleerdes, is hier woon bedoel. [6] Intussen, volgens Imam Mujahid, Abu Ja'far al-Baqir, al-Hasan, al-Dlohhak en Muqotil, Ibn Sabil is mense wat in reis en melwatimu. En daar is diegene wat argumenteer dat wat bedoel is 'n reisiger omdat hy eer die pad. [7]
إن الله لا يحب من كان مختالا فخورا = soos beskryf in Tafsir Ibn Kathir dat God, Almagtige, nie weer hou mense trots, hoogmoed self, roem van die samelewing en beskou homself beter as hulle. Hy mengaggap homself groot terwyl volgens God, Almagtige, die persoon so gemeen, en deur die mense wat hy gehaat.
والله اعلم
,


[1] Tafsir Ibn Kathir, die Afdeling 5 dit 473
Soos reeds in die vorige poste genoem dat assosieer God, Almagtige, nie net beperk tot die aanbidding van beelde, grafte, bome, en so meer. Maar as 'n mens glo dat daar 'n voordeel of mudlorot (gevaar) naas God, die Almagtige, dan is dit ook onttrekken aan, byvoorbeeld, is soos die mense wat amulette, spel, en nog baie meer te dra. As hulle glo dat dit maak hulle oorlewendes dra amulet, 'n spel wat lees, of die gees van die shaman om hom te dwing sonder die ingryping van God, die Almagtige, dan is dit beslis versaak. Terwyl as hulle net dra amulette, of gooi 'n spel en dan is daar positiewe voordele nie, maar glo dat dit van God, die Almagtige, dan in hierdie geval doen niks. Dinge is nie veel verskil van iemand wat na die dokter gaan of koop dwelms en gedrink die medisyne wat hy genees het, indien hy oortuig is dat die genesing is die medisyne of die dokter omdat dit het daarin geslaag om te diagnoseer siekte en voorskryf dat oefen sodat hy kan versaak. Terwyl die gebruik van mantra moet versigtig wees om nie 'n spel wat daarin woorde wat elemente van onttrekken en selfs beter bevat gelees te kry as jy nie lees of te gebruik uitspel, wat beteken dit is nie duidelik om nie in die strik van die duiwel val nie.

Selfs wanneer die tyd van die profeet Mohammed baie van die metgeselle wou om te gaan vir jihad in Allah (Badr, Uhud en ander), maar die profeet Mohammed eerste navraag of onder die vriende wat nog albei ouers, dan as daar vir hulle gesê om terug te gaan na die twee mans sien ouers, wat beteken filiale beide ouers van mense met meer belangrik as die jihad na die slagveld. Maar filiale aan ouers dat alle ouers uitgenooi om te aanbid net Allah, oop vir ander. Soos Abraham waar sy ouers het Ibrahim afgode aanbid (die standbeeld) en dan verwerp Ibrahim, totdat Ibrahim geskors, maar nog steeds Ibrahim eer en bid vir die goeie van beide ouers. As gevolg van sake op beide ouers Hidayah Ibrahim net reg behoort aan God, Abraham was beperk om te bid, terwyl die geloof en leiding net God is in staat om dit te gee.
Ibrahim se pa gesterf het uiteindelik in 'n toestand van nie-gelowiges, en dit is buite die vermoë en gewilligheid van die profeet Ibrahim, wat net as profeet en dienaar van God. Ons moet aandag gee aan Ma en Pa ons veral wanneer hulle nog lewe en oud kan 'n lewende en sieklik nie meer te maak. Want God is afhanklik Ridho Ridho Ons ouers het ons vertel. Lief vir hulle sebagimana hulle mengkasihi en bewaar ons van die begin af in die baarmoeder nege maande en tien dae het die bevalling is pynlik en verduur die pyn, borsvoeding tot twee jaar, om ons te stuur om ons self. Daarom budilah antwoord op beide wanneer die lewe, en bid vir beide van hulle as hulle dood is en pelgrimstog hulle kanlah wanneer jy pelgrimstog en bekwame (onthou menghajikan) beide ouers oorlede is, kon nie deur iemand anders as jy of 'n familielid die geboorte van sy seun wat Hajj het na Mekka kursus.

No comments:

Post a Comment