!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Monday, July 27, 2015

Sholatkan (gebed) die liggame van familie of vriende wat gesterf het.

Die rit is nog nie klaar nie (323)

(Deel 323), Depok, Wes-Java, Indonesië, 27 Julie 2015, 14:13 pm)

Sholatkan (gebed) die liggame van familie of vriende wat gesterf het.

Vanoggend my vrou het 'n oproep van sy broer, wat sy neef net gesterf het, het hy dadelik gehaas kom kuier, het ek gevra net dat as dit deelgeneem het menyolatkan (gebed) jenezahnya.
Profeet Mohammed gesê, wie menyolatkan lyk, dan beloon vir hom een ​​qirod en wanneer afgelewer word aan die begraafplaas (graf) plus twee qirod, terwyl een qirod beloning is suiwer goud ekwivalent van Mount Uhud, beteken dit dat God gee die beloning in die wêreld het ons Mount Uhud het drie suiwer goud, die beloning sal deur God in die hiernamaals (in die Hemel) gegee word.
So dit is baie jammer dat ons besoek vriende of familie wat ons net kyk dit van 'n afstand, maar lui mensholatkan liggaam, so dat ons die geleentheid om belonings te verdien drie Mount Uhud suiwer goud sal verloor.



BOEK liggame [1]

Deur
Shaikh Abdullah bin Abdul al-Azhim-Khalafi


Enigiemand van die Moslems wat in die gesig staar deur die dood, dan disunnahkan vir sy gesin te mentalqinkan (leer) het hom met die shahada.

Van Abu Sa'id al-Khudri, het hy gesê dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

لقنوا موتاكم: لا إله إلا الله.

"Talqinkanlah mense wat onder julle sal sterf deur:. La ilaha illallaah" [2]

Die doel van die opdrag van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam menalqinkannya is later verwag dat die einde van die woorde van die persoon wat gesterf het, is La ilaha illallaah.

Is vertel van Mu'adh bin Jabal Radi anhu, het hy gesê dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

من كان آخر كلامه لا إله إلا الله دخل الجنة.

"Wie is die laaste woorde (wanneer dit sal verbygaan). La ilaha illallaah, dan sal hy hemel toe gaan" [3]

Wanneer een het sy laaste asem uitgeblaas, dan is daar 'n paar verpligtinge wat gedoen moet word deur die familie, insluitend:

1, 2. Onmiddellik oë Mayit en mendo'akan
Umm Salamah van Radi anhu, het hy gesê, "Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het na Abu Salamah wat hul laaste met beide oë blaas wyd oop, dan het hy sy oë toegemaak Abu Salamah en gesê:" Waarlik, indien die siel herroep, en hy is gevolg deur die oog. "Skielik was daar 'n geluid van 'n paar geslagte van Abu Salamah, dan het hy ook gesê," Weet jy bid om julle behalwe met vriendelikheid, want eintlik die Angel stem wat jy sê. "Dan mendo'akan hy Abu Salamah gesê:

اللهم اغفر لأبي سلمة, وارفع درجته في المهديين, واخلف في عقبه في الغابرين, واغفرلنا وله يارب العالمين, وافسح له في قبره, ونور له فيه.

"O Allah, vergewe die sondes en foute van Abu Salamah, verhef rang onder diegene wat opdrag gegee, en hou afkoms daarna [4] wat ingesluit is in diegene wat oorleef [5]. Vergewe ons en hy lapangkanlah graf en lig te gee in dit. "[6]

3. Sluitingsdatum hele liggaam Mayit met klere (materiale)
Van 'Aisha anhuma Radi, het hy gesê, "Wanneer die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam gesterf het, die hele liggaam is bedek met 'n doek gestreepte ('n tipe van stof gemaak in Jemen)." [7]

4. bespoediging Voorbereiding Bring haar begrafnis en Exit
Dit is vertel van Abu Hurayrah Radi anhu, dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

أسرعوا بالجنازة, فإن تكن صالحة فخير تقدمونها عليه, وإن تكن غيرذلك فشر تضعونه عن رقابكم.

"Segerakanlah begrafnis. As hy onder diegene wat goed doen, dan het jy dit aan haar oorhandig vriendelikheid. En as hy nie onder diegene wat goed doen, dan het jy laat gaan van die lelikheid van jou skouers. "[8]

5. Laat Baie tussen hulle verhaas te herfinansier skuld Skuld Mayit van eiendom gehou, hoewel sy rykdom Sulke Out om skuld te herfinansier
Jabir bin 'Abdillah Radi anhu, het hy gesê, "Iemand het gesterf, dan het ons dadelik bad hom mengkafaninya, en gee haar geur, dan sit ons dit in 'n plek wat gebruik word om die lyk, wat in die stasie van Gabriel lê. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam ons toelaat om menshalatinya, dan het hy saam ons nader aan die oorblyfsels was 'n paar stappe en het gesê: "Miskien is jou vriendin is nog geld skuld?" Diegene wat teenwoordig beantwoord was, "Ja, daar is, het meer as twee dinar." Dan Hy was agtertoe (teësinnig menshalatinya). Iemand onder ons wat Abu Qatada vernoem het gesê: "O boodskapper van Allah, die skuld raak tanggunganku." So het hy gesê: "Twee dinar skuld in pure tanggunganmu en betaal word uit die skat, terwyl die oorledene is vry van die skuld?" Die man het gesê: "Ja , reg. "profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam was toe menshalatinya, en elkeen hy met Abu Qatada, vra hy altyd:" Wat het jy gedoen met twee dinar skuld? "Uiteindelik het hy geantwoord:" Ek het dit af te betaal, boodskapper van Allah. " Toe sê hy: "Nou dan sy vel voel vry van koue marteling om te wees." [9]

Dinge wat kan gedoen word deur die Rouklaers
Toegelaat vir hulle in die gesig van die oorledene skroef en hom gesoen, ook huil oor dit vir drie dae, soos vertel van 'Aisha Radi anhuma, het hy gesê: "Kyk, die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het melayati 'Uthman bin Mazh'un wat gesterf het Sy ontbloot haar gesig en haar gesoen, dan het hy, totdat ek sien die trane oor haar wange. "[10]

Ook vertel van 'Abdullah ibn Ja'far, dat die profeet vertraag Ja'far familie treur oor drie dae, dan het hy na hulle en sê:

لا تبكوا على أخي بعد اليوم.

"Moenie huil nie vir my broer vandag." [11]

Dinge wat gedoen moet doen deur Familielede Si Mayit
Daar is twee dinge wat nodig is van die familie van die oorledene, toe hy hoor die nuus van die dood:

Eerste: Wees geduldig en die aanvaarding van wat is ingestel deur Allah Subhanahu wa Ta'ala, soos sy woord:

ولنبلونكم بشيء من الخوف والجوع ونقص من الأموال والأنفس والثمرات وبشر الصابرين الذين إذا أصابتهم مصيبة قالوا إنا لله وإنا إليه راجعونأولئك عليهم صلوات من ربهم ورحمة وأولئك هم المهتدون

"Maak seker dat ons sal jou met iets van vrees, honger, gebrek van rykdom, lewens en vrugte. En gee evangelie aan diegene wat geduldig, (ie) wat, wanneer ongeluk oorkom, sê hulle, "Innaa lillaahi wa innaa ilaihi raaji'uun." Hulle is besig om 'n perfekte seën en genade van die Here, en hulle is die mense wat leiding ontvang ". [Al-Baqarah: 155-157]

Ook gebaseer op die geskiedenis van Anas ibn Malik Radi anhu, het hy gesê:

مر رسول الله صلى الله عليه وسلم بامرأة عند قبر وهي تبكي فقال لها: اتقي الله واصبري. فقالت: إليك عني, فإنك لم تصب بمصيبتي, قال: ولم تعرفه. فقيل لها: هو رسول الله, فأخذها مثل الموت. فأتت باب رسول الله صلى الله عليه وسلم فلم تجد عنده بوابين. فقالت: يارسول الله, إني لم أعرفك, فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم إن الصبر عند أول الصدمة.

"Sodra die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam geslaag het 'n vrou wat in die begraafplaas was, huil, en hy het vir hom gesê," vrees Allah en wees geduldig jou. "Sy het gesê:" Shut up en laat ek dit op hierdie manier, omdat jy nie die geteisterde gewees sulke rampe wat met my gebeur het. "sê Anas," Die vrou nie weet wat om dit te noem. Dan berig na hom wat die teregwysing n profeet was, dan het hy baie verbaas. Toe het hy na die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam en wanneer dit 'n portier nie vind nie, en hy het gesê: "O boodskapper van Allah, ek weet nie wat met my gepraat het vroeër was julle." Profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het geantwoord met sy woord: "Waarlik, die pasiënt by die tyd van die eerste botsing. "[12]

En wie kry die eksamen as gevolg om geduldig te wees wanneer die kind se dood, dan sal hy 'n groot beloning kry, as die hadith vertel van Abu Sa'eed al-Khudri Radi anhu dat die vroue het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam uitmekaar eendag vir hulle gestel, Toe het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, adviseer hulle met sy sê:

أيما امرأة مات لها ثلاثة من الولد كانوا لها حجابا من النار, قالت امرأة: واثنان? قال: واثنان.

"Enige vrou wat oorskryf tragedie met die dood van sy drie kinders, ongetwyfeld sal dit 'n hindernis vir haar sluier gaan in die hel." 'N Vrou het gevra, "Wat van die twee kinders?" Hy het geantwoord: "Ook twee kinders." [13 ]

Tweede: Dit is noodsaaklik vir hulle (oorlede familielede) is istirja ', dit wil sê (sin): "Innaa lillaahi wa innaa ilaihi raji'un," soos uiteengesit in die woord van God bo en vul dit met 'n gebed:

اللهم أجرني في مصيبتي واخلف لي خيرا منها.

"O Allah, anugerahkanlah beloning vir my geduld op die ramp in die gesig staar en gee my 'n beter vervanging van dit."

As vertel van Umm Salamah Radi anha, het hy gesê dat hy gehoor het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

ما من مسلم تصيبه مصيبة فيقول ما أمر الله: إنا لله وإنا إليه راجعون, اللهم أجرني في مصيبتي واخلف لي خيرا منها. إلا أخلف الله له خيرا منها. فقالت: فلما مات أبو سلمة, قلت: أي المسلمين خير من أبي سلمة, أول بيت هاجر إلى رسول الله? ثم إني قلتها, فأخلف الله لي رسول الله صلى الله عليه وسلم.

"Dit is nie 'n Moslem, 'n ramp getref is, dan het hy geuiter as God beveel:" Innalillaahi wa inna ilaihi raaji'uun. (O Allah, anugerahkanlah beloning vir my geduld op die ramp in die gesig staar en gee my 'n beter plaasvervanger daarvan nie, behalwe God sal hom beter te vervang). '"Umm Salamah gesê:" Wanneer Abu Salamah het ek gesê, "Wie is die een van die Moslems meer beter as Abu Salamah? Hy was die eerste gesin om te skuif na die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam en ek het dit gesê, en dan het God vervang (a man), dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam. "[14]

Dinge wat Haram gedoen deur Familielede Mayit
1. Rou oorledene
Dit is vertel van Abu Malik al-Ash'ari dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

أربع في أمتي من أمور الجاهلية لا يتركونهن: الفخر في الأحساب والطعن في الأنساب والإستسقاء بالنجوم والنياحة.

"Vier punte uit die gewoonte Jahiliyyah wat nog nie my mense en nie goed verlating, wat spog met nageslag, ontken nageslag, vra vir reën met horoskope, en beklaag die oorledene."

Ook in 'n ander hadith het hy gesê:

النائحة إذا لم تتب قبل موتها تقام يوم القيامة وعليها سربال من قطران ودرع من جرب.

[15] "Vroue wat beklaag die oorledene, indien nie berou voor sy dood, en dan op die opstanding dag later sal hy die mantel van ter (sedan) en wapens dra ..."

2, 3. Knie wange en skeur klere
Vertel 'Abdullah, het hy gesê dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het gesê:

ليس منا من لطم الحدود وشق الجيوب ودعا بدعوى الجاهلية.

"Dit is nie uit ons groep mense klap op die wang (wanneer ongeluk oorkom) en die verkleining klere en die appèl Jahiliyyah genoem." [16]

4. Skeer (geskeer) hare
Dit is vertel van Abu Burdah ibn Abi Musa, het hy gesê, "Abu Musa nooit siek geword totdat bewusteloos terwyl sy kop was op die skoot van sy vrou, en sy vrou het gehuil en hy (Abu Musa) is nie in staat om dit te verbied, toe hy sy bewussyn herwin, het hy gesê:

أنا بريء مما بريء رسول الله صلى الله عليه وسلم, فإن رسول الله صلى الله عليه وسلم بريء من الصالقة والحالقة والشاقة.

"Ek is onskuldig aan dié wat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam dissosieer ons van hom inderdaad die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam onskuldige vrou skree toe geslaan, die vrou wat sy kop geskeer en skeur die klere." [17]

5. Beskryf die hare
Dit is gebaseer op die hadith van 'n vrou wat nog nooit belofte getrouheid aan die profeet sallallaahu deelgeneem 'alaihi wa sallam, het hy gesê:

كان فيما أخذ علينا رسول الله صلى الله عليه وسلم في المعروف الذى أخذ علينا أن لا نعصيه فيه وأن لا فخمش وجها ولا ندعو بويل ولا نشق جيبا وأن لا ننشر شعرا.

"Insluitend van die dinge wat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam neem ooreenkoms met ons te doen goed en ons belowe om nie te skend dit is dat ons nie krap die gesig, nie skree met uiterste wee, nie skeur klere, en nie ontleed -urai hare. "[18]

REGTE VAN DIE VERPLIGTE aflosbare Mayit

Deur
Shaikh Abdullah bin Abdul al-Azhim-Khalafi


Daar is vier dinge wat regte wat deur 'n lyk wat bywoon, of van familie oorledene of nie, dit is vir hom bad, mengkafaninya, menShalatinya en begrawe moet word vervul is.

Derde regte: Menshalatkannya
Salah se liggaam
Salah fardhu kifayah regsliggame, onder bevel van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in 'n hadith, onder hulle die hadith Zayd ibn Khalid al-Juhani, dat daar was 'n man uit die bewoners van die profeet gesterf by die slag van Khaibar, dan die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam berig oor dit, dan het hy gesê:

صلوا على صاحبكم. فتغيرت وجوه الناس لذلك, فقال: إن صاحبكم غل في سبيل الله. ففتشنا متاعه فوجدنا خرزا من خرز اليهود لا يساوى درهمين.

"Shalatilah jou beste vriend." So omskep uitdrukking van die bewoners sy woorde hoor, het hy gesê, "Inderdaad jou vriend is verneuk in die jihad fii sabilillah." Toe nagegaan ons sy middagete en ons het veelkleurige stowwe besit word deur Jode waarvan die prys was nie tot twee dirham , [1]

Uitgesluit die wet die verpligte Salah se liggaam was Top Twee groepe
Eerste: Die klein seuntjie wat nie baligh
'Aisha anhuma Radi gesê, "As die profeet se seun Ibrahim gesterf het, die ouderdom wanneer dit was agtien maande, en die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het nie menshalatinya." [2]

Tweede: Mense wat 'n martelaar sterf
Dit is vertel van Anas Radi anhu, het hy gesê, "Die martelare Uhud nie gebad, en hulle is begrawe met hul bloed-bloed, hulle ook nie gebid word." [3]

Maar dit is nie verpligtend gebed is nie bedoel om die gebed ontken disyari'atkannya top twee klasse.

Vertel van 'Aisha anhuma Radi, het hy gesê: "In die lig van die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam oorledene minderjarige kind van die Helpers, dan menshalatinya hy ..." [4]

En ook vertel van 'Abdullah ibn ZUBAIR Radi anhuma, het hy gesê: "Kyk, die dag van Uhud die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam beveel om die liggame Hamzah, dan sy liggaam was bedek met 'n stuk lap dra, dan bertakbir hy menshalatinya en nege keer die TAKBIR, dan dishaffkan in teenwoordigheid van ander liggame (die slagoffer Uhud), dan menshalati hy hulle en die lyke Hamzah ook. "[5]

Meer en meer mense bid lyk, dan is dit meer belangrik en voordelig vir die lyk, as die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam:

ما من ميت تصلى عليه أمة من المسلمين يبلغون مائة كلهم ​​يشفعون له إلا شفعوا فيه.

"Dit is nie 'n dooie persoon dishalatkan deur die Moslems wat 'n honderd mense wat al die reg om syafa'at gee tensy hulle haar voorbidding sou gee bereik." [6]

Ook in 'n ander vertelling het hy gesê:

ما من رجل مسلم يموت, فيقوم على جنازته أربعون رجلا لا يشركون بالله شيئا إلا شفعهم الله فيه.

"Dit is nie 'n Moslem sterf, dan dishalatkan hy deur veertig man wat God nie assosieer met enigiets hoegenaamd, dan sal God haar voorbidding te gee." [7]

Disunnahkan drie Shaff maak agter die imam, hoewel die getal jama'ahnya min, as vertel van al-Yazani Martsad van Hubairah bin Malik, het hy gesê dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:

ما من ميت يموت فيصلى عليه ثلاثة صفوف من المسلمين إلا أوجب.

"Dit is nie iemand sterf, dan dishalatkan deur drie Shaff van die Moslems, behalwe wajiblah dit (het voorbidding)."

Martsad gesê, "Malik Shaff verdeel altyd mense in drie Shaff menshalati liggame, gebaseer op die hadith." [8]

Indien daar meer liggame van mans en vroue, kan die liggame menshalatkan een vir een elk met 'n gebed en dit is die oorspronklike wet. Kan ook menshalati al hierdie liggame net met 'n gebed en die oplê liggame van mans -although klein kind naby liggame van vroue genader die priester, en Qibla rigting, as naration-off van Nafi 'van Ibn' Umar dat hy menshalati nege liggame in 'n keer terwyl stel om die posisie van die liggame van die mense genader, die priester, die liggame van die vroue genader om die rigting van die Qiblah en maak hulle in een Shaff, om die liggame van Umm Kulthum BINT Ali, die vrou van 'Umar ibn al-Khattab, ook die seun vernoem Zaid met hulle. En die priester dan Sa'id ibn al-`As, wat onder die gemeente daar Ibn 'Abbas, Abu Hurayrah, Abu Sa'id en Abu Qatada, dan sit die seuntjie naby die priester. 'N Man ontken dit terwyl op soek in die rigting van Ibn' Abbas, Abu Hurayrah, Abu Sa'id en Abu Qatada, het hy gesê, "Wat is dit!" En hulle sê almal: "Dit is die Sunnah." [9]

Die plek waar die liggaam van Salah?
Salah se liggaam kan gedoen word in die moskee, gebaseer op die geskiedenis van 'Aisha Radi anhuma, het hy gesê, "Wanneer Sa'ad bin Abi Waqqas Radi anhu gesterf het, die vroue van die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het gevra dat sy liggaam is na die moskee, sodat hulle kon menshalatkannya , dan is die draer liggame aan hul eise en sit dit naby hul kamer, en hulle menshalatkannya. Verder is Sa'ad liggame deur die deur wat lei na die lyk gewoonlik mense sit uit. Toe het die vroue van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gehoor dat mense aan die kaak gestel het, gesê: "Nooit in hierdie liggame het in die moskee (dit is 'n nuwe)." Wanneer' Aisha anhuma Radi dit hoor, Hy het gesê: "Dit is baie vinnig mense iets wat hulle nie ken nie, hulle gekritiseer ons vir die totstandkoming van die liggame na die moskee aan die kaak, maar dit is nie die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam menshalati Suhail bin Ba-idha", maar in die middel van die moskee. " [10]

Maar meer belangrik as die liggaam gehou gebed buite die moskee, in 'n plek wat spesiaal voorberei vir gebed liggame, soos diperaktekkan by die tyd van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam. En dit is die meer dikwels het hy gedoen.

Dit is vertel van Ibn 'Umar Radi anhu, het hy gesê, "Die Jode het aan die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam om 'n mannetjie en wyfie van die mense wat egbreuk gepleeg het te bring, en Hy het hulle beveel om gestenig, sodat hulle doen gestenig naby die plek wat gewoonlik gebruik word vir gebed liggame langs die moskee. "[11]

En van Abu Hurayrah Radi anhu, het hy gesê: "Kyk, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het ons ingelig oor die dood van die koning Najasyi op die dag van sy dood, dan het hy getrek uit die plek van gebed (lyk), en dan maak hy Shaff en bertakbir vier keer." [12]

Verban gebed liggame in die grafte gebaseer op die hadith van Anas Radi Anhua dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam verbied menshalatkan liggame in die grafte. [13]

Die vestiging van die plek waar Imam?
Dit is vertel van Abu Ghalib al-Khayyath, het hy gesê, "Ek het gesien hoe Anas bin Malik menshalati liggame van die mense, dan staan ​​hy langs die hoof van die oorledene, wanneer die lyke van die manne geneem, hom gekonfronteer, die liggame van vroue van Quraysh of die Ansaar, dan vir hom gesê, "O Abu Hamza (Anas) is liggame fulanah BINT Fulan, shalatilah dit." So het hy menshalatkannya en hy het gaan staan ​​in die middel van die liggaam. Wanneer dit saam met ons was al-'Ala-i bin Ziyad al-'Adawi, toe sy 'n verskil te maak waar die vestiging van Anas wanneer menshalati liggame van mans en vroue, het hy gevra, "O Abu Hamza, as dit so is die posisie van die stigting van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam wanneer menshalati oorledene as jy doen? "Hy het geantwoord:" Ja, dit is. "Dan al-'Ala-i draai na ons en sê," Wees versigtig deur julle (Sunnah).' " [14]

Prosedures vir Salah se liggaam
Mag bertakbir wanneer jy bid lyk soveel as vier, 5-9 keer, dan laat dit soms en ander kere met die ander gedoen word.

Die bertakbir vier keer, dan is dit gebaseer op die Hadeeth van Abu Hurayrah Anhua, het hy gesê: "Kyk, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het ons ingelig oor die dood van die koning Najasyi op die dag van sy dood, dan het hy getrek uit die plek van gebed (liggame), en hy maak Shaff en bertakbir vier keer. "[15]

Terwyl die argument oor bertakbir vyf keer is die Hadeeth van 'Rahman ibn Abi Laila, het hy gesê, "Zaid bin Arqam bertakbir wanneer jy bid die liggame vier keer en op ander tye vyf keer, so ek het hom gevra oor dit, het hy geantwoord, "Dit is wat die boodskapper sallallaahu 'alaihi wa sallam bertakbir." [16]

Die bertakbir ses of sewe keer, daar is 'n paar tradisies mauquf wat sou dit te verduidelik, maar die wet is ingesluit in die hadiths wat marfu ', want dit was vertel dat 'n paar groot Metgeselle om dit te doen in die voorkant van die ander bewoners en nie een van diegene wat dit teenstaan , onder hulle:

Eerste:
Dit is vertel van 'Abdullah bin Ma'qil dat' Ali bin Abi Talib menshalatkan liggame Sahl bin Hanif en hy bertakbir ses keer, dan draai hy om ons en sê: "Hy sluit deskundige Badr." [17]

Tweede:
En Musa bin 'Abdillah bin Yazid, het hy gesê, "Kyk,' Ali Abu Qatada menshalatkan liggame, dan sewe keer bertakbir hy en real Badr Abu Qatada is 'n kenner." [18]

Derde:
Ook van 'Abdu Khair, het hy gesê, "Kyk,' Ali bertakbir ses keer terwyl menshalatkan deskundige Badr, toe nog 'n vriend menshalati hy bertakbir vyf keer, en as menshalatkan mense behalwe hulle het hy vier keer bertakbir." [19]

Die bertakbir nege keer, dan is die argument is wat vertel van 'Abdullah ibn ZUBAIR Radi anhu dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam menshalati Hamzah en sy lyk bertakbir nege keer. [20]

Disyari'atkan Raised albei hande op die eerste TAKBIR
Dit is vertel van 'Abdullah Ibn Abbas dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam opgehef sy hande op die eerste Takbeer wanneer jy bid lyk, dan het hy nie weer herhaal nie. "[21]

Dan sit die regterhand op die palm van die hand, pols en arm aan die linkerkant, en sit dit dan oor die bors, soos vertel van Suhayl ibn Sa'd, het hy gesê, "Kyk, die volk is beveel om sy regterhand oor sy linkerhand sit by die tyd van gebed. "[22]

Verder lees die brief al-Fatiha en nog 'n brief na die eerste TAKBIR, soos vertel deur Talha bin 'Abdillah bin' Auf, het hy gesê, "Ek het gebid lyk agter Ibn 'Abbas en dan die brief al-Fatiha hy lees en die ander brief. Hy doelbewus geharde sy lees wat ek gehoor het, een keer klaar die gebed ek het haar hand en gevra oor dit, het hy geantwoord: "Ek doelbewus geharde my stem, sodat jy weet dat dit is die Sunnah en die waarheid." [23]

En lees Sirri (stadige onhoorbaar), soos uiteengesit in die Hadeeth van Abu Umamah ibn Sahl, het hy gesê: "Ingesluit in die Sunnah gebede vir die liggaam van die brief al-Fatihah lees stadig nie na die eerste TAKBIR klink (Sirr), dan bertakbir drie keer, dan groet wanneer TAKBIR die laaste. "[24]

Dit is gevolg deur 'n tweede TAKBIR en lees seëninge op die profeet Shallallau 'alaihi wa sallam. Dit is alles gebaseer op die hadith van Abu Umamah vroeër genoem, dat daar is 'n vriend wat hom laat weet: "Voorwaar, insluitend die Sunnah gebede wat die priester se liggaam bertakbir, dan lees die brief al-Fatiha na die eerste Takbeer in Sirr, gevolg deur die lees van gebede op die profeet en opreg bid vir die oorledene in die volgende drie TAKBIR, en hy het hom nie lees 'n enkele brief, en dan na wat hy beskou met Sirr in elk geval. "[25]

Gaan dan doen die volgende TAKBIR, en mengikhlaskan gebed vir die oorledene op die res van die TAKBIR, gebaseer op die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam:

إذا صليتم على الميت فأخلصوا له الدعاء.

"As jy menshalatkan lyk, do'akanlah dan is dit met volle opregtheid." [26]

Laat bid saam met die gebed-gebed wat geleer is deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, onder hulle gebed vertel van' Awf ibn Malik Radi anhu, het hy gesê, "Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam menshalatkan liggame , dan gememoriseer Ek bid dat hy gelees het, naamlik:

اللهم اغفر له وارحمه وعافه واعف عنه, وأكرم نزله, ووسع مدخله واغسله بالماء والثلج والبرد, ونقه من الخطايا كما ينقى الثوب الأبيض من الدنس وأبدله دارا خيرا من داره وأهلا خيرا من أهله, وزوجا خيرا من زوجه وأدخله الجنة, وأعذه من عذاب القبر وعذاب النار ,

"O Allah vergewe en seën hom dit lewer, en vergewe en plaas dit in 'n heerlike plek (Hemel), lapangkanlah sy graf, en hy mandikanlah met water, sneeu en dou, vee dit uit sy foute as wit lap skoongemaak van vuil, en gantikanlah Haar huis is beter as die huis, familie beter as sy familie, en sy vrou beter as sy vrou, en plaas dit in die Hemel en Hy sit weg van adzab graf en marteling van die hel. "

Sê: "Auf bin Malik," Ek wens ek het die oorledene was. "[27]

Disyari'atkan in die laaste TAKBIR en groete te bid. Dit is gebaseer op die hadith van Abu Ya'fur, van 'Abdullah ibn Abi Aufa, het hy gesê, "Ek het dit gesien (dws Ibn Abi Aufa) doen TAKBIR in gebed liggame van vier keer, en toe het sy vir 'n oomblik -berdo'a- dan gesê:' Do Ek dink jy bertakbir vyf keer? "Diegene teenwoordig antwoord:" Nee, "Hy het gesê," Voorwaar die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam bertakbir vier keer. "[28]

Daarna, doen die groet twee keer met betrekking tot die verpligte gebed, na regs en links, gebaseer op die hadith van 'Abdullah bin Mas'ud Radi anhu, het hy gesê, "Drie dinge wat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam altyd doen, maar die steek gelaat deur die mens, waarvan een is 'n groet wanneer gebed liggame, met betrekking tot die gebed. "[29]

Toegelaat word slegs met die groet van die eerste kursus, gebaseer op die Hadeeth van Abu Hurayrah Radi anhu, dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gebid lyk, dan bertakbir hy vier keer en groet. [30]

Die liggame Menshalatkan nie toegelaat op tyd Working Time gebed vir hom verbied behalwe vir 'n noodgeval
Gebaseer op die hadith 'Uqbah bin' Amir, het hy gesê, "Daar is drie keer by die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam verbied ons om te bid en begrawe oorledene hom dat wanneer die sonsopkoms te styg wanneer die middag tot die son leun na die weste, en wanneer die son byna stel tot sononder. "[31]

Voorrang Salah se liggaam en het hom (om Grave)
Dit is vertel van Abu Hurayrah Radi anhu, van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, het hy gesê:

من صلى على جنازة ولم يتبعها فله قيراط, فإن تبعها فله قيراطان, قيل وما قيراطان? قال: أصغرهما مثل أحد.

"Wie menshalati liggame, dan het sy nie haar te neem (die graf), dan kry hy een qirath. As hy gery, dan "vra Die inwoners," het haar twee qirath. Wat is die grootte van twee qirath dit? "Hy het geantwoord:" Die grootte van die kleinste soos 'n berg van Uhud. "[32]

En die primaat van die lewering van hierdie liggame net vir mans, gebaseer op die verbod van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam die vroue na die lyk te volg, en dit is 'n verbod op die betekenis van suiwering. Is vertel van Umm 'Athiyah, het hy gesê, "Ons (vroue) is uitgesluit uit die val van die liggame, maar die verbod is nie verhard oor ons." [33]

Verbied om die liggame met dinge wat in stryd met die Shariah is en is al beskryf in sommige stelling moet nie deur twee gevalle word begelei, naamlik huil hardop en begelei deur wierook / speserye, soos sy woord vergesel:

لاتتبع الجنازة بصوت ولا نار.

"Moenie vergesel deur klank moans liggame en vuur." [34]

En is ingesluit in die dinge wat verbode sy stem verhef in die voorkant van die lyk dhikr, want dit is kettery, gebaseer op die geskiedenis Qais bin 'Ibad, het hy gesê, "Die Vriende het sy stem te haat die profeet naby die liggame." [35]

Ook veroorsaak, want dit is 'n vorm penyerupaan met inheemse Christene in die feit dat hulle (die Christene) om hul stemme hard terwyl die lees van die Evangelie en dhikr met melancholie dreun geluid wat meegevoel simboliseer. En erger as dit, gepaardgaande met musiekinstrumente gespeel met 'n ritme met emosie, soos wyd beoefen in die Islamitiese lande as gevolg van boots die ongelowiges. Net Allah ons vra vir hulp.

Stappe om te versnel Wanneer nodig om Dra Mayit maar nie by Klein-Lari Lari
Gebaseer op die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam:

أسرعوا بالجنازة, فإن تكن صالحة فخير تقدمونها عليه, وإن تكن غير ذلك فشر تضعونه عن رقابكم.

"Segerakanlah begrafnis, as hy onder diegene wat goed doen was, dan het jy dit aan haar oorhandig vriendelikheid, en as hy nie onder diegene wat goed doen, dan het jy laat gaan van die lelikheid van jou skouers." [36]

Toegelaat om te loop in die voorkant en agter die liggame. Ook op die links en regs, maar die afstand is nie te ver van die oorledene, tensy die persoon wat 'n voertuig, dan moet hy loop agter die lyk, soos uiteengesit in die hadith al-Mughirah bin Shu'bah dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam Hy het gesê:

الراكب خلف الجنائز, والماشى حيث شاء منها.

"Mense wat 'n voertuig moet wees hardloop agter die liggame, terwyl die volgende kan wandel waar hy wil." [37]

Maar hardloop agter die liggame van meer hoofstroom, want dit is in ooreenstemming met die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam:

واتبعوا الجنائز.

"En volg die lyk."

En dit word versterk deur die woorde "Ali Radi anhu," Stap agter die liggame groter as loop in die voorkant van hom as die hoofde van die mense wat in die gemeente te bid as diegene wat alleen bid. "[38]

Wat moet Uitgespreek deur mense wat teken of Slaag Grave
Vertel van 'Aisha anhuma Radi, het hy gevra, "O boodskapper van Allah, wat moet ek vir hulle sê (oorlede)?" Hy sallallaahu' alaihi wa sallam het gesê: "Sê:

السلام على أهل الديار من المؤمنين والمسلمين, ويرحم الله المستقدمين منا والمستأخرين, وإنا إن شاء الله بكم للاحقون.

'Hopelik, veiligheid altyd gedelegeer aan die inwoners van die dorp van die Moslems en die gelowiges, en mag God seën die mense wat vroeër as ons en ook diegene wat later gekom het, en God wil ons jou vang. "[39]

Ook van Sulaiman bin Buraidah Radi anhuma, by sy pa, het hy gesê: "Kyk, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het ons geleer as ons uitgaan in die graf in orde om te sê:

السلام عليكم أهل الديار من المؤ منين والمسلمين, وإنا إن شاء الله بكم للاحقون, أسئل الله لنا ولكم العافية.

"Hopelik, veiligheid altyd gedelegeer aan die inwoners van die dorp van die Moslems en die gelowiges, en God wil ons julle almal te volg, en ek vra God om veiligheid te verskaf aan almal van ons." [40]

No comments:

Post a Comment