!-- Javascript Ad Tag: 6454 -->

Monday, July 27, 2015

Sholatkan (намаз) қайтыс болған туыстары немесе достары органдары.

сапар (323) дайын болған жоқ

(Part үш жүз жиырма үш), Depok, Батыс Java, Индонезия, 27 шілде 2015, 14:13 PM)

Sholatkan (намаз) қайтыс болған туыстары немесе достары органдары.

Бұл таңертең менің әйелі оның немере ағасы ғана қайтыс болды, оның ағасы қоңырау, алды, ол дереу сапармен келуге ұмтылды, мен тек ол menyolatkan (намаз) jenezahnya қатысты, егер бұл сұрады.
Пайғамбарымыз Мұхаммед зират (ауыр) плюс екі qirod жеткізілген кезде кім menyolatkan мәйіті, содан кейін бір qirod сый Mount Uhud таза алтын баламасы, ал, ол Құдай біз содан кейін әлемде сауап береді, бұл дегеніміз, оған бір qirod жарылқауға және деді Mount Uhud үш таза алтын бар, сыйақы (аспанның) ақыретте Құдайдың берген болады.
Сондықтан ол біз тәттіге үш Mount Uhud таза алтын табуға мүмкіндік жоғалтады, сондықтан біз, біз жай ғана алыстан оны көруді туыстары немесе достары бару, бірақ жалқау mensholatkan орган бұл өте сәтсіз болып табылады.



BOOK органдар [1]

Арқылы
Шайх Абдалла бен Абдель әл-Azhim Khalafi


Оған шахада бар (үйрету) mentalqinkan отбасымен disunnahkan, содан кейін өлімнің есігін алдында тұрған мұсылмандар кез келген адам.

: Абу Саъид аль-Худри, оған бастап, ол Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын былай деді:

لقنوا موتاكم: لا إله إلا الله.

«Сізге арасында өлсе Talqinkanlah адамдар:. La Илаха illallaah» [2]

Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын menalqinkannya қолбасшылығының мақсаты қайтыс болған адамның сөздер соңы La Илаха illallaah екенін кейінірек күтілуде.

Mu'adh бин Jabal Radi разы болсын бастап айтып келеді, ол Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, деді айтты:

من كان آخر كلامه لا إله إلا الله دخل الجنة.

«Қорытынды сөздер (ол құрымайды кезде) болып табылады Кім: La Илаха illallaah, содан кейін ол жұмаққа барамын». [3]

Бір өзінің соңғы дем кезде, содан кейін, оның ішінде отбасы жасалуы тиіс бірнеше міндеттемелер, бар:

1, 2. бірден көздің жабық Mayit және mendo'akan
Radi разы болсын жылғы Umm Салама, деді ол, «Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі жаны қайтарылып алынған, және ол кейіннен егер Әрине мен сәлемі болсын, содан кейін ол, Абу Салама жапты көз және деді, кең ашық екі көзімен олардың соңғы дем Абу Салама келді ' Көз. шын мәнінде Angel сіз айтып келіседі, себебі сіз, мейірімділік таныта отырып қоспағанда өздеріңе астам дұға етемін бе 'Кенеттен Әбу Салама, кейбір отбасылардың шу болды, содан кейін ол сондай-ақ, былай деді: «.» Сонда ол Абу mendo'akan Салама былай:

اللهم اغفر لأبي سلمة, وارفع درجته في المهديين, واخلف في عقبه في الغابرين, واغفرلنا وله يارب العالمين, وافسح له في قبره, ونور له فيه.

[5] аман кім енгізілген: «Иә Аллаһ, күнә мен Абу Салама, тапсырмалар берілді, кім арасында Превозносите дәрежедегі қателіктерді кешірмейді, содан кейін түсіру ұстап [4]. Бізді және кешіруге, lapangkanlah ауыр және оған жарық береді. «[6]

Киім 3. жабу бүкіл денесі Mayit (мата)
Of «Айша Radi anhuma, ол былай деді:» Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі кезде сәлемі болсын қайтыс болды, бүкіл денесі мата көлденең-жолақты (Йеменде жасалған мата түрі) жабылған болатын «. [7]

4. дайындау оның жерлеу және Шығу Bring жеделдету
Бұл Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, деді деп, Әбу Хурайры Radi разы болсын жылғы баяндалды:

أسرعوا بالجنازة, فإن تكن صالحة فخير تقدمونها عليه, وإن تكن غيرذلك فشر تضعونه عن رقابكم.

«Segerakanlah жерлеу. Ол ізгі іс істегендер арасында болса, онда сіз оның жақсылығы үшін оны табыс етті. Ол ізгі іс істегендер арасында емес болса, онда сіз өз иығына безобразия құтылдық «. [8]

5. Мұндай қайта қаржыландыру борышына Out Оның байлығы, бірақ өтті мүлікті борыштық-борыштық Mayit қайта қаржыландыруға жеделдету олардың арасындағы көп болсын
Хабар бойынша, Жәбір бин 'Abdillah Radi разы болсын, ол mengkafaninya, содан кейін біз дереу оны суға, Біреулер қайтыс болды «, деді, мен оның жұпары берді, содан кейін біз Жәбірейілдің станциясында болып мәйіті, жатып үшін пайдаланылатын жерге қойыңыз. Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі Мүмкін сіздің досыңыз әлі ақша міндетті болып сәлемі болсын, бізге menshalatinya мүмкіндік береді, содан кейін ол бірге біз қалдықтары бірнеше қадамдар болды және, деді жақындап? Иә екі динарға болғанынша, бар «осы болды, кім жауап '.' Сонда Ол (құлықсыз menshalatinya) артқа болды. Абу Qatada атындағы арамызда Біреу деді ол Мәселен таза tanggunganmu енген екі динары қарызды және қайтыс болған адамның борышты бос, ал қазына төленеді? ','. Иә Аллаһтың елшісі, борыштық tanggunganku болып ', деді ер Иә', деді , оң. 'Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, содан кейін menshalatinya болды, және ол Абу Qatada кездесті әрбір, ол әрқашан, сұрайды: «Сен екі динары қарызы бар не істедің?» Ақыр соңында ол: «Мен, оған Аллаһтың ризашылығы болсын, ол төлеуіне тура келеді.', жауап берді Содан кейін ол «Қазір онда оның тері азаптау еркін болуы үшін суық сезінді. ', былай деді:» [9]

Скорбящих жылғы жасалуы мүмкін Things
Олардың қайтыс болған тұлға бұрап үшін рұқсат бетінен сүйді, бастап айтып ретінде, сондай-ақ, үш күн бойы оның үстінен жылап сәлемі болсын қайтыс болған melayati Усман ибн Mazh'un келді «Айша Radi anhuma, ол Міне, Пайғамбарымыз оған Аллаһтың игілігі мен былай деді:» « Мен оның щекам көздеріне көрдім дейін, ол тұлға ашу және оны сүйіп, содан кейін ол, жылап «. [10]

Сондай-ақ, Пайғамбарымыз үш күн бойы Джа'фара отбасы қайғырып кешіктірілсе деп, Абдулла ибн Джа'фара «бастап айтып, содан кейін ол оларға келіп, былай деді:

لا تبكوا على أخي بعد اليوم.

«Бүгінгі кейін ағам үшін төлеймін емес». [11]

Туыстарына Si Mayit жасауға тиіс Things
Қайтыс болған адамның туыстары қажетті екі нәрсе ол қайтыс болғаны туралы хабарды естігенде, бар:

Бірінші: пациент және оның сөз ретінде, Аллаһ Subhanahu WA та'ала тарапынан парыз болды, қандай қабылдау болыңыз:

ولنبلونكم بشيء من الخوف والجوع ونقص من الأموال والأنفس والثمرات وبشر الصابرين الذين إذا أصابتهم مصيبة قالوا إنا لله وإنا إليه راجعونأولئك عليهم صلوات من ربهم ورحمة وأولئك هم المهتدون

«Біз қорқыныш, аштық, байлық болмауына, өмірі мен жеміс нәрсеге Сізді тексеруі тиіс сенімді болыңыз. Ал, кім шыдамдылықпен сол ізгі хабарды, (яғни) бақытсыздық қайғы кезде, олар: «Innaa lillaahi WA innaa ilaihi raaji'uun. ', Дейді кім, олар оның Жаратқан Иенің тамаша бата мен рақым жатыр сол беруге және олар басшылықты алуға болып табылады «[әл-сүресі: 155-157].

Сондай-ақ, Анас ибн Малик Radi разы болсын тарихында негізделген, ол былай деді:

مر رسول الله صلى الله عليه وسلم بامرأة عند قبر وهي تبكي فقال لها: اتقي الله واصبري. فقالت: إليك عني, فإنك لم تصب بمصيبتي, قال: ولم تعرفه. فقيل لها: هو رسول الله, فأخذها مثل الموت. فأتت باب رسول الله صلى الله عليه وسلم فلم تجد عنده بوابين. فقالت: يارسول الله, إني لم أعرفك, فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم إن الصبر عند أول الصدمة.

Сіз зардап шеккен жоқ болды, өйткені «Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын жылап, зират болды әйелді өтіп, оған былай деді:» Алладан қорқыңдар және шыдамды сіз болуы. Бірде, Заткнись және маған оны осы жолды салып көрейік «Ол жауап берді:» менімен емессіз мұндай апаттардың. 'Хабар бойынша, Анас, әйел оны шақыру үшін, кім білмейді, былай деді: «. Содан кейін сөгіс пайғамбар болды оған хабарлады, онда ол өте таң. Содан кейін Иә Аллаһтың елшісі «, мен сәлемі болсын, бұл Вахтер таба емес, ол былай деді кезде ол Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі барды, мен бұрын маған айтқан кім білмейді, сіз болды. 'Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, оның былай деді:» Расында пациент жауап бірінші соқтығысу кезінде «. [12]

Хадис айтып ретінде Ал кім, қашан баланың өлім шыдамды болуға байланысты емтихан алады, содан кейін ол, ұлы сауап алады Абу Sa'eed аль-Худри, Radi, әйелдер бір күні олар үшін бір-бірінен орнату үшін Пайғамбарды, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын сұрады разы болсын жылғы Содан кейін Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, оның сөздері оларды авизолау:

أيما امرأة مات لها ثلاثة من الولد كانوا لها حجابا من النار, قالت امرأة: واثنان? قال: واثنان.

«Оның үш баласы қайтыс қайғылы жазылатын кез келген әйел, сөзсіз оның жабынымен үшін кедергі болады тозаққа кетеді.» Әйел, сұрады: «Қандай екі балалар туралы?» Ол «Сондай-ақ, екі баласы бар.», Деп жауап берді [13 ]

Екінші: Ол (қайтыс болған туыстары), олар үшін қажет istirja ', яғни (үкім) айтуға болып табылады: жоғарыда Құдайдың сөзі түсіндірілгендей «Innaa lillaahi WA innaa ilaihi raji'un,» және дұға оны толықтырылсын:

اللهم أجرني في مصيبتي واخلف لي خيرا منها.

«Уа, Аллаһ, апат тап маған оның жақсы ауыстыруды беруге менің шыдамдылық anugerahkanlah марапат.»

: Умм Салама Radi anha бастап айтып өткендей, ол Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, деді естідім деп мәлімдеді

ما من مسلم تصيبه مصيبة فيقول ما أمر الله: إنا لله وإنا إليه راجعون, اللهم أجرني في مصيبتي واخلف لي خيرا منها. إلا أخلف الله له خيرا منها. فقالت: فلما مات أبو سلمة, قلت: أي المسلمين خير من أبي سلمة, أول بيت هاجر إلى رسول الله? ثم إني قلتها, فأخلف الله لي رسول الله صلى الله عليه وسلم.

«Innalillaahi ва Инна ilaihi raaji'uun: Құдай бұйырған ретінде» Бұл мұсылман емес, таң апат, содан кейін ол айтқан. Көп мұсылмандардың бірі болып табылады кім Әбу Салама, Мен, деді қайтыс болғанда «Умм Салама, деді» (Құдай жақсы оны ауыстырады қоспағанда, Аллаһтың, менің шыдамдылық апат тап маған оның жақсы ауыстыруды беруге арналған anugerahkanlah сыйақы O). Әбу Салама қарағанда жақсы? Ол Пайғамбардың оған Аллаһтың игілігі мен жылжыту үшін бірінші отбасы болды сәлемі болсын, мен оны айтқан, содан кейін Құдай (күйеуі) ауыстыру берді, Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі деп сәлемі болсын. «[14]

Харам туыстары Done Things Mayit
1. тұту өлген
: Бұл Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын былай деп Әбу Мәлік әл-Аш'ари бастап баяндалды

أربع في أمتي من أمور الجاهلية لا يتركونهن: الفخر في الأحساب والطعن في الأنساب والإستسقاء بالنجوم والنياحة.

«Төрт ұрпақ мақтана әлі менің халқым емес, сондай-ақ бас тарту істеу әдеті Jahiliyyah бастап ұпай, ұрпақтары жоққа, жорамалын бар жаңбыр сұрап, және қайтыс болған төлеймін».

Сондай-ақ, басқа хадисте ол былай деді:

النائحة إذا لم تتب قبل موتها تقام يوم القيامة وعليها سربال من قطران ودرع من جرب.

«Өлер алдында өкініп емес, егер қайтыс болған сетовать Әйелдер, содан кейін қайта тірілу күні кейінірек ол сүзгінің (седан) және бронды шапанды кию болады ...» [15]

2, 3. Спельта щеки және үзілуіне киім
Сахих Абдуллаһ, ол Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі деп мәлімдеді сәлемі болсын, былай деді:

ليس منا من لطم الحدود وشق الجيوب ودعا بدعوى الجاهلية.

«(Бақытсыздық қайғы кезде) щеке тықырды және ұсақтау киім және апелляциялық Jahiliyyah тартылды Бұл адамдардың біздің топтан емес.» [16]

4. Қырыну (выбриты) шаш
Ол есін жиған кезде «, оның басы әйелінің тізеге болды, ал Абу Муса бейсаналық дейін ауырып ешқашан, мен оның әйелі жылап, ол (Абу Муса) бұған тыйым салған алмайды, деді ол, Абу Burdah ибн Аби Мұса бастап баяндалды, ол былай деді:

أنا بريء مما بريء رسول الله صلى الله عليه وسلم, فإن رسول الله صلى الله عليه وسلم بريء من الصالقة والحالقة والشاقة.

«Мен Пайғамбар оған Аллаһтың игілігі мен зардап шеккен кезде алақайлап әйел, басын побритый және шапанының өңірін айыра жыртып әйелдің сәлемі болсын жазықсыз сәлемі болсын, шын мәнінде Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі, оған өзімізді тастауыңыз 'сол мен кінәлі емеспін». [17]

5. шашты сипаттаңыз
Бұл Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын үшін кепіл ниеттілігін қатысқан ешқашан әйел хадисте негізделген, ол былай деді:

كان فيما أخذ علينا رسول الله صلى الله عليه وسلم في المعروف الذى أخذ علينا أن لا نعصيه فيه وأن لا فخمش وجها ولا ندعو بويل ولا نشق جيبا وأن لا ننشر شعرا.

Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын жақсылық жасауды бізбен келісімге алып, біз оны біз, бетін тырнау емес толық қасірет бар алақайлап емес, киім жыртып емес, және талдауға емес, жоқ, бұл бұзбауға емес уәде, бұл заттарды қоса алғанда, « -urai шаш «. [18]

МІНДЕТТІ өтелетін Mayit ҚҰҚЫҚТАРЫ

Арқылы
Шайх Абдалла бен Абдель әл-Azhim Khalafi


Төрт оған шомылу болып отбасынан қайтыс болған немесе жоқ, барады өлі адамның орындалуы тиіс құқықтары заттар, mengkafaninya, menShalatinya және жерленген бар.

Үшінші құқықтары: Menshalatkannya
Салах денесі
Сәлемі болсын деп хабарлайды «олардың арасында хадис, Пайғамбардың сахабаларының бастап адам Khaibar шайқас жерде қайтыс болды, содан кейін Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі деп хадис Зайд ибн Халид әл-Juhani, жылы мен сәлемі болсын:» Пайғамбардан, оған Аллаһтың игілігі тапсырыстары бойынша Салах fardhu kifayah заңды тұлғалар, Бұл туралы, содан кейін ол былай деді:

صلوا على صاحبكم. فتغيرت وجوه الناس لذلك, فقال: إن صاحبكم غل في سبيل الله. ففتشنا متاعه فوجدنا خرزا من خرز اليهود لا يساوى درهمين.

Сахабалардан «сіздің ең жақсы досым Shalatilah.» Сондықтан қайта өрнек, оның сөздерін естіген, содан кейін ол «Шынында да сенің досың джихад Ойтісімауырыптұр sabilillah жылы алдау болды.», Деді Сонда біз оның түскі тексерді және біз, олардың бағасы екі дирхам дейін болған жоқ еврейлердің тиесілі ГИПЮРОВЫЕ табылған , [1]

Заң міндетті Салах органы Жоғары Екі топ болды тасталды
Бірінші: baligh жоқ, кішкентай бала
«Мен сәлемі болсын menshalatinya жоқ. Айша Radi anhuma пайғамбардың Ибрахим қайтыс болды ұлы, ол он сегіз ай болды жасы, және Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі Had», деді «[2]

Екінші: а мученической өліп адамдар
Ол [3] «Шәйіттер Uhud ЗАБК, және олар қан-қан жерленген емес, олар сондай-ақ дұға етті түсірмеңдер.», Деді ол, Анас Radi разы болсын жылғы баяндалды

Бірақ міндетті емес намаз намаз disyari'atkannya жоғарғы екі сыныптар бас тартуға арналмаған.

Бастап Сахих «Айша Radi anhuma, ол былай деді:» Пайғамбарымыздың оған Аллаһтың игілігі мен ұшыраған сәлемі болсын мекшілеріні қайтыс кәмелетке толмаған баланың, содан кейін ол menshalatinya ... «[4]

Сондай-ақ бастап айтып сәлемі болсын Hamzah, содан кейін оның денесі шүберектің жабылған болатын органдарды асыруға тапсырды Абдуллаһ бин Зубаир Radi anhuma, ол Міне, Uhud күні Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі «, деді», содан кейін ол содан кейін dishaffkan, menshalatinya және тоғыз рет Takbir bertakbir басқа органдары (жәбiрленушi Uhud) болуы, содан кейін ол сондай-ақ оларды мен органдарды Hamzah menshalati «. [5]

Көп адамдар мәйіті дұға етіледі, онда ол Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын сөздер ретінде, мәйіті үшін аса маңызды және пайдалы болып табылады:

ما من ميت تصلى عليه أمة من المسلمين يبلغون مائة كلهم ​​يشفعون له إلا شفعوا فيه.

«Ол барлық олар оның өтініш беруге еді, егер syafa'at беруге құқылы жүз адамға жетті мұсылмандар dishalatkan өлі адам емес». [6]

Сондай-ақ, басқа әңгіме ол былай деді:

ما من رجل مسلم يموت, فيقوم على جنازته أربعون رجلا لا يشركون بالله شيئا إلا شفعهم الله فيه.

«Бұл мұсылман өледі емес, содан кейін ол қандай ештеңе Құдайға байланыстыру емес, қырық ерлер dishalatkan, содан кейін Құдай оның өтініш береді.» [7]

: Hubairah бин Малик бастап әл-Yazani Martsad, бастап айтып ретінде саны, аз jama'ahnya бірақ, имам артта үш Шафф жасауға Disunnahkan, ол Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын былай деді:

ما من ميت يموت فيصلى عليه ثلاثة صفوف من المسلمين إلا أوجب.

«Бұл біреу ол (өтініш алды) wajiblah қоспағанда мұсылмандары үш Шафф арқылы dishalatkan, содан кейін өледі емес.»

Martsad «Мәлік Шафф әрқашан хадисте негізделген үш Шафф menshalati органдардың, адамдарды бөліп.», Деді [8]

Ерлер мен әйелдердің көп органдары бар болса, объектілері бір дұға әрқайсысы бір menshalatkan және осы түпнұсқа заң мүмкін. Сондай-ақ, тек дұға барлық осы органдарға menshalati мен әйелдердің органдарының жақын еркектер -although шағын-баланың төсеу органдары ол бірден тоғыз органдар menshalati бұл Омардан «Ибн бастап» Nafi бастап naration шығару ретінде діни қызметкер мен құбыла бағытын, жақындап мүмкін Сондай-ақ, ұлы олармен Заид атындағы, ерлер органдарының лауазымына жиынтығы діни қызметкер жақындады, ал, әйелдер органдары Qiblah бағытын жақындады және Умм Kulthum бинт Әли, Омар ибн әл-Хаттаб әйелі органдарын қою, бір Шафф оларды жеткізіңіз. Ал діни қызметкер, содан кейін Саъид ибн әл-`As, онда қауымның, Ибн Аббас, Абу Хурайры, Абу Саъид және Абу Qatada арасында болып табылатын, содан кейін діни қызметкер жақын кішкентай баланы қойды. Адам Ибн бағытта қарап, ал оны жоққа 'Аббас, Абу Хурайра, Абу Саъид және Абу Qatada, ол былай деді: «! Бұл не» Ал олар барлық деді, «Бұл Сүннет болып табылады». [9]

орын Салаха денесі?
Салах денесі тарихы негізделген, мешіт жасалуы мүмкін сәлемі болсын, олар menshalatkannya еді, сондықтан оның денесі мешітке қабылданды деп сұрады «Айша Radi anhuma, ол Саад бин Әби Waqqas Radi разы болсын қайтыс болғанда, Пайғамбарымыздың әйелі оған Аллаһтың игілігі мен», деді « , содан кейін тасымалдаушы органдар олардың талаптарын қанағаттандыру және олардың бөлмеге жақын, оны қойып, және олар menshalatkannya. Сонымен қатар Саад органдар әдетте адамдар сесть мәйіті әкеледі есік арқылы жүзеге алынды. Содан кейін Пайғамбардың оған Аллаһтың игілігі мен әйелдері мен сәлемі болсын, былай деп, адамдар оны айыптайды деп естідім «осы органдардың кезінде Ешқашан (осы жаңа болып табылады) мешітте енгізілген.» Қашан «Айша Radi anhuma оны естуге, ол «Бұл адамдар, олар оның ешқандай білім, олар мешітке органдарды тарту үшін бізге сынға, бірақ ол мен сәлемі болсын menshalati Suhail бин Ba-idha 'Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі емес, бірақ мешіттің ортасында нәрсе күшін жоя өте тез болып табылады» деді. [10]

Бірақ орган арнайы Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын кезінде diperaktekkan ретінде, намаз органдар үшін дайындалды жерде, мешіттің тыс намаз өтті, егер аса маңызды. Және бұл жиі ол жасады болып табылады.

Ол азғындық жасаған кім Ерлер мен әйелдер келтіру үшін мен сәлемі болсын: «Еврейлер Пайғамбардан, оған Аллаһтың игілігі келді», деді ол, Омар Radi разы болсын «, және ол таспен болуы бұйырды Ибн, сондықтан олар істеу болды әдетте келесі мешітке орналасқан намаз органдары үшін пайдаланылатын жерде жақын таспен «. [11]

Ал Әбу Хурайры Radi разы болсын, ол былай деді: «Міне, Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, ол қайтыс болған күні патшаның Najasyi қайтыс бізді хабардар, содан кейін ол дұға орнына (мәйіті) шықты, содан кейін ол Шафф етеді және төрт есе bertakbir.» [12]

Анас Radi Анхуа туралы хадисте негізделген, Могилев арасында намаз органдар Banned Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын Могилев арасында menshalatkan органдар тыйым деп. [13]

орын, онда имам құру?
Ол, Мен, Анас бин Малик ерлер органдарын menshalati бақылады жасадыңыз, содан кейін ол ер кісінің денесі қабылданған болатын марқұм басшысы, жанында тұрды, оны тап, Quraysh немесе Ansaar әйелдер органдары «, деді ол, Абу Галиб әл-Khayyath бастап баяндалды содан кейін «Абу Хамза (Anas) органдарының fulanah бинт Fulan болып O, оны shalatilah. ', оған былай деді ол menshalatkannya және ол дененің ортасында тұрды Сондықтан. Ол ерлер мен әйелдердің menshalati органдар осы сондықтан Пайғамбарымыздың құрылғанына позиция егер Анастан құру, ол, O Абу Хамза «, деп сұрады айырмашылықты байқаған кезде, ол, әл-'Ala-і бин Зияд әл-'Adawi бізбен бірге болған кезде оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, сондай қайтыс menshalati сіз жасайсыз кезде? «Ол жауап берді,» Иә, бұл. асырылады «Сонда әл-'Ala-і бізге бұрылып, былай деді:» Сіз туралы (Сүннетке) абай болыңыз. « [14]

Салах денесі тәртібі
Бес тоғыз есе, төрт ретінде мәйіті ретінде көптеген дұға кезде онда ол кейде және басқа да пайдалана отырып, басқа да жағдайларда жүзеге асырылуы көрейік, bertakbir мүмкін.

bertakbir төрт есе, онда ол Абу Хурайры Анхуа хадис негізделген, ол былай деді: «Біліп қойыңдар, Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, содан кейін ол намаз (органдар) орнына шықты, ол қайтыс күні патшаның Najasyi қайтыс бізді хабардар, және ол Шафф және bertakbir төрт рет етеді «. [15]

Органдарын төрт есе және басқа да уақытта бес рет дұға кезде бес есе bertakbir туралы дәлел 'Абдуррахмана ибн Аби Лайла, деді ол, «Заид бен Arqam bertakbir хадистің, сондықтан, мен бұл туралы сұрадым жатқанда, ол жауап берді «Бұл қандай елшісі, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын bertakbir болып табылады». [16]

bertakbir алты немесе жеті есе, онда бұл түсіндіруге болар еді mauquf кейбір дәстүрлер бар, бірақ ол кейбір ірі Серіктес басқа сахабалардан алдында және оны кім қарсы бірде мұны, бұл хадисті, өйткені заң 'marfu хадистер енгізілген , олардың ішінде:

Бірінші:
Ол, онда ол, бізге бұрылып, былай деді: «Ол сарапшы Бадр кіреді.» Әли бин Абу Талиб органдар Сахл бин Hanif menshalatkan, және ол алты рет bertakbir «деп, Абдалла бен Ma'qil 'жылғы баяндалды [17]

Екінші:
Ал Мұса бин туралы «Abdillah бин Yazid, ол былай деді:» Міне, 'Али, Абу Qatada menshalatkan органдар, содан кейін ол жеті рет bertakbir және нақты Бадр Абу Qatada сарапшы болып табылады. «[18]

Үшінші:
Сондай-ақ, «басқа досы ол бес рет bertakbir, және олардан басқа menshalatkan адам, егер ол төрт рет bertakbir menshalati Бадр, menshalatkan сарапшы ал алты есеге bertakbir Әли. Міне,» Abdu Әбілқайыр, деді ол, «бастап [19]

bertakbir тоғыз есе, содан кейін дәлел мен сәлемі болсын menshalati Hamzah және тоғыз есе bertakbir мәйіті Абдуллаһ бин Зубаир Radi Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі деп разы болсын «бастап айтып, қандай болып табылады. [20]

Disyari'atkan Бірінші Takbir уақытта туралы екі қолын көтерді
Ол [21] Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын мәйіті дұға кезде, онда ол оны қайтадан қайталай бермейді бірінші Такбир қолын көтерді, бұл «. Абдуллаһ ибн 'Аббас баяндалды

Содан кейін, алақанында білегін оң қолын қойып, солға қаруландыруға, Suhayl бин Саъд бастап айтып ретінде, содан кейін кеуде арқылы оларды орналастыру, ол Міне, адам сол қолында үстінен оң қолын қойып тапсырылды «, деді дұға уақытта «. [22]

Тальха бин 'Abdillah бин' Ауф арқылы айтып Сонымен қатар, хат әл-Fatiha және бірінші Takbir кейін басқа хатын оқып, ол Мен Ибн 'Аббас артта мәйіті сұрап дұға еткен едім, содан кейін ол хат әл-Fatiha оқып «, деді және басқа да хат. Ол әдейі бір рет Мен оның қолын ұстап және бұл туралы сұрады намаз аяқталған, ол жауап берді, мен естігенде оның оқу қасарыстырып 'Сіз бұл Сүннет және шындық екенін білемін, сондықтан Мен әдейі даусымды шыңдалған. «[23]

Абу Umamah ибн Сахл хадис түсіндірілгендей Және, (неразборчиво баяу) Sirri оқып, ол былай деді: «әл-Fatihah баяу оқып хат орган бірінші Takbir кейін (sirr) дыбыс емес, үшін, содан кейін үш bertakbir, Сүннет намаз енгізілген рет, содан кейін Takbir соңғы құттықтау «. [24]

Бұл екінші Takbir кейін және Пайғамбар Shallallau сәлемі болсын бата оқыды. Ол Расында діни қызметкердің орган bertakbir бұл Сүннет намаз, соның ішінде «, Әбу Umamah туралы хадисте негізделген барлық оған хабарлаңыз досы бар екенін, бұрын аталған екен, содан кейін sirr бірінші Такбир кейін хат әл-Fatiha оқып, Пайғамбарға бойынша оқу дұға кейін және шын жүректен алдағы үш takbir жылы марқұм үшін дұға, және ол оған бір хатын оқып емес, және содан кейін ол бәрібір sirr бірге қатысты. «[25]

Содан кейін Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын сөздер негізінде, takbir қалған келесі Takbir жасауға кіріседі, және қайтыс болған үшін mengikhlaskan намаз:

إذا صليتم على الميت فأخلصوا له الدعاء.

«Егер сіз menshalatkan мәйіті болса, онда толық адалдық оны do'akanlah». [26]

Болсын Ауф ибн Малик Radi разы болсын Пайғамбарымыздың оған Аллаһтың игілігі мен сабақ болды дұға-дұға дұға 'бастап айтып, олардың арасында мен сәлемі болсын намаз «, деді ол,» Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын menshalatkan органдар , онда мен, атап айтқанда, ол оқып намаз жаттап:

اللهم اغفر له وارحمه وعافه واعف عنه, وأكرم نزله, ووسع مدخله واغسله بالماء والثلج والبرد, ونقه من الخطايا كما ينقى الثوب الأبيض من الدنس وأبدله دارا خيرا من داره وأهلا خيرا من أهله, وزوجا خيرا من زوجه وأدخله الجنة, وأعذه من عذاب القبر وعذاب النار ,

«Иә Аллаһ кешіре және батасын оған, оны жеткізуге және кешіруге және даңқты орнына (Heaven) оны орналастыру, оның Могилев lapangkanlah, және ол су, қар мен шық бар mandikanlah, ақ шүберекпен ретінде өз қателіктерінен сүртіңіз кірден тазартылып, және gantikanlah оның үй, оның отбасы қарағанда жақсы отбасы үйде қарағанда жақсы, мен оның әйелі қарағанда оның әйелі жақсы, мен аспанның салыңыз және ол Тозақтың adzab ауыр және азаптан алшақ қойыңыз. «

«Мен қайтыс болған болды тілеймін.», 'Ауф ибн Мәлік Say [27]

Соңғы Takbir және құттықтау дұға ете Disyari'atkan. Ол Абу Ya'fur туралы хадисте, негізделген Абдуллаһ ибн Аби Aufa, ол Мен оны көрдім «, деді (яғни Ибн Аби Aufa), төрт рет намаз органдарында Takbir істеу, содан кейін ол бір сәтке тұрды -berdo'a- содан кейін былай деді: 'бе Мен сіз бес рет bertakbir ойлаймын? Жоқ 'Бұл қазіргі, жауап' 'Ол былай деді: «Ақиқатында, Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, төрт есе bertakbir.» [28]

Осыдан кейін, оның хадисте негізделген, оң және сол жағында, міндетті намазды қатысты екі есе құттықтау сәлемі болсын, әрқашан мұны бірақ адам тастанды Абдуллаһ бин Масъуд Radi разы болсын, ол Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі деп «, үш нәрсені деді жоқ намаз қатысты, қашан намаз органдар құттықтау болып табылады. «бір [29]

Содан кейін ол төрт рет және сәлемдесу, бір bertakbir, Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын мәйіті дұға деп, Әбу Хурайры Radi разы болсын хадис негізінде, тек бірінші курс сәлем рұқсат етіледі. [30]

органдар Төтенше жағдайлар қоспағанда тыйым Ол үшін күні-уақыты жұмыс уақытына Prayer рұқсат жоқ Menshalatkan
Хадис «Uqbah бин Амір негізінде ол Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, қашан, күн батысқа қарай еңкейтіп дейін полдень, және қашан, Восход көтерілуге, бұл кезде, оны қайтыс дұға және жерлеу бізге тыйым онда үш есе бар», деді дерлік батуы орнату күн «. [31]

Primacy Салах денесін және (бейітіне) оған ездили
Бұл Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, оның Әбу Хурайры Radi разы болсын жылғы баяндалды, ол былай деді:

من صلى على جنازة ولم يتبعها فله قيراط, فإن تبعها فله قيراطان, قيل وما قيراطان? قال: أصغرهما مثل أحد.

«Кімде-кім, содан кейін ол (молаға) оны қабылдауға емес, содан кейін ол бір qirath алу, органдарды menshalati. Ол, содан кейін оны екі qirath қуып болса. Екі qirath мөлшері, ол қандай «Серіктес, сұрады?» Uhud бір тауы ретінде ең кішкентай мөлшерін «Ол жауап берді:» «. [32]

Ал тек мәйіті ұстануға әйелдерге Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын тыйым салу негізінде ерлер, осы органдар жеткізу, сондай-ақ осы тазарту мағынасы тыйым болып біріншілігі. Umm 'Athiyah бастап айтып келеді, деді ол, «Біз (әйелдер) органдарды опадание тыйым салынады, бірақ тыйым астам АҚШ шыңдалған жоқ.» [33]

Шариғат қайшы заттар органдарды жүруі тыйым және кейбір ұсыныстар сипатталған болатын өз сөзінде сондай-ақ, атап айтқанда қатты және ладан / ладан арқылы жүретін айқайлап, екі жағдайда күтіп тиіс емес:

لاتتبع الجنازة بصوت ولا نار.

«Стоны дыбыс органдар мен өрт сүйемелдеуімен болмайды.» [34]

Ал тыйым салынады нәрселер енгізілген бұл ересь өйткені тарихы Qais бин 'Ибада негізделген, мәйіті зикра алдында оның даусын көтерді, ол «Достар органдар жанында Пайғамбарымызды жек оның даусын көтерді.», Деді [35]

Ол туған-туыстарына көңіл білдіреді меланхолия Обстрел дыбыспен Інжілді және зикра оқығанда олар шын мәнінде (мәсіхшілер) олардың дауыстарын Твердеть, байырғы мәсіхшілермен нысаны penyerupaan себебі, сондай-ақ туындаған. Кеңінен өйткені иноверцев Имитациялық ислам елдерінде тәжірибеге, сондай-ақ, бұл қарағанда нашар, музыкалық құралдарымен ілеспе, эмоцияны бар ырғағы атқарды. Тек Аллаға біз көмек сұраңыз.

Шағын-Лари лари бірге Mayit жүргізу, бірақ қажет болған кезде жеделдету қадам
Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын сөздер негізделген:

أسرعوا بالجنازة, فإن تكن صالحة فخير تقدمونها عليه, وإن تكن غير ذلك فشر تضعونه عن رقابكم.

«Ол ізгі іс істегендер арасында болды, егер Segerakanlah жерлеу, онда сіз оның жақсылығы оны табыс етті, сондай-ақ ол ізгі іс істегендер арасында емес болса, онда сіз өз иығына безобразия босатыңыз болды». [36]

Алдында және органдардың артта жүре берді. Бұл Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын хадис әл-Mughirah бин Shu'bah түсіндірілгендей Сондай-ақ, сол жақ және оң жақ, бірақ қашықтық тым алыс Қайтыс болған емес, ол көлік құралын жүргізетін тұлғаның, егер, онда ол, мәйіті артта жүруге тиіспіз Ол былай деді:

الراكب خلف الجنائز, والماشى حيث شاء منها.

«Ол көреді қай жерде келесі жүре алады, ал көлік құралын Адамдар, органдар артта жүгіру керек». [37]

Ол Пайғамбардың, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын сөздер сәйкес, өйткені Бірақ, көп арнасына органдарының артта жүгіру:

واتبعوا الجنائز.

«Ал мәйіті орындаңыз.»

Ал осы «жалғыз дұға кім қарағанда қауымда дұға адамдардың арқасында ретінде, Оның алдында жаяу үлкендік органдарының артта серуендеу.», Деген сөздер «Али Radi разы болсын бекемделуге [38]

Қандай кіріңіз адам немесе попутный бейітіне бойынша Сөйленген тиіс
Бастап Сахих «Айша Radi anhuma, ол»? Иә Аллаһтың елшісі, мен (қайтыс болған) оларға не айтуға тиіс «, деп сұрады Ол оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын Say», былай деді:

السلام على أهل الديار من المؤمنين والمسلمين, ويرحم الله المستقدمين منا والمستأخرين, وإنا إن شاء الله بكم للاحقون.

«Сенемін, қауіпсіздік әрқашан мұсылмандар мен сенушілердің осы ауылдың тұрғындары жүктелген, және Құдай бұрын бізге қарағанда болды адамдарды, сондай-ақ кейінірек келді кім бата алады, және Құдай дайын біз сізді қуып болады». [39]

Міне «, деді ол, оның әкесі, Сүлеймен бин Buraidah Radi anhuma бастап біз айта мақсатында зиратында шығып Сонымен қатар, егер Пайғамбар, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, бізге үйреткен:

السلام عليكم أهل الديار من المؤ منين والمسلمين, وإنا إن شاء الله بكم للاحقون, أسئل الله لنا ولكم العافية.

«Сенемін, қауіпсіздік әрқашан мұсылмандар мен сенушілердің Осы ауылдың тұрғындарына табысталған, және Құдай дайын біз сізді барлық ұстануға болады, мен бәріміз үшін қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін Құдайдан сұраймын.» [40]



No comments:

Post a Comment