!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Wednesday, June 17, 2015

Casa de Deus (a Caaba)

O paseo non se completa (294)

(Parte 294, Depok, West Java, Indonesia, 18 de xuño de 2015, 20:02 pm)


Casa de Deus (a Caaba)

Para Queridos fillos, netos e irmáns.

A través desta carta que tamén encerran por un datas bit-por, despois de eu ter viaxado Hajj / Umrah a Meca e Medina, en Arabia Saudita.
Tamén información sobre o Kabah, de xeito que os meus irmáns cando hai sorte e capacidade (sa) tivo tempo para deixar Hajj / Umrah.
Porque Allah di no Corán e Hadith, premiar alguén que partiu Hajj / Umrah está indo para o ceo.
Segundo Abu Yahya Badrussalam Lc en tauziahnya en Radio Rodja, martes, 02 de xuño de 2015,
Citando un hadith, a Casa de Allah (mesquitas), que foi construído en terra é Haram (Kaaba), en Meca, na Arabia Saudita.
Kabah, dixo, foi construída polos Anxos, situado paralelo ao Baitul Makmur está sétimo ceo.
Baitul Makmur é a Casa de Deus no sétimo ceo entrou cada día 70 mil anxos, que despois de entrar nunca máis volver para fóra.
Segundo Badrussalam, tras a construción da Caaba, 40 anos máis tarde, despois de que os anxos construír Haram (Caaba) máis tarde na pugar Profeta Ibrahim, Profeta Adam construír Aqsa en Jerusalén, en Palestina.
Haram da Meca chamado a cidade, porque a cidade está prohibida de facer haram, incluíndo prohibido para cortar árbores ou árbore do espiño, ou matar a todos os seres, incluíndo animais.
Cando a recompensa da oración na Haram equivalente a 100 mil veces máis que a oración noutros lugares, é o oposto cando un pecado pecador tamén se multiplicaron.
Profeta Muhammad dixo no seu mellor dito Safar (viaxe / turismo) a un musulmán é bersafar á cidade de Meca e Medina (ir Hajj / Umrah).
É por iso que nestas dúas cidades, hoxe de 24 horas Completo nunca baleiro de peregrinos que viñeron de todo o mundo, tanto para adorar a Umrah, ou Hajj.
Porque a palabra de Deus, cada persoa que fai o Culto Umrah e Hajj agradeceu aos ceos, e eliminou todos os pecados, como un bebé recentemente nado
Ustad dixo na Radio Rodja (onda 756 AM / SW / http://www.radiorodja.com
TV Rodja www.almanhaj.or.id)

Para abrir as portas do paraíso, necesitamos unha clave. E trancar a porta do ceo se afirma: '' Laillahailaulah Muhamadarasullah '' (Non hai ningún deus, que debe ser adorado excepto Allah, e Mahoma é o mensaxeiro de Allah)
Con todo, di que Ustad novo, cada bloqueo debe haber algunha geriginya, a fin de abrir a porta sen problemas.
E cam trabas da porta do ceo é, as oracións obrigatorias cinco veces ao día, xaxún durante o Ramadán, pagan Zakat e Hajj / Umrah, cando sexa posible (existen fondos e saudable).
A oración é unha segunda moi importante tras a sentenza Shahadat (tawhid) nos alicerces do Islam, que é por iso que cando estamos no axuste de contas ou na tumba e no Día do Xuízo (o futuro), a continuación, a primeira vez que preguntou sobre a oración.
A oración é moi importante porque é obrigatorio, se aplicadas recompensa similar de 50 ciclos por día (lembre Isra Mirad), pero cando a esquerda (non neglixencia a oración) é tamén un gran pecado moito maior que o adulterio.
Despois de cada oración, encorajo unha morea de recordo e istigfar, tales Subhanallah (Deus Santísimo), Alhamdulillah (louvado sexa Deus), Laillahaillaulah (Non hai ningún deus, que debe ser adorado excepto Allah), Allahu Akbar (Deus é grande), Walakhauwalakuwataillabillah (non algo o poder de concedernos excepto Allah), Astaghfirullahallazim (Oh Deus, perdoa todos os pecados do teu servo).
O propio Mahoma, mentres vivo, a pesar de ser garantía a Deus para ir ao ceo, porque o Profeta e Apóstolos infalible (Deus gardou do pecado), todos os días lendo Istighfar 100 veces ao día.
Ademais de recordo e perdón debemos tamén coñecemento ler Sura Al Ikhlas 10 veces. Porque as palabras do Profeta Muhammad ler surata Al Ikhlas recompensa 2/3 equivalente a lectura do Corán, pero ler o Corán gaguejando só (non circulante) unha letra pode ser dúas recompensas, se a corrente (significado comprensible) Angel é con aqueles que lelo, orar para que o lectura do Corán veu no paraíso.
Profeta Muhammad tamén dixo que, quen queira que ler surata Al Ikhlas 10 veces, Deus lle dará o palacio aos seus lectores no ceo.
Porque Deus dixo que perdoaría todos os pecados a pesar dos ceos (excepto cometer Shirk / asociando socios con Deus, ir ao chamán / o chamán normais / kyais, pedir algo para a tumba Kramat), e evitar grandes pecados, como Riya, fornicar, e bakil / miserento ,
Porque, dixo o Profeta Muhammad, cada mañá (madrugada) caeu dous tipos de anxos á terra, que é unha especie de continuo oraba a Deus para as persoas que fan sadakoh (facer o ben ós outros, especialmente os seus pais, irmáns familiares e veciños solicitaron o dobre sustento.
Mentres un tipo de outros anxos pedir a Deus para destruír (ter de volta o tesouro que foi confiada á Bakil / miserento antes. En calquera caso actuar ou miserento Bakil é un gran pecado.
Moitos teñen feito isto trae grandes recompensas, tales como amizade (para visitar os pais e familiares / compañeiros) e velaquí irmán / amigo é máis enfermo, porque Anxo con persoas que visitan o seu irmán, que foi alcanzado por unha proba de Deus, como enfermidade infeliz, morte , Parentes Melawatlah / amigos, que foron afectados morreu, e moito menos premiar aqueles que menyolatkan órganos equivalentes das qirod (a montaña de Uhud ouro puro) e entregar o cadáver á sepultura é unha recompensa de dous qirod (equivalente a dous Mount Uhud ouro puro).
Ustad dixo que de novo citando un hadith auténtico, non é un compañeiro preguntoulle ao Profeta Muhammad. Amalan o que fai unha persoa ir ao ceo '', preguntei a un amigo, '' Entón o Profeta dixo, unha das causas de alguén para ir ao ceo, dixo o profeta, Deus ama alguén que é beneficioso para os outros ''.
Beneficios para os outros, ambos os pais, os seus irmáns, os seus netos, ou beneficiosos para os seus veciños, e beneficiosos para o ser humano lainnnya broma xerais.
Beneficios para outros:
En primeiro lugar, os beneficios máis importantes que contribuíron de xeito orabg de que outra forma pode vivir a salvo do castigo de Deus tanto Azab sepultura, e no outro, baixo a forma de consellos ou exemplos de comportamento adecuado exemplificado polo profeta Mahoma. Tamén oro para que a outra persoa recibe Graza e Hidayah de Deus e orar por ambos os pais, ou parentes que xa morreron, para que sexan perdoados os seus pecados de Deus.
Outros beneficios, como gañar a vida para a miña muller e fillos, axudando os seus pais, irmáns que son pobres / infortunio acontece.

Algunhas lembranzas reflexo do Hajj e Umrah introdutoria viaxes do seu irmán.


Umrah Hajj e como pecados Redentor

Por
Ustadz Nur Kholis bin Kurdian



عن أبي هريرة رضي الله عنه: أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال :) العمرة إلى العمرة كفارة لما بينهما, والحج المبرور ليس له جزاء إلا الجنة (.

Desde Abu Hurairah radhiyallahu'anh dixo: "Certamente, Allah shallallahu'alaihiwasallam dixo:" Umrah para Umrah outro é un pecado entre eles, e Hajj Mabrur ningunha recompensa para el o ceo para alén de ".

TAKHRIJ Hadith
Este hadith narrado válida por:
1. Sahih Al-Bukhari na súa Bab al-'Umrah Wujûb wa Fadhluha (n. 1773) a partir do camiño de Malik bin Anas. [1]

2. musulmá no seu Sahih no capítulo Fadl Al Hajj wa al-'Umrah (n. 437) a partir do camiño de Malik bin Anas. [2]

3. Al Tirmidhi na súa Sunan no capítulo Maa Dzukir fi al-Fadl'Umrah (n. 933) a partir do camiño Sufyan Al Thaury. [3]

4. Al Nasa'i na súa Sunan no capítulo Fadl Al Hajj Al Mabrur (n. 2622) a partir do camiño de Suhail bin Abi Saleh, [4] e no capítulo Al Fadl'Umrah (n. 2629) da pista Malik bin Anas. [5]

5. Ibn Majah na súa Sunan no capítulo Fadl Al Hajj wa al-'Umrah (n. 2888) a partir do camiño de Malik bin Anas. [6]

Son todos de Sumaiy de Abu Hurairah radhiyallahu'anh marfu'an.

Significado MUFRADAT
كفارة (Kaffarah) significa un pecado

الحج المبرور (al-Hajj Al Mabrur) Haji significa que non mestura co pecado, [7] porque al-Mabrur da palabra al-Birra, o que significa obediencia. E algúns interpretan como un Hajj aceptado. [8]

Virtude Umrah
No hadith anterior, o sallallaahu Profeta 'Saw explicou as virtudes da Umrah e Hajj. É dicir Umrah pode expiar entre dous Umrah. O pecado deste tipo son clasificados polos estudiosos na categoría de obras de xustiza ou obediencia. Pero os actos xustos segundo a Sunnah Ahlus jumhur só pode arranxar pequenos, e mesmo, a continuación, coa condición de evitar grandes pecados [9] Como as palabras do Profeta sallallaahu 'Saw nun hadith, entre outros .:

الصلوات الخمس, والجمعة إلى الجمعة, ورمضان إلى رمضان, مكفرات ما بينهن إذا اجتنب الكبائر

As cinco oracións diarias e venres a venres un ao outro, e Ramadan Ramadan a outro é un pecado entre todos eles, mentres alguén evitar grandes pecados. [10]

El sallallaahu 'Saw tamén dixo:

ما من امرئ مسلم تحضره صلاة مكتوبة فيحسن وضوءها وخشوعها وركوعها, إلا كانت كفارة لما قبلها من الذنوب ما لم يؤت كبيرة وذلك الدهر كله »

Non é unha hora de chegada musulmán oración fardhu despois ir intelixente wudhunya, smarten khusyuknya e rukuknya salvo que fose un pecado que tiña feito antes, mentres el non cometera grandes pecados, e penitencia que durou ao longo dos tempos. [11]

Imam Nawawi rahimahullah dixo: "Todos os pecados poden ser perdoados por obras de xustiza excepto no pecado, porque grande porque gran pecado só pode ser recuperado mediante a conversión.

Al Qadi 'Iyad rahimahullah dixo: "O perdón é mencionado nesa tradición está en cuestión mentres non cometer un pecado grave, e esa é a opinión de Ahlus Sunna, eo gran pecado só pode ser recuperado mediante a conversión ou a graza ea forza de Deus Altísimo. [ 12]

Despois, hai a pregunta: "Se unha persoa non ten un pequeno pecado, porque os seus pecados foron remidos por boas accións, como as cinco oracións diarias, venres, o xaxún Arafat e outros, o pecado é para ser rescatado polo umrah?"

A resposta é: "Se alguén non ten un pecado pequeno e gran pecado, entón umrah umrah a outro foi rexistrado como actos xustos que o axente se fai alto grao. E se non ten un pequeno pecado, pero ten un gran pecado, a continuación, esperamos resolver-lo. "

É como mencionado por canto Suyuti-rahimahullah nun faidah que Rahimahullah cita do rahimahullah bahwasannya Imam Nawawi se alguén di: "Se ablução era pecado pecado que serán rescatadas pola oración? E se a oración era pecado pecado que serán rescatadas polo xaxún Arafat, o xaxún 'Ashura' e cumprimentando amin unha congregación que coincide coa palabra Amén os Anxos? que é todo o que é un pecado como descrito no hadith do Profeta. A continuación, a resposta é como respostas aos eruditos son todos os actos de xustiza é un pequeno pecado se o pecado é en si mesmo un servo, e se non hai pecado sobre el grande ou pequeno, entón todos os actos de xustiza escrito como un favor que o grao dun escravo elevada e, en si non é pecado pequeno, pero hai un gran pecado, a continuación, esperamos memperingannya. [13]

Entón, se unha forma de penitencia en forma de adición de balanzas bondade, máis tarde, o Día do Xuízo ou pecado?

A resposta está na forma de penitencia polos pecados, como foi o sallallaahu Profeta 'Saw mencionados noutras tradicións que as boas accións que poden borrar os pecados dun servo. Sallallaahu Profeta 'Saw dixo:

وأتبع السيئة الحسنة تمحها

E iringilah malas accións con boas accións, as boas accións que pode eliminar-lo. [14]

Un servo cando deixar este mundo en diferentes circunstancias, non hai pecado en todo, porque deu Taufik por Deus todopoderoso para realizar boas accións e arrepíntese te a El de todos os pecados de magnitude, algúns son levados obras de xustiza e trae gran pecado que non sexa fuxir. Se Deus todopoderoso quere perdón tan grande servo do pecado será perdoado, e se non, entón Deus todopoderoso vai facer caridade escalas para determinar cal deles grave.

Polo tanto, un musulmán que sempre estar vixiante! Se caeu nunha pequena poza de pecado, polo que debe inmediatamente executar obras de xustiza, a fin de que o pecado foi borrado, como resultado das súas accións con boas accións que fai. Tendo en conta que, se el caeu nunha poza grande pecado, polo que debe arrepentirse inmediatamente antes de que se esqueceu, e antes de chegar a súa morte.

Hajj virtude Mabrur
No hadith anterior, o sallallaahu Profeta 'Saw tamén dixo que a virtude de peregrinos Hajj non Mabrur mestura co pecado. Respostas para os que Mabrur Hajj é nada máis que un paraíso. Imam Nawawi rahimahullah engadiu que a recompensa para quen Mabrur Hajj non só foi perdoado seus pecados, pero tamén poñer no ceo. [15]

Hai unha pregunta: "Cales son os criterios que Mabrur Hajj?

Shaykh Muhammad ibn al-Salih'Utsaimin rahimahullah menciona catro criterios Mabrur Hajj, a saber:

1. Ikhlas, porque Deus todopoderoso, non por mor de Riya "como el quería obter o loanza e respecto da comunidade, e tampouco porque sum'ah quere dicir que fora en peregrinación co obxectivo de ser chamado Sr ou Sra Hajj Hajjah.

2. Mutâba'ah seguir a orientación do Profeta sallallaahu 'Saw en manasiknya, [16] como o Profeta El sallallaahu' Saw:

لتأخذوا مناسككم

Ten que ter a orientación dos seus rituais me. [17]

3. A partir do tesouro kosher, non Haraam tales como a usura, o resultado do xogo ou como consecuencia privar os dereitos de terceiros [18], ou o produto da corrupción e así por diante, como o Profeta:

أيها الناس, إن الله طيب لا يقبل إلا طيبا وإن الله أمر المؤمنين بما أمر به المرسلين, فقال: يا أيها الرسل كلوا من الطيبات واعملوا صالحا إني بما تعملون عليم [المؤمنون: 51] وقال: يا أيها الذين آمنوا كلوا من طيبات ما رزقناكم [البقرة: 172] ثم ذكر الرجل يطيل السفر أشعث أغبر, يمد يديه إلى السماء, يا رب, يا رب, ومطعمه حرام, ومشربه حرام, وملبسه حرام, وغذي بالحرام, فأنى يستجاب لذلك? "

Ó pobo, en realidade Deus todopoderoso é bo e non acepta, agás que bo de calquera maneira. Certamente, Allah Subhanahu wa Ta'ala ordenou aos crentes como El ordenou aos apóstolos. entón, Deus todopoderoso di: 'Ó apóstolos! Coma de (alimentaria) é bo, e servir a xustiza (Al Muminun / 23: 51). E Deus todopoderoso di: 'Ó aqueles que cren, comer da boa sorte que damos a vostede "(Al Baqarah / 2: 172). A continuación, o sallallaahu Profeta 'Saw dixo que as persoas que están viaxando por un longo tempo; o cabelo emaranhado, empoeirado, e ergueu as mans ao ceo: "Ó meu Señor, ó meu Señor ', mentres que o haram comida, a bebida ilegal, a roupa ilegal, e tendo en conta a adecuación do ilícito, como eles serán oídos?". [19 ]

4. Liberdade de rafats acción (Jima "ou palabras e accións que levaron a ela), e fusuq (maldade), así como jidal (argumentando en vez diso, a fin de establecer a verdade). [20] Isto é como unha explicación do Profeta sallallaahu 'Saw en hadith novo sallallaahu 'Saw:

من حج لله فلم يرفث, ولم يفسق, رجع كيوم ولدته أمه

Quen fai o Hajj sinceramente por Deus Subhanahu wa Ta'ala sen cruel e maldade, entón voltou sen pecado, como cando naceu por súa nai ". [21]

Outro estudioso que menciona que actos Hajj sinal Mabrur é alguén despois de Hajj é mellor que nunca. [22]


FAWAID DE Hadith
1. Charity un piadoso pode arranxar pequenos, e entre as prácticas de piedade é umrah e Hajj.

2. Respostas Hajj Mabrur pero pode expiar tamén podería levar para o ceo.

3. Treasure kosher é un dos requisitos para a obtención de Hajj Mabrur.

4. Caridade piadosa pode elevar o grao de unha persoa no lado de Deus todopoderoso.

5. Ikhlas e mutâba'ah é unha esixencia básica de recepción de boas accións.

6. O arrepentimento é un pequeno e gran pecado.

7. Para un servo cando caeu en pecado menor, polo que debe realizar inmediatamente actos de xustiza como kaffarah ela, e se el caeu en gran pecado debería el rapidamente se arrepinten do pecado antes que se esqueceu deles e antes da súa morte vive.

8. Un musulmán en facer boas accións deben ser destinados para expiar o pecado, entón a intención de obter a recompensa e pracer de Deus todopoderoso.

9. A forma de penitencia para a eliminación do pecado é servo do servo en cuestión.

10. O pecado é un gran complemento para fuxir dela depende da vontade de Deus Subhanahu wa Ta'ala, se quere o perdón dos pecados perdoados, e se non, entón o axuste de contas.

MARAJI '
• Sahih Al-Bukhari. Muhammad ibn Ismael. Beirut: Dar al-Najah Tauq, 1422 H.
• Sahih musulmán. Musulmán bin Hajjaj. Beirut: Dar Ihya 'Al Turath Al'Arabi, sen ano.
• Sunan Al Tirmidhi. Muhammad bin 'Isa. Exipto: Maktabah Mustafa al-al-Halabi bebé, 1395 H.
• Sunan Al Nasa'i. Shoaib Ahmad bin. Halab: Maktab al-al-Islamiyya Mathbu'at, 1406 H.
• Sunan Ibn Majah. Muhammad ibn Yazid. Sen lugar: Dar Ihya 'Al Pole Al'Arabiyyah, sd), p. 964.
• Kitab al-'Ain. Al Khalil bin Ahmad al-Basri. Sen lugar: Dar Maktabat Al Hilal, sen ano.
• Nizam wa al-al-al-A'dzam Muhith. Ibn sidah. Beirut: Dar al-Pole Al'ilmiyah, 1421 H.
• Nihayah fi al-Gharib Al Hadith wa al-atsar. Ibn al-Athir. Beirut: Maktabat Al'Ilmiyyah, 1399 H.
• Maa Gharib fi tafsir Al Muslim Shahihain wa al-Bukhari. Muhammad ibn al-Futuh Humaidi. Exipto: Maktabat Al Sunnah de 1415 H.
• Lawami 'Al Anwar al-Bahiyyah. Muhammad bin Ahmad al-Sifarini. Damasco: Muassasat wa al-Khafiqain Maktabatiha, 1402 H.
• Al Minhaj Sharh Sahih Muslim bin Hajjaj. Yahya bin Neural Al Nawawi. Beirut: Dar Ihya 'Turath Al'Arabi, 1392 H.
• bin Dibaj Sharh Sahih Al Hajjaj musulmán. Abdurrahman Al Suyuti. Arabia Saudita: Dar Ibn 'Affan, 1416 H.
• Sharh Riyadh al-Righteous. Muhammad ibn al-Saleh'Utsaimin. Riyadh: Dar al-Wathan, 1426 H.

[Copiado a partir da edición revista de As-Sunnah 05 / Ano XVI / 1433H / 2012M. Publishers Comité Permanente Fundación Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]

No comments:

Post a Comment